Technologii už mají, zarobili a je čas dát ruče pryč než se to potopí. Řekl bych, že v Mercedesu vědí, proč zrovna teď a konkurencí to nejspíš nebude. :-!
Počkej on Ti to Berenika Kharl za chvilku vysvětlí. Jak už to včera a dnes řadě lidí vysvětlil. Potom Ti přihodí link na jeho "podařené" stránky a přidá 129 pekelných šklebů a na závěr Tě SMÁZNE. :-)
PS jeden smajlík stačí.
Ale jo CHerokeemu tu jednu alalýzku vyprsknu, ale mladej pozor, je to placená informace :-)
Základní fakta jsou jasná. Daimler prvotní investor využil americkýho nacionalismu a svezl se na akciový vlně 2013/14 s Teslou.
Večírek končí a někdo musí zatáhnout účet = Kvantitativní uvolňování americkýho FEDu je jaksi u konce, ted v říjnu šmitec nula a americký akcie jsou pěkně nabubřelý, říká se i 3x ;-)
Reálná hodnota Tesly vyjádřená hodnotou akcie při současným objemu je +/- 80$, se všemi budoucími plusy 120-160 když se to hodně nadnese tak 2kila$ :-)
Na to že ještě před měsícem byla cena akcie 290$ je současná cena 234$ pro Daimler ještě celkem slušná když to kupoval za 20$ ;-) Daimler není žádný troškař, Teslu zachránil takže se dá říct že i trošku mecenáš. Ale přesnější je investor, takže ho nějaká +/-10% odchylka od topkurzu akci nemrzí, když i tak měl zisk 1000% [odkaz] ;-)
No ale každopádně si myslím že v tom bude hrát roli:
1) info o 2hým odkladu Tesla Model X [odkaz] na 2016
2) končící QE = jestli bude žuch??
3) stavba GigaFactory, která schramstne balík a výsledek pro investory v razantním navýšení výroby se počítá až na rok 2017
Takže suma sumárum, je tady nasnadě potenciální sklouznutí dolů a to by Daimler nerad, protože ty prachy chce NAINVESTOVAT do rozvoje svých elektromobilů [odkaz] než vysponzorovat kšeftácký fondy z NASDAQu ;-)
Re: TESLA MOTORS CAREERS : Installation Manager - Czech Repu
Hned tak rychle nebude vyrábět elektromobily pro evropu a lepší než tesla už vůbec ne. Je v tom politika a ropný tlaky na ní. Německý automobilky jsou v paktu s vládou [odkaz] a ta je kecal. Slíbí a pak posune, protože už při slibování ví že samotný slíbení splní účel a splnění se dá odsunout - podle potřeby.
A tak Německo který má ted pořádný ekonomický problémy (řecko rusko desertec plyn atomovky) a jeste chvíli mít bude (visí na ní de fakto osud EU [odkaz] ) nemůže si dovolit výpadek ve svý mašínérii spalovacích popelnic a Daimler v tom samozřejmě jako čistokrevný němec jede taky [odkaz]
Takže elektromobily už odsunuly z 2010 na 2015 pak 2020 a pak to odsunou 2025 a nejradši by je nedělali vůbec když to tak dobře sype [odkaz] ;-)
NEBÝT TESLY [odkaz] TAK TADY NEJSOU DODNES !!!!!! ;-)
Re: TESLA MOTORS CAREERS : Installation Manager - Czech Repu
uplne normalni chovani akcionare, z dividend by ty penize nemeli nikdy, a pokud spoluprace dal pokracuje, tak neni duvod drzet akcie a nevydelat, snad jedine spekulovat ze to mozna vydela v budoucnu o trosku vic, ale to jiz nebude v takovich procentech
ostatne ani treba 10% akcionar nema narok na pouzivani technologii, z tohoto duvodu ty akcie urcite nedrzeli, a je vcelku bezne ze spousta firem drzi nejake podili akcii konkurence, neni ani vyjimkou ze akcie konkurence drzi samotni sefove tech spolecnosti
a pokud vim tak technologie Tesly jsou k mani verejne jiz nejakou dobu, prihlasilo se k nim treba BMW, takze je celkem zbytecne tu psat o Tesle zase tak "posklebkove", je to uplne normalni business, asi jako se smat Toyote ze zacala s hybridama
Re: TESLA MOTORS CAREERS : Installation Manager - Czech Repu
Tobě jako obvykle palec dolů, jen blábolíš. Kharlovi tentokrát palec nahoru, protože se opravdu překonal a dodal fakta. vcelku bez příkras. Výjimečně se zdržel ideologie. Tedy téměř. Takže dnes Kharl :yes: Šaman :no:
Re: TESLA MOTORS CAREERS : Installation Manager - Czech Repu
Tak potom, co TOYOTA odvratila zrak od tesly, aj DAIMLER ? Mozeme pisat co chceme, odpovedou bude, ci ten balik DAIMLER predal pod cenu trhu alebo nad, u tych, kde sa predpoklada rast, tak je cena nad trh, takze BERENIKA, trh ukaze...
Kouknul jsem na prodeje Tesly v USA v tomto roce a pro mě...hledám slovo..velké zklamání, splasklá bublina? Ale prodat na domácí půdě kde jí jdou skoro všichni na ruku za 9měsíců 13850 aut není pro mě úspěch...oproti minulému roku minus 3,2%.
Jestli není pravda, že je to auto, hračka pro milionáře a těch nejsou nekonečné počty...
to je strasne divny ze jich prodaj tak malo :*) jestli ono to nebude tim ze maj omezenou vyrobni kapacitu na cca 35-40 tisic aut rocne a jen na jedne lince >:D maji jen jednu tovarnu a v jednom z mesicu probyhala uprava linky na stavbu modelu tesly S s oznacenim D (4x4 a rozdeleni motoru dopredu a dozadu), dalsi rozsireni na 2500 vozu tydne celkove se ma uskutecnit postupne do v Q1 2015 a to hlavne kvuuli modelu X, nyni se to postupne zvysuje a mam dojem ze nekde na strankach maj ze je to kolem 1500 tydne
jen pro predstavu cekacna na Teslu S je v soucasnosti 7 mesicu ;-) informace z nedele od dealera v Corte Madera
zrtejme jsi se dival na podobne statistiky prodeju hybrydu a Ev v US, a na nich je 9 mesic pro Teslu pozitivni, aneb cca 2500kusu, v predchozich 8 mesicich nemeli ani jednou prez 2000 pro US, to je zajimave splasknuti bubliny >:D ty domnenko
hele co ja bych dal zato, aby moje appky na ios a androidu takhle splaskavali ve statistikach downloadu a instalaci >:D;-)
asi mame jinou predstavu o slove splasknuti, ja si pod tim predstavuju spis snizeni prodeju a ne jejich zvyseni o cca 150% v prumeru
Ty komiku, to se v Toyotě musí popadat za břicho >:D jen Priuse se prodalo za 9měsíců v USA 110 tis.ks Už mě ty řeči o statisícových prodejích a několika modelových řad s každoročním odkladem přijde na Oskara pro celou Teslu :-) Však oni jim přiškrtí vládní kohoutky...
a jak souvisi prodeje Priusu ktery zacina na necelich $25k s Teslou S ktera zacina na necelich $70k a konci nekde u $140k ? to je asi jako bys chtel porovnavat prodeje Golfa s Phaetonem ;-) toliko k tem komikum, spise jim jsi ty >:D
o statisicovich prodejich tu psal kdo? ty? vpodstate ty nesmysli ktere se tu siri, tak pochazi z prstu tech co Teslu zrejme bytostne nesnasi a tak maj potrebu vsude psat nesmysly ktere pak nasledne hani jak si je Tesla cuca odkudsy
Ty jsi psal ať se kouknu na prodeje hybridu...cena je tedy důvodem nízkých prodejů Tesly? :'-( Tak ať vyrábí levnější auta >:D
Nemám rád nic co je dotované a zneužívá ostatní.
Keď nemáš rád NIČ čo je dotované, láskavo odovzdaj svoje auto. Všetky automobilky sú nejakým spôsobom dotované. Výroba potravín v EU je takisto dotovaná, takže aby si prestal jesť potraviny vyrobené v EU.
U vás ináč všetko v poriadku? Veď dal jeden nespochybniteľný FAKT - továreň nejaký čas stála. Chápeme čo to znamená? Nevyrábala - a čo nie je vyrobené, nemôžeš predať (fyzicky). Stála, kvôli rozširovaniu linky a úpravám ... To je také ťažké si to zistiť? Z tohoto dôvodu sú predaje nižšie.
Uvidime, co bude TESLA pisat v reporte na NASDAQu ( raz som pisal, ze indivindualni investori TESLU nekupuju, chcel si odpoved tak som dal odkaz na report, myslim ze to bol 2q2014. Nepametam presne, ale akcionarov bolo mozno 609, par mien zo zoznamu bolo znamych a u nich pochybujem, ze by akcie kupili, keby mali do toho dat vlastne prachy). Zmena typu nemoze trvat tak dlho, aby to kapacitu 30.000 aut za 9 mesiacov zrazilo na polovicu, ostatne automobilky vtedy hovoria o odbytovych problemoch.
Takže "kapánek" som sa pozrel na tie tvoje reči ohľadom toho, že ľudia nekupujú akcie Tesly (iba 609 investorov). Je to trochu ináč: majiteľ akcií (shareholder) NEROVNÁ SA VŽDY investor. Investor je ten, ktorý investuje priamo do podniku a vlastní časť z neho, akcionár je ten, ktorý sa chce podieľať na zisku, či strate podnikania daného podniku. Lepšie takto: [odkaz]
Takže majiteľov akcií môže byť, a pravdepodobne aj je, oveľa vyššie číslo než tebou uvádzaných 609.
Mas pravdu v tom, ze cez fondy mozu byt investorov miliony, ono ked fond spravuje stovky miliard, niekde tie prachy dat musi. Ludia daju peniaze do fondu, lebo si myslia, ze ich spravuje odbornik >:D >:D >:D . To je omyl, spravuje ich clovek, ktory neriskuje vlastne peniaze z bonusov, tie do akcii moc nestrka. Preto vacsina fondov neprekona vykon indexov, skor ho nedosahuje. A preto musia byt poplatky z objemu, nie z vykonu. Takze tvrdim, ze svojpravnych investorov, ktori investuju vlastne a nie zverene prachy, a ktori vedia, do coho investovali, tak tych tam moc nie je. Fondy ....