Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Eolab: Jízdní dojmy

Po roce 2020 začne Brusel vymáhat flotilový průměr spotřeby 4 litry na 100 kilometrů. Renault se snaží, aby tak úsporná auta nestála milion.
Zpět na článek
22. 10. 2014 14:10
22. 10. 2014 14:31
22. 10. 2014 15:05
15. 11. 2017 23:28
22. 10. 2014 17:13
Avatar - M1chal
22. 10. 2014 14:10
Eolab
Stačí posunout jedno písmenko a hned je to Ebola
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2014 14:31
Re: Eolab
nevidel by som to az tak cierne
22. 10. 2014 15:05
Re: Eolab
Pěknej čumák podoba Meganu 4 se nezapře :yes:
22. 10. 2014 17:13
správný směr
ač majitel koncernu, musím přiznat že se mně líbí více realistické pojetí Renaultu - tedy že koncept nevypadá jen jako demo toho "co bych uměl kdyby auto stálo 3 mega ..."
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2014 00:47
Zbývá jediná možnost
- modlit se, aby experiment založený na vynucené spotřebě nazývaný EU skončil dřív, než úplně zničí ekonomiku Evropy a udělá z ní jeden obrovský sešněrovaný a pro obyvatele totálně předražený skanzen, kam budou jezdit akorát bohatí Číňani fotit památky. Doprava je motorem ekonomiky. Pokud EU znemožní méně majetným vlastnictví auta vysokým zdaněním aut starých a nedostupností složitých nových, bude to jen stupňovat tlak na další zadlužování domácností a sníží to konkurenceschopnost. Eurozóna stagnuje a dokonce i tu stagnaci se daří udržovat už jen díky rychlému zadlužování. Nesmyslný tlak na emise CO2 trh EU stále více křiví a nakonec zničí. Proč? Protože emise CO2 jsou zcela marginální ukazatel, mnohem důležitější je sledovat a snižovat produkci a emise skutečně zdraví nebezpečných látek. To se ale neděje zatím ani v náznaku...
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2014 08:19
Re: Zbývá jediná možnost
EU je sice banda trotlu, ale ve finale snizovani spotreby duvod ma, ac si ho asi zadny euro blb co vymejsli emisni limity neuvedomuje, aneb zavislost na inportu surovin jako je ropa a plyn. Snizovani spotreby a tlak na uspornejsi a nebo mozny prechod na alternativni pohony, ma za nasledek mnohem vetsi zainteresovanost v danych oblastech alternativnich pohonu, ve kterych jsou kuprikladu Asie a USA mnohem dal nez cela slavna EU s jejich hromadou tradicnich znacek :-) at se to lidem libi nebo ne, tak momentalni budoucnost smeruje smerem k EV a OLEV ve vsech jejich ruznych variantach. A deje se tak docela rychle, mnohem rychleji nez jak to predpovidala vetsina sefu automobile nebo ruzni ekofanatici.
6. 11. 2014 17:18
Chudáci obchoďáci (a nejen oni)
To mi hlava nebere - unie prostě nenechá ty trhy na pokoji. V Renaultu už před několika lety předvedli tohle : [odkaz]

A potom raději lidem nacpou tyhle šunty jenom kvůli eu. Což je škoda. Ale politika je politika a ta fandům aut nikdy radost neudělala.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
31. 12. 2014 08:45
Re: Chudáci obchoďáci (a nejen oni)
Lidé, kteří neumí číst (a poté chápat přečtené), jako ty, by se neměli vyjadřovat do diskusí.
Eolab slouží především k tomu, aby otestoval technologie, které přinesou zlevnění náročné výroby těch moderních komponent. Já jsem pro, je rozdíl mít Clio s 1100 kg nebo "Clio" s 950.