Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo 1.0 SCe vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i

Třetí generace Renaultu Twingo přichází s revoluční koncepcí „všechno vzadu“ a pětidveřovou karoserií. Jak si povede proti klasické Toyotě Aygo?
Zpět na článek
17. 10. 2014 18:25
17. 10. 2014 18:39
17. 10. 2014 20:05
17. 10. 2014 20:07
17. 10. 2014 20:10
17. 10. 2014 20:29
17. 10. 2014 21:14
17. 10. 2014 21:20
17. 10. 2014 21:23
17. 10. 2014 21:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 10. 2014 22:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 10. 2014 22:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 10. 2014 14:16
18. 10. 2014 23:41
19. 10. 2014 00:36
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 16:32
"Nepochopitelné"
"Nepochopitelný nám ale přišel systém otevírání kufru. Zmáčkne se tlačítko nad registrační značkou a otevřít se musí za hranu víka, pod kterou najdete drobnou prohlubeň – musíte udělat takzvaný dvojhmat."

Ano, při prvním použití auto to je překvapivé, ale rozhodně to je pochopiteln. Vzhledem k tomu, že prohlubeň pro úchop dveří je na spodní hraně skleněných pátých dveří, nešlo umístiot zámek na 5. dveře, ale do nárazníku. Pokud by se dal spínač do místa skleněných dveří, zvedalo yb to jeho hmotnost a zvýšilo náklady na výrobu. Takže pochopit se to dá.

Jinak evidentně právem vyhrálo Twingo, na něm se tolik nešetřilo a je to znát při každém pohledu. Docela mě překvapil popis jízdních vlastností, které jsou hodnoceny kladně, zatímco v testu od Ondřeje spíše kritizuje naklánění karoserie. Já se spíše přikláním k testu SM, auto při změnách směru se chová na svou třídu a výšku velmi jistě, a ani se mi nezdálo, že by byl podvozek nějak tuhý či poskakoval, i když pravda, že i10 je měkčí.

Pojďme využít té krátké chvíle a vést kvalitní diskuzi než příjde Topper, který to tady zaplevelí nesmyslným pláčem plakátového jezdce. 8-s
Rozbalit vlákno
28
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 16:46
Re: "Nepochopitelné"
popravde ma prekvapila slaba pruznost motora v twingu..... aygo nie je ziadny trhac asfaltu ale ta 1.0ka v toyote ma na 5ke z 80-120 o 3,5 sekundy lepsi cas..... ja sa opieram o fakty... cakal som lepsiu dynamiku na papieri s tymto motorom...

mozno za to moze aj fakt ze twingo je o 9cm vyssie ako aygo ... len si zoberme tu celnu plochu twinga.. ved je to spredu pomaly ako MPVecko... je to vysoke auto... toyota je jasne aerodynamickejsia
Avatar - Delfin2
17. 10. 2014 17:09
Re: "Nepochopitelné"
Súhlasím a samozrejme spotreba Ayga je veľmi dobra :yes: nehovoriac o cene..Aygo :yes:
Avatar - grifith
17. 10. 2014 17:21
Re: "Nepochopitelné"
Komu by nestačil litrový motor u Twinga, tak si pořídí 0,9 TCe. Ale u Ayga, jako u mnoha dalších minivozů, má člověk smolíčka a litr musí stačit, protože nic dalšího není.
Ale samozřejmě ve srovnání těchto dvou je vysoká stavba Twinga aerodynamickou překážkou ;-)
Avatar - Ozzman
17. 10. 2014 18:31
Re: "Nepochopitelné"
Pozdě, už je tady :)) k autu, osobně ho hodnotím velmi pozitivně, je prostorné i pro mou postavu, kvalitně zpracované a navíc dobře vypadá. V tomto segmentu by to byl pro mne horký kandidát. Ještě se příště musím svézt a něj olizovat plasty :-)
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 20:13
Re: "Nepochopitelné"
Fascinuje mi ta jeho absolutní absence sebereflexe. Já si přečíst takový příspěvek, tak mlčím a dělám mrtvého, ale rozhodně nebudu dělat jako že nic... :-O

Běž se povozit. Já se chystám na C1 a Citigo. Rád bych ukecal místní prodejce (v Renaultu to problém nebude, v Citroenu po jistém mé profesní pomoci prodejci taky neměl být problém, no a ti další dva uvidíme...) uklecal na zapůjčení Twinga, i10, C1 a Citiga najednou. Ale vůbec nevím, kdy bude na takový v pravdě Perunovský úkol příležitost časová.
Avatar - Ozzman
17. 10. 2014 22:29
Re: "Nepochopitelné"
No citigem "sport" sem jel a špatný auto to není, motor nic moc, ve Fabii to bude peklo, ale hezký udělané, jen twingo uvnitř vypadá lépe, materiály působí hodnotněji a nemá odkryté plechy ve dveří jak citigo. Ze statického pohledu zatím preferuji twingo :-)
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:38
Re: "Nepochopitelné"
Statcky jsem si Citigo taky prolížel, ale to je prostě málo. Tak nějak předem tuším, že kdybych hledal auto jen a jen do města, tak by zvítězilo i při o hodněslabším motoru Twingo, protože město a obratnost je Twinga rajon... pokud bych chtěl něco i na občasné svezení do města, asi bych si těch 20t připlatil a šel do B segmentu.
18. 10. 2014 10:23
Re: "Nepochopitelné"
S tým zámkom piatych dverí sa snažíš hľadať ospravedlnenie evidentnej chyby konštruktérov, resp. ich uľahčenia si práce. V dnešnej dobe nie je problém namontovať zámku dverí hoci do skla, stačí nalepiť zodpovedajúci úchyt a je po probléme. Poznámka o ušetrení hmotnosti dverí mi príde trochu smiešna, zámka a veci okolo nej prídu na nula celá niečo, a to nie je rozhodne nijak zásadné. Náklady na výrobu by boli pravdepodobne veľmi podobné, len lanko a káble by sa ťahali vrchom a nie spodom. Toto už je kŕčovité obhajovanie za každú cenu, priateľu.
18. 10. 2014 11:01
Re: "Nepochopitelné"
Není to tak jednoduché, jak se může zdát. Třeba ty 5. dveře jsou oproti konkurenci bezrámové. Není to jako u konkurence, kde je sklo nalepeno na plechový rám. Chápu, že některá řešení jsou hodně nezvyklá, ale Twingo je jiné než ostatní auta této třídy. I když vypadá podobně.
18. 10. 2014 12:20
Re: "Nepochopitelné"
Ja netvrdím, že je tam vlepený rám. Ale podobne ako u konkurencie rám sa na sklo dá prilepiť úchyt zámky, ako som už spomínal. Za iným riešením zámky vidím práve snahu odlíšiť sa, nie nutnosť kvôli prevedeniu piatych dverí ako naznačil Ronault.
Renault často experimentuje, aj keď utrpí praktickosť. Hlavne sa ale o aute hovorí, čo bude zrejme, okrem overenia si niektorých konštrukčných excesov priamo na zákazníkovi, cieľom.
18. 10. 2014 12:31
Re: "Nepochopitelné"
Já jsem psal o tom, že u Twinga jsou úplně jinak řešené dveře a proto se asi i jinak řeší zámek dveří. Běž se na Twingo podívat. Nevím, zda si dovedeš představit, jaké 5. dveře u Twinga jsou. U normálních aut máš plechové dveře na které je nalepeno sklo. Dveřmi také vede kabeláž k zámku. U Twinga je jen to sklo.
Avatar - Ronault.
18. 10. 2014 13:15
Re: "Nepochopitelné"
Ale Klaudie, ty snad slyšíš tu trávu růst. Pokud by se snažili za každou cenuodlišit, tak by se s tímhle "nápadem" někde prezentovali. Prostě spolehlivější (nikde žádné kabely v ohybu nebo nalepené na skle), levnější a konstrukčně jednodušší řešení. Nic více.

Mimochodem, já mám zkušenosti se dvěmi auty, které mají samostatně otevírané okno 5. dveřích, jak Laguna, tak P207 to mají a oba mají tlačítko odemykání jinde než je hrana okna, právě na té pevné části. na té skleněné části mají oba auta jen korvu padnocí do zámku. Dokonce ani jedno z aut nemá připevněný motorek stěrače na tom okně. Laguna navíc měla veký problém s tím uchycením ve skle, které zatuhlo a motorek stěrače zhořel. Takže moc dobře chápu proč to tak je i tady, sklo není tolik pevné jako železo. A dokonce se přiznám, že bych si to samostastně otevíratelné okno nepřiplatil, ale v obou autech už bylo ve výbavě.
18. 10. 2014 18:34
Re: "Nepochopitelné"
Spoľahlivosť? Dnes sa ešte niekomu lámu káble v ohybe? [odkaz]
Konštrukčne možno výhodnejšie, užívateľsky nie, v tom s autorom článku súhlasím.
Avatar - Ronault.
18. 10. 2014 19:15
Re: "Nepochopitelné"
Ano, proč by se nelámaly. Pravda, Laguna už byla 2001, ale tam jsem měl kabely polámané hned dvakrát.
18. 10. 2014 21:09
Re: "Nepochopitelné"
Tak to je už pár rokov...
Skrátka si myslím, že v Renaulte na užívateľov Twinga mohli myslieť viac.
Avatar - Ronault.
18. 10. 2014 12:00
Re: "Nepochopitelné"
Neříkám, že by to nebylo lepší jinak, pokud ano, uveď kde to říkám, jen píšu, že mi to řešení nepříjde nepochopitelné". Šlo by to uritě jinak, ale za jakou cenu...-
18. 10. 2014 12:22
Re: "Nepochopitelné"
Za akú cenu? Bolo by to klasické riešenie, ničím odlišné od ostatných. Na peniaze to nebude nijak markantný rozdiel. Ten je väčší určite na prednej kapote, zvolené riešenie je pravdepodobne výrazne drahšie ako klasické otváranie kapoty. Argumentovanie cenou v týchto prípadoch asi nebude relevantné.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 12:34
Re: "Nepochopitelné"
Na co v tomto případě potřebuješ klasické řešení? Ukaž mi jiné auto (ne historické), které to má při stejné koncepci udělané klasicky. Myslíš, že i kdyby měl být rozdíl v nákladech rozdílný o 100EUR na vyrobeném usu (o čemž silně pochybuji), a toto řešení lépe vyhovovalo bezpečnostním normám, tak kvůli ceně by jej nepoužili? Nemyslím si.
18. 10. 2014 18:35
Re: "Nepochopitelné"
Koľko súčasných áut rovnakej koncepcie poznáš?
Avatar - grifith
18. 10. 2014 18:57
Re: "Nepochopitelné"
To řekni ty mě, já toto řešení nekritizuju...
18. 10. 2014 21:11
Re: "Nepochopitelné"
A ja zas neporovnávam s inými. Len tvrdím, že by si majitelia Twinga zaslúžili praktickejšie riešenie.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 21:24
Re: "Nepochopitelné"
Nepraktické to není vůbec. Kolikrát jsi tu kapotu měl možnost otevírat?
Dospěli jsme k tomu, že takový koncept nikdo nenabízí, takže nevím, z čeho vycházíš, že to je takto špatně.
18. 10. 2014 23:10
Re: "Nepochopitelné"
Že ho nikto neponúka neznamená automaticky, že je dobrý.

Klasická kapota - odistíš zámku zvnútra kabíny, jedným prstom. Vonku obvykle jednou rukou uvoľníš poistku zámky a druhou zdvihneš kapotu. Podoprieš ju, v lepšom prípade ju podržia plynové vzpery. A máš všetko prístupné jedna radosť.
Zavrieš ju jednou rukou, v prípade absencie plynových vzpier len uvoľníš opierku a bez použitia tlaku kapotu z malej výšky pustíš dolu a zaklapne sa.

Twingo - vytiahneš jednu záslepku, druhú záslepku v prednej maske. Vytiahneš tiahlo pod každou z nich. Chytíš kapotu za okraj a ťaháš ju horizontálne k sebe. Máš prístupný úzky pás priestoru pod čelným sklom, kde sú v strede utopené nádržky prevádzkových kvapalín. Natiahnuť sa k nim musíš cez kapotu, ktorá ostala v horizontálnej polohe, len je posunutá kus dopredu pred auto. Človek s postavou cez 170 cm problém mať nebude, ale čo také nežné kuriatko okolo 150 cm? Kvitoval by som, keby boli nalievacie hrdlá, alebo aspoň to na kvapalinu do ostrekovačov, posunuli na jednu stranu. Na zatvorenie musíš kapotu tlačiť za prednú hranu smerom dozadu a vrátiť nazad záslepky. V prípade nepriazne počasia si zašpiníš ruky viac ako pri otváraní bežnej kapoty a pohyby potrebné k otváraniu a zatváraniu tej "twingáckej" sú menej prirodzené, a nechcem vidieť, ako sa to bude dariť dámam s dlhšími nechtami...

Takže riešenie Renaultu Twingo je zaujímavé, je inovatívne, ale klasika je rozhodne praktickejšia.

A popravde - fakt neviem, čomu by mohla klasická kapota vpredu prekážať, hoci pod ňou nie je úložný priestor, ale zase je extrémne krátka a manipulácia s ňou by pravdepodobne bola bezproblémová pre každého. Tiež mi nie sú jasné prekážky z konštrukčného hľadiska, vraziť tam zámku a pánty nemôže byť neriešiteľný problém. A bezpečnosť? Ako to teda robia iní? V tomto prípade proste technici z Renaultu trochu poprehadzovali rebríček priorít, užívateľ auta nebol na prvom na mieste.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 23:20
Re: "Nepochopitelné"
Je to marné, je to marné, je to marné. Opravdu je s tebou diskuze zbytečná. Podívej ber to jako fakt, že dané řešení je mnohem praktičtější pro danou koncepci než běžná kapota.
18. 10. 2014 23:52
Re: "Nepochopitelné"
Ja som vysvetlil, prečo praktické z môjho pohľadu je.
Je to zrejme márne, lebo v kuse iba tvrdíš, že je to "mnohem praktičtější", ale nijak si nevysvetlil ani ničím nepodložil, prečo vlastne je to podľa teba praktickejšie. Zdá sa, že nemáš argumenty. Alebo máš? Tak sa prejav. Na nepodložené tvrdenia tu máme iných ľudí.
Avatar - grifith
19. 10. 2014 09:02
Re: "Nepochopitelné"
Podívej, jsi-li obdařen schopností číst a chápat, pak ti doporučím přečíst si mé příspěvky znovu. Pak zjistíš, že jsem své argumenty uvedl a jestli je nejsi schopen pochopit není mým problémem. O nepodložených faktech zde mluvíš pouze ty, Twingo jsi viděl jen na obrázku, ale osobní zkušenost nulová. Já Twingo zkoušel a mohu mluvit o reálných zkušenostech.
19. 10. 2014 01:57
Re: "Nepochopitelné"
Moc to řešíte, na to, že pod tu kapotu polezete velmi zřídka - normální uživatel jenom kvůli ostřikovači. Z videí mám pocit, že bych to mohl mít sundané cca do 3 vteřin, dá se to dělat obouruč a je to nenáročné. (Nepočítám odmykání klíčem, některá Twinga ho zdá se nemají ?? ) Pokud ti ta kapota bude moooc vadit, dá se odepnout z těch upínacích popruhů či co to vlastně je. Hrdlo ostřikovače je za A) na straně a za B) má výsuvný krk, takže je k němu o lepší přístup, než se na první pohled zdá...

Uvážím-li normální kapotu, tak hledání pojistek bývá u některých aut docela oříšek, jak na ně není vidět a špatně se nahmátnou, když nevíš, kde hledat. Hlavní problém vidím v tom, že Renault chtěl využít toho jejich flexi plastu, který používají na blatníky, taky na kapotu - nižší hmotnost a lepší výsledky v nárazech chodců byli hádám hlavní příčinou. Když se podíváš na video - [odkaz] - pruží celá příď, není tam jediná výztuha blízko povrchu, ke které bys ten mechanismus připevnil. Další železo by bylo třeba do samotné kapoty, protože tohle je fakt moc flexibilní, aby to šlo normálně používat jako konvenční kapotu, váha by šla nahoru a bezpečnost do kopru...
18. 10. 2014 23:03
Re: "Nepochopitelné"
Mna skor zarazil odsek o dolievani prevadzkovych kvapalin. Zlozity je ten system len pre toho kto ho nepozna, ale kto chce, "chybu" si vzdy najde. Napriklad pri dolievani kvapaliny do ostrekovacov si jednoducho vytiahnete nalievku az ponad kapotu. To je ale chytre :-)
Avatar - petrumr
17. 10. 2014 18:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 18:39
Re: ok
Samozřejmě, že nemusí. Nebo myslíš, že Renault musel dát motor dozadu, protože dopředu jej neumí namontovat?
Avatar - petrumr
17. 10. 2014 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 10. 2014 20:07
Re: ok
Na co se ptáš, když si sám odpovíš? >:D
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 20:10
Re: ok
Taky mi ten jeho myšlenkový vlak, teda spíše vláček loudáček, uniká >:D
Avatar - petrumr
17. 10. 2014 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
17. 10. 2014 21:14
Re: ok
Zkouška nevyšla, IQ nezměřitelné. Nezlobíme se.
Avatar - petrumr
17. 10. 2014 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:27
Aky mate nazor na spotrebu?
Pride mi dost vysoka..... ano vsade sa pise ako sa tento 1.0 motor len zabieha.... ale aby bola spotreba vyssia o 2 litre ako udava vyrobca mi pride divne.... Neviem o tom zeby motor v i10 alebo v citigu mal pocas zabehu o dva litra vyssiu spotrebu.... spotreba na urovni 6 litrov v twingu je moc vysoka... tolko nezerie auto v zabehu ani o dve triedy vacsie s nejakym TSI.... nech si kazdy spravi na to nazor sam... uvadzam len fakty ktore su verejne zname ... nemam za potreby vymyslat ....

pozrel som si viac testov twinga a spotreba tohto motora neoslnila nikoho... aygo zerie o cely sud menej .... a ja myslim ze v miniaute do mesta je spotreba jednym z klucovych faktorov... netvarme sa ze nie...... tu je dobry testik od rasta [odkaz] je vidiet ze ho ten motor sklamal.... auto je tazke... k tomu velka celna plocha, je jendoducho vysoke.,.. chybajuci otackomer absolutne nedava prehlad o situacii kedy potrebujete radit... je to skoda... to auto ma na viac... stacilo par beznych detailov vyladit a mohla to byt ozaj parada...

aygo zerie menej.... je pruznejsie , zivsie.... s vyssou maximalkou a lepsou dynamikou... a aj ten pos.rany otackomer ma... aspon ... uprimne nie je to skoda? mate motor vzadu ako v motokare ale nejede to... auto je vysoke pomaly ako mpv kia venga.... otackomer nemate... miesto neho mate farebne pytliky ..... uprimne.... aky mate nazor na niektore riesenia ktorymi twingo disponuje? Je nieco co vas prekvapilo milo alebo nemilo... co sa vam paci a co naozaj nemusite? Ja nemam problem pochvalit auto ak sa mi paci.... ale ak mi nesadne tak to jednoducho dam najavo... ferovost by mala byt samozrejmostou.......

osobne mi pride moc vysoke ..... uzke... s velkou spotrebou ( zrejme prave kvoli velkej celnej ploche auta ) , slabe.... trosku nesikovne z hladiska otvarania kapoty, vadi mi chybajuci otackomer, nie som sice fanda nanukov ale vzadu v kufri by som ich v twingu neprenasal, vadia mi aj farebne pytliky ktore mi pridu skor nevkusne ako pekne..... uprimne .... volil by som ine auto... aj ked twingo ma mily kukuc... nenechal by som sa zlakat... za tym si stojim
Rozbalit vlákno
119
Avatar - _Karel_
17. 10. 2014 21:36
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Jeden moudrý muž řekl: "a tak keď bude najblizsie test twinga....prisaham na ten farebny pytlik v twingu ze sa zdrzim debaty.....v podstate som všetko co som chcel povedal..."

Lhal jednou, zalže pokaždé.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:44
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
uz som aj zabudol ze som take nieco povedal ;-) popri tom vsetkom co tu napisem denno denne ... no jo stava sa.. aj v lepsich rodinach ..... bohuzial

zase netreba sa urazat... a brat vsetko doslova.... samozrejme tvoj nazor ti neberiem... mozes is mysliet co len chces mas na to pravo.... :yes:

tvoj nazor na spotrebu? na pytliky? alebo to ide mimo teba? motor pod zadkom je dozaista parada ale zaujimali by ma aj tieto veci.....
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:46
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ano, jde vidět, že jsi plácal, co si nestojí za tím, co řekl a nemá problém lhát a překrucovat, takový trochu křivák na oko se tvářící strašně férově ke všem.

Jestli tě to zajímá, tak se běž autem svézt, ale pochybuju, že tobě ho vůbec pučí.
Avatar - _Karel_
17. 10. 2014 21:48
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Bohužel. Smutné. Já bych se styděl. A to mu to připomínám po několikáté.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:50
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
no ja nemam za co bohuzial
Avatar - _Karel_
17. 10. 2014 21:51
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Slovo ctí chlapa. Tebe omlouvá nemoc.
Jestli se nemáš za co stydět, tak vážně "bohuzial"
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:55
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ty nejsi chlap, je nám to jasné, toppere.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:00
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
nikdy sa neozyvas ked debatuem ale teraz si husty.... si spravny chlap
:yes:
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:17
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ano, už dlouhou dobu na tvé příspěvky nereaguju a v podstatě je ani nečtu, protože to jsou nesmysly, prázdné kecy bez obsahu a nikdy se tam nic nového nedočtu, ale dnes jsi ty začal reagovat na můj příspěvek ty a tak jsem ti na tvé otázky odpověděl. Nebo se ti to nelíbí, když ti někdo odpoví na tvé zbytečné otázky? Proč je pokládáš? Cítíš se tak zajímavější nebo konečně důležitější?
Avatar - grifith
17. 10. 2014 21:49
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ještě pořád tě netrklo, co ti tím chtěl dotyčný říct?
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:44
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Lže, překrucuje a zkušenosti nemá, kalsický diskuzní žvanil nejtěžšího kalibru.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:49
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
pisem fakty ... neklamem .... tentokrat si mimo ... co sice nie je prvykrat uz si ta vsimam dlho
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:57
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Vždyť ty ani nevíš, co takový fakt je, vždyť ty jsi to auto viděl jen přes zavřené sklo v nákupním centru, malým autem jsi jel (ne řídil!) naposledy před 10 lety a budeš tady psát o faktech.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:02
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
o faktoch twinga viem dost.... nemusim nim jazdit aby som ti povedal ze otvaranie prednej kapoty je riesenie ktore stoji za velke kulove ;-) a ze v dalsej generacii sa s nim uz ver mi ze nestretnes.... tolko k tvojej logike odsudzovania
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:16
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Takže teoretik, který teoretikem zůstane. Otvírání kapoty je trochu komplikovanější, ale zase daleko lepší mít levnější řešení otvírání kapoty než mít nepolstrovaný zavazadelník jako v Aygu... tomu se říká komprois a volba menšího zla. A tu kapotu bude majitel otevírat JEN k dolévání vody do ostřikovačů, což se dělá jen zřídka, natož ve městě. Tolik fakta.
17. 10. 2014 22:48
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
A ty si myslíš, že to řešení je kvůli ceně? Já jsem četl, že tam prostě klasická kapota dát nejde. Pokud by to bylo o ceně, proč by měly Dacie plynové vzpěry kapoty?
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 23:49
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Nevím, myslím si ,že by se to dalo udělat klasicky, ale ten kus plastu zvedat na tlumiče...?
17. 10. 2014 23:59
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Údajně to nešlo kvůli tomu, že plastová kapota (spíš krytka) je moc lehká a roli tam také hraje dolévání kapalin (zvednutá kapota by bránila pohodlnému přístupu k nádobkám, které jsou až na zadním stěně).
Avatar - Ronault.
18. 10. 2014 00:01
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Tomu bych i věřil
Avatar - grifith
18. 10. 2014 00:05
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Přesně tak, nádoby kapalin měly být umístěny co nejblíže čelnímu sklu, aby v případě malých kolizí neutrpěly. Klasická kapota by doplňování bránila. Ale ne, pro některé to prostě je špatně a je vymalováno. Co na tom, že řešení viděl jen na videu.
18. 10. 2014 10:38
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Musí sa kapota zásadne otvárať smerom k čelnému sklu? A ani v tom prípade nemusí prekážať, stačí ak bude v otvorenej polohe dosť kolmá - Twingo má predok tak krátky, že sa postavíš dopredu a rukou ľahko dočiahneš až na predné sklo. Ide to aj inak a ja neverím, že by sa nenašlo lepšie riešenie. Konštruktéri si za toto prémie nezaslúžili.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - grifith
18. 10. 2014 11:08
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Argumentace vergly typu škody 105/120 snad nemůžeš myslet ani vážně. Klidně zde ukaž auto posledních dvou dekád, u kterého je použito podobné řešení a můžeme se bavit dál. Dnešní vozy jsou kocipovány s ohledem na přísné bezpečnostní normy a proto pouze odsouvatená kapota. Proč by kapota měla být otvíratelná? K čemu ji tam potřebuješ? Chceš vidět prostor vyplněný výztuhami?
18. 10. 2014 12:33
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Vykazuješ pohľad obmedzený zvykom doby. Rovnako by si mohol odsúdiť Twingo za pohon "všetko vzadu". Však naposledy ním disponoval práve ten "vergel". Čo nie je zvykom, je automaticky zlé? Zobuď sa.
Čo sa týka otvárania-neotvárania kapoty, vyjadril som sa už inde. Nejde o to, čo treba sprístupniť "útroby" prednej časti normálne otvárateľnou kapotou. Ide o praktickosť obsluhy.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 12:44
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ty nechápeš ten rozdíl mezi oběma? Twingo nepotřebuje typicky otevíratelnou kapotu, pouze otvor na dolévání provozních kapalin. Proto zvolil posuvnou kapotu, s níž dosáhne lepších výsledk v rámci bezpečnosti. Kdežto Š105/120 měla toto řešení pro co nejlepší přístup do zavazadlového prostoru, na bezpečnost se naprosto vůbec nehledělo a to auto bylo jako z papíru.
Už si zkoušel tento systém otevřít a zavřít a měl jsi s tím problémy?
Avatar - Ronault.
18. 10. 2014 12:03
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Jak píše griffit... při otevírání bokem nebo dopředu by byla otázka deformovatelnosti při srážce s chodcem. Vem si že i běžné nahoru otevíratelné kapoty jsou dnes dělány na spec. pantech, které uvolnění a poddajnost umožňují, při umístení vpředu by to nemuselo jít. Podle mě zase tak trochu konstruktéry podceňuješ a určitě tuto možnost zkoumali.
18. 10. 2014 12:34
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Možno šlo aj toho, byť odlišný - môže byť. Akurát negatívum v podobe zložitejšieho prístupu je výraznejšie ako inovatívnosť. To som tých chcel povedať.
18. 10. 2014 10:31
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
To bude tiež pekná blbosť, prečo by tam klasická kapota nešla dať? V čom je iná ako tento podivný kryt? Proste by museli namiesto jeho nelogických úchytov vyriešiť klasické čapy a zámku. A ak aj náhodou ide práve len o bezpečnosť, a kapotu je nutné uchytiť na viac ako troch bodoch ako je zvykom, nevidím riešenie ako nemožné. Stačí si otvoriť starší kus nábytku a pozrieť sa, ako mal riešenú zámku a kovanie - a je to riešenie za pár drobných.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 11:03
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Opravdu nevíš, proč by při tomto řešení nešla dát normálně otevíratelná kapota? Když tak se koukni na umístění nádobek u Twinga, pak se skoč podívat do garáže jak se normální kapota otvírá a třeba ti to docvakne. A třeba taky ne, to je těžké předpovědět...
18. 10. 2014 11:09
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Možná by to udělat nějak šlo. I otevírání do kolmé polohy jde určitě udělat. Pak ještě vyřešit zavírání lehoučké plastové kapoty, které taky musí být řešeno zcela jinak a máš vyřešeno malou část problémů, které musí konstruktér řešit. Třeba to taky zkoušeli a možná došli k tomu, že hmotnost, kterou ušetřili na kapotě narvali do systému zavírání. Ale to jsou jen mé dohady.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 11:14
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ale z jakého důvodu by to dělali? Úkolem bylo vytvořit prostor pro doplnění provozních kapalin, na což není vůbec třeba otevíratelná kapota. Nevidím důvod dělat něco složitě, když to jde jednodušeji. Aktuální "zabezpečení" na 4 bodech je lepší než na třech u klasické kapoty.
18. 10. 2014 11:26
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Já bych to taky neřešil, ale když už to téma tady je. Pokud jde o to, jak tu kapalinu budou dolévat ženský, tak to bych taky raději neřešil. Ta moje snad v životě kapalinu nedolívala. A to jezdí víc než já.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 11:31
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Buď jsem extrémně zručný nebo je ten systém bezproblémový, ale mě se kapotu podařilo posunout a zpátky zajistit bez problému napoprvé. Netvrdím, že by to má žena zvládla v pohodě, ale proč by měla? V těch nejhorších případech naprostého zoufalství prostě sama žena vyrazí do servisu na doplnění.
18. 10. 2014 11:37
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ale ženská by to taky zvládla. Často je zručnější než chlap. Jen chce toho chlapa taky někdy nechat v něčem vyniknout.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 11:48
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
>:D :yes:
18. 10. 2014 12:30
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ten systém môže byť bezproblémový, ale je rozhodne nezvyklý a vyžaduje viac úkonov ako je bežné. Zrovna toto je miesto, kde experimentovať nemuseli, pretože obsluha auta je tým zložitejšia ako u iných. Popravde, riešiť podobný problém, asi zvolím odklápacie viečko na spôsob toho tankovacieho, akurát že je pred čelným sklom. Tiež by to bolo svojim spôsobom odlišné od všetkej konkurencie a určite praktickejšie,
Nechápem, čo stále všetci máte s tými ženami. Áno, sú najčastejšími vodičmi malých autíčiek, ale sú často aj zručnejšie ako mnohí chlapi - a že tých moderných antitechnických chlapcov vychovaných počítačmi je čoraz viac.
A ísť do servisu na doplnenie kvapalín....to už je demencia, čo taký človek hľadá za volantom?
18. 10. 2014 12:36
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Nie je treba otvárateľná kapota, tak vymysleli niečo zložitejšie. V čom ti príde kryt uchytávaný v štyroch bodoch jednoduchší ako kapota? Možno výrobne. Na ovládanie rozhodne nie. Však prečo to užívateľovi uľahčovať?
Avatar - grifith
18. 10. 2014 12:48
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
A ty myslíš, že do každého auta se dává pouze to nejlevnější řešení, které existuje? Doufám, že to myslíš jako vtip. Uživatel má přístup k doplnění zcela bezproblémový. Pokud s tím má někdo problémy, ať si vyhradí jedno odpoledne a zkouší a zkouší. Pak věřím, že to zvládne i poslepu.
18. 10. 2014 18:40
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Nie si trošku mimo? Drahšie riešenie sa vyberá vtedy, ak cenu predčí účel alebo nejaká jeho výrazná prednosť. V tomto prípade mám proste pocit, že vyhralo niečo iné ako praktickosť alebo cena. Účel svätí prostriedky a v tomto prípade mi ten účel ostáva dosť utajený.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 18:59
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
V pořádku, ne každý musí přijít na všechny účely. Že toto řešení nejsi schopen pochopit není problém ani Renaultu, ani můj.
18. 10. 2014 21:13
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Asi mi to nikto dostatočne, a najmä podľa reality nevysvetlil. ;-)
Avatar - grifith
18. 10. 2014 21:26
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Tak myslím, že na tom už víc vysvětlit než to, co už zde zaznělo, ani nejde. Pak už nepomůže ani svěcená voda.
18. 10. 2014 23:21
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Určite by to šlo. Ale je dosť možné, že v tom prípade by kapota musela byť pevnejšia ako je. Najskôr nebude mať ako deformačný prvok žiadny účel a tento spôsob otvárania umožnil konštruktérom spraviť ju ľahkú a subtílnu, a tým ušetriť pár eur a pár dekov hmotnosti. Ťažko nájsť nejaký iný dôvod.
18. 10. 2014 23:19
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Tak ma pouč, ako sa otvára normálna kapota?
Normálna kapota má po stranách čapy, okolo ktorých sa otáča, čo to má spoločné s nádržkami uprostred? (mimochodom, dosť blbé umiestnenie)
Mimo toho, naokolo je pomerne dosť miesta, je problém navrhnúť iné uchytenie alebo polohu nádobky ostrekovača? Nebuď naivný. Toto riešenie Twingo má preto, lebo ho chceli také spraviť. Twingo proste musí vybočovať z rady, každé plus ale môže mať aj nejaké mínus.
Avatar - grifith
18. 10. 2014 23:23
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Chytrému napověz, hloupého kopni. Toeretikům nemám opravdu co nabídnout a už mě debata s tebou nebaví.
19. 10. 2014 11:13
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Teoretikom... teraz si ma fakt pobavil... >:D
Avatar - Ronault.
19. 10. 2014 13:59
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Zase si na mistra konstruktéra nehral... navíc toretik jsi, nebo jsi už prakticky tu kapotu zkoušel?
19. 10. 2014 14:55
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Skúšal. Aj keď nie je problém ju otvoriť, stále mi klasická kapota príde pre užívateľa praktickejšia.Grifith doteraz nevysvetlil, čím je toto riešenie praktickejšie od klasiky, ako tvrdí on. Z jeho strany je to len tvrdenie. Je to praktickejšie, a komu to nejde, nech trénuje, kým sa to nenaučí - no úžas teda. Tiež nevysvetlil, prečo by vlastne klasická kapota spraviť nešla. Vysvetlenie typu "stačí sa pozrieť" je akosi...hm...nedostačujúce.
19. 10. 2014 15:19
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Těch důvodů, proč to nešlo už jsi tady slyšel docela dost. Zkus nějaký důvod vyvrátit. Třeba začni u toho, že ta kapota je plastová. Ty by jsi o asi vyřešil tím, že by jsi tam dal plech a bylo by to vyřešené.
Avatar - grifith
19. 10. 2014 17:45
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Tak pro natvrdlé ještě jednou, ale už naposledy!
U modelu Twingo nemá přední kapota ten sám význam jako u klasických (čti s motorem vpředu) koncepcí. U něj tedy není třeba její vyklápění, jelikož nepotřebuješ usnadit přístup k motoru z důvodu servisu, ale jeho odkrytí slouží pouze k vytvoření dostatečné mezery pro přístup k nádobkám provozních kapalin tak, aby k nim byl co nejpohodlnější přístup. Ten by však při použití klasické kapoty se vzpěrou byl prakticky nepoužitelný, jelikož nádobky se necházejí na stěně pod čelním oknem. Kapota, jenž se prakticky u žádného modelu nevyklápí do 90 stupňů a více, by tak velmi ztežovala přístup a jejich dolévání. Čemu tedy vůbec nerozumíš?

Když jsi měl se systémem tu čest a zdá se ti bezproblémový, tak proč ho tedy haníš?
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:44
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Ano, tvůj pláč je hodně únavný a hlavně je krásně vidět jak překrucuješ fakta.

Rasto je z auta nadšený, uvádí, že patří k nejlepším ve třídě, píše se to na závěru každého testu a i tady v tomto srovnávacím testu Twingo vyhrálo.

Ano, Twingo je těžší než Aygo, protože není tolik oholené a nejde na každém kroku vidět, jak se šetřilo, nikde nevyčnívají plechy, nemusíš mít strach, že ti bude v kufru vše třískat. Stejně tak prostorností patří Twingo ke špičce, stačí si odzkoušet, ale v málokterém, autě se za sebe posadí 183 cm chlap se téměř 100 kg aniž by měl nutníkání ihned vystupovat, nemluvě o tom, že se do Twinga i dobře nastupuje a má 5 dveří. Zkus si porovnat s podobně cíleným F500 spotřeby.

Jestli je základní motorizace slabá? Ano, je slabší než motorizace u konkurence, ale oproti konkurenci nabízí ještě turbobenzín, nikdo nikoho nenutí jezdit ve slabší motorizaci. Navíc Twingo s tímhle motorem hodně klame, díky motoru vzadu a dobrému odhlučnění oproti konkurenci rychlost slušně maskuje. je otázkou, jestli i10 opravdu jede rychleji nebo je to jen pocit vyplývající z většího kraválu. Ale nikdo nenutí u Twinga brát 1,0 SCe jako tomu je u konkurence.

Otáčkoměr? Na co je řidičce Twinga otáčkoměr? Navíc v situaci, kdy má motor lineární charakteristiku a pro srovnání s Ayegem... myslíš ty diodky co udávájí čtvreček na každých 1000 ot.? Bohatě stačí indikátor řazení.

Ad kapota - otvírá se v pohodě, vzhledem k tomu, že se bude otevírat 2x ročně.

No a na závěr, pytlík jsi ty, neb jsi se jaksi zasekl a dáváš tady doookola jakože na oko spravedlivého najevou svou frustraci kdo ví z čeho... možná z toho, že že nejen by sis to Twingo nechtěl koupit, ale ani by sis toho nejlevnějšího Renaulta nemohl koupit
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:46
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
ja sa drzim faktov.... ty zase vehementne presadzujes nieco ine ale ok

spotreba ti pride ok? prave ze ked ma motor lienarnu charakteristiku tak ten otackomer sa zide lebo podla zvuku motora nemas sancu odhadnut idealny moment preradenia.... takze kedze tam otackomer nie je tak to nevadi... no mozno tebe ... mne ano....

mas s tym problem ze sa mi twingo nepaci? musi sa mi snad pacit lebo sa paci tebe? tak sa spamataj kamarade, fakty nepustia... koumakov a chytrakov ako si ty stretavam denne, a vzdy sa zasmejem
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 21:53
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Jakých faktů se ty držíš? Pokud se držíš faktů, tak proč o faktech diskutuješ, když to jsou fakta?

Spotřebu u testů zásadně neberu v potaz, protože sám jsem byl jednou svědkem jak se taková spotřeba do testu měří. To se tak vyjede na dálnici, zrychlí se na tachometrových! 130 a tak se jede asi tak 3 km a odešte se výsledek z palub. PC. Jestli fouká vítr, je to z kopce nebo ne atd. se neřeší. Nemám to redaktorům za zlé, protože na test mají jen jednu nádrž, ale řídit se tím nebudu.

Víš co to v praxi znamená lineární charakteristika? Chápu, že pravděpodovbně máš odježděno tolik, co já letos odcouváno, ale znamená to, že výkon motoru je velmi podobný ve všech otáčkách, takže není až tak důležité jestli přeřadíš v 2500 ot. nebo 2800 ot. Není to prostě diesel s velkým turbem, který se probouzí třeba přesně na 1700 ot. a proto si ty otáčky sledovat prostě musíš. A ono tam v podstatě otáčkoměr pro majitele když chce, je, sám jsem si jej odzkoušel.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 21:57
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
chapes zle ..... mozno si odcuval celu zemegulu to mi je jedno ale ja jazdim denne... a nemam natvrdlu gebulu aby si sa musel takto spravat... chapem iste veci lepsie ako si myslis... bavim sa o aute a o veciach ktore ma zaujimaju.... ze ty nevies prekusnut fakt ze mne sa nieco nepaci co ty povazujes za pekne nie je moj problem....
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:01
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
To že na nčem denně ujíždíš je nám všem jasné už dlouho >:D

... zinek, horčík, propolis... korejský ženšen... (pro nechápající doporučuji dát do googlu topper1982 a hned první az forum. Vím, že je to trochu nefér vytahovat na někoho data odjinud, ale jak vidím kolik lidí je tady schopno s tímto člověkem ztrácet čas v diskuzích...) ...

Překousnout toho dokážu hodně, na rozdíl od toho, že ty nedokážešpřekousnout Twingo a tak kolem sebe kopeš jako malé děcko... a odbočuješ od těch faktů.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:04
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
tvoj problem je inde ( neieln tvoj problem, nie si sam )... posudzujes cloveka ktoreho nepoznas na zaklade svojej fantazie, ozaj si myslis ze si viac nacuval ako ja najazdil? no vidis.... tak na co tieto rozpravky.... tvrdit cim som kedy jadzdil ked ma nepoznas je tiez odvaha.... bodaj by som ja niekedy taku mal... si myslis ze takto si vacsi chlap? ze ti tu kazdy zatlieska teraz? ... ved robis zo seba pomlcim.........no tak hadam.... seriozne... budme ludia... spravajme sa normalne ... tiez nemas tiez za potreby taketo ulety ... emocie ta vedia tiez rozhodit ako maleho .... pritom sa ani o to nesnazim
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:08
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Napsal jsi tu pomalu 14000 příspěvků jen pod tímto nickem, myslíš že to nestačí na to abych tvé chování v diskuzi neznal? Více nepotřebuju znát, jestli má nohu 42 nebo 38, jsi brunet nebo plešoun

A podle toho jak píšeš, tak vidím, že buď neřídíš, jezdíš málo nebo jsi pravdu špatný řidič.

Ty apeluješ na správné chování především proto, že jsi tady napsal už tolik nesmyslů a lží, pamatuju i mnoho útoků a urážek (redakce tě musela zklidňovat a měl jsi i podmínku), že teď se držíš na uzdě, protože s kým a kde by sis pak povídal, tak nám tu nehraj divadlo.

Mimochodem, jsou tu ještě pamětníci Matelka? Hodně mi ho topper připomíná.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:10
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
podla poctu prispevkov vies kolkymi autami som v zivote jazdil a kolko mam najazdene ... dobra teoria .... nostradamus by len cumel :yes: ty budes tiez jeden z tych co si rad ivymyslaju domyslaju a maju bujnu fantaziu .. ja si rozhodne nedovolim napisat cim si jazdil a kolko mas najazdene a ze ci vies alebo nevies jazdit... pozeram ze asi zo mna nostradamus nebude... no jo.... ty si vacsi frajer v tomto :yes:

predpokladam ze podla poctu prispevkov vies zistit aj to co som mal na veceru... to ma musis naucit tieto finty :yes:
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:13
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Vždyť v těch téměř 14000 jsi se k tomu přiznal, že jsi kromsvé Felicie a Lanceru nic jiného neřídil. Zrovna v minulé diskuzi jsi se přiznal, že jsi možná jel před 10 lety Matizem, což je jediné auto ve třídě mini, které jsi řídil. Nebo to je další věc, kterou jsi zapomněl?

Ano, nostradamus z tebe nebude, byl to ve své době uznávaný léčitel a vědec, to ty opravdu nejsi.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:21
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
ty si tiez z tych velkych chlapov ktori nieco tvrdia ale pritom nic nevedia.... ano asi budem blby vodic ked jazdim denno denne bez nehody 14 rokov a jazdenie ma aj bavi.... ano mas pravdu budem blby vodic vo felicii nemoze jazdit dobry vodic to je sotva uveritelne aj ..... a ano priznavam sa .... sotva sa viem rozbehnut a scip ono mi to furt zhasne.. sotva viem zaprkovat preto zaberiem vzdy dve miesta..... ozaj sa spravas skutocne ako chlap... klobuk dole... bohuzial ja sa na teba nechytam... s takymto myslenim si fakt hrdina... este vytiahni nieco.. skus na mna este nieco... najdes isto nieco -- sice to pravda asi opat nebdue ale budes vacsi chlap
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:25
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Proč pořád píšeš, že "jezdíš"? Proč nikdy nenapíšeš, že "vodíš"?

Dobrý řidič ví, co je pro řízení důležité a co ne.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:26
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
zmenim slovnik ak si to zelas.... potom to bude ok? zmeni sa tym nieco?
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:30
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Nejde o slovník, ale o ty úhybné manévry, co pužíváš.

Dám příklad:
Topper napíše "včera jsem si Twingo prohlížel a teda nic moc"... nakonec po dvou příspěvcích poníženě přiznává, že stálo v nákupním centru.

No a podobně to bude s tím "včera jsem se vozil na."
Avatar - grifith
17. 10. 2014 22:14
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Myslím, že dneska máš naprosto svatou trpělivost >:-[] :yes: Vždyť diskuze s někým, kdo ani neví, jak se v dané diskuzi prezentuje a co píše, je to relativně předem prohraný boj ...
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:21
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Vždycky jak otevřu diskuzia vidím tam toppera, tak si říkám: "zase se našel nějaký blbec, který s ním ztrácí čas a reaguje na něj"... no a dneska mám asi hodně velký "den blbec" >:D Často ale obdivuju tvou trpělivost.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:23
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
ale boze ved ma daj na hejt list a je to .... ja ti nechcem robit problemy :yes:
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:27
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Neděláš mi problémy, to se neboj, pytlíku. ;-) Ale ty názory, co tady šíříš jsou nesmysly, výmysly, překrucování a velmi často i lži.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2014 22:30
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
ake nazory? ze napisem ze sa mi nieco nepaci? ved to je normalne nie? nepaci sa mi ze twingo nema otackomer ..... je to zle? nemozem to napisat? s cim je problem? Problem som ja lebo som si dovolil napisat nieco co ty vydis inak?

ake nezmysly? sorry ale nemam za potreby sa tu pretvarovat

ja riesim auto a ty zrejme riesis mna.... samozrejme takato debata nemoze byt produktivna a nevedie nikam
Avatar - Ronault.
17. 10. 2014 22:36
Re: Aky mate nazor na spotrebu?
Dobře, tak když ti napíšu, jak to ve skutečnosti je, protože na rozdíl od Tebe jsem s tím Twingem jel, tak jsi proti... když teda nechceš slyšet názor ostatních a nechceš o tom diskutovat, tak proč tady ty výtky píšeš? To jako proto, že si chceš zanadávat? To můžeš klidně doma a ne nás tu tvými bezobsažnými příspěvky otravovat. Je tady spousta diskutérů, co mají reálné zkušenosti a názory nabyté praxí a příjdou se s nima tady podělit, ty ne, ty jen oxiduješ.
Avatar - grifith
17. 10. 2014 22:32