Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat pomůže vyvést americký Chrysler z těžké situace

Chrysler zveřejnil svůj plán restrukturalizace a Fiat v něm hraje stěžejní roli. Chrylser počítá s devíti modely z Itálie, stejně jako s přístupem k turbodieselům, čtyřválcovým motorům Fire, T-Jet a MultiAir a podvozkovým platformám.
Zpět na článek
19. 2. 2009 08:24
19. 2. 2009 08:43
19. 2. 2009 08:58
19. 2. 2009 09:19
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 10:02
19. 2. 2009 10:22
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 11:47
19. 2. 2009 12:23
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 13:06
19. 2. 2009 12:03
19. 2. 2009 12:56
19. 2. 2009 14:14
20. 2. 2009 09:18
20. 2. 2009 12:57
19. 2. 2009 14:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 16:46
19. 2. 2009 08:35
19. 2. 2009 08:43
19. 2. 2009 09:08
19. 2. 2009 14:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 08:58
19. 2. 2009 09:07
19. 2. 2009 09:13
19. 2. 2009 09:27
19. 2. 2009 09:36
19. 2. 2009 09:57
19. 2. 2009 10:00
19. 2. 2009 09:29
19. 2. 2009 10:05
19. 2. 2009 10:14
19. 2. 2009 10:51
19. 2. 2009 11:21
19. 2. 2009 11:24
19. 2. 2009 11:33
19. 2. 2009 11:38
19. 2. 2009 13:55
19. 2. 2009 11:38
19. 2. 2009 11:43
19. 2. 2009 11:49
19. 2. 2009 11:54
19. 2. 2009 13:00
19. 2. 2009 13:47
19. 2. 2009 11:49
19. 2. 2009 12:01
19. 2. 2009 14:13
19. 2. 2009 17:57
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 2. 2009 11:56
19. 2. 2009 12:03
19. 2. 2009 12:10
19. 2. 2009 13:03
19. 2. 2009 15:33
19. 2. 2009 14:58
19. 2. 2009 15:36
19. 2. 2009 15:40
19. 2. 2009 15:47
19. 2. 2009 12:58
19. 2. 2009 13:57
20. 2. 2009 16:09
19. 2. 2009 09:21
19. 2. 2009 09:29
19. 2. 2009 09:35
19. 2. 2009 14:51
19. 2. 2009 15:00
19. 2. 2009 15:08
19. 2. 2009 15:11
19. 2. 2009 15:17
19. 2. 2009 15:22
19. 2. 2009 15:06
19. 2. 2009 15:13
19. 2. 2009 15:26
19. 2. 2009 15:34
19. 2. 2009 15:36
19. 2. 2009 15:30
19. 2. 2009 15:38
19. 2. 2009 16:01
19. 2. 2009 15:54
19. 2. 2009 16:01
19. 2. 2009 16:06
19. 2. 2009 16:21
19. 2. 2009 16:30
19. 2. 2009 16:34
19. 2. 2009 16:32
19. 2. 2009 09:31
19. 2. 2009 16:45
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 11:52
19. 2. 2009 13:23
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:30
19. 2. 2009 17:36
19. 2. 2009 14:48
19. 2. 2009 15:21
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:54
19. 2. 2009 16:40
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:50
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:19
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:24
19. 2. 2009 15:30
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:30
19. 2. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:44
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:16
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:48
19. 2. 2009 15:58
19. 2. 2009 15:57
19. 2. 2009 16:05
19. 2. 2009 16:00
19. 2. 2009 16:44
19. 2. 2009 16:53
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:13
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:03
19. 2. 2009 17:24
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:33
19. 2. 2009 18:35
19. 2. 2009 08:24
CHRIZE
:-) Tak tohle tady ještě opravdu nebylo... >:D Jestli tohle sbaští mistr Obama, stavím zejtra na zahradě vlastní automobilku...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 08:43
Re: CHRIZE
to kľudne môžeš, keď sa na niečo také cítiš, ale s platformami a podporou VW zrejme počítať nemusíš, nemáš im totižto čo ponúknuť, akurát nejaké keci >:D
19. 2. 2009 08:58
Re: CHRIZE
Co konkretne se Ti na tom nezda? Me to prijde jako celkem zivotaschopny plan, pokud Ch dostane dalsi pujcku od statu, aby se vubec realizace dozil.
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 09:19
Re: CHRIZE
To jsou tedy hodně smělé plány,teď ještě naučit konzervativní Amerikánce,aby si kupovali evropská prdítka,který tam ještě nikdy neviděli,to bude muset být hóóódně masívní reklamní kampaň,možná vedená fakt přes ten Bílej dům... >:D
19. 2. 2009 10:02
Re: CHRIZE
Proč, když Amíci kupovali Swift, Mazdu 121 (jako Ford) a běžně kupují Focus 1. generace, Civic a spol...?
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 10:22
Re: CHRIZE
Pozor,netvrdím,že se tam "malý" auta neprodávaly a neprodávaj,narážím na pro ně neznámý auta,byť s domácím logem + smělý prodejní plány + si představuju 6-ti proudovou hájvej plnou punt,500-tistovek,svišťů atd.....
19. 2. 2009 11:47
Re: CHRIZE
Tak to asi neznáš Historii co třebo brouk fiat 500 Těch tam najdeš mraky.
neregistrovaný "milanič"
19. 2. 2009 12:23
Re: CHRIZE
Pochopils vůbec smysl příspěvku?
19. 2. 2009 13:06
Re: CHRIZE
Já právě věřím, že logo Chrysleru by mělo odbytu Fiatů hodně pomoci. Otázkou je spíš znovuvybudování pověsti Alfy Romeo - nějací ti pamětníci modelu 164 se najdou, ale kolik jich bude - Bůh suď.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 12:03
Re: CHRIZE
Ale kdo je tam kupuje: mexičani, černoši a chudí studenti.
Do Focusu by průměrně vydělávací američan střední třídy nikdy nesedl! Byla by to ostuda.
19. 2. 2009 12:56
Re: CHRIZE
no jo, ale možná by to třeba koupil pro manželku případně pro haranty :-!
19. 2. 2009 14:14
Re: CHRIZE
Dávno není pravda...
Avatar - pallas
20. 2. 2009 09:18
Re: CHRIZE
praveze presne naopak! Velke americke kravy boli najoblubenejsie u cernochov a mexikancov!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 14:39
Re: CHRIZE
Takže Fiat nebude zas tak špatnej, jak často říkáš... ;-)
19. 2. 2009 16:46
Re: CHRIZE
Pokud tohle považuješ za důkaz prosperity... 8-s >:D ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 2. 2009 08:35
Konec
To je konec dvou velkých značek. Za deset let si lidi místo Fiatu budou kupovat nějaké číňaky na elektriku, které budou mít třetinovou poruchovost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 08:43
plány
ktoré vyzerajú prinajmenšom zaujímavo, uvidíme, ako sa to ujme v praxi, zatiaľ by som rozhodne nič nepochovával
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2009 08:52
redukce trhu
Nechtel by ted rendlik koupit GM? Alespon by se ty naturalni procesy urychlily >:-[]

Za 20 let (jestli to do te doby lidstvo prezije) zustanou v Evrope vedle koncernu VW uz jen 2 -3 premiove znacky. Zbytek vyroby aut bude patrit cinanum, japoncum, korejcum a indum.

Pokud chcete podporit budoucnost evropske vyroby automobilu, kupujte pouze vozy koncernu VW, Mercedesu, ci BMW.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 08:59
Re: redukce trhu
a preto máš to Mitsubishi (síce s VW motorom) ako som sa dočítal v inej diskusii? >:D >:D
19. 2. 2009 09:08
Re: redukce trhu
No myslím, že zrovna ty dvě poslední zmíněné bojují s vypětím všech sil o přežití.. A to není legrace...
BMW jako takové nebylo v podstatě schopné (nebylo natolik silné) udržet Rover... Ponechalo si pouze tehdy prosperující Mini... Dnes má Mini pokles i po obnově (ono taky co obnovovat, u retro modelu je to vždy těžké) prodejů někde na hranici 65%, tedy... je těsně před úplným zavřením. Pokud prodáš ročně 20 000 aut (kdoví jestli) tak to prostě nemůže být rentabilní... Fabrika propustila lidi...a čeká se co bdue dál. To stejné v Německu.. Pokles prodejů u BMW 35%, u Mercedesu podobně... Daimler taky nedokázal udržet při životě Chrysler..., táhlo ho to dolů... nezvládali to..

Na rozdíl od toho Fiat teď jde postavit na nohy ten zatracovaný Chrysler... Tebou nenáviděný Renault postavil na nohy a totálně zrevitalizoval NISSAN, který byl v bankrotu... Ono Němci dělají jakž takž dobrý auta..., jsou asi i dobří manageri.., ale jaksi as jen pro ROBOTY němce..., ale jejich mentalita nejspíš nedovoluje vytvářet mezinárodní aliance... Ostatní národy jsou toho jak patrno daleko lépe schopni...

Takže uvidíme...

Jinak souhlas s jedinou věcí... a to je GM... to dneska neví nikdo..., jak to s ním dopadne.. Příliš velký an fůze, příliš zadlužený an to aby se dal zachránit...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 14:42
Re: redukce trhu
To jsme na tom v Evropě tak špatně, že v Evropě máme tak malý počer automobilek? (navíc, Mercedes a BMW se nekupuje jako housky v krámě)... >:D >:-[]
19. 2. 2009 08:58
hmm
Jen se zeptám, co konkrétního vyvolává ty pochyby? Zajímala by mne jediná konkrétní věc. Já sem si na rozdíl od Vás prošel ty podklady celkem podrobně (má to dost přes 100 stran) a jaksi nenašel sem jedinou věc, co by mne nějakým způsobem vadila... Fiat má v současné době připravenou novou řadu motorů od 0,9 do 1,8 litru v benzinu a naftu do třílitru. Chrysler má nově udělaný motor 1,8 a 2,4, Fiat na něj dodělá přeplňování. Chrysler má teď úplně nový Phoenix V6 3,6 litru, což je objemově asi tak maximum, co se bude v následujícím období do aut dávat... Tedy spojené automobilky pokrývají kompletní portfolio motorů (narozdíl např. od VW). Když se podíváte na ty materiály tak má Fiat připravených asi 6 nových podvozkových skupin, pokrývajících autika od nejmenšího po řekněme třídu E. Jsou tam 3 crossovery atd... Chrysler jak už bylo řečeno je nejsilnější v obalsti velkých SUV, které Fiat vubec nemá. Chrysler vůbec nemá auto, odpovídající střední třídě (tedy odpovídající AR 159 - Giulii). Mimo to, celkové prodeje jsou o nějakých 0,8 mil. pod Fordem (a to v tom nejsou započítány investice a výstavba fabriky v Indii, kde má Fiat plánovanou roční produkci cca 350 000 aut. V jižní Americe je Fiat jedničkou téměř s 20 % podílem prodejů!!!!, chrysler tam vůbec není... Ty automobilky (značky) se maximálně dobře doplňují...
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 09:07
Re: hmm
z technického a technologického pohľadu mi to príde tak ako píšeš, oba koncerny navzájom získajú práve to, čo im chýba, tak dúfajme, že to obaja pretavia i v ekonomický prospech, pretože plány napovedajú tomu, že by malo ísť o manželstvo, v ktorom sa budú partneri dobre dopĺňať, rozhodne držím palce :yes:
19. 2. 2009 09:13
Re: hmm
Fiat peníze má... má i technické prostředky... Myslím, že ta půjčka je jasná... pomůže Chrysleru přežít v poklidu v době, kdy nikde nejsou fyzicky peníze... Ale o to tady nejde... Když si to přečteš, je to celkem jasné... Uvědom si, že Fiatu klesnou v podstatě náklady na každé vyrobené pro sebe a pro Chrysler na polovinu. Totéž pro Chrysler... Vyrábíš - li 2,5 mil aut ročně vyrábíš za jinou cenu, když vyrábíš 4,5 mil. aut.

Crysler má farbiky, má lidi, má prodejní síť... Nemá managery schopné vvést je z krize, plánovat. nemá úsporná auta, když si vemeš, že enjmenší auto v portfoliu je zrůdička PT... ;-)

Jo a nezapomeň ještě na to, že je víceméně pod střechou jak Land Rover, tak Jaguar... (sice v rukou rodiny Tata), ale s těmi má joint venture právě Fiat.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2009 09:27
Re: hmm
Zapomínáš na jednu důležitou věc. I Korejci a Japonci tam (v USA) prodávají na naše poměry vcelku velká auta. Prodej aut malých, jako je GP a 500 tam nikdo ještě nevyzkoušel. Takže, ty tvoje poloviční náklady Fiat dosáhne AŽ SE TAM TA AUTA BUDOU PRODÁVAT. A to je velký otazník. Chrysle je obrovské závaží, ještě STÁLE DOSTÁVÁ Daimler do minusu, DAIMLER se zoufale zbavuje všech zbytků Chrysleru...
Tehdá se také říkalo jaké je to dobré spojení a byly viděny pouze výhody.
Já jsem tedy opravdu zvědav. Fiat se teprve nedávno vyhrabal z potíží a koukám že si chce další zavařit... I když těch 35% "koupil" opravdu lacino...
19. 2. 2009 09:36
Re: hmm
Tak jako s tím souhlas, ale jen částečně...
Je fakt, že sem tam už nějaký pátek nebyl..., ale rozhodně mne nepřipadalo, že by tam jezdily jen koráby silnic... Ono taková Sentra se třema dveřma, Beetle, Eclipse, Civic taky nejsou velká auta... Prodávají se tam i menší, ale je pravdou, že ty auta jsou povětšinou ošklivá (ani jedno mnou uvedené enní krasavec s výjimkou Civavy)... Velikostně se dá GP přirovnat k Civicu předpředchozí generace a ten byl velmi oblíbený. Ono jde taky o to, aby to auto mělo slušnou výbavu a hlavně slušný motor, což auta jako Geo Metro prostě nenabídly... Snad mi rozumíš... trochu sem se v tom zamotal... Prostě ještě jednoduše.. Podle mne Amici jako takový s velikostí auta zejména ve městě problém už nemají..., problém byl ve kvalitě malých aut, osazeném motoru a výbavě a vzhledu. Civic byl úspěšný, protože přesto, že byl malý měl slušnou výbavu, byl hezký (sportovní) a měl skvělý motor...
19. 2. 2009 09:57
Re: hmm
"Prodej aut malých, jako je GP a 500 tam nikdo ještě nevyzkoušel" a to je prave dost rozsirenej blud, mala auta tam prodava nekolik znacek, jen evropan si porad mysli ze v americe znaj jen 5 metrova SUV s 8 litrem pod haupnou >:D
19. 2. 2009 10:00
Re: hmm
Tak je fakt, že Toyota tam an malá auta zavedla i další značku (Scion)...a takových je víc.. pravda...
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 09:29
Re: hmm
ono ide hlavne o to, aby našli pre tých svojich 4,5 mil. áut na trhu umiestnenie, náklady vložené do vývoja sa prenesú na väčší objem kusov a vznikne v týchto ťažších časoch i o niečo väčší priestor na manévrovanie s cenou...osobne to vidím zatiaľ dosť v pozitívnom svetle, pretože každý Američan si isto kúpi radšej auto US značky (aj keď s platformou, či dielcami z Európy) akoby kupoval "čisto" európsku značku, takže dávam tomu šancu na úspech a snáď neprajníkom oba koncerny ukážu, že to partnerstvo nebola vôbec zlá voľba ;-)
19. 2. 2009 10:05
Re: hmm
Problém bude v tom, že Fiatů (500, Punto) a Alf (MiTo) se tam prodá tolik jako hranolek s tatarkou. Pro američany je Fiat neznámou automobilkou a bude tam podobným exotem jako v Evropě SsangYong.
19. 2. 2009 10:14
Re: hmm
Fiat v Americe neznámou automobilkou...? Jeden Spider sem tam potkával každý den. A AR 164 sem tam taky jednu potkal a nemusel sem ani heldat... Odešel z trhu úplně před 20 lety, to ano, ale neznámý není...
19. 2. 2009 10:51
Re: hmm
Jedna jedna jsou dve! Dobry :-) Mam Fiat rad, ale s podobnou obhajobou tu budes jen pro smich.
19. 2. 2009 11:21
Re: hmm
Já nic neobhajuju, jen sem reagoval na to porovnání SsangYongu a Fiatu (případně AR)
Avatar - T613
19. 2. 2009 11:24
Re: hmm
Argumentovat něčím co bylo před dvaceti lety .. prostě je na tom teď stejně jako Ssangyong u nás (možná hůře). Lidi mají povědomí, že něco takového existuje, ale nikdy to neviděli, neví kde to koupit a už vůbec je nenapadne to hledat.
19. 2. 2009 11:33
Re: hmm
Tady někomu dělá problém vnímat text? Když sem tam byl před dvěma lety.. tak sem jeden spider běžně v provozu potkával.... a na ulici sem viděl stát AR 164 (v bílé bohaté čtvrti). Golf sem neviděl třeba za 4 měsíce ani jeden... S Passatem W8 tam jezdil jeden jugoš....jinak taky nic, tím chci říct, že Fiat jako značka a AR zvlášť zejména ve spojitosti s C8 tam v povědomí je, protože tam dosud ty auta jezdí...Samo nikoho nenapadne ty auta hledat... pokud by ovšem nebyly prodávána v rozsáhlé prodejní síti Crysleru a Dodge...
Avatar - T613
19. 2. 2009 11:38
Re: hmm
no co na to říct ..
Avatar - ethicon
19. 2. 2009 13:55
Re: hmm
veľká časť "odbytu" AR 8C išla práve do USA, kúpil by si američan nejakú neznámu značku za 150tisíc euro???
19. 2. 2009 11:38
Re: hmm
Tady jde o to, že už samotné jméno Sangyong vzbuzuje nedůvěru, evokuje samo o sobě něco vzdáleného, navíc asijského, což zde není zrovna poulární. (přesto se tam vyrábí skoro vše,že)
Zatímco Fiat je i pro ameriku zástupce progresivní automobilky, produkující množství městských a příměstských modelů automobilů, které v americe zatím nebyly příliš v kurzu.
Avatar - T613
19. 2. 2009 11:43
Re: hmm
Jako že Amíci si řeknou, tak už k nám dorazil i FIAT! Tipnu si, že 97% potenciálních kupců ani netuší, že FIAT je z Evropy a ne z Číny.Stejný počet potenciálních zákazníků ani neví co FIAT vyrábí.
19. 2. 2009 11:49
Re: hmm
Neřekl bych, že Fiat očekává, že začne v US prodávat po statisících 500 a GP. Spíš plánuje, že Chrysler začne vyrábět a prodávat po těch statisících svoje menší vozy s technikou GP a Brava.
Avatar - Ricardo
19. 2. 2009 11:54
Re: hmm
To se pleteš, každej Američan si okamžitě vybaví Ritmo, Tipo a hlavně činkvečento >:D
19. 2. 2009 13:00
Re: hmm
vzhledem k velikosti polské komunity v júes by činkvečento prorazit mohlo >:-[]
Avatar - marek.g
19. 2. 2009 13:47
Re: hmm
myslím že pro Us by bylo nejlepší vskřísit Malucha.by tam šel na dračku když je ta kríze >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 2. 2009 11:49
Re: hmm
No myslím, že Fiat a Alfa jsou v Americe známí jenom díky modelům X1/9 a Spider
19. 2. 2009 12:01
Re: hmm
Az se opet yvetsi logo na Ferrari v F1 a v Indy bude par vystavenych vozu, pak budou znat i Chromu. ;-)
19. 2. 2009 14:13
Re: hmm
No tak pokud je tam takhle Fiat vnímaný, tak je to super, ne? to byly výborný káry... Fakt je ten, že jednu dobu se tam prodávalo Ritmo...,a le vzhledem k tomu, že nemělo ani úspěšnost jako Golf... tak to stáhli...

Hele nikdo tady nečeká, že se prodeje Fiatu tam rozběhnou a z fleku bude prodávat 0,5 mil aut ročně..., ale napříkald prodeje právě VW by mohl dosahovat již během prvních dvou let, nebo´t prodejní síť bdue rozsáhlejší...
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 2. 2009 17:57
Re: hmm
Ssangyong není v evropě vůbec exot
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 11:56
Re: hmm
Wolfe, Sebring/Avenger je co když ne střední třída?
Pikap?
Si ty materiály nečítal teda moc podrobně, jinak bys veděl že tyhle auta + jejich předchdůci jako Cirrus/Stratus a Le Baron/Aries maj velkou tradici. někdy od poloviny 80.let a sou to poměrně stěžejní modely koncernu spolu s LH řadou což byly Concorde/300M/Intrepid/LHS a dnes 300C/Charger

To že tady to někteří borci řadí do vyšší střední neznamená, že to višchni v usa berou jako střední třídu, tedy midsize.
19. 2. 2009 12:03
Re: hmm
Sebring se jeste prodava? To se nedivim, ze je Chrysler tam kde je. Uprimne, je to jeden z\ nejosklivejsich sedanu teto doby. LH rada byla alespon inovativni, o poslednich modelech uz nevim, co si myslet. Jakoby to sami amici chteli poslat do kopru.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 12:10
Re: hmm
No komu se nelíbí Sebring, může si vybrat Avenger. mě se taky Avenger líbí víc.
A modernost? 4válce DOHC 2,0 a 2,4 s dualVVT mi nijak zastaralé nepřijdou, třeba proti 1,6 MPI od VW :-) :-)
A 2,7 V6 Flexfuel taky ne.

jedinej zastaralej je motor 3,5 SOHC, ktrej ale nahradí nový 3,6 V6 Phoneix s FSI a MDS. Velice moderní a úsporný V6.

Stačí zlepšit interiéry a není důvod proč tyhle auta přestat vyrábět.
19. 2. 2009 13:03
Re: hmm
tak současný Sebring sice až tak moc nemusím, ale ta předchozí generace byla velice hezká

LeBaronů tady jezdilo kdysi celkem hodně, hlavně kabrioletů
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:33
Re: hmm
předchozí generaci Sebringu mam. Fajn vozítko. Hlavně ta 2,7 má velmi slušnou spotřebu.
19. 2. 2009 14:58
Re: hmm
Interier i exterier, oboji stoji za starou backoru, ovsem koncept 200-neco je uzasny. Jaktoze stejny vyrobce umi udelat uzasny Crossfire (i kdzy koncept je nedostizni) a zaroven obludu jmenem Sebring? Souhlasim s kukem, ze predchozi generace byla alespon hezka.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:36
Re: hmm
Crossfire je překabátěné MB SL a dělal ho karmann - a stejně to moc lidi nekupovali...
V USA se pořád ještě doprodávaj a to výroba skončila loni na jaře...
19. 2. 2009 15:40
Re: hmm
Vim, ze vychazel z prvni generace SLK, to je to, co me na Daimleru prekvapilo...predpokladali, ze amikum musi stacit auto vyvinute v prvni polovine 90-tych let, skoda, preskoda, vnejsek mel kule.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:47
Re: hmm
Právě - kabátek byl hezký, technika stará od MB vč. motoru a almary - navíc amíci moc na tyhle malý sportáčky nebyly...
I tady v čr jich pár je, dokonce i verze SRT6.
19. 2. 2009 12:58
Re: hmm
VW nemá kompletní portfolio motorů ?? Napadá mě docela dost automobilek, kde je paleta motorů tak trochu neúplná, ale zrovna VW...... ;-\
19. 2. 2009 13:57
Re: hmm
VW sem enuvedl pro to, že bych měl nějaký komplex...,a le proto, že se sám VW považuje za globálního hráče, který umí nabídnout vše...
A prostě třeba malé auto s malým motorem nemá... např...
Avatar - sansk8
20. 2. 2009 16:09
Re: hmm
Sice je hezké, že se tak hezky doplňují a možná je natom i něco pravdy, ale porád je to tak, že amíci půjdou bez evropy do kytek... Toť můj názor..
19. 2. 2009 09:21
deja-vu?
No jo, na prvy pohlad to vyzera celkom zaujimavo. Lenze Chrysler uz malem jedneho europskeho vyrobcu potopil. Pamatame, ako dopadlo "manzelstvo z rozumu" Daimler-Chrysler: este dnes sa Daimler spamatava z tazkych strat, a ten 20%-ny podiel co im v Chrysleri ostal sa pomalicky meni na bezcenny papier.

Aby takto nedopadol nahodou aj Fiat! Pre nich by to mohlo znamenat koniec, nie su az tak kapitalovo isteni, ako Daimler...
Rozbalit vlákno
31
19. 2. 2009 09:29
Re: deja-vu?
Přečti si co sem psal...

A za další.. furt tak nějak nechápu, kde se berou ty dezinformační teorie o tom, jak je třeba Daimler kapitálově silný... Dyť zrovna ten dnes patří také mezi ohrožené..., protože první je vždy pokles poptávky po dražších vozech (což se na poklesech prodejů krásně ukazuje), mezi které Mercedesy jako jediná značka v portfoliu patří... Mezi to nese s sebou neustále balvan v podstatě neúspěšného projektu SMART...od kterého už několikrát ustupoval a zase se vracel... Mimoto, Daimler za ty akcie Chrysleru platil... což Fiat dělat nebude... (protože to by opravdu nebylo dobré). Fiat může v podstatě jen získat (hodně získat)...pro Chrysler je to ale poslední naděje.. to je fakt...protože sám by to nezvládl... V podstatě teď Fiat Daimleru pomáhá zachránit jeho investici.... >:D
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 09:35
Re: deja-vu?
Pozri sa na to z pohľadu, čo ktorý partner ponúka. Pozri sa na to akými modelmi disponujú koncerny Daimler a Chrysler, obaja sú "silní" vo väčších platformách, vo veľkoobjemových motoroch, z toho vlastne zistíš, že to partnerstvo žiadnemu z nich neprinieslo takmer nič nové, dá sa povedať, že oba sú koncernami, ktoré si na trhu viac, či menej priamo konkurovali...FIAT je silný v tom, čo Chrysleru chýba, a naopak, ide teraz o to, aby to obaja dokonale využili ;-)
19. 2. 2009 14:51
Re: deja-vu?
no máš na to tradičně zajímavý pohled - samozřejmě úspory z rozsahu jdou právě tehdy když jsou obě strany "v třídě" protože přestaneš vyvíjet polovičku převodovek, motorů, zavěšení...
...zcela konkrétním případem je právě trumf Chrysleru motorizace Phoenix, která by mohla nést třícípou hvězdu....
19. 2. 2009 15:00
Re: deja-vu?
úspory vývojové, jsou taky úspory... A ony tam budou taky úspory z množtví... 1,8 DiT-Jet bude dobrá základní motorizace pro 300 m, nemyslíš? >:-[]
19. 2. 2009 15:08
Re: deja-vu?
;-) nemyslím, nemyslím si že by byla primární motivace fůze výroba frankensteinů chrysliat. Podle mě o motory Chrysler bude zájem, a koncepty typu 200C jsou životaschopné - teď jenom uchopit příležitost za pačesy....
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 15:11
Re: deja-vu?
jasné, že sú životaschopné, FIAT by inak asi do fúzie nešiel, nejde mu len o to, aby niečo dal, chce aj získať, to je normálne, Ty si si tiež nerobil školu, aby si zametal chodníky predpokladám ;-)
19. 2. 2009 15:17
Re: deja-vu?
jojo, přesně tak....

...zcela mimo téma - až včera nám tu zrušili povinnost uklízet sníh >:D a dali ji obcím, takže bez ohledu na vzdělání, zametal jsem jako ďas :-!
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 15:22
Re: deja-vu?
>:D pred vlastným domom si treba vedieť pozametať >:D ;-)
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 15:06
Re: deja-vu?
ale Ty si si ten môj pohľad zase zobral a rozobral iba z jednej strany...to, čo som napísal vyššie je potrebné vnímať z pohľadu ucelenosti ponuky, jednoducho Daimler nemá malé vozidlá (ak nerátam "exotický" Smart), Chrysler ich tiež nemá a teraz ich mať môže, môže ich mať postavené na platformách Fiatu a pod značkami Chrysleru by to mohlo ísť v USA na odbyt...potom sa udeje presne to, čo píšeš, bude využívať prevodovky, motory, podvozkové platformy a Fiat naopak vo svojich modeloch vyšších tried tie od Chrysleru...to zabezpečí pre obe automobilky úspory vo vývoji...moje vyjadrenie si pojal príliš krátkozrako...prečítaj si to ešte raz...
19. 2. 2009 15:13
Re: deja-vu?
no racionálně, myslíš, že někomu v Evropě chybí Fiat se šestiválcem? A na druhou stranu že v USA se jen tak změní návyky? Myslím si, že jde pouze o snahu Fiatu (znova píšu že starou třeba rok) dostat se do US. Chrysler potřebuje jediné = hotovost, Fiat potřebuje nevyužité linky. Na kterých chce ale montovat Fiatky.
19. 2. 2009 15:26
Re: deja-vu?
No mě chybí Fiats e šestiválcem... A mmentálně mi chybí šestiváloec i v Lancii Deltě a pod..., takže proč ne... Ono doba se změnila.. a 6V sice osazené turbem anhradí 8V a 10V minulosti.... 8V zůstanou už jen v autech jako je Maserati a podobně...
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 15:34
Re: deja-vu?
a ešte viacej tu myslím chýba Lancia v strednej a vyššej strednej triede s tým šesťvalcom :yes: inak taká Lancia na bázi Chrysleru 200C EV konceptu by vôbec nebola na zahodenie, predstaviť si to v talianskom sačku by bolo dosť zaujímavé ;-)
19. 2. 2009 15:36
Re: deja-vu?
Hmm, tak Deltě by V6ka slušela, zvláště Phoenix který je "ještě tišší" než obvyklá V6. Ale je to tak na hranici, být Delta o pár cm menší, už je to moc.
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 15:30
Re: deja-vu?
lenže tú hotovosť musí nejako získať, FIAT do neho nejde naliať miliardy v hotovosti, to vieš, nie(?)...zase použijem prirovnanie: Ch(rysler)udobný ženích s istými vedomosťami sa zoberie s nevestou s istým venom, predstavujúcom vedomosti iného druhu, keď sa to dá dokopy, tak môžu z toho profitovať obaja...Chrysler si tú hotovosť bude musieť sakra zarobiť i s využitím technológií od Fiátku, ktoré dostane "zadara" a Fiátek sa dostane ku kapacitám a sieti Chrysleru...toť vsio, či sa to podarí alebo nie sa uvidí...
19. 2. 2009 15:38
Re: deja-vu?
spíš bych to přirovnal když stopuje slečna a když zastavíš, zpoza rohu vyběhne její přítel v veeeelkým báglem.... nemyslel jsem že Chrysler něco dostane, ale získá přístup přes Fiat, ztratí se ta očividná rizikovost
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:01
Re: deja-vu?
zaujímavé prirovnanie, ale pre mňa dosť mimo trefu, FIAT myslím aspoň trochu vie, čo za molocha je Chrysler, i keď za každým rohom sa môže nachádzať nejaké prekvapenie...
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:40
Re: deja-vu?
Chrysler potřebuje hotovost, kterou mu nedá FIAT, ale us vláda a prodej vlastních vozů....

šeistiválcový fiat bude kupovat v evropě málodko, šestiválcovou alfu a lancii ale určitě pár lidí jo.
19. 2. 2009 15:54
Re: deja-vu?
Chrysler hlavně potřebuje uddělat pořáek ve vedení, ve fabrikách a donést nové technologie, které prostě nemá... má rozdělaných milion projektů,a le není nikoho kdo by je řádně dovedl do konce... Cílem a úkolem Fiatu je přinést nové technologie..okamžitě je zavést do výroby a udělat tam pořádek... Ano je to těžký... ale zdá se, že si to Amici už uvědomily... mimo jiné, se myslím snázeji dohodnou s italským managementem než s tím německým (autokratickým)... Kdyby si byl někdy v Americké fabrice tak pochopíš, že obecně mentalita Amiků je rozhodně blíže té italské, než německé... a způsob práce a myšlení taky.. Prostě já sem přesvědčený že to fungovat bude líp než s Daimlerem..
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:58
Re: deja-vu?
Wolfe, Chrysler se hlavně musí dohodnout s UAW, aby zas neměl výrobní náklad na Fiátek 500 o 100 dolarů větší než má Honda na Civic.
Protože soudruzi s UAW chtěj příspěvek do penze...

Jinak sou jen dvě možnosti:
prodávat fiátek 500 o to dráž s tím - že si ho nikdo nekoupí nebo prodat těch fiaátků 50 000 abych vydělal tolik jako honda na 30 000 civikách...
Obě dvě cesty vedou do PEKEL!!!
19. 2. 2009 16:01
Re: deja-vu?
Viděl si prodejní čísla Chrysleru? S těmi by nepřežili i kdyby výroba jednoho auta byla o 500 USD levnější než Civica... ty to nechceš furt vidět...viď...?
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:04
Re: deja-vu?
Viděl - 2,5 milonu ks v roce 2007....
19. 2. 2009 16:06
Re: deja-vu?
No a 2 mil v roce 2008. Slušný pokles... TAkže je něco špatně, nemyslíš?
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:13
Re: deja-vu?
ježiši, když se loni v usa propadly podeje všem krom Mini a Smartu, tak je asi Chrysler těžko mohl navýšit.
Kde nic není, ani smrt nebere.
Ty jako čekáš že letos když nastoupí fiat budou prodejní čísla jaký?
Reálně tak 1,5 milionu, v roce 2010 tak 1,7 a budou rádi...

Prostě jhe krize - v usa se auta nekupujou a chvíli kupovat nebudou, a když tak se kupujou menší vozy a střední třída + sportáky - tak to je, lidi přestali kupovat SUV a pikpay jako RAM 1500 na ježdění městem, což neznamená že ty co velký pikapy potřebujou tam budou chtít nějakje chcíplej 4válec, bez výkonu a toč. momentu, kterej nic neutáhne a nevydrží....
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:21
Re: deja-vu?
"menší vozy", ktoré Chrysler v portfóliu práve nemá a o to tu predsa ide, aby ich mal ;-)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:24
Re: deja-vu?
Však jo.
Ale wolff nám tu nabizí multijety pro RAMky anebo auta jako Dodge Caravn či Durango.
Tam všude budou Phoneixy a inovované HEMI V8 a jestli pro tyhle auta dodá Fiat něco, tak leda naftáky, ale to musí být aspon 2,5 litry s výkonem 170-220 HP...
Nic slabšího v tom nemůže reálně fungovat. Ty auta něco vážej.
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:30
Re: deja-vu?
no veď FIAT multijety - nafťáky v uvedenom výkonovom rozpätí i má...onedlho prichádza 2.0 MJTD o výkone 170HP, potom je tu 1.9 MJTD s 190HP a tiež má 2.4 MJTD s 210HP...pre modely Chrysleru a Jeepu určite veľmi zaujímavá voľba (minimálne na EÚ trhoch)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:27
Re: deja-vu?
A i Chrysler má koncepty malých aut
[odkaz]
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:29
Re: deja-vu?
A tady víc o 200C EV
https://www.chryslerllc.com/en/innovat… />
Můžete si počíst
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:34
Re: deja-vu?
200C EV ma zatiaľ zaujal viac než dosť, takže isto prečítam, dík :yes:
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:32
Re: deja-vu?
ako píšeš, koncepty, ale tie musia v reále aj na niečom fungovať a prečo nepoužiť niečo, čo tu už je a FIAT to ponúka (mám na mysli platformy - podvozkové, či motorové)
Avatar - Barrichello
20. 2. 2009 15:10
Re: deja-vu?
Ale jo, však Chrysler použije fiatácký paltofromy - ovšem only pro malé vozy, to smaé motory - jen pro malé vozy a max. střední třídu.

+ diesly pro evropu - v usa mimo velké pikpay desly neletí a motory pro velké pikapy zas fiat nemá, takže chrysler určo zůstane u osvědčených motorů Cummins.
Avatar - BatoNR
19. 2. 2009 09:31
Drzim im palce
Drzim im palce. Dufam ze to vyjde a trh sa rozhybe. Pre oboch je to urcite vyhodne, leb Fiat vie robit male vozidla a motory (co amerike chyba) a zase Fiat sa chce dostat do ameriky. Nuz a kedze kazda kriza sa raz skonci a trh zacne ozivat a prave vtedy uz bude Fiat za velkou vodou.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 09:39
Kdo se bojí, sere v síni.
A Fiat se rozhodl, že narozdíl od dědka GTI v síni * nebude. Může si pěkně nabít držku, ale taky může hodně získat. Tahle "krize" jistě leckomu zlomí vaz, ale někteří z ní vyjdou silnější a mezi nimi budou možná nějaká překvapení. :yes: pro Fiat za odvahu.
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2009 09:45
Re: Kdo se bojí, sere v síni.
:yes:
Mám úplně stejný názor, netřeba víc dodávat...
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:45
Re: Kdo se bojí, sere v síni.
Ale ale. Boli a sú aj takí, čo sa nebáli a dos*ali sa na pódiu.
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:03
Re: Kdo se bojí, sere v síni.
zase vlastná krutá skúsenosť? >:D
19. 2. 2009 11:52
Dodge RAM 500
Ten plan je docela zajimavy, drzim palce, at to vyjde. Navic by se jim velikostne ten fiatek mezi ty RAMY docela hodil, amici by na to jmeno slyseli a sly by jak housky na krame:)
Ikdyz to vypada, ze se vysmivam, hodne fandim, napda je to vyborny a Fiatu to muze prinest expanzi, o ktere evropske automobilky jen sni!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:23
AL ´ DENTE
Nájsť si spojenca, ktorý pred mesiacom prakticky skrachoval a ozdravovať ho preto, aby sa s ním dalo spolupracovať, to môžu vymyslieť skutočne len vo Fiate.
Rozbalit vlákno
40
19. 2. 2009 14:59
Re: AL ´ DENTE
Kam ty na to chodis? :-)
Avatar - T613
19. 2. 2009 17:36
Re: AL ´ DENTE
Tajemství děsně tajný!
[odkaz]
[odkaz]
19. 2. 2009 14:48
Re: AL ´ DENTE
jestli to nebude tím, že s tím už laborují rok, akorát nevědí jestli se chtějí víc kamarádit s BMW nebo Chryslerem. Skutečnost je taková, že primárně měli využívat Chryslerem nepotřebné kapacity fabrik v USA, ale těch bylo loni ještě pro potřeby Fiatu málo.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:21
Re: AL ´ DENTE
No a čo? Mylsíš, že krach Chrylseru prišiel zo dňa na deň? Je to vyvrcholenie totálnej a absolútnej neschopnosti manažmentu, ktorý sa pozeral, ako Chryler(alebo GM) idú z roka na rok do väčšej straty, až prišiel rok, kedy sa peniaze minuli. A aj pred rokom, bol na to Chrysler zle. Veď pred trištvrte rokom tu už boli plané poplachy o krachu.
19. 2. 2009 15:54
Re: AL ´ DENTE
pro Tvoji představu o absolutní neschopnosti managementu - GM má vyjednávací sílu jako Finsko třeba. Neporovnávej to tedy s firmou na výrobu praček, ale s menším státem. A jestliže drtivá většina států v EU hospodaří se schodkem (ztrátou) přičemž obvykle je nejvíc stojí dřívější dluhy a potom sociálnost - ne náhodou i tenhle rozměr platí na GM třeba, protože to je automobilka, banka, penzijní fond a zdravotní pojišťovna v jednom
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:40
Re: AL ´ DENTE
Já nepopierám čím GM je, ale hovorím o tom, aký má manažment.
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:45
Re: AL ´ DENTE
ale do bordelov snáď chodí za svoje >:D , kdežto pre "Vlkohradcov" to boli náklady na reprezentáciu :-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:50
Re: AL ´ DENTE
Toto je už taká hlúpa diskusia, ale predsa len, nejde priamo o niekoho a tie "svoje" nemá zase len z automobilky, v ktorej pracuje? :-)
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:58
Re: AL ´ DENTE
tak podľa mňa je rozdiel platiť zo svojho platu a ubrať tým sebe, prípadne rodine, ako ubrať automobilke, ale súhlas aspoň v tom, že je to blbovina, no nedalo mi nespomenúť to, keď už poukazuješ na tie manažmenty, zase tu platí: kto si bez viny, hoď kameňom
19. 2. 2009 15:01
Re: AL ´ DENTE
Ona je to pro makarony jedna z mala moznosti, jak se dostat za rozumne penize k prodejnimu a servisnimu zazemi na severoamerickem trhu. Z jizni ameriky maji osahanou technologii spalovani ethanolu, coz by mohlo fungovat i v US a moderni malolitrazni motory. Neco za neco a mohlo by to klapnout. To, ze je to krok do neznama je jiste, ale odsuzovat to bez sirsiho rozhledu neni na miste. ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:19
Re: AL ´ DENTE
Pavel, máš pravdu s tým, že táto dohoda bola iste jednoduchšia, akoby sa mal Fiat dohadovať so zdravou automobilkou. Chysler potrebuje takúto vec ako soľ, na druhej strane, fakt by si ten Fiat nenašiel inú automoblku a musel hľadať zrovna v USA?
19. 2. 2009 15:24
Re: AL ´ DENTE
Ty nemáš vůbec páru o co tady de...., že? resp. máš prátu aspoň o tom, že nemáš páru o ničem? ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:30
Re: AL ´ DENTE
;-) A ty mi to vysvetliš.
19. 2. 2009 15:30
Re: AL ´ DENTE
to nemá cenu... (to neber osobně)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:38
Re: AL ´ DENTE
To by si totiž nevysvetlil. :-)
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 16:46
Re: AL ´ DENTE
tebe isto nie, tak ako napísal, nemá to cenu
19. 2. 2009 15:34
Re: AL ´ DENTE
Ono tech zdravych moc neni a mam obavu, ze u nekterych jde o cire pokrytectvi. V Evrope je na tom zrejme v rozumne mire uz jen VW a i tam to bude jen otazka casu. BMW a M-B uz avizovaly zajem o statni podporu, Francouzi jsou na maderu, evropsky Ford je tazen ke dnu americkou matkou. Slucovani v Evrope je tedy pase, japonci mohou byt extraproduktivni, ale jejich a italska mentalita jdou k sobe jako Tiramisu se Sushi. Tim padem zbyvaji volne americke vyrobni kapacity a autosalony se servisy. Me to jako uplne blby napad nepripada, jde o to jak Barack nastartuje u amiku chut znovu nakupovat.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:44
Re: AL ´ DENTE
Pavel, mám pocit, že si to predstavuješ príliš jednoducho. Volkswagen sa naopak ešte pred tromi vymaňoval z problémov, ktoré sa stali ešte v minulom storočí. A to čo sa VW stalo, to je bez na dlhú trať. Samozrejme, ano, VW je dnes už zdravá automobilka, ale žeby bola najsilnejšia, tak to nie. A BMW a Mercedes-Benz? Tí požiadali o podporu jednak preto, že môžu teraz dostať ľahko peniaze tiež preto, že ide o malé firmy. A Francúzi na maderu rozhodne nie sú. Veď keď už sa zlučovať, tak prečo nie s Francúzmi? Hovoríš, že ú na maderu, a vôbec, hovoríš o tom, že Európa už na tom nie je najlepšie. A ako je na to Chrysler a USA prosím ťa? Lepšie?
19. 2. 2009 17:01
Re: AL ´ DENTE
Spatne si rozumime. PSA kdyz slucovat tak s technologicky pro ne zajimavymi partnery a temi jsou Ford, nebo BMW a to budto z hlediska minulych join-venture, nebo vzajemneho nekonkurovani si. Renault si myslim jeste stale nezapomnel na Volvo a tim padem by mohl pristi Lagunu vypustit na platforme S60. Dal tu nikdo neni a Chrysler je snatek za babku. Dokazes si predstavit prodavat GP v salonu Mercedesu?
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:16
Re: AL ´ DENTE
Snáď tu nepovažuješ Chrysler za rovnako prestížnu značku ako MERCEDES-BENZ, najprestížnejšia prémiová automobilka súčastnosti.

Ale ty si v minulom príspevku hovoril o tom, ako sú na to automobilky zle a nakoniec povieš, že jediný je tu Chrysler, ktorý je na to snáď najhoršie?
19. 2. 2009 20:12
Re: AL ´ DENTE
Nerozumime si ;-) U Chrysleru prave proto ;-)
19. 2. 2009 21:14
Re: AL ´ DENTE
snad TOYOTA-LEXUS ty premiova automobilko,mercedes mozna v cesku a slovensku,ve svete uz na to nama.me by jen zajimalo kde soudruzi z NDR udelali chybu.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2009 15:07
Re: AL ´ DENTE
Mercedes nejprestižnější a nejkvalitnější? bývávalo, tak před 30-ti lety,dneska už určitě ne. Dens sou na špici japonci.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:37
Re: AL ´ DENTE
Technologii Flexfuels motorů chrysler od faitu fakt nepotřebuje, bo už má dávno svojí. 2,7 Flexfuel už se dělaj někdy od roku 1999....
A chrysler má i další motory schopné spalovat E85.
Amerika byla co se týče E85 vždy o krok napřed než evropa.
19. 2. 2009 15:42
Re: AL ´ DENTE
Diky, to jsem netusil, moc se v technice amiku nevyznam. Zamrzl jsem u Northstaru od GM ;-)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:45
Re: AL ´ DENTE
Možná by si neškodilo někdy přečíst stránky výrobce, když už tu o něm tak vásnivě disktujete.
Flexfuel: [odkaz]
Hybridy: [odkaz]
Diesly: [odkaz]
19. 2. 2009 15:48
Re: AL ´ DENTE
Bariku bariku..., ách jo.... No dobře... Když se na tu zprávu podíváš, tak to tam najdeš... Ano celý koncern má JEDEN motor, který může spalovat líh... Fiat těch motorů má asi 5. vč. těch nových 1,0, 1,4 1,8 atd...) ano v Evropě to není, ale je to v jižní americe...kde je Fiat prodejní leader (Chrysler tam je zastoupen 0,2%, Fiat tam má na trhu 20%). S technologií je Fiat mírně napřed...dokáže dělat například i TETRAFUEL, tedy motory, které umí spalovat 4 druhy paliva...benzin, líh a i plyn a směs benzinu a lihu (myslím, musel bych pohledat)... toto Chrysler nemá a musel by to sám vyvýjet.. Nedělej tady z Chryslera technologickou špičku... Ano mají věci, které jsou dobré... sami už mají připravené elktromodely (3), které přijdou do roku 2011 na trh...(no osobně si myslím, že tudy cesta nevede,a le to je jedno) S pomocí Fiatu se jim podaří nabídnout pro každý model auto s možností pohonu na líh atd... Chápu, že máš z toho díky své nedostatečnosti trauma... Ono když někdo něco má, ještě neznamená, že je to dobré, případně použitelné... Ano Chrysler má výborný Phoenix, který snad Fiat ještě dále zdokonalí a bude to vrcholný motor, jak pro Fiat tak Chrysler..., ale asi yb to chtlo v tvém případě zklidnit vášně... co všechno Chrysler má a nebo bude mít, když je to jak je vidět k prdu... (neboť to nikdo nekupuje).
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:52
Re: AL ´ DENTE
Prosimtě - k čemu modely na líh???
Kdo an to bude v usa jezdit?
Kde ten líh budou brát, z čeho ho budou dělat???
navíc při současných cenách ropy???

Líh bude aktuální - až bude z čeho dělat a kde a až zas bude stát barel ropy 150 usd, což bude ovšem ještě tak 2-3 roky trvat.

A pokud neumíš číst, tak ty motory FlexFuel má chrysler prosím pěkně 3 a můžeš je mít 11 modelech....
Myslím že to pros usa velmi bohatě stačí. Snad bys nechtěl dávat flexfuel do fiátku 500 nebo do Calibera
:-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 15:55
Re: AL ´ DENTE
Speciálně pro Wolffa:
Místo študování plánů bych sis mohl udělat 5 minut na přečtení webowek - abys měl fundované informace, když už!!!!

Tady máš ten jeden motor [odkaz]
19. 2. 2009 15:58
Re: AL ´ DENTE
píšu ti to pod tímto... To sjou motory, které se už enbudou ani předělávat, nevyhovují z hlediska emisí a i jiných důvodů.. Jsou prostě OUT... Capisto...?
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:07
Re: AL ´ DENTE
hele Wolffe, ktreje multijet má krouták 700 Nm???
At se zasmějem :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:15
Re: AL ´ DENTE
Podívej se co nabízejí japonci za motory v Toyotě tundra či Nissan Titan.
Až ta budou dávat 4válec, tak přijd, pokecáme si.
Myslím že by jim prodejnsot zavedením tohoto pokorokové kroku kleska tak na 5 ks za rok :-)

[odkaz]
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:21
Re: AL ´ DENTE
navíc, nová generace pikpaů RAM byla představena loni (1500) a letos (2500, 3500).
Takže další generace bude reálně tak za 6 let :-)
[odkaz]
19. 2. 2009 15:57
Re: AL ´ DENTE
Reálně se prodává a bude prodávat jen ta 2,7. Ty ostatní jsou pasé... Vím co myslíš.. Projdi si tu zprávu... Mít v nabídce něco co se neprodává je jaksi v dnešní době luxus...(ano dřív to tak bylo a nikdo to neřešil...) To je stejné jako odkaz na dieselové motory a říkat, že mají použitelné diesely, když se jedná o motor přes 6 litru pro RAM, co se s moderními multijety nedá vůbec srovnávat... To ja jak kdybych říkal, že má Fiat od Iveca naftový 12 válec...
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:02
Re: AL ´ DENTE
A co chceš dát do RAMky?? Multijet?
Proboha lidi, probudte se.
Tak on farmář o víkendu nahodí na ramku 500 kg a zapráhne za to vlek a jachtu co má 2,5 tuny a pojede s multijetem, bože wolffe to nemyslíš vážně vid??
Ty si dneska něco hulil, přiznej se!!!

Abys sis to dovedl představit, tak Dodge RAM 3500 odpovídá použitím asi DAFu 45 tady v evropě.
Napiš do Eidhovenu, jestli do toho nechtěj tár 1,4ku :-) :-) :-)
19. 2. 2009 16:05
Re: AL ´ DENTE
No každý si veme to svoje... tím sem nechtěl říct nic jiného než to, že nemají použitelný naftový motor například pro 300 M... Ale to je fuk..., yt si mentálně ustrnul v době před 15 lety...
Avatar - Barrichello
19. 2. 2009 16:09
Re: AL ´ DENTE
Diesely vždy Chrysler nakupoval, pro 300C je to 3,0 CRD od Mercedesu.Je už zastaralý, ale koupit si mdoerní motor není problém od kohokoliv
19. 2. 2009 16:00
Re: AL ´ DENTE
tak to se pleteš, výroba lihu je politika, takže pokud nechtějí aby se jim zemědělci z jihu začali věnovat bohulibým činnostem typu Kukluxklan, tak jim prostě dotují pěstování kukuřice - z toho je ten líh, i když oproti brazilské třtině jinak zcela nemyslným procesem 8-s
19. 2. 2009 16:44
500 CHRYSLERŮ
Tak co tam hodíne Óbovi? Co máš ve štrozoku? No... šéfe, je tu nějakej výrobce aut, no aut, vypadá to jako trošku přerostlý RC modely, ale tohle Óba přehlídne. Jak přehlídne, něco mu předhodit musíme. A co jako? No třeba tady tu pětistovku? Pěkná hračka, tohle vidět můj malej kluk tak se zvencne. Co dál? No vidíš šéfe ne, Sedici. Já sedím, ukaž další produkt, no vždyť říkám, Sedici. Sakra, kdo z vás tady už byl v tý Evropě, maj tam nohy nebo jezděj na skejtech? Klid šéfe, tady nejde o nohy ale o dolary, kapiš. No dobře, no, a co jako bude s náma? To jako budem v tomhle i jezdit tady ve Státech? Klid šéfe, nebudem, oni budou dodávat tyhle hračky do našich prodejen a my budem vyvážet naše auta do těch jejich, tam do Evropy. No, vidím, že není krize jako krize. Kdo tohle vymyslel? Ňákěj wolff. Zná ho někdo? Jo, je to známej evropskej kapitán automobilovýho průmyslu. Sbírá audiny. Co, fakt? No, tak to bude nějaká celebrita. Nevím jestli cele, ani jestli brita, ale v r.i.t.i snad ještě není. Tak ho zkusíme. Půjde do Bílýho domu a tam Óbovi tenhle krizověj bártr vysvětlí. Jo, a jak dlouho bude tenhle výměnnej obchod fungovat. No, jak dlouho budem chtít. Co? Jak to? No... prostě... šéfe, teďka přece připravujou v Evropě tu plíživou federaci, ne? No, a co jako? No, šéfe... kdo si myslíš, že bude za čtyři roky prvním evropským prezidentem? Jo to je fakt, kádry musí rotovat....
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:53
Re: 500 CHRYSLERŮ
>:D :-) :yes:
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:00
Re: 500 CHRYSLERŮ
jo, taká pohádka pre deti, a ty si jedno z nich, zabehni k nim domov, dneska sa to bude čítať ako rozprávka na dobrú noc >:-[] :no:
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:13
Re: 500 CHRYSLERŮ
>:D >:D Platnus, já viem, že dnešná generácia detí má už radšej plejstejšn. ;-)
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:30
Re: 500 CHRYSLERŮ
tak si to s ňou uži matelko >:D
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:24
Re: 500 CHRYSLERŮ
Jo,v období mezi válkami se don Corleone,Lucky Luciano a Longa Zwilliman rozhodli vytěžit z americké krize pašováním lihu a ignorací prohibice.Za současné krize se vedení Cosy Nostry rozhodlo zasadit rozhodující úder americké ekonomice (vydatně podporované lobbistou wolffem) pašováním Multijetů do Států,což je považováno za extrémně krutý způsob vyřizování účtů za věznění a následnou smrt Al Caponeho.Ten se po vynesení rozsudku rozhlédl po soudní síni a pronesl:"ve všech,co tu jste ,bude hodně děr".Až ve světle aktuálních skutečností vyšlo najevo,že měl tehdy na mysli karoserie italských vozů.Jak kruté... >:-[]
Tyto informace byly čerpány z archivů kanceláře pro opravu detektivních omylů vedené jistým p.Saturninem.
19. 2. 2009 17:33
Re: 500 CHRYSLERŮ
>:D :yes:
19. 2. 2009 17:57
Re: 500 CHRYSLERŮ
:yes: Jo a VW bude v roce 2012 Světová jednička >:D .
Ty kluku radši už jdi domů at máma nemá strach.
19. 2. 2009 18:35
Re: 500 CHRYSLERŮ
No, myslím, že nebudeš daleko od pravdy.
19. 2. 2009 21:25
Re: 500 CHRYSLERŮ
Priznaj sa, že to len hráš...?
Avatar - ethicon
19. 2. 2009 21:36
Re: 500 CHRYSLERŮ
VW na Slovensku zastavila výrobu zatial na týždeň a ponúka 7 mesačné odstupné tým, ktorí sami opustia fabriku...
Avatar - Ham.
19. 2. 2009 19:11
Máma rezavá, táta ochlasta,
no to budou dětičky pěkný zmetci.
Rozbalit vlákno
8
19. 2. 2009 21:21
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
Neťahaj sem svoje súkromie, tu sa debatí o autách... >:D
Avatar - gld
19. 2. 2009 22:02
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
ham-ova rodina je teda riadny brajgel že >:-[]
Avatar - Ham.
20. 2. 2009 00:10
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
To není nic proti tomu jaký brajgel vytvoří nejhorší výrobce v Evropě s největším looserem v US.
20. 2. 2009 03:34
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
Vitejte pane AnalYtiku, radi si poslechneme Vasi teorii a vemte to pekne zesiroka, at se hlupaci stale neptaji ;-)
Avatar - Ham.
20. 2. 2009 13:42
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
A co by Tě tak zajímalo?
20. 2. 2009 08:29
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
Netusil jsem, ze se i VW chysta za velkou louzi. Asi mas informace, ke kterym nemaji ostatni pristup, zejo?
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:59
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
>:D >:-[]
pekné rypnutie :yes:
Avatar - Ham.
20. 2. 2009 13:56
Re: Máma rezavá, táta ochlasta,
Kam se chystá VW je mi docela ukradené, myslím že má problémy i bez toho že by fůzoval v US.