Ekonomika
grifith
1
Oni pro to, aby kapacitní byl, dělají hodně, ale proč by to měly "dálničně" dotáhnout k Mikulovu, když vidí tu českou beznaděj? To je musí jakákoliv snaha přecházet...
Přejít do diskuze
Do Vídně se zcela určitě pojede po čtyřproudovce, je však třeba říct, že není jasné kdy... Třeba za dvacet nebo třicet let. Když rakouská strana vidí tu českou laxnost, pak se nedivím, že nechtějí svou 4proudou část cesty dotáhnout až k hranicím. Z jejich strany už toho dostavět fakticky mnoho nezbývá a u nás už se dokonce začalo plánovat... 8-s
Do Vídně jezdím jednou za život, ještě jsem nebyl, ale z Chomutova do Prahy často.
Proč v česku všechno říděj * a banditi, že by to bylo národním charakterem?
Proč v česku všechno říděj * a banditi, že by to bylo národním charakterem?
Když myslíš, nechám tě v tom, pro tebe klidně Sentinelem. Prachař ať si preferuje co chce. Koridor poblíž naštěstí nemám a vlak k životu nepotřebuju. To, že MD podporuje železnici neznamená, že bude "s.át" na ostatní dopravu a že je dálniční spojení Brna s Vídní akutní problém je jasné.
Neber pouze samotnou rychlost vlaku, ale přestupy, čekání na spoj apod. Naposledy to bylo někdy půl roku zpět.
Z čehož vyplývá, že hlavní problém Brno - Vídeň je na rakouské straně, na naší straně kolony nejsou. Je tedy hlavně na Rakušácích, aby byl ten tah kapacitní.
Stavební povolení nebyly, zásady územního rozvoje jsou zrušené už dva roky a další jsou v nedohlednu, jde se tedy zpět do nových územních rozhodnutí.
Záleží na četnosti, ne každý by si kvůli pár dálničním slovenským kiometrům pořizoval jejich známku, ale že je to cesta příjemnější se nepřu 😉
Do Vídně se pořád nejlíp jezdí přes Bratislavu a z ní, kdo zažil letní kilometrové kolony před Poysdorfem, ten to potvrdí, právě tak.
Při nástupu do úřadu prohlásil, že v roce 2018 po autobahnu až do Vídně. Inu, odborník na svém místě. Pro několik úseků už vypršela platnost stavebního povolení, zelenáči dokonce napadli Zásady územního rozvoje (nebo jak se to jmenuje), tudíž neplatí snad už ani uzemní rozhodnutí. Joo, to bude přesčasů, aby v 2018 stříhal pásku 😄
táhnout souběžnou dálnici s D2 na Břeclav, když by stačilo jen u Břeclavi udělat na Vídeň odbočku. Tak jak si to vymysleli to nemůže projít - došlo by k totální devastaci rekreační oblasti Nové mlýny, zasypání části jezera a ohrozilo by to mezinárodně uznané ptačí rezervace. A to všechno jen kvůli tomu, aby pár rakušáků ušetřilo pár minut času. K tomu plánují zastavět nejlepší černozem ohromnými parkovišti pro kamiony. Naprostá hloupost, současný stav je vyhovující. Spíš by se měl pan ministr zaměřit na tunelování na D1 - miliardy prostavěné a nezmění se nic - žádný třetí pruh nebude, jen zbytečně šly dolů mosty. Dokonce i ten povrch je zase betonový jako ten starý. Stejný nebo lepší výsledek by zaručila fragmentace a stálo by to desetinu peněz.