Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
cudzinec11
Hlavne menej majetnejsie kupia aj fabiu trojvalec, hlavne ze je v kombi, takze i20 kombik bude velmi lakava a dobre predavana ponuka, hlavne ked je hlbsie do kapsy...
i20 kombik mozno bude skor asi stylovka ako prepravny vagon... ( asi nieco ako clio kombi ) ..... v tejto malej triede kombikov aj tak o maximalny kufor asi nejde... ak by slo tak by totiz nikto nekupoval clia combi.... a ani stare 206 kombiky alebo 207 kombiky...
vidim to skor na imidzove kombi ktore su dnes v mode.... ale ved preco nie.... rozhodne tam vojde viac batoziny ako do hatchbacku a clovek ak dvakrat d oroka ide na dovolenku tkak kvoli tomu nemusi hned kupovat o triedu vacsie auto do mesta....
vidim to skor na imidzove kombi ktore su dnes v mode.... ale ved preco nie.... rozhodne tam vojde viac batoziny ako do hatchbacku a clovek ak dvakrat d oroka ide na dovolenku tkak kvoli tomu nemusi hned kupovat o triedu vacsie auto do mesta....
Topre, ja uz fakt nevim, zkus si rozsvitit, at si lip vidis do ust... H opustil fluidni design, nad kterym tys onanoval jako nad nadcasovym. Vzal si inspiraci u francouzu, ktery ty nemuzes vystat, a pod testem Clia grandtour pises,jak se nebude prodavat, jelikoz ma malej kufr. A najednou tady malej kufr znamena imidzovku. >😁 Dobry. Uz vidim, jak si budou frajeri honit triko v i20 kombi... >😁
No ale proc ne, kupe uz ma Rio, s kombajnem jsem zvedavej. Uspech by se v tehle tride mohl dostavit.
No ale proc ne, kupe uz ma Rio, s kombajnem jsem zvedavej. Uspech by se v tehle tride mohl dostavit.
M1chal
Teď budou mít i firmy důvod šáhnout po i20 :yes:
Tak o tom dost pochybuji 😉
Já bych zase tak moc nepochyboval. Korejci u nás mají fleetové prodeje spíše menším firmám (až na výjimky jako Česká pošta), ale nejde o nějaké epizodické (malé) prodeje. Rozhodovat nemusí jen cena (u firem jistě ne ceníková), ale i lecjaký detail - třeba právě ložná plocha po sklopení sedadel. Nechme se překvapit!
No je fakt, že u těch malých možná ne. U nadnárodních moc Hyundai moc šancí nemá. Pokud je v nich např Německý kapitál, tak je nařízení jasné - německé auto, případně Škoda , pokud francouzký, tak PSA nebo Renault ma jasný obchod atd. Každý podporuje firmu z jeho země. Tak to holt funguje 😉
mozgog
Na kombík jsem zvědavý, ty malé kombíky úplně zmizeli, třeba takový Yaris by jako kombík byl také skvělý, pamatuju i na Opel Kadett ve verzi dvoudvéřového kombi, jestli se k tomu rozhoupají i v Hyundai, bude to skvělé. 😄
Ešte aj Astru G si pamätám ako troj-dverový kombi van. Neviem či to bolo z dovozu, alebo sa u nás oficiálne predávala ale pár som ich tu videl.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jistou logiku to má. Sice (u i20) nižší kabina, ale pokud variabilita bude mít něco z MPV... :yes:
Také už se něco psalo o tom, že Venga/ix20 nebude mít nástupníka - tedy alespoň jedna z této dvojice (myslím, že jsi to s ix20 trefil). Uvidíme, co bude sjíždět z pásu v Tepličke a v Nošovicích za pár (3?) let. I20 combi to nebude (Tureck👋Indie), ale nějaký mišmaš = crossover 😄
Také už se něco psalo o tom, že Venga/ix20 nebude mít nástupníka - tedy alespoň jedna z této dvojice (myslím, že jsi to s ix20 trefil). Uvidíme, co bude sjíždět z pásu v Tepličke a v Nošovicích za pár (3?) let. I20 combi to nebude (Tureck👋Indie), ale nějaký mišmaš = crossover 😄
na ten kombik som dost zvedavy .... hlavne v strednej europe moze dost stazit poziciu fabie kombi...... a vobec... kombikov v malej tirede je akosi malo a tak asi nikto nebude proti ak pribudne po dlhhom case dalsi novy clen do partie
a mame tu aj avizovany prichod noveho TGdi 1.0 .... snad v zeneve uz budu s tymto motorom osadene aj nove i20tky ..... vyzera to na vaznu ofenzivu v eu na dalsi rok...
Vazena redakcia.. test velkeho genesisu 4x4 uz ocakavam kazdu chvilu... bude nebude? netrapte ma 😉 :yes: