Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz V 250 Bluetec L – Orient Express

Jak odvézt více než čtyři lidi v luxusu? To je sice specifická, ale pro někoho jistě aktuální otázka. Odpověď na ni dává Mercedes-Benz třídy V.
Zpět na článek
20. 10. 2014 09:03
20. 10. 2014 09:08
20. 10. 2014 09:38
20. 10. 2014 10:18
20. 10. 2014 10:24
20. 10. 2014 12:33
20. 10. 2014 16:05
20. 10. 2014 17:18
21. 10. 2014 00:05
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 08:52
Komu je to určeno?
Vypadá to dobře, zajisté dobře jezdí, je to skvěle vybaveno, ale do rodiny v ČR asi moc často neposlouží. V průměru máme 2 děti, velké vícegenerační rodiny v našich končinách zase nemívají dostatečný příjem na to, aby si mohly dovolit auto za milion, ne-li dva. Tolik pár demografických informacích.

Tohle auto si umím představit maximálně do luxusního hotelu jako hotelové taxi, ale zase pojme jen 6 osob, což je žalostně málo a místo něj mohou krásně sloužit Eklasse za stejné peníze. Když bych to měl srovnávat s dodávkou, chybí mi ve střední řadě třetí místo, aby bylo auto alespoň 7mi místné, jako MPV. Co to tedy je? Kombik, dodávka? Pro koho to je?
Rozbalit vlákno
49
20. 10. 2014 08:58
Re: Komu je to určeno?
Myslím, že různých konfigurací je víc než dost. Měl jsem 6-ti místný R v longu a na velký cestování to byla paráda. Takže V s pohonem všech kol a ideálně šestiválcem si umím velmi dobře představit. Jedinou reálnou konkurencí je pak VW Multivan.
20. 10. 2014 09:07
Re: Komu je to určeno?
tohle auto je špatně stejně jako celá nová BlueTec [odkaz] politika Mercedesu.
Původní správný plány byly tyto : [odkaz] ;-)
20. 10. 2014 09:10
Re: Komu je to určeno?
Auto a typ pohonu su dve odlisne veci. Tie povodne plany sa realizovat budu no nie s toxickymi baterkami ale vodikovym palivovym clankom.
20. 10. 2014 09:21
Re: Komu je to určeno?
VODÍKOVÝ ČLÁNEK JE KRAVINA >:D >:D >:D >:D [odkaz]
20. 10. 2014 09:31
Re: Komu je to určeno?
Nastastie Toyota, Honda, Daimler, BMW, VW a dalsi nesuhlasia. :-!
20. 10. 2014 10:22
Re: Komu je to určeno?
Kdyby si alespoň Berenika přečetla co se v článku píše... ;-) . Jen to ukazuje na její neschopnost přijímat nový informace a rozumně je třídit.
20. 10. 2014 09:12
Re: Komu je to určeno?
Pokud by jsi se choval jako kulturní člověk, dalo by se s tebou možná i diskutovat Bereniko. Takhle jen další plácání do vody ;-)
20. 10. 2014 09:22
Re: Komu je to určeno?
FAKT NE NE A NE WEBPAJA A NE ;-) >:D >:D >:D >:D
20. 10. 2014 17:13
Re: Komu je to určeno?
no tak to povedzme asi takto..ešte uvidím pod jedným príspevkom ten tvoj ekologický pošahaný príspevok s milionom odkazov a dvoma milionmi smajlikov, s radosťou ti vybavím ban...sú určité pravidlá a podmienky ktoré musia dodržiavať aj postihnutý a pokial to nedokážeš tak sem nelez..v jednej konverzácií si webpaju nazval: vydedenec, vypatlanec a pod..to je urážka osoby a to je niečo čo sa nemá...a nerátam tie tvoje debilné osvietenecké názory...toto je stránka pre ludí ktorí majú auta radi, ty sa prihlás na stránku kde sú podobné je*liny ako si ty a neotravuj ludí tu...
20. 10. 2014 10:37
Re: Komu je to určeno?
Na Kharla nemá smysl reagovat. Divím se, že ty který si tady docela často se s ním(nebo s ní) necháš zatáhnout do diskuse. :-)
20. 10. 2014 10:40
Re: Komu je to určeno?
Já bych i rád diskutoval, ale ono není s kým. Když se Berenika dostane do úzkých, použije pár nadávek a neslušných výrazů...pak je konec ;-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:16
Re: Komu je to určeno?
A potřebuješ takové auto? Rozuměj, k čemu je? Má 6 míst, skoro žádnej kufr, ale za jeho cenu máš 4 solidní Tranzity, nebo 3 Multuivany, dle výbavy :-) Chápu pořízení Multivanu, Traffica, nebo odnože Tranzita, protože tahle auta odvezou až 9 osob a ještě i nějaké sportovní vybavení a podobně :-) Moc nechápu upřednostnění tohoto auta do rodiny. Ale jak řikam, necham se poučit :-)
Avatar - grifith
20. 10. 2014 09:40
Re: Komu je to určeno?
Bereš to moc ze svého pohledu. K čemu je? K tomu samému, co ten Multivan či Tranzit, jen je komfort a luxus posunut o třídu výš. Někomu prostě stačí převážet osob pouze šest, případně lze zvolit jinou konfiguraci se 7 či 8 sedadly. Je to jako by jsi říkal, že Passat pro všechny bohatě stačí a ti, co kupují éčko v plné jsou zcela mimo.
20. 10. 2014 20:49
Re: Komu je to určeno?
Nevím, jestli by v přímém srovnání s Multivanem neprohrál.
20. 10. 2014 09:51
Re: Komu je to určeno?
V R-ku byla konfigurace 2+2+2 a přesto se v pohodlí vezlo 5 lidí, pes a bagáž na prodlouženej víkend ;-)
20. 10. 2014 20:48
Re: Komu je to určeno?
No nevím, viděl jsem poslední dvě sedačky a pro dospělé to teda moc nebylo...
21. 10. 2014 05:58
Re: Komu je to určeno?
Ano, obvykle přece vozíš i děti ;-)
21. 10. 2014 09:21
Re: Komu je to určeno?
:-) :-) :-)
to je pravda :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 10. 2014 09:09
Re: Komu je to určeno?
Fleetové managerské přesunovadlo, hotelové taxi, firemní taxi. Na služebkách v Německu nás firmy pravidelně vozí takovýmto typem aut. Většinou teda Multivanem, Véčko jsem zažil jen jednou a naneštěstí to bylo jen z hotelu do fabriky, celkově tedy asi 3 km >:D
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:18
Re: Komu je to určeno?
Ano, přesně ! Pokud přiletí delegace, odveze je firma z letiště a povozí po "exkurzích" atd.... tam využití chápu, ale do rodiny v našich končinách ne.
Avatar - boost.
20. 10. 2014 09:39
Re: Komu je to určeno?
A Multivana chápeš, jo? :-| Zvláštní.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:53
Re: Komu je to určeno?
Mulitvana chápu, protože má klasické dvě řady 2 a 3 sedadel v případě potřeby muže mít jeste 3 vzadu, to je o 2 místa více, nebo velky kufr :-)
Avatar - grifith
20. 10. 2014 10:00
Re: Komu je to určeno?
Doporučuji navštívit stránky MB. Zjistíš, že 6místná konfigurace není jedinou možnou volbou ;-)
Avatar - boost.
20. 10. 2014 10:10
Re: Komu je to určeno?
"6-, 7- oder 8-Sitzer – die V-Klasse ist äußerst variabel. Serienmäßig sind im Fond vier komfortable Einzelsitze platziert. Sie bieten hohen Sitzkomfort und ermöglichen eine flexible Nutzung des Fahrgastraums. Optional vergrößern die 3er-Sitzbänke in der ersten und zweiten Fondreihe die Zahl der potenziellen Fondpassagiere auf funf oder sechs. Wird besonders viel Laderaum benötigt, können die Sitze im Fahrgastraum dank Sitzschienensystem mit Schnellverriegelung auch komplett ausgebaut werden."
Avatar - grifith
20. 10. 2014 10:13
Re: Komu je to určeno?
Ono to je i na českých stránkách ;-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 10:15
Re: Komu je to určeno?
Jojo... udělal sem ze sebe trochu Toppera.. sorry >:D Přesto tady to konkrétní 6timístné luxusiní přibližovadlo za 2 mega moc jako rodinné, nebo když už aktivní rodinné vozidlo nepřipomíná, spíše jako luxusiní taxi, nebo na svoz delegace :-)
Avatar - grifith
20. 10. 2014 10:25
Re: Komu je to určeno?
Stane se ;-) Nejde o konkrétní konfiguraci, tu si zvolíš podle sebe. Máš prakticky tři možnosti, což není málo. Určitě to není typické auto pro početnější českou rodinu a předchozí Logan MCV asi nahrazovat nebude, ale zájemce si najde ;-)
20. 10. 2014 10:26
Re: Komu je to určeno?
A přesto to bude jedno z nejlepších cestování pro aktivní dovolenou ;-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 10:38
Re: Komu je to určeno?
O tom se nepřu... kdo by necestoval místo Tranzita radši v Mercedesu žejo >:D
Avatar - boost.
20. 10. 2014 10:21
Re: Komu je to určeno?
Sorry, já na české moc nechodím. Německé mám v záložkách. >:D
Avatar - woody-alien
20. 10. 2014 09:15
Re: Komu je to určeno?
Podobná auta využívají kapely, zpěváci s hrstkou svých nejvěrnějších, menší divadelní soubory na hostování apod. Je pravda, že tahle 6-místná konfigurace je trochu specifická, ale cíleně může stačit. Takových Cimrmanů na zájezd nejspíš víc nejezdí. Soubor a technika jezdí v jiných autech.

Ale pokud chceš převézt šest lidí rychle a opravdu luxusně, jsou tu i lacinější volby. O to šesté místo vedle řidiče se ti lidi budou prát. >:D >:D >:D [odkaz]

Zlatým hřebem těchto vanů bývá prostornost
Pět metrů a ňáký drobný, důvod pro radost

To srovnání pokulhává, chápe většina
Přesto : tam, kde Sharan končí, Hyundai začíná

Abych však jen nepěl chválu, háček najde se
Že je Hyundai šestimístnej, je spíš recese

Pro řidiče, spolujezdce – vpředu paráda
Třetí by si musel strčit nohy za záda
>:-[]
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:24
Re: Komu je to určeno?
Kapely? Kapely u nás jezdí především tato dvě auta. Ford Tranzit, nebo VW Crafter.. ti nejbohatší mívají Sprintery, ale pokaždé v jejich maximálních délkách, jelikož potřebuješ převézt kapelu + techniku ideálně v jednom. Crafter i Sprinter nabídne pak relativní pohodlí a vejde se i technika. Samozřejmě se nebavíme o kapelách typu Kabát, s kterými přijedou i kamiony s podiem a zvukařem. Málokterá a to i dost známá kapela jezdí v ČR ve dvou autech, maximálně sem zažil Kryštof, který přivezou dodávkou (Jumper + dodávka s krabicí (nevim, jak se tomu řika :D) s efekty, vozí nějaký míče či co a svoje světla.. a Ríša jede po svejch autem) a nebo Wanastovky.. zase dodávka s krabicí s technikou + Multivan nebo co to je :-) Sám takhle jezdím a jelikož nejsme nejbohatší a nejslavnější, máme jednoho Tranzita >:D

P.s. za tu říkačku máš :yes: Za to by se nestyděl ani ten Ríša:D
20. 10. 2014 09:51
Re: Komu je to určeno?
:yes: :-) >:D
20. 10. 2014 09:22
Re: Komu je to určeno?
Osobně vím o člověku, který o tomto autě vážně uvažuje - čekají s manželkou třetí dítě a chce prostě velké rodinné auto.

Jinak pokud člověk nakoukne do garáží boháčů, často se stává, že vedle 911 Turbo či něčeho podobného tam stojí i Multivan v plné výbavě. Véčko se navíc brzy začne nabízet i s pohonem všech kol, takže by právě v podobných garážích mohlo Multivan nahradit.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:26
Re: Komu je to určeno?
Multivanu rozumím, ale ten mi přijde poněkud praktičtější, možná sem to jen nepochopil a Véčko se dá taky nakonfigurovat lépe :-) Ale když už třícípou hvězdu, tak mi praktičtější přijde Viano.
20. 10. 2014 09:33
Re: Komu je to určeno?
Tohle je nástupce Viana, které se přestalo vyrábět :-) A jak píši v testu, prostřední Véčko je dokonce větší než prostředně velké Viano, ačkoliv na to nevypadá.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 09:56
Re: Komu je to určeno?
Tak to se omlouvám za nepozornost :-) I tak ale moc nechápu význam superluxusní dodávky do rodiny v ČR :-) V USA pro velkou rodinu asi ano... tady jen pro hrstku.
20. 10. 2014 10:02
Re: Komu je to určeno?
Ano, s tím souhlasím, pro každého to není :-)
Avatar - boost.
20. 10. 2014 09:37
Re: Komu je to určeno?
Multivan je ale dodávka stejného zaměření jako bylo Viano nebo teď nové V. Kulturnější dodávky.
20. 10. 2014 15:01
Re: Komu je to určeno?
Da sa nakonfigurovat rozne. Mozes mat 6,7 a 8 sedaciek. Hafo roznej vybavy. Kufor tiez neni maly ani v tejto verzii. V pohode tam napchas bagaz pre 8 ludi na tyzdnovy vylet, mali sme to pozicane. Ja o Vcku tiez uvazujem, vela krat bereme aj starych rodicov (free babysitting). Takych par sto kilometrovych rodinnych vyletov robim rocne vela a naozaj si viem predstavit vyuzitie toho auta. Cestovanie je ovela komfortnejsie.
Avatar - woody-alien
20. 10. 2014 09:29
Re: Komu je to určeno?
To jste mi připomněl historku, která se udála před pražskou ZOO před pár lety. Zaparkoval jsem a šel se ženou a dítětem ke vchodu, když zrovna k parkovišti směřoval luxusní Multivan. Řidička stáhla okýnko a pozdravila obsluhu parkoviště. Zjevně se znali a tak padlo: Dobrý den, paní XY, copak to máte za novej bourák ? Ale ani mi nemluvte, řekla jsem manželovi, že potřebujem prostorný auto, abychom se tam s dětma pohodlně vešli.....a on mi koupí TOHLE. Já ho snad zabiju. >:D
20. 10. 2014 09:34
Re: Komu je to určeno?
>:D Je pravda, že každá žena to opravdu neocení. Ale znám mnoho lidí, pro které je takovýto stroj naprostý ideál, samozřejmě občas bez až takto luxusní výbavy. :-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 10:16
Re: Komu je to určeno?
Přesně tak... jde mi právě o to spojení testovaného kusu jen s šesti místy, skoro žádným kufrem a až zbytečného luxusu. Dodávka pro aktivní rodinu, kam naložíte kola, sportovní vybavení, nebo se v tom krásně vyspíte... to má velký smysl :-)
20. 10. 2014 10:20
Re: Komu je to určeno?
On ten kufr zase tak malý není a sedadla se dají snadno posouvat. Tohle je navíc vrcholná specifikace, kterou si koupí málokdo a Mercedes nabízí i obytnou variantu :-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 10:37
Re: Komu je to určeno?
Jistě, jako model to smysl má, ale testovaná specifikace je už pro hodně úzkou skupinu kupců.
20. 10. 2014 16:03
Re: Komu je to určeno?
To je asi jako Octavie za milion. Prostě to dalo zastoupení do novinářské flotily, tak se to testuje. Nakonfigurovat si ho můžeš dle libosti. Existuje poptávka po luxusních dodávkách a Mercedes chce svůj díl koláče. Někde jdou mnohem dál.

Co se rodin týče, například sestřenice s manželem pořídili Multivan proto, že s sebou často berou prarodiče. Ti se do Pašíka nevejdou. :-)
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 09:01
Re: Komu je to určeno?
Zde to chápu a Multivan je skoro o 50% levnější ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 10:47
Re: Komu je to určeno?
ja skor to vidim ako manazerske auto... teda auto ktore nebude urcene sukromnym osobam ale skor vacsim uspesnejsim firmam.....

rozhodne je pravda ze sukromna osoba taketo nieco moc nepotrebuje a malokto na to aj bude mat.....
21. 10. 2014 19:31
Re: Komu je to určeno?
byl jsem ted na dovolene v USA, a udelal si vylet autem ze SanFrancisca do LosAngeles a LasVegas (Dodge Charger - bezne auto v tamnich pujcovnach), v planu jsem mel i vejlet do GranCanyonu, jenze pak jsem zjistil ze z Vegas je to dalsich 250mil (takze 500 tam a zpet a jelikos me obden cekalo 550mil zpet z LV do SF tak jsem ridicsky vejlet vzdal), a prave pri prochazeni Vegas tam na stripu narazis na nekolik spolecnosti co poradaji do GranCanynonu vejlety z Vegas, a vetsina z nich nabyzela prave bud ze se tam jede 6 mistnym luxusnim Mercedesem za $349 na osobu (celodenni vejlet) a nebo helikopterou za $459 na osobu (cca 4 hodiny) v obou pripadech max 4 osoby
20. 10. 2014 09:03
žeby
nejdražší 4válec všech dob? ví někdo o budoucím rozšíření motorů..
Rozbalit vlákno
7
20. 10. 2014 09:08
Re: žeby
Najdrazsi ani zdaleka nie. Pokial to citam spravne tak V6 nebudu. Mozno tak nejaky hybrid ale o tom je tiez ticho.
20. 10. 2014 09:11
Re: žeby
jo [odkaz] ;-) [odkaz] 221 právě teď >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 10. 2014 09:17
Re: žeby
Naftový šestiválec údajně nebude. V tomto je politika Mercedesu trochu zvláštní, ostatně i třída S má nejsilnější turbodiesel s výkonem 260 koní, zatímco konkurence jde ke 400 k.
20. 10. 2014 09:24
Re: žeby
nebude. i ty nejzatvrzelejší časem povolí, nebudou mít na výběr ;-)
Avatar - boost.
20. 10. 2014 09:38
Re: žeby
Souhlas. Ani C stále nemá šestiválcové diesel. Pravděpodobně budou sázet na R6, ty ale přijdou za docela dlouhou dobu.
Avatar - KANKUNEN
20. 10. 2014 10:18
Re: žeby
V dnešní době je v C hodně na rozmyšlenou, zda nemít raději R4 benzín než naftu V6.
20. 10. 2014 10:24
Re: žeby
Není, nafta V6 se v C vůbec nenabízí ;-\
20. 10. 2014 09:26
kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
3x, 7x, 25x?
plni temhle motor, chlubici se euro6, vubec normu euro 3 s limitem 500mg/km NOx, když prumer rakovinometu s euro 6 v realnem provozu je 560mg/km NOx, tedy 7 nasobne prekroceni stavajici normy??
Rozbalit vlákno
8
20. 10. 2014 09:33
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
to je zbytečný se s tím zabývat, stačí zařadit do kategorie dízlpopelnic [odkaz] a uplatnit na něj embargo, hotovotočit žádnýsrrmilápaní ;-)
20. 10. 2014 09:39
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
vyborny referencni stranky
beru je jako jeden z odrazových mustku boje proti rakovinometum...
20. 10. 2014 10:23
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
Chtěl bych porozumět, jakej klíč k vyluštění tajenky co jsi tu napsal mám použít?
Avatar - Emel
20. 10. 2014 10:27
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
Někde se teď objevila studie, podle které v reálném provozu produkují naftové motory plnící Euro 6 mnohonásobek emisí než kolik odpovídá té normě... tak je to asi narážka na to.
20. 10. 2014 10:32
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
JJ, tu jsem četl. Byla primárně zaměřená na dieselový motory v nenormovaný, tedy běžný zátěži. Stejný to bude samozřejmě u benzínů, hybridů i elektromobilů.
Problém není v autech samotných, ale v (ne)inteligentním řízení dopravy zvláště ve městech. Všechny ty na sebe nenavazující světelný křižovatky, slabá regulace a usměrnění dopravy v případě oprav komunikací, chybějící interaktivní tabule, pracující s aktuální dopravní situací.
To jsou věci, který v prvopočátku pomohou reálně násobně snížit zátěž z exhalací. Nikdo je neřeší...je přece o tolik jednodušší říct, vždyť doprava je největší zlo.
Avatar - Emel
20. 10. 2014 12:00
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
U elektromobilů snad ne ;-) . Že je na tom benzín a diesel podobně vypadá logicky, ale jestli to tak opravdu je nevím... třeba emise NOx benzínu pod zátěží tolik nerostou? Nevím, studii jsem zatím nečetl.
20. 10. 2014 12:20
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
U elektromobilu jsou problemem suroviny pro baterky a benzin (primovstrik) zase trapi saze.
20. 10. 2014 12:25
Re: kolikrat vic jedu NOx vypousti tenhle rakovinomet??
Přesně tak jsem baterkový auta myslel. Neplynulost doravy=větší nároky na spotřebu=více dobíjení=elektrárny...blabla
20. 10. 2014 12:33
interiér
vzhled tohoto auta je úchvatný, kdybych potřeboval velké auto co vypada hezky a měl na to peníze..ten interiér je úžasný :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 12:56
Pro trochu větší rodinu
ideální kočár. :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 13:14
.. problém jsou krátké příčné nerovnosti..
Existuje vůbec dnes nové auto, pro které nejsou? Abych věděl, kde hledat..
Rozbalit vlákno
4
20. 10. 2014 13:25
Re: .. problém jsou krátké příčné nerovnosti..
Jistě, mnoho aut s nimi nemá problém. U vzduchového odpružení se ale jedná o klasickou potíž vozů s tímto systémem.
20. 10. 2014 13:57
Re: .. problém jsou krátké příčné nerovnosti..
a dle Vašeho názoru nejkomfortnější podvozek u vozu do cca 1mil.?
20. 10. 2014 13:59
Re: .. problém jsou krátké příčné nerovnosti..
Jednoznačně Citroën C5. Ale často se dá hodně udělat i specifikací, kupříkladu obvykle jsou pohodlné i ostatní vozy střední třídy, když mají malá kola a základní podvozek.
20. 10. 2014 22:26
Re: .. problém jsou krátké příčné nerovnosti..
I po faceliftu? Zdá se mi, že teď už c5 až tak komfortem podvozku nevyčnívá, ta změna oproti verzi před faceliftem je opravdu veliká.
20. 10. 2014 16:05
Extra kočár
Tak já sem si dal s V 220 letos Chorvaty a spokojenost maximální,byť nejsem milovník nafty a spotřeba mě netrápí 70L nádrž sem ani nevysál. Pohodlné do 130km/h tiché autíčko co mě sedlo jak hrnec na zadek.Todle se Mercedesu povedlo a oproti Multivanu je to zas o kousek dál,škoda jen že není šestiválec. Už se jen nemůžu dočkat až přijde na mě řada :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 17:18
Ako auto super...
ja som bol dosť prekvapený kam sa až nové V-čko dostalo..mne to totiž spracovaním a materiálmi neprípominalo van ale luxusnejší sedan.vlastne dosť luxusný...cestovanie je super podvozok je dobre naladený a nerovnosti žehlí na môj vkus velmi dobre...od motora nejdú žiadne vibrácie ani nadmerný hluk tak ako tomu bolo vo Viane...kedysi vyberať medzi Multivan a Viano, bral by som Multivan..teraz by som ale bral Mercedes..je síce pravda že full V je drahšie ako full Multivan ale je nutno uznať, že Merc je o generáciu vpred pred VW... :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 18:10
Asi najlepší van aký je...
mňa totiž na tomto aute prekvapil ten neskutočný skok vpred pred predchodcom, teda Vianom. Ono sedieť v tomto aute bolo dosť prekvapujúce pretože toto auto ani náhodou nepôsobí v interiéri ako van..na mňa skôr pôsobí ako kvalitný a hlavne luxusný sedan..podvozok je na môj vkus dobre naladený a dobre filtruje nerovnosti...veľké plus je pre mňa uričte v motore...motor je krásne tichý a do interiéru neprenikajú vibrácie tak, ako tomu bolo u predošlého Viana..teda neviem ako ostatný ale vo Viane mi prišiel ten motor fakt hlučný, prevodovka nie moc živá a nie velmi rozhodná, trakciu v zime nekomentujem, neviem ako bude na tom toto V-čko ale myslím že lepšie..a taktiež spolahlivosť...Viano sa kazilo a to dosť, u V-čka je na to ešte skoro uvidíme ako sa to bude chovať po napr. 200 000km...za mňa ale :yes: nie len pre auto samotné ale aj pre značku Mercedes za ten úchvatný progres za posledné roky..pretože kvalita ich značky stúpla a to dosť.. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - m.z.
20. 10. 2014 20:48
Re: Asi najlepší van aký je...
Jako bývalý majitel Multivanu musím potvrdit hlučnost Viana. Když jsem v r.2005 vybíral mezi těma dvěma, tak mimo nemožnost kombinace 4x4 s V6, se Viano diskvalifikovalo až obtěžující hlučností motoru 2,2.
Dnes by se asi karta obrátila ve prospěch MB, uvidíme co na to VW.
Avatar - Bristol
21. 10. 2014 00:05
Kharl
vyzývám redakci k blokaci IP uživatele antidiesel za agresivní propagaci ekoterorismu... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
21. 10. 2014 16:46
s tym luxusom...
...by som sa az tak neohanal. ten si z casti uziju mozno tak vodic so spolujazdcom....
ale vzadu mozu byt komfortne kozene sedacky, ale bez ventilacie ci masaze to az taky luxus nebude.....
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud