Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen dočasně zastavil výrobu v bratislavském závodě

26 komentářů

Klaudius
Tak tomu sa vraví fakt "čerstvá správa", fabrika stojí od pondelka, čvirikajú si o tom vrabce na streche a dnes sa to objaví v médiách...
Navtech
Nestojí už dýl?
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
No mně minimálně od rána... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Oni si zas tak "NEčvirikajů" - co jsem slyšela, tak VW to NEoznámilo, tedy "tutlat" se to spíše snažilo ...
Jozki
Ututlat ? 😲 >😁 8500 ludi nepojde do prace a to sa da ututlat ? >😁 PS😜reco by sukromna tovaren mala niekedy niekomu oznamovat docasne zastavenie vyroby ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PS: Pretože (to asi NEbude "správně", že? 😉 ), no raději u češtiny zůstanu: PROTO to "všichni" ostatní tak dělají (a "ututlat" to POCHOPITELNĚ NEjde - ale vw je v dávání informací "vstřícný" jak Orco (to byl "vtípek" jen pro "zainteresované" - asi jen ekonomy).
>😁 - tomu vašemu "znáčku" nějak NErozumím, trošičku to NEchtěli zveřejnit, spíše se to "provalilo", takže možná třeba spíš ;-\ , nebo ...?
Prostě předminulotýdenní prohlášení šéfstva vw: "Nás se krize až tak NEtýká" - asi bych našla ještě PŘESNOU formulaci byla (logicky) JEN "reklama" (což sice "chápu", ale "ráda" NEmám).
Pěkný den 😄
Jozki
>😁 - to je len moj vybuch smiechu, ze niekoho vobec napade pouzit slovo "ututlat", ked tovaren neohlasi pozastavenie vyroby a 8500 ludi nejde do prace. "trošičku to NEchtěli zveřejnit" - a preco by mali ? Este raz : Preco by sukromna tovaren mala niekedy niekomu oznamovat docasne zastavenie vyroby ? "Nás se krize až tak NEtýká" - v kolkych VW tovarnach je zastavena vyroba ? Proste sa v krize tie najdrahsie a najluxusnejsie auta po ktorych je tak nejak automaticky najnizsi dopyt na chvilu prestali vyrabat. Pri ostatnych modeloch sa vyroba nezastavuje takze to "AZ TAK" je spravne - zastavila sa vyroba v jednej tovarni. Pekny den. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu mně to tak "bolo čítané" zo slovenských novín - vy ich nečítatě? 😉
Tam to bolo TAKTO formulované - máte to i na teletextu ČT - někde od str. 510
PS: Omlouvám se za případné chyby "vo slovenštině", neb tou OPRAVDU NEvládnu ..
PPS: >😒] - to bylo JEN moje "zadostiučení" ..
Pěkný den 😉
Jozki
No ide o to AKE noviny citate. Ak to je napr. Novy Cas s titulkou : Zastavenie vyroby vo VW a velkym Ani Fico nic netusil a Bojime sa ze skoncime na ulici alebo napr. Plus jeden den : Sok v automobilke : VW TAJNE zastavil vyrobu a velkym Ekonomika pride o 5 miliard alebo ci citate Pravdu : Volkswagen si na Slovensku vybral deväťdňový oddych - [odkaz] alebo Sme : Bratislavský Volkswagen vypol - [odkaz] . Co z toho je bulvar ktoremu ide o to aby urobil velke halo azda netreba spominat. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bulvár opravdu NEčtu (možná mi to NEuvěříte, ale NIKDY - ani JEDINKRÁT v životě jsem si NIC takového jako Blesk, Aha apod. NEkoupila ... a NEkoupím - alespoň doufám 😉 - já kdybych 5ti korunu za to dala, tak to jako PODPORu cítím a to NEudělám; ostatně jediný "ženský" časopis co mi do domu smí je Elle, které odebírám, jinak nic Nic NIC podobného!
Ale to prohlášení od VW boss(e) Martin(a) Winerkorn(a):
"Vše jde podle plánů. Koncernu VW se odbytové potíže až tak NEtýkají"
ze SERiZNíHO tisku je 😉
Mimochodem i z vašich "odkaz(ů)" vyplývá, že DOPŘEDU nějak NEinformovali ... což je, řekněme, "NE-běžné"
PS: Tohle je CELOSVĚTOVÉ "ochlazení", to se SAMOZŘEJMĚ týká VŠECH automobilek (bohužel nejen automobilek ;-\ ) - ale já "tipuji" (do křišťálové koule koukám), že to sice maličko DÉLE než je proklamováno trvat bude, ale ve výsledku/nakonec to spíše "prospěje", mnohé "absurditky" spíše "napraví/vyrovná" - to si myslím já
Pěkný den
Jozki
"tedy "tutlat" se to spíše snažilo ..." je podla mna vyslovene bulvarny titulok. Moj nazor na "Koncernu VW se odbytové potíže až tak NEtýkají" ze SERiZNíHO tisku je" som uz povedal ale este raz. Az tak znamena ze ano su problemy ale rozhodnie nie take ako u ostatnych. Takze kolko tovarni na Golf Polo Touran Passat ma zastavenu vyrobu ? Docasne ma zastavenu vyrobu jedine tovaren na luxusne a teda samozrejme najviac ohrozene vozidla. Ak by Polo nebolo premiestnene do Bruselu tak by sa v BA vyrabalo. "DOPŘEDU nějak NEinformovali" - preco by mali ? Neviem o tom ze by na Slovensku bola povinnost informovat o pozastaveni vyroby. Ta moralna povinnost ako spomina Klaudius nizsie mi je na smiech. (Vazeny obcania SR, nic Vas do toho nieje, nemozete to nijako ovplyvnit ale budeme stat 9 dni. Vedenie VW. Nieco take ? A cele SR si pomysli : Aaaa tak ked ste nam to oznamili hned nam bude vsetkym lepsie, z toho sa urcite najeme.) Firma dostala stimuly (celkom to neuznavam ale chapem) ale nieco za to tomuto statu dala. Tisice priamo zamestnanych ludi na xx rokov, ktory platia dane, odvody a ziju slusny zivot a ktory nepoberaju davky v nezamestnanosti, dalsie tisice nepriamo zamestnanych a potom miliony/miliardy na daniach. A ked uz aj niekto naozaj chce spominat tu moralnu povinnost tak tu si mozno VW splatil tym ze zo SR neodisiel hned ako ked mu skoncili danove prazdniny a bude dalej investovat a zamestnavat, aj ked by mohol ist dalej na vychod za nizsou prac. silou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý Jozki! Myslím že o tom něco maličko vím, takže vaše: "...ano su problemy, ale rozhodnie nie take ako u ostatnych ..." na mne působí ... že jste to i s HÁČKEM "sbaštil" a navíc "radostně" se na "výplodu" marketingového odd. vw "mrskáte" 😉
NEchtěla bych "urazit", ale TAK to (zřejmě) je (asi na takových 99% mám pravdu spíše já 😄 )
Pokud jde o "typy" vozidel, tak výrobci těch "nej-luxusnějších" a naopak "kolínští z TPCA" (apod) jsou NEJMÉNĚ ohroženi (NEní to o až tak o "značkách" - tedy "trable" Saab(u) a Volvo jsem tu již dříve "věštila" a názor(y) NEměním). Mám pocit, že v Blava se Audi Q7 vyrábí a PRAVDA je, že po počátečním docela "nadšeném" přijetí (od kupujících, NE od recenzentů - dokonce i v českých médiích se "kritika" objevila - což trochu NEzvyklé je) prodeje již delší dobu "stagnují" - bmw X6 teď asi (ve třídě) "v kurzu" je a tím "nejatraktivnějším" se momentálně jeví ... dle mne náhodou asi i nejlepším, to je ale asi opravdu jen náhoda - "kvalita a prodeje" až tak "ruku v ruce" NEchodívají ..).
Já bych se o slovenskou pobočku vw NEobávala (i když v dalších letech "přesuny" - všech výrobců - dál na "(jiho)východ" určitě očekávatelné jsou), tipuji že ještě "roky" a "roky" tam "normálně" fungovat bude.
K vašemu "navrhovanému" textu s podpisem "Vedení VW": ANO - tak (nějak) by se to MĚLO, MÁ a MUSí (firma jejíž akcie se na burze obchodují) "hlásit" 😉
PS: A i ta "morálka" vliv má a věřte že "doma" by to TAKhle vedení VW NEudělalo (si NEtrouflo udělat)
PPS: VW je krizí "postiženo" STEJNĚ jako všichni ostatní a až čas ukáže, kdo dopadl hůře/kdo lépe. Já osobně za "nej-postiženější" vidím Saab a Volvo a úspěšní výrobci těch "nej-menších" vozů (TPCA) a "nej-luxusnějších" (Rolls, Ferrari) asi nejklidnější být mohou (jejich prodeje sice také NEporostou, ale jinak víceméně "ok" - tipuji ..). Nakonec to může to být dokonce právě NAOPAK a oproti konkurenci povětšinou VYŠŠí ceny výrobků koncernu "Lidové Auto" mohou VĚTŠí roli (než dřív) při rozhodování hrát ... rozhodně bych určité ZMĚNY při výběru vozů/motorizací v příštím období (o)čeka(va)la..
Pěkný den 😉
Jozki
No ja v tejto oblasti pracujem takze o tom tiez nieco malo viem. 😉 Myslite si ze mate pravdu na 99%. Dobre OK. Ja sa ale radsej namiesto myslenia pozriem na statistiku prihlasenych aut v Europe a s mojim 1% vidim ze kym prihlasenia isli dole o 27 % a VW ma prepad 18,8 tak asi sa ich to AZ TAK ako ostatnych nedotklo. 😉 PS:ze by si to doma nedovolili je jasne aj mne. Ale oni tu nie su doma. My potrebujeme ich viac ako oni nas. A oni to vedia. "MĚLO, MÁ a MUSí"-kto rozhoduje co by sa malo, ma a musi?
Klaudius
Nebuď smiešny. Fabrika, ktorá ušetrila na Slovensku miliardy tým, že čerpala stimuly od štátu do posledného haliera zaplatené formou poctivých daní nás všetkých, má minimálne morálnu povinnosť taký veľký výpadk aspoň oznámiť.
panja
...a já myslel, že se krize té nejúžasnější značky na světě netýká >😁 Ještě nedávno tu jistý přitroublý tlučhuba operoval termíny jako "jedinečný Evropan", "evropský premiant"... blablabla. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
G-alina T-atjana i-vanovna si těch svých "30 stříbrných" (alias 10€ měsíčně) co za "propagaci" volk wagen(ů) bere, nějak "zasloužit" MUSí (a občas "pracovitá" to ona je 😉
Pěkný den (že? představte si že planeta bude po dnešku "zaplavena" o xy ks MÉNĚ hamburgry /promiňte vw/, než bylo v plánu!) 😄
No zaujimave je ze pred nejakym casom VW pytal peniaze od vlady SR. Asi aby mohol vyplatiti to 7 mesacne odstupne...
Avatar - Ham.
Ham.
:-!
Snad to chápu dobře-ale to je snad velmi dobrá, ba přímo vynikající zpráva,ne? Nebude pár mesmyslných a zbytečných SUV, která, resp. jejich řidiči, ohrožují ostatní (stačí jet po D1 když sněží,klouže to a BOZI V TĚCHTO AUTECH,kdy jet 80/90 je na hraně, si to pálí svých poctivých 160 a víc...mají to pod kontrolou, navíc spěchají,je ta krize,musí se makat,sice namísto řešit věci netem se jede osobně, ale co už).Také je v ĆSSR-ex VW silně nenáviděn, co to tak pár let sleduji,takže vlastně o nic nejde a splnil se sen česko-slovenských občánků,předražený, šitový atd. vágen nevyrábí. Musíme držet lajnu.Pakliže VW běžně "vadí", jako že zde velice často, pak se zhola nic neděje,když pár lidí trochu spočne,není problém.BTW:Fico to zařídí, šikovný klučina, Mečiar NO.2, takže s Ficem bych se nebál ničeho. :-! :yes:
Klaudius
Taký krátky príspevok, a toľko sarkazmu a irónie v ňom, že by si to nepobral ani na T815... 😉
ctenar ex IT(TI) bol mimoriadne sarkastický už v čase keď sa s tebou dookola hádal pod fotografiami novej Fabie II.
Klaudius
že by to bolo vrodené...? :-!
:-! :yes:
wolff
Všechno špatně. Píšu sem až teď, neboť mi dnes ráno o šesti volal GTI celý rozhořčený a prosil mne, abych to zde uvedl na pravou míru, že dnes nemůže, že má namožené prsty a že bdue mít den pauzu... ale nezoufejte, má již připraveny další tři blogy o VW. Ale zpět k té věci. Tak GTI mi dnes volal (ani nevíte jak mne to potešilo) a říkal něco v tom smyslu, že by byl rád, abych to sem jako napsal, jak to teda s tou továrnou je, aby nevznikly nějaké zbytečné nepokoje, že by snad měl taky VW krizi. Takže... Oni tu továrnu nezavřeli z důvodu krize (jak Vás to taky mohlo napadnout, dyť VW, Gé jako Guru, Nedostižný Tuareg, Q7... to sou všechno žhavé rohlíky na krámě, po tom se jen práší), ale pozor... zde a jen v tomto případě je odstávka výroby z DŮVODU MODERNIZACE PROVOZU... Nejspíš se jedná o náběh nějakého extra modelu (proslýchá se v dobře informovaných kruzích, že by se snad v bratislavském závodě měl začít výrabět Veyron GTI, neboť prý Merckelová rozhodla o přemístění výroby,aby potrestala Šaryka). Takže nezoufejte, všechno je jinak a bude líp, aneb VW do každého domu, do každé rodiny...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale jinak: 😄 :yes:
PS: Hlavně ta Angela vesrus "div(n)ý" Nicolas (se mi líbilo 😉 )
Všechno špatně jak u dvakrát uvařených špaget z Lidlu na misce bazarového kovboje >😁
Linky stoja, pretože Touaregy a kvé sedmy sedlajúcim prémiovým k0000vwbojom sa tak zapáčilo lyžovanie vo vyprázdnených lyžiarskych strediskách, že sa odtiaľ doteraz nevrátili a nestihli objednať nové približovadlá >😁
To čo bolo dlho výhodou závodu V BA (výroba samých drahých modelov) sa počas krízy razom obrátilo na nevýhodu. Čakajú nás blbé roky 😒