Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Trojský most v době stavby zcela změnil konstrukci, proto je tak drahý

Trojský most je nedílnou součástí tunelového komplexu Blanka. Původně měl vypadat úplně jinak, také proto se jeho cena navýšila více než dvakrát.
Zpět na článek
6. 10. 2014 10:05
6. 10. 2014 10:55
6. 10. 2014 11:11
6. 10. 2014 12:17
6. 10. 2014 12:27
6. 10. 2014 13:15
6. 10. 2014 17:07
6. 10. 2014 18:42
6. 10. 2014 21:11
7. 10. 2014 08:51
Avatar - twistedTSD
6. 10. 2014 10:05
Aha
Půl miliardy sem, půl miliardy tam...Hlavně, že je "velmi krásný". :-!
Rozbalit vlákno
7
6. 10. 2014 10:55
Re: Aha
Jj, v článku chybí jen taková drobnost, kdo na magistrátu prosadil a schválil změnu původní koncepce na koncepci sice "krásnou", ale dvakrát dražší.
6. 10. 2014 11:11
Re: Aha
Změna koncepce ovšem neznamená změnu vzhledu. Na počátku se třeba nepočítalo s kolejovou dopravou po mostě, to přineslo zcela jiné šířkové uspořádání a statické nároky.
6. 10. 2014 12:17
Re: Aha
A přidání kolejové dopravy snad není změna koncepce?
6. 10. 2014 12:27
Re: Aha
Právě o tom je řeč. Z předchozího příspěvku není zřejmé, že to takhle chápeš.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 13:15
Re: Aha
Kdo schválil? Přeci o tom věděli všichni, schválili to zastu*** v radě, takže za to přeci nemůže nikdo. Klasika.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2014 13:00
Re: Aha
Krásný by byl, kdyby nebyly ty kandelábry uchycené do základů oblouku a na holešovické straně by nestála ta velká informační mrcha. Titulní fotka je ještě před instalací obého. Taky jsem zvědavý, jak dlouho vydrží povrch chodníků a jak bude příjemné to osvětelní osazené na zábradí.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 13:14
Praha by potřebovala jediné...
... a to, slovy holywoodského hrdiny - nakopat pr*el :-!

Pragocentrismus budovaný zde 25 let jen vysává zbytek země.
Rozbalit vlákno
23
6. 10. 2014 13:21
Re: Praha by potřebovala jediné...
Takže by se to mělo dělat pragoexcentricky? Všude jen ne v Praze?
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 13:37
Re: Praha by potřebovala jediné...
Praha by měla řešit problémy Prahy, ne celé země. To, že prakticky všechny úřady, sídlí v Praze a v ostatních koutech jsou jen pobočky, odloučené pracoviště odloučených pracovišť atp. ničemu neprospívá. A nic nemění na věci ani to, že oficiálně jsou úřady obvykle po krajích, tj. krajské úrovně (tím nemyslím územní dělení a krajské samosprávy), když úřady na krajských úrovních stejně mají kompetence tak ořezané, že se ke všemu stejně musí vyjadřovat (= schvalovat) Praha.

Stejně tak rozpočtové určení daní a zvýhodňování Prahy. Občana v Ostravě, Mostě, Chomutově, Znojmě, Českých Budějicích atp. opravdu nezajímá nenažranost Prahy a to, že potřebují další tunel na tunel, metro, open-card a další. Proč by měla celá země přispívat na Prahu? Proč se buduje veškerá síť kolem Prahy? Stačí se podívat na dálniční síť a vše směřuje ku Praze. Ale když chci třeba z Mikulova do Budějovic, tak raději pojedu přes Rakousko. Už to je k zamyšlení :-!
6. 10. 2014 14:13
Re: Praha by potřebovala jediné...
Jojo, Mikulov - Budějky, na tomto vytíženém tahu dálnice chybí úplně nejvíc :-!
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:27
Re: Praha by potřebovala jediné...
páteřní dálniční síť je dálniční sítí od toho, aby byla zajištěna doprava v zemi. Ti chápavější si přitom uvědomí, že by se dopravně ulevilo i té Praze...
6. 10. 2014 14:47
Re: Praha by potřebovala jediné...
A tah Mikulov - Budějovice, to je páteř této země? >:D
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:55
Re: Praha by potřebovala jediné...
páteřní dálniční SÍŤ.

Dálniční spojení jižní Moravy a jižních Čech vede po D1 přes Prahu (resp. dokonce ani nevede), dálniční spojení severní Moravy a severních Čech vede po D1 přes Prahu. To ti přijde OK?
6. 10. 2014 15:28
Re: Praha by potřebovala jediné...
Páteřní dálniční sít postupně budujeme. Slovo postupně je důležité. Značí totiž, že nebude najednou. Tudíž ať uděláme cokoliv, pokaždé bude někdo řvát, že je to špatně, že zrovna podle něho existuje jiné mnohem důležitější dálniční spojení.
Označením "my budujeme" myslím celou společnost, nerad používám spojení typu "buduje se".
No a když se koukneš na mapu dopravních intenzit, přijde mi docela ok, že se budují dálnice i kolem Prahy, a to vůbec nejsem Pražák. Tím nebagatelizuji význam R35 a pod.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 16:55
Re: Praha by potřebovala jediné...
A kde by asi taky měla být ta intenzita dopravy největší, když tím, že budujeme dálnice ku Praze a Pražšký okruh, nutíme tu dopravu jezdit přes Prahu? Tím, že budujeme dálnice právě zde, sem zároveň stahujeme dopravu. A tím víc si Praha naříká, jak je to tam s dopravou zlé.

Mimochodem, u nás se opravuje (konečně) D1 a kolony a délka zdržení se začíná počítat už na hodiny. Co běžně jedeš 15 minut, nyní klidně 2 h. Tím jen chci říct, že s dopravou je to zlé všude, nejen v Praze. Ale staví se především směrem k Praze a okolí.
6. 10. 2014 17:11
Re: Praha by potřebovala jediné...
Jo, proto jsou z dálnic a rychlostek tento rok v realizaci úseky Úsilné - Veselí n. Lužnicí (D3), Hulín - Fryšták (R49), Přerov - Lipník (D1). Ty pragocentristo. A nakonec buď rád, že tvým krajem žádná dálnice nevede, protože tvou optikou se tam hned začne koncentrovat doprava a povede to jenom ke zhoršení stávající situace >:D
6. 10. 2014 13:37
Re: Praha by potřebovala jediné...
Závidíš, co? Už jsi viděl ten novej projekt na Praze 1, kdy se odpadkový koše budou potahovat vrstvou 18 karátovýho, kolem Mariánskýho náměstí pak 24 karátovýho, zlata? Taky teďkonc ke každýmu nabití Open card dávaj automaticky domácí vinotéku, plnej humidor a bondovky.
Ale nebuď kyselej, v Brně se prej zase výhledově uvažuje o částečnym zatravnění místního fotbalovýho hřiště, místo škváry.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 13:42
Re: Praha by potřebovala jediné...
Když kritizuji pragocentrismus, tak to je závist? Aha, díky za upozornění, pán je zkušená pětatřicítka 8-s 8-s
6. 10. 2014 13:48
Re: Praha by potřebovala jediné...
To jsem přesně věděl, že se tady svěřim s insider informacema přímo od Jarouše, a ještě budu za vola. Nic, du se projet klimatizovanym metrem a sakra doufám, že jim zas nedošel čerstvej křen do bloody mary.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 13:56
Re: Praha by potřebovala jediné...
Tak jestli jsi předem věděl, že tu budeš za vola, tak je ti to jedině ku cti.
6. 10. 2014 13:59
Re: Praha by potřebovala jediné...
Opatrně chlape, vim, kde bydlíš. V nějaký díře.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:05
Re: Praha by potřebovala jediné...
A co jako? Když ti dám adresu, tak mě pošleš volňásky do Národního?

Mimochodem, v metru není signál, ne >:-[] ?
6. 10. 2014 14:16
Re: Praha by potřebovala jediné...
Normálka 8G wi-fi..
Hale oni by tě tam asi nepustili, maj tam u vlezu vbotoslámometry..
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:24
Re: Praha by potřebovala jediné...
lepší mít slámu v botách, než ji přežvykovat v hubě.
6. 10. 2014 14:37
Re: Praha by potřebovala jediné...
A to jsou právě ty detaily, který my, občané zlatého města pražského, moc neznáme, no.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:40
Re: Praha by potřebovala jediné...
zato jak radit zbytku země, víte dokonale >:-[]
Avatar - Starfighter
6. 10. 2014 17:08
Re: Praha by potřebovala jediné...
:yes: >:-[]
Avatar - Starfighter
6. 10. 2014 17:06
Re: Praha by potřebovala jediné...
Kvůli tomu vznikly kraje. Takže si nestěžuj na "Prahu", ale u svýho hatemana fakejudr. Mihály Hazska.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 23:04
Re: Praha by potřebovala jediné...
vůbec nevíš, o čem mluvíš. Územní samospráva a státní správa jsou dvě věci. A navíc i rozpočtové určení daní privileguje Prahu před kraji.
8. 10. 2014 22:23
Re: Praha by potřebovala jediné...
Hm, když pominu, že za posledních min.10 let jsou primátoři Moraváci.....tak :

1) hlavní město si zaslouží více peněz na obyvatele než průměr
2) velké město logicky potřebuje více peněz, protože má věci co menší města ne (metro, dopravní stavby,letiště)
3) kde jinde by měla sídlit většina zahraničních firmy...než v hlavním městě
4) mnoho státních institucí je mimo Prahu (soudy...)

atd atd prostě hoďte sem někdo jaký je přepočet rozpočtu na obyvatele Praha vs. ČR vs. Brno,Ostrava.........úplně stejně pak může naříkat Ústi n L. jakto že má Brno víc peněz apod.
6. 10. 2014 14:02
Když je dobrý tunel, po mostě se dobře jede.....
Je úplně jedno, kdo to pro koho protlačil. Jde o propracovaný systém.
Nebudeme si namlouvat, že úředníci jednají u takto exponovaných zakázek čistě z vlastní vůle.

Už roky jsou politici a "důležití úředníci" bílí koně pro různé šesdé struktury.
A je úplně jedno jaká strana. Jedou v tom všichni (např. čssd ústecko, ods olomouc a plzeň, top praha).

A dokud si lidé neuvědomí, že je potřeba dělat trochu víc, něž jednou za 4 roky volit a trochu hlasitěji nadávat, koncepčně se přeci nezmění nic. Na nečinosti masy je celý tenhle státní tunel přece založený.

ps: tento týden se chystám na projekci dokumentu plán od bohumila tučka, doporučuju.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:10
Re: Když je dobrý tunel, po mostě se dobře jede.....
A dokud si lidé neuvědomí, že je potřeba dělat trochu víc, něž jednou za 4 roky volit a trochu hlasitěji nadávat, koncepčně se přeci nezmění nic.

= tedy nic se nezmění. Možnost volit u nás představuje jen rohlík, kterým se zacpe huba lidu - vždyť máte co jste si zvolili... Vládnou tu ale stále ti stejní, jen jednou jsou rudí, jindy modří či oranžoví. Aktuálně se převlékli do dresu ANO...
6. 10. 2014 14:28
Re: Když je dobrý tunel, po mostě se dobře jede.....
:yes:

Jen bych doplnil, že nové tváře se ani jen tak lehce nezakotví.
Systém je už tak dobře vylazen, že noví čuníci se ke korytu nepustí, pokud se neosvědčí na nižsích úrovních.
Avatar - rohYpnol
6. 10. 2014 14:43
Re: Když je dobrý tunel, po mostě se dobře jede.....
a zásadním klíčem k výběru je - loajalita a sportovní duch (rektální alpinismus).
6. 10. 2014 16:36
Re: Když je dobrý tunel, po mostě se dobře jede.....
:-)
6. 10. 2014 18:42
Logika
Takže Praha potřebuje pro dobré spojení přes Vltavu celkem 6 mostů. První most postavila místo za 450 mil za 1,3 mld. Tudíž místo toho, aby postavili 3 mosty, tak postaví most jen jeden, ale krásnej... Fakticky geniální myšlení a rozhazování peněz... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
6. 10. 2014 21:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2014 08:51
Re: Logika
Neplácej blbosti, když nevíš, o čem je řeč.