Novinky
Poslední Accord současné generace se dal naposledy objednat 10. 10. 2014. Tento den jsem jej objednal i já a asi budu mít poslední Acco 8g v ČR :-! Nyní mám 8g v provedení před faceliftem a je to skvělé auto, na tacho 250 000km a plná spokojenost. Mrzí mě, že Honda ve střední třídě z Evropy odchází, Acco vychází z Acury pro USA, tzn. špičková kvalita materiálů, skvělé jízdní vlastnosti, spolehlivost. Honda raději preferuje masové modely vyrobené v UK s vysokou ziskovostí, střední třída je vzhledem k malým prodejům a nákladům na certifikaci pro ně bezvýznamná, škoda, je to minimálně ztráta prestiže a ochuzení evropského trhu o zajímavou sportovní alternativu ve svém segmentu 😒
Stále více se potrvzuje, že pro Hondu je Evropa stále méně důležitý trh. Poslední 2 generace Civicu většinu Evropanů odrazují svým extrémním designem a teď ještě Accord.... Bylo to dobé auto, značnou nevýhodou byl ale zoufalý nedostatek místa pro nohy zadních cestujících (bráno v měřítcích segmetnu střední třídy).
U Hondy u sedanu i kombi použili náročně konstruovanou víceprvkovou nápravu pro zachování vysokého komfortu jízdy v kombinaci se sportovními jízdními vlastnostmi, což je prostorově náročné. Nicméně i zadní dveře jsou docela malé, takže zaměření na sportovní notu je zde více než patrné. Já jezdím z 95% v autě sám, takže mi to nevadí, ale kdo jezdí trvale v plně obsazeném autě, tak se asi poohlídne jinde / např. Avensis je vzadu nesrovnatelně větší /
Máš pravdu, manželka tiež jazdí v americkej TSX a je to auto nastavené na vodiča a spolujezdca. Vzadu je menej miesta na nohy, teda na chodidlá aby som bol presný. Ak sa už človek vzadu usadí, nemá problém, aspoň pri mojich 178 cm. Nastupovanie je ale trochu zložitejšie. Predné sedačky sú ale najpohodlnejšie v akých som sedel, toto neponúka ani nemecká prémia.
Vzadu sice nic moc, ale vnitřní šířka auta je bezkonkurenční, což kdo hodně cestuje ocení asi nejvíce. Je to téměř srovnatelné s vyšší střední třídou :yes: S těmi sedadly je to pravda, nechci se nikoho dotknout, ale v takovém Mondeu nebo Superbu jsou asi tak poloviční >😁
Přesně tak, kdo potřebuje vzadu nějaké místo u sedanu střední třídy, to je naprosto marginální záležitost. :yes:
Presne to som chcel napísať. Miesto vzadu v strednej (!) triede nie je dôležité?!!
A ak vzadu nik nesedí, načo je človeku stredná trieda?
A ak vzadu nik nesedí, načo je človeku stredná trieda?
Pohodlí?
Samozrejme ak jazdím sám, nik mi nemôže zakázať jazdiť v 4/5 dverovom aute, ale nemôžem paušalizovať, že v strednej triede nie je priestor vzadu dôležitý, lebo ja vzadu nikoho nevozím.
P.S. Zrovna Honda nie je známa hlavne pre komfortné jazdné vlastnosti. 😉
P.S. Zrovna Honda nie je známa hlavne pre komfortné jazdné vlastnosti. 😉
Není se čemu divit, s cenou a charakterem auta se Honda naprosto minula s trhem. V Evropě chci od 600k+ plnohodnotné auto, nejenom přední sedadla a šířka, na image je to moc Honda, na hlavní auto v rodině zoufale nepraktická, jako manažerský sedan žádná (ne)oficiální fleetová politika a absence kloudného automatu, pro fajnšmekry krom ucházejích motorů žádné featury navíc (4x4, palubní infotainment, aktivní podvozek, možnost customizace interiéru, již zmíněný automat atd.). Mimochodem, smysl dává pouze se silnějším dieselem nebo 2,4 a výbavu min. Executive. Hovořím jako již bývalý majitel. 2,2idtec exe. Ve dvou príma auto, po přírůstku do rodiny vůz k ničemu.
Accord (TSX) není špatné auto, ale je naprosto zřetelné, pro jaký region a cílovou skupinu byl projektován. V některých částí světa je za hvězdu, někde (v Evropě) je úplně mimo...
Accord (TSX) není špatné auto, ale je naprosto zřetelné, pro jaký region a cílovou skupinu byl projektován. V některých částí světa je za hvězdu, někde (v Evropě) je úplně mimo...
Nj, proto Passat, 508, Mondeo + ještě některá další jsou tak dobře prodávána. Možná v některých aspektech jako cena (Passat), interiér (Mondeo), 508 (málo odkládacích prostor) trochu ztrácejí, ale v ostatním jsou na špici. Je to jako 10ti boj. Člověk nemusí být první ve všem, ale také nesmí výrazně zaostat. Zkrátka lepší průměr ve všem mu zajistí dobré místo.
Presne tak, raz som zabludil do dealerstva hondy a jeden accord tam stal - cenovka tusim 33000 EUR, nemy uzas, co si za to auto pytaju...
Urcite je to spolahlive auto, ale taka nova mazda 6 je o svetelne roky pred nim - dizajn, hmotnost/odlahcenie, spotreba, vybava, snad aj jazda, praktickost a je aj o dost lacnejsia. A spolahliva je tiez... Jednoducho nemozu v honde len tak hodit nejaku cenu a ignorovat konkurenciu...
Urcite je to spolahlive auto, ale taka nova mazda 6 je o svetelne roky pred nim - dizajn, hmotnost/odlahcenie, spotreba, vybava, snad aj jazda, praktickost a je aj o dost lacnejsia. A spolahliva je tiez... Jednoducho nemozu v honde len tak hodit nejaku cenu a ignorovat konkurenciu...
Myslim že by tohle stačilo i pro EU [odkaz]
Nádherný článeček >😁 >😁 >😁 nazval bych ho, "Nástěnkářův orgasmus". Co na tom hondaklubu proboha čicháte? 😲
Já si naopak myslím, že pokud by se Honda tohle odhodlala dovézt do Evropy tak by to byl propadák. A to i u fanoušků značky. Stačí si přečít tu diskusi pod článkem.
Taky souhlasím, vždyť to se už ani fanouškům Hondy nelíbí, natož aby to ještě kupovali a pomalu utíkají k Mazdě 6. Evropská verze Spirioru by se tu dle mého názoru moc neprodávala, pokud vůbec. To spíš by mohl mít jakž takž úspěch Accord odvozený od TLX [odkaz]
Jenže i tak to není v kombíku, což je další průšvih. Jen se sedanem by tu přijet nemohli. Prostě Honda umřela už nejen ve třídě Legendu, ale i Accordu a posun dolů pokračuje.
Jenže i tak to není v kombíku, což je další průšvih. Jen se sedanem by tu přijet nemohli. Prostě Honda umřela už nejen ve třídě Legendu, ale i Accordu a posun dolů pokračuje.
Honda si za to může jen a jen sama. Tato generace byla za tu cenu zcela nekonkurenceschopná už od doby, kdy se tu začala prodávat. Mazda 6 stojí ve srovnatelné výbavě o 200 tisíc méně a přitom to je o generaci modernější technika. Zatímco řekněme tak před 10 lety na tom byly japonské značky poměrem užitná hodnota / cena o chlup lepší, než evropské dnes se karta již zcela obrátila a s výjimkou Mazdy v podstatě nemají ve střední třídě co nabídnout. Avensis je starý, Subaru končí s Legacy, Honda končí s Accordem, Nissan je pryč už dávno..., Mitsubishi taky. Zajímavé je, že ani Korejci se moc neukazujou, i40 se sice celkem prodává, ale je to jen kvůli ceně, protože technika nic moc, Kia Optima je naprostý propadák...
trh nie je vzdy len o kvantite.... v pripade japoncov v eu nikdy neslo v strednej triede o kvantitu ( kvantitu si robia v usa a japonsku ) ... nikdy tu netrhali rekordy v tejto triede a nikdy tento trh nebol pre nich prioritny cim sa ani netajili ..... a preto dovod ze aj napriek tomu vsetkemu uz z eu accord odchadza je dalsim dovodom na zamyslenie.... nieco bude s tym nasim trhom asi nie prave v poriadku.... ked uz viac aut od nas uteka ako k nam prichadza....
Žádný patriotismus , žádné pohrdání, ale money talks.
Staci si pozriet povodny australsky clanok alebo stranky australskej Hondy: tam maju 2 Accordy, jeden americky a jeden "europsky" alias Acuru TSX. A konci prave Euro Accord ;-\
Je smutné, ak autor píše článok z tretej ruky a neoverí si aspoň pôvodný zdroj. Čitatelia tu majú väčší prehľad ako autori.
:yes: