Profi
Pallermo
0
Co se tyka treba EU, zde bych se na to zameril, jelikoz kamionu pres evropu jezdi fuuura. Porad se snizuji emise u aut tak, ze se pomalu automobilky stahuji z Evropy a zustane nam tu nakonec jen VW a francouzi.....a pak vedle Vas jede TIR nebo super Tatra, co chrli peknej dym, ze nevidite na sto metru a nemuzete ani dychat, ale hlavne ze vy z prace domu nesmite vychrlit nic, ale on pres Evropu toho nachrli az hruza....
jozinec
0
ono netřeba se hned obracet na EU. tohle je problém konkrétních republik. Mezinárodní doprava je celkem ošetřená přes dálniční poplatky, takže většina provozovatelů má stejně euro 5 nebo 6 max dojíždí euro 4. problém je s těma co maj 30 let starý tatry nebo avie a jezděj kolem komína a na dálnice v podstatě nezavítaj. tam by měl stát zapracovat. Problém má ovšem i druhou stranu mince kde si ty lidi vydělaj na pořádný auto.....