Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové testy Euro NCAP: Suzuki Celerio získalo jenom tři hvězdy

Nejnovější sérii testů Euro NCAP absolvoval rovněž malý hatchback Suzuki Celerio, který se má na českém trhu objevit v prosinci 2014 a který získal jen tři hvězdy, zatímco elektromobil Tesla Model S jich má plný počet.
Zpět na článek
6. 11. 2014 14:36
6. 11. 2014 15:03
6. 11. 2014 15:30
6. 11. 2014 18:54
7. 11. 2014 08:52
6. 11. 2014 14:36
a zas
takže celerio je celkom v poho na 4 hviezdy, len bez pípatiek.
Tesla to opravila, ale penalizovaná byť musí? Podľa mňa veci, ktoré vedia do týždňa opraviť a opravia (nastavenie softu), by sa nemali premietnuť do slabšieho hodnotenia, lebo to hodnotenie nezodpovedá reálnemu stavu.
Rozbalit vlákno
4
6. 11. 2014 15:03
Re: a zas
OK, ale uznej, že měli dopředu určitě dostatek času se na ten test připravit. Takže si to mohli vyladit rovnou.
6. 11. 2014 15:30
Re: a zas
uznávam, ale disproporcia tam je. Zákazník si chce kúpiť teslu, pozrie ncap, problém s bagom, kupuje konkurenciu, ale v aute, ktoré by si kúpil, je to ok. Áno na to mala tesla myslieť skôr, ncap nie je očistec.
6. 11. 2014 18:54
Re: a zas
Aby mohli hodnocení "opravit", budou muset nejspíš provést nový test. Ne se jen spolehnout na slovo výrobce. Informují o tom a to je podstatné.

V uvozovkách, protože tam myslím to staré zůstane a nové bude samostatně. Viz Mégane, kde byl myslím problém s upozorněním na nezapnuté pásy - bylo textové a nebylo dostupné ve všech jazycích. To je stálo hvězdu.
6. 11. 2014 15:04
Tesla za 2 mega vs Fabia za 1/4 mega
Takže Tesla, která je několika násobně dražší než Fabie má horší ochranu posádky s vyjímkou dopělích, kde o trošičku vede? Podle těch výsledků je v případě, že chci rodinu lepší koupit fabii, protože je bezpečnější >:D A když budu na přechodu tak si taky raději vyberu Fabii...
Rozbalit vlákno
2
6. 11. 2014 16:14
Re: Tesla za 2 mega vs Fabia za 1/4 mega
A to víte, že srovnáváte nesrovnatelné? Přečtěte si napřed něco o tom, jak v NCAP testují a pak zkuste zapojit hlavu, až jednou (možná) budete vybírat něco bezpečného pro rodinu. Výsledky NCAP se napříč třídami nedají srovnávat. Jinými slovy, pokud se malá Fabia srazí s dvoutunovou Teslou, hádejte, jak to asi dopadne?
Tesla navíc nemá vepředu motor, který se u auta se spalovacím motorem pohybuje při nárazu směrem do kabiny, čili předek je jedna velká dutá deformační zóna (je tam stejně jako vzadu zavazadlový prostor, víte to?). Unikátní je i podlaha tohoto auta. Podle mého názoru je Tesla jedno z nejbezpečnějších aut současnosti, jak pokud jde o pasivní tak aktivní bezpečnost. Ale chápu, že pro někoho je Fabia nepřekonatelné rodinné auto a navíc je několikanásobně levnější, že jo (jestli to nebude trochu i tím, že Tesla míří do trochu jiného segmentu...)
Avatar - Ada je zase tady
6. 11. 2014 21:39
Re: Tesla za 2 mega vs Fabia za 1/4 mega
Tesla je prima. Dojede to v zimě bez nabíjení z Plzně do Ostravy a zpět? Ne? Tak proč se o tom vůbec mluví... :no: :no: :no:
6. 11. 2014 15:13
Je to až směšné: Fabia čelná náraz 13.7 bodů,
Celerio 13.6 a propastný rozdíl 2*.
NCAP již nemá cenu sledovat, stal se z něho pouhý nástroj marketingu.
Rozbalit vlákno
3
6. 11. 2014 16:33
Re: Je to až směšné: Fabia čelná náraz 13.7 bodů,
Až zjistíš, že indická mutace Swiftu nedostala ani hvězdu, protože jde o pojízdnou rakev, tak tě rovnou odvezou. >:-[]
Avatar - Ham.
6. 11. 2014 17:15
Re: Je to až směšné: Fabia čelná náraz 13.7 bodů,
Propastný rozdíl není v čelním nárazu, ale v nárazu na kůl, za který má Celerio 0 bodů.
6. 11. 2014 18:38
Re: Je to až směšné: Fabia čelná náraz 13.7 bodů,
Sledovat jedinou hodnotu z komplexního testu je jako argumentovat, že mají dvě auta stejný výkon, tak proč je jedno dražší...
Avatar - pumpkin
6. 11. 2014 21:37
Aha, ono to existuje...
...ja že si topper ten názov Celerio vymyslel. >:-[] Ale nie, len teda neverím že by to mohlo mať v Európe úspech, podobne ako Spacestar. Jednoducho neeurópsky orientované modely.
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2014 23:05
Sledovat počet hvězd?
Blbost. Jejich konečný počet už vůbec neodráží skutečnou bezpečnost auta pro posádku uvnitř. O výsledku kolize pro posádku rozhoduje defakto jen jedno - tuhost karoserie. A ta je tady podle fotografie vynikající. A-sloupky se vůbec nezdeformovaly, celá kabina krásně drží tvar. Hvězdičky v crash testech Euro NCAP se staly čímsi úplně mimo realitu. K tomu ani nejsou férové - auta jsou rozdělena podle nějakých pofidérních kritérií do kategorií v rámci kterých jen prý lze podle hvězd srovnávat. Ale u hvězdiček se "číslo kategorie" ani přepočet mezi nimi neuvádí. Neřeknou "3 hvězdičky u Passatu rovná se 5 hvězdiček u Fabie".
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud