Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai Equus: První oficiální fotografie nové generace

252 komentářů

CrazyJester
mno, dneska už eSko na tři kilometry nepoznas...klidně to může být i equus 😄
Johnn
To víš,zde je diskuse o luxusních vozech a tam je koncepce "zadohrabu" roky vyzkoušená.
Běž poučovat do Mercedesu,že to dělají špatně. >😁 :-!
Johnn
Dotaz.Koho jsi obohatil ty?
Podívej se výše.Příspěvky dítěte.
dareba
jj, to se pak delaj auta;-/ je to hnuj(-daj) pak takovahle prace...aspon podle me
jossalito
A můžete mi prosím vylinkovat ty mé příspěvky, kde zpochybňuji, Vaši už asi po stopadesáté omletou frázi o konstrukci zadokolky? >😁

NEEXISTUJE. :-!

Doporučuji se nejdřív naučit číst, pak chápat psaný text a až nakonec psát do diskuzí. Možná se potom od Vás dozvíme i něco nového. >😁

Jste opravdu tupá jak pantok.
jossalito
Další žvásty o koncepci? O té se tu nikdo nebaví (a já ji nikdy nezpochybnil), jen Vy. Takže trochu schizofrenie? Nepřekvapuje mne to. :-!

Vy se hlavně snažte psát k tématu. Já si velmi dobře pamatuji, že máte problém psát o čemkoli jiném, než zde furt dokola napadat někoho nečím, co nikdy nikde nenapsal.
Pokud si myslíte opak, linkujte, citujte a s přehledem mne utřete. Bohužel sám vím, že tyto důkazy zde v diskuzích neexistují. Existuje ale dost příspěvků označujících Vás za chronicky domýšlivou. :-!

PS: Už zrovna Vám jsem psal, že Octavii nemám a nidky jsem ji neměl. Címž mi opět dokazujete, že si pamatujete tak leda buřtík, Deutschland, zadohrab, Subaru a brumla. A z této Vaší slovní zásoby zde vypisujete pořád dokola to samý.
Hájit se tím, že si prý pamatujete. >😁 Jste k smíchu. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VAŠE slova: "... tragicky vtrhla do zdejší ..." COpak COpak KOHOpak mi to "připomíná" KDOpak KDOpak mi (úplně) STEJNOU větu napsal? 😉
Ááááá GTi 😄 (tady jste PŘÍLIŠ "okatě" KOPíROVAL! Doporučila bych trochu "originality", než JEN "velkého učitele(-lku - Galinu Tatjanu ivanovnu - vy jste NEpoznal že to žena je? No já vím VZHLEDově to je TĚŽKÉ "rozpoznat" ...) "kopírovat/napodobovat" 😉
Nick "nesnáším VW" bych asi NEzvolila, ale jeho znalosti docela "solidně" působí (a ty vaše evidentně PŘEDČí) ...
... to že JEHO názory/pohledy, mé "drobné příspěvky" a TESTy od United Kingdom přes Deutschland po třeba český TEXT v onom AUTOHIT s názvem "ROZHODUJÍCí je KONCEPCE" víceméně TOTÉŽ píší asi NEbude "náhoda", že? 😄
Já už tu párkrát i na ČESKÉ specialisty/odborníky odkázala a mne "těší" že STEJNÉ názory (bohužel NE "znalosti") jako pánové Vaculík či Hyan mám (vás snad, milý jossalito, těší názorově na straně Galiny Tatjany být? nu "užijte" si těch svých 5 minut slávy - neb já VíM, že: "PRAVDA a LÁSKA zvítězí" 😉 :yes: (ale že TAKová DŘINA to bude - to mi nikdo NEřek!)
PS: Už JISTOJISTĚ "vím", že NEJ-důraznější NEJ-větší "protivníci" ti co NIC na kartě a NIC o sobě neřeknou bývají ... a sem patří a "pasují" poslední 2 slova vašeho příspěvku 😉
Dobrou
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak s G alinou T atjanou i vanovnou "za jeden provaz" táhnete?
Nu TO jste si tedy "vybral" ... (kolik za tu "jidášskou" práci "berete"?) ;-\
PS: Už jste si skočil poslední AUTOHIT (5/2009) koupit a článek

ROZHODUJÍCí je KONCEPCE

si přečetl?
PPS: Tak nějak začínám mít pocit, že tu definice: "Oč MENŠí znalosti - o to VĚTŠí nabubřelost a agresivita výroků", platí ..
Mimochodem ty opakované "e-x-k-r-e-m-e-n-t-y" co jste po mne "hodil/házel" máte "jak v trezoru" schované (Galina vám potvrdí, že holčičky NEzapomínají 😉 )
Pěkný den (a nechť třeba v té octavii, jíž jste tak "hájil" už NAVĚKY jezdíte - to vám přeji já) 😄 (a vám mé přáni "pravděpodobně" asi ani nevadí - předpokládám, nebo?)
jossalito
Je to kríze, když tě někdo vystihne, co? :-!
jossalito
Aha, a já znám zase italské autíčko, které se od novoty jenom kazí. Co z toho vyplývá?

Řeknu Vám to. Vůbe nic. :-!
jossalito
Vzhledem k tomu, že Jóhan mne dříve svými názory nijak neobohatil, zaujal jsem k němu výše zmíněné stanovisko.
Vy, jelikož jste tragicky vrthla do zdejší komunity, bez jakýchkoli zkušeností s místními diskutéry, stále jen narážíte. Tak se nedivte. Klidně diskutujte s nimi, možná Vás bude tešit, že vám jako oslíci odkývají cokoli, hlavně když to bude v duchu "nesnáším VW". jak ubohé. :no: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já bych se s Bentley v garáži "vyrovnala"... 😉
_patrik
😄
_patrik
To je ok 507, asi jsem tě špatně pochopil, omlouvám se. Opravdu se nezabývám tím, jak eventuálně by vnímal Equus evropský trh v tomhle okamžiku. To bude aktuální otázka třeba za 3-4 roky. Pokud v tom okamžiku bude Hyundai dostatečně vysoko na žebříčku firemní prestiže a povede správně marketing (výborně to dnes popsal v přehledu Hyundaie Marko), optika vnímání Equusu se tím proti dnešku posune jinam. Jestli se Hyundai naopak propadne, nebude se ani pokoušet tohle auto někam vyvážet.
Pokud zatopí německým prémiím, zatopí jim v Koreji, případně později v Americe. Ale nepůjde přitom o cenu, Hyundai se touhle generací Equusu už velice přiblížil k tomu paradoxu, co o něm píše Marko (budoucnost Hyundaie) - musí přejít na vyšší ceny, jinak si podlomí vlastní, pracně vybudované postavení. Český křišťál prodávaný na stánku vedle matrjošek za nízké ceny zdrácí 90% své image a stává se z něj jenom střep. Takže Hyundai bude muset s cenou Equusu, zvlášť na externích trzích, pracovat velice opatrně.
Design - asi spíš myslíš, jestli jsou z Equusu cítit fakt arogantní velké prachy, aby se majitel cítil dostatečně úspěšný a nedostižný. Tak to je v téhle fázi otázka pro korejské bohaté, už jsem to vlastně řekl. Takže, počkáme si. Hodnocení ze zdejšího chatu o tom opravdu nerozhodne.
_patrik
No, Kylie, vlastně protože o Bentley byla předtím řeč, nemyslel jsem to nijak špatně 😉
_patrik
Tohle byl vzkaz pro Kylie a btw Prada není jediná firma na světě, co dokáže (nechat si) ušít a prodat rukavice z vovce. O C5 tu žádná řeč nebyla, ani nemohla, jsme v jiném patře.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
RÁZNÝM "raččím" od problému (když CHLAP se do vás pustil?) - jak "statečné" :yes: 😉
jossalito
Hele, o tobě vím, že se sem chodíš v prvé řadě hádat. Takže o diskuzi s tebou nestojím.
Johnn
Tak potom neargumentuj slevou,jejíž výši nemůžeš dokázat(také je mně jedno,jakou slevu tvý rodiče dostali).Zatímco Kylie své tvrzení/zkušenosti dokáže podpořit věcnými argumenty.
jossalito
Ano, vmšujete se někam, kde nemáte co dělat.

Proto, abych se mohl dohodnout na optimální ceně vozu, se nemusím stěhovat na východ. Nejde o žádné zvyky. Jde o dohodu, jako je to běžné u témeř jakéhokoli obchodního styku, když se prodává komodita, která má cenu v řádu desítek/stovek tisíc.

A co si koupili tvoji rodiče, je jen váš problém a mne to nezajímá, stejně jako by nemělo zajímat co jsem usmlouval já.
Johnn
Pardon za vměšování,do vaší krásné diskuze.
1)Slevu z ceníkové ceny můžete dostat u kteréhokoliv dealera.
2)Jsme civilizovani (a snad se i počítáme na západ),proto máme platné ceny(v ceníkách),podle nichž porovnává každý zákazník ceny výrobků.Zatahování sem k nám zvyky z arabských trhů,není zrovna přínosné,nemyslíte?Jestli vám vyhovuje více arabský bazar,přestěhujte se.
3)Tvrdit,že jsem dostal támhle na to,či ono takovou a takovou slevu,může kdo chce,co chce.Platí co je psáno,to je dáno.(také jsme při koupi auta dostali slevu a nebyla to Škoda a co je káždému do toho,kolik jsme usmlouvali)
Takže jedinný relevantní důkaz je ceník,nebo kupní smlouva (zveřejněte jí a je to).
jossalito
Je komické, jak někdo, kdo se tu ohání svými zkušenostmi, takdy začne šermovat ceníky.

Je to spíš o tom, kdy se Vám to hodí.pro pomluvu.

Já jsem NIKDY nekupoval auto za ceníkovou cenu. Vždy byla nižší. Ceník je pouze informativní a doslova - cenou k jednání. Nikoli cena konečná. Takže mě osobně je úplně jedno, co je v ceníku napsané, odrážím se až od osobní návštěvy salonu a konkrétní nabídky.

Ceníková cowgirl. :-!
jossalito
To, že tady zmiňujete zadní pohon, mi neuniklo. Zmiňujete ho totiž doslova v každém příspěvku a mě to stačí číst jednou. Za druhé, tahle naše diskuze opravdu - ale opravdu - není o zadním pohnu! Ale vy to stejně nechápete.

Takže zase tu píšetš o h-o-v-n-ě, které už pěkně smrdí. Jste jak ojetá vinylová deska.

Takže ZAPNĚTE MOZEK a NAPIŠTE MI, kde kritizuji koncpeci zadku, protože vy reagujete snad jenom na tohle.

Blonďatá hlava, ale neumíte vůůůbec číst a už vůůůůůbec ne chápat.

PS: Chtěl jsem reakci na cenu Octavie RS TDI CR a Lexusu IS v základu. To Vám, ale vzhledem k vašemu velmi nízkému IQ, nedošlo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dle "ofic." ceníku Škoda Auto se dostanete i s "obyč" 2.0 TDi 103 kW trochu VÝŠ, to ale NEní podstatné - mezi těmi auty je "třídní" rozdíl a "průnik" cen NEní jen "okrajový" (to se ostatně NEtýká jen octavia x lexus, ale i jiných). Ta PODSTATA (o které třeba v oné MF Dnes, i jinde, bylo) je, že zatímco "ostatní" značky české ceny DOLŮ tlačí (takový "můj" Citroën spíše "levněji" v česku než v Deutschland seženete), tak NAOPAK škoda modely jsou DOMA dražší než v zahraničí. JAK konkrétně to v jaké době/chvíli (za poslední půlrok byl kurs koruna/€ od 23 po 29,50 kč - to je OBROVSKÝ rozdíl) "vyjde" je trochu "souhra okolností", ale ta má PŘEDCHOZí věta o "doma" NADsazených cenách škoda (a naopak spíše "nižších" cenách dovozců) je prostě FAKT.
😄 .. pochopte to už 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To už jako "vyhlášení války" málem vypadá ...
Jen nevím "jak a kterak" vám (opatrně) sdělit, že zrovna VY ten MŮJ "mozeček" asi "hodnotit" NEmůžete 😉 (poraďte si s tím "jakchcete") 😄
Protože vám tak nějak "maličko" UNIKLA "informační hodnota" mých slov, tak ten "zadní pohon" jsem zmínila, neb to VÝROBNĚ docela (o dost) DRAŽŠí je.
Prostě ROZDíL mezi octavia a Lexus by spíše VĚTŠí měl (musí) být.
Ale to "samé" jsme zde probírali i u "náročnější = lepší" konstrukce motorů boxer (nový a odborníky HODNĚ chválený subaru 2.0D) versus starý řadový 4válec TDi PD v octavia a STEJNĚ, jako v konstrukci podvozku a uložení motoru, a VŽDY a STÁLE "vítězí" ta (výrobně levnější, snazší = jízdně pochopitelně spíše "horší") varianta ... s názvem ŠKODA OCTAVIA (to skoro už NEuvěřitelné až NEpochopitelná "oddanost" jednomu modelu je!). Je vlastěn nějaké (cenově "podobné") auto, které jako LEPŠí vidíte? Nebo "Octavia über allles"?)
PS: Klidně se "pohádám", o (svou) "pravdu" se (ráda) "pobiji", ale BEZ "invektiv" (!) - ty člověk JEN když argumenty "docházejí" používá ..
I tak "pěkný den" (a těch 20 kč do AUTOHIT a článku "ROZHODUJÍCí je KONCEPCE" investujte - je to "málo", je to jen takový "úvod" do problematiky, ale STOJí "za přečtení" - si myslím já)
Jedu si na "chvilku" trochu "odpočinout", tak tu NEzlobte! 😉
jossalito
Já tady broboha nekupuju Octavii TDI za 850 tisíc, jak mi tady LŽIVĚ podsouváte. Já zde jen tvrdím, že Octavia RS v plné náloži s common railem stojí nějakých 700 tisíc korun. Což je pořád méně než Lexus IS v základu. Pochopte to už.
jossalito
Můžete mě prosím odcitovat, kde popírám to, že je zadokolka k ničemu? CITUJTE, nebo držte ... Kdo je tady natvrdlý, že? Vy.

A zase tady píšete doslova o h-o-v-n-ě. Tohle fakt nemám zapotřebí. Pokud vaše bloňdatá dubová palice není schopna pochopit PSANÝ TEXT a neustále si doněj dosazuje SVÉ konstrukce, tak to je diskuze opravdu těžká. Začněte používat mozek, pokud nějaký máte.

PS: Příspěvěk jak slohovka, ale informační hodnota NULOVÁ!!! Proberte se už!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý jossalito! Zkuste si předstvit, že znám ITALSKÉ autíčko, co "kdosi" v garáži má a letos to bude již 9 let (co z krabice vybaleno bylo) a zatím JEN "radost" přináší ... 😉
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NE moc milý jossalito!
Že vy trochu "zabedněno" máte (a to co se všude v odborném literatuře/tisku dočíst můžete - NE"berete"/NEvnímáte ba ODMíTÁTE - to bude asi spíše VÁŠ "problém") 😉
Již jsem to psala, ale ještě jednou - odkazuji na poslední české číslo časopis(u) AUTOHIT, kde je shodou okolností tato problematika (na 4 stranách) v článku

ROZHODUJíCí je KONCEPCE

popsána/rozebrána. Autorem textu je pan P. Hanke a NEjde o nic "odborného" a NEjde nijak "do hloubky" je to jen takový "nástin" CO a JAK - (je JINAK než si "jossalito" představuje ...)
Takže KOUPIT: AUTOHIT (č. 5/2009) 😉
K dalšímu ... Was ist das: ".. hustý kecy"? Můj slovník takové výrazy v souborech NEmá .. :no:
Vy "bezhlavě zami(b)lovaný" do škoda octavia, nebo PROČ (až) TAK "agresivně" její cenu "bráníte"? Vždyť se tím spíše sám "ztrapníte" - že mnohé produkty škoda auto v česku spíše "předraženy" - to věru NEní "tajemství" 😄
Jestli si za ... třeba 850.000 raději Octavia Tdi pumpe-düse než ... (třeba prémiový vůz, navíc náročnější konstrukce, ještě jednou "navíc" prémiové značky) koupíte - trochu "na hlavu" jste - ale "užijte si to" (já raději ... třeba ten Lexus - než octavia TD-Td-td-íííí) - a to teď ÚPLNĚ SMRTELNĚ VÁŽNĚ - v tomto jste HODNĚ "zaslepený" (opravdu se NEhádáte "se mnou", ale tohle jste si mohl přečíst v mnoha časopisech i denících - ale "kluci ve Wolfsburg z takových jako vy jistě VELIKOU radost mají ... ).
Jste dokonce TAK "zarputilý", že váhám zda-li TAKÉ (jak Galina Tatjana i.) NEberete svých 30 stříbrných za "ochranu jména a propagaci" výrobků koncernu Lidové auto. 😉
PS: Nesháníte manažera(-ku)? U vás bych i na 50:50 šla ... Prozměnu bychom mohli "propagovat" třeba "kvalitu" a "správné postupy konstrukce" - co vy na to?
I když na to bych SPONZORa asi "těžko" sehnala ;-\
PPS: Nu, "navážet" se a "kázat" o "zabedněnosti" umíte VELMi "pěkně" (je vidět, že těch 88 bodíků v posledním IQ testu vám opravdu ZVEDLO sebevědomí 😉 )
Pěkný den a NErozčilujte se (octavia je prostě PŘEDRAŽENÁ /a TDi pumpe-düse v roce 2009 "pochvalyhodná" motorizace prostě NEní!/ - s tím nic NEnaděláte ... i když tady na mne: "Hudry, hudry" dělat budete - tak se na tom nic nezmění 😄 )
Styl (a "agesivitu") vaše příspěvu beru JEN v případě že vy "prodejce" (či jinak na výrobě octavia "zainteresován"), nebo "placen" jak Galina jste - jinak snad "vyšetření" doporučuji ...
Ale "vážně" a BEZ "urážek" - zkuste si o konstrukci třeba něco přečíst (třeba JEN ten "základní nástin", co v tom posledním AUTOHIT je).
Asi jste to opravdu ještě nikdy NEzkoušel/NEzažil, ale "zadokolka" se prostě "příjemněji" řídí - TAK to je!

Dovolím si ještě "maličko" OCITOVAT z odborného textu: "Od dob "žiGulíků" a starých škodovek v mnoha českých řidičích převládá ze zadního pohonu STRACH. Ten pramení z obav, že při přílišném přidání plynu má záď těchto automobilů tendence "vybočovat"... (asi jako první generace audi TT - odškodněny oběti 58 - či kolika - nehod, z toho 13 mrtvých .. už si nepamatuji přesná čísla, ale byla to GIGANTICKÁ aféra).

Ten odstavec výše jsem NEnapsala ani NEvymyslela já (ale vše nasvědčuje tomu, ŽE to tak je) - TAKovou "nedůvěru" a "zpochybňování" zadního pohonu jako tady (kde se OPRAVDOVÉ vozy/auta sotva 15 let prodávají) v Deutschland, Österreich (a kdekoliv jinde) NEzažijete!
Pěkný den 😉 (a POZDRAVUJe vás nedělní směna z "BULVÁRu" MFDnes 😉 )
Napíšem o tom blog. Je to rovnaké ako u Fiatu. Za to, že za Fiat kvalitou vyrovnal iným a teda urobil obrovský skos si teraz mnoho ľudí myslí, že Fiat urobil obrovský skok spomedzi iných...
jossalito
Zkus to napsat do diskuze o Italovi, roznesou tě na italských kopytech. To si piš 😉
Italové přece nemůžou udělat něco, co se pokazí hned, jak se to vybalí z krabice. >😁
jossalito
Zase hustý kecy o zadokolkách. 8-s Toto už jsme tu X-krát probrali a jen díky tomu, že si sedíte na vedení, nejste schopna psát o něčem jiném. Takže zase tapetování. Už asi po dvanácté. Neumíte psát o něčem jiném? Jste jak přeskakující gramofonová deska. Proboha, už se vzpamatujte.

Jedna půlka diskutérů zde píše kraviny o tom, že nejvíce škodovek se prodá v nějaké "social version" tedy vše v základu a to i ty Vámi spílané TDIčka.
Pak tu začnete motat něco o stejné cenové relaci s Lexusem IS, který v základu stojí přes sedemset klacků.

Dovedete pochopit, že není problém nakonfigurovat dle ceníků auto nižší středí do ceny středních vozů? Já o tom vím, Vy koukám ne.

To je v ohledu Octavií s průmernou cenu někde kolem půl milionu pořád rozdíl DVOU SET tisíc korun proti ISku. O konstrukci ISka zde VŮBEC nejde. Jestli opět nechápete která bije.

PS: Už mě opravdu dochází trpělivost s někým tak zabedněným, který se chce na úrovni o nečem bavit, ale nerozezná vůbec smysl diskuze.
Klaudius
Nie, prémiový jazdec ostane prémiovým jazdcom. Kto presedlá inam, stráca postavenie. 😉 Ale zae ušetrí. >😁
Zbysek01
jakykoli italsky pristroj co se postavi nekam do laboratoře je na jedno pouziti >😁 delaji hrozny sracky
Tvrdím to pořád, opakovat se nebudu.
Kdo říká, že je prémie lepší, než Hyundai? Netvrdím to, nicméně je u něj patrný velký pokrok v kvalitě. Avšak jakési pozlátko a úrověň prémie nedosáhne, jeho filosofie je orientována na jiné vozy...

Ta hlavně zapracuj na etice.
Máme demokracii, můžu si říkat co chci, samozřejmě v souladu s etikou. Navíc, v rodině Mercedesa máme, takže tato tematika mi zas tak není vzdálena...
😉
Začínaš sa meniť na vola. Máš pocit, že prémia nie je lepšia než HYUNDAI?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
"Zašermovala" bych to trošičku "jinak" - PĚKNĚ vybavený Lexus IS (který je koncepcí/konstrukcí/pojetím trošičku "jinde" - chci říci je "konstrukčně/výrobně" DRAŽŠí a je také" "O TŘÍDU výše postaven, navíc je PRÉMIOVÉ značky) vyjde s naftovým motorem 2.2 (220d; 177PS/400 Nm) "se VŠÍM/všudy někde okolo 900 t. - prostě "klasická" zadokolka prémiový sedan střední třídy.
"Levnější" východoevroská verze golf (s batohem), tedů NE-"prémiový", naopak typický "masový" liftback NIŽŠí střední s "obyč./standardním = výrobně NEnáročným/levnějším" pohonem "vše vpředu" a "typickým" naftovým dvoulitrem TDi PD (140PS/320 Nm) - to je ten o němž jste se snad v 1000ci testech mohl dočíst: (cituji) "Motor si dovolím označit za nejMÉNĚ kultivovaný ze VŠECH 4válcových nafťáků, jaké jsem kdy testoval" (konec citátu - to samé se dočtete "mezinárodně" - nemýlím-li se, v octavia je STÁLE ještě "náskokdíkytechnicevpraxi aneb slepácestavývoje (popis TÉHOŽ - výrobku, dokonce od TÉHOŽ - autora; jen v rozmezí několika let ,-) "pumpe-düse" - a NE common rail).
Prostě TO, že VÁM se cenová politika škoda zdá "ok" je takovou "klasickou" ukázkou PROČ si škodovka dovolí (a "prochází jí to) být doma DRAŽŠí - než ve zbytku světa ... (já ji považuji prostě a jednoduše za PŘEDRAŽENOU) ... neb s trochou výbavy (a NEmusí to být ani verze LK) vyjde velmi PODOBNĚ až stejně - jako ten Lexus - JÁ si myslím, že rozdíl by měl být VÝRAZNĚ VĚTŠí.
PS: Chce to prostě mít "zdravý REÁLNÝ pohled" na věc 😉
PPS: Já v tomto spíše souhlsím s tím (dle vás) "bulvárem" MF Dnes apod. ("maličko" a "opatrně" si do cen škoda párkrát "dloubl" i Svět motorů, kde jinak výrobky vw vpodstatě TRVALE vyhrávají - ono opravdu "co je moc ...")
Pěkný den 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vám přeji, milý Navtech(u), abyste "tetko" na dálnici potkal ... (německé) 😉
PS: Ale ne v této "chnusotě" - toto počasí NEsnáším (NEjen na silnici)
Pěkný den (..dny - už ABY - tu zas byly) 😄
Klaudius
To tu nikto netvrdí. Ale nie je to ani vylúčené.
Aj Opel bol, napríklad, jeden čas prémiou, cenenou nad Mercedes. Ale o tom asi, ako znalec automobilovej histórie, vieš. Preto sa divím, že trváš na blude, že miesto Mercedesu je raz dané a inak to byť nemôže.
Klaudius
No ale o tom celý čas píšem, myslel som, že si to už pochopil... >😒]
Klaudius
Prečo si myslíš, že si to myslíš lepšie?
Klaudius
Načo to stále vyťahuješ, táto skutočnosť je u teba notoricky známa a ľahko rozpoznateľná.
Johnn
No tak,tam zřejmě budeš kralovat ty.Co se týká těch prodejů,tak to bylo za říjen,listopad 2008.No docela mazec,když se musí Audi s Hyundaem ve stejné třídě přetahovat o zákazníky. >😁
Takže dál GTI pokračuj,ve svých blábolech... >😒]
Johnn
No vydíš,že to jde.Zajímavě jsi se popsal,jen houšť. >😒]
Johnn
No do každé diskuse VW taháš.Sem ne?Čeho se bojíš?Tak Ti trošku musím pomoci.Srovnáváme ve stejné třídě.Já někomu hrozím?Kde?
To znamená, že "prémiovej jezdec" byl až do krize skoro každej bavorskej a bádensko-würtemberskej důchodce. Gott sei Dank!
paice
Niektore modely MB sa mi napriklad nepacia, ine ano. Ani Equis mimochodom. Vysvetlujem skor sposob uvazovania jeho kupujucich. Na PHAETONe sa nedohodneme, svedcia o ton aj jeho predajne "uspechy". Alebo inak, a este raz: Ak je PHAETON s emblemom VW plnohodnotnym luxusnym autom tak potm urcite aj Equus so znackou HYUNDAI.
Avatar - Andromeda
Andromeda
😉 :yes:
Avatar - Andromeda
Andromeda
Patriku :yes: 😉
Navtech
Dobrou, tetko...
Navtech
Pokud sedláš, to co píšeš, tak nechápu tvůj příspěvek. Nějak se v tom přehrab...
Navtechu, to je ubohé.😲( Jednak sedlám Audi, druhak mám s MB a BMW cosi najeto. A v té audině mám za 120 tisíc navigaci, která zná ve Zlíně 2 ulice! Srovnej TOMTOM! MB chce za 20´kola na ML 240 tisíc..😄 V podstatě si vezmi jakoukoliv příplatkovou výbavu u svaté trojice..o) :no: :no😒br /> K 507, to snad ani nestojí za reakci...nicméně chápu, že každé forum musí mít svého šaška, tobě ovšem imitace GTI-ho prostě nejde...bohužel pro tebe k eleganci (i urážení) holt potřebuješ intelekt..😄)))
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ó děkuji! (už ZÍVám!) 😉
Dobrou 😄
jossalito
To IS a Octavii RS jsem srovnaval s odpovídající motorizací, nikoli Základ ISka a max výbavu RS.

MF Dnes bulvár je. Ne sice typu Blesk, ale rozhodně se neřadí mezi seriózní nezaujaté tiskoviny.

Takže jen ten dovětek. Octavii TDi člověk koupí za nějakých 420 tis. max. a za 719 má ISko v základu. Rozdíl v pravdě patrný.

Ale samozřejme tu pak můžete šermovat tím, že když si (pro uhozený příklad) nakonfiguruju Fiat 5OO Abarth SSE se vším co tam můžu nacpat, tak se dostanu taky na cenu ISka. Ale, že by někdo tyto auta srovnával? Chce to mít zdravý pohled. :-!
Navtech
Andreas Nikolaus „Niki“ Lauda (* 22. února 1949, Vídeň) ... Taky zvolí jundaje? určitě >😁
Navtech
Už běž, ty prád.lo
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak já bych to VĚDĚT mohla (když já v Madrid NEbyla 😉 , ale "kousek" vedle "u Gaudí(ho)" na Sagrada Familia ano :yes:
PS: Teď už MOHU "světlosfouknout"? 😉
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NE-milý jossalito! 😉
Cena Lexus IS je 719 t. kč 😄
"Serióznost" vašich informací jde "ruku v ruce" s vaší "schopnosti" s nimi pracovat.
Budete-li mít NUTNOU potřebu, mohu vás "popíchnout/urazit" i více, ale mne to příliš NEbaví ... prostě "smiřte" se s tím, že tak jak třeba v té MFDnes (odkdy že je to "bulvár"? Když to JOSSALITO řekl, tak to já jí snad ODHLÁSíM) a samozřejmě i jinde, ČESKÉ ceny vozů škoda byly HODNĚ NADsazené - pokud se cenově potkává zadokolka střední třídy "prémiové" (na to někteří "dají" 😉 ) značky s "levnější" východoevropskou variantou vozu nižší střední, konstrukce "předohrab" (golf s batohem), tak mi (a nejen mi) jako NEsmysl a až "ujetost" to příjde ...
Děkuji za zprávu, že "vlezem" k dealerovi škoda nastávají "slevy" - to jsem NEvěděla (opravdu - já myslela že to tak VŠUDE je 😄 )
Tak to byly zase MÉ zkušenosti (a za to že "skorodenně" mrknu do MFDnes se NEstydím - ach a ještě TÝDEN odebíráme /a v práci EURO/ - abyste měl další "námět" na "kritiku" 😉
PS: Ale pravdu máte, že mezi Lexus IS-F a octavia RS opravdu JE rozdíl (a VELKÝ či dokonce OBROVSKÝ! 😉 )
Pěkný den 😄
Navtech
Až budeš vědět, co je ta Prada, tak jistě sfoukni to světlo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BOŽE to BYLA "splaška" :yes:
PRADA PradA PrAdA pRaDa pRADa PRaDA prAda Prada
... už můžu zhasnout?? 😉
Navtech
Konečně jsi prozřel
Navtech
Neni, ale je to lepší, než blábolit o tom, co si myslí a kupuje zákazník Mercedesu.
Proč zrovna jogurtů?...grafika není jen design jogurtů...
Navtech
Hele, až tady domeleš o tý prádě, tak zhasni. Díky.
Prémie je prostě lepší, než Hyundai...to jsem už někde slyšel... >😁

Nicméně, jak už tady zaznělo, Hyundai nikdy nedosáhne exklusivity Mercedesu, o tom není pochyb...
Navtech
Ano, toho se drž... designu jogurtů :yes:
Každý se v kvalitě lepší...a prémiový znáček by měl zajišťovat odpovídající kvalitu. Pokud ne, nezaslouží slitování a jedná se o navoněnou bídu... :no:
No a co má být?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bože RUKAVICE od PRADA?!? Ty ještě NEmám!! 😉
Ale MODRÉ rukavičky k subaru jsem "dostala" (ale trochu "barvily" - opravdu!)
Milý patrik(u) - je vidět že "přehled" máte a jen to "nej-" mi přejete, jen proč zrovna Bentley? Tedy NIC proti němu (JAKÝ že to model mi "přejete"? 😉 ), ale možná bych raději RR Phantom Coupe volila (nebo BRISTOL - pochopitelně :yes: ).
Nuže pěkný den a já si jde o nějakém tom Bentley apod. nechat zdát ... 😄
...jako bych tu hlášku někde slyšel 😉
507? Kdes to vzal?... >😁

A když už jsme u toho "líbání prstů u nohou", nevím, jestli by to neměl 507 praktikovat spíše mě...

A já si na něco, podle Tebe, hraju?
Navtech
No, tak tady s tebou musim souhlasit. doufám, že si to přečte Klaudius s Avantem... Svatá slova, ale pokud oslovení do toho nezamotaj kydy o "černym pátku"... 😉
Avantime, až sa budeš sám živiť, tak si spomeň na tento príspevok.
Tak sprostý človek ako ty, to je tragédia. Ten, kto má prémiu, tak by ju už v živote, opakujem v živote nevymenil za HYUNDAI. Pretože nejde len o znak na kapote, ale o auto ako celok. A prémia je proste lepšia než HYUNDAI. Pripadáš mi ako neználek života.
Na súčastnosť musíš argumentovať vyriešenou minulosťou, to len hovorí o tvojom zamotaní sa.
Navtech
No a vo tom to je... :yes:
Každý chce MERCEDES-BENZ, lebo v tom "JE TO MERCEDES-BENZ" sa neskrýva len myšlienka o IMAGE, ale aj o zenite automobilových technológii. Určite je tam aj HYUNDAI.
Navtech
Klaudie, to že mám MB neni proto, že "žiju" MB, ale jen svojí potřebou. Moje "srdce" je pořád jinde. Ale lidi, co MB opravdu jezdí, nebo jím žijou jsou úplně jinde a to mi věř. Pro ně Hundai neni žádnou myšlenkou, jen pro ty, co ti dělaj na tom baráku a jen si k tomu čuchnuli a to mi věř.
Ty nie si ani ten baran. Ty si vól.
A u teba áno. Kto je tupec, tak je tupec.
Niekedy som smutný... Ako inak opísať myšlienku, že HYUNDAI sa vyrovnáva MERCEDES-BENZ, ktorý má iba vyššiu auru. Jasné. U Mercedesu-Benz môžu celý vývoj motorom zabaliť, od zajtra kupujú motory od HYUNDAI, prevodovky 7-G TRONIC mali už dávno v Getze, pri pohľade na podvozky Mercedesu-Benz sa u Hyundai idú popučiť smiechom a také veci ako deformačné zóny, ABS, AIRBAG, ESP alebo dnes moderné -PRO-SAFE či DISTRONIC PLUS-U Hyundai dávno zmánknuté. A to za VÝHODNEJŠIU CENU, UŽ V ZÁKLADE!!! Neváhajte. Akcia platí do...
Klaudius
Bože, prečo si dal dušu do barana...? :-!
Klaudius
U Teba určite nie. 😄
Klaudius
Vieš čo? Daj si panáka. O tom, čo teraz píšeš, som tu nestratil jediné slovo. 😉
Jasne že Hyundai nebude nikdy Mercedesom. Ale tak isto nie každý chce Mercedesa preto, že je to Mercedes. 😉
Navtech
Jasně, ty by si rád srovnával Santa fe s X5, ale tak to prostě nefunguje
jossalito
To sem čekal, zase přednáška o tom, že vlastně nic nevím.

Kvákání o cenách je tu výsadou předevšlím ceníkových kovbojů, kteří nikdy žádný auto nekupovali. Cena škodovky sice mohla být ceníkově nadsazená, ale stačí jedna návštěva salónu a člověk se hned uvede do reality. Slevy a mnohdy velmi výrazné, mohl člověk dostat u škodovky prakticky kdykoli, jen na dotaz.

Tohle je rozdíl mezi mou zkušeností a Vašimi v MF Dnes vyčtenými bulvárními nesmysly.

PS. Cena ISka je nad 750 tis.
>😁 >😁 Fakt to nechápeš alebo sa len robíš? Veď ty myslíš, že mnohí si nekúpili BMW X5, ale HYUNDAI len preto, že HYUNDAI vídaš častejšie. Pripadá mi, že ešte viac ľudí čo má na BMW sedí vo Fabii, lebo tú stretávaš najčastejšie.
Klaudius
No vidíš, tak sa nakoniec preda len nepobijeme... >😁 >😁 >😁
Klaudius
Nemiešaj hrušky s kolečkami. Tebe už z tej Fabie fakt asi šibe.
Klaudius
To skôr Ty, máš na rováši viac restov ako ja (nezačni počítať, lebo sa nedopočítaš).

Prečo by Hyundai nemohol (mimo image) ponúknuť viac ako Mercedes? Sedel si už v ňom? Mercedes nie je boh, len má silnejšiu auru. Ani jeho kvalita a dokonalosť nie sú nespochybniteľné. Takže radšej brzdi. Ja netvrdím, že Hyundai je lepší ako napríklad Mecedes. Ale rozhodne nebudem tvrdiť ani to, že ho nemôže prekonať. Možné je všetko.
Zato ty si neprišiel na to, čo som chcel povedať. 😉
Chcel som tým povedať, že Hyundai si kupuje úplne iná klientela. A kedže je lacnejší, je logické, že ho stretávaš viac. Preto má pocit, že podľa tovje logiky mnoho ľudí nesedí v BMW X5, ale vo Fabii, lebo tých stretávaš najviac-z moderných aut.
Klaudius
Ani nie, ale klasické počty a zdravý sedliacky rozum na Teba proste dakedy nezaberajú... >😁
Navtech
Co po mě chceš? Netlač mě k tomu, abych ti vyprávěl, že hundaj je stejnej, jako eSkláda... to neni a nikdy nebude. Ani Lex neni stejnej, jako eSkláda i když by si to zastánci Lexe přáli, ale pokud vezmu jen tu jednu věc, jako je image, tak to stačí a neříkej mi, že to neni podstatná věc. Je a zásadní a o technice, krom hybridu toho bylo napsáno tuny. Jinej svět.
Klaudius
Nejde o žiadne presvedčenie, ide proste o príbeh zo života, ktorý má tiež svoju cenu. Neviem, čo tu stále trepeš o nejakých "prémiových jazdcoch", tí s Hyundaiom ani žiadnou inou značkou ako tou svojou nemajú čo robiť. Napísal som to už vyššie. A tých, predpokladám, Hyundai ani nemieni preťahovať na svoju stranu, vie, že by to bolo márne. Ale snáď si z toho môjho tárania pochopil práve tento fakt, že nie každý, čo na prémii jazdí, alebo na ňu má, je - napíšem to Tvojimi slovami - prémiový jazdec. V tom sa určite zhodneme. Sú ľudia, a je ich tiež dosť, ktorí majú v rebríčku iné hodnoty ako práve značku a image. Šľachtici (rátam Ťa medzi nich) vždy boli a budú v menšine, už sa s tým zmier. 😉
Ale mu dávate. No, veď ak niekto s chuťou sleduje pornostránky... 😄 😄
Perfektná výhovorka. Hanbi sa. :no:
Navtech
To jsou slova bagatelujiziciho amíka a v tom směru máš pravdu. Svět je strašně velikej a v tom "globálu" to hundaj určitě prodá
Klaudius
A ty už si tú kolobežku niekedy šoféroval? 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fuj, fuj, fuj - jossalito (to s těmi cenami jste si mohl přečíst třeba v MF Dnes a to o PŘEdražených škodovkách a o tom jak češi pro "domácí" auto jezdí do zahraničí dokonce v "provwzaměřeném" Svět motorů) - tak prosím NE-"machrujte" ... 8-s
Je vidět že opravdu PŘEHLED NE-máte ... zrovna CENY Hyundai v USA se dají (během pár vteřin?) zjistit ve vedlejším "okně" - zbytečně budete za "hlupáka"
Lexus IS se dá (mám dojem) koupit od nějakých cca 700.000 kč - i nyní přes VÝRAZNÝ propad koruny - to jen tak "pro doplnění"
A pokud jste to NEvěděl, tak na americkém kontinentu jsou (nejen) auto o HODNĚ levnější než v česku (ostatně česko - opět NEJEN v autech) patří k těm (nej)dražším ... stačí se třeba v Praze projít po obchodem (například Pařížskou) a pak to samé udělat ve Wien v Paris či po Maximilian- a Residenzstrasse v München (KVALITA, ZÁZEMí a ZÁSOBOVANOST jsou "značně" rozdílné, bohužel i CENY) a "NEchápete" (popravdě "lépe" a "levněji" je dokonce i v KaDeWe v Berlin (opravdu to NEní jen u aut).
Takže "uklidněte se", milý jossalito a NEdělejte na mne "Bu, Bu, Bu" a raději se v cenách trochu "zorientujte" (to FAKT NEbude "náhoda" - mne "popichují" a do mne se "naváží" JEN a JEN ti co na "kartě" šeď a "nicotu" mají ... 😉 )
Docela "spěchám", zítra "odjíždím" (to vám to vaše "partnerka" Galina NEřekla?), tak mne "omluvte" za NEzvykle "kraťoučký" příspěveček.
Pěkný den 😉
Klaudius
Tak to by bolo fajn, ale dá sa to aj opačne. prevez sa v takej vlajkovej lodi Hyundai v plnej paľbe, a porovnaj ho s tou prémiou, v ktorej jazdíš stále. Fakt rád si to od Teba prečítam. Bez srandy a bez irónie. 😉
jossalito
Zkus to napsat do diskuze o nějakém italském autě. >😁

Korejci víceméně konkurují právě jim. Cenově a čísly prodejů jsou na tom +/- stejně.
Navtech
Moc fylozofuješ, ale hlavně mimo realitu
Tak tak 😄
Klaudius
Tak vieš, nemôže mať každý všetky autá, o ktorých píše. 😉
Navtech
Když na to máš...
Klaudius
Choď už spať, píšeš úplne z cesty.
To bylo pochopitelně myšleno s nadsázkou. Je jasné, že "prémie" není zase tak nedostupná...snad jsi můj předešlý příspěvek nebral natolik doslova? 😲
Klaudius
No vidíš, prišiel si na to. Hyundai je lacnejší ako Mercedes. Presne. Len to porovnanie s Fabiou nesedí. Hyundai totiž za lacnejší peniaz dokáže ponúknuť porovnateľnejšiu hodnotu s tou prémiou, ako spomínaná Fabia. V tom je rozdiel.
Zbysek01
když si to vysvetlim tak proc ne. Jinak kdyz muze mit korea jeden z nejlepsich biotechnologickych a biochemickych vyzkumu na svete tak v autech to take brzy dozene, vyrabet auta neni zadna veda to dokaze kazdy,,, 😄
Navtech
Majitelé prémie jsou zbohatlíci? Avantaime vlez si pod peřinu a udělěj si dobře, teď si se sepsnul o 65 poschodí dolu. Je mi tě líto i přes tvůj věk. Myslel jsem, že máš větší grácii.
Klaudius
Nepovedal by som, že bohužiaľ. Sú to ľudia s vlastným pohľadom a možno aj vlastným svetom. Nemáš šancu ich zaujať, pokiaľ nemáš ten správny tvar, farbu a zvuk. No nech sa páči. Majú, čo chcú, tak im to treba dopriať.
Ani Hyundai sám podľa mňa nemá na muške Navtecha a spol. Zacielil na inú skupinu, a zacielil dobre.
Sú ľudia, ktorí kúpia len jedinú značku, aj keby bol každý kus čo vlastnia, vyslovený sypák. A sú aj takí, čo jazdia na "prémii", možno ich neoslovila ako čakali, alebo nechytila priamo za srdce, a nabudúce môžu siahnuť po niečom inom, možno aj menej "značkovom". Ďalší zase nemusia trvať na image, alebo proste radi ušetria, hoci sa luxusného vozenia nechcú vzdať. Určite z toho nepozerajú rekordné predaje, ale myslím, že Hyundai nájde na realizáciu priestoru dosť a dosť.
jossalito
To spíš sedí na ten tvůj. V hlavě máš okorát n-a-s-r-á-n-o. :-!
jossalito
Od tebe jsem se nikdy nedozvěděl nic jiného, než různě vyskloňované fekálie. Očividně máš velmi radostný život. >😁
Navtech
Asi aby si radši držel hubu, když jsi mentálně mimo.
To je jasné, že jsem v úplně jiné situaci, než zbohatlící, váhající mezi Meďákem a Audinou, ale přesto nevidím hlavní důvod, sledování image výrobce (přesto to není zanedbatelný aspekt)...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁 >😁 :yes:
Navtech
Nech si ty metafóry >😁 Jak píšu jinde... pokud mi to bude říkat člověk, co v tom jezdí, je to OK, ale jinak bohužel.
Čože? Hyundai Equis môže byť lepšou ponukou než novučičký MERCEDES-BENZ E?
Zas si trepol vedľa. Jasné, že ich vídaš častejšie, lebo HYUNDA je lacnejší než MERCEDES-BENZ. Alebo je to inak.Podľa tohto mi to pripadá, že množstvo ľudí jazdí namiesto na BMW 7 LONG vo Fabii, lebo ich tiež vídaš na cestách viac.
Klaudius
Na závidenie. 😄
Si poriadne vedľa Ľuboško. Ak máš pocit, že ten čo má na MERCEDES-BENZ ML parkuje v garáži Santa FE, alebo dokonca BMW X5, tak to môže byť tak 15-5 a nie 35 rokov. Chýba ti úplne prehľad o svete.
Klaudius
Jasne, vezmi si skupinu hoci 100 ľudí. Hodne, povieš si. Postav ich desaťtisícovému davu. A tu stovku ľudí označíš za hŕstku.
Klaudius
Sýty hladnému neverí. 😉
Klaudius
Ale ale, odlož ten krivý úsmev. Priamo poznám majiteľov Hyndaiov asi troch (a všetci by mali vphode na podobné "značkové" auto), a celkovo na cestách ich vídam denne dosť - podstatne viac ako tých S-klád, či iných klasikov. Ak si si nevšimol, ja vôbec neznižujem úroveň európskych značiek, ani tých prémiových. Kórejci proste našli na trhu medzeru, a šikovne ju využívajú.
jossalito
V hlavě to máš pořád stejně vymaštěný. Nula k článku, ale urážek plnou hubu. Máš ho malýho? Že jsi tak veřejně frustrován?
webpaja
Trojka? 😉
Navtech
Tvůj názor na lidi, co si kupujou prémiovky mě nezajímá, protože jsi "zatím" ve stádiu Fábie táty, je to tak?
jossalito
Já být Vámi, tak tu vůbec netahám nějaké Octavie TDI, Už napsoled jsme se dověděli, že Lexus IS stojí tolik co "Octavia TDI", přičemž na moji poznámku, že Octavia RS Combi, je pořád levnější, než IS v základu, jste už žádný pravdivý argument nenašla. Takže, uklidněte se a nelžete tu.
Můj názor na toto téma znáš...
Navtech
Jasně... nepoznáš. Pak je stebou v tomto směru zbytečná debata.
Navtech
Hodně. píšu to dole...
...stále stejná písnička 😉.
Klaudius
To máš pravdu. Ale zase koľko je tých skutočne pravoverných? Tých nevezme BMW alebo MB nikto, nie že iba Hyundai. Hyundai počíta s inou skupinou ľudí, síce sa musí o nich biť s celou plejádou konkurencie, na druhú stranu je oveľa početnejšia a má dobré šance.
Ty už nevíš, co sem vytáhnout... >😁
Klaudius
Prečo mi nadávaš? Vidíš, že by som ja teba označil nejakým hanlivým výrazom? Už sa uvedom konečne a správaj sa ako normálny človek. Si pamätaj, že slušnosť je výsadou ľudí na úrovni, nadávky zbraňou úbožiakov. Ale to by si už mohol vedieť aj sám, bez toho aby ti to niekto musel vysvetľovať.
Navtech
Jsi *? To je asi tak podobná otázka... 😉
Klidně zde použiji tristní kvalitu staré E - Classe (a odpusť si ty neználky, minulost nezměníš), hromadu svolávaček (podstatně více, než v případě Hyundaie)...

Je mi jasné, že se Hyundai image (a často "slepým" dojmem kvality) nevyrovná Mercedesu, alespoň v očích většiny populace...

Mercedes si svou klientelu (a prestiž) nadále uchová, i když ji měl místy hodně nahnutou... ;-\
GTI
Vídíš to zatím příliš vyhraněně. Sám jednou poznáš, že tvůj život bude rámován jak možnostmi protorovými tak jaksi věcnými. Ani nevybočíš, ani nepodskočíš. Tedy ve svém koridoru vybíráš dovolenou auta, boty, šunku... A jen zdánlivý paradox - čím levnější auto, tím větší honidba majitele za image... zkus to promyslet.
Jsi mlůvčí 507?
Akorát nejsem zastáncem vybírání jakéhokoli zboží na základě značky.

Samozřejmě nepohrdnu něčím lepším, ale nepohrnu se hned zaslepeně po image...
Navtech
Jen ať si ho nechá pro sebe atejně, jako ostatní o svých autech. Možná by ses styděl.
Nič iné než racionalita. Nič iné než cena. A tak je to aj s Equisom. A v tejto triede z to robí z Equisu ešte hyundajnejší model než tie Hyundai, kde ide ozaj výhradne o cenu. Stačí sa pozrieť trebárs na to, že je v luxusnej triede, tak kde Mercedes-Benz S, BMW 7, AUDI A8, LEXUS LS. A tu čítam len mená: E, A6, 5. Ale platí to pre Európu, za veľkou mlákou je IMAGE na omnoho vyššej úrovni. Samozrejme,e je to aj od portfolia. Je pekné, kam to globálne Hyuindai dotiahol.
Tato věta je podobně nekultivovaná, jako jízdní projev HTP... >😁
Navtech
Protože má na svůj věk (ten proklamovaný) obrovský znalosti a na nic si nehraje. Jeho výřečnost nechme stranou.
Je evidentné, že si sa tu zamotal, keď musíš vyhľadávať také skulinky, ktoré si musíš najpr sám vyhrabať. ;-/
Kdy svůj věk konečně vybalíš?
Som starší.
GTI
Jedním z neobejitelných úkolů ve světě aut, pokud je tedy chceš vyrábět, je to, že musíš usilovat i vlastní profil, prostě musíš mít ksicht, charakter, musíš být jediněčný, musíš se nějak vtlačit do té tlačenice a zaujmout. Brilantně to umí třeba evropská prémie. Mercedes poznáš na tři kilometry, bavoráka též, audi samo také. Ale nejen je, přece už na dálku cítíš, že se k tobě blíží jaguar. Na tomhle je samozřejmě založen svět věcí, myslím pro ty, kteří kupují proto, že chtějí, nikliv proto, že musí... A jak to máš s hyundaiem? Co bys označil za markanty této značky? Co tě k ní táhne, co tě k ní přitahuje, čím tě vnitřně naplňuje? Zárukou?
Avantimko, niečo ti poviem. Samozrejme, že je IMAGE dôležitá. Ale Mercedes-Benz sa od Hyundai líši len IMAGE?
>😁
Mohu se zeptat, proč? Upřesnit...
Máš zlý pohľad na vec. Vemľi zlý. PHAETON je plnohodnotný konkurent v luxusnej triede, plne na úrovni BMW 7, MERCEDES-BENZ S či AUDI A8. Hyunda skôr výborným luxusným autom. Ale rozhodne nekonkuruje týmto značkám. Naviac, ukáž mi toho, komu sa viac páči Equis a nie Mercedes-Benz, BMW či AUDI.
GTI
>😁
Navtech
Snad raději ne 😲
Navtech
Jasně "snob", to je to správný slovo, pod který se pěkně schová poluce těch, co žijou ve světě těch "ostatních"... Přidej si tam, co chceš 😉
Patrik od teba si človek môže prečíať vždy veľmi kvalitný článok. Je síce pravda, že nečítam každý, ale ktorý si prečítam, vždy nájdem nie príspevok, ale obsažný článok. :yes: Nehovorím, že Equis nemá prestíž čo sa týka luxusného auta. Já som reagoval výhradne na adresu tých, ktorí hovoria, že Hyundai s týmto pekne zatopí nemeckej prémie, ktorá je leda predražená. A pokiaľ ide o motory, vôbec som nepovedal, čo som tou poznámkou chcel povedať. ide mi to, že konkurencia ponúka dieselový šesťvalce, dieselové osemvalce, šesťvalce na beznín, omsemvalce, V12 alebo AJ V12 BITURBO. A Hyunadi? Jeden diesel, jden benzín... Chcel som tým povedať, že Hyundai proste nie je taký konkurent pre nemeckú prémiu, aký si tu mnohí myslia. A úprimne, môžem s tebou súhlasiť. Týmto som iba v podstate iba dokončil horný príspevok-upresnil moje myšlienky.
Tedaa v jednej veci s tebou nesúhlasím, až sa mi tomu nechce veriť. Dizajn tohto modelu vôbec nevyzerá ako špičkový dizajn. Proste-bežný veľký Hyundai. Nemáš ten pocit. A myslím si, že prestíži dosť hovorí to, že hoci patrí do luxusnej triedy, všetci ho tu porovnávajú maximálne s konkurentmi z vyššej strednej triedy
GTI
Ty máš snad něco proti snobům? Víš jak musí bejt život nudnej, když nejsi ani trochu snob? Nezapomeň, že ty nyní zatím sleduješ, abys měl tu správnou igelitku na skripta, za čas doufej začneš vydělávat vatu... tehdy suď.
Navtech
Vzhledem k tomu, že se říká, že je "507" O 6 let mladší, než ty, měl by si mu líbat prsty u nohou. 😉 Možná mezi... >😁
Ještě pusinku... >😁 >😁
😉 Dík
Navtech
Husita, ne? >😁
No, doufám, že se nepřidám k (aj, nechtěl jsem použít slovo "snob")... 😉
prosím ,tě. Vyrobky z Německa,Švédska apod. jsou možná na obalu napsani Madem in Germany.... ale můzou mýt ve vnitř korejský celý pajš nebo poskladany z dílů z koreje,aniž bys to věděl.
😄 >😁 :yes:
GTI
Hezké, velmi hezké :yes: A pravdivé.
A ty to chápeš, ty tupec?
GTI
Tohle by mělo skončit ve Zlatém ventilku...
GTI
Všechno Johne, úplně všechno. Pokud tedy už stojíš na vlastních nohách a nehraješ si na loeba s maminčinejma pantoflema.
Navtech
Aha a podle této historky si nabyl ono přesvědčení... No to je príma >😁 Teda to je možná ono, že ten, co ti dělal na tom baráku neni onen jezdec tý prémie a prostě si k tomu jen čuchnul. Klaudie, pro tyhle lidi fakt ta prémie a myšlení právě neni.
GTI
Nevšiml jsem si cosworthe, že bych tu kdy byl psal o tobě...
GTI
>😁
GTI
😄 :yes:
GTI
Já sem VW netahám, ty hrozíš Mercedesu hyundaiem... >😁
Navtech
Nic proti, ale až budeš "žít" ve světě takto smýšlejících lidí, tak si to povíme. 😉 Ono z pohledu "žití" v Renaultu se to dá těžko posoudit a to bez jakýchkoli invektiv.
Klaudius
Tiež to vidím nejak tak. Poznám chlapíka (robil mi vodu a podlahovku v dome), čo presedlal z Golfa (večne v servise) na lepšie a kvalitnejšie BMW X5 (síce jazdené, ale predsa len iná trieda) - čo časom tiež oľutoval, nie pre nekvalitu alebo nejakú nadmernú poruchovosť, ale pre ľudskú blbosť - každú chvíľu si na aute našiel nejaký škrabanec, odrazené spätné zrkadlo, niekoľkokrát sa mu ho pokúšali ukradnúť. No a hádaj na čom jazdí - kúpil si nového Tucsona a je spokojný ako nikdy predtým. Každá nevýhoda (nízky image, veľká strata hodnoty, "nižšia" kvalita) má aj svoje pozitíva - spí pokojne, pohodlene a bezpečne sa vozí, "kupodivu" aj bez porúch, a má nadlho vystarané. Pritom ho ten nový Tucson stál asi toľko, čo ten dvojročný bavorák.
Bohužel, úvahy některých lidí o koupi auta, ve které hraje hlavní roli image, jsou neutuchající... :-!
Navtech
A vůbec mi to nechybí 😉
Klaudius
Väčší Hyundai, s lepšou výbavou, silnejším motorom za nižšiu cenu napríklad. To je dosť silný argument, na ktorý určite mnohí zaberú. Myslíš, že je Audi o toľko kvalitnejšie a značka má o toľko lepší zvuk, aby o kórejcovi nikto neuvažoval? Tým by som si taký istý nebol.
Klaudius
chudoba cti netratí :-!
Klaudius
No, aspoň v tom nie si sám... 😉
_patrik
Nevadí mi, že sis nepřečetl odkazy, které jsem nahoře zavěsil, třeba k mně nemáš důvěru, proč taky. Ale mohl sis udělat vlastní průzkum, než sem posadíš svoje tvrzení. --
Hyundai postavil Equus pro korejský, případně asijský trh. Postavil ho jako maximálně luxusní vůz (v kontextu cílového regionu a konkurenčních modelů) pro nejbohatší vrstvu především Korejců, protože ti začali v posledním období přecházet k prémiovým japonským a německým značkám, Hyundai s Kií na jihokorejském trhu dominuje mnohem víc než kdy v ČR Škoda (drží spolu asi 80 % trhu) a přeje si tuto sociální vrstvu opět získat, je to věc domácí prestiže. Designéři (to jsou správně česky konstruktéři, design není jen ten plech navrchu) dostali volnou ruku, především nebyli vázání žádnými náklady. Vyšli z nových technologií v Genesis a dál na nich popracovali a další přidali. Pokud jde o ty motory, tak zrovna Tau V8 byl oceněný jako jeden z 10 nejlepších motorů roku 2009 a Hyundai ho pro Equus znovu upravil [odkaz] . To vše pro domácí trh, jak říkám.
Na případné prodeje v USA teď Hyundai dělá "studie proveditelnosti", protože se nachutil stabilními a nečekaně dobrými prodeje Genesis v USA (odkaz tu někde je). Nějaký vývoz do Evropy je tedy na řadě až potom - já osobně ho sice očekávám, ale taky očekávám, že k němu dojde za podstatně změněné konstelace evropského automobilového trhu. (podobně Genesis)
A ještě poznámku: definice sociální prestiže značek (to je ta image) nejsou jednou provždy neměnné. Speciálně v případě Hyundaie prochází pozice jeho image od roku 1998 plynule redefinováním prakticky každý rok, a to trvale směrem vzhůru. (Přitom nejde jen o image "aut", ale samotné "společnosti" na TOP 100 nejlépe hodnocených světových společností). Zatím se ještě Hyundai vyhýbal přímé konfrontaci s prémiovými leadery, ale jak stoupá vzhůru, bude k ní zřejmě celkem brzy donucen logikou vývoje. Už samo uvedení Genesis je tomu na dosah a může se vývojem situace změnit v realitu.
Druhý fakt je, že další obrovskou vlnu redefinování postavení značek přináší současná recese - a až skončí, můžeme očekávat změněný obraz světa. Zvlášť v automobilovém průmyslu, který, jak se potvrzuje, je vysoce zranitelný krizí. Myslet si, že tradiční evropské marky mají automaticky zajištěné postavení, může být velký omyl - pro fandy spíš v rovině kyselého překvapení, pro výrobce ale může být fatální.
Navtech
Ano, jsou i takový, ale ne ty, co žijou ve světě MB, nebo BMW. Možná si do toho jen čuchnuli.
Navtech
A kolko ich fičia na tých hundájoch? Alebo kolko ich poznáš? Lebo mysliš tých, čo kúpija hundája manželke a sami sa vozí v eSkládach? Tých je poskrovně.
Klaudius
Predražené alebo nie. Faktom je, že nie každý je ochotný uznať hodnotu značky a siahnuť do vrecka po príslušnú sumu. Ak je lacnejšia alternatíva, v dobrej kvalite a s podobnou, či lepšou ponukou, bez problémov po nej siahnu. 😉
Klaudius
Tak to si poriadne mimo chlapče. Pozri, koľko dobre situovaných ľudí jazdí na SUV nie značky BMW, Mercedes, alebo VW - fičia na maximálne vybavených Hyundaioch. Prečo asi? Niečo podobné sa kľudne môže stať aj pri limuzínach. Iste, ortodoxní ostanú pri "svoje" značke. Tí, čo zvažujú aj iné hodnoty ako image, resp. značka pre nich nehrá až takú rolu, si spočítajú, že za svoje peniaze môžu dostať viac, resp. auto podobných kvalít a výkonov kúpia lacnejšie. Pretože aj tí, čo s peniazmi problém nemajú, tie peniaze počítajú a nemíňajú ich bez rozmyslu ako si tu niektorí predstavujú.
Klaudius
Ty toho nechápeš stále veľa. Napíš už niekedy prosím Ťa, že niečo chápeš. Nech je zmena. 😉
Jediný, kdo je tady opravdivý neználek, jsi ty. Samozřejmě, že image není nejdůležitější, ale jde o podstatný faktor při koupi prémiové limuzíny. Chce to lépe sledovat automobilismus, abys pochytil alespoň základy, snad ti to půjde (i když pochybuji, ty jsi výjimka... >😁 )
Navtech
Koukám, že víš prd, co je to vodit C5 v rukavičkách od firmy Prada >😁 >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_patrik
Tady máš, milá Kylie, víkendovou bábovku s komplet informacemi o tom Koni [odkaz] . A přečti si i comments, vidno, že nejen tady na českých se mlátí prázdná sláma 😄 Můj odhad je, že pokud Hyundai udrží tempo nutné k potřebnému vztlaku a pokračování letu, stejně neodolá a pár Equusů do Evropy přiveze. Takže si klidně ty rukavičky-řidičky z nejjemnější pravé cabretty kup. na 99% je použiješ... a když ne, budeš je mít do Bentleye 😉
_patrik
Ilikethecars!
Tohle auto se mi vůbec nelíbí - připomíná mi, že se Hyundai snaží okopírovat Lexus, částečně Hondu Legend a okopírovat znáček Rollsu. Nevím, ale myslím si, že takhle by se luxusní automobil dělat neměl ..... :no: Navíc interiér působí jako by byl z počátku 90. let. 😒
_patrik
😄
paice
suhlas
paice
Pretoze A6 je pre menezerov a Equus pre riaditelov. Chapes ten rozdiel? Ano - MB, BMW ma samozrejme lepsie image to je jasne a niektory tu pritomny typci by povedali na parkingu ze "no asi cloviecik setri", ked si panko nekupil MB, BMW... Hm. Ja by som mu zablahozelal za odvahu. Pan riaditel si totiz nekupi auto podla toho ake mu nanucuje okolie, ale preto ze sa mu proste paci. Panimajes? Mimochodom, ako vidis pana riaditela ktory si kupi VW Phaeton, ved je VW je tiez len masovka? Ja uplne rovnako.
Avatar - drack2
drack2
Myslim, ze aktivita Hyundai je tu vnimana uplne jinak, nez jak to firma zrejme mysli.

1) Teto automobilce se nevede spatne. Jaji image je vnimana mimo Evropu (ktera je ultra konzervativni diky velkemu mnozstvi narodnich automobilek) uplne jinak. Kdyz se podivate jaka auta jezdi na blizkem vychode (nemyslim SAE a spol), tak Hyundai je tam bran jako uplne normalni "levna a dobra" znacka.

2) Kazda vetsi automobilka (koncern) chce mit pokyr vetsi segment vozu. Ne jen levne ci drahe, ale cele portfolio. Vsechny japonske automobilky nejakym zpusobem resi premiovejsi segment. Toyota ma Lexus, Nissan ma Infinity, Honda trosku podivnou Accuru. A je tedy i na miste, aby Hyundai si ukrojil z tohoto kolace. Nekdo zde narazel na Hondu a jeji Legend, jak je to neuspesny model blah blah. Neuspesny je v Evrope, v USA to neni vubec neobvykle auto. Da se rici, ze je dost popularni. Tento Hyundai tez bude mirit spise do USA, kde kvalitni pomer cena vykon muze znamenat mnohe.

3) Doba kdy platilo, ze japonec az nakonec a korea nikdy je davno ta tam. Kvalita uz neprislusi znackam, Vsechny velke automobilky (az na vyjimky) vyrabeji jiz vcelku kvalitni auta. Takze vetsina veci je o budovani znacky, jeji image a zvnimani spotrebitely.

4) Krize muze celkem zamichat kartami. Je zajimave videt, jak jednotlive, zdanline zamenitelne znacky odolavaji tomuto vykyvu. Bentley oproti RR ma problemy. Audi prekvapive drzi i ve srovnani s BMW ci MB. Je to videt i na prodejnosti sportaku, kde by clovek vubec necekal, ze znacky budou na trh reagovat priblizne stejne.

Asi by bylo fajn si tuto diskusi schovat a podivat se na ni za 10 let. Mozna podobne veci se psali o Lexusu, kdyz v roce 1990 postavil svuj low cost Mercedes S a ani to nestavel za zadnou velkou filosofii. Cil bylo udelat neco levnejsiho, lepsiho a velmi podobneho v ocich kupujicich.
Avatar - jurajos
jurajos
Ono aj v tom ju es ej sa hrá na cenu. A tá bude predpokladám veľmi konkurencieschopná. S-kami a 7-čkami to moc nezatrasie ale bude kradnúť zákazníkov prémioviek o veľkostný level nižšie. Ktoho vie...možno aj úspešne.
Johnn
No pozice jsou přesně definovány,proto prodával Hyundai v USA více Genesisů než AUDI A6-tek. :-!
Johnn
Přesně právě proto Equus ani není pimárně pro Evropu určený,jak už výše psal Patrik,ale pro asijské trhy.Až podle zájmu rozhodnoukde ho budou prodávat,moc dobře vědí čím jsou omezeni a technika to asi nebude.
Johnn
Sám sobě?Rozepiš se,co sám sobě musíš vysvětlovat.
Johnn
Asi tak jako VW s Phaetonem 😉
Najhoršie je, že oni to ukazujú z "okýnka" kolobežky.
Opäť Avantime ukazuješ svoju neznalost. Tu nejde len o zhýčkanosť IMAGE.
U tohoto pekáče oceňuji pohon zadních kol, ten je zde zcela na místě. Přesto si myslím, že tradiční klientela Mercedesu, BMW či Audi k němu nepřesedlá, ti jsou totiž zhýčkáni image této velké německé trojky. Přitom tento Hyundai očividně špatný nebude, jen nemá dostatečné jméno na to, aby v Evropě u určité skupiny lidí (nechci používat to ošklivé slovo "snob") výrazněji zabodoval. Spíše okuzlí v Americe, která je v tomto směru příznivější...
Navtech
Kdyby bylo aspoň na ten Hůndaj, tak by to myšlení vypadalo trochu jinak, než se se slovem "prémie" zadřít někde u citroenu a blábolit o tom, co bych. Až v tom Mercedesu budeš sedět, tak potom vyprávěj, jak by sis koupil tenhle Hůndaj a ne teď z okýnka Elantry.

Lenka Filipová to zpívá v jedný písničce: Jenom blázni se radujou
>😁
Navtech
BMW ani MB nejsou předražený auta, jen ty žiješ ve světě ceedů, takže i kdyby to hyundai dával zadarmo, tak se do Mercedesu podíváš jen na výstavě.
S týmto si ustrelil veľmi vedľa. Začnem od stredu. Aby som bol úprimný toto by mohol dať GTI do ventilku. Mercedes-Benz a BMW busdú proti Hyundaiu museť stavať krásnejšie, rýchlejšie a lepšie, aby sa od Hyuadni odlíšili. To podľa sedí ako tuposť roku. Mercedes-Benz či BMW môžu zostať úplne kľudnými, pretože Hyundai mieri niekde inde. Fakt si myslíš, že ten kto rozmýšľa o Päťkovom BAWORÁKU alebo Éčkovom Mercedese-Benz pomyslí na Hyundai? Cee´d je niečo iné. Cee´d je v triede obyčajných ľudí, kde môže rozhodovať cena. Ale v triede BUSSINES PRÉMIE nejde o cenu, pretože všetky značky-MERCEDES-BENZ, BMW a AUDI majú približne rovnakú cenu. Tu sa každý vyberie podľa svojho gusta. A kto nemá na A6, 5 či E, tak si vyberie A4, 3 či C. Ale žeby si niekto kupoval Hyundai? A žeby Hyundai dosahoval takej úrovne, aby na odlíšenie potreboval Mercedes-Benz a BMW lepšie autá? Až mám pocit, že hráš plejstejšn, ak si myslíš, že budú musieť vyrábať dokonca rýchlejšie autá. A hezčí? No, uznávam, tento Hyundai má dizajn na úrovni BMW 5. >😁 >😁 No sa samozrejme, aj motory sú orieškom pre Mercedes-Benz či BMW.. 😄 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý 507! Protože to tak TISÍCE lidí ve světě dělají (americký/kanadský trh je dobrým příkladem) - spíše je "zajímavé" - že ZDE, v oblasti kde se auta sotva NEcelých 20 let prodávají, to vidíte/vnímáte TAK jinak ... ?
PS: Tohle NEmyslím nějak "zle" či "urážlivě", ale OPRAVDU si myslíte, že jste TAK hrozně PŘED těmi (třeba) američany?
PPS: Když zde jsou prodeje NOVÝCH vozů ZCELA okrajové a narozdíl dokonce od jiných "postsovětských" států se zde stále ještě VÍCE ojetin (u kterých je prý VÍCE jak 90% "podvod" - chybné/lživé údaje, PODtočené tachometry - často i o sto- či dokonce sta-tisíce km - jsou vlastně "standardem") než nových vozů prodá a celkové prodeje cca tak JEDNOMU trochu většímu německému/americkému MĚSTU odpovídají ... ?
Pěkný den 😉
Jednoduše, podobně jako Ceed v nižší střední může i Equus sundat ceny předražených E klasse a S klasse sedanů a kombi, minimálně tedy jejich příplatkových výbav. A protože BMW a MERCEDES moc slevit chtít nebudou, budou muset odlišit svá auta jiným způsobem, vyrábět je hezčí, rychlejší, dokonalejší...no, a na to se těším já..😄
P.S.: je tady úplně prázdný segment "levných" luxusních limuzín, tam by Hyundai mohl bodovat...a možná otevřít dveře evropské alternativě..o)
Tomu nejak nerozumiem. Dôkažem to pochopiť v prípade toho, že namiesto Foxa si kúpim väčšiu Thaliu, ale ak môžem mať Audi A6, tak si neviem predstaviť, že by som tie peniaze minul na HYUNDAI len preto, že je väčší. Alebo o čom to básniš?
Toto je veľmi dôležité čo hovoríš. Vôbec nechápem, prečo niekto drží palce práve Hyundai a naopak-podceňuje európske automobilky. Dokonca prémiové a to ešte aj v konfrontácii s Hyundaiom.
Nie žeby Hyundai bol podceňovaný. Hyundai má dnes dokonale definovanú úlohu. Môžem to prirovnať k ROLLS-ROYCE PHANTOM a MERCEDES-BENZ S. Áno, obaja sú v tej istej triede, ale v skutočnosti každý mieri inam. A už tá skutočnosť, že v Európe si tento Hundai siahne na maximálne vyššiu strednú, hoci veľkostne zapadá do najvyššej triedy hovorí dosť. V Amerike sa bude iste dobre predávať, ale ani am nebude konkurovať eSkám či Sedmičkám. A myslím tiež, že stačí pozrieť na ten výber motorov. A čo inovačné technológie, čo dizajn? Dizajn je veľmi dôležitý pokiaľ ide o prestížne auto. Tento Hyundai je určený do USA. Nede o nič iné, než o pohodlné a veľké auto. O tom hovorí už len samotný dizan, ostatné som spomenul hore. Nemusím ho podceňovať. Proste Hyundai má takúto pozíciu v triede luxusných aut. Je to v poriadku. Dacia má svoju pozíciu, Renault má svoju pozíciu, Volskwagen, BMW či Rolls-Royce, svoju pozíciu má aj Hyundai. Tak ako aj Renault má Vel Satis, ale niekto si pri ňom nespomenie na Mercedes-Benz E či BMW 5. A ešte poznámka-tu nejde len o IMAGE Hyundaia. Takmer každý má IMAGE podľa toho, aké vyrába autá. A platí to aj pre HYUNDAI. Takže nevýhoda Hyundaiha oproti prémii je okrem IMAGE aj práve v tom, že Hyndau vôbec nedosahuje úrovne prémie.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vás (G alino T atjano i vanovno) TAKÉ (tedy "asi") NEpochopila - to NEbude "náhoda"! NEbude spíše "chyba" ve "vysílači"? ... než ve "více" přijímačích 😉
PS: Stejně jste ten bentley JEN - protože patří vw group - zmínila (vy si svých 30 střívwrných prostě ZASLOUŽÍTE - to my /moc DOBŘE/ víme 😄 )
Pěkný den (a benvwley náhodou NENí "špatné" auto :yes: 😉 )
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) Já bych z evropských "prémiovek" VÝHRADY měla k "předokolkové" koncepci audi A6 a A4 (o A8 s předním pohonem NEmluvím - to je prostě "zuviel")
2) Je zajímavé, jak JINÝ pohled na auta (a prodeje) má malý "nový" ještě NEzkušený trh, proti "jiným" (dalek👋daleko VĚTŠíM a "zkušenějším" zemím/trhům/oblastem) - v USA třeba audi stále NEní vnímáno jako "plnohodnotný" soupeř pro mercedes/bmw - jeho prodeje jsou trošičku "okrajové" ... co vy vlastně "na to říkáte", Galino Tatjano?
3) V South Korea škodě superb asi "palečky" dužet NEbudou, ale to je proti GIGANTům typu Hyundai takový "drobeček", že o něm mluvit NEtřeba (ale třeba bmw/mercedes tam POPULÁRNí jsou! a jistojistě se najde mnoho "jihokorejčíků v diskuzích" - abych vás "citovala", kteří nějakým těm výrobkům z München či Stuttgart palečky držet budou!)
4) Prostě Genesis/Equus NEjsou (asi) špatná auta a navíc za HODNĚ zajímavou cenu jsou (tady si za tentýž peníz koupíte tak slušně vybavenou octavia s TD-Td-td-ííí - a to BOHUŽEL - bez legrace ;-\ )
Pěkný den(y vám tu přeji, jedu se "trošičku" zrekreovat /od Galiny si odpočinout/ - TAK Galino Tatjano ivanovno: NE abyste "sama - bez dohledu" tady "zlobila"! A NEupíjet doma z lahví! Myslíte, že když to vodou doplníte, že to NEpoznám?!?) 😉
GTI
Na co by mi byl Bentley? Tomu nerozumím. Pochopil jsi vůbec o čem píši?
GTI
No, hlavně to musíš vysvětlit sám sobě...
GTI
Jo, kdyby... to je životní pocit k uzoufání, viď.
GTI
Nechceš tu doufám argumentovat tím, že Hyundai je konkurentem pro Mercedes-Benz? To bys mě dojal...
Johnn
Jo GTI v životě to tak chodí,konkurence je zdravá.Mě přijde,že by ti vyhovovalo prostředí,které tu už bylo.Bez konkurence každý,i výrobci zakrní.A snaze se musí fandit.To samé je ve sportu,když vidíš sportovce jak dře,tvrdě maká a není zrovna krajan,patří mu uznání a přání úspěchu.Chceme být lepší než soupeři?Tak na sobě makejme,snažme se.Vše v rámci fair play,ale to ty asi neznáš,že.
Johnn
Tak ten odkaz,to je zajímavá informace :yes:
Johnn
No řekl bych,že nemusíš,ani nikdo jiný,vysvětlovat nikomu vůbec nic,ať už se rozhodneš koupit cokoliv.
Je snad jedno,za co utratí kdokoliv své peníze.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bentley(e)? Protože Rolls koupil vw (a bentley mu "zůstal")? A mohu-li se optat: KTERÝ model od Bentley ("... vidíte důvod si koupit ...")? 😉
PS: NEjsme "fanynka" vozů korejského původu (ale HODNĚ se v posledních letech "zlepšili" - to NUTNO uznat!), ale pojetí TOHOTO modelu se mi "líbí" - TAK se to "dělat" má (proto to tak asi udělali ... a sice ne v česku, ale na MNOHEM "větších/důležitějších/náročnějších/boha… trzích za to asi "odměnění/oceněni" budou) - docela bych Hyundai Equus chtěla "vyzkoušet/projet" ... myslím/domnívám se/tipuji, že bude VÝRAZNĚ lepší, než si většina lidí připouští (je "ochotna" připustit).
Pěkný den 😄
jsi.dement?
to auto bude asik o cosik levnější než třeba M-B, BMW atd... ale pod šeticifernou částku taky nepůjde. já kdybych měl takovou částku vyhrazenou na auto tak URČITĚ půjdu pro HYUNDAI :yes: :yes: >😁
Avatar - gld
gld
v európe karty rozhodne nezamieša ale tak to ani nebolo myslené...hlavným trhom pre equus bude najmä domáci a americký trh, kde si toľko nepotrpia na prestížnu značku
Avatar - pallas
pallas
naco by ti bol bentley? a hlavne: mas nan?
GTI
Pozor, Kobylo, ze své domácnosti neodtušuj na domácnosti ostatních... Myslím, že tě dokonale vystihuje věta o tom, proč si nekoupit korejské auto. Jistě v tomto kontextu můžeme psát každý příspěvek ovšem o všem. Já například nevidím důvod proč si nekoupit bentleye... na rozdíl od tebe, to ovšem nemusím nikomu vysvětlovat. Jestli mi tedy dobře rozumíš.

P.S. Ty vyhlášené výrobky z Německa, z Finska, ze Švédska, ze Švýcarska atd... no, Kobylo, ty jsou zde v domácnostech. Ovšem v jiných než v té tvé.
GTI
Mohl bys mi prosím tě vysvětlit, proč jihokorejskému výrobci aut držíš ve střední Evropě pěsti, aby se mu zdařil utok na evropskou konkurenci? Dovozuji z tvého textu, že bys byl rád, kdyby horní produkcí snížil v Evropě Hyundai prodeje velkých aut z produkce Mercedes-Benz, BMW případně Audi. Tomuhle stále nemohu porozumět. A naopak, bych spíše pochopil, že bys držel ty své pěsti právě tomu meďákovi, bavorákovi, audině, aby se nikdy nezdařilo nikomu mimo Evropy tu získávat prodejní body.

Píšeš také, že evropané budou stále asi kupovat evropskou prémii, bez ohledu na to co vyrobí... tomu také nerozumím. Ty snad máš nějaké zatím blíže nedefinované výhrady k aktuální produkci prémiových evropských značek? Prosím, pokud ano, mohl bys ty výhrady vypsat?

Abys mě pochopil, tvůj příspěvek je natolik výjimečný, že myslím šokuje každého nejen zde v Evropě, ale šokoval by i v Jižní Koreji. Neumím si představit, že na tamnější obdobě našich diskuzí, píše nějaký jihokorejčík slova o tom, že drží pěsti škodovce, aby Superbem zválcovala už konečně tamní produkci. Ty si to umíš představit?
cuisine
safra já mysle že vlajkovou lodí je genesis 😲
Tyrrell
Kdysy jsem tu napsal článek o Korejské e😜anzi do Evropy a její kvaliatinvím růstu v automobilovém průmyslu.Jo nepodceňujme Korejce a že nejsou či nebudou tvrdou konkurencí pro Německo,USA a Japonsko.Kdysy se dovážela elektronika do Koreje a dnes ona zaplavuje a naše domácnosti.Kde jsou elektro výrobky kdysy tak vyhlášený z Německa?!A tak to prostě je.V čechách jsou montovny a kvalitní jde mimo nás.Korejský auto jsem ještě neměl,ale proč si nekoupit?Nevidím důvod.A tohle vypadá fajnově. 😄
shark11
Každý kopíruje, iba blbec by nekopíroval.

Každý aspoň trochu inteligentný človek sa pri riešení problému pozrie okolo seba - či to už niekto nevyriešil. A to isté robia všetky automobilky.

Samozrejme niektorí to potrebujú viac - nietorí menej.

Pri vizuálnej podobnosti značnej časti aút je dosť komické "dokazovať" kopírovanie kórejcov. A to sa ako ostatné autá rôznych značiek na seba nepodobajú ?

A ak napr. Hyundai príde na nejaké šikovné technické riešenie, tak ho určite využijú o iní. Neurobil by to iba blbec !!!
To byl doufám vtip. :no:
_patrik
Tak jest, pro Hyundai je v USA a Kanadě zásadním úspěchem prosazení Genesis, na to byl projekt soustředěný a podařilo se. I když absolutní prodeje nejsou možná tak důležité jako polepšení (asi bych měl říct: povýšení) image značky, jsou ty prodeje natolik příznivé, že je to docela překvapení.(tady je tabulka: [odkaz] )
Equus je úplně jiná story: papalášautó pro korejské a asijské uživatele velkých kár. Stará generace prostě už po letech dosloužila a Hyundai po dlouhém přešlapování udělal další asijskou (nikoli globální) generaci tohoto modelu, s implantovanou novou technikou. Hyundai hned na začátku ohlásil, že tohle je prostě jejich domácí auto a nikde jinde se prodávat nebude. Teď ale díky Genesisu přecejen začali dělat feasibility studies, jestli a jak by stálo za to vyvážet Equus i mimo domácí dvorek. Všechny řeči na adresu designu Equusu jsou tím pádem jednoduše mimo, jako kdyby někdo kritizoval čínského hada, že vypadá jinak než ten od Josefa Lady.
Obecně k designu Hyundaie je tu ještě jeden faktor, kromě starého ulítávání na bionickém designu a tlamách mořských ďasů: Hyundai se profiluje i ve vazbě na vývoj designu Kie. Některé elementy si mezi sebou půjčují, ale jinak se snaží roztáhnout poměrně daleko od sebe, aby pokryli co nejširší škálu možných choutek svých zákazníků.
Uvidíme, jak skupina vyhodnotí možnosti přikoupení nějaké další značky - letos jich bude na trhu k mání asi kupa, a některé by mohly jít do skládačky pěkně.
Všechno, co sem píšu, je jako vždy imho.
Johnn
No tak i10 a i20 na které si zde nejvíce někteří stěžují,z hlediska podobnosti,musí na soudruhy z SRN.Tam jsou odpovědní za desing těchto aut určených především pro Evropu.Ale dle mého názoru budou mít úspěch.Desing se může líbit a nemusí,nakonec rozhodne technika.
Desing Equuse je předem dán tím kam míří,kozervatismus je v této třídě nezbytný.
Mimochodem Genesis má další úspěch a to Auto roku v Kanadě.Takže to není s nimi tak hrozné,jak to někteří zde rádi prezentují. 😉
Avatar - iudex
iudex
Ak más na mysli krátku prednú kapotu a dlhé úzke svetlomety zasahujúce do blatníkov, to je dizajnová rec posledného obdobia, a to u viacerých výrobcov. Línie karosérie oboch áut sú inak dost odlisné.
Avatar - Plautus
Plautus
ono tí kórejci vedia to pekné väčšinou dobre zobludiť...to je zatiaľ ich šťastie v nešťastí...
Neni to tak evidentni jako u Corsy, ale je to tam, hovorime samozrejme o pridi😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Kvasoň
Zákazníci sice budou raději stále kupovat evropské prémiové značky bez ohledu na to, co vyrobí a jak to bude vypadat, ale třeba se za nějakou dobu podaří mimoevropským zabodovat... držím pěsti...
Avatar - iudex
iudex
No trocha súdnosti zase treba mat: pri i20 sa prvky Corsy dajú jasne vidiet, ale v i10 vidiet Mazdu 2 vyzaduje znacnú fantáziu.
Já jsem prvně viděl obrázek a řekl si: "Hmm, facelift s-klasse" a až pak si přečetl popisek že je to Equus 😉 . Nicméně si nemyslím, že by někoho přímo kopírovali, design je orámcován i dobou a v současné době je trend pro automobily vyšších tříd aby vypadali tímto způsobem a hyundai by udělal velkou chybu, kdyby tento trend nenásledoval. Takže kopíroval? Ne. Spíše - šel s dobou.
Naprostej souhlas. Světlou výjímkou je dle mýho Santa-Fe. Jinak je to buď slepenina dílů několika modelů konkurence nebo rovnou klauno-mobil (to jejich kupé)... :no: V nejlepším případě to bejvá prostě ukrutná nuda.
Avatar - Plautus
Plautus
v podstate s Tebou súhlasím...súčasný Legend je skvelé auto, pre mňa japonský klenot, ale na EÚ trhoch ho veľmi limituje iba jeden ponúkaný benzínový motor, diesel by jej pomohol...
i10 = Mazda2, i20 = Opel Corsa, Equus - mix Lexusu a Mercedesu...
Vidim tam sem tam neco z jinych automobilek, ale v celku to na me pusobi docela dobrym dojmem stran designu
blowiik
a koho prosimtě tohelto auto kopíruje? ať se snažim žádné výraznější okopírované designerské prvky v něm nespatřuju😁
Vetsi kopirka uz je snad jen Cina, ale pokud pominu tu, tak Hyundai je jednoznacne vladarem na poli kopirovani ostatnich automobilek, pocinaje od i10, pres i20 atd. atd. :no:
Avatar - iudex
iudex
Zaujímavé, technicky i motoricky slušné, dizajnovo stráviteľné (i keď tam vidím isté dizajnové črty Lexusu).
Problém je však image. Zakiaľ čo v nižšej a nižšej strednej triede (i20, i30) slušný technický štandard a akceptovateľný dizajn pri dobrej cene mieša karty v triede a ja sám proti obom autám nemám nič, v luxusnej vyššej triede je iba cenová komparatívna výhoda rozhodne málo na ohrozenie pozícií nemeckej trojky (pozri príklad Hondy Legend, ktorej ani špičkové technológie k dobrým predajným výsledkom nepomáhajú).
Každopádne palec hore pre Hyundai za odvahu vôbec pustiť sa do takéhoto projektu s mabíciou konkurovať najlepším.