Ekonomika
...a já myslel, že se krize té nejúžasnější značky na světě netýká >😁 Ještě nedávno tu jistý přitroublý tlučhuba operoval termíny jako "jedinečný Evropan", "evropský premiant"... blablabla. :-!
G-alina T-atjana i-vanovna si těch svých "30 stříbrných" (alias 10€ měsíčně) co za "propagaci" volk wagen(ů) bere, nějak "zasloužit" MUSí (a občas "pracovitá" to ona je 😉
Pěkný den (že? představte si že planeta bude po dnešku "zaplavena" o xy ks MÉNĚ hamburgry /promiňte vw/, než bylo v plánu!) 😄
Pěkný den (že? představte si že planeta bude po dnešku "zaplavena" o xy ks MÉNĚ hamburgry /promiňte vw/, než bylo v plánu!) 😄
No zaujimave je ze pred nejakym casom VW pytal peniaze od vlady SR. Asi aby mohol vyplatiti to 7 mesacne odstupne...
Snad to chápu dobře-ale to je snad velmi dobrá, ba přímo vynikající zpráva,ne? Nebude pár mesmyslných a zbytečných SUV, která, resp. jejich řidiči, ohrožují ostatní (stačí jet po D1 když sněží,klouže to a BOZI V TĚCHTO AUTECH,kdy jet 80/90 je na hraně, si to pálí svých poctivých 160 a víc...mají to pod kontrolou, navíc spěchají,je ta krize,musí se makat,sice namísto řešit věci netem se jede osobně, ale co už).Také je v ĆSSR-ex VW silně nenáviděn, co to tak pár let sleduji,takže vlastně o nic nejde a splnil se sen česko-slovenských občánků,předražený, šitový atd. vágen nevyrábí. Musíme držet lajnu.Pakliže VW běžně "vadí", jako že zde velice často, pak se zhola nic neděje,když pár lidí trochu spočne,není problém.BTW:Fico to zařídí, šikovný klučina, Mečiar NO.2, takže s Ficem bych se nebál ničeho. :-! :yes:
Všechno špatně. Píšu sem až teď, neboť mi dnes ráno o šesti volal GTI celý rozhořčený a prosil mne, abych to zde uvedl na pravou míru, že dnes nemůže, že má namožené prsty a že bdue mít den pauzu... ale nezoufejte, má již připraveny další tři blogy o VW. Ale zpět k té věci. Tak GTI mi dnes volal (ani nevíte jak mne to potešilo) a říkal něco v tom smyslu, že by byl rád, abych to sem jako napsal, jak to teda s tou továrnou je, aby nevznikly nějaké zbytečné nepokoje, že by snad měl taky VW krizi. Takže... Oni tu továrnu nezavřeli z důvodu krize (jak Vás to taky mohlo napadnout, dyť VW, Gé jako Guru, Nedostižný Tuareg, Q7... to sou všechno žhavé rohlíky na krámě, po tom se jen práší), ale pozor... zde a jen v tomto případě je odstávka výroby z DŮVODU MODERNIZACE PROVOZU... Nejspíš se jedná o náběh nějakého extra modelu (proslýchá se v dobře informovaných kruzích, že by se snad v bratislavském závodě měl začít výrabět Veyron GTI, neboť prý Merckelová rozhodla o přemístění výroby,aby potrestala Šaryka). Takže nezoufejte, všechno je jinak a bude líp, aneb VW do každého domu, do každé rodiny...
Všechno špatně jak u dvakrát uvařených špaget z Lidlu na misce bazarového kovboje >😁
Linky stoja, pretože Touaregy a kvé sedmy sedlajúcim prémiovým k0000vwbojom sa tak zapáčilo lyžovanie vo vyprázdnených lyžiarskych strediskách, že sa odtiaľ doteraz nevrátili a nestihli objednať nové približovadlá >😁
To čo bolo dlho výhodou závodu V BA (výroba samých drahých modelov) sa počas krízy razom obrátilo na nevýhodu. Čakajú nás blbé roky 😒
Linky stoja, pretože Touaregy a kvé sedmy sedlajúcim prémiovým k0000vwbojom sa tak zapáčilo lyžovanie vo vyprázdnených lyžiarskych strediskách, že sa odtiaľ doteraz nevrátili a nestihli objednať nové približovadlá >😁
To čo bolo dlho výhodou závodu V BA (výroba samých drahých modelov) sa počas krízy razom obrátilo na nevýhodu. Čakajú nás blbé roky 😒
>😁 - tomu vašemu "znáčku" nějak NErozumím, trošičku to NEchtěli zveřejnit, spíše se to "provalilo", takže možná třeba spíš ;-\ , nebo ...?
Prostě předminulotýdenní prohlášení šéfstva vw: "Nás se krize až tak NEtýká" - asi bych našla ještě PŘESNOU formulaci byla (logicky) JEN "reklama" (což sice "chápu", ale "ráda" NEmám).
Pěkný den 😄
Tam to bolo TAKTO formulované - máte to i na teletextu ČT - někde od str. 510
PS: Omlouvám se za případné chyby "vo slovenštině", neb tou OPRAVDU NEvládnu ..
PPS: >😒] - to bylo JEN moje "zadostiučení" ..
Pěkný den 😉
Ale to prohlášení od VW boss(e) Martin(a) Winerkorn(a):
"Vše jde podle plánů. Koncernu VW se odbytové potíže až tak NEtýkají"
ze SERiZNíHO tisku je 😉
Mimochodem i z vašich "odkaz(ů)" vyplývá, že DOPŘEDU nějak NEinformovali ... což je, řekněme, "NE-běžné"
PS: Tohle je CELOSVĚTOVÉ "ochlazení", to se SAMOZŘEJMĚ týká VŠECH automobilek (bohužel nejen automobilek ;-\ ) - ale já "tipuji" (do křišťálové koule koukám), že to sice maličko DÉLE než je proklamováno trvat bude, ale ve výsledku/nakonec to spíše "prospěje", mnohé "absurditky" spíše "napraví/vyrovná" - to si myslím já
Pěkný den
NEchtěla bych "urazit", ale TAK to (zřejmě) je (asi na takových 99% mám pravdu spíše já 😄 )
Pokud jde o "typy" vozidel, tak výrobci těch "nej-luxusnějších" a naopak "kolínští z TPCA" (apod) jsou NEJMÉNĚ ohroženi (NEní to o až tak o "značkách" - tedy "trable" Saab(u) a Volvo jsem tu již dříve "věštila" a názor(y) NEměním). Mám pocit, že v Blava se Audi Q7 vyrábí a PRAVDA je, že po počátečním docela "nadšeném" přijetí (od kupujících, NE od recenzentů - dokonce i v českých médiích se "kritika" objevila - což trochu NEzvyklé je) prodeje již delší dobu "stagnují" - bmw X6 teď asi (ve třídě) "v kurzu" je a tím "nejatraktivnějším" se momentálně jeví ... dle mne náhodou asi i nejlepším, to je ale asi opravdu jen náhoda - "kvalita a prodeje" až tak "ruku v ruce" NEchodívají ..).
Já bych se o slovenskou pobočku vw NEobávala (i když v dalších letech "přesuny" - všech výrobců - dál na "(jiho)východ" určitě očekávatelné jsou), tipuji že ještě "roky" a "roky" tam "normálně" fungovat bude.
K vašemu "navrhovanému" textu s podpisem "Vedení VW": ANO - tak (nějak) by se to MĚLO, MÁ a MUSí (firma jejíž akcie se na burze obchodují) "hlásit" 😉
PS: A i ta "morálka" vliv má a věřte že "doma" by to TAKhle vedení VW NEudělalo (si NEtrouflo udělat)
PPS: VW je krizí "postiženo" STEJNĚ jako všichni ostatní a až čas ukáže, kdo dopadl hůře/kdo lépe. Já osobně za "nej-postiženější" vidím Saab a Volvo a úspěšní výrobci těch "nej-menších" vozů (TPCA) a "nej-luxusnějších" (Rolls, Ferrari) asi nejklidnější být mohou (jejich prodeje sice také NEporostou, ale jinak víceméně "ok" - tipuji ..). Nakonec to může to být dokonce právě NAOPAK a oproti konkurenci povětšinou VYŠŠí ceny výrobků koncernu "Lidové Auto" mohou VĚTŠí roli (než dřív) při rozhodování hrát ... rozhodně bych určité ZMĚNY při výběru vozů/motorizací v příštím období (o)čeka(va)la..
Pěkný den 😉