Ekonomika
grifith
1
Do Vídně se zcela určitě pojede po čtyřproudovce, je však třeba říct, že není jasné kdy... Třeba za dvacet nebo třicet let. Když rakouská strana vidí tu českou laxnost, pak se nedivím, že nechtějí svou 4proudou část cesty dotáhnout až k hranicím. Z jejich strany už toho dostavět fakticky mnoho nezbývá a u nás už se dokonce začalo plánovat... 8-s
pargi
0
Při nástupu do úřadu prohlásil, že v roce 2018 po autobahnu až do Vídně. Inu, odborník na svém místě. Pro několik úseků už vypršela platnost stavebního povolení, zelenáči dokonce napadli Zásady územního rozvoje (nebo jak se to jmenuje), tudíž neplatí snad už ani uzemní rozhodnutí. Joo, to bude přesčasů, aby v 2018 stříhal pásku 😄
grifith
0
Jen ty přesčasy nebudou jeho >😒] :yes:
pargi
0
Pochopitelně 😄
chrudoš
0
Stavební povolení nebyly, zásady územního rozvoje jsou zrušené už dva roky a další jsou v nedohlednu, jde se tedy zpět do nových územních rozhodnutí.
Mig_35
0
Do Vídně se pořád nejlíp jezdí přes Bratislavu a z ní, kdo zažil letní kilometrové kolony před Poysdorfem, ten to potvrdí, právě tak.
grifith
0
Záleží na četnosti, ne každý by si kvůli pár dálničním slovenským kiometrům pořizoval jejich známku, ale že je to cesta příjemnější se nepřu 😉
Mig_35
0
Kdyby aspoň rakouská strana byla až k hranicím, tak by to bylo skoro perfektní.
petrumr
do vídně se jezdí vlakem. :-!
grifith
1
Není důvod, já mám auto a vlakem drkotat se může ten, co má čas na rozdávání 😉
petrumr
160 není drkotání, ale jestli to není tajný, kdy naposled jsi jel vlakem? :-!
grifith
0
Neber pouze samotnou rychlost vlaku, ale přestupy, čekání na spoj apod. Naposledy to bylo někdy půl roku zpět.
petrumr
810?
grifith
0
O čem točíš? Nějak nerozumím řeči tvého kmene...
petrumr
810 je motoráček(M152) z vagonky studénky :-! Šak jsi najdi bez přestupu, třeba chopina z otrokovic a před půl 7 jsi tam.
grifith
0
O vlaku zde mluvíš neustále ty, pro mě je to ztráta času, jak jsem psal.
petrumr
Tak jsem uhádl, 810, prachař preferuje vlaky a nevidím důvod stavět silnici, když mám tam koridor. Tak ta diskuze podle tebe má skončit než začala? >😁
grifith
0
Když myslíš, nechám tě v tom, pro tebe klidně Sentinelem. Prachař ať si preferuje co chce. Koridor poblíž naštěstí nemám a vlak k životu nepotřebuju. To, že MD podporuje železnici neznamená, že bude "s.át" na ostatní dopravu a že je dálniční spojení Brna s Vídní akutní problém je jasné.
chrudoš
0
Z čehož vyplývá, že hlavní problém Brno - Vídeň je na rakouské straně, na naší straně kolony nejsou. Je tedy hlavně na Rakušácích, aby byl ten tah kapacitní.
grifith
1
Oni pro to, aby kapacitní byl, dělají hodně, ale proč by to měly "dálničně" dotáhnout k Mikulovu, když vidí tu českou beznaděj? To je musí jakákoliv snaha přecházet...
antiff
0
napriklad aj teraz, cez Bratislavu 😄
táhnout souběžnou dálnici s D2 na Břeclav, když by stačilo jen u Břeclavi udělat na Vídeň odbočku. Tak jak si to vymysleli to nemůže projít - došlo by k totální devastaci rekreační oblasti Nové mlýny, zasypání části jezera a ohrozilo by to mezinárodně uznané ptačí rezervace. A to všechno jen kvůli tomu, aby pár rakušáků ušetřilo pár minut času. K tomu plánují zastavět nejlepší černozem ohromnými parkovišti pro kamiony. Naprostá hloupost, současný stav je vyhovující. Spíš by se měl pan ministr zaměřit na tunelování na D1 - miliardy prostavěné a nezmění se nic - žádný třetí pruh nebude, jen zbytečně šly dolů mosty. Dokonce i ten povrch je zase betonový jako ten starý. Stejný nebo lepší výsledek by zaručila fragmentace a stálo by to desetinu peněz.
Do Vídně jezdím jednou za život, ještě jsem nebyl, ale z Chomutova do Prahy často.
Proč v česku všechno říděj * a banditi, že by to bylo národním charakterem?
Proč v česku všechno říděj * a banditi, že by to bylo národním charakterem?