Přijde-li čas na nákup nového vozu, většina z nás chce nejdříve prodat ten starý. Kdo vám za něj dá nejvíce peněz? Vyplatí se jezdit daleko od domova? Otestovali jsme to za vás!
No mám ze svého okolí opačnou zkušenost, nabídnou po founu částku a pak je vše zcela zásadně jinak, ani se mě nechce věřit.....že to takhle dopadlo, jak se piše v článku.Ale budiž no...
JInak ještě zajimavější je pak nakupovat u nich auto, to je mazec na oblbnutí člověka.....neskutečnej.Drzá kultura prodeje.....
Mám zkušenost osobní a ačkoliv jsem nakonec auto prodal do soukromých rukou, částka po prohlídkce byla vyšší než po telefonu. Dojeli se na auto podívat, vše v klidu a pohodě.
Tudíž se domnívám, že je hlavně zklamanej ten, co nemá auto v cajku.
Ono to zrejme (hlavne v prístupe a odbornosti) bude dosť rozdielne od pobočky k pobočke. Poznám prípad keď známemu po telefóne ponúkli nejakú čiastku, prišiel k nim do pobočky u nás v meste a po pár metroch toho skúšacieho technika vyhodil spoza volantu, lebo nebol schopný radiť inak ako cez zuby. Inak auto bolo vo výbornom stave, bolo pravidelne s starostlivo udržiavané. Ešte pred jazdou mu povedali sumu rádovo o niekoľko desiatok tisíc nižšiu ako po telefóne a že upresnia po jazde. Chlapovi to potom nedalo šiel do inej pobočky tiež AAA v inom meste a tam to prebehlo nejak tak podobne ako popísali redaktori. A potom si vyber >:D Za všetkým hľadaj človeka.
Když už s nima smlouváš a snažíš se vyšponovat cenu, spojují se s centrálou, kde o tvém voze vědí, myslím, že dneska už by se tohle nestalo, zapisují si Vinkód a ten hned odešlou na ústředí ještě předtím, než ti nabídnou cenu :-) Dokonce si auto hned fotí, řekl sem, že se mi to nelíbí, ale byl jsem ujištěn, že je to pro jejich účely ( a zakázat jim to snad ani ze zákona nemohu)
Jojo a pak už tě hlavně maj v databázi, takže když jiný prodejce v jiném městě znovu auto projede, tak už mu vyskočí všechno o tom, co ti řekli poprvé a výrazný rozdíl v ceně neusmlouváš oproti prvnímu případu.
PR článek pro AAA ...? >:D
Mám zcela opačnou zkušenost !
A když od nich nechcete auto , chování se mění k horšímu a nabídka hned klesá !!!! :no:
AAA.. to snad ne ??? 8-s
hlavně technik nepozná auto po bouračce....vykupovali Xsaru po nárazu zezadu opravu a lakování včetně rozstřiku dělal starší pán...a nikdo nic nepoznal.
S cenou dokážou hýbat až o 30 tisíc..ne-li víc. Vykoupili Octu mk2 po starším pánovi...známej jí kupoval až za dva dny..AAA nemělo klíč k odnímatelnýmu tažnýmu,tak dostal kontakt na původního majitele. Když zjistil za kolik ji vykoupili,tak málem upadl do mdlob >:D
Mam podobnou zkusenost. Prijel se na auto podivat, docela energickej technik, dukladne auto prohlid, ale moc toho nenasel, coz se nedivim, protoze sem se o moji Octavku fakt staral a neboural. Nabidl jeste o 5 tisic vic nez mi rekli po telefonu, tkaze sem spokojene prodal... Jak rika webpaja, zklamanej musi byt ted kdo nema auto v cajku, protoze mu na podvod prisli a nedostane ocekavany vyssi penize, tak to pak radsi strili do nezkusenych soukromych rukou, ktery se v autech tak nevyznaj. ;-\
Já jsem si bych nechat nacenit auto v AAčkách jen tak ze zvědavosti, cenu mi dali slušnou, ale nepřesvědčili mě, pak mi ještě druhý den volali, že by přidali a tím mi nasadili brouka do hlavy. Nelenil jsem objel jsem ještě pár bazarů a jejich nabídka byla nejvyšší. Nakonec jsem jim auto prodal a vzal si novější.
1) odhadce vám řekne nějakou cenu
2) jdete do kanclu, kde začnou cenu snižovat
3) pořád někam volají, odchází to probrat s nadřízenými
4) po 4h v kanceláři rádi kývnete na nižší nabídku
Mohu potvrdit. Po telefonu nabídnou slušnou částku, pak dlouhodobě obtěžují s tím, že mají o vůz zájem. Přijedete na místo, po pravdě popíšete auto, technici ho zkontrolují projedou, nabídnou výrazně nižší cenu než po telefonu a pak už je to jen klasická masáž trvající klidně ty 4 hodinky... Při posledním prodeji jsem dokonce byl domluven již na konkrétní částce a čekal jsem jen na podpis smlouvy a vyplacení peněz. Ještě rychle přispěchali s tím, že mají problém a že mi tolik nedají... auto je prý opravované ... a ať se jdu podívat...tak jsem jim vysvětlil, že to jsem jim řekl už asi stokrát a že od počátku ví na čem jsou... bohužel jsem se nechal zatlačit a nakonec jsem kývl na částku nižší cca o 30 procent než byla částka původně nabídnutá... jsem vůl, měl jsem se sbalit a jít... Toliko varování ostatním! V podstatě je jejich jednání nezákonné, využívají velkého nátlaku na to aby získali lepší cenu. Všem doporučuji telefonicky se zeptat na cenu, přijet s vozem, nechat ho prohlédnout a dát si limit 30 minut víc ani ránu, pokud pak nabídka nevyhovuje kašlete na jejich ověřování ceny po telefonu u manažera v Praze a odejdete jinam uděláte nejlíp...
Taky mi nabízeli v AAA po telefonu 170, na místě 110 a ještě blbé kecy (vymyšlené závady atd.), hlavně mě dostali, když prohlásili, že za auto bez klimy bych dostal víc, že prý bývají s klimou problémy atd... Auto jsem nakonec střelil jinde za 140.
Osobní zkušenost s áčkama je tedy už vousatá, 10letá, ale je podobná jak tu uvádíš. Prodával jsem VW Passat 1,8 automat, r.v. 90, nebouráno, se skutečným nájezdem 130 tisíc a v takřka bezvadném stavu. Po telefonu byla nabídnuta částka 110 tisíc (na tu dobu vcelku přestřelená částka, ale budiž), druhý den při návštěvě pobočky, zkušební jízdě a prohlídce mi byla nabídnuta částka celých 30 tisíc.... Na přístup si až tak stěžovat nemůžu, ale s velkým smíchem nad nabízeným obnosem jsem odjel. Auto dáno do komise malého bazaru, kde se druhý týden prodalo za 80 tisíc. Co dodat :-!
Nehorázné PR! Do áček jsem šel ze zoufalství a naštěstí s přihlédnutím k pověsti i s otevřenou hlavou. Všechno bylo super jen do doby než jsem začal nacházet nesrovnalosti a chtěl jsem odejít. Tak drzej a nestoudnej nátlak jsem ještě nikdy nikde nezažil. Během chvilky se přístup VŠECH lidí, kteří se mnou jednali otočil o 180°! Prodávají jak na běžícím pásu kvůli hlouposti a slabosti jejich zákazníků....nemluvím o technickém stavu aut, v tom je laik prostě nahranej, ale o tom že si nedají dohromady 1+1 = -3!
V Autotipu je hned za článkem rozhovor s AAA, který na mě působí dost PR. Takže jestli ten test taky není trochu PR. Každopádně trochu PR ode mě, vozy kupuji zásadně u www.hessengarage.de
Mám negativní osobní zkušenost s AAA a varuju všechny, co by si s nimi chtěli něco začít. V mém případě u auta, které bylo při následné prohlídce podvozku evidentně svařené ze dvou částí a bourané, tak prodavač celou dobu tvrdil, že je od prvního majitele a naprosto v pořádku. Šlo o Ford Focus. Teprve když jsem si důrazně vyžádal nechat vůz zvednout na hever, tak otočil. Při jízdě auto ani sekundu nejelo rovně.
zdravim, tak ono se to chce na ten nákup/prodej trochu pripravit a to nejen do autobazaru AAA, ale kamkoliv jinam, nedivím se, že je cena na místě jiná, auto může mít vady, které po telefonu nevidíte! já osobně jsem si u nich auto pořídil a jsem spokojeny. :-!
Taky jsem měla takové blbé zkušenosti. Ale potom mi kamarád poradil tohle https://zahotove.cz/ Jako kdybych ho tak dobře neznala, tak nevěřim, ale opravdu mi vyplatili přesně to, na čem jsme se dohodli. Řekla bych, že je to dneska už vyjimka. No třeba to někomu pomůže, protože dneska už si fakt musí dávat člověk pozor.
Tak v AAA jsem prodával auto jednou. Po telefonu sdělili 140.000, což se mi, vzhledem ke stáří a stavu auta zdálo moc. Ale co, říkal jsem si, třeba jsou blbci a fakt 140 daj :-). Po příjezdu za cca půl hodiny přišel neochotnej autíčkář, čuměl pod haupnu, machroval jak tydýt, při projetí auta točil jen do červenýho. Po další půl hodině nabidnul cenu 110.000,-. Říkám OK. Dal jsem jim papíry a čekal jsem 2 hodiny(!!!). Těsně před zavíračkou ten vocas přišel a říká, že daj maximálně 100.000,- a že prej jestli nechci, tak ať si to vodvezu ;-\ Tomu řikám servis :-) No, co, nechal jsem jim to tam. za ten verk by tenkrát bylo hodně i 80.000 >:D
Takže jsi byl nakonec spokojený, stejně jako nový majitel, který vysolí 110k, ale zase dostane auto s polovičním nájezdem, a to se přeci vyplatí...
Jo podnikat je umění.. ;-)
Jo, někteří techici jsou velcí frajeři :-) Naposledy jsem byl od začátku dost nepříjemný, jelikož i po telefoinckém obtěžování mne "objednali" na určitou hodinu a nikdo neměl čas... při jízdě auto nejenže nevytáčel, ale ani prudce nebrzdil.. jel s tim jak s autem od rodičů >:D A to jsem mu to i nabídl, řekl, že je to v pořádku, že to jede standartně... :-)
Je rozdíl,jakou kdo uvedl konečnou cenu a cenu skutečně vyplacenou na prkno!!
To je obrovský rozdíl...Hlavně v AAA..Když se totiž nad tím hlouběji člověk zamyslí,zjistí,že nejde dát nejvíc ve výkupu,prodávat to za stejné,nebo nižší ceny než konkurence,platit ty obrovské výdaje kolem a ještě vydělávat hromady milionů,,že?
Niekde som minule čítal správu, že konkrétne AAA zarobia najviac nie na autách samotných, ako na poplatkoch a províziách ktoré dostanú za to že to auto predajú cez zmluvné financovanie. No a to je na prvý pohľad lákavé a potom s kalkulačkou v ruke si človek trhá vlasy koľko preplatí. Pointa je v tom, že aj keď predajú na úver, splátky za toľko čo kúpili stále zarobia ďalších 15 - 20 % (odhadujem), pretože človek ktorý to auto takto kúpil to preplatí omnoho viac.
Už dávno neprodávají auta, ale úvěry na ně. Takže si k výkupní ceně přihodí 20% při platbě v hotovosti a nebo 5% při nákupu na úvěr. Poplatky za zprostředkování a povinná pojistka "zadarmo" jim to bohatě kompenzujou. :no:
Možná je to pobočka od pobočky, ale naše zkušenost s autobazarem AAA je zcela jiná a skoro by to zde mohlo vypadat jako reklama. K mé zkušenosti.
Chtěli jsme prodat osobní automobil a koupit jiný. Situace v podstatě popsaná výše. S tím rozdílem, že jsme si vybrali na internetu konkrétní automobil, na který jsme se chtěli podívat. Zavolali jsme do AAA, šlo o pobočku v Brně, abychom se na nabízený automobil informovali a zeptali se na cenu za náš automobil. Cena nám byla orientačně sdělena 80tis. Kč, námi vybraný automobil byl na jiné pobočce a bylo nám garantováno, že do druhého dne bude převezen, abychom si ho mohli prohlédnout.
Po dohodě jsme druhý den dorazili do Brna. Prohlídka našeho automobilu byla velmi zevrubná, žádný zvedák, ... naopak nám bylo sděleno, že automobil je nejspíš kradený a že nám ho vykoupí nanejvýš za cenu šrotu. Důvodem bylo zjištění, že v kufru automobilu byla jiná barva karoserie. Ano, automobil byl celý přelakován, což jsme měli podloženo. Technik tomu ovšem nevěřil a trval si na svém.
Tak jsme se alespoň chtěli podívat na nový automobil. Po půlhodinovém čekání, kde se o nás nikdo nestaral, nic nám nenabídl, nám bylo sděleno, že námi požadovaný automobil tam není, ale že dorazí za 2 hodiny. Šli jsme do města. Když jsme se vrátili, bylo nám sděleno, že automobil ještě nevyrazil z Prahy, protože má nefunkční motor.
Víc asi není třeba pokračovat. Odešli jsme a už se nevrátili.
A garance AAA? Můj známý si koupil v AAA automobil s automatickou převodovkou. Nedojel z bazaru ani domů a převodovka se mu rozsypala. Soudí se, znalec převodovku prohlédl, potvrdil poškození a konstatoval, že nebyla v pořádku... nic. Soud rozhodl, AAA auto zpět nechce, vrátit peníze nechce. Už to trvá víc než rok...
Nechcem bulvárne upodozrievať redakciu, že pod článok schováva platenú inzerciu AAA Auto, ak by to ale tak bolo, článok by nevyzeral inak.
Nie je zaujímavé, že 90% ľudí tu má úplne opačné skúsenosti s Áčkarmi, ako tvrdí článok? Tak buď sú všetci tí ľudia klamári, ktorí sú zaujatí voči bezúhonnej firme, alebo mali redaktori obrovské šťastie. Alebo je ešte tretia možnosť (naznačená v prvej vete). :-!
Já mám zkušenost s výkupem na pobočce jako ostatní, auto jsem jim nenechal a čekal 20 minut na vrácení dokladů. Ale výkup doma- tedy že sami přijedou , je jiná káva. Přijel klučina, prohlídl, zavolal si, sepsali jsme smlouvu, zajeli jsme do nejbližšího bankomatu, rychlé a v pohodě. Když nekoupí, člověk není nas.ranej, že ztratil půl dne. Doporučuji.
Koupě auta- když jsem byl u nich koukat na auto, několikrát mě prodejce sám upozornil na nedostatky zjištěné při výkupu.Je to o konkrétních lidech.
Přesně tak. Při prodeji doporučuji výkup doma. Nákupčí přijede, vy mu řeknete jasnou hranici, pod kterou nechcete jít a pak ho necháte nad autem dumat. Sami si dáte doma kafíčko a ať se rozhoduje on. Když nekývne na vaši představu, ok, nashledanou. On ztratil čas a je pod tlakem, ne vy.
Ja teda spokojeny v AAA byl na 99,9%. :-) Auto v super stavu prodejce mili prijemny, cena mile prekvapila, ted budu kupovat v ackach prave manzelce konecne vuz takze super.
ááá další sponzor pro redakci...?S tímto bazarem mám děsné zkušenosti, nejprve auto ráno přivezte, garantujeme 100 000 Kč, ráno nikdo nic nevěděl a nabízeli mi 70 000... :no::no::no:
Nemyslím si, že by to měl být sponzoring redakce. Mě po telefonu slíbili 130 000,- a na místě jsem po hodinovém prodeji dostal 125 000,- takže sem byl spokojený a nerozumím těmto negativním zkušenostem
Reklama velka jako Brno...plno kamaradu delalo v AAA a plno jich odeslo kvuli tomu, co se tam delo. I ja a plno dalsich lidi z okoli s nima mam sve ,,super,, zkusenosti, kdy na me dotirali kazdy den telefonatem a nepochopili, ze auto u nich prodat nechci. Nejprve nabizeli 160 000,- pak 180 000,- no a ja to auto prodal soukrome za 200 000,- a nejlepsi bylo, kdyz rodice moji pritelkyne prodavali renaulta 19, uplnej srot to byl, dostali 10 000,- za ktere byli radi, bum bac za tyden tam je vystaven za 68 000,- >:D no profici jak ma byt.... ;-) a to nemluvim o tom, jak zkouseji neplatit faktury...a kdyz jim to nevyjde tady, tak jdou jinam a nakonec se za 3 roky az obehnou cele kolecko vrati zpet a chteji znova na faktury, ktere nehradi.....AAA a jim podobni, vsichni jsou stejni....tam bych dal auto jen, kdybych nepotreboval penize a chtel bych se toho auta co nejdrive zbavit...jinak ne diky....
Hovorím to stále: auto cez bazár predáva len ten, kto ho má v zlom stave. Udržiavané a servisované jazdenky sa predajú v rámci rodiny či kruhu známych. Ak sa to nepodarí, dá sa súkromne inzerát a ak to človek nedokáže predať ani takto, zostáva ako posledná možnosť bazár. Zatiaľ som predával tri autá a jedno som predal hneď kamarátovi - úplne prvému záujemcovi, ktorý sa ozval a zvyšné dve na inzerát asi tak druhému-tretiemu záujemcovi. Skrátka slušné auto sa predá vždy priamo a človek nie je nútený absolvovať trápne či ponižujúce tančeky s bazármi.
V zásade s tebou súhlasím, ale musím podotknúť, že nie každý má chuť , nervy a čas predvádzať a ukazovať auto rôznym záujemcom, ktorí prídu s vidinou toho že ťa ukecajú na ďaleko nižšiu sumu ako ti ponúkne hociktorý bazár. Mal som takú skúsenosť keď som kedysi predával Feliciu Combi 1,6, poctivo doložené km, servisné úkony atď., asi po 35 telefonáte a 5-6 kvázi kupcovi som to vzdal a dal to na výkup do bazáru. Tam ešte pokamuflovali nejaké drobnosti a predali za dva týždne o 30 tis. drahšie. Mne ale peniaze bez problémov vyplatili na ruku a hlavne za mnou nikto po predaji nechodil a nevyvolával. Kamoš predal cez inzerát Passata a ten nový majiteľ mu volal nasledujúci rok ohľadom každej sprostosti. Napr. aký olej ma kúpiť, či mu treba kúpiť aj poťahy (auto bolo v koži) a podobne. Niekomu to proste za to nestojí.
Přesně tak. Prodávali jsme manželky Polo 1.4 TDI a bylo fakt v dobrém stavu, nic jsme nezamlčovali. Ve chvíli, kdy přijel 4. zájemce a vyklubala se z toho rodina kdesi z Horní Dolní, začal jsem ztrácet trpělivost. Rodinka se povozila a potom se otec a hlava rodiny podívala na motor. "Áááá, koukám voda v oleji, to bude prasklá hlava motoru, vy nás chcete podvést..."! To byla poslední kapka, poslal jsem je do háje a prodal do AAA. Za ten opruz mně těch pár tisíc navíc nestálo.
mas vo vsetkom pravdu..........v prvom rade je bazar velky biznis... a tam uz clovek musi ratat so vsetkym.... aj s tym ze ho vzdy nejako odrbu nech robi co robi.... bez toho to v tomto svete penazi dnes uz nejde... inak by bazare neprezili keby sa hrali na dobrakov ....
Hm, je to biznis ako každý iný. Ten čo kupuje chce kúpiť za čo najmenej a predať za čo najviac. Ten čo predáva chce predať za čo najviac. Ide o to kde sa ich predstavy stretnú. Dobrý obchod je ten, po ktorom sú obe strany spokojné. Nikto nikoho nenúti predávať za neadekvátnu cenu.
Je to někdy dvousečné... prodal sem kamarádovi auto o které jsem se staral, on to auto znal celé 3 roky, které sem ho měl, věděl co se s nim dělo, jezdili sme s nim spolu (byl to velmi dobry kamoš a spolužák) třeba na hory a tak. Prošel sem STK, vše na autě bylo naprosto v pořádku, servisy, oleje, všechno.... prodal sem ho o trochu více, než bazaru, byl jsem rád, že jde do dobrych rukou, ale jemu se to začalo všechno pomalu rozpadat.. i když mi z toho nikdy nevinil, je mi to vuči němu trapné... možná s tim jezdil jak čuně, nevím... každopádně je možná lepší o autě asi už nevědět. :-)
Není to tak docela pravda. Na dražší auto s méně rozšířenou konfigurací v soukromých rukou (bez odpočtu DPH) se hledá kupec dost špatně. I když je v perfektním stavu.
Môže byť, doteraz som predával ľudovejšie žiadané vozidlá. Je mi jasné, že predať povedzme Fiat Multipla či hybridný Lexus môže byť problém, to už je ale riziko spojené s kúpou exotických modelov. ;-)
Rád bych taky se svou do mlýna... mám zkušenost s ESA, Štěpánkem a několikrát i s AAA, naposledy docela dobrou a dost čerstvou (ani né měsíc starou).
1. V 2003 Š.Felicia,
AAA - nabídli 120, přijeli na místě vysolili 105 a odjeli... super zkušenost.
2. V 2007 Seat Cordoba.
AAA - Nabídka 180 tisíc telefonicky, auto v TOP stavu od nova, snaha snížit cenu, že auto bylo bourané, nebylo, technik nerozpoznal zbytky pasty na laku a měl to za odřené, po setření pasty mým prstem odešel naštvaný... nabídka 120.
ESA - podobné jednání.. 190 tisíc, 130 na místě.
Štěpánek Auto - nic neslíbil, na místě 150 tisíc. Dokonce jsem si tam pak vybral další auto.
2011 - Renault Laguna (už né tak čistý rejstřík a skoro 200 tisíc najeto)
AAA - Nabídka 100 tisíc, Realita 60, nutnost nechat auto ten den
ESA - Nabídka 100 tisíc, Realita 65, nutnost nechat auto ten den
Štěpánek Auto - Na místě 80 tisíc, nutnost nechat auto ten den.
Prodáno soukromě za 90.
2014 - VW Jetta (ta z recenze z mého profilu)... auto nebylo nutno prodat, proto sem to jen zkusil a rovnou šel na AAA a tvrdě na jejich jednání a na jejich plané řeči. Nabídka 185-200 tisíc dle stavu vozu a nutnost vidět a prodat auto hned.
Po příjezdu na domluvenou hodinu jsem musel pul hodiny čekat ( Kladenská pobočka), pak technik vůz obešel, projel, a když na autě nic nenašel ( Opravdu mu nic nebylo, podivoval se nad stavem tacho, doložil jsem mu výpisy z STK), snaha strhnout cenu za lehce odloupaná tlačítka rádia a oken... po "konzultaci s vedením" přišel s nabídkou 150 tisíc, odcházíme, zastaví nás, že to jeste zkusí... řekl sem mu, že chci mluvit se šéfem, že tyhle hry znám a že nemam zájem, bylo mi řečeno něco o tom, že se trh mění a že kdyz to vyřešíme ještě dnes, že by ta cena mohla být vyšší a že do zítra by mohli někde v ČR nakoupit lepší auto a už by mi nedali tolik.... řekl jsem, že dost pochybuji o takhle zachovalém autě jako je Jetta ( kterých je v ČR málo) s takovým nájezdem a doloženou kompletní historií přes noc seženou... Když mi na to neodpovědel, svolil sem k dalšímu jednání... poté se vrátil s cenou 168 tisíc na kterou jsme po váhání přistoupili, chtěli ještě zimní gumy, abysme přivezli. Řekl sem že s autem už nikam nepojedem, protože ho mužem cestou nabourat a ať mne pro ty gumy svezou ( a pro majitelku vozu, mámu), chvíli se zdráhali a pak přistoupili že nás hodí domu, ale že mají jen služební miniauta a gumy s nevejdou, tak sem musel vzít ještě své auto a přivézt gumy. Poté už vše proběhlo v rychlosti..... Auto je nyní v nabídce za 191 tisíc v hotovosti a nějak se ho nemohou zbavit... I když jsme mohli dostat třeba o 10 více, tentokráte AAA posloužily dobře.
Poučení? Chce to objíždět bazary a hlavně si stát za svým.. je to psychologická hra o tom, kdo to vydrží a kdo ne, přiznám se, že tentokráte jsem nebyl uplně příjemný já, protože jsem si za kvalitami prodávaného vozu stál ( U Laguny jsem si byl vědom nedostatků, hůře se pak argumentuje)... Viděl sem jak tam "ozobali" kluka s 1. Fabii RS jen proto, že mu chybělo jedno alu, a cena vozidla letěla o desítky tisíc dolu...
v roku 2001 sme predavali 15 rocnu skodu 105L ... auto sme predavali na sukromny inzerat v novinach a uz na dalsi den sme nestacili dvihat telefony.... za tri dni si osobne po nu prisiel chlapik az z trebisova a predali sme ju za nejakych 12 tisic korun ( nova stala 60 tisic ) ... vsetko prebehlo hladko cisto k spokojnosti obom..... myslim teda ze vozit auto do bazaru je len krajne riesenie.... alebo ak chce clovek rychlo rychlo prachy.... znamy predaval poruchanu fiestu v r 2005 tusim ( kedze siel uz do dochodku a nejazdil uz moc ) ... a za par dni ju v pohode predal... k spokojnosti jeho aj kupujucemu..... nevidim dovod vozit auta do bazarov.... ak clovek skutocne nepotrebuje surne peniaze .... som si isty ze keby som dal feldu na sukromny inzerat.... tak ju tiez dnes v pohode predam a to za par dni ... za nejakych mozno aj 1500 eur... a nemusim lietat do bazaru kde ma stejne len osklbu .....
tolko moj pohlad na bazare... su uz len krajna moznost ako pise iudex .... a prave toho oni vyuzivaju... vyuzivaju to ze clovek dostane hned prachy za auto
Tak to zkus... prodávali sme samozřejmě mimo posledního VW všechny vozy i na Sautu a i na jiných serverech. Ozval se vždy akorát autobazar..... Laguna byla pul roku na netu. Možná auta jako Felicia, které si kupují lidé cíleně, prodat půjdou jednoduše, ale myslím, že pokud se potřebuješ vozu zbavit, bazar není špatná volba, jen to chce nervy. Navíc bazar vyplatí peníze hned a narozdíl od soukromé osoby se málokdy stane, že ti budou reklamovat každou kravinu, kterou najdou na voze (záleží jakou s nimi sepíšeš smlouvu, ale myslím, že ty jako prodejce ručíš za nějaké skryté a utajené závday, už nevím, jak to přesně je, třeba někdo vysvětlí, nechci to hledat). Jetta měla už na výměnu destičky a blbla lambda sonda, čekala ji STK, proto šla z domu a taky proto, že za rok už by sme dostali třeba jen 100 tisíc...
proč v dnešní době jezdit po bazarech. Prodával jsem auto, dal jsem inzerát. Přijel i zástupce z AAA (nejdřív tel. ať přijedu, samo jsem odmítl) auto skouknul, projel. Druhý den volá, že to berou za mojí cenu. Sice pozdě, mezitím jsem prodal, ale jednání slušný.
prvú vetu tohoto článku kvalitou a úrovňou pripominajúcu skôr nie veľmi podarenú domácu úlohu "Přijde-li čas na nákup nového vozu, většina z nás chce nejdříve prodat ten starý. Kdo vám za něj dá nejvíce peněz?" by sme mohli pochopiť aj takto:
"Přijde-li čas na napsaní nového článku... Kdo vám za něj dá nejvíce peněz?" ;-)
No já sem tipoval, že dopadne nejlépe ESA, protože tu často jsou články s jejich ojetinami.... Ta nabídka AAA je zvláštní, ale to jednání je všude stejné >:D Nabídnou hodně a pak smlouvají...
1. koupě auta a prodej na protiúčet ..
nikdo se mi nevěnoval, musel jsem si sehnat prodejce sám. Projeli jsme několik vozů, vadila mi snaha zamaskovat nedostatky vozu a případně je bagatelizovat ve stylu "no to v tomhle stáří dělá každé auto" nebo "to nic, není, stačí vyměnit spotřebák a bude to ok", větrák a rádio puštěny naplno, aby nebyly slyšet ruchy.
Při prodeji auta na protiůčet mi tehdy nabídli 5000 (vytáhl jsem to na 12, ale už jsem nedostali ty jejich šunty zdarma), ačkoliv běžná prodejní cena byla mezi 25-35 ... podle stavu. Nechali mě hodně dlouho podusit, prý mi nemohou dát víc a že to musí schválit manager... a ten zrovna nemá čas ... odjížděl jsem v noci až po zavíračce, byl jsem tam cca od 16h . Kdybych nepotřeboval rychle lepší auto a prodat staré, asi bych se na to vykašlal.
Do autobazaru prodava auto opravdu vetsinou ten, kdo ho nemuze prodat jinak. Necekejte, ze vam za nej daji vic, nez za kolik ho prodate soukrome osobe. Kazdy autobazar musi mit marzi, musi proste pri pozdejsim prodeji vozu vzdycky pridat ruzne vysokou castku za koupi/pronajem pozemku, stale vydaje za mzdy zamestnancu, energie atd. atd. . Docela me az zarazilo, ze treba (v L) v jedne rekneme luxusnejsi garazi (prodej novych vozu, servis a vykup/prodej ojetych vozidel smluvnich znacek) vyjde drzeni kazdeho ojeteho vozu na nekolik set € mesicne. Neni to, jako kdyz vam jako soukrome osobe staci auto poradne nablyskat a obcas ho predvedete ve svem volnem case pripadnemu zajemci.
Plati proste normalni pravidlo- porovnejte ceny podobnych vozu na velkych mezinarodnich internetovych serverech, zkuste odhadnout, kolik si muzete podle stavu vozu prisadit/ubrat a hura do toho. Bazar je alternativa spis pro toho, kdo potrebuje prodat rychle, pak to chce proste jenom zkouset, kde daji vic. Casto ale muzete najit svuj "novy" vuz prave tam a pak se nabizi i moznost vykupu na protiucet, nekdy to muze byt i cenove vyhodna alternativa. Pokud tedy verite, ze nove kupovany vuz prave u nich je v poradku a ma pozadovanou hodnotu.
Můžu se zeptat, za co se dává těch několik set EUR za držení v té luxusnější garáži? Nablýskat jej stačí jen jednou (když víš jak na to a používáš ty správné prostředky) a těch pár EUR za palivo je vcelku marginálie.
Tak napriklad:
- usly zisk- blokuje misto pro auto, co se proda hned
- ztrata hodnoty auta v case (v radu opravdu nekolika mesicu se to uz projevi, jde o okrajovou znacku- Lotus)
- vyssi marze obecne- platy zamestnancu Lotusu Luxembourg jsou jine, nez beznych CZ zamestnancu z Acek, stejne tak je uplne jina vyse vsech ostatnich nutnych nakladu (umisteni prodejny, energie, ..)
- nutna kompletni prijimaci servisni prohlidka a vymena vsech naplni, ev. spotrebnich dilu (v lepsim pripade pneu, brzd. desticky apod.). Jiste, ze se tahle vyloha pri vyssim poctu mesicu vydeli vyssim cislem.
- rezerva pro ev. plneni zaruky, kterou kazda solidni garaz dava po urcitou dobu
A urcite by slo pokracovat dal, napsal jsem jenom to, co me rychle napadlo. Prodejce ojetych vozu proste musi vykazat u kazdeho prodaneho automobilu urcity zisk. Ten vznikne pridanim konkretni hodnoty dane ruznymi faktory, ktere jsou z logiky veci vzdycky vyssi, nez kdyz auto prodavas jako soukroma osoba. Takove naklady proste nemas a ani je nemuzes zapocitavat. Tuhle hodnotu si vydel poctem mesicu a muze ti vyjit dost vysoka hodnota. Ktera se v case ruzne meni, kdyz zminena garaz napr. neproda auto rok, vylitnou naklady o dalsi obrovskou castku nahoru.
Rec je samozrejme o serioznim prodejci- oficialnim zastoupeni znacky, ne o prekupnikovi, co nakoupi cokoli za co nejnizsi cenu a nasledne to prodava bez jakekoli pridane hodnoty za jeste vyssi castku.
Díky za objasnění ;-) Bohužel si myslím, že to je spíše problém konkrétního prodejce, pokud vykoupí auto a to mu tam stojí více než rok, asi bude něco špatně. Chápu, že jsou značky a modely, které se prodávají hůře, ale pokud někdo na autě "prodělává" stovky eur měsíčně, divím se, že se podobného byznysu jde. Pokud to je u jednoho, dvou aut z padesáti, to se dá pochopit.
Spis vidim problem v tom, ze jsi nepochopil, ze mluvim o urcitem konkretnim pripade. O serioznim a oficialnim zastoupeni znacky Lotus v zemi, kde jsou proste daleko vyssi naklady, nez v bazaru, kde Pepa z Horni Dolni dotlaci dve ste vraku na erarni pole za stodolou. S vykupni cenou srazenou na minimum, pouze s pridanou hodnotou pri ev. prodeji a nulovym zajmem o to, v jakem stavu auto je. A pak mas spoustu variant mezi tim.
Mit naklady nekolik set € mesicne za vozy, ktere i jako ojetiny maji hodnotu bezne nad milion Kc neni nic divneho. Pokud je prodavas a staras se o ne tak, jak si zaslouzi a ne jako prodavac v zastavarne.
Chápu, že jde o jeden konkrétní případ specifického prodejce "lepších" vozidel, ale rozhodně přesně toto nelze brát jako běžné, protože takový přístup (ač jej lze jen kvitovat) normální a standardní není.
Ale to nic nemeni na faktu, ze ma jakykoli autobazar vzdycky vyssi vydaje spojene s prodejem vozu nez soukroma osoba. Coz je podstata meho prispevku, nevim, proc se tu rozebira X-krat dokola, o kolik neserioznejsi jsou (vetsinou) prodejci vozu v CR oproti tem jinde.
To samozřejmě má. A proč se to zde rozebírá? Protože tento největší bazar je svými praktikami pověstný a určitě zde nejde o porovnání mezi bazary v ČR a jinde...
Na tři áčka jo móda si plivnout, většinou si plivounou majitelé vraků s proprděnou sedačkou, když jim v áčkách sdělí, že ne padesát tisíc, ale max patnáct tisíc. Dále je haní stávající majitelé Opencard, když si za cenu ročního předplatného koupí vrak a ptom se diví, že to nejede. V bazaru jsem prodával jedno auto a bylo to v áčkách >:-[] Auto bylo ve výborném stavu, servisované a udržované. Nabídka na place byla vyšší než po telefonu (!) ne o moc, ale byla. Celkově byla jejich cena výkupu nejvyšší z mnou oslovených bazarů. Tedy spokojenost.
Ano, prodávals jednou, já 4x a vyšlo to v 50% případů... záleží na koho narazíš, s čím tam jdeš a jak moc si ochotný si stát za svým. Nemysli si, že nadávají jen ti o kterých mluvíš, jsou to zmetci, stejně jako v ESA a jiných.... Z jedné zkušenosti nemužeš soudit celý systém...
nesuhlasim s clankom a je to jedno velke PR a zaplatene.
osobna skusenost je velmi zla po prijazde na miesto v Kosiciach si nas ani nevsimli ponejakej dobe nas poslali odstavit von auto na pre hliadku a ze mame cakat pri dverach kedze vonku bolo -13c za chvilu nam bolo velmi zima a tak po 20 min sme odisli. Nikdy viacej. Ich praktiky su strasne nechaju zakaznika cakat aby potom odisiel s malo peniazmi kricim na nich fuj fuj fuj. Oblukom sa vyhnut
Jak můžete napsat že jsou Áčka nejlepší!!!!!!!!!!!!
Kolik Vám za to zaplatili??????
S tímhle autobazarem mám své vlastní zkušenosti a to velmi špatné.
Jestli píšete že ESA volají týden, pak vězte že áčka i čtrnáct dní...dávají nejnižší nabídky a jsou arogantní, alespoň v Brně, Jihlavě...
Příklad: otec prodával své Suzuki, u dealera byla cena 125tis.,áčka 105tis. ihned bez garance ceny + týdenní otravování telefony, jeden soukromý bazárek 130tis. s tím, že na tohle auto má ihned kupce.....a pak si tady pište co chcete....
Páček shledáček
Z mého pohledu jsem v AAA opravdu nejlepší podmínky pro výkup auta. Byli jste to zkusit jinde než ještě v ESA? Celkově to s vykupováním není žádná sláva, ale z té bídy má AAA nábídku z pravidla nejlepší, protože na to má obrovský kapitál díky kterému si to můžou dovolit.
Nevěřím tomuto testu. V AAA jsem byl s autem 2x a vždy to probíhalo stejně.
poprvé: Po telefonu částka cca 100.000, obrovský zájem. Na místě 70.000 bez žádné podrobné prohlídky
podruhé s jiným autem: Po telefonu asi 50.000. Na místě nejdříve 20.000 (!!!), pak handrkování 30.000 mínus poplatek 2.000, pak 35.000 mínus poplatek, nakonec 35.000 mínus 1.000. Takže, normální PR článek pro Áčka!!!
V obou případech auto bylo v dobrém stavu, bez překvapení při prohlídce.
Mne po telefone ohodnotili vozidlo na 8000 €, po prehliadke v bazari ponukli 6000€ a po 4-hodinovej handrkovacke vyplatili 7200 € - nezmyselnych 200€ na pravnicke ucely.
Ale nakolko som mal kupenu predvadzacku za 7000€ (origos cena 11.200) som v podstate neprerobil. Predavali ho tusim za 7500€.
Pokial by som vsak kupil vozidlo za plnu cenu tak si trham vlasy. Auto malo v case predaja len 1,5 roka.
Souhlasím, také mom tuto zkušenost. Po telefonu 250.000,- na místě 220.000 a po půl hodině handrkování a volání "manažerovi" 222.000,- 8-s . A jejnání se zákazníkem jak s nákým psem :no:
tak ono asi dost záleží na tom, jak to auto v reálu vypadá, což přes telefon videt není :-) já jsem si od nich kupoval auto a neměl jsem s tím žádný problém. Jsem do dneška spokojen. :-!
už před lety vyhrál ve Světě motorů v podobném testu bazar AAA, mí známí tam auta kupují (i prodávají), zjevně i jiní lidé, když je to největší bazar, ale tady jenom špatné zkušenosti, kde je asi chyba????
Je to jednoduché. Mají velkou nabídku, která je na první pohled zajímavá a hodně lidí to prostě zkusí, nebo nevědí a zkusí to. Taky se mi nelíbí jejich praktiky, ale auto jsme od nich koupili. Nicméně pro další bych tam na 99% nešel.
zdravím, test autobazaru nevyhrálo AAA náhodou, mají obrovský výběr, nabízejí spoustu možností, které jiný autobazar nemá, a hlavně servis jim tam funguje jak švýcarský hodinky >:D problém ovšem nastává, když si lidé koupí auto za pár tisíc a mysli si, jak jim vydrzí do konce zivota, aniz by na nej sáhli, nic Vám takhle nevydrzí o veci se musí pecovat a o auto trojnásob :-) toť můj názor, já jsem s AAA velmi spokojen ! :yes::-)
Osobní zkušenost z roku 2007 . Kupovali jsme 6 let starý francouzský vůz, v perfektním stavě, jako nová, s cenou (v porovnání na trhu) o asi 30-40 tisíc levněji než nejbližší vůz v podobně dobrém stavě, km, atd!! Na tom voze dodneška za 6-7 let nic neodešlo (postupně se vyměnili jen věci co člověk mění furt..olej, brzdy, atd). Takže jsme natrefili neskutečně dobře. Třeba ale říct že já k autu rozumím, a měl jsem taky velmi dobrý přehled, nerozhoduji nikdy jen tak, když chci nějaký auto tak vím o typu vše i třeba už půl roku dopředu.
Negativa s AAA: Ta milá slečna bez zeptání vás oklame, když se nesoustředíte, najednou auto bude stát třeba o 8 tisíc víc. Ne cena auta, ale něco k tomu třeba připočítá, o čem ne že předem ale ani v ten moment neřeknou nic. Mlčí a mlčí, využívají toho kdo k tomu nerozumí. Anebo jsme třeba měli vybranou pojištovnu, oni ale na silu chtěli ten ,,svůj,, (mi jsme platili v hotovosti to auto!), a třeba řeknou že ,,To nic, to můžete zrušit potom,,, Bacha na to, protože můžete prodělat další tisíce korun.
Co se týče bazaru všeobecně, třeba vybrat bazar, kde celkově stav aut je lepší. Dejme tomu někde vystaví BMW E46 ve stavě že je to ostuda, a vedle toho stojí auto podobně na úrovni Albánie. Podobné bazary nevyhledávat, protože je vidět že neřeší to, chtějí jen prodat auto za pro nich dobrou cenu.
Od začátku čtení článku bylo jasné, že jestliže ESA byly předposlední, vyhraje to AAA.
každopádně ESA jsou taky "fajn". když kupujete auto, naúčtujou si asi 3 tisíce (nevím přesně, kolik to už bylo) jakýsi manipulační poplatek ke kupní ceně, o čemž do poslední chvíle nevíte...
Dále jim tam všechno neskutečně trvá. Než to nacvakají do compu, než se vytiskne smlouva. Než se najde nějaký dobrovolník, který vám udělá pískování skel. Předání auta trvalo s pískováním asi 4 hodiny, a to už bylo zaplaceno.
A když už odjíždíte a dostanete do ruky velký techničák, tak dostanete i protokol se zjištěnými vadami... Přeci vám to nebudou říkat dopředu, co s autem je.
Chce to obrnět se trpělivostí jak při koupi, tak prodeji. Pokud vím, že je auto cajk, nenechat se zatlačit do kouta.
Prodávat auto kámošovi je dvousečný, kdy v případě poruch to máte většinou na talíři.
...a brali auto do výkupu, nabídnuli by jste co nejvíc? Nebo co nejmíň? Líbí se mi, jak se každý rozčiluje, a přitom cílem podnikání je snad vydělávat peníze... nikdo nikoho nenutí nic prodávat, nic kupovat, jdete tam sami, když se vám to nelíbí, prodávejte/kupujte auto
přes inzerát, mezi soukromými osobami...
V áčkách jsem kdysi dávno koupil jako svoje druhé auto Megana coupe a dva roky mi poctivě sloužil, pak prasknuly svody... známý do áček prodal auto, dostal slušou cenu,
za dva dny se díval, auto bylo naceněné o 20 tisíc dráž, se stejnými km, jako když ho prodával...
Chápu :-) Na mne to taky zkoušeli, že je auto stočené, jelikož sme nejezdili do autorizáku, nýbrž sem je uzemil výpisy z STK, kde km narůstaly lineárně průměrem 8000/rok :-)
Ludia by si mali uvedomit, za kazdy ma inu skusenost - AAA atd. su spravidla velke firmy, ludia sa tam striedaju... Takze nadavat ze AAA su na figu, ze XYZ je super alebo opacne, nema zmysel.
To je ako v pokladni supermarketu. Pokladnicka A sa na vas usmeje, Pokladnik B vam vynada, ze mu kartu podavate inak, nez je zvyknuty. Niekde skratka natrafite na odrbavaca, technika, ktory tomu rozumie ako koza deskrtiptive, inokedy mate perfektny servis.
A ruku hore, kto toto nezazil v znackovych showroomoch - niekde vam strcia do ruky cennik a nebavia sa s vami, inde vam na konci cerveneho koberca ponuknu kava a vezmu na testovaciu jazdu - v ramci jednej znacky.
Aspon si redaktori dali tu namahu, ze to obisli a pripravili vcelku rozumne kriteria.
Clovek aspon zisti, co vsetko ho moze stretnut, a moze sa na to ako tak pripravit.
Zkuste zavolat do Áček a pak tam zajet a uvidíte ten rozdíl... Neznám člověka, kterému se stalo to co se údajně stalo redakci. KAŽDÝ měl zkušenost jako já.
Tak si sprav štatistiku aspoň z tejto diskusie a vyjde Ti, že negatívnu skúsenosť z Áčkami má veľká väčšina "bazárových kovbojov". Preto fakt, že redakcii vyšlo AAA Auto ako nejserióznejší bazár, môže byť buď náhoda, alebo... ;-)
Johny tvrdil, ze KAZDY ma skusenost ako on. To je bullshit.
Nepopieram, ze vacsina z diskuterov ma zlu skusenost. Ale to nic nevypoveda o skusenosti VSETKYCH ludi, ktori vozia auta do AAA - alebo lubovolneho ineho bazaru.
Okrem toho, sam nazyvas ludi z tejto diskusie, ktori nosia auta do AAA, terminom "bazarovy kovboj".
A pri vsetkej ucte, nie vsetci ludia, co vozia auta do AAA, su bazarovi kovboji.
rozhodně se mě nikdo hned neujme, po čekání na recepci se opět čeká- na výkupního technika- sto let. Pak se projedeme, hodně slabě auto omrkneme(zvedák ani náhodou), pak zmizí na sto let. Po návrat řekne asi poloviční částku co po telefonu. Při nesouhlasu ještě x-krát odkvačí. Pak odchod. Já tam šel s tím, že se pobavím a těžko prodám. Auto, které se lehce prodalo soukromníkovi za úplně jinou částku. A to se prodávalo nejprodávanější auto v čr- octa II, 1.9 :-). Technik prý- to se moc neprodává >:D
Každý, kto číta poriadne, si to iste všimol a preto tie výhrady smerujú primárne na adresu Auto Tipu. Na druhej strane ACZ ten článok prijalo a zverejnilo na svojich stránkach, teda nie sú úplne mimo obliga.
Někteří zřejmě správně nečetli. Jsem rád, že test vyšel, je zajímavej, i když se mi výsledek taky nepozdává. Ale "vina" redakce? Měli by u každýho přejatýho testu sami znovu otestovat, aby se ujistili o nestranosti? To snad ne. Možná, že kdyby v testu došlo k reálnému prodeji, a chlapci v áčkách čekali 4 hodiny na peníze, vyhrál by někdo jinej.
Jako jeden z mála tady píšeš s chladnou hlavou a rozumně. :yes: Každej přece musí vidět, že toto je článek z Auto Tipu a že ho redakce Auto.cz pouze zveřejnila jako avízo, to se dělá běžně.
Lepsi test by bol im to auto predat a potom ist skontrolovat v akom je stave a ako sa zmenila jeho historia. Po 2 tyzdnoch prist ako potencionalny kupec s vlastnym technikom a porovnat stav, servisnu knizku, km a dalsie veci pred odpredajom a po nom.
k vasmu testu:
Keby som predaval auto tak mi ide predovsetkym o najlepsiu vykupnu cenu a je mi jedno ci dostanem kavu alebo cakam na technika 10 minut. Tento komfort mi za 20 000 nestoji.
Pročetl jsem si celou diskuzi, kde se snáší poměrně dost kritiky na Áčka. Já sám osobně u nich pracuji už nějaký ten měsíc a trochu vám to přiblížím. Prostě každý člověk si musí uvědomit, že jde do bazaru pro OJETÉ auto, tudíž na každém autě se dá něco najít. A hádejte kde se ta auta z Áček berou - vykupují se od zákazníků. Mám též přístup k výkupákům a co kolikrát ti lidi nabízejí (i stočená, Cebií neověřená auta), to by člověk zíral.
Dost lidí se zbavuje v Áčkách i "vraků" a pokud to lidi dávají do protiúčtů, tak potom už technik nemůže auto odmítnout. Takže až najdete v Áčkách nějaký ten vrak, nestěžujte si bazaru, ale tomu, kdo ten vůz tam prodal. To je prostě čistá realita.
Vzpomínám si na případ důchodce, jak nám dovezl jednoho Francouze z r. 99, opečovávaný a jen asi s 23 tisíci km a serviskou. A technik mu nabídl za to pár tisíc, i když to auto bylo krásný. Odůvodnil to tím, že už bude rok 2015 a o taková auta nemá nikdo zájem. Jako technik mohu potvrdit, že stará auta typu Felicie a starší, tak jsou v bazarech už ležáci. A podle toho odpovídá výkupní cena.
Já u nich taky nějaký ten měsíc pracoval a co si pamatuju já: pořád kamuflování nějakých zavad (zapatlávání rzi štetečkem apod.), bastlení (navařování výfuku, co upad přímo na place při zkušební jízdě z Tipa komplet i se svodama na asfalt - půl hodiny na to už se tam na dílně vařil výfuk z favorita) a především buzerace a šikanování vlastních zaměstnanců. Dělal jsem na place a když jsem to už nemoh vydržet a před koncem zkušebky podal výpověď, vyhrožovali mi právníkama a že mi dají §53. Ale už je to hodně dávno, ještě v minulým století. Nevím kolik se toho od tý doby změnilo. Tenkrát bylo na bazaru 800 aut a obrat byl tak 140 denně. Množství obrovský už tenkrát. Neříkám tak ani tak, ale s AAA už do konce života nechci mít nic společnýho.
V roce 2005 jsem u nich prodaval dieselovou Fabii r.v.2000, 180 000 km, uvnitr jako nova, vonela (nekurak) novotou, neskrabnuta, klima, pocitac, tazny.... po telefonu 120 - 130 tisic, na miste 90 tisis s poznamkou, "toto je cena, ktera plati JEN ted. pokud prijedete zitra, bude to min".
Ted jsem kupoval dieselovou Thalii pro manzelku, najezd 196 ooo, cena v hotovosti 35 tis, pri financovani 25 tis. Pri zkusebni jizde to vlevo silne mlatilo. "To vite, stary auto...".Je mi jasny, ze je to stary.Nakonec, i kdyz jsem to bral na pujcku, byla cena jako za hotovy - 35 litru. Z AAA primo do servisu a: kompletni GO predni napravy - kulace, oba tlumice, 2 utrzeny silentbloky (1 na motoru, 1 na prevodovce - pri kazdym zaberu motoru se radici paka pohybovala + - 10 cm vpred a vzad), dal urezlej stabilizator, proste hruza. Dalsich 20 000 Kc, aby se s tim dalo jezdit. Ted uz je to vychytany, jezdi to za pusu a TED je spokojenost. Ale do AAA uz NIKDY!!!!! Jo, urcite to nemelo 196 tisic km. Mame v rodine jeste jednu Thalii, ma ted 125 000 a je jako nova, podvozek spica, bez nutnosti vymen tlumicu apod. Mimochodem, ta Fabie mela vse puvodni ve 180000 km. Takze ten tachometr v Thalii je urco pretocenej.
Cože, ten svůj příspěvek myslíš naprosto vážně? >:D
Že se prodávají i vraky je jasné, ale že se najdou takoví blázni, co ty vraky kupují a ještě se "chlubí" tím, co za hujdu pořídil, to je k smíchu. Když nejsi schopen sám posoudit stav ojetiny, tak buď auto dej do servisu, jdi jej koupit se servisákem nebo auto vůbec nekupuj. Protože tímto jsi ukázal, co jsi za "odborníka".
Lidi, jste při smyslech? (ano, v áčkách jsem pracoval)
1) Když si jdu koupit Ocátvku a vidim vedle sebe dvě, totožné, s totžným nájezdem, výbavou, původem, barvou atd. jedna stojí o 30tis. míň a já ji koupím.. můžu snad očekávat, že se jednalo o chybu a někdo tam dal "blbou" cenu, nebo je to auto prostě něčím v *? Takže pokud chcete slušné auto, musíte za něj prostě zaplatit adekvátní částku a ne vybrat nejlevnější na sauto.cz a hned tam jet. Přemýšlejte.
2) Chápete rozdíl mezi výkupní a prodejní cenou? Myslíte si, že ta auta se dělají pro dobrý pocit a že když se vykoupí za 100tis, prodejní cena bude o 5tis. vyšší? I ten volač, který vás na začátku prodeje nabulíkoval se musí někde zaplatit, pak člověk co s Váma tráví ty tři hodiny času, oceňovač, kontrolér, mechanik, ten co auto připraví do prodeje, ostatní náklady aby auto vůbec bylo prodejné.. tohle všechno jsou náklady které firma neudělá pro hřejivý pocit u srdce.
3) Stěžujete si u přeplácení leasingu? Když chcete splácet auto dvacet let, prostě trochu přeplatíte :-)
No nedalo mi to, snad to některým chytrákům alespoň trochu otevře oči.
Čo je zlé na tom že sa pýtajú na históriu auta ??? 8-s >:-[]
P.S. Článok je reklama, ako vyšitá. Kamoš robil pre AAA keď zavádzali SAP ako SAP R3 konzultant. Už v tom čase - (cca 2001 - 2002) povedal, že sa tam skladajú autá z viacerých šrotov. Základ je ponechať pôvodné diely identifikujúce auto... a ostatné je skladačka.
No tak to si zase myslím, že tohle je urban legend. Při tom obratu aut na něco takového prostě NENÍ čas. Já dělal v AAA auto Praha v roce 1998 a v té době se tam denně cca 140 aut prodalo a 100 vykoupilo, zbytek se svážel denně na kamionech z ostatních poboček. Dnes je to tam 3x větší. Myslím že Tvůj kamarád je - slušně řečeno - pohádkář.
... aha z ostatných pobočiek..... a ty si tomu veril lebo si tam robil v 1998 :-) - a on to aplikoval v r 2001 - 2002
Vieš, ten kamoš nemal dôvod bezdôvodne tvrdiť o AAA nejaké nezmysly, lebo mu celé AAA bolo ukradnuté.
Ibaže tam implementoval celopodnikový systém a keďže riešili túto problematiku cez SAP, tak sa o tom zmienil raz na pive.
On totiž videl do celého systému, lebo ho nastavoval, ty si - bez urážky - videl maximálne tak po plot pobočky, v ktorej si robil - možno rok.
Myslím, že s tebou sa o tom nemá význam baviť, ale ak tu raz bude diskusia okolo AAA, tak to ozrejmím. Ich praktiky sú mimochodom legálne...
další překvapivě negativní zkušenost na AAA auto :D
Je to už hodně let, mládí a nezkušenost udělalo své...
AAA auto praha.
Škoda Felicia, tenkrát cenovka 27 tisíc. první majitel prý, nebouráno, 130 najeto, přiznám se, že na ty kilometry vypadala.
Po nátlaků šlo auto na zvedák, běžela dobře, auto ale bylo bourané, technik se tváří že to vidí poprvé, i tak sem auto vzal... půl hodiny sem čekal.
Pak si mě vzala nějaká paní, měl sem u sebe samozřejmě peněz víc.. páni cítila mládí a nezkušenost a do finální cenovky mi nacpala gumové koberce za 1400kč ! a nějaké pojištění motoru na skryté vady za 8000 kč !!! když chtěla peníze jen sem se zeptal za co to vše je, paní jen vysvětlila že je to standartní a že to kupuje každý >:D
po půl roce motor začal ztrácet výkon a v otáčkách měl výkon jak 30 kw šunka..
po měsíčním bádání sem si začal prohlížet papíry na záruku od AAA. Bohužel motor jede, závadu nevidím, hádat sem se nechtěl, 8 tisíc v *, hlavně že sem dostal povinnou výbavu zdarma...
AAA a jiný bazar už nikdy :-)
sice som nepredaval, ale mal som moznost pocas tych dllllllllhych hodin vidiet chlapika na pokraji nervoveho zrutenia sa ktory na pobocke v Brne chcel predat svoje auto. Hrozne. V podstate opacny stav kupy
[odkaz]
moj tip - asi si treba zobrat dofcu, dojst tam rano o 8.00 s poriadnou svacou od manzelky, knihou a drzat a drzat :-0
Mam 2 skusenosti s Ackami :
1. rok 2012, jednalo sa o pokus o vykup Focus II 2.0TDCI 05/2007, celkovo vo velmi dobrom stave, ale s nacatym DMF. Po telefone cena 5000 EUR, po prvom nahlade technika 4000 EUR, po prehliadke v dielni zistenych milion zavad, takze 3000 EUR. Pritom ten klepajuci DMF a divne zvuky zo spojky si inspektor nevsimol.
2. rok 2014, pokus o predaj Focus II 2.0i 05/2005, tentokrat uz v horsom stave po jednej poistnej udalosti a 90 tisic realnych km po Bratislave a blizkom okoli plus 30 tisic mojich dalsich. Toto auto bolo ako nove kupene na Slovensku firmou, ktora krachla a Acka ho z nej vykupili. Od nich sa 02/2012 dostalo ku mne s tym, ze nikdy nebolo burane, co som im na zaklade udajov zo servisu hned na mieste vyvratil. Kedze sa ale jednalo iba o plecharinu a cena bola vyborna, bral som ho. Po dva a pol roku telefonat do AAA, navrhnuta vyborna cena 4000 EUR. Po prichode na pobocku v Nitre obhliadka, komentare technika ze je to zboreny srot po celolaku mi ponukli 1500 EUR. Ked som im vytiahol papiere, ze mi ho 2 roky dozadu predali ako nikdy neburane, plus doklady o oprave po sundani cyklistu (ano, je to buracka) , technika skoro prekotilo od jedu, manager pozeral najprv do stropu, potom do podlahy, nasledne sa zahral na frajera a prizval si velkokozatu sekretarku, ktoru na fleku serval ako male decko, ze ho neinformovala, ze auto uz raz bolo u nich. Skratka groteska. Nakoniec cena 2000 EUR. Ukazal som im ..I.. a v oblakoch dymu zo spalenych gum z pobocky zmizol do miestneho vykupu, kde mi dali o 800 EUR viac :-)
Teda osobně mi u AAA dali za auto nejvíc, prodával jsem tam dobrá auta a tak bych tam sám klidně koupil. Proč ne? Toto asi potvrzuje fakt, že mají prodeje jaké mají co jsem četl.. Teď tam bude vstupovat investor tak se nevhám překvapit.
občas tam jde koupit dobré auto, ale prodej nikdy.
slíbí vám 150, přijedete a řeknou vám že 100, že auto má milion závad i ty co vůbec nemá. Kdo má 5 hodin času a umí vydržet nátklku, dostane se pak někam na 120 ale tam končí....
Prostě AAA sou fíci, ale když maj zlevnit auto co prodávaj, tak u levných tak 3-4 tísce dolů, ud ražších tak 10ku max a konec. To už smlouvání tak dlouho netrvá co říkali kámoši, po hodině vás budto pošlou dom anebo sleví >:D
No nemyslím si, že by Vás poslali domů, ale spíše se budou snažit nacpat jiné levnější auto. Tak to prostě je... Onen výkup je složitou věcí, samozřejmě že každý bazar chce co nejlevněji koupit a co nejdráže prodat, to se netýká jen AAA auto ale všech bazarů. Na tomhle je tento byznys postavený. A jak se s nevýhody dá udělat výhoda? Třeba napsat Kontrola 107 parametrů vozu. Pro výkup sebevražda, pro nákup to může být fajn...
Byl jsem prizvan dobrym znamym jako poradce pri koupi Jaguara v AAA.
Nasel jsem rozpor ve VIN. Tak jsem se na to zeptal. Jaguar odjel do garaze ke kontrole. Hodinu jsme cekali a tak se kupujici sel domahat. Reakce? "Jakyho Jaguara?". Odjeli jsme. A jako zkusenost mi stacilo.
Howgh.
Autorovi ešte raz fuj. Si hnusny novinarsky zapredanec a nemáš tam čo robiť! To si fakt myslíš že sme všetci vysedení v košíku? Že ti neni hanba. Napísať takýto 0* platený áčkami. Osobne som pár krát predával auto a áno telefonicky ti povedia v áčkach že ti dajú skoro najviacej peňazí ale v áčkach bol vždy aj najvačší rozdiel medzi telefonicky oznamenou cenou a cenou namieste. Vždy som tam čakal 4 hodiny a potom mi ponúkli o 30 až 40 percent nižšiu sumu! Ďakujem, nie som feťák aby som takto potreboval love. A nakoniec ešte povedať ako nevýhodu áčok že pri predaji sú "Detailní dotazy na historii vozu" je známkou tvojho cocotizmu nonplusultra! Nikde som si nevšimol ako sa voláš, ale hanba Ti. Toto nie je novinárčina! Toto nemože byť myslené naozaj! Daj sa vypchať! Že možeš kludne spať?! Ideš s kožou na trh tak sa chovaj aspoň normálne. Ešte sa tam aj vyfotíš pri aute Ty Lolo. Normálne mám tlak 500 na 400, takto v piatok po celom týždni.
Edit: a ešte mi potom z áčok vždy vyvolávali či sa nevrátim a či som tie autá už predal. To sa mi nikdy u iného bazaru nestalo.
Je vidět, že Vás článek opravdu nepotěšil. Já jsem k tomu byl taky skeptický, ale po nějaké době,jsem se dostal do stádia že jsem auto potřeboval prodat. Moc jsem na to nespěchal a tak jsem objel pár bazarů no a nakonec skončil právě tady. Cena byla dobrá a celej obchod jsem vyřešil za 2 hodiny, takže jsem byl spokojenej. Nevím proč všem Ačka tak vaděj, asi se píšou jen negativní reakce a pozitivní nemaj důvod sem psát. Já mam v práci pohodu, tak si krátim čas. >:D
V tomhle mám podobnou zkušenost. Taky jsem na prodej nijak nespěchal. Taky jsem objel několik možností a taky jsem skončil u áček, ale spokojenej teda nejsem! Dali nejvíc. To jo. Vyřízení proběhlo rychle. Fajn. Ale stejně mi to příjde jako směšná částka.
Nikdy ti nikdo nedá tolik, kolik by jsi chtěl, protože vždycky chceš víc, ne? :-) Prostě vždy zvažuješ nejvyšší nabídky a služby kolem a to jsi, podle toho co jsi psal, vyřešil, ne? ;)
Jsou to všivácké firmy. Snaží se prodávat ojetiny a dělají že jsou to nová superauta. Když jsem kupoval ojetinu tak jsem po návštěvě MAMA a auto ESA koupi skoro vzdal. Zajel jsem i do AAA, i přsto že je to moloch jsem tam však vybral. Na tom hodnocení něco je. Proč je jinak největší???
Vidím, že nejsem jediný, kdo vysloví k tomuto článku negativní stanovisko, zhodnotí ho jako zavádějící a spíše jako reklamu na autobazar AAA. K tomuto přesvědčení mě vede hned několik důvodů:
1. Že by se výkupní cena lišila o více než 30 tis. u automobilu v ceně 100 tisíc? To se mi zdá moc. Očekával bych rozdíl max 10 tis. a zrovna AAA že by nabízelo nejvyšší výkupní cenu? Podivné.
2. U AAA je uvedeno jako minus "•Detailní dotazy na historii vozu". To mi pří výkupu obecně spíše připadá jako samozřejmost nebo spíše pozitivum.
3. u AAA bylo vychváleno opravdu vše. Např. "krátké čekání", "ochotný jeden z mnoha výkupních techniků"... No zkrátka člověk by si řekl dokonalý autobazar.
Nakonec bych rád poznamenal, že článek se mi nelíbil celkově. Autor tu zmiňuje např. Bezplatné telefonické linky, kávu, odvoz z autobazaru, vše bezplatně... Opravdu "bezplatně"? Uvědomme si, že vše již musí být započítáno v maržích autobazaru...Já když naposledy kupoval auto v malém autobazaru, ke zděšení autora článku jsem byl ochoten podstoupit následující:
1. Nevolal na bezplatnou linku, ale na standardní číslo operátora.
2. Kávu jsem si nedal (až se budu chtít napít dobré kávy, nedám si nějakou odpornou zadarmo v čekárně autobazaru)
3. Byl jsem ochoten využít i cestování veřejnými dopravními prostředky...
Taky jsem prodával auto v AAA po telefonu byla cena dána větší při přejezdu hledaných
spoustu neduh na autě a perlička byla když přišli s tím že auto je bourané,a já jsem nikdy neboural a auto jsem měl 5 let a kupoval jsem auto z AAA Pardubice.Tak jsem jim řekl vy s te mi prodali bourané auto?Koukali a pak po přeceňovaní a z jištěným informací šla cena nahoru.......ale jsou to zloději a podvodníci ..
Předtím než jsem prodával auto když jsem chtěl nové tak jsem to dost řešil a zpětně tedy nejsem mrzutý, že jsem sáhl po áčkách na jaře a koupil Octavii II combi 4x4TDI na protiúčet a nechal jsem tam svou Octavii I TDI combi. Opravdu nad moje očekávání. :yes:
To by mě zrovna zajímalo, AAA auto uvádí, že při využití tak zvaného protiúčtu, se dá získat lepší cena až od 20%, ale nevím jestli na prodej auta nebo právě na koupi nového... Ono je to možná jedno, ale stejně...
Po zkušenosti s prodejem auta bych jako nejlepší místo k prodeji zvolil asi taky tento autobazar. Dostal jsem nejvyšší cenu, což si myslím je určitě nejlepší argument tam prodat auto.
Inzeráty jsou ve většině podvod. Dovezou auto z reichu, stočej ho, seženou techničák z bouračky a pak to jednotlivec prodává jako auto po dědovi co s ním jezdil na nákupy a na chalupu. Už jsem se o tom párkrát přesvědčil. autobazary nejsou svatý ale souhlasím s těmi argumenty sovy.
díky za shodný názor, který mám i já, opravdu si myslim, že je lepší si auto nakoupit v ověřeném autobazaru, já osobně mám áčka v oblibě, snaži se jít dopředu a celkem myslí na potřeby zakazníka! :yes:
S pořizováním aut mám bohatou zkušenost, od koupi přes inzerát, od známých, nebo z autobazaru... po prvních autech z anonce kde jsem se 2x hodně spálil nedoporučuji indiviuální prodej bo není příjemné naletět podvodníkovi... Osvědčili se mi autobazary kde se dá sehnat solidní ojetinka do které není třeba moc investovat když autům trochu rozumíte a AAA auto mezi mé oblíbené bazary patří. Mám od nich 3. auto :yes:
Ja nikdy nekoupim nebo neprodam auto takhle osobe.. bez niceho podkladu.. ja prodavam a kupuji vse v AAA auto. super ceny a hlavne vim ze kupuji kvalitu.
O kvalitě se dá polemizovat, i AAA auto nabízí velmi špatné auta, ale taky podle toho stojí. Co je však jisté, tak vyplacení při prodeji probíhá téměř okamžitě, a můžete si vybrat či chcete hotovost, bankovní převod, nebo použít protiúčet. Při prodeji na vlastní pěst je tohle všechno velmi nejisté a zdlouhavé.
Po špatné zkušenosti se soukromníkem jsem také pro autorizované bazary. Dívala jsem se u Áček, všichni vždy byli ochotní a profesionální, navíc dobrá nabídka, kde se dá vybrat, tak proč ne.
Ono je to ještě možná horší :) Ale kde teda koupit auto? Já jsem líný, a na nové nemám, takže není na výběr... Když to tedy vezmeme kolem a kolem, tak největší počet aut nabízí https://www.aaaauto.cz/, aktuálně to ukazuje 10759 aut... Takže budou mít sice nejvíce aut stočených, ale taky nejvíce aut nestočených :)
Taky jsem objel všechny bazary, abych prodal auto a nejvíce mi za mou jednočkovou Octavku řekli v Áčkách. Prodávat přes internet se mi nechtělo, protože se mi nechtělo čekat, takhle jsem ho prodal hned.
Taky jsme po obvolání několika bazarů skončili v ackach. Domluvená cena platila. Ne jako u konkurence, kde se ji po dovezení vozu snažili srazit o 20 tisíc
V AAA Auto Praha jsem koupil Audi A4 a jsem spokojen. Je to auto které má charakter, je mladě působící, nezastará, vše je precizní. V autobazaru jsem byl během chvíle obsloužen a byl jsem přakvapen rychlostí a tím, jak profesionálně se personál choval.
Loni v listopadu jsem obvolával a objížděl asi 5 brněnských bazarů a nejlepší cenu jsem dostal v ackach. Dokonce jsem dostal i to, co mi slíbili po telefonu
jenom se řekne davo car, tak se mi ježí chlupy na zádech. Jako po týdnu od koupě auta zadřít motor a jakože zaplatit stejnou cenu, jako jsem za něj dal, bez možnosti reklamace? Děkuji...nikdy víc
Oceňování vozu už jsem jednou absolvovala, když jsem si brala půjčku se zástavou vozidla (pro více informací mrkněte na tento [odkaz] ), ale při prodeji to bude asi trošku něco jiného, tak snad se neošidím. Moc díky za článek, vaše tipy se určitě budou hodit :-)
Fakt skvěle napsané :-) bavilo mě to číst. Já jsem si při prodeji auta taky zkoušel AAA a ESA. ESA jsou k ničemu, nevím proč ještě nekrachli. Nabízí hrozné ceny a ještě vás ujišťují že je to nejlepší nabídka. V AAA mi nabídli slušnou cenu, ale ne dost slušnou. Nakonec jsem prodal v [odkaz] protože jsme už nemusel nikam jezdit a oni přijeli za mnou a nabídka byla velmi slušná.
Já potřebovala rychle koupit auto, na denní dojíždění do práce. Vybrala jsem si tam Reanult Scénik, do kterého krásně naskládám celou rodinu. Pojištění i úvěr jsem vyřešila přímo na místě.
Mama Car - prodej Toyoty Land Cruiser V8 se stočeným tachometrem. VIN JTMCV05J704004443
Autobazar udává 130 tis km, realita bude nejspíše dvojnásobná.
Autobazar byl několikrát upozorněn na manipulaci s tachometrem, ale dále inzeroval a deklaroval se 100% jistotou nájezd 130 tis km. Auto nejspíše prodáno neznámému majiteli.
Jednání/reakce autobazaru:
- od Cebie máme potvrzeno, že se jedná oi překlep (nic takového potvrzeno nebylo)
- v případě zájmu jsme schopni chybu nechat opravit do 48hodin (zájem byl, opravení se ze záhadného důvodu nepodařilo)
- https://historievozu.toyota.cz/ 13.4.2018 - 95 538 km, po kontaktování autorizovaného servisu (FRC) zjištění, že došlo k ,,chybě'' a k tomuto datu je stav km 0.
Myslím si, že by každý měl dát na svoji vlastní zkušenost, já jsem tam vybrala ojeté auto v docela krátké době, a hne na místě jsem vyřídila úplně všechno, takže jsem s autem mohla rovnou odjet.
Nevím jak moc se dá věřit všelijakým testům, ale proč ne. U mě vyhrál bazar https://www.aaaauto.cz/.
+
1. Největší výběr (2x tolik co bazar na druhém místě.
2. Kompletní servis včetně veškeré administrativy - přepis atd.
3. Teď už i zajímavé úvěrové podmínky bez mega poplatků.
4. Možnost vlastního mechanika nebo kontrola vozu v domluvením servise.
5. Velká nabídka zánovních/předváděcích vozů.
-
Snad akorát administrativní poplatek 2-4tisíce, to už fakt mohli odbourat.
Četl jsem nějaký článek sponzorovaný AAA auto, a tam psali, že nejprodávanější ojeté auto je Škoda Felicie... To se mi nějak nezdá, protože už jich zas tolik nevídám. Podle mě je nejprodávanější auto právě Škoda Octavia, a všechny řady. Je to prostě povedené auto. Akorát je škoda, že si pořád drží cenu a asi i vždycky bude...Uvidíme co s tím udělá čtvrtá řada.
Byl v Bratislavě v AAA Auto si koupit novou káru.mě auto jede dobře dobrá cena až na ty pneu.na zimu letní kola skoro bez vzorků.jinak na pobočce v Bratislavě byly milí a uměli i dobře poradit.takže zamě ano.je fakt kdo natrafi na dementy.ale to může být všude.nemusi to být právě jen v bazaru.ja sem dneska natrefil na dementa i v bance.tak AAA-čka zamě zatím ano.
No nevím, AAA auto sice inzerují, že nabízí nejlepší cenu na trhu, ale díky tomu co všechno při výkupu kontrolují, si myslím, že se budou snažit cenu srazit. Respektive, vždycky když se prodává přímo do bazaru, tak cena bude z pravidla trošku nižší, než třeba při komisním prodeji. Co je však výhoda, tak prodej auta do bazaru je hned...
Já mám v áčkách dobrou zkušenost, mě se podařilo koupit auto, které má málo najeto a navíc mi hned od příchodu byl k ruce prodavač, který mi s výběrem dobře pomohl.