Sněmovna odložila zrušení příspěvku, který platí motoristé České kanceláři pojistitelů (ČKP) za nezaplacené povinné ručení. Rozhodla o tom na návrh exministra dopravy Zbyňka Stanjury.
Co je tohle za kravinu? Pokud vím, auta v polopřevodu zůstávají kvůli ekovýpalnému 10000 Kč, povinné ručení z nich ti lidé platí. Druhá skupina lidí s auty v polopřepisu má různé "veterány", u kterých kvůli předrenovačnímu stavu nelze přepis dokončit - neprojdou STK.
tak jak to tedy je, v nadpisu je toto:
Sněmovna zrušila příspěvek ČKP za nepojištěná auta, je jich asi 120.000
v první větě toto:
Sněmovna odložila zrušení příspěvku, který platí motoristé České kanceláři pojistitelů (ČKP) za nezaplacené povinné ručení.
To je jasný: Sněmovna zasedala a ve svém programu zrušila jednání o příspěvku, které odložila o týden kvůli nějakým námitkám. A tam ho možná definitivně zruší, pokud už bude všechno v pořádku.
"Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru" by to chtělo.
Klasický bulvár typu Pestrý svět má běžně titulky v rozporu se samotným článkem. Něco jako "Karel Gott zabil!!!" V článku pak popis toho, jak Gott po jízdě na dálnici měl na čelním skle několik mrtvých much.
Díval jsem se na ČTK a blbě to napsali jejich redaktoři, takže primárně by si tvoje "uznání" zasloužili oni. Redakci Auto.cz to ale neomlouvá. Ty by jsi však mohl vážit svoje slova, když jsi ten "velký novinář".
No.... asi mě nikdo neobviní ze zaslepené lásky k nicku Gilgit, ale v tomto případě musím souhlasit. Btw. už dlouho jsem si nepřečetl nic o výprodeji triček nebo v čem jezdí nějaká showgirl /rozuměj matrace/ ze světa českého SHOWBYZNYSU....
a totíž, že tento "poplatek" je pro ČKP ohromný byznys - ve skutečnosti sice na krytí škod nepojištěných malou část z něj zaplatí, ale to zase na nich vysoudí z 99% zpět, takže ty příspěvky jsou jejich čistým ziskem, který si prostě každý rok rozdělí. A nejedná se o malé peníze... Čekal bych od redakce, že do článku dohledají alespoň částky vybrané/vyplacené/vymožené, takto článek neříká v podstatě nic.
Co se týká povinného ručení - když má někdo auto na zahradě a nejezdí s ním, ať ho neplatí. Těm co ho neplatí a přesto jezdí dávat mastné/likvidační pokuty + brát papíry - vyřešeno. Akorát by se zavřel penězovod do ČKP, takže to asi neprojde.
No právě, tohle já na téhle organizaci kritizuji od počátku! Budu mít nepojištěné auto, nabourám, škodu za mě uhradí a vše je v pořádku? Asi ne, vysoudí ze mě škodu a tím pádem veškeré sankce sesbírané od často nevinných spoluobčanů je čistý vývar, jak je tohle sakra možné?
Lidi, nedejte se, když vám od nich něco přijde, braňte se a když už je nejhůř a malá chyba je na vaší straně, tak nezoufejte, je tady možnost to obejít, kdyžtak SZ.
No, když ti udělá škodu tlupa ve starém Žiguli tak od nich nevysoudí nic. Řekl bych, že ty neuhrazené pojistky tvoří z obrovské části právě tito žiguli boys, kteří jsou rádi, že natankujou za 100 a více neřeší. - "bo ja nebouram" ....
Myslím, že škod způsobených Žiguli boys" , je procentuelně zanedbatelně málo.A vývar ČKP velmi slušný.
Moje zkušenost- koupil jsem přívěsný vozík a b.lbec ho zapoměl měsíc pojistit. Roční pojistné 120 kč, částka po měsíci bez pojistky vymáhaná ČKP 1300,-. Z principu jsem raději dal 1000,- právníkovi, než skoro totéž jim.
Rozumnou pokutu bych akceptoval, chybu jsem udělal. Ale čeho je moc, toho je příliš.
Vozik stal celou dobu na mem soukromem pozemku, podepsáno sousedy. Poslal jsem jim to nejdřív sám, bez úspěchu. Totéž poté za 1000,- poslala specializující se firma, a náhle to stačilo.
mam skoro sousedy - zm*dy - kteří delaj vsem okolo jen problémy. Prolustroval jsem si jejich 3 auta - vse stare kraxny, 2 s nich jsou nejspis nepojistene.
alespoň na www.bezpojisteni.cz o nich není zadny zaznam a to dlouhodobe.
podle serie cisel jsou registracni znacky cca 2-3 roky stare a jsou z jiného kraje
Pro mne zlodějská instituce fungující na principu pokus - omyl, který ale určitě často vyjde.
Když jsem kupoval poslední auto, tak mi přišla výzva za nějakých možná 13.000 Kč za neplacení pojistného v době, kdy jsem vůbec nebyl majitelem vozidla a kdy vozidlo bylo prokazatelně pojištěno předchozím majitelem (firmou). Takže pokud si nejsou schopni přes registry dohledat, kdo kdy je majitelem vozidla, to nemluvím o databázi pojišťoven a živých pojistek, tak místo buzerace lidí je rozhodně přínosnější tuto instituci zrušit.
Problém je, že tyhle české mafiánské skupiny (ČKP, exekutoři ...) vzniklé kdysi díky nějakému podplacenému poslancovi a prolobovanému zákonu na míru, jsou dnes tak bohaté a mocné, že je vpodstatě nemožné je zrušit. Vždy se objeví nějaký Stanjura apod, přes kterého svoji činnost zase zlegalizují či udrží dál.
nechapu proc se oháníš nejakym stanjurou, když zákon o soudnich exekutorech a exekucni cinnosti vznikl v dobe premierovani současného (ne mého) presidenta
Stanjuru zmiňuji, protože je uveden v článku, jako člověk, který ČKP pomohl. Navíc je členem strany, která spolu s TOI09 poškodila tenhle stát víc než 2.světová válka.
Pokud jde o vznik zákona o exekutorech, je pravda že vznikl kdysi za vlády socanů, ale dodnes s tím nikdo nic neudělal, snad jen pan Pospíšil, který exekutorům rozšířil pravomoci.
A pokud jde o Zemana, toho bych s tím nijak nespojoval, pro mě je jako prezident OK, až na jeho příklon k Rusku. A určitě jsme měli štěstí, že se nestal prezidentem Šišla Trautenberků a TOI09 neposílila.
Slovenskym auto-sportom je ziskat co najnizsiu cenu PZP a potom sa vychvalovat, ze aki su chytraci, a ako si vydupali super cenu.
To, ze po havarii im dva tyzdne stoji auto v servise a seknu im amortizaciu + pri predaji vlastne predavaju havarovane auta a cena ide dole, tak o tom uz nehovoria.
Naozaj super kseft! Hlavne, ze som usetril 20 eur. ;-\