Již v lednu proběhla médii informace o novém přeplňovaném zážehovém čtyřválci pro Alfu Romeo 159, s nímž se má tento model představit na autosalonu v Ženevě a nyní se přidává i nová verze JTDm.
Správně, Alfa 159 potřebuje kromě fantastického designu a diferenciálu Q2 i nějakou tu čerstvou krev pod kapotu a tohle je ona. :yes: Jasně nejlepší volba mezi všemi motory... :yes:
to sú info s talianskych serverov (www.infomotori.com, www.autoblog.it, www.italiaspeed.com) otázne či to tak naozaj bude, Mito GTA by malo byť predstavené už teraz v Ženeve. :yes:
tak s niektorými tunajšími "jazdcami" nedá Oktávku TDI v dlhom tiahlom do kapsy nič >:-[] ono to je jednoducho závislé práve a iba od ich slov >:D >:D uvidíme, dúfam, že ten motor zanechá za sebou 2.0 TFSI, hláška, nech si majú do čoho rypnúť ;-)
určite, hlavne ten neprekonatelný 1.9TDI 90Cv >:-[] 1.8biturbo výkonovo predčí 2.0 TSI a "zmestíme" sa aj do menšej sadzby zákonného poistenia:-)(ale tu to už asi takú ulohu nehrá):-)
2.0 TFSI je zatial v dvoch výkonových variantách a to ako 180cv/320Nm a 210cv/350Nm (žiadnych 265)...tento nový motor bude mať v Alfách označenie "TBi" a bude aj v "slabšej" výkonovej variante s 170 cv..má nahradiť stávajúce motorizácie 1.9 a 2.2 JTS, ktoré boli vyvíjané ešte v rámci GM...a okrem iného zožali nemálo kritiky
[odkaz]
Tak nevim, resp. vim.....
Tim samozřejmě nechci shazovat tuto 1.8T, jen mi jde o to, že pokud diskutujeme na odborném serveru, tak by stálo za to uvádět i všechny informace a pravdivě....
nič sa nedeje, mýliť sa je predsa ľudské...sám ale vidíš, že naladený na najvyšší výkon sa využíva pre S modely Audi a zrejme potom i v TT...kdežto 1.8-ina bude pre "bežné" modely koncernu FIAT
ja si rypnem pri blbcoch, ktorí omieľajú stále svoju pohádku dookola, ale inak si myslím, že dnes sa každý snaží o kvalitu...nikto si nemôže dovoliť byť pozadu, inak sa neudrží, takže oceňujem každý posun vpred, či u toho alebo onoho koncernu :yes:
"Maximální výkon upraveného motoru 2.0 TFSI je 195 kW nebo chcete-li 265 koní, které nastupují při 6000 ot./min. a vrchol křivky točivého momentu připomíná Stolovou horu – 350 newtonmetrů neklesá v rozsahu od 2500 do 5000 ot./min."
Jo to je hodně slušné na dvoulitr... Ale v tomto případě se už opravdu nejedná o úplně civilní verzi. Uvidíme kolik z té 1,8 vytáhnou u Fiatu např. v Abarthu a GTA... Na druhou stranu tohle není motor, který tvoří gro prodejů... V té běžné proukci ta 1,8 momentálně bude vycházet líp (na druhou stranu sem ochoten přiznat, že 2,0 TFSI je už nějaký pátek na trhu)
Samozřejmě. Jen jsem chtěl poopravit to "obecné" tvrzení, že tato 1.8T je výkonově na 2.0 TFSI. Nechci toto "vyladěné" TFSI ani porovnávat s 1.8T od Fiatu. Jak už psal kolega nademnou, S3 je dosti specifické, kdežto tato 1.8 je pro "běžné" modely. Uvidíme, jaká přijde "časem" vrcholná verze. Každopádně krok správným směrem.
ja som túto info prevzal z www.italiaspeed.com, kde uvádzali uvedené výkonové varianty 2.0 TFSI ako "konkurenta" 1.8 TBi, samozrejme počul som, že napríklad v novom Golfe R32 by asi mal byť motor 2.0TFSI s podobným výkonom...ale aj 1.8 TBi v MITE GTA by mal mať výkon uplne iný 230-240cv:-) a aj tak sa tu bavíme o 1.8 a VW má 2.0...ktovie či Taliani nedojdu s nejakým dvojlitrom:-)))
netajím sa sympatiami k talianskym značkám (nick tomu tiež jasne napovedá, teda niekomu), ale zase nepreháňam to...mám rád pokrok vo všeobecnosti, nevynímajúc ten dizajnový a v tom sú špica
nemyslím, že tu niekdo z Fiatu, alebo Alfy robí modlu skôr naopak s iného koncernu a uplne nekriticky >:-[] skôr sa mi zdá, že fanúšikovia talianskych aut sú tu stavaní do pozície, že sa len bránia voči výpadom niektorých "odborníkov"
Myslím, že na takové odborníky nemá cenu reagovat. Každý přeci ví, že italské auto vyjířdí z továrny už jako šrot, nebo ne?
Na druhou stranu, když to každý ví, proč to pořád do omrzení omýlají? Že by to nebyla tak "úplně" pravda?
Co sa tyka dieselu, tak ten bude mat oznacenie 2.0 JTDm.
Pretoze obsah je 1956 cm. 1.9 JTDm ma 1910 cm.
2.0JTDm udaje:
objem mot: 1956 cm
výkon: 125 kW/170k pri 4000 ot/min
krutiaci moment: 360Nm pri 1750 ot/min
Max rychlost 218 km/h
Zrychlenie 0-100 km 8,8 s
0-1000m 30,2 s
Spotreba mesto 6,5 l
mimo mesta 4,3 l
kombinovana 5,1 l
Emisie 136 g/km
ak je to ten nový dvojliter 2MTJ tak ano..:-)ale hore sa píše o 1,9MTJ tak teraz neviem...ináč ten dvojliter sa dáva do Delty a najnovšie by mal byť zatial najsilnejším motorom vôbec v Brave, v Delte a v Brave má zatial tuším 165Cv.
ináč práve sa objavili nové info o Mito GTA s motorom 1.8 na www.italiaspeed.com..1.8 230CV!! je tam aj obrázok
Ano AR MiTo bude mat 230k
Cena ma byt cca 27.500 €
Standartna vybava ale bude bohata
Bi xenony , ostreky svetiel, sportove sedadla koza/alcantara+vyhrievanie,tempomat, nastavitelny podvozok, startovanie tlacidlom,klima atd standartne budu pneu 215/40 R18