Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Facelift Mazdy 6 se ukazuje na neoficiálních fotografiích

O tom, že má Mazda 6 dostat brzký facelift, se ví již delší dobu, nyní však přichází první zajímavé fotografie pravděpodobně z japonského katalogu.
Zpět na článek
3. 11. 2014 15:48
20. 11. 2014 11:52
3. 11. 2014 15:53
3. 11. 2014 16:46
3. 11. 2014 17:08
3. 11. 2014 17:21
3. 11. 2014 17:27
3. 11. 2014 17:48
3. 11. 2014 18:22
3. 11. 2014 18:50
3. 11. 2014 19:16
3. 11. 2014 19:50
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 15:48
Facelift
U mě dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PepaJ
20. 11. 2014 11:52
Re: Facelift
tady ho mate :

[odkaz]
Avatar - skejpa
3. 11. 2014 15:53
KONEČNĚ !
Konečně opravené multimediální centrum. Konečně dostane skvělé auto důstojné ovládání v interiéru, které sedí ke královně třídy :-) :yes: :yes: :yes: Už aby tu byla.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 16:50
Re: KONEČNĚ !
Souhlas, interiér vypadá výborně, snad opravdu přijde v této podobě. A konečně to vypadá na opravdový,nefalšovaný kapsy ve dveřích! :yes:
3. 11. 2014 16:34
El. P brzda - to snad ne!
Mazda 6 je jedním z posledních modelů, který odolává moru zvaném elektrická parkovací brzda. Doufám, že tomu tak bude i nadále a že tuto "vymoženost" dostane jen americká či japonská verze!!! :-O 8-s
Rozbalit vlákno
12
3. 11. 2014 17:56
Re: El. P brzda - to snad ne!
Tento trend tiez nechapem. Naco, preboha? O jeden elektromotor navyse, ktory sa moze pos*at, a clovek bud nezabrzdi (to poriesi aspon zaradenym kvaltom), alebo bude stat so zablokovanou rucnou brzdou a volat odtahovku. A to ani nevravim ze pride o moznost davkovat brzdny ucinok...
Avatar - wakantanka
3. 11. 2014 19:14
Re: El. P brzda - to snad ne!
Keby to spravili ako dalsi pedal tiez si s ucinkom velmi nepomozes. :-)
3. 11. 2014 18:06
Re: El. P brzda - to snad ne!
Konečně. :yes:
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 18:33
Re: El. P brzda - to snad ne!
Doufám, že ne.
3. 11. 2014 18:41
Re: El. P brzda - to snad ne!
Jezdil si někdy s automatem s el.brzdou ? Nic lepšího není. :-!
Samo to si zabrzí,odbrzdí.Kromě Audi to mají Peugeoty a další značky a moc dobrá věc. :yes:
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 18:52
Re: El. P brzda - to snad ne!
Mám to v Audi, s automatem.Při rozjezdu se ne vždy odbrzdí. Radši bych obyč ruční.
3. 11. 2014 19:12
Re: El. P brzda - to snad ne!
To tam máš zapnutý AutoHold.Jinak se to obrzdí samo.Jel jsem s Audi A8-2002 až 2010 a tohle nědělala.
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 19:17
Re: El. P brzda - to snad ne!
Mám tam "P", čímž zabrzdím kdy chci- já konkrétně při stání v kopci, nebo "A"- což je asi to, co myslíš ty. A pokud A nevypnu, tak při každém zastavení automaticky zabrzdí a při rozjezdu odbrzdí. Ale já to nepoužívám, parkovačku používám jen v kopci, abych nedával záhul brždění převodovkou.Takže při P občas odbrzdí, občas ne.
Avatar - Dinar
4. 11. 2014 10:38
Re: El. P brzda - to snad ne!
Auto hold je nejlepší fičůra, kterou el. park. brzda přinesla, nepoužívat ji, je škoda, bez AH je skutečně lepší mít klasickou ručku. Jen nechápu, co se ti neodbrzdí, stojíš na AH, šlápneš na plyn a jedeš. Jedině po vypnutí motoru se zapnutým autoholdem je třeba odbrzdit ruční.
Avatar - Uhlik
4. 11. 2014 08:45
Re: El. P brzda - to snad ne!
Hlupost. Mazda 6 nie je ziadny supersport, dokonca si myslim ze ma velmi daleko od akehokolvek sportoveho nacinia, ktore by sa mohlo dostat hoci len omylom dostat na okruh. Preto je el. parkovacka lepsia. Kazdy, kto ju vo svojom aute ma a pouziva ho na to, na co je urcene (a model strednej triedy je urceny na hltanie kilometrov v relativnom pohodli), tak by ju nemenil. Poznam to velmi dobre.
Avatar - iudex
4. 11. 2014 10:21
Re: El. P brzda - to snad ne!
Čo má ručná brzda s okruhom? >:D Akosi som nikde na okruhu nevidel, že by niekto išiel do zákrut cez ručnú. To si môžeš pre efekt skúšať na zasneženom parkovisku, ale rozhodne nie pri rýchlej jazde na okruhu.
A nehovor za všetkých; ja elektronickú ručnú v aute mám a ak by bol v konfigurátore príplatok za mechanickú, tak by som si to priplatil. Možno, že s automatom je to iné, s manuálom je to ale nap_d.
Avatar - Uhlik
4. 11. 2014 11:03
Re: El. P brzda - to snad ne!
Dobre, mozno som sa zle vyjadril - mechanicka rucna ma oproti elektronickej vyhodu iba pri blbnuti, nemusi to byt prave na okruhu, ale kludne aj na parkovisku... V normalnej premavke pocas normalnej jazdy nema ziadnu vyhodu.

Samozrejme, cim viac moznosti konfiguracie mas, tym lepsie. Automobilky vsak dobre vedia, co sa ako moznost priplatku oplati a co nie...
Avatar - sargis
3. 11. 2014 16:46
FL
FL po takej kratkej výrobnej dobe = fail. Alebo si výrobca uvedomil, že doteraz predával, čo predával....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 17:08
Re: FL
Pro ty, co jste mu dali :no: - kdyby jste byli majitelé nové šestky, asi by jste nebyli nadšení, kromě pocitu,že máte horší interiér, by vám zároveň klesla cena auta. Takže z pohledu diskutujícího to vypadá dost jinak, než z pohledu majitele ročního auta.
Avatar - frogman
3. 11. 2014 17:21
Re: FL
Tak každého poteší niečo iné. Ja na túto 6 čakám v starom aute so sumou pripravenou na účte. ;-) (ale palec dole som samozrejme nedal)

Moja teória je, že keď sa Mazda ponáhľala hodiť na trh SkyActive, tak nemala ešte hotové lepšie interiéry a infotainment. Preto chce s nimi 6 predávať hneď ako je to možné, a skoro sa čudujem, že teraz nefaceliftuje hneď aj CX-5. Možno na jar.
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 17:27
Re: FL
Jasan, mě se interiér tak líbí, že bych taky váhal, jestli nezačít šetřit. ;-)
Ale i když jsem Sargisovi taky chtěl nejdřív dát :no: ,nakonec- má celkem pravdu.
3. 11. 2014 17:48
Re: FL
Přesně tak, jakmile jsem viděl 3, hned jsem si řekl, že na CX 5 počkám po FL.

Jinak i u té by měl nastat FL co nevidět:)
3. 11. 2014 20:33
Re: FL
Dobrý den,

facelift CX-5 by měl být rovněž představen v Los Angeles :-)
3. 11. 2014 18:22
Re: FL
Ide skôr len o dotiahnutie detailov, ako nejaké kompletné vynovenie. Napríklad staré autá v USA dostávali takéto vylepšenia každý rok ;-)
3. 11. 2014 18:50
Blááázni
Načo dali volant na druhu stranu?! Že FL??

;-)
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2014 19:16
Re: Blááázni
Je to japonská verze.
3. 11. 2014 19:50
Re: Blááázni
V Japonsku Antenza.V Evropě Mazda 6. :-!
3. 11. 2014 20:47
Rozladění současných majitelů není na místě
Předně je třeba usadit nějaké místní diskutéry z roviny výkřiků od plakátů....

Vždy platilo, že zákazníci kupující první kusy z výrobních sérií platí tak trochu za hejly a testovače výrobku. (nemyšleno v urážlivém tónu vůči nim samozřejmě)

To, že Mazda zareagovala na výtky inteiéru M6 a zároveň si je vědoma pochval na interiér M3 je chvályhodné a logické zároveň. Nemůžete přece někomu vytýkat to, že se snaží co nejrychleji reagovat na podměty zákazníků. Pokud to vytýkáte, pak zřejmě nevlastníte žádnou živnost, natož větší firmu.

Navíc si myslím, že současní majitelé ani tak netratí. Jako jedni z mála v Evropě jezdí kompletně novým vozem (tzn. ne jen reinkarnace vyběhlých motorů a převodovek zasazených do nového designu), který ruku na srdce zase tak moc těch chyb nemá.
Na ceně tratit nebudou. Nedokážu si představit majitele M6, že svoji aktuální prodává pod cenou jen aby měl FL verzi. Takhle nezodpovědně se prostě cílovka vyšší střední nechová. A za pár let už bude více méně jedno, jeslti prodáváš 5 let starý auto před, nebo po FL. Rozdíl nebude rozhodně propastný.

A ten, kdo o M6 teprve uvažuje má teď super možnost: počkat, nebo vyhádat slevu z toho co je.
Rozbalit vlákno
5
3. 11. 2014 21:25
Re: Rozladění současných majitelů není na místě
Tak ja mam novou Mazdu 6 treti mesic a pokud FL bude vypadat takto tak sem rad ze mam prvni verzi.Je to samozrejme jen muj vkus a muj subjektivni pohled ale prave "tablet" vrazenej do palubky je to jedine co semi nelibi u Mazdy 3 tudiz pokud to ma mit i sestka tak pro mne palec dolu.
Elektronicka brzda..no pokud bude stejne dobra jako treba u Fordu tak dekuji sem rad za manualni.
Kapsy ve dverich mi nikdy neslouzili k necemu smysluplnejsimu nez skladovani bordelu tudiz to je o nazoru ale ja je teda nepotrebuju.
Ze by moje pak nekdy byla kvuli FL levnejsi je samozrejme nesmysl,auto ma cenu dle roku vyroby a FL nikoho nezajima.
Predek je jen velmi lehka kosmetika tudiz tady se taky zazrak nekona.
Tudiz jako majitel aktualniho modelu opravdu necitim ze bych musel chtit FL kterej mne osobne by nic nevylepsil a nebo se citit nejak podveden.Ale jak rikam je to muj pohled.Nekdo jiny to muze mit presne obracene.
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 21:32
Re: Rozladění současných majitelů není na místě
Jak píšeš, tvůj pohled, ale já pochybuju, že by se FL nepromítl do ceny ojetiny. Asi ne moc, pokud jde o FL v podobě jiných nárazníků a mlhovek. Ale někdy se FL vychytá problém a pak se to určitě projeví.
Je fajn, že jsi spokojený. Já s trojkou taky, ale na FL se netším. :-)
3. 11. 2014 21:48
Re: Rozladění současných majitelů není na místě
Myslím, že FL nebude tak dramatický, protože právě na ní určovali interiér na další roky.
Tam bych to tipoval právě už jen na ty nárazníky a detaily.

Gratulace k M3 :-)
Avatar - _Karel_
3. 11. 2014 22:01
Re: Rozladění současných majitelů není na místě
Díky! :-)
3. 11. 2014 21:51
Re: Rozladění současných majitelů není na místě
Přesně jak říkáš, za pár let bude u ceny auta rozhodující stav auta, ne před FL výroba.
A u mazdy 6 nevím o nějakým vyloženě konstrukčním failu, který by ji za pár let měl prodejně srážet.

:yes:

(jinak mě se ten tablet i celkem začíná líbit)
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2014 07:31
Moc interiéru nevěřím
Vidím to spíše na zasazení nového displeje, který bude větší bez čudlíků okolo. Mazdě se bude dělat fcl dobře, protože to co je pro auto důležité je uděláno tak, že mají vystaráno na deset let dopředu i pro další model. Třeba podvozek a jeho naladění je už nadoraz, nějak to zlepšit už nepůjde, pokud se nevymyslí něco nového.
Rozbalit vlákno
5
4. 11. 2014 07:49
Re: Moc interiéru nevěřím
No třeba zrovna podvozek je místo, kde se Ma6 dopředu klidně může posunout, minulá generace měla vpředu dvojitá ramena podobně jako prémie, současná ustoupila zpět k levnému řešení na bázi McPhersonů. Stejně tak by podvozek snesl nasazení adaptivních tlumičů a další hromadu vychytávek, minimálně lepší utlumení hluku a přenosu vibrací do karoserie nebo lepší antikorozní ochranu podvozku (tam Mazda plánuje na 2015/2016 další "facelift" související s rozjezdem nové karosárny a nasazení nové antikorozní ochrany). Takže prostoru ke zlepšení podvozku současného modelu tady určitě je poměrně dost.
Avatar - Dinar
4. 11. 2014 10:47
Re: Moc interiéru nevěřím
Chápu nadšení z "vlastního ocasu" ;-) ale zas to nepřehánějte, šestka těží z lehkosti a na sedan střední třídy poměrně ostrého převodu řízení. Jedno pomáhá obratnosti, druhé umocňuje její dojem. Jenže jedno také znamená, že je šestka mizerně odhlučněná, druhé znamená, že je v přímém směru ve větších rychlostech docela nervózní. Je dobře, že je tu možnost volby, někteří takové naladění mají radši než utlumenější a na cruising více naladěná auta, ale schopnosti podvozku jako takového nejsou u aktuální šestky nijak výjimečné.

Každopádně za tento facelift zaslouží mazda :yes: stávající interier by to proti novinkám ve třídě neustál, tenhle faceliftovaný je mnohem lepší. ;-)
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2014 11:52
Re: Moc interiéru nevěřím
Ono zase není třeba dělat z šestky Logana. Odhlučnění by si to zasloužilo lepší, ale ta nervozita??? Podvozek ve srovnání třeba Superbem na 18kách úplně jiná liga. To pozná i Passatista japonec na konec.
Avatar - Dinar
4. 11. 2014 12:14
Re: Moc interiéru nevěřím
Tak ono není potřeba dělat ze suberba trakař. Podvozek by si zasloužil líp odladit z hlediska odpružení, ale jiná liga??? Odhlučnění od kol a vzduchu je oproti šestce úplně jiná liga. To pozná i nipponista škoda simply never. ;-)
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2014 12:40
Re: Moc interiéru nevěřím
;-)
4. 11. 2014 10:57
Opat posun k premii
Novy interier je jednoznacne premiovejsi, ci uz multimedialny displej, stredovy tunel, alebo dalsia koza/doplnky a pod. Automat s rovnou drahou radenia sa do cx5 a m6 dostaval aj pred faceliftom. Predpokladam, ze head-up displej je tam uz tiez a ze adaptivny tempomat bude aj s manualom...
Takze zmien oproti prvemu roku vyroby je dost vela, hlavne interier a vybava a trochu predok. Takisto by mala byt uz nova lakovna a lepsia antikorozna ochrana. V pripade, ze zlepsili aj odhlucnenie (comu neverim), tak sa da hovorit o plnohodnotnej premii vratane zaruky na 5 rokov/150000 km...

Predpokladam, ze faceliftovana mazda6 bude bohuzial drahsia ako sucasna verzia pred faceliftom...

Poklesu ceny jazdenych mazd by som sa nebal, to sa deje hlavne pri zlacnovani/akciach na nove auta, co u mazdy zdaleka nehrozi. Takisto je spolahlivost a povest mazd na vysokej urovni, ak sa bude pacit aj exterier, zaujemca si akurat preveri pripadne hrdzavenie podvozku a auto je predane.

Na druhej strane chapem, ze majitela m6 moze ten novy interier riadne nasr-t, hlavne ked kupil auto napr. pred pol rokom, posun vpred je viditelny...
Rozbalit vlákno
5
4. 11. 2014 15:00
Re: Opat posun k premii
No vidis
tady je videt co clovek to nazor.Me zase udelat z M6 cistokrevne vetsi M3 mi nepripadne jako cesta k premii:-)
Stredovy panel je aktualne vic "premiovejsi" nez ten ktery bude ve FL pro MAzdu 6.
"Tablet" ktery se nezasouva opravdu neni premie.jedine ze by se sam zatahoval do palubky pak ano.
Lak samozrejme bude porad ten samej mikronanopiko nejtenci na svete.
Antikoro taktez ,nedelejme si liuze management musi ukazat ze umej "katovat kosty"
Adaptivni tempomat je s manualem jaksi podle mne nerozumny a ztraci sve kouzlo.Nevim jak ty ale abych s manualem poslouchal pipani ze mam podrazovat atd by me vadilo.
Head up displej v Mazde 3 je v lete na hranici citelnosti tudiz nevim zda bych o to same stal tady.
Jak rikam je to muj pohled ale proste FL Mazde nidky nesel a tady se to potvrzuje o to vic.
4. 11. 2014 15:17
Re: Opat posun k premii
- Stredovy tunel v sucasnej mazde 6 sa pri jemnom zatlaceni kyve - toto nove prevedenie bude jednoznacne mohutnejsie/kvalitnejsie.
- Tomtom je prakticky, ale vyzera velmi archaicky v aute strednej triedy
- mp3 nevie po nastarovani, kde zastalo, jednoznacne to chce MZD Connent
- ak ti vadi nezasuvatelny displej, tak ho jednoducho vypni a vybavene... Ked sa nezasuva u mercedesu ani bmw, preco by sa musel u mazdy. Radsej nech usetrene peniaze daju inde.
- antikorozna ochrana sa na modeloch od 2015 alebo 2016 rozhodne zlepsi, kedze budu mat v mazde nove modernejsie stroje...
- adaptivny s manualom vyuzijes na dialnici, kedze sestka to potiahne od 80 vyssie, ale ten adaptivny je len taky detail...

Paci sa mi, ze co clovek, to nazor:D
4. 11. 2014 15:27
Re: Opat posun k premii
Me tam ten "tablet" proste vadi z tam je.Ze neco trci z palubovky mi osobne vadi a me se to nelibi.Me to pripadne jak z radoby "cool" a "pro mlade" Citroenu cactus ale ne do vyssi stredni.A kdyz mi vadi nezasouvatelnej displej tak tim ze ho vypnu se nic nezmeni porad tam bude trcet misto aby zmizel poslusne v dire.
Co znam majitele Mazdy 3 tak to je jedina vec ze ktere tez nejsou nadseni ze to trci a ze to neni zapustene/zasouvaci
.Co s etyce tunelu neverim ze bude mohutnejsi a kvalitnejsi podle mne bude stejnej plastacek jen jinej tvar ale to uvidime.
6. 11. 2014 22:15
Re: Opat posun k premii
usb je uz daky mesiac poriesene, treba len ist do servisu
6. 11. 2014 22:24
Re: Opat posun k premii
nemyslim si, ze by sa mazda posuvala k premiii a ze by to vôbec chcela, byt premia. Je to proste konkurencia pre beznu strednu triedu, nic viac a nic menej.
FL predpokladam poriesi hlavne problem s hlucnostou v aute, problematicke kolesa/ podvozok a eliminuje tak vibracie, na ktore sa dost ludi stazuje
2.2 D by uz tiez nemusela mat problem s pilinami v oleji
zvysi kvalitu kozenky
mozno popracuje na lepsom/hladsom manualnom radeni
4. 11. 2014 19:04
tablet a heads up
Jako čerstvý majitel M3 musím řící, že onen tablet je určitě výborná věc, řidič při ovládání navigace, hudby atd nekouká nikam dospodu, což z hlediska bezpečnosti a komfortu je jednoznačné plus. Nemožnost ho zasouvat mi nijak odporné nepřijde, při jízdě jej vždy každý používá, buď jako ovládání hudby, telefonu, navigace, takže není důvod jej zasouvat. A po zastavení ? Vem to čert.
Zmíněný head display děsí většinou jen ty, kteří ho nepoužili. Mně to přišlo divné jen dokud jsem s tím nejezdil, ale je to neuvěřitelně návyková věc a po 2 minutách jízdy to přide dost praktické, jsou tam i pokyny z navigace. S čitelností není problém, jde to poměrně dost nastavit. Musím ale přiznat, že někomu to nemusí sedět a škoda, že to nejde vypnout. Celkově je to proto podle mě u M6 cesta vpřed.
Odhlučnení by si M6 zasloužila, zejména pokud jsou tam 19 kola. To byl i důvod proč jsem šel do 3, ale i tam jsou rezervy, jsem ale zvědav, až nasadím zimní 16.
Rozbalit vlákno
2
4. 11. 2014 21:53
Re: tablet a heads up
Tak stejně jako tablet mohli dat LCD do stiněné kaplicky někam nahoru. V podstatě jako před faceliftem, akorát výš a úhledněji. Jakmile je totiž LCD stíněno proti slunci je to velká vyhoda, kterou ten tablet nikdy neposkytne.
Tablety na palubovce jsou jen móda, bez přidané hodnoty, která jistě do pár let odezní.
Přece nejsou všichni řidiči tak nemocní, aby potřebovali tablety i při řízení auta.
4. 11. 2014 22:15
Re: tablet a heads up
Až to do tebe někdo zezadu napálí, že štěloval rádio a budeš z toho mít whiplash syndrom, tak možná si řekneš, že něco na tom je, ale chápu, že zkušenost je nepřenositelná. Řidiči nejsou všichni nemocní, stačí pár blbců a pár trubek...
Avatar - Ghostyx
4. 11. 2014 21:15
z mého pohledu
pokud takto bude vypadat interiér, tak to bude naprosto fantastické a myslím, že to bude jeden z nejlepších interiérů současnosti vůbec. Wow :yes: Velmi mne to překvapilo, že Mazda vyslyšela všechny výtky na stávající verzi, které jaksi celkem zbytečně stávající verzi deklasovaly i vůči stávající konkurenci. Za to rozhodně palec nahoru. :yes: Jinak ale škoda té manuální parkovací brzdy, tam se podle mne japončíci zalekli až moc a nemuseli mechaniku hned měnit za elektroniku (byť chápu, že to designově vypadá lépe a je to moderní a mají to cca. všichni v dané třídě), ale stačilo zkrátit tu enormně dlouhou "hnusnou" páku a třeba s ušetřeným místem prodloužit loketní opěrku směrem dopředu... ;-) Ale co už, pokud bude elektronika fungovat tak nějak po japonsky, tak snad s tím nebudou mít uživatelé žádný problémy se spolehlivostí, jako jinde... :-) Přední světla výtečná a ještě by to chtělo decentní změny na zadních tak, aby došlo k zvýraznění led svícení podobně, jak je tomu u M3 nebo nové M2. Bohužel z daného obrázku to nelze dobře vypozorovat, jestli i tam došlo na změny nicméně doufám, že se snad decentní změny udály i tam... ;-) Za mne jako "Mazdistu" zatím u Mazdy faceliftová trefa roku! :yes:
Rozbalit vlákno
0