Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ji/Ri
6
Nikdy jsem nechtěl být průměrný a zatím se mi to, jak tak koukám, velice dobře daří >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nojo, a jak bys lítal na dovolenou? Mi netvrď, že linkou..
Ale ten počet tryskáčů mě mate a troufám si tvrdit, že je vycucanej z prstu. Víc než dva private jety pro osobní potřebu vlastní celkem málokdo. Prej.
Ale ten počet tryskáčů mě mate a troufám si tvrdit, že je vycucanej z prstu. Víc než dva private jety pro osobní potřebu vlastní celkem málokdo. Prej.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tryskáče bych neměl taky ale tohle určitě jo [odkaz] >😁
Mozna to bude v tom, ze i ten Veyron vlastni celkem malokdo 😉
Já právě myslim jako mnohem víc málokdo😊
Když si vemu cenu za nějakej slušnej long-range biz jet typu G650 něco přes miliardu, plus něco menšího na lítačku kolem komína tak čtyři kila.. k tomu možná nějakýho šikovnýho Pipera (turboprop) a stačí. Na co tři proudový?
A to nemluvim o velkejch kouscích, za který dáš těch miliard klíďo pět.
Co jsem to chtěl říct, sakra..? Jo! Že pár Veyronů je, oproti teoretickýmu vlastnictví tří proudovejch biz jetů, sranda pro miminka😊
Když si vemu cenu za nějakej slušnej long-range biz jet typu G650 něco přes miliardu, plus něco menšího na lítačku kolem komína tak čtyři kila.. k tomu možná nějakýho šikovnýho Pipera (turboprop) a stačí. Na co tři proudový?
A to nemluvim o velkejch kouscích, za který dáš těch miliard klíďo pět.
Co jsem to chtěl říct, sakra..? Jo! Že pár Veyronů je, oproti teoretickýmu vlastnictví tří proudovejch biz jetů, sranda pro miminka😊
Těžko říct, jak to počítají, když hodně letadel je na firmy a někteří lidé budou celkem jistě mít vícero Veyronů. Mimochodem, G650 je otázka 1,5+ miliardy CZK (bez daně, samozřejmě) a velmi dlouhého čekání.
Co se týče počtu letadel, klidně jich můžeš mít přes deset a využít je. Ale je to hodně drahá sranda a ani nevím, jestli vůbec někdo na světě má takovou flotilu soukromě. O několika firmách však vím. Důvod? Letadla jsou velmi náročná na údržbu, údržbou stráví spoustu času, kolikrát se objeví něco před startem s čím nemůžeš (/ nechceš) odstartovat a je dobré mít záložní stroj. Ne každé letadlo může na každé letiště, ty s menším doletem je problematické přesouvat na větší vzdálenosti (obzvláště mezi kontinenty) a pak je také otázka, v jaké sestavě se cestuje. To jen takový úvod. Tři proudová letadla bych uživil sám. 😄 Jen mít nějakou tu miliardu euro. >😁
Co se týče počtu letadel, klidně jich můžeš mít přes deset a využít je. Ale je to hodně drahá sranda a ani nevím, jestli vůbec někdo na světě má takovou flotilu soukromě. O několika firmách však vím. Důvod? Letadla jsou velmi náročná na údržbu, údržbou stráví spoustu času, kolikrát se objeví něco před startem s čím nemůžeš (/ nechceš) odstartovat a je dobré mít záložní stroj. Ne každé letadlo může na každé letiště, ty s menším doletem je problematické přesouvat na větší vzdálenosti (obzvláště mezi kontinenty) a pak je také otázka, v jaké sestavě se cestuje. To jen takový úvod. Tři proudová letadla bych uživil sám. 😄 Jen mít nějakou tu miliardu euro. >😁
Nojo, ted na to koukam.. uplne levny to neni😊 No, nepochybuju o tom, ze nejakejch top 300 by si tri proudovy era najednou (pro soukromy ucely) koupit mohlo, ale tem prumernejm trem kusum na osobu neverim. To uz je proste moc.
No a hlavne je to asi uplne fuk, hehe.
No a hlavne je to asi uplne fuk, hehe.
maros
... pokud jsou všechna Francouzká, tak to je dostatečné množství na nutnou servisní rotaci >😒]
A Veyron je záloha
A Veyron je záloha
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechci ti brát iluze, ale Bugatti je francouzská značka a Veyron se dělá ve Francii. Takže ta tvoje logika, s Veyronem jako zálohou, je úplně mimo.
Bugatti je italská značka....ale pravda, vyrábí nebo přesněji kompletuje se to ve francouzském Molsheimu...ale motor a převodovka vzniká ve Wolfsburgu, šasi v Bürenu atd...je to takové mezinárodní auto
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bugatti je ve všeobecnosti chápána jako francouzská značka.
Po založení 1909 v tehdy německém městě Molsheim Italem Ettorem Bugattim to byla německá firma vlastněná Italem Ettorem Bugattim a jeho bratrem Francouzem Rolandem Bugattim. To trvalo do roku 1919.
Tehdy se Ettore Bugatti stal naturalizovaným Francouzem a Molsheim v rámci válečných reparací připadl Francii, takže firma Automobiles Ettore Bugatti sídlila ve Francii a byla vedená/vlastněná dvěma Francouzi (Ettore a Roland). v tomto období také zaznamenala největší slávu jak na poli sportovním, tak ve vývoji a výrobě zajímavých aut a jako francouzská značka se zapsala do dějin. Během WWII byla továrna v Molsheimu totálně zničená a v roce 1947 Ettore umírá a v roce 1952 firma defacto ukončuje činnost. Bratr Roland se pokoušel značku oživit v polovině 50tých let ale, neúspěšně, Bugatti pokračovalo výrobou leteckých dílů a po různých episodách s Hispano-Suiza, Snecma, Messier se značka stala součástí leteckého průmyslu,
V roce 1987 značku koupil Ital Romano Artioli, přejmenoval na Bugatti Automobili S. p. A. se sídlem v Campogalliano a byla to tedy italská firma. Artioli, který mimo jiné koupil i Lotus, v roce 1995 zkrachoval a likvidátor později značku prodal VW a Lotus prodal Protonu.
V roce 1998 Bugatti tedy koupil Volkswagen, přejmenoval na Bugatti Automobiles S.A.S. a přesídlil zpět do v Molsheimu a z Bugatti se stala opět francouzská značka vyrábějící auta.
Skutečnost, že Veyron se vyvíjel a klíčové komponenty se vyrábí mimo Molsheim nic nemění na skutečnosti, že Bugatti je francouzská značka (tak jako Škoda česká i když dnes také používá hromadu dílů vyrobených jinde). 😉
Po založení 1909 v tehdy německém městě Molsheim Italem Ettorem Bugattim to byla německá firma vlastněná Italem Ettorem Bugattim a jeho bratrem Francouzem Rolandem Bugattim. To trvalo do roku 1919.
Tehdy se Ettore Bugatti stal naturalizovaným Francouzem a Molsheim v rámci válečných reparací připadl Francii, takže firma Automobiles Ettore Bugatti sídlila ve Francii a byla vedená/vlastněná dvěma Francouzi (Ettore a Roland). v tomto období také zaznamenala největší slávu jak na poli sportovním, tak ve vývoji a výrobě zajímavých aut a jako francouzská značka se zapsala do dějin. Během WWII byla továrna v Molsheimu totálně zničená a v roce 1947 Ettore umírá a v roce 1952 firma defacto ukončuje činnost. Bratr Roland se pokoušel značku oživit v polovině 50tých let ale, neúspěšně, Bugatti pokračovalo výrobou leteckých dílů a po různých episodách s Hispano-Suiza, Snecma, Messier se značka stala součástí leteckého průmyslu,
V roce 1987 značku koupil Ital Romano Artioli, přejmenoval na Bugatti Automobili S. p. A. se sídlem v Campogalliano a byla to tedy italská firma. Artioli, který mimo jiné koupil i Lotus, v roce 1995 zkrachoval a likvidátor později značku prodal VW a Lotus prodal Protonu.
V roce 1998 Bugatti tedy koupil Volkswagen, přejmenoval na Bugatti Automobiles S.A.S. a přesídlil zpět do v Molsheimu a z Bugatti se stala opět francouzská značka vyrábějící auta.
Skutečnost, že Veyron se vyvíjel a klíčové komponenty se vyrábí mimo Molsheim nic nemění na skutečnosti, že Bugatti je francouzská značka (tak jako Škoda česká i když dnes také používá hromadu dílů vyrobených jinde). 😉
3_diamanty
84 aut v reale nikto nikto nepotrebuje.. ani pan boh
ale samozrejme kazdy zberatel by mal rad v zbierke aspon 10 rollsov 20 ferrari 15 bentley 20 maserati 30 porsche.... a podobne....
predpokladam ze vacsina z tych zberatelov co ma okolo 100 aut v reale jazdi dvomi troma autami.... a ostatne su vystavne e😜onaty .... ci uz ich je 50 alebo 150 je asi jedno..... peniaze sa daju minut akokolvek.... aj na auta to je pravda
mna by zaujimalo kolko veyronov v reale aj jazdi... mozno ani tretina z predanych kusov
ale samozrejme kazdy zberatel by mal rad v zbierke aspon 10 rollsov 20 ferrari 15 bentley 20 maserati 30 porsche.... a podobne....
predpokladam ze vacsina z tych zberatelov co ma okolo 100 aut v reale jazdi dvomi troma autami.... a ostatne su vystavne e😜onaty .... ci uz ich je 50 alebo 150 je asi jedno..... peniaze sa daju minut akokolvek.... aj na auta to je pravda
mna by zaujimalo kolko veyronov v reale aj jazdi... mozno ani tretina z predanych kusov
Tak třeba si někdo pořídil osm lepších aut a ke každému obdržel deset frantíků zdarma.. pro chudé služebnictvo. Co taky jiného s nima >😁
Když ono to není o tom, že ta auta někdo potřebuje....ono je to o tom, že prostě jenom chce
ved mne je jasne ze ide o zberatelov 😉
niekto zbiera mince , niekto znamky a niekto auta.... ja to chapem... keby som bol zavaleny peniazmi ako bill gates asi by som tiez neostal len pri znamkach 😉 ....
niekto zbiera mince , niekto znamky a niekto auta.... ja to chapem... keby som bol zavaleny peniazmi ako bill gates asi by som tiez neostal len pri znamkach 😉 ....
rcibulka
I kdybych na něj měl, tohle auto bych si nekoupil. Ani do sbírky 😄.
Kabanove dielo ... podobne ako fabia 😉
ako do zbierky preco nie.... ak by som nevedel co s peniazmi urcite by som si nejaku peknu ediciu veyrona zobral [odkaz] ....
ako do zbierky preco nie.... ak by som nevedel co s peniazmi urcite by som si nejaku peknu ediciu veyrona zobral [odkaz] ....
To vpravo se mi líbí víc. Má styl. Ten současný Veyron vypadá jak nějaký supersport z 80. let, podobně jako současná Lamborghini. To jsou podle mě taky takové ošklivky. Můj názor, samozřejmě.
Naživo je to trošku jiné... to auto působí úžasně kompaktně a nabušeně. Neříkám že to je ten nejhezčí supersport, ale něco na něm je.
ozawasan
Tak teď už díky tomuto článku jistě vím, že jsem proti nim nadprůměrně mezi glutei maximy...
Poustevnik
Jakápak auta bych asi měl? Hm...
Škoda: Favorit 135L - své první auto bych chtěl mít jako veterána
Mazda: RX8, RX7, 323F BG GT, 3 MTS, MX-5 a možná pro radost nějaké kupátko z 60 let
BMW: Určitě řada 8, E46 M,
Subaru: BRZ na běžné ježdění,
Honda: NSX před faceliftem s mrkačkama, Civic Type R předchozí generace
Porshe: 911 rozmyslel bych se jaké generace, ale určitě i jedno kabrio
VW: Trasporter který bych si ručně předělal na bydlík pro cestování
Ferrari: Mno nějaké 1-2 bych si asi pořídil, musel bych povybírat mezi těmi nejsilnějšími
Mercedes: Třídu S v současné generaci, SLS nebo AMG GT
Nissan: 240 SX
a nějaké ty motorky. Na Veyrona bych se mohl vykašlat, je širší než příjezdovka ke mě domů... Tryskáč bych mohl taky dlabat ( místo něj nějaký ostrov v karibiku) a k jachtě nějaký ten Houseboat na ostravici >😁
Škoda: Favorit 135L - své první auto bych chtěl mít jako veterána
Mazda: RX8, RX7, 323F BG GT, 3 MTS, MX-5 a možná pro radost nějaké kupátko z 60 let
BMW: Určitě řada 8, E46 M,
Subaru: BRZ na běžné ježdění,
Honda: NSX před faceliftem s mrkačkama, Civic Type R předchozí generace
Porshe: 911 rozmyslel bych se jaké generace, ale určitě i jedno kabrio
VW: Trasporter který bych si ručně předělal na bydlík pro cestování
Ferrari: Mno nějaké 1-2 bych si asi pořídil, musel bych povybírat mezi těmi nejsilnějšími
Mercedes: Třídu S v současné generaci, SLS nebo AMG GT
Nissan: 240 SX
a nějaké ty motorky. Na Veyrona bych se mohl vykašlat, je širší než příjezdovka ke mě domů... Tryskáč bych mohl taky dlabat ( místo něj nějaký ostrov v karibiku) a k jachtě nějaký ten Houseboat na ostravici >😁
Sbírková auta co mě napadají jako první jsou
Lamborghini Countach
McLaren F1 GTR
Aktuální 918 a 911 Turbo z konce osmdesátek
458 Speciale
2000GT
8C
Aston Martin DB9 a nějaký starší kousek (DB-5 třeba)
300SL Gullwing
RX-7 FD Spirit-R
Clio V6
Mercedes G v nějaké top specifikaci
Rolls Royce Phantom
Tatra 87 nebo Tatraplán
Bugatti Royale a EB110SS
Maserati Quattroporte
BMW M5 E39
Corvette 1967
Ford GT-40
...pak samozřejmě nějaké závoďáky, nějaké to WRC, F1, 962 a třeba 787B, nějaký speciál na Pikes Peak...
Lamborghini Countach
McLaren F1 GTR
Aktuální 918 a 911 Turbo z konce osmdesátek
458 Speciale
2000GT
8C
Aston Martin DB9 a nějaký starší kousek (DB-5 třeba)
300SL Gullwing
RX-7 FD Spirit-R
Clio V6
Mercedes G v nějaké top specifikaci
Rolls Royce Phantom
Tatra 87 nebo Tatraplán
Bugatti Royale a EB110SS
Maserati Quattroporte
BMW M5 E39
Corvette 1967
Ford GT-40
...pak samozřejmě nějaké závoďáky, nějaké to WRC, F1, 962 a třeba 787B, nějaký speciál na Pikes Peak...
Jo garáž snů , tu má snad každý . mě by jich stačilo pár . BMW M3e30 , Ferrari GTO 1986 , Porsche Carrera 2.7 , Fiat 131 Abarth . BMW M 635 CSI . A na normální ježdění Jaguar XJR X350 a na zimu Range Rover Sport
Pagani Zonda R, Monteverdi hai 650,McLareny F1 a P1, Ariel Atom V8,Bowler,F40,F50,FXXevo,Arnage,W124 E500,Mamut S600 V12,Lada 2103 tu aspoň v 10ti kusech. A pak asi ještě 500 ostatních aut.....................................…
viki.j
Zaujimava statistika. Ale vsetky tieto statistiky su na jedno kopyto a rataju sa tak, ze ked ja som mal na veceru 3 kurata, ty ani jedno, priemerne sme mali obaja po 1 a pol kurata, cize vsetci sli spat s plnym bruchom.
Poznam jedneho euroveho multimilionara (zahranicie) a ten ma jedno Bentley Continental a k tomu Audi Q3 na bezne jazdenie. Predtym mal predosly model Bentley a k nemu Audi Q5 a predtym Maseratti a k nemu BMW X3 atd atd... Jachtu si kupit nechce, ze je to kopa starosti, tak na tych par dni v roku si ju radsej prenajme, lietadlo tiez nechce, radsej lieta business class (co je viac ako 1.trieda). No a poznam dalsieho asi este bohatsieho (vlastni jednu sperkarsko-hodinarsku znacku, nejake hotely, firmy) a ten jazdi vacsinu casu na bicykli, popripade na Renaulte Clio, lieta 2.triedou a rad ma obycajne male clny. Hovorieva, ze luxus si nevie uzit, ked stale ho obskakuje ktosi, otacaju sa za nim a podobne >😁
No a poznam hromadu takych co sa prevaza na aute za 200 000 eur, ale bude sa natahovat o 5 euro a podobne. Popripade jeden blby mesiac a uz nema z coho vyplatit leasingy, uvery. hehe
Poznam jedneho euroveho multimilionara (zahranicie) a ten ma jedno Bentley Continental a k tomu Audi Q3 na bezne jazdenie. Predtym mal predosly model Bentley a k nemu Audi Q5 a predtym Maseratti a k nemu BMW X3 atd atd... Jachtu si kupit nechce, ze je to kopa starosti, tak na tych par dni v roku si ju radsej prenajme, lietadlo tiez nechce, radsej lieta business class (co je viac ako 1.trieda). No a poznam dalsieho asi este bohatsieho (vlastni jednu sperkarsko-hodinarsku znacku, nejake hotely, firmy) a ten jazdi vacsinu casu na bicykli, popripade na Renaulte Clio, lieta 2.triedou a rad ma obycajne male clny. Hovorieva, ze luxus si nevie uzit, ked stale ho obskakuje ktosi, otacaju sa za nim a podobne >😁
No a poznam hromadu takych co sa prevaza na aute za 200 000 eur, ale bude sa natahovat o 5 euro a podobne. Popripade jeden blby mesiac a uz nema z coho vyplatit leasingy, uvery. hehe
Jenom rejp - business class opravdu neni vic, nez prvni trida. Ba naopak😊
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Business (obchodní) je druhá třída. Economy (turistická) pak třetí. V rámci EU (a možná celé Evropy, směrem na východ to neznám) snad nic lepšího než druhá nelétá a i to je ve skutečnosti třetí (něco přihodí, ale sedadlo je prakticky ten stejný krám, na kterém sedí sardinky vzadu - typicky platí, čím novější interiér, tím horší). Pokud létá dlouhé vzdálenosti, nemusí to být špatné.
Až jednou nebudu vědět co s prachama, chci vyzkoušet suites v 380 u Emirates, Singapore nebo kdo to ještě má. To vypadá fakt hodně jedle. Něco takovýdleho [odkaz] akorát bych prosil 😱B - LAX. Kdepak cocik..😊
Co takhle The Residence Etihad? 😄
Ale jo, taky může bejt. Já vždycky v long haulu trpim převelikym smutkem, když nastupuju. Nejdřív doleva nakouknu do first (týýýjo), projdu businessem (hezkypěkně), pokračuju skrze economy plus (to by šlo) a nakonec zapadnu do toho dobytčáku, zovanýho economy😊
Zajímavá byla první třída na 747-400 Lufthansy. Ještě než stihli program modernizace dokončit, rozmysleli si to. Ani nevím, jestli ještě nějaké letadlo v téhle konfiguraci létá. Vedle sedadla jsi měl samostatnou postel. Nejlepší první třída v nabídce Lufthansy, lepší i než v A380-800, nebo 747-8.
Vidiš, já myslel, že to maj v novejch 747-8 (mimochodem pro mě asi nejhezčí velký letadlo) a ono asi ne. Ale je to pár let co to do těch čtyřstovek dávali, tak je snad rovnou nestahovali.. Ta jejich nová first je ovšem prej taky pěkná. Jdu zkontrolovat míle😊
Právě že se rozhodli tu nově udělanou první třídu na 400 zrušit úplně (myslím, že místo první třídy jsou "prémiové" sardinky). 748 má typickou první třídu v nose, kdežto první třída 744 atypicky zabírala celou horní palubu. Ne že bych si stěžoval na první třídu v 388, ale 744 byla lepší. Bohužel, Lufthansa na první třídě nevydělává. Asi nikdo na ní nevydělává. Je to spíš otázka prestiže. Těch 8 míst na horní palubě byl pro ně příliš velký luxus.
Je smutné sledovat, jakým směrem se komerční letectví ubírá.
Je smutné sledovat, jakým směrem se komerční letectví ubírá.