Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Mustang: Jak prodávat pony car s oturbeným čtyřválcem 2.3 EcoBoost?
38 komentářů
3_diamanty
1
alebo mozno bude kupujuci tohto auta z osobitnej skoly ........ taketo starosti ake ma ford by chcel mat snad kazdy
Joab
už se tady o tom žvanilo, nicméně, do čeho by místní osazenstvo radši šlo? Do čtyř, nebo šestiválce? Já bych asi vybíral dle preferencí převodovky (= pučim to i manželce?😊), k automatu radši čtyřválec, k manuálu rozhodně šesti..
Hm?
Hm?
Zajímavý, proč zrovna k automatu, který sežere část výkonu slabší motor? Do mustanga jedině V6, na běžný pohodlnýá projetí a pro manželku, pokud chceš zábavu za volantem, není jiná volba než V8
Ten čtyřválec je právě silnější a má lepší krouťák. Taky půjde líp odspoda, což bude s timhle poměrně pomalym automatem výhoda.
Kroutak na papire mozna, ale vsadim se, ze vespod bude tahat lip sestivalec. Precijen turbodiru uplne eliminovat nelze.
jenže se to bude muset točit aby ti trochu jelo a bude tam turbodíra.
Ten 3,7 V6 má 305 HP, vynikající spotřebu, kdy v testech tenhle motor bral méně než třeba srovnatelné BMW či MB, Ecoboost má o 5 koní víc, což je absoltuně nepodstatný a akorát trošku větší točivej moment. Jinak žádný další pozitiva nevidím....
Viděl sem ejden nezávicslej testík, kde testovali model, kde V6ku nahradil právě přeplnovaje 4vál. Nu, krom jednoho jízdního režimu měl ten 4 vál budto stejnou, nebo dokonce lepší spotřebu jak V6 atmoféra.
Akorát útliba pošahaným vládám, a plky o nižíš spotřebě pro ovce, realita je trochu jinde....
Ten 3,7 V6 má 305 HP, vynikající spotřebu, kdy v testech tenhle motor bral méně než třeba srovnatelné BMW či MB, Ecoboost má o 5 koní víc, což je absoltuně nepodstatný a akorát trošku větší točivej moment. Jinak žádný další pozitiva nevidím....
Viděl sem ejden nezávicslej testík, kde testovali model, kde V6ku nahradil právě přeplnovaje 4vál. Nu, krom jednoho jízdního režimu měl ten 4 vál budto stejnou, nebo dokonce lepší spotřebu jak V6 atmoféra.
Akorát útliba pošahaným vládám, a plky o nižíš spotřebě pro ovce, realita je trochu jinde....
Jo, ovšem ten šestiválec se bude muset točit mnohem víc. Hele já bych ho taky radši bral a je mi s manuálem sympatickej, ale fakt nepochybuju o tom, že ten čtyřválec bude prostě s automatem přívětivější a rychlejší, než šestiválec.
"...krom jednoho jízdního režimu měl ten 4 vál budto stejnou, nebo dokonce lepší spotřebu jak V6 atmoféra."
Tak to je opravdu velmi "překvapivé"... >😒] 😉
Proč se vlastně měli učit prodávat zrovna R4, když mají v nabídce i V6 a V8?
Mají snad na R4 podstatně vyšší marži?
Tak to je opravdu velmi "překvapivé"... >😒] 😉
Proč se vlastně měli učit prodávat zrovna R4, když mají v nabídce i V6 a V8?
Mají snad na R4 podstatně vyšší marži?
Kdyz uz zaplatili jeho vyvoj kvuli posahanym urednikum, tak ho musi taky prodat. V6 A V8 se proda samo, ale ctyrvalec holt musis lidem vnutit.
Tak snad hlavně k vůli "posahaným" evropským úředníkům, takže ať ho logicky vnucuji hlavně evropským zákazníkům...
Stejsn
Nény ftypný! 8-s
ozawasan
--- musíte se na to kouknout optikou zdivočelých mixérů - 1,2 TS a něco.... V době objemů pod jeden litr, kdy se někteří novináři rozplývají nad tím - "jak to tahá vodcpoda..." se nedivme, že tenhle V4 tady bude něco jako zupá motorizace pro bohaté.
Ve Státech sociální verze pro studentíky a tady ---- Týýý woe - Mustang v turbíně.....
Ovcím v EU jaksi prostě nesepne, že celá ta šaškárna s emisemi, poplatky za objem motoru, spotřebou, která ovšem v reálu je někde jinde, než na papíře - to všechno jsou jen biče na otroky.....
Mustang bych chtěl klidně i v téhle soc. edici.... Ale být to Shelby.........Ježíšku?????
Ve Státech sociální verze pro studentíky a tady ---- Týýý woe - Mustang v turbíně.....
Ovcím v EU jaksi prostě nesepne, že celá ta šaškárna s emisemi, poplatky za objem motoru, spotřebou, která ovšem v reálu je někde jinde, než na papíře - to všechno jsou jen biče na otroky.....
Mustang bych chtěl klidně i v téhle soc. edici.... Ale být to Shelby.........Ježíšku?????
V4? 8-s
Nemuzes srovnavat motoristickou kulturu u nas a v americe. Vzdycky to bylo tak, ze to, co je tam hracka pro studenty je v Evrope minimalne slusny standart, pripadne auto snu pro bohate (i kdyz i v te americe zije spousta lidi, kteri by byli radi za listek na autobus). Jinak neni to V4 (vidlicovy ctyrvalec), ale R4 (radovy) to se tady dost resi 😉
Jako prostě 4 hrnky no😄. Ale diky za upřesnění. No s tou kulturou... A to je to, co mne mírně míchá... Tady je auto jakýsi prvek luxusu, tam prostě věc denní spotřeby a potřeby. Ceny se tu mnohokrát rozebiraly, tak se nebudu zbytečně točit 😄
TomasPT
Tak asi to bude verze pro dailydriver jako třeba octavia RS.
Pokud nasadí dobrou cenu, tak by se mohl často objevovat ve firemních flotilách jako manažerské auto, protože čtyřválec půjde papírově líp živit 😄
Pokud nasadí dobrou cenu, tak by se mohl často objevovat ve firemních flotilách jako manažerské auto, protože čtyřválec půjde papírově líp živit 😄
No, tak můžeme si povídat o top manažerech, kteří už před 15 lety jezdili v Praze do práce korvetou... a bylo to nejspolehlivější auto ve fleetu a spotřeba se do statistik vešla taky snadno 😉
Osobně jsem zvědavý, kdo v ČR, tradiční mekce nejvyšších motorizací a výbav, vůbec nad čtyřhrnkem zastaví prst v ceníku... Osobně nechápu důvod, proč si kupovat ameriku, než dostat osmihrnek s koulema za rozumné peníze.
Fakt jsem zvědavý na ceny a prodeje. Není to o papírových výkonech, časech z 0 na 100, jsou mi jedno jak Státy, tak průměrné exhalace, ale prostě když už Mustang (Camaro, Challenger,...) v Evropě, tak V8. Jak mi připadají divné myšlenkové pochody majitelů 300C (a "Lancií") v chrochtáku, tak Mustang s čtyřhrnkem mi zní ještě asi 28x hůř než V12 přestavba na TDIčkové Q7čce. Ale možná jsem sám 😄
Osobně jsem zvědavý, kdo v ČR, tradiční mekce nejvyšších motorizací a výbav, vůbec nad čtyřhrnkem zastaví prst v ceníku... Osobně nechápu důvod, proč si kupovat ameriku, než dostat osmihrnek s koulema za rozumné peníze.
Fakt jsem zvědavý na ceny a prodeje. Není to o papírových výkonech, časech z 0 na 100, jsou mi jedno jak Státy, tak průměrné exhalace, ale prostě když už Mustang (Camaro, Challenger,...) v Evropě, tak V8. Jak mi připadají divné myšlenkové pochody majitelů 300C (a "Lancií") v chrochtáku, tak Mustang s čtyřhrnkem mi zní ještě asi 28x hůř než V12 přestavba na TDIčkové Q7čce. Ale možná jsem sám 😄
sir
Tak co jsem se zatim docetl...je 2,3EB v Mustangu prijiman velmi privetive......a naopak u USA mladeze jeste lepe nezli puvodni V6...vetsina uz ted diskutuje o moznosti ladit/tunit motor do vyssich vykonovych sfer..coz jim pujde mnohem lepe a jednoduseji s Turbem..nezli s V6 bez turba......
praděda7
Symbolem Pony car byl, je a bude V8 engine. Ostatní motůrky nemají nárok!
PKSPKS
a ten motor je super usporny, na dlhe trasy sa da dostat do pasma 7-8l/100km, takze neviem co este chcu setrit Ecoboostom.
Otazka ci ten pripadny malicky rozdiel v spotrebe stoji za ten pocit, ze kedy mi odide turbo a setrenie studeneho turba a chladenie horuceho...
3,7 V6 mi na volnobehu berie 1,5l/hod, co je na taky velky motor paradna hodnota. Normalne sa spotreba na volnobehu pocita 0,6xobjem motora v litroch a na 3,7 motor by to zodpovedalo 2,2l/hod
A jeden detail, urcite si to sportoveho auta a muscle car nedam nieco co sa vola "Eco"...
Otazka ci ten pripadny malicky rozdiel v spotrebe stoji za ten pocit, ze kedy mi odide turbo a setrenie studeneho turba a chladenie horuceho...
3,7 V6 mi na volnobehu berie 1,5l/hod, co je na taky velky motor paradna hodnota. Normalne sa spotreba na volnobehu pocita 0,6xobjem motora v litroch a na 3,7 motor by to zodpovedalo 2,2l/hod
A jeden detail, urcite si to sportoveho auta a muscle car nedam nieco co sa vola "Eco"...
To máš s manuálem, viď? Já teda nebyl schopen jezdit s timdle motorem a automatem pod deset, a to jsem na to většinou nijak nedupal.. možná to ale bude tim, že to bylo kabrio a manželka mi svojí velkou hlavou zhoršovala érodynamiku.
Láda má velkou hlavu, jak pytel vod banánů >😁 >😒]
Já si myslel že to neni tak hrozný.. Ale furt mi to auto nějak táhlo doprava, tak ho jedu vrátit a chci jiný, žejo. V půjčovně se podivujou, významně na ženu čuměj, ale jsou prozákaznický a s omluvou mi ho vyměněj. A zas to samý. No a až pak mě napadlo změřit jí krejčovskym metrem hlavu a zjistil jsem, proč se nám to furt stáčí a taky to moc žere. Pak už jsme jezdili jenom se střechou dole..
Ano je to 6 rychlostny manual. Dochadzam do roboty 1,6km cez 3 semafory, motor sa ani nezacne zohrievat, polovica km takto a polovica na dlhsie uspornejsie trasy a vysledna spotreba vzdy pod 10l.
Automat ma podla papierov nizsiu spotrebu ako manual, ja vsak u manualu vyuzivam dojazd a volnobeh. To auto s vyradenou rychlostou ide skoro donekonecna, mizivy odpor vzduchu a na volnobehu ma paradne nizku spotrebu ako som pisal. To s automatom nevyuzijes.
Moj ma papierovo 29mpg(8,11l/100km) na dialnici, co aj zodpoveda realite. Pri ustalenej 120km/h zerie okolo 7,6l/100km, co so studenym startom, rozbehom a obcasnym pribrzdenim na dialnici da tych 8,1.
Pri 100km/h zerie 6,6l/100km, takze po takych okreskach plynulou jazdou sa da ist za 7,5-8,5l
Na 1700kg tazke benzinove auto s 3,7l motorom absolutne nie zle.
Automat ma podla papierov nizsiu spotrebu ako manual, ja vsak u manualu vyuzivam dojazd a volnobeh. To auto s vyradenou rychlostou ide skoro donekonecna, mizivy odpor vzduchu a na volnobehu ma paradne nizku spotrebu ako som pisal. To s automatom nevyuzijes.
Moj ma papierovo 29mpg(8,11l/100km) na dialnici, co aj zodpoveda realite. Pri ustalenej 120km/h zerie okolo 7,6l/100km, co so studenym startom, rozbehom a obcasnym pribrzdenim na dialnici da tych 8,1.
Pri 100km/h zerie 6,6l/100km, takze po takych okreskach plynulou jazdou sa da ist za 7,5-8,5l
Na 1700kg tazke benzinove auto s 3,7l motorom absolutne nie zle.