Ekonomika
Ani nemám problém s tím, že může řídit kdokoliv, ale hlavně musí daná aplikace obsahovat hodnocení danného řidiče-> pokuď bude jezdit jako prase, tak se to projeví na hodnocení(slovní) a každý se na takového řidiče vykašle.
Prostě nové technologie mění pravidla a naše vláda by si to měla uvědomit a jednou provést novelu, která má smysl.
A to že nové technologie a přístupy likvidují pracovní místa vůbec nevadí, protože vytvářejí jiná = kapitalismus!!!
Prostě nové technologie mění pravidla a naše vláda by si to měla uvědomit a jednou provést novelu, která má smysl.
A to že nové technologie a přístupy likvidují pracovní místa vůbec nevadí, protože vytvářejí jiná = kapitalismus!!!
Citace z článku:
Zákazník pak komunikuje přímo s řidičem, který má dvacetiprocentní podíl z každé jízdy...
A kdo dostane zbylých 80%? Uber? Takže auto a palivo platí Uber?
Zákazník pak komunikuje přímo s řidičem, který má dvacetiprocentní podíl z každé jízdy...
A kdo dostane zbylých 80%? Uber? Takže auto a palivo platí Uber?
zkusil jsem si zadat trasu od sveho bydliste v Praze na letiste v Praze, a co me necekalo za prekvapeni? vzhledem k tomu ze jsem tuto trasu absolvoval za posledni rok nekolikrat jiz celkem vim prumernou cenu za danou trasu a pohybuji se u jiste taxikarske spolecnosti na prumerne cene 412 korun za jizdu, a UberPop me hlasi cenu od 366 do 466 a UberBlack od 598 do 785 korun, podle te trasy na mapce co to vyhodilo je to vpodstate ta nejdelsi mozna varianta, ehmmmm v cem ze je to levnejsi? >😁
a to to jeste podle te mapky pocita jen ke sjezdu na ulici k letisti, takze zbyle km k terminalum tam ani nejsou, takze predpokladam ze by cena byla stejna nebo vysii nez u normalniho taxiku
a to to jeste podle te mapky pocita jen ke sjezdu na ulici k letisti, takze zbyle km k terminalum tam ani nejsou, takze predpokladam ze by cena byla stejna nebo vysii nez u normalniho taxiku
Taxikari sa burit mozu, ale to je vsetko, co s tym mozu spravit.
Skladacka na palivo funguje od nepamati a pokial sa da vyuzit na znizenie nakladov na cestovne, vyuzije ju kazdy. Nehovoriac o tom, ze taxisluzby musia zmenit pristup ku klientom, sposob objednavania atd...
Argument typu - ja musim mat skusky z topografie atd neprejde. 90% taxikarov ma aj tak pod rukou navigaciu, tak preco by niekto nemohol za par drobnych niekoho, kto mu za to zaplati niekam hodit.
Respektovani zakonu je smysluplne. Nicmene, pokud se ukaze, ze zakon je zaba na prameni, je treba se s tim poprat (lobovat). V ten momnet taxikari budou vykrikovat hesla o ochrane zamestnanosti a minimalnich standardech, ktere oni splnuji a budoucim upadku jejich remesla. Tak to je vzdy, minimalni standardy. Ale co kdy, ze je vetsine zakazniku onen minimalni standard putna?
Osobne jsem v Praze s taxi spokojen. Mam cislo na legalni taxisluzbu, ktera jezdi pod 20Kc/km a neni v Praze jedina.