Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - grifith
POCHVALA
| 20. 10. 2014 18:46
Chtěl bych pochválit a zároveň poděkovat redakci za vůbec první uveřejnění celého testu AutoTIPu :yes:
Avatar - _Karel_
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:08
K pochvale se přidávám. Test samotný mi přijde místy podivný, hodnocení Hyundaie občas nerozumím- přijde mi nefér.Podivný bodík k bodíku a máme poraženého.Ale je to holt nutno brát jako subjektivní hodnocení, tak budiž.
Avatar - grifith
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:14
Ono částečně jde o subjektivní hodnocení, ale sešli se opravdu dobří soupeři a docela bych se s hodnocením ztotožnil. Možná by Hyundai nemusel mít takový bodový odstup, ale budiž. Dokáže si totiž vydobít své místo díky příznivé ceně a proto první místo v kategorii Cena/výkon ;-)
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:03
Máš pravdu, místy jsou ty body divné, ale je to hodnocení redakce a tak je třeba ho brát. Za mě :yes: a s výsledným hodnocením souhlasím. ;-)
Avatar - rokyta.p
POCHVALA
| 23. 10. 2014 18:33
Pochvala musí být, taky souhlasím, že nastrojený kostitřas Ho.vník je poslední brr 8-s Z těch dvou zbylých normálních, kdybych měl vybrat na 3-5 let, zvolím Astru. Z dlouhodobějšího hlediska se ale u ní bojím koroze, takže na delší dobu spíš Golfa.
Avatar - Ozzman
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:20
Jen sem zvědavej, za jak dlouho sem někdo přijde vysvětlit, že ta Astra vlastně vůbec nevyhrála, protože Golf je prostě lepší >:-[]

Bravo Opel, určitě z těchto 3 je nejhezčí, bohužel jsem ji ještě nejel...
Avatar - grifith
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:24
Psal jsem to výše, s hodnocením bych i souhlasil. Fortelnost Astry má dvě strany mince. Na nedostatek dynamiky si díky skvělým novým jednašestkám CDTi neze stežovat - doporučuji vyzkoušet ;-)
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:30
Snad k němu bude dostupný časem i automat, motor je to dobrý
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:33
[odkaz]
Avatar - _Karel_
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:42
Nic neříkající video. Opel je o několik metráků težší.
POCHVALA
| 20. 10. 2014 19:49
Opel je 2020kg (320Nm ;-\ ) vs VW kombi je 1960kg (200Nm :-) )
CDTI 320 Nm rozdíl TSI 200 Nm ?
Avatar - _Karel_
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:36
VW Golf 1960kg? To ses asi spletl, ne?
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:39
[odkaz] :-)
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:49
Celkové hmotnost není podstatná, rozhodující ja ta pohotovostní ;-)
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:03
Proto to už jsme tam byli celkem pěti lidé a plný kufr >:D >:D
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:08
Jasně, tak to jste si užili >:D
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:11
Dám vám jasné :-)
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 19:56
Copak nám má to video ukázat?
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:05
Copak nám to tak asi přinese?
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:08
Dokážeš mi odpovědět. co tebou postnuté video ukazuje?
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:13
Jen proto abyste měli pravdu, že se mu nafta opravdu nevyplatí ;-)
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:42
A jak je to na tom videu vidět, můžeš mi to objasnit? >:D
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:44
Abych objasnil svůj postoj, tak proti nic nemam, dokonce ani to co ;-)
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:47
Hele ukončeme debatu pro tvůj zásadní nedostatek a tím je čeština, ta ti fakt nejde.
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:48
>:-[] :yes:
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:20
Ale bohužel to již nejde, takže dělej si to klidně sám!
Avatar - grifith
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:21
já na to mám lidi >:D Až se česky naučíš, můžem pokračovat!
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:24
Až potom se může naučit si také odpustit...
POCHVALA
| 21. 10. 2014 21:26
No budeme hrát samozřejmě také, ale lidem se vždycky nejvíc líbila ta původní. :-)
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:05
Dav z Vlkohradu tentokrát bude muset skousnout, že jejich prince porazil mladík z Rüsseslheimova >:-[] I když já se klidně přiznám, že bych i tak radši volil Golfa.
POCHVALA
| 23. 10. 2014 15:56
V této konfiguraci (motorizacích) třeba jo, v jiných to bude zase naopak, nedělal bych z toho globální závěr.
POCHVALA
| 21. 10. 2014 20:01
Po delší době zase vlastní českej srovnávák a ne německej přeloženej blábol. Chválím redakci za tento počin :yes: a jen houšť :yes:
To se mi líbí VW Golf Variant
| 20. 10. 2014 19:05
Jasná volba benzinový přeplňovaný čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 103 kW líbí se mi dost ta dynamika motoru a jede to kopec :yes: , tak se mu nafta nevyplatí.
To se mi líbí VW Golf Variant
| 20. 10. 2014 19:59
Máš pravdu, v benzínu by dominoval jasně Golf. V testu by ovšem měl být Golf 81kw s tím novým dieslem, Astra je dobrá a vyšší hmotnost má 2 strany mince. Interiér je snad z nejkvalitnějších materiálů ve své třídě. Jediná nedokonalost je info displej se zastaralou grafikou. Kufr dostačující, místa taky, výhled spíš průměr, ale jinak Opel má 5letou záruku, plno akčních výhod a nejezdí jich u nás tolik. V nabídce je od atmo. motorů, turba, lpg až po diesel. Těším se, až příjde nová Astra, ta by mohla klidně usilovat o post 2 na evropském trhu v prodeji a minimálně stejného místa za design. U mě má Astra + za sedan.
Avatar - wakantanka
To se mi líbí VW Golf Variant
| 22. 10. 2014 13:10
Ešte jednu výhodu tá Astra má - nekradne sa ani zďaleka toľko čo hocaký koncernový model. >:D
Avatar - 3_diamanty
priznam sa ze som cakal
| 20. 10. 2014 19:45
ze to vyhra golf variant....

porovnanie viacerych aut sa mi paci, mohlo by byt viac takychto testov kde je aspon 3-4-5 aut naraz zoci voci aby mal clovek lepsi prehlad
priznam sa ze som cakal
| 20. 10. 2014 19:50
Tak s tím naprosto souhlasím ;-)
priznam sa ze som cakal
| 21. 10. 2014 20:33
Take souhlasim.
Ze tam chybi Octavia je proste skoda.
priznam sa ze som cakal
| 21. 10. 2014 20:48
Proč škoda? Když tam jednou chybí oktávka, tak najednouo budeš žehrat? A kdyby tam byla, sto jinejch by spílalo redakci, že ji tam zase automaticky dali. Svět se netočí jenom kolem Škodovky.
Avatar - grifith
priznam sa ze som cakal
| 21. 10. 2014 20:44
takový megatest najdeš na autorevue, ale když opakovaně zhodnocuješ jednu a tu samou disciplínu tak, aby o vítězi nebyl pochyb, pak takový test nemá valný význam...
priznam sa ze som cakal
| 21. 10. 2014 20:45
Navíc samoúčelně rozdělený do kapitol a dokonce i na pokračování, aby nahonili čtenost >:-[]
Avatar - Emel
priznam sa ze som cakal
| 22. 10. 2014 11:46
To pokračování bych nekritizoval... oni si s tím dávají docela dost práce a projet a popsat 11 kombíků fakt není na jedno odpoledne.
Avatar - Emel
priznam sa ze som cakal
| 22. 10. 2014 11:45
Můžeš si přečíst poslední kapitolu jízda... podle mě to dělají docela dobře. Největší omezení vidím v tom, že výsledky jsou platné pouze pro zvolenou variantu... a to je zrovna 1.6 nafta, která mě až tolik nezajímá.
Avatar - dal
Docela
| 21. 10. 2014 21:32
jsem překvapen, že byla i30 tak slabě vybavená za ty prachy.
Každopádně se ztotožňuji s výsledkem testu. Astra je velmi dobrý automobil a jen motory(s výjimkou testovaného) ji sráží v prodejích.
Avatar - Ozzman
Docela
| 21. 10. 2014 22:28
No, ona je sice i30 všude nabízena za lidovou cenu v reklamách, ale párkrát sme ji zkoušeli poptávat (konkrétně kombiky) u různých prodejců v průběhu posledního půl roku (a to teď zase trochu ty ceny klesly jak tak koukám) a realita není takový med. Ty vozy "již od" jsou chudáci s 1.4 benzínem se základní výbavou. Pokud sme chtěli třeba 1.6 88ke, nebo nedejbože GDI 99kw, byl si rázem přes 400 tisíc. A to mluvím jen o benzínu... za 400 už se dá sehnat dost obdobných vozů konkurence.

V hatchbacku teď známej koupil skladovku, sice docela solidně vybavenou, ale základní 1.6 za 380 a to ještě v akci. Kdo si myslí, že Hyundai je levný, tak zaspal posledních pár let :-) A to nemluvim třeba o ix35...
Docela
| 21. 10. 2014 22:38
Souhlasím, že Hyundai levný není...ale tomu se říká nabídka - poptávka. Když to lidi kupují...
Docela
| 22. 10. 2014 08:52
Zajímavé, sestra má model 2014 i30 GDI kombi - včetně paketu Parking za 330 tis. - sleva byla cca. 65 tis. Pokud si někdo vůz zakoupil za ceníkovou cenu, tak je prostě, jak to říci kulantně - blbec, který není schopný vyjednávat. Test úplně na nic. Ad. jízdní vlastnosti, je to přesně naopak, recenzent je uplacený, nebo osel, který s tím vozem zřejmě nikdy nejel, nezávislé zavěšení v i30 samozřemě funguje mnohem lépe než traverza v Golfu, a to za všech situací, jde o řidičsky zajímavější vůz. Kvalita vypracování interieru je téměř srovnatelná s Golfem. Co se týče Astry, nevím, nemohu hodnotit, ten vůz neznám.
Avatar - _Karel_
Docela
| 22. 10. 2014 09:37
Na podvozek i30 taky čtu všude v podstatě chválu co do komfortu. Sport nic moc.
Co se týče ceny- porovnávají se samozřejmě ceníkové ceny, slevy přece umí i VW i Opel, a nikdo v testu neříká, že nejdou vyjednat lepší než uvedené.Máš představu, že během testu bude novinář obíhat všechna zastoupení testované značky a licitovat o ceně?
Docela
| 22. 10. 2014 10:56
Reagoval jsem na osobu, která tady něco plácala o 380 tis Kč za 1.6 88 kW hatchback, předpokládám tedy, že pokud to skutečně zaplatil, tak dealera zasponzoroval desítkami tis ze svého...
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:30
Kdyby sis to přečetl pořádně tak víš že mluvím o kombíku....
Docela
| 22. 10. 2014 14:55
cituji: "V hatchbacku teď známej koupil skladovku, sice docela solidně vybavenou, ale základní 1.6 za 380 a to ještě v akci. Kdo si myslí, že Hyundai je levný, tak zaspal posledních pár let A to nemluvim třeba o ix35... "
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:01
Ano, ale urážel si mne za to že si vymýšlím, já sem i kombika sehnal za 380, jen ne tak vybaveného....

Toto auto v HB si koupil známý, my od K/H upustili, protože sme narozdíl od něho a jiných poptávali i jinde a dohodli sme se na lepší nabídce pro nás...
Docela
| 22. 10. 2014 15:16
Odmítám již debatovat s někým, kdo neumí číst / psát.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:25
To je opravdu dospělé od tebe, stejně jako srovnání ceníku u jedné automobilky a slev u druhé.... užij si to :-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 09:37
Na jaře taková sleva byla nemyslitelna dostali smě se na 30 tisíc na 88kw 1.6. A to jen proto že od tohoto dealera smě měli už dvě auta ( sice od koncernu,ale dealer stejný) jízdu hodnotit nemohu protože s torzkou sen nejel ani v golfu ani v octe, vždy jen multilink. Ale úroveň zpracování interiéru je o dost horší. Znám všechny tři zástupce z testů a Hyundai je nejhorší. Už jen přesednuti do sesterského ceedu je o levél výš. Tvrdé a levné vypadajíci plasty, nehledě na to ze interier je zvláštně tvarovaný a ne vždy dobře slicovany. Ještě v novém voze ty plasty Korejce zvláště pachnou ale to je subjektivní vnímání. Na golf ani astru ten interier nemá a v konkurenci v této třídě je snad horší jen oktavie active. Tady je třeba přiučit se od kie.
Docela
| 22. 10. 2014 11:01
Nesmysl, i30 má v průměru více měkčených plastů než nová Octavia III, slícování je velmi dobré, nikde nic ani nezavrže... Design interieru nehodnotím, ergonomie ujde, subjektivně, také mne to příliš nebere... Přijde mi, že tu o i30 píšou lidé, kteří v ní snad nikdy neseděli a ventilují si tak své frustrace / averse, jinak si to nedokážu vysvětlit... Ano, i30 je rozpočtovka - s výborným poměrem výkon / cena, nicméně si nemyslím, že si zaslouží kydání špíny - zejména na podvozek (který je na špici dané třídy) a interiér (který rozhodně patří do lepšího průměru)...
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:13
Sedel sem v několika i30 a ix35, podíl plastu sem nepočítal ale měkčena je palubky shora a zespodu je plast tvrdý jako u oktavie a navíc vypadají o rad hůře. Ty jsi v golfu sedel? Mluvíš zase tak jako bys znal akorát golfa z 90 tek.. A zkus třeba ještě ceeda ať vidíš ze Korejce nekrivdim.
Avatar - dal
Docela
| 22. 10. 2014 12:53
Já mám s i30 najeto bezmála 60 tis a s Leonem 30 tis. Spíš s ní nemáš ty žádné zkušenosti. Plusy i30 jsou záruka, cena základních verzí a to že se nekrade, jinak na konkurenci absolutně nemá. Podvozek i30 je hodně slabý průměr a nezachrání ho ani multilink. Ten interiér nebudu ani hodnotit.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 13:03
Nemá, jen ji viděl u sestry.... Sám to píše. Leon bych z koncernove trojice hodnotil jako nejslabší v interiéru ale nejsilnější právě exterierem. Navíc na trhu jsou ještě jiná auta než koncern a Hyundai, jenže to už je mimo jeho kapacitu. Leon je však povedeným a za slušné ceny. Taky jsem po něm pokukoval :-)
Docela
| 13. 12. 2014 10:32
zejména na podvozek (který je na špici dané třídy -to si delas * ne? >:-[]
Ja to auto mam uz nejake 2 roky a pred tim jsem mnel Oktavku 2
Takze podvozek I30 ani nahodou nedosahuje kvality OII natos jeste Golfa a astry .
Dale je to hodne spatny odhlucneni podvozku. Zbytek +- muze byt.V OII mi nikdy nic nevrzalo, v I30 se objevuji rezonance budiku a stredoveho panelu ale takovych malickosti je tam hodne.

Nejvetsi slabiny toho auta Podvozek a odhlucneni.
Docela
| 2. 1. 2016 08:42
spiderwolf má naprostou pravdu. Přešel jsem z Focusu 1, což byl v té době ve své třídě etalon v jízdním projevu (dodnes se většina podobných aut s tím nedá srovnat), na i30 2, a mohu říct, že i30 má velmi podobný podvozek, jen se díky měkčímu odpružení v zatáčkách nepatrně víc naklání. A mohu to porovnat ještě s firemními Oktávkami, které se zdaleka podvozkem i30 nevyrovnají. To, co si mohu dovolit v i30, to se žádnou Oktou. i30 mám taky 2 roky a nikde mi nikdy nic nevrzlo. Co se odhlučnění týče, málokteré auto je dnes takhle tiché, myšleno od motoru, je pravda, že podvozek je trochu slyšet, ale nic výrazného.
Když tu pročítám příspěvky některých "znalců" i30tek, tak se nestačím divit, jaké výblitky nesmyslů tady prezentují. A test je taky hodně lživý.
Avatar - wakantanka
Docela
| 22. 10. 2014 13:14
Hm, tá paralela s tým sesterským skoro dvojčaťom Ceedom je zaujímavé. Hlavne ak človek uváži to že Kia by mala byť oproti Hyiundaiu tá lacnejšia varianta.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 13:42
Opravdu, bez se přesvědčit :-) ceed je uvnitř evropstejsi a hlavně i působí lepším dojmem. Plasty vypadají dobře jsou i měkčené, ne vše ale je to znát. Kdybych měl volit mezi těmito dvěma tak nevaham :-)
Avatar - wakantanka
Docela
| 22. 10. 2014 20:00
Vieš, prekvapuje ma to veľmi. Sám mám aj Kiu Carnival, ségra si kúpila predchádzajúce Rio, jasne ani v jednej nič nevŕzga, ale to Rio je samý tvrdý plast. V mojej je horná polovica buďto mäkčený plast alebo je to (dvere) potiahnuté rovnakým materiálom ako sedačky, veľmi príjemné na dotyk. Proste mal som za to, že Hyiundai by mal byť o čosi lepší vo všetkom od Kie, niečo na spôsob VW - Škoda. Určite do salónu zájdem, ale musím počkať na dobrý deň keď ma tí zombíci tam len tak ľahko nerozhádžu. >:D V tomto minimálne v našom meste má Kia oproti koncernovému súrodencovi čo doháňať.
Docela
| 2. 1. 2016 09:14
Totální kravina. Ceed má plasty o hodně horší a hlavně lacinějším dojmem působící než i30. V i30 je měkčených plastů daleko víc. Osobně ověřeno. Celý interiér Ceedu působí laciným, chudším dojmem.
IMHO Hyundai bude svoji dceru Kii vždy trochu přibrzďovat v celkové kvalitě, stejně jak to dělá VW se svými dětmi.
Docela
| 22. 10. 2014 19:25
Nevim v jake si sedel vybave ale Fleet 2 je perfektne slicovanej, nic nikde nevrze, povrchovka plastu a mekceni nema chybu. Povestna ergonomie koncernu je pro me totalni hovadina diky idiotskymu stredovymu tunelum kdere ubiraji misto na pravou nohu - je to problem Golfu, Okty, Supa, Pasatu. Dokupy s debilnim serizenim kolibky sedadla a se strmym prednim sklem ktery mam blizko hlavy je to pro me osobne ergomonickej pruser. Mam 180 a 95 kg, dlouhy nohy a v tehle autech si pripadam jak sardinka. FFIII je ale jeste horsi a kdyz jsem zkusil novou Mazdu 6 ktera se mi dost libi, nechapal jsem jak malo mista pro ridice muse byt v tak navenek velkym aute. Zadnej smrad se taky nekona.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 19:35
Tak já mam 188 a 100Kg. FoFoIII mi vyhovoval nejvíce v této třídě, najezdil sem s ním teď 2000km, máme ještě Kugu, stejný interiér, žádný problém. Oktávka mi taky nevadila, ale ve Focusu se mi líbilo více, hlavně i díky jízdě. Jinak já jezdím autem o třídu výše a i přesto mi to extra nevadilo, nutno podotknout, že ve starší Octe se mi líbilo více co se prostoru týče. Leon je stísněnější, u i30 sem si na místo nestěžoval. Seděl sem v Tricoloru a pak v tom levnějším, co se dnes snad už ani neprodává a opravdu žádná sláva. Kia je trochu lepší a Golf je prostě zatím špička.. Oktávky bych sem moc netahal, tam to záleží na výbavě a i tak mají ošklivé výplně dveří.

Souhlasím s Mazdou 6... taky sem si nemohl najít pozici za volantem. Jinak povedené auto.

Zkus to Astru, neni špatná... paradoxně sem si uvnitř připadal lépe, než ve větší Insighnii, která je dost stísněná... Ještě mne vždy vyhovoval Renault, Megane i přes své stáří má také co nabídnout :-)
Docela
| 23. 10. 2014 19:23
Divne, mam o 4 cm mene a v G7 se mne sedi dobre. Zkusil jsi ruzne kombinace vysky sedadla, vetsi vysunuti volantu a posun sedadla vice dozadu? S natazenymi nohami by to melo byt ok ...
Avatar - Swordfish76
Docela
| 22. 10. 2014 11:02
Trochu kecáš ! i30 kombi s motorem 1.6GDI a výbavou Weekend (vč. např. 16" kol, vyhřívaného volantu a sedaček, park. senzorů vpředu i vzadu, BT handsfree, duální automatické klimy a dalších) má ceníkovou cenu 420.000Kč, ale prodejce sám nabídne slevu 50.000 i víc. Teď zrovna mám rozjednaný nákup tohoto auta a nabídli mi go za 370 tisíc a skladovky jsou k mání i těsně nad 350 tisíc. A za tuhle cenu člověk autove stejné třídě s podobnou výbavou hledá těžko.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:06
Tak kecám no.. Psal sem ze ty poptávky na vozy byly na jaře a horkotezko smě se dostali na 380 v trikoloru.. Nyní je i více vozu Skladových....a i ceník nějak popadl dolů..
Docela
| 22. 10. 2014 11:11
To je přesně "vono" - lhát. Aspoň, že ses přiznal...
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:16
Asi nechápeš ironií. I30 v březnu ( obešli smě 3 dealery) a nejlepší byla nabídka na 88kw Za 380 trikoloru. Tsi jede o rad lépe..
Docela
| 22. 10. 2014 11:21
Naopak, pochopil jsem to zcela přesně, nemyslíš -> zaplatíš, za blbost i lenost... Sestra obeslala všechny dealery v ČR a posleze je nechala soutěžit mezi sebou... Které TSI máš na mysli, tu 1.2 63 kW? Funny... :-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:24
Za 400 se dá sehnat reálné i Leon 1.4 a btw než 88kw 1.6 jede lépe i silnější 1.2 tsi...zkus to...
Docela
| 22. 10. 2014 11:27
To rozhodně, až na drobný fakt, že s i30 ušetříš 100 litrů a budeš tak jezdit 5 let zadarmo. >:D Ty jsi ale osel... :-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 11:40
Za 400 tisíc dostaneš i 30 s udwjchanym a úžranym gdi, který prý a to i dle prodejců mívá i problémy s řídící jednotkou ( není to z mé hlavy). Nebo snad seženeš stejného kombíka za 300 tisíc? A precetl sis co ty servisy kie a Hyundai a jejich záruky obnáší? neříkám že je to špatně auto, ale cenou válčit už nemuze. A to srovnávám jen s koncernem, nehledě na to ze se dá v kombíku sehnat i focus s ecoboostu 1.6 za 400 tisíc. Než někoho budeš nazývat oslem, tak se podívej a projed v tom, co nabízí a jak jezdí konkurence...
Docela
| 22. 10. 2014 12:42
Nauč se nejdříve pravopis, pak přijď diskutovat s dospělými... ;-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 12:57
Za 1.píšu na mobilu a za 2. Útočit na mou osobu si začal ty, takhle se právě dospěly jedinec nechova. Došly ti argumenty? Ze se snižujes k takovému počínání? Vylez ze sestry i30 a bez se podívat jak to je u konkurence, je vidět, ze o realitě nemáš páru... Pak můžeme diskutovat, urážet umí každej hňup..
Docela
| 22. 10. 2014 14:53
Jsem zkusmo hrábnul do konfigurátoru:

Leon ST kombi Style 1.4 TSI 125k 6M / 5 dveřový / 451 900
Leon ST kombi FR 1.4 TSI 125k 6M / 5 dveřový / 476 900
Leon ST kombi FR 1.4 TSI ACT 150k 6M / 516 900

Ať dělám co dělám, nikde nemohu najít LEON ST 1.4 TSI za 400 tis, spíše se v rozumné výbavě a rozumným motorem blíží k půl mega. Za 400 tis je leda tak holátko s 1.2 TSI.

Všichni o mluví o SEATu, ale nikdo ho ještě nikdy neviděl, na středoevropských silnicích jde téměř o neviditelnou značku.
SEAT lze považovat za odkladiště AUDI, defacto značka s nejmenší přestiží z celého koncernu, otloukánek, jednou budou montovat lowcost auta ala "DACIA". Co je na SEATu krásného, nevím, právě kvůli designu bych si to nikdy nekoupil, nelíbí se mi, ani uvnitř, ani venku, nicméně chápu, že má své příznivce.

BTW, tak mi poraď, co si mám myslet o někom, kdo stále jen lže a buší jednu hrubku za druhou? Ne, neurážím tě, pokud prohlásím, že jsi idiot, v tvém případě jde o konstatování faktu. ;-)
Avatar - _Karel_
Docela
| 22. 10. 2014 14:58
Dost přeháníš.
A mimo to, že se neumíš chovat, Bylo psáno:REÁLNĚ se dá koupit leon za 400. Reálně je myšleno- ne ceník.To jen pro ty "dospělé".
Docela
| 22. 10. 2014 15:26
OK, Leon ST 1.4 TSI reálně za 400 tis (jak tvrdíte), i30 kombi 1.6 CVVT reálně za 300 tis (jak tvrdím já), o čem se bavíme, o rozdílu 100 tis za relativně srovnatelné vozy...
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:32
Hezká pohádka o Hyundai.... :-) Bavíme se o nových vozech a né o předváděčkách...
Docela
| 22. 10. 2014 15:46
Samozřejmě, že o nových vozech... To není můj problém, že někdo není ochoten připustit realitu... ;-) Chápu jednání prodejce - pokud do salonu přijde osoba jako jsi ty - taky bych podobným hejlům prodávaval auta za plnou cenu... ;-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 16:00
Já bych si to auto za plnou cenu nekoupil, takové kvality Hyundai nemá.... možná ti pořád uniká, že tyto ceny co uvádím a které mi byly nabídnuty, byly téměř před rokem. Od té doby se i změnil ceník.... ale to je asi jedno viď, hlavně že si tady můžeš rýpnout, realita trhu uniká tobě, ne všechno co se třpytí je Hyundai...

P.s. u jiného prodejce jsem sehnal auto se slevou 120 tisíc Kč.... ty hejle :-)
Docela
| 22. 10. 2014 17:53
realita: i30 1.6 GDI CW, Paket Parking - 335 tis po slevě 11/2013 / i30 1.6 CVVT CW, paket Comfort - 299 tis po slevě 05/201
Avatar - wakantanka
Docela
| 22. 10. 2014 17:56
Ty budeš asi taký český Topper že? >:D Ten tiež sám za vlastné prachy auto ešte nekupoval - údajne s bratom - a s internetom mu to ide podobne rýchlo.
Docela
| 22. 10. 2014 18:02
Sorry 05/2014. Kdo je Topper nevím a je mi to silně fuk... ;-) Neboj, dostudoval jsem, pilně pracuju, auto si koupil, dokonce naškudlal i na novou Ducati. :-) Hele, aby bylo jasno, mě je Hyundai úplně fuk, neprodávám je, nijak mne ty auta neberou a nekoupil bych si je, jen jsem musel odporovat demagogii, kterou tady někteří šíří, jde totiž o solidní auta za slušné peníze - mnoha lidem slouží k plné spokojenosti. Nekoupil bych si ani SEAT, jelikož mě nebere designem, svou pseudosportovní filosofií, kdy si hraje na něco co není (reálně je SEAT jen automobilová konfekce z dílny VW, že), a už vůbec ne cenou za tato veledíla.
Avatar - wakantanka
Docela
| 23. 10. 2014 09:08
Keď to píšeš takto, tak to má hlavu aj pätu. Škoda že si takto podobne nazačal aj debatu s Ozzmanom. On si reakcie aké si predviedol určite nezaslúži. Z dlhodobého hľadiska ho mám za jedného z najobjektívnejších a najmenej zaujatých diskutérov tu na auto.cz. Na druhej strane, nemám pocit, aby tu práve on zhadzoval značku Hyiundai alebo nejakú inú. Vyjadril len svoje pocity, ktoré nadobudol keď hľadal a skúšal konkrétne kusy v konkrétnej výbave. Čo sa mne alebo tebe môže zdať v pohode, inému sa môže zdať ako menej kvalitné a menej podarené a naopak.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 19:51
Já ti říkám, že na jaře (březen 2014) mi bylo nabídnuto u prodejce Amond Kladno 380 tisíc za skladový CVVT kombi 1.6 v hnědé metalíze tricolor na alu ( pak GDI za 400 a 420 Tricolory, ruzní prodejci). Toto mne odradilo a už sem se dál o to auto nezajímal. Známý koupil (neřešil to) za 360 skladový bílý i30 hatch s CVVT za 360 tisíc v srpnu, bohužel nevím od koho, bylo to v Praze. BTW, za 405 900 se dal v létě 2014 koupit FoFoIII kombi s 1.6 Ecoboostem (motor o dvě třídy výše dynamikou se stejnou spotřebou), v dovybavené Trend výbavě, nebo i 1.0 92Kw ( opět dynamikou o řád lepší, než CVVT, zkus to)... Za 400 Tisíc i ten Leon 1.4 TSI....

Kdybys rovnou napsal slušně co a kde ste kupovali, mohl sis odpustit ty urážky...
Docela
| 24. 10. 2014 21:32
pratele musel sem si zridit ucet, je mne uplne jedno kdo si co kupuje a vlastne sem rad ze stale hromada idiotu kupuje folksvagin, aspon sou levnejsi jiny auta, ja mel i30 prvni i druhy generace i vw touran, horsi auto nez vw touran jsem predtim nemel (ridil sem fiaty punto, linea, suzuki, toyotu, kia clarus, sephia, ceed, i daewoo evanda, octaviu a dalsi)o penezich ani nemluvim. jinak srovnavat 1.4tsi vw a 1.6gdi nejde, tsi je proste s turbem jede lip odspoda, pokud budu chtit ale zavodit auto trochu vytocim tak v lepsim pripade s tsickem bude clovek mit jen dvojansobnou spotrebu a pojede sotva stejne rychle, v horsim se mu rozpadne rovnou, dalsi vec je potom (pro me treba dost dulezita avsak se nikde neprobira) trvanlivost, na tsi bych nesadil ani hlair, jinak koupil sem i kia ceed v kombiku, funglovku novou za 250.000!!! dokonce 249.00 ale, opravdu se neda nic delat, idiot zaplati cenikovou cenu
Avatar - Emel
Docela
| 24. 10. 2014 22:28
Cítím z toho zoufalou snahu potvrdit si správnost své koupě... tak... ok, lepší auto než Ceed za 250 asi fakt nebude ;-)
Avatar - Emel
Docela
| 22. 10. 2014 15:10
Za pololetí 2014 je Leon 7. v kompaktech s cca. 70t aut, pro srovnání i30 je 9. s 44t, to máš rozdíl přes 50%.

Ano, SEAT je možná značka s nejmenší prestiží z koncernu VW, protože má za sebou déletrvající slabší období. Jaká je ale ta image ve srovnání s nějakým Fiatem nebo Kiou, to je zase jiná story.

Co se ceny týče, bavíte se celou dobu o cenách po slevě, takže nemůžeš koukat na ceníkové ceny v konfigurátoru.
Docela
| 22. 10. 2014 18:32
A kolik toho prodá SEAT v Asii a Americe? >:D
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 19:04
Bydlíš snad v Americe?
Docela
| 22. 10. 2014 19:38
Tak kolik? :-!
Avatar - Emel
Docela
| 23. 10. 2014 20:20
Všichni o mluví o SEATu, ale nikdo ho ještě nikdy neviděl, na středoevropských silnicích jde téměř o neviditelnou značku.

Tak jaká Asie?
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:13
Sám ses oddělal první větou, že si sáhl do konfigurátoru. Oháníš se i30 se slevami od prodejců a porovnáváš ho s konfigurátorem Seatu??? Každý rozumný člověk se pozastaví nad tvým uvažováním...... a mne zveš ***m?

Že tys to auto neviděl, neznamená, že nejezdí, jezdí, běž se podívat do salonu jak vypadá (a nebo vylez z nory, všude po Evropě jsou nové Seaty vidět)... Říkám ti, že sem psal na mobilu, nemam čas přepisovat každé slovo 4x aby ho T9 pochopila.... o tom se už nehodlám bavit. Proč bych měl lhát? Ty si to auto kupoval? Obíhal si prodejce? Nebo si jen pálíš hubu co ti řekla sestra?? Já sem tam reálně byl, možná ještě někde najdu ty papíry z nabídek, ale teď nejsem doma... Buď rád, že se ti to auto líbí, ale nemůžeš se ohánět konkurencí, když si ji neviděl dál než s konfigurátoru proboha! Jel si s TSI? Jel si s Ecoboostem? Tyto motory jsou prostě dál, než užraná atmosféra od K/H (a když se trochu budeš zajímat, ani prodejci často nezastírají, že na svůj papírový výkon moc nejedou), jak dynamikou, tak spotřebou (CRDi je o dost lepší a konkurenceschopnější motorizací, zkus to.. ). Houpavý Hyundai sice má multilink, ale to ho nezachrání. Je to solidní auto a v nízké výbavě za solidní cenu, má slušnou výbavu, ale prober se, kolem je za 400 tisíc spousty jiných nabídek..

Ptám se tě, jak můžeš obhajovat slepě něco, co si sám nevyzkoušel dál, než z obrazovky počítače?? Jestli mi na to neodpovíš, sám se pasuješ do role idiota a diskuzního plácala, který jen přechází k osobním útokům (ach, jak je to smutné, když dojde argumentace že?)..... kdybys ty auta alespoň projel, nebo si tam sedl.... máš tu smůlu že já ano a můžeš mne nazývat stokrát lhářem.. nejsem jedinej, kdo ti tu tvrdí, že jen přehánš a plácáš....

Odpověz na ty základní a zásadní otázky, jinak s tebou nebudu dál diskutovat...
Docela
| 22. 10. 2014 15:20
Děkuji za nabídku, přijímám, dále již nebudume diskutovat, apropo, zkus nejdříve dochodit základní školu... ;-) pa
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:24
Je vidět, že ty si jí ještě taky nedochodil, jelikož nezvládáš odpovědět na pár základních a jednoduše formulovaných otázek... ;)
Docela
| 22. 10. 2014 15:29
Odpovědel jsem viz. výše... ;-)
Docela
| 22. 10. 2014 19:06
Takze trocha reality: v breznu tohoto roku jsem koupil i30 kombi, CRDI 94kW, fleet 2 paket - dvouzonovka, vyhrivany sesle a volant, parkovaci kamera, sklopny zrcatka,samostmivaci vnitrni, tempomat, multifunkci volant...je to v bile a na plechacich za 380 s dani, zadano do vyroby, zadna skladovka, nejsem podnikatel,koupeno v Brne. Chtel bych videt auto z koncernu v tehle vybave za tuhle cenu. I fabka HB by byla s 63kW TSI drazsi. A reci typu "s TSI budu jezdit az min nez s CRDI" me vzdy, kdyz prijedu z tahu do Italie nebo Francie a realna spotreba po secteni kolik jsem natankoval je 5.1-5.6 (zavisi kolik alpskej sedel prejedu a jak jsem nalozenej) hodne pobavi. Jezdim svizne, limity prekracuji max o 20 km, po par pokutach zejmena v Rakousku jsem se zklidnil.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 19:27
Za tuhle cenu tleskám.... To je docela výkon a určitě CRDi bude lepší volbou, než 1.2 a 1.4 TSI... Jenže né každý dealer je ochotný smlouvat. Kupovali jsme teď Forda a jako alternativa byla Kia. Dostával jsem se na rozdílné slevy v řádově 2-10 %. Některý dealer opravdu ochotný není.... já řekl nabídku, kterou jsem dostal u pár dealerů, to auto jsme tak moc nechtěli, aby nás donutilo obesílat celou ČR, jak píše všeználek spiderwolf...

Dokonce mi i jeden dealer Kie řekl, že jestli jdu po ceně, tak u nich to nebude, že oni se k tomuhle nesnižují... >:D Oni tady taky někteří hází ceny a pak z nich vyleze, že auto bylo na leasing, nebo předváděčka, nebo že majitel je známej, nebo auto bylo na firmu.... realitu jsem si párkrát zkusil a ne vždy je to med, každopádně za tvuj kup gratuluju ;-)
Avatar - Emel
Docela
| 22. 10. 2014 22:06
Já bych tedy radši to 1.4TSI... ale to je otázka vkusu.
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 23:04
Já jsem dízlovej.... >:D
Docela
| 22. 10. 2014 23:23
JJ, ta cena je za to co jsem dostal bezkonkurencni. Hyundai je presne Value for money a pod to se podepisu. To co mam je rodinnej kombik na pohodovy jezdeni.
U HMC je jeste dobry ze je videt vyrazny zlepseni oproti prvni i30, novy model je opravdu jina liga. Bohuzel u koncernu je videt setreni. Kia ma pro me nepochopitelnou cenovou politiku bo auto ve srovnatelne vybave bylo o 45 tisic drazsi nez moje. Ja tuhle cenu dostal na prvni otazku v AutoPalace, pak jim zrusili prodejni licenci ale AP Praha nabidla stejnou cenu. Pote jsem to dostal ze stejny penize v Turanech. Ve Fordu, Skode a Renaultu se dalo jit max s 2-5% dolu takze takrka 20% sleva u HMC byla rajska hudba. Po te co jsem projel auta konkurence (FFIII jsem nezkousel) bylo jasno - za tyhle prachy nic lepsiho nesezenu.
Avatar - Ozzman
Docela
| 23. 10. 2014 09:41
V tom s tebou souhlasím, ale já mam přesně opačné zkušenosti s Kia/Hyundai u Sportage/Ix 35, kdy po faceliftu IX35 nesmyslně držela cenu, kdežto v Kie se snažili Sportáž nabídnout co nejvýhodněji... ale jak u kterého dealera :-)

Souhlasím, že za 380 tisíc je Crdi 94kw v kombiku bezkonkurenční nabídka, bohužel, takovou nám nikdo nenabídl...
Avatar - dal
Docela
| 22. 10. 2014 12:56
I ta slabší a vezme si o více jak 1l méně.
Docela
| 22. 10. 2014 15:03
No comment. :-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:14
On s ní nikdy nejel, tak to nepochopí, papír snese všechno, ale realita je realita :-)
Docela
| 22. 10. 2014 15:32
Mám pro tebe bohužel špatnou zprávu - co se týče tvé IQ deficience - jsi postižený doživotně... ;-)
Avatar - Ozzman
Docela
| 22. 10. 2014 15:36
To jsi dobrej, že zvládneš takhle házet od boku IQ, víš vlastně co to znamená?

Umíš taky něco jiného, než plácat a budeš se bavit o autech? Asi ne viď....
Docela
| 22. 10. 2014 15:47
Ano.
Docela
| 22. 10. 2014 11:16
True, nenajde. BTW, za 400 tis se dá nakonfigurovat i nepříliš vybavená FABIA 3 1.2 TSI 81 kW, a to se vyplatí, za bakelitový plasťáček...
Docela
| 4. 11. 2014 21:51
Já sem teda loni sehnal i30 combi 1,6 za 395. Kamarád má teď objednaný stejný auto taky pod 300tis. Takže ty tvoje ceny nechápu.
Přijde mi hodně zvláštní, když do mínusu i30 zařadí
| 21. 10. 2014 22:35
autor článku nízkou výbavu testované verze. To není mínus auta, ale někoho, kdo jej k testu zařadil....zvlášť, když je vůz o 90 tis. levnější než Golf a 75 tis. než Astra. Pro mě je to nelogické....
Avatar - Swordfish76
Přijde mi hodně zvláštní, když do mínusu i30 zařadí
| 22. 10. 2014 11:14
Přesně tak! Působí to na mě dojmem, naházet špínu na Hyundai za každou cenu. Jeden nejméně objektivních článků, které jsem tu za poslední dobu četl. NAvíc někdo má rád uskákaná, tvrdá auta někdo jiný zase měkčí, komfortnější. Před každým testem by mělo být jasně napsáno, že vyjadřuje jen a pouze subjektivní hodnocení autora.
body
| 21. 10. 2014 22:58
musel jsem to smazat,mám trošku vínka a koukal jsem na jiný sloupek :)))) sem * sorry- :))
opel pneu
| 21. 10. 2014 23:21
proč používá na normální auta Opel ty obří kola? Jako vzhled super ale ta cena... :no:
opel pneu
| 23. 10. 2014 13:38
je to v pakete OPC tusim. Nemusis si ho samozrejme objednat..
Hjondé
| 22. 10. 2014 03:49
Reklama hlásá něco o "nad autu" a realita je taková, že hlavice řadící páky vypadá jak z nějakýho lowendu [odkaz] po konfrontaci s konkurencí v testu dokonce jako z deset let starého lowendu.
Jednoznačně palec nahoru Opelu :yes: Auto vypadá skvěle, masivně a potěší i fakt že se ta vyšší váha nijak nepodepsala na dynamických schopnostech vozu. Je to o to více překvapující s přihlédnutím k faktu, že měl Opel 19" kola.
Volkswagen je takový ten standard. Nenadchne, ale aspoň nevypadá jako by se právě utrhnul z kolotoče což přesně vystihuje Hyundai.
Avatar - Emel
Hjondé
| 22. 10. 2014 09:01
Váha se podepsala. Vymazala náskok 50Nm a nejspíš stojí i za tím, že Opel s pneu 235 brzdí hůř než Golf na 195. Pro zákazníka je to ale ok, Astra nezaostává v dynamice ani ve spotřebě a není ani dražší, takže jasně, proč ne.
Hjondé
| 22. 10. 2014 09:22
Jo kdyby byla lehčí jela by určitě líp, ale podstatný je to, že za třídní konkurencí nezaostává.
Avatar - Emel
Hjondé
| 22. 10. 2014 09:50
Asi jak za kterou... 1.6TDI 77kW patří v rámci šestnáctistovek k těm slabším... 1.6dCi nebo i silnější 1.6CRDi nebo třeba CDTI nebo jak se to jmenuje u Hondy, tam by to asi vypadalo jinak.
Avatar - JirkaV8
Hjondé
| 23. 10. 2014 23:43
Šikmák hovňák je jak kopie starého Polonezu 8-s Raději Opel srdcem, Golf hlavou :yes:
Avatar - kari.laz
5MT
| 22. 10. 2014 08:45
Jsem zvědavý, jestli se už konečně něco pohne a VW zavede šestistupňové převodovky pro 1,6 TDI. Alespoň pro ten silnější.
Avatar - Emel
5MT
| 22. 10. 2014 08:57
Greenline u Škody 6st má... u VW je to myslím taky tak nějak, ale úplně jistý si nejsem.
Avatar - kari.laz
5MT
| 22. 10. 2014 09:25
Ano, ale to je jen greenline verze. Proč to nedají o do standardních verzí.
Avatar - Blue Sun
5MT
| 22. 10. 2014 09:25
Greenline je paskvil, který nemá na silnicích co dělat.
Avatar - Emel
5MT
| 22. 10. 2014 09:51
Proč je Greenline paskvil?
Avatar - 3_diamanty
5MT
| 22. 10. 2014 09:56
dobre verziu greenline zhodnotil pan tester Frantisek pri videoteste rapida greenline .... video najdes na autotv.sk

skus si to pozriet.... kolega nad tebou sa vyjadril trosku drsne ale v podstate ma pravdu... verzie greenline nejaky racionalny dovod ku kupe nedavaju.... skus ten testik co som ti napisal... tam najdes nazor odbornika :yes:
Avatar - Emel
5MT
| 22. 10. 2014 10:24
Třeba na to někdy mrknu. Racionální důvod tam je - pár kW navíc a šestikvalt.
Avatar - Choochoo
5MT
| 22. 10. 2014 20:40
Co cena, zprevodovani tzn. dynamika? Ono se to pokrati, spotreba cca stejna, nebo se cena navic stjne nevrati. Racionalni tam asi fakt neni
Avatar - Emel
5MT
| 22. 10. 2014 22:07
Nižší otáčky = vyšší komfort, za to jsem ochoten si připlatit a beru to jako racionální příplatek... racionální neznamená, že se to vyplatí finančně.
Avatar - Ozzman
5MT
| 22. 10. 2014 09:56
Protože správná dizlova oktavka je jen ta co nemá dpf a pořádně kouří, žádný eko >:-[]
Avatar - Blue Sun
5MT
| 22. 10. 2014 12:00
Zkriplený vůz za vyšší peníze pod rouškou "ekologie"? Ne, děkuji.
Možná to funguje v eurocyklu spotřeby, ale v provozu fakt ne.
Avatar - Emel
5MT
| 22. 10. 2014 12:09
V provozu je šestikvalt jistě lepší než pětikvalt. Jaké jiné podstatné rozdíly tam vidíš?
Avatar - Choochoo
5MT
| 22. 10. 2014 20:43
Dle meho jde jen o to jak ustrit naklady na prevodovce a take mit vyhodnejsi spotrebu, emise. Jsem zvedav, jestli se nekam pohne.
11
| 22. 10. 2014 16:48
11
| 22. 10. 2014 17:00
Je zaujímavé ako Astra narástla vo vnútornom hlavne priestore vzadu. V teste na autore....cz hodnotia medzi 11 kombíkmi ako najhoršiu, tu zasa ako najpriestrannejšiu. 8-s
Avatar - Choochoo
11
| 22. 10. 2014 21:05
Tak v testu je spousta zajimave bodovanych veci. Pruznost, cca stejna Opel, Hyundai, jednou rozdil v nemeritelne desetiny se*** a hned body vyrazne dolu. Stopovy prumer otaceni, druhy o 0,1m horsi, treti o 0,2m horsi, jen Hyundai body dolu. Osobne mi prijde zbytecny hodnotit pohotovostni hmotnost hlavne u Astry,kdyz uz jednou je hodnocena ve spotrebe a v emisich. Osobne mi prijde spis jako plus treba pri nehode.
i30
| 23. 10. 2014 07:01
"Jízda vyznává především komfort, v zatáčkách se vůz ale naklání citelněji než dnešní soupeři. Zážitky za volantem tedy neočekávejte, na to tu jsou jiní borci."
Kurnikšopa, k čemu auto vlastně slouží?! Ke komfortu při ovládání a cestování, nebo k drkotání zubů na nerovnostech vyvážených dobrým zážitkem při průjezdu zatáček jako u šodovek a většiny Lidových aut? Já při jízdě nechci drkotat zuby a po jízdě vylézat s bolavou páteřií
Jaké jsou to ty levné plasty? Plastové díly se vyrábějí v naprosté většině v jedné fabrice pro více automobilek a ze stejného materiálu. Tj. drahé plastové díly v Lidovém autě jsou z totožného materiálu a ze stejné fabriky jako ty levné u Hyundaje.
i30 je OK, Opel také, ale Golf těží jen z propagace a jinak je to zastaralé Lidové auto. V Německu se ostatně nedávno prokázalo, že "výsledky" Lidových aut neodpovídají realitě a došlo ve změnách ve vedení jejich "opěvovačů".
Nokia byla kdysi také opěvována a Korejci pomlouváni a jak to nakonec skončilo? Kde je Nokia a kde Samsung, LG...?
Avatar - Emel
i30
| 23. 10. 2014 08:46
Nokia zmeškala nástup nového trendu... trendu, který nastartoval Apple a který Samsung a... no, zejména Samsung... rychle pochopil a zkopíroval.

V automobilovém průmyslu se ale žádná taková revoluce neděje a H&K jsou pořád krůček pozadu.

Pohádka o plastech je hezká, ale od začátku do konce vymyšlená.
i30
| 23. 10. 2014 13:35
Neděje? Ale děje, jen dinosaurum to ještě nedošlo. Lidové vozy vypadají pořád jako z minulého století a na silnicích se už od ostatních začínají dost lišit. H&K jsou už spolehlivě vepředu (alespoň před Lidovými vozy) vzhledem i technikou.
O plastech to není pohádka, ale skutečnost. Automobilky nemají své vlastní lisovny plastů. Dtto platí o pneumatikách, sedadlech, sklu, laku, oleji, nafty atd. I plechy, ze kterých lisují tvary mají z "jedné" fabriky. Auta se tedy z větší části od sebe liší pouze vzhledem, konstrukci a technologiemi. Vše ostatní mají společné. Lidové vozy mají tvrdé (levné) podvozky, H&K zase komfortní (dražší). Korejci hrají prim ve světě, vyrábějí od lodí přes letadla, mobily, tepelná čerpadla, auta až po šicí stroje vše v super kvalitě. Za pár let je dožene ještě Čína a spolu ovládnou světový trh. To se nedá zastavit.
Avatar - Emel
i30
| 23. 10. 2014 14:29
Tohle není nic jiného, než sebezáchovný blábol majitele (nebo fanouška) Hyundai. Pokud pod technikou rozumíme motory, převodovky, 4x4, pokročilé prvky výbavy... pak je Hyundai pořád ještě na pomezí mainstreamu a lowendu. Že by Hyundai přišlo s něčím jako první si opravdu nepamatuju, Kia možná tak se sedmiletou zárukou.
Avatar - woody-alien
i30
| 23. 10. 2014 15:30
Nadechl jsem se, položil ruce na klávesnici......a pak jsem si řekl, že můj čas je drahej a Řidiče007 nechám být. ;-)

Btw: právě mi dorazily CWC TS 850, ovšem nikoliv na Tamto, ale 15" na pracovně-přepravní auto. Na Mondeu jsem měl TS 830P a byl jsem s nima spokojenej. Naopak na Swiště CWC TS 850 neměli (pouze 810) a koupil jsem Pirelli SC 3, a musím říct, že z nich nějak odvařenej nejsem.
i30
| 23. 10. 2014 17:04
Právě motory jsou u korejců technologicky na výši. Stačí srovnat např. kompresní poměry s konkurencí a je to jasné. Navíc je i vidět, že si se zástavbou vyhráli a pod kapotou to nevypadá jako vrabčí hnízdo a motor sebou neškube a nerachotí jako šodovácké diesly..
Přicházet s něčím první je přece naprostá pitomost. Automobilismus přece není o tom, kdo přijde s něčím prvním, ale o tom, co je dobré a osvědčené.
Avatar - Emel
i30
| 23. 10. 2014 20:27
Aktuálně pomáhám s výběrem auta jednomu známému, v cenové relaci kus nad 300 má vytipovaný Ceed a Pulsar, 1.6GDI vs. 1.2DIGT... to je hřiště H&K, s nejlepším benzínem proti základním motorizacím konkurence, tam má vcelku solidní šance a do těch 400 bych Ceeda s klidným srdcem doporučil. Na nic víc ale nemá. Pokud srovnáš dynamiku 1.6GDI s 1.4TSI, zůstanou ti oči pro pláč.
i30
| 23. 10. 2014 20:14
Trepeš. Plasty z jednej fabriky pre X značiek idú v stovkách a stovkách variánt, niekoľkých stupňoch kvality a rádovo z desiatok rôznych materiálov, vyrobené niekoľkými technológiami. Musím povedať, že o spracovaní plastov a technológiách výroby plastových dielov máš veľmi naivnú, povedal by som, že až primitívnu predstavu.

O tých pneumatikách to snáď nemôžeš myslieť vážne, povedz mi, jak je možné, že pneu jednej značky, z jedného závodu, rovnakého rozmeru môžu byť cenovo diametrálne rozdielne, aj keď sú všetky čierne?

Ako je možné, že pri výmene čelného skla na mojom aute som mal na výber z troch, za 370,-€, 495,-€ a 730,-€? A ja blôbec som si vybral to najdrahšie, kto mohol vedieť, že sú rovnaké? Aj keď pravda, na auto by pásli rovnako aj tónované boli narovnako.

O oleji, laku a ostatných veciach už ani písať nebudem, lebo je jasné, že čo sa tohto oboru týka, si absolútny blbec, t.j. človek, čo mudruje, a pritom o tom nič nevie.
i30
| 23. 10. 2014 22:36
Jsem VŠ chemik a o plastech a výrobě plastových dílů něco vím. Představ si, že by pokaždé změně suroviny museli čistit linku. To by bylo hodně drahé, čistění znamená i výměnu některých částí.
Ceny ND: Podívej se do Kovomatu, kolik stojí lopatka na uhlí a pak najdi podobně výrobně náročný a podobných rozměrů díl do auta. Poměr tak 25 Kč : 250 Kč !
Pneu: Různé směsi a vzory jsou pro různé použití. Není to tak, že by byly směsi tajné. Silničních povrchů jsou tisíce a proto nejde ani najít tu "nejlepší" gumu. Navíc záleží i na obsazení auta, celková hmotnost se může měnit i o 40%, ale je doporučeno stejné huštění...
Zavolej si do Teplic do výrobny autoskel a zkus se zeptat, komu dodávají autoskla.
Firmy stejná autoskla koupí a cenu si pak individuálně určí samy. Skla jsou ale stejná a stejného složení. Bylo by totiž strašně drahé vyrábět skla různého složení, už jenom i kvůli normám a schvalování.
Laky také vyrábějí stejné firmy pro různá auta. Tak to je u aut a všeho dalšího. Nikdo si již nevyrábí všechno sám.
Na závěr dotaz: Že ty věříš reklamám a www.auto.cz, viď? Uvědomuješ si také, že redaktoři jsou ti, kteří ničemu nerozumí, protože kdyby rozuměli a něco užitečného uměli, dělali by super dobře placené odborníky v automobilkách místi toho, aby od nich brali jen "kosti" za opěvování jejich výrobků.
Avatar - JirkaV8
i30
| 23. 10. 2014 23:40
>:D >:D >:D To si asi ve škole moc pozor nedával >:D >:D >:D Pravdu máš leda v tom, že dnešní svět je více globalizovaný. Ale speciálně korejci si drží basu, v jejich fabrikách od polystyrénu na nástěny až po poslední šroubek, vše se vozí z korey a číny. A tam to hodně norem nevidělo ani z rychlíku. Díly křivé jak prase, materálový ojeb, a co se uvolńuje z plastů je pěkná zadělávka na to mít kriploidní potomstvo. Nenene tvé kecy jsou snůžka PR lží, ostatně jako obvykle. Nějaké šity od hojovnojdy zde opravdu nepotřebujeme. To už se lepší jít naobědvat na smětiště.
i30
| 24. 10. 2014 14:13
Potřebujeme - nepotřebujeme, to nech na lidech a nevnucuj jim šodovky. Buď seš extravagantní milionář nebo naprostý buran, v horším případě redaktor auto.cz. Podívej na Evropany a Asiaty, jaký je v jejich pracovní morálce rozdíl. Když vyrobí zmetek Asiat, buď (přeháním) sám spácha harakiri nebo ho vyhodí. Když Čech v šodovce, zastanou se ho odbory a zmetek pustí a doufají, že se na to nepřijde. V Asii mají normy i na to, kolikrát můžeš na WC bez krácení mzdy, u nás je pracovní doba v podstatě volná, protože jinak by lidi stávkovali. Koupit český výrobek znamená problémy s reklamacemi a ještě je předražený.
Avatar - JirkaV8
i30
| 24. 10. 2014 15:19
??? Nic ve zlém, ale jako chemik si vaříš (nebo nechtěně v zaměstnání inhaluješ) zajímavý matroš >:-[] O Škodě nebyla vůbec řeč >:D (a sám ji taky nemám). Proč ji vytahuješ? Vadí ti, že již nyní je zřejmé, že Fabia III bude nadprůměrné auto své kategorie?! :-! Ať koukám jak koukám, já v testu vidím 1) Golf :-) 2) plnou náruč Aster :-) 3) Hovínkovníka. 8-s

To co popisuješ ty, se z částí týká max "Mazda Hiroshima" ne Nošovic založených na trestancích a kuchař/číšníku z Karvinska. :'-( Ale máš pravdu, na svařovně se jeden v Nošovicích pokálel, protože nemohl odběhnout od pásu. Dokonce se mu z kolegů ani nikdo nesmál, asi věděli proč. ;-\ To jsi nám chtěl sdělit chemiku? Když má Čech ve Škodovce nadměrnou zmetkovitost, je to jeden z ukazatelů stejně jako OEE atd a má kráceny prémie. Když v Nošovicích, tak pokud to Niara atd chytnou, tak vyřadí. Ale díky tomu, že je mnohdy vyřazená velká část produkce, tak se to projde ještě jednou a to co je méně shiit prostě vrátí, protožeby se nesplnil plán. Příště napiš raději třeba o benzenových jádrech, jejich tvar je ti bohužel poněkud podobný :-|

Jinak o OEM, tedy druhotné výrobě dílů atd jsi opět kecal. I malé pekařství tady dělá housky celozrné, se sezamem, z bílé mouky, sypané, low cost edice pro nasmlouvané supermatkety v akci atd. Neznamená, že když to (někdy) dělá jedna firma, že je to stejné. Ke všemu Hovník si drží své výrobce co může, normální dodavatele by totiž nezaplatil. Jezdi v čem chceš, vzhlížej k libovolnému, ale neděláš dobře, stejně jako Jaromír se sirmaka ;-)
Avatar - Emel
i30
| 24. 10. 2014 15:33
Hm, kde že se vyrábí ta i30? ;-)
i30
| 24. 10. 2014 19:26
Je jedno, na jakých strojích se to vyrábí. I ty stroje vyrábí stejná firma. Důležité je, kdo tu firmu vede. Ale stejně jsou tvé názory pro mě irelevantní. V rodině máme i30CW 94 kW a po vyzkoušení si už nikdo v rodině nekoupí jiné auto než korejce. Já mám v plánu v 3/15 koupit ix35.
Avatar - Emel
i30
| 24. 10. 2014 22:27
si už nikdo v rodině nekoupí jiné auto než korejce

Vidíš, a ty nemůžeš pochopit, že někdo už dvacet let jezdí Škodovkou... já až budu za pět let vybírat nové auto, tak si zase vytipuju 3-5 aut napříč značkama, ty si projedu a vyberu to nejlepší. A představ si - i pokud by to měl být Korejec.
i30
| 24. 10. 2014 21:56
hyundai ma nejmodernejsi tovarny na svete, nebo minimalne jednu z nejmodernejsich,,,
Avatar - dal
i30
| 24. 10. 2014 10:45
Jestli jsi VŠ chemik, tak to nejsi moc dobrá vizitka našeho školství. O výrobě víš kulový.
i30
| 24. 10. 2014 21:51
co se nedeje, bylo by dobry udelat diskusi nekoho kdo ma vw i kiu a nebo hjonde, ano uz se asi moc nedeje, uz se to stalo, pro krista pana uz 20 let se pise ze korejci dohani evropu jen bohuzel 10 let milne jelikoz 10 let jsou bohuzel pred ni!!! u aut u mobilu taky, vw vypada jak z praveku vevnitr i venku, uz se proberte lidicky, podotykam mam nekolik korejskej vozu!!!a v podstate diky me i cela rodina proste pochopili co se deje lepe receno co se stane, ano treba chybi u HaK nejaky vrcholny verze mororu ale to je cely, a nesmysly v clanku o jizdnich vlastnostech, nejdete mne video jak se da projet rychle zatacka s golfem s traverzou a nebo z H s nezavislym zaveseni? proste golf se nechyta, to co se s vw bojim projet a uz usmykava tak i30 jen rika slani na plyn a dej to rychlejc!!! jediny co tak i30 nova vevnitr spis smrdi novotou nez voni, tot jediny
Avatar - Emel
i30
| 24. 10. 2014 22:40
Znáš to... velký krok pro Kiu, ale zanedbatelný pro automobilový průmysl jako takový. Na hřišti se prostě objevil nový hráč se kterým je potřeba počítat, který ale zároveň nepřináší nic, co by konkurence už před pár lety neměla. Díky zatím nevalné pověsti nabízí průměrná auta za podprůměrné peníze... t pro zákazníka to je fajn... v té cenové relaci do 400, v naftě možná o kus výš. Jakmile skočím u Golfu k 1.4TSI, dostávám se někam, kam Kia zatím nedosáhne.

Řeči o usmýkávání s Golfem jsou nesmysl, Golf je s torzkou možná méně komfortní, ale jezdí výrazně líp než i30.

Revoluce, ta se může za pár let zrodit třeba z Tesly. Až se objeví nová generace, o polovinu levnější, s menším výkonem a větším dojezdem, může se zatřást celý segment.
i30
| 25. 10. 2014 20:02
Golf i s torzkou jezdí výrazně líp než I30. >:D >:D Dobrý 100x omletý diskuzní fake.
Problém je to,že to ještě nikdo nedokázal.Nebo snad víš snad že zatáčku projedeš s Golfem o x rychleji než s i30?Nikde žádný důkaz není a přitom je to měřitelné.
V F1také zkoušeli odstranit odpružení kol a jak to dopadlo?Ano nejrychlejší čas,ale neřiditelné,tudíž znovu a znovu obtížne proveditelné.A to má být lepší řidičský zážitek?
Navíc když většina našich silnic je zřejmě s dokonale rovným povrchem?
Děkuji,ale raději trochu komfortu a na motokárách jen občas,ne každý den v běžném provozu.
Revoluce?Zjisti si třeba o Hyundai a jejich palivových článcích.Jsou dále než mnozí další.
A když jsme u porovnání těchto tří kombi,ač je i30 zvenčí nejmenší,tak i pro posádku na zadních sedadlech největší prostor.
Avatar - Emel
i30
| 25. 10. 2014 21:46
Palivové články jsou hezká věc, pokud se to Hyundai povede úspěšně prodávat, pak jim jejich přínos automobilismu rád přiznám. Je fakt, že i elektrický Soul vypadá poměrně zajímavě... třeba z nich ještě něco vypadne. i30 i Ceed jsou ale naprosto tuctová auta... spíš v dobrém, v dané cenové relaci není potřeba vymýšlet bůhvíco.

Můžeme diskutovat o tom, jestli má být Hyundai poslední se ztrátou 50 bodů nebo jestli by to mělo být spíš 35... že v této konkurenci skončí poslední je ale vcelku jasné.
i30
| 26. 10. 2014 12:24
Vývoj pohonů je běh na dlouhou trať a někdo musí být první,i když samozřejmě prodejní čísla nemohou být pochopitelně nijak obří.
Tuctová auta jsou zde nejúspěšnější.
Ano můžeme diskutovat zda není i30 o deset bodů druhý,nebo první.
Tak o kolik rychleji projedeš zatáčku s kterým autem?Zkoušel jsi to?Každé jsi testoval až do chvíle smyku?
Za stejných podmínek?Stejné pneu?Stejně naložené?
On ten komfort je u nás,na našich silnicích totiž mnohem,mnohem důležitější.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 14:07
i30 není první, nikdy a nikde. Obvykle je poslední, občas předposlední. A není to náhoda.

Kritérium maximální rychlosti v dlouhém oblouku je pro mě to méně důležité. Důležitější je celkové sladění, schopnost měnit směr, reakce na volant...
i30
| 26. 10. 2014 20:22
Obvykle?Tak vždy záleží minimálně na preferencích je opravdu vše tak objektivní?
Dlouhý oblouk to být nemusí,ale celkem se vyžívám na hodně klikaté silnici,kde se střídají ostré zatáčky.Povrch taj jako na většině silnic není dokonalý.A proto mi tam celkem i30 sedla.
Protože opravdu preferuji už raději komfortní jízdu před kodrcáním.
A znám dost lidí,kteří mají stejné preference,ovšem takzvaných ostrých střelců závodníků je na silnici stále dost.Následky vidíe kole dost často.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 20:42
Testy jsou do jisté míry subjektivní. Ale přesto se mohou testeři shodnout... a v případě Hyundai se shodují - obvykle. Nijak to nevylučuje to, že někomu Hyundai sedne, nebo že pro někoho bude mít nejlepší poměr value for money.

Pokud se vyžíváš na klikaté silnici, pak považuju Hyundai s jeho tupým řízením a ležérním podvozkem za dost nešťastnou volbu... ale každému dle jeho zásluh.
i30
| 26. 10. 2014 21:14
Tupé řízení...možná ano,ale i30 na té méně kvalitní silnici neposkakovala,jako jiní tvrději naladění konkurenti.Tudíž je celkem perfektně říditelné.Ty vnímáš jízdu jen skrz volant?To musíš snad vnímat celým tělem.
Můžeš odstranit tlumiče,odpružení náprav třeba úplně,ale lepší auto z toho neuděláš.
Mimochodem vždy v testech byla i30 v kombi právě za ono držení stopy,ochotou zatáčet a nerozhození z každé nerovnosti velmi chválena.Takže tak vzácná shoda není náhodou.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 21:31
Celkem perfektně řiditelné, hm, to jsou výrazy :-)
Avatar - white label
i30
| 26. 10. 2014 23:53
Zjevně perfektně řiditelná (diskusní) křeč, vnímaná celým tělem... >:D ;-)
Avatar - _Karel_
i30
| 26. 10. 2014 21:35
Ale pokud má H tupé řízení a ležérní podvozek, s tím Leonem neprohrál o tolik?!
"Nadto se Hyundai vyznačuje plynule nastupující a dobře čitelnou nedotáčivostí. K tomu přidává nečekanou mrštnost, když pořádně zatlačíte a ždímáte podvozek k limitům. Ovladatelnosti svědčí krátký přední převis, nejslabším bodem je měkké uložení zadní nápravy, které otupuje reakce."
Test zde,srovnání s Golfem.Jako mizérie to rozhodně nezní, i když ani jako špička.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 23:02
Kolik je tolik? 3s na dvou minutách je docela dost. Není to žádná tragédie, ale... kdo by byl podle tebe horší? Napadá tě nějaký kompakt, který by byl pomalejší?

Ber to tak, že ani Leon nebo Golf s torzkou nejsou vyloženě špička, je to spíš lepší průměr... na špičku v kompaktech (bez hothečů) mám jiného favorita (a snad bychom se na něm i shodli ;-) ).
Avatar - white label
i30
| 26. 10. 2014 23:50
Tak to bude nejspíš ten váš trojkový maz(d)ánek. >:-[]
Avatar - _Karel_
i30
| 27. 10. 2014 08:31
Nevím, kdo by byl pomalejší, nevím ani, nakolik je to zásluha motoru a nakolik podvozku. Já se nesnažím obhajovat i30 jako sportovce. Jen mi připadne nespravedlivé, stavět ho někam k lowendu. Ve zdejších dvou srovnávačkách s Golfem i OIII byl chválen za komfortnější podvozek. Věřím, že pro zásadní část kupujících je to u auta důležitější kritérium , než jízda na okruhu. Já zkrátka vidím, že při přímých srovnáních s nejlepšími i30 drží krok, a dle testérů jsou rozdíly spíš drobné, což moc nekoresponduje s tím, jakou čočku auto dostává v diskuzích. Možná kvůli přehnaným reklamním sloganům "nadauto", který spoustu lidí spíš naštvou?
Avatar - Emel
i30
| 27. 10. 2014 14:10
Pokud se řekne Golf, pak si představím 1.4TSI Highline s multilinkem a ErgoActive sedačkama. To je Golf, který mě osobně dává smysl a který má ten odstup od i30 jasně definovaný, cenově i kvalitativně.

O komfortu jsme se nebavili. Byly tu spekulace o tom, že i30 "projede zatáčku rychleji než Golf / Leon s torzkou"... tak já k tomu říkám, že neprojede. To je celé.
i30
| 27. 10. 2014 20:32
Záleží totiž hodně na povrchu vozovky.Ve všech příspěvcích píšu o běžné české silnici.A to je rozdíl,protže kde Ti ta torzka poskakuje tak tam nelze jet rychleji a přitom bezpečně,než s komfortnější i30.Stačí si to odzkoušet v praxi.Ano novinář si auto vezme na perfektní okruch,nebo letiště.jenže tyto auta nejsou prioritně na okruhy,ale na běžné silnice a musíš vědět že nejsou v tak perfektním stavu.
Takže jestli si myslíš,že stačí stejné naladění na okruh silnici s nerovnostmi,silnici s výtluky...tak to pak stačí.
Avatar - Emel
i30
| 29. 10. 2014 10:00
Novinář to auto vezme i na běžnou českou silnici... české testy si na to obvykle dávají pozor. Testů z okruhu je tu naprosté minimum.

Jedno naladění obvykle stačit musí... pokud ovšem nemáš adaptivní tlumiče, kde můžeš to naladění dynamicky měnit... jako má Golf, Leon nebo Astra.
i30
| 25. 10. 2014 20:37
No nekopírovali všichni po IBM? :-! :-!
Je pravda že v automotive jsou nejvíce napřed asi japonci,pak všichni ostatní.
ale také je fakt že počet patentů u korejců jde rychle nahoru a už se derou na první místa.
Avatar - Emel
i30
| 25. 10. 2014 21:39
Nejdřív kopírovali, ale pak (v některých segmentech) IBM předběhli. To se H&K zatím nepodařilo. Pokud vezmeš třeba ten Ceed, tak tam já osobně prostě nevidím nic, čím by to auto posunulo kompaktní segment dopředu. Nevím o jediném prvku výbavy nebo jediné technické vychytávce, kterou by jiné mainstreamové kompakty neměly už před pár lety. Nic proti, běžný řidič samozřejmě žádné extra vychytávky k životu nepotřebuje...
i30
| 26. 10. 2014 12:18
Výbava...co třeba vyfřívaný volant :-) .Argumenty,které zajímají 99,9% řidičů zřejmě nejsou,tak je třeba se zaměřit na podřadnější věci.
Celkem by mě zajímalo,když třeba Toyota se sým HSD systémem udělala obrovský kus vizionářské práce,proč zde tedy není nejprodávanější.Protože se to vždy nehodí.
Nakonec zde jsou nejprodávanější auta,které nejsou ani na špici techniky,spolehlivosti,kreativity či byli před ostatními o pár let napřed.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 14:02
Vyhřívaný volant dělal Opel taky už dávno, ale jinak máš pravdu, tohle je jeden z prvků, který zatím celkem překvapivě hodně aut vypouští.

Toyota si za svůj HSD získává respekt, je to technologie, která funguje. Prodejní čísla postupně přicházejí taky... hlavně globálně, ale i v Evropě se jí celkem daří (Auris).

Nejprodávanější auta jsou na špici techniky.
i30
| 26. 10. 2014 20:25
HSD získává respekt?Po tak dlouhé době?Globálně ano.Zde vládne ovše průěr ,určitě ne inovace.Jinak by se i zde jinak prodávali.
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 20:40
Mícháš víc věcí dohromady. Na jednu stranu respektuju technologii Tesly... a na druhou stranu bych si ji zatím nekoupil. A totéž Toyota...
i30
| 26. 10. 2014 21:18
Takže zase inovace nesmí být pro tebe moc velké. :-! >:D
Takže raději při zdi.Hlavně jak to vždy okecat.
Není dobrý ani ten kdo přináší velké inovace,ani ten kdo vyrábí pro masy už zavedené.
Geniální.
Myslíš že znáš 100% kdo přichází v automotive s jakými inovacemi?Opravdu toto znáš 100%?Nebo si to jen myslíš?
Avatar - Emel
i30
| 26. 10. 2014 21:30
Inovace mohou být jaké chtějí... inovace je jedna věc a její praktické využití věc druhá.

Pokud tomu pořád nerozumíš, asi nemám chuť to ještě vysvětlovat.
skutečný vítez testu
| 24. 10. 2014 18:11
Redakce se omlouvá, došlo k chybě, vítězem testu je ŠKODA CITYGO 1 MPI. :-! :-! :-!
Avatar - _Karel_
skutečný vítez testu
| 24. 10. 2014 22:00
trapné, jako pokaždé, sinuhete.
vw 1.4 59kw, hyundai 1.4 80kw, tot rok 2008 v dejinach
| 24. 10. 2014 22:05
tzn uz pred 6i lety necapacka golfika
Avatar - Emel
vw 1.4 59kw, hyundai 1.4 80kw, tot rok 2008 v dejinach
| 24. 10. 2014 22:41
A na druhé straně spektra Golf R 2.0TSI 199kW proti 2.0CVVT 105kW... jo, tomu se holt říká šíře nabídky.
vw 1.4 59kw, hyundai 1.4 80kw, tot rok 2008 v dejinach
| 25. 10. 2014 23:08
no v mem primeru se jednalo o stejnou cenovou politiku, v tvem samozrejmne o totalni nesmysl, vozy co si dal pro porovnani jsou naprosto nesrovnatelne co se ceny tyce, ano u hjonde chybi tekovejdle vrcholnej agregat, ale kdo vi mozna se taky dockame ,,,uz tunej 1.6 ky turbem a za chvili to budou pravdepodobne 2.0 litry, to se pak teprve budou dit veci,,,jinak k argumentu golf versus i30, jsem ochoten kdykoliv porovnat prujezd zatackou s hatchbekem i30 1.4 80kw s viceprvkem vzadu a s tou silenosti o ktery se neboji tady nejaky autoantitalenti tvrdit, ze ma podvozek na vrcholu tridy...vubec je mne divny, ze neco podobnyho se na netu neda dohledat, nebo da ale neumim to
Avatar - Emel
vw 1.4 59kw, hyundai 1.4 80kw, tot rok 2008 v dejinach
| 26. 10. 2014 10:11
Pokud chceš srovnání průjezdu zatáčkou, tak se podívej na AutoBild... v jejich srovnávacích testech je to jedna z disciplín (maximální rychlost, kterou auto udrží při jízdě v kruhu s daným průměrem). Nevím jestli je to i na netu k dostání zdarma nebo jen po přihlášení. Ale pokud si chceš udržet iluze o své garáži, tak se radši nekoukej.

Golfů mám kolem sebe spoustu, bohužel většina z nich je GTI Performance ;-) .

Našel jsem doma třeba test AutoZeitung, kde byl mimo jiné Leon a i30 (205/55/16). Výsledky jsou:
testovací dráha Leon 1:51,3, i30 1:54,3.
Slalom Leon 66.3km/h, i30 64.5kkm/h.

Jsou tam i další auta (Octavia, Civic, Megane) - všichni rychlejší než i30.
bohužel
| 25. 10. 2014 11:39
ubožáku.
bohužel
| 26. 10. 2014 18:38
posli mne nejakej link, neco relevantniho, srovnatelnyho (dejme tomu ne cenou ale motorem, objemem at je o cem se bavit) dycky testujou tak aby nekdo vyhral, vetsinou bohuzel vetsi znacky, asi se to casem zmeni neb korejci sou uz docela vleky, jinak stejne ok, leon o 2s rychlejsi ani ne,,,to o necem vypovida? meli na obou stejny pneu atd, relevantni dukaz tezko hledat, dobre zkusim to jeste jinak, mam doma jeste ochcavku r.v 2010 1.6 75kw, hjonde je 2008/2009 1.4 80kw!!! co se tyce jizdy tak hjonde je sportovni auto proti ochcavce, o litr az 2 nizsi spotreba, lepsi zrychleni, pruznejsi motor a vetsi maximalka,,,(trvanlivost nevime zatim obe auta 60tkm a obe byly funglovky a sou bez zavady) ,,,a to jeste opet zase nadrzuju koncernu ochcavka nas stala bezmala 500tacu a hjonde 260tacu, tak zkratka nevim kde hledat furt tu vyhodu,,,jinak o vybave uz radej uplne pomlcim
Avatar - Emel
bohužel
| 26. 10. 2014 19:01
[odkaz]

Leon byl na ekogumách Michelin Energy Saver, Hyundai na sportovnějších Continental Premium Contact 5, obojí 205/55/16.

1.6 MPI je starý motor. Zatímco Hyundai tu 1.4 pořád nabízí, Octavia má 1.2TSI.

Já ti Hyundai neberu... mně osobně se nelíbí, ale s Kiou bych problém neměl... tak do těch 400. Mírně přes 400 se dá reálně sehnat Octavia 1.4TSI Ambition Plus, tam už u Kii konkurenta nevidím.
Přidělování bodů v tomto testu moc nerozumím.
| 27. 10. 2014 00:39
Za užitečný náklad má Astra 8 bodu a Golf s i30 6 bodů. Přitom užitečný náklad je u všech tří prakticky stejný (Golf 525, Astra 521 a i30 519 kg viz tabulka v testu).

Za zrychlení má Astra i i30 10 bodů, přitom i30 je na na 50, 100 i 130 rychlejší (na 130 o 0,4 sec). Naopak v pružném zrychlení jsou 60-100 nastejno a při 80-120 je Astra o jednu desetinu rychlejší a rázem má v bodech za pružnost o bod více (15) než i30 (14), takže tři desetiny ve zrychlení rovná se žádný rozdíl v bodech a desetina v pružném zrychlení rovná se bod navíc pro Astru. A naopak Golf je v pružném zrychlení o 0,4 a 0,8 sec lepší a má za tento výsledek stejný počet bodů jako Astra.

Za prostornost vzadu má Astra 15 a i30 14 bodů, přitom ze všech testů plyne, že Astra je vzadu jedno z nejmenších aut ve třídě, naopak i30 je na tom velmi dobře jak v podélném, tak příčném směru i v místě nad hlavou (dokonce i naměřené míry Autotipu v jiných testech jasně mluví pro i30, stejné rozměry jako Golf), podobně třeba test kombíků na Autorevue jasně říká, že místo vzadu je u i30 lepší než v Astře a na úrovni Golfu.

To je dokonale zfalšovaný test.
Přidělování bodů v tomto testu moc nerozumím.
| 27. 10. 2014 20:35
Tak odpovídá to jen a pouze zdejší morálce.O pořadí v testu je rozhodnuto víceméně dopředu,jde o to jen jak to obodovat a okomentovat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku