Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2014: Škoda roste už rok v nepřetržité řadě

Vládcem domácího trhu s novými osobními auty je neohroženě Škoda. Hyundai ale v říjnu prodal skoro 2,2 tisíce kusů!
Zpět na článek
10. 11. 2014 10:17
10. 11. 2014 10:51
10. 11. 2014 12:09
10. 11. 2014 13:55
10. 11. 2014 16:12
10. 11. 2014 14:02
10. 11. 2014 10:31
10. 11. 2014 10:51
10. 11. 2014 10:57
10. 11. 2014 11:10
10. 11. 2014 11:28
10. 11. 2014 12:37
10. 11. 2014 13:06
10. 11. 2014 13:15
10. 11. 2014 13:22
10. 11. 2014 13:52
10. 11. 2014 14:05
10. 11. 2014 11:51
10. 11. 2014 12:18
10. 11. 2014 12:38
10. 11. 2014 12:39
10. 11. 2014 12:54
10. 11. 2014 13:12
10. 11. 2014 13:14
10. 11. 2014 13:25
10. 11. 2014 13:31
10. 11. 2014 13:38
10. 11. 2014 14:11
10. 11. 2014 14:16
10. 11. 2014 13:32
10. 11. 2014 13:35
11. 11. 2014 11:30
10. 11. 2014 13:57
10. 11. 2014 14:04
10. 11. 2014 13:21
11. 11. 2014 11:11
11. 11. 2014 15:02
10. 11. 2014 13:26
10. 11. 2014 13:39
10. 11. 2014 13:43
10. 11. 2014 14:02
10. 11. 2014 14:08
10. 11. 2014 14:09
10. 11. 2014 14:11
10. 11. 2014 14:12
11. 11. 2014 11:14
10. 11. 2014 12:28
10. 11. 2014 12:48
10. 11. 2014 14:11
11. 11. 2014 12:25
10. 11. 2014 14:49
10. 11. 2014 15:19
10. 11. 2014 15:25
10. 11. 2014 15:30
10. 11. 2014 16:33
10. 11. 2014 17:13
10. 11. 2014 20:41
11. 11. 2014 08:32
10. 11. 2014 10:17
hyundai
Cíl je jasný. Být druhý za každou cenu. [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
10. 11. 2014 10:51
Re: hyundai
A ta cena je větší nebo menší než u konkurence? Máš nějaká čísla pro srovnání? Kolik prodá sama sobě konkurence? Kolik kdo vyveze?
10. 11. 2014 12:09
Re: hyundai
Když něco prodáš sám sobě, musíš to stejně prodat......to nefunguje dlouhodobě.Běží tomu záruka, musí se platit povinné ručení atd.Má to svá úskali....ale jak pišu dole, na tyhle auta pak imho dávají speciální ceny, nebo bonusy.U Hyundai se pak dají sehnat auta opravdu výhodně.Dělajíí to opatrně,aby nekazily standartní kšefty a aby to zákaznici neprokoukly.Něco málo to má najeto....
Avatar - dal
10. 11. 2014 13:55
Re: hyundai
Přesně tak jsem koupil i30, byla registrována na Hyundai Motor Czech s.r.o., sleva byla přes 20% oproti ceníku.
10. 11. 2014 16:12
Re: hyundai
Ja jsem take druhy majitel, prvni je autosalon (1 den) prave kvuli sleve - oficialne se jedna o predvadeci vuz :-)
10. 11. 2014 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
10. 11. 2014 10:18
Nejlepší český kouzelník
Ano, ano, registrace firmy Hjondééé strmě letí vzhůru. Jenže v této Ódě na radost s nejkvalitnějšími českými vozy či snad přímo NadAuty zaznívá i pár falešných tónů. Jen v říjnu 2014 podle zjištění redakce MfD zaregistroval Hyundai ČR cca 400 aut přímo na sebe nebo na své dealery. V této praxi evidentně pan Vošický nalezl zalíbení a když je třeba statistikám malinko pomoci, vůbec neváhá. Stejným způsobem pomohl např. v červnu, kdy se z důvodů rozruchu v dealerské síti očekával propad prodejů (během 3 dnů bylo náhle registrováno cca 300 aut), anebo při podpoře "nejkvalitnějšího českého SUV" ix35, které registracemi na dealery ve zhruba stejném počtu popostrčil na čelní místo ve své třídě.

Nemám v úmyslu jakkoli hanit NadAuta >:D , pouze pan Vošický si, jak se říká, tak trochu kálí do úst. Obviňuje konkurenci z ovlivňování statistik pomocí re-exportů, teatrálně vystupuje z SDA a sám má přitom motto Účel světí prostředky nejspíš coby hlavní manažerský imperativ.
Rozbalit vlákno
27
10. 11. 2014 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 11:53
Re: Nejlepší český kouzelník
"Registrace na dealery je vec úplne jiná a celkem bezná u ruzných znacek"

Ano, u jiných značek takto zaregistrují měsíčně maximálně pár (desítek) kusů, zatímco u Hjondé rovnou min. 400 kusů

Vím, že jsi zdejší zastánce slabých a utlačovaných, ale obhajuješ neobhajitelné...
10. 11. 2014 12:37
Re: Nejlepší český kouzelník
Místo prázdných slov by to chtěla nějaká čísla. Ale těch se dočkáme asi jen od toho Gilgita.
10. 11. 2014 12:59
Re: Nejlepší český kouzelník
5,11,19, 22,36,45 - 32
10. 11. 2014 13:09
Re: Nejlepší český kouzelník
Dík, příště tam ta čísla dej hned. Ať se máme o čem bavit.
Avatar - dal
10. 11. 2014 13:58
Re: Nejlepší český kouzelník
Dík zkusím je vsadit! ;-)
10. 11. 2014 19:53
Re: Nejlepší český kouzelník
Nemáš zač, je to tutovka :-)
10. 11. 2014 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 19:48
Re: Nejlepší český kouzelník
Jo, já mám s chápáním problém, ale alespoň jsem pochopil příspěvek od W-A narozdíl od některých jedinců ;-)

Zvýšení prodejů o 20% tím, že prodám auta sám sobě, resp. vlastním dealerům není zcela normální a není to třeba nijak dokazovat konkrétními čísly (pokud je nejedná o prodej Ferrari atd., které prodá měsíčně pár kusů). Tomu by věřil akorát hlupák, že je to běžná věc. Ale jestli si s Pogem myslíte, že např. z 500 ks prodaných Renaultů jich 100 ks připadá na dealery, tak vám ty růžový brýle nebudu sundávat.
10. 11. 2014 20:06
Re: Nejlepší český kouzelník
Podle mě je celkem jedno, jestli jedna značka někdy prodá 20% sama sobě nebo jiná 50% reexportuje. Oboje se děje a je to celkem normální. Jen u těch korejců asi nebude těch 20% za celý rok.
Avatar - woody-alien
10. 11. 2014 20:33
Re: Nejlepší český kouzelník
Podstata je v tom, že sám velký kritik ovlivňování statistik pomocí reexportů se uchyluje ke zkreslování statistik jiným způsobem. Že tímhle způsobem nemůžou "prodat" 20% ročně je jasné. Tak velký dvory jejich dealeři nemaj. ;-)
10. 11. 2014 22:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
11. 11. 2014 11:33
Re: Nejlepší český kouzelník
Ano, krátkodobě a ryze účelově. Nemusíš mi vysvětlovat, že je to něco jiného než reexporty. Tu běžnou praxi jdi vysvětlit dealerům, osobně znám dva, kterým se to nelíbilo ani za mák. Jeden to snáší dál, druhej se 3 prodejnami v okresních městech s Hyundaiem skončil a prodává Fordy. Odteď nemusí mít autama přecpanej dvůr a nikdo ho nebuzeruje, když vedle Focusu nepostaví jako srovnávačku oholenou Octavii. ;-)
11. 11. 2014 12:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2014 01:26
Re: Nejlepší český kouzelník
Jistě, já tomu nerozumím. Na takovýho rozumbradu, který všude byl, všechno ví a s každým mluvil, prostě nemám ;-)

Na závěr jen znovu napíšu, že se bavíme o českém trhu (argumentace Rakouskem nebo Německem je zcela mimo), kde takové navýšení o 20% prostě běžné není.
11. 11. 2014 04:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2014 09:48
Re: Nejlepší český kouzelník
Já narozdíl od tebe žádný psychický ani duševní problém nemám ;-)

To, že nevíš, o čem se bavím mě ani nepřekvapuje, chápání ti nikdy moc, resp. vůbec nešlo. Takže potřetí a naposled speciálně pro tebe opakuji. Přihlášení aut na dealery je v ČR bežná věc, ale v množství pro aktuální potřeby dealerů. Pokud někdo takto přihlásí cca 400 aut jen aby si navýšil prodeje a pak ty auta prodává (pronajímá) pod běžnou cenou, tak to normální není a žádná jiná značka se k tomuto u nás neuchyluje.
11. 11. 2014 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2014 11:16
Re: Nejlepší český kouzelník
Není tajemstvím, že se tvým chováním tady zabývali i psychologové ;-)

Koukám, že rádoby novinář Googlítek je nahranej, když něco nemůže najít na Googlu. A jelikož mám pochopení pro lidi, kteří neumí používat mozek a potřebují mít každou informaci podloženou čísly, tak ti zjistím počet takto registrovaných aut u Fordu a večer ti je sem dám.
11. 11. 2014 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 11:45
Re: Nejlepší český kouzelník
Když je něco NadAuto prémiové německé kvality, vyrobeno v česku, peníze putují do Koree a hlavně je to NadAuto, tak proč si ho nekoupit a proč by nemělo být první v tabulce, že :yes:
10. 11. 2014 12:02
Re: Nejlepší český kouzelník
Ty auta končí stejně na českém trhu, není to kvůli reexportům....oni to prodavají ty na značkach levněji,i když jsou nové a nemají nic najeto, než ty standartní.Nekazí tím ceny "jakoby" ceny.Prostě marketingový tah a Hyundai Praha (Vošický) to má pod kontrolou.Kupovat auta na sklad, aniž by se prodala, přeci nemá logiku.....hledá se v tom něco jiného než je.Na tyto auta je imho větší sleva.....následná.Prostě marketing.
Avatar - grifith
10. 11. 2014 14:03
Re: Nejlepší český kouzelník
A jak na podobný systém "dojeli" rebelující prodejci, už je známé.
Avatar - Katikakus
11. 11. 2014 09:30
Re: Nejlepší český kouzelník
Tim, ze auto zaregistruje na sebe Hyundai se ta auta ztrati z trhu?

Jinak duvod, proc je registruje na sebe jsou pronajmy, ktere nabizi svym zamestnacum a nove i zakaznikum: [odkaz]

Co je na tom divneho?
11. 11. 2014 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
10. 11. 2014 10:31
Mercedes
Mercedesu v CR to zrovna nekvete, coz me docela prekvapuje vzhledem k prodejum v Nemecku:

Mercedes - 25 142
Audi - 23 768
BMW - 19 910

Tam ma naslapnuto velice pekne.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - grifith
10. 11. 2014 10:51
Re: Mercedes
Rozdíly mezi třemi prémiovými výrobci u nás jsou poměrně malé a co si budeme povídat, český trh není pro tyto vozy zrovna stavěný... Německo je samozřejmě absolutně jiná písnička, což samozřejmě souvisí s mnohem lepší ekonomickou situací obyvatelstva.
V Německu prodejům nejspíše pomáhá nová řada C, jenž je obecně přijata velmi pozitivně.
10. 11. 2014 10:57
Re: Mercedes
Je to taky dané tím, že u nás si kupují prémii hlavně firmy. A na ty Mercedes necílí tolik jako BMW a hlavně Audi. V Německu pak dokážou silné privátní prodeje dostat Mercedes před BMW i Audi.
Avatar - grifith
10. 11. 2014 11:10
Re: Mercedes
Ano, právě prodeje soukromníkům dokáží tyto značky táhnout v jejich "rodné" zemi.
10. 11. 2014 11:28
Re: Mercedes
Spíš "TUTO" značku. :-)
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 12:37
Re: Mercedes
Myslíš silné privátní prodeje do taxikářských flotil? >:D
Avatar - grifith
10. 11. 2014 13:06
Re: Mercedes
Myslíš, že se MB prodává jen do taxikářských flotil? >:D
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 13:15
Re: Mercedes
Myslíš, že jsem něco takového napsal? >:D
Avatar - grifith
10. 11. 2014 13:22
Re: Mercedes
Tak vidíš... ;-)
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 13:52
Re: Mercedes
>:D Nejsi přepracovanej? ;-)
Avatar - grifith
10. 11. 2014 14:05
Re: Mercedes
Já? Ani v nejmenším ;-)
Avatar - fOE
10. 11. 2014 11:51
Re: Mercedes
Rozdily se v CR zdaji byt male ale i tak rozdil 10% v CR u prvniho BMW vs treti MB a rozdil 20% v presne opacnem sledu v Nemecku me docela zaujalo.
Jinak MB se v Nemecku bude prodavat firemnim zakaznikum uplne stejne jako dalsi z D3, ikdyby to meli tahnout jen taxikari. Tam bych zakopaneho psa nehledal.

Pak ale stale nevim kde jinde ho hledat. :-)
10. 11. 2014 12:18
Re: Mercedes
Pokud tě nezajímají fakta, tak se ti opravdu těžko podaří najít rozumný důvod. :-)
Procento privátních prodejů
Mercedes A-Klasse - 48.8%
Mercedes C-Klasse - 34.1%
Mercedes E-Klasse - 30.5%

Audi A3 - 26.3%
Audi A4 - 10.7%
Audi A6 - 12.4%
10. 11. 2014 12:39
Re: Mercedes
Pokud ti nestačí, že jsem to napsal já, tak hledej.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 12:54
Re: Mercedes
>:D Aha.

Jinak, abys měl trochu jasno v tom, jak to chodí v D, z daňového hlediska auto vs. mzdové odvody na zaměstnance, je výhodné pro zaměstnavatele poskytnout zaměstnanci firemní auto, byť ho k výkonu práce fakticky nepotřebuje a auto mu slouží výhradně k soukromým účelům. Je to masová záležitost, tudíž dělení prodejů na firemní a soukromé specielně v Německu nemá prakticky žádnou vypovídací hodnotu. ;-)
Avatar - Ham.
10. 11. 2014 13:12
Re: Mercedes
Význam to má. Soukromé prodeje v Německu jdou za těmi co ani nepodnikají ani nejsou zaměstnanci takže z nich dobře poznáš co si kupují němečtí penzisté, ženské na mateřské popř. studenti. ;-)
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 13:14
Re: Mercedes
:-) Ano, a něco takového jsem chtěl napsat jako dodatek, tj. že z toho jdou max. poznat preference mezi nevýdělečnými skupinami obyvatel. ;-)
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:25
Re: Mercedes
Hloupost ;-)
Je spousta zamestnani kde lec kralovsky placen (na pomery CeskoSlovenska) tak firemni auto mit nikdy nebudes. Klasicky treba lekar. A znovu ze sveho okoli vidim lekare co si za vlastni penize koupili: MB A class, MB C class, Audi A1, Toyotu Auris, BMW 525xd, bmw 3er cabrio (vrchni bratr >:D ), Juke atd...

Takze rozhodne ne jen duchodci a zenske na materske, ale i spousta zamestnancu. ;-)
Avatar - Ham.
10. 11. 2014 13:31
Re: Mercedes
V Německu lékař, právník, notář či jiné svobodné povolání, které vykonává praxi nekupuje auto v kategorii privátní. Nevím proč sem motáš české nebo slovenské poměry.
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:38
Re: Mercedes
V jake kategorii kupuje auto lekar - zamestnanec nemocnice v beznem pracovnim pomeru na dobu neurcitou kde na nakupu, financnovani, pojistce... na nicem, se nemocnice nepodili?

Pokud myslis lekare s ambulancema (coz asi ano vzhledem ke zmineni pravniku, notaru atd.) coz jsou podnikatele stejne tak jako podnikatele v CR, tak ti samozrejme budou kupovat auto "na firmu". O tech jsem ale nepsal, psal jem o zamestnancich, kteri existuji, vydelaji dost na to aby si mohl koupit i premii a skutecne nedosahnou na auto firemni => musi soukrome.

Poznamka o platech byla jen poznamka o platech, nemirila nikam.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 14:11
Re: Mercedes
V privátních nemocnicích lékaři kupují auta na firmu, ve státních logicky ne. Není to otázka povolání, ale sféry státní vs. privátní.

U nás je situace zcela jiná, o tom daňovém systému si s kolegy promluv podrobněji, pochopíš, proč je pořizování aut přes firmu v D tak rozšířené. ;-)
Avatar - fOE
10. 11. 2014 14:16
Re: Mercedes
Tak vidim to na vozovem parku kolem sebe, z kolegu kteri meli tu moznost odmitl jediny (je spokojen se svym petkovym golfem 2.0 FSI). Ale byl jsem prave varovan ze s rocnim najezdem 50tis km uz to tak vyhodne nebude jako pro nekoho kdo najede za rok treba 20tis km a neslo o najezd priznany, ale o najezd danove dolozitelny vzdalenosti bydliste od zamestnani (doporuceno mi bylo si vydrzovat druhy byt blize k praci, ktery lze pak taky z dani odecist). Zatim ale na dane pozici nejsem aproto nema pro me smysl to ted resit nejak do hloubky.
Necham si to jako prekvapeni az/pokud tam nekdy budu >:D

A k meritu veci:
Takze zamestnanec statni nemocnice bude v teto statistice podle tebe veden jako "firemni" zakaznik a ne "private sales"?
10. 11. 2014 13:32
Re: Mercedes
Když ti toho Mercedesa nepřiklepne šéf v práci, tak si ho pak můžeš půjčit od babičky.
Avatar - Ham.
10. 11. 2014 13:35
Re: Mercedes
Ano, celkem známá věc, Mercedes je v DE velmi oblíbený u dědečků/babiček. :-)
11. 11. 2014 11:30
Re: Mercedes
Nie kazdy penzista si moze dovolit Medak ale zas az take nemozne to zas nie je , priemerny dochodok v Nemecku u muzov je : vychodny Nemci 1096, zapadny 1003, zeny vychod 755 zapad 512.

A prilozim aj priemerny plat pracujucich na zapade je 3094 a na vychode Ossi 2317Euro.

Navyse v roku 2013 sa iba 22% aut predalo v hotovosti,19 % na leasing. Zvysok bolo financovanie cez kredity, co mnohym ludom dava kridla a moznost si kupit lepsie, drahsie vykonnjesie auto.
Na druhej strane ani predjacovia nepridu o svoje peniaze, ak ich neziskaju priamo na rabate pri predaji(hore zmienovane Tageszulassung), tak svoje dostanu za splnene kvoty voci importerovi, resp za servis, garancky, super predrazene diely, naplne... a mnoho predajcov nepriamo profituje aj na financych sluzbach , ci uz vlastnej autobanky alebo cudzich.
10. 11. 2014 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 14:04
Re: Mercedes
Je to stejně zobecňující tvrzení, jako že z D3 prodává privátně jen Mercedes.

Nevýdělečnou skupinou je míněna skupina nežijící z privátních peněz, tj. logicky i všichni státní zaměstnanci, kterým daňový benefit v podobě auta zaměstnavatel nedává.
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:21
Re: Mercedes
Souhlas a jen pridam svou skusenost, ze treba muj zamestnavatel ani nerozlisuje zeme puvodu aut => zadne protezovani nemcu. Zamestnanec na prislusne pozici si muze zvolit vuz japonsky, cesky, nemecky, francouzky... jaky chce.
S tema danema, firma na tom rozhodne netrati, ale nevim jakou cast te dane musi odvezt zamestnanec (nevim jestli dani primo on, nebo jde v mem pripade o spolupodileni se na dani zamestnavatele zamestnancem) ktera, pry, roste s rocnim najezdem. Tady ale nevim presne jestli nefabuluju, pri slozitosti danoveho systemu v Nemecku to mam zatim jen zprostredkovane od kolegu tak mezi reci.
11. 11. 2014 11:11
Re: Mercedes
zamestnanec , ktory dostane sluzobne auto a moze ho pouzivat aj na sukromne ucely musi si tieto vyhody dat zdanit u FA. Hodnota na zdanenie sa vypocita najcstejsie ako jedno precento : 1% z cenikovej ceny auta, teda nie kupnej ceny pri novom aj ked dostala pri kupe noveho auta firma super zlavu. Nevyhoda 1% je, ze ak dostane zamestnanec napr. uz 2r auto , ktoreho cena na trhu uz je dimetralne odlisna od povodnej cenikovej, tak stale musi zdanit hodnotu auta vychadzajucu z povodnej cennikovej u noveho auta a to vsetko x 12mesiacov
A kedze sa auto pouziva na sukromne ucely tak dalej sa pripocitava 0,03% x cenikova cena auta x pocet sukromnych km (dochadzanie do prace, k rodine....) a to vsetko x 12mesiacov.

druha moznost je ze je vedena presna kniha jazd.
Avatar - fOE
11. 11. 2014 15:02
Re: Mercedes
hmm, super, diky :yes: Takze podla tej prvej casti to je u auta v cene napriklad 50tis euro 500*12= 6000E/rok.

Ale nedava my zmysel ta druha cast:
"A kedze sa auto pouziva na sukromne ucely tak dalej sa pripocitava 0,03% x cenikova cena auta x pocet sukromnych km (dochadzanie do prace, k rodine....) a to vsetko x 12mesiacov.
"

Takze ako priklad zoberiem cenu auta 50tis. Euro

50000E *0,0003= 15E a tych 15E krat pocet sukromnych km (povedzme napriklad 3000km/mesiac) a to cele krat pocet mesiacov *12 .?
15*3000*12= 540tis. Euro? To hadam nie >:D
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:26
Re: Mercedes
O zdroj te poprosim stejne jako Dinar, ono par pismenek a cisilek anonymne napsanych nekym koho neznam nekde na netu nesplnuje moje osobni podminky pro "fakta".
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 14:02
Re: Mercedes
Hm, tak hned třetí shora A3 36,9%, pogo píše 26,3%.
Avatar - Ham.
10. 11. 2014 14:08
Re: Mercedes
To je za October, za 10m je to skutečně 26,3%.
Avatar - fOE
10. 11. 2014 14:09
Re: Mercedes
Pogo dal cisla za cely rok 2014, ty jen za rijen.

EDIT: ham byl rychlejsi.

Kazdopadne zajimava cisla a pokud je zdroj skutecne [odkaz] tak snad i pravdiva.
10. 11. 2014 14:11
Re: Mercedes
Dal jsem údaje za celý rok. Údaje za 1 měsíc podle mě nejsou tak vypovídající.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 14:12
Re: Mercedes
OK, omluva. ;-)
11. 11. 2014 11:14
Re: Mercedes
Mercedes mal zaciatkom roka pre svojich zamestanncov a ich rodinnych prislusnikoch darecek -akciu 30% rabat na C, snad aj tu sa napocitali nejake pusove body ;-)
Avatar - strýček BOB
10. 11. 2014 12:28
NadAuto...
Ani hamižní dealeři, ani klacíky hájené pod nohy škarohlídy, ani písek sypaný do "mašiny" Huyndai odpornými příznivci koncernu, nezabránil masivnímu nárůstu prodejů značky na místním trhu. Hyundai potvrdilo, že již není podceňovaným výrobcem za babusového háje, ale špičkovou automobilkou vyrábějcím NadAuta!
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2014 12:48
Škoda roste
Tady je svět ještě v pořádku.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 14:00
Re: Škoda roste
skoda ma velku perspektivu rastu aj nadalej a to vsade vo svete...nova octavia je hned od uvodu velmi uspesna, prichadza jej verzia scout... mame tu novu fabiu .... fabiu combi .... uz v zeneve bude novy superb.... od januara nabehne rapid spaceback monte carlo..... skoda je na vzostupe .... :yes:

nova fabia verim ze ziska stratene pozicie a zaradi sa v europe k najuspesnejsim malym autam... ma na to :yes:
10. 11. 2014 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2014 12:25
Re: Škoda roste
Snad nečekáš, že Topper napíše něco, co všichni vědí ;-)
10. 11. 2014 14:49
Re: Škoda roste
Ještě bude Rapid SB Outdoor. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 15:11
Re: Škoda roste
tak to moze byt zaujimava verzia :yes: skoda slape :yes:
Avatar - Emel
10. 11. 2014 15:19
Re: Škoda roste
Zrovna tohle bych si asi nechal klidně ujít... Outdoor bude vcelku jistě bez 4x4 a nejspíš i bez změn na podvozku.
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 15:24
Re: Škoda roste
oplastovane skatulky su dnes v mode co spravime ....ani ja necakam 4kolku ... ale chvalim rozsirenie ponuky... spaceback s packetom outdoor moze byt pekny :yes: samozrejme nebude to tahun ... bude to len spestrenie ponuky
10. 11. 2014 15:25
Re: Škoda roste
4x4 nebude.Je to Rapid ne Octavia.
10. 11. 2014 15:30
Re: Škoda roste
Od 22KT/15 u OIII bude MirrorLink. :-!
10. 11. 2014 16:33
Re: Škoda roste
Co ještě bude mít modernizovaný Rapid za novinky (kromě nové generace TSI)? Dostane konečně boční kryty na přední sedáky?
10. 11. 2014 17:13
Re: Škoda roste
Zjišťuju to. ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 17:59
Re: Škoda roste
vyhřívanou škrabku >:D
Avatar - WinDiesel
10. 11. 2014 23:12
Re: Škoda roste
Bomba !!! Pobavils !!! Dík. >:D >:D
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 23:42
Re: Škoda roste
za málo. To víš. zima se blíží, ruce zebou... Ale nejásej předčasně, možná to bude jen v limitované edici winter-edition
10. 11. 2014 20:41
Re: Škoda roste
Ano, mimojiné i ty kryty sedadel... Změn tam bude víc, ale nový motory zatím ne. Alespoň ne pro 2015...
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 21:46
Re: Škoda roste
to zas bude omlazovacích kůr z dílů z vrakáče (=z kradených dílů) >:-[]
11. 11. 2014 08:32
Re: Škoda roste
Nebude to jak u Toleda ? Tam je teď Alcantra a zadní LED světla a osvětlení RZ diodama.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 17:23
Když vítězství znamená prohru
Škoda slaví úspěchy, zatímco český automobilový trh zachraňují před naprostým lapsusem reexporty a fiktivní prodeje.

Takřka monopolní automobilový trh ve svobodné nabídce je něco, co zkrátka nejde dost dobře dohromady - tedy pokud zavrhnu myšlenku o stádu tupých ovwcí.

Zákazník však je ten, kdo na celé věci tratí nejvíc. Z kdysi běžných značek se pomalu stává exkluzivní zboží, není vyjímkou, kdy dealer nových vozů nemá ve své nabídce daleko k třetině seznamu automobilek, aby se alespoň uživil.

Čísla ale podle mě vcelku poměrově odpovídají. Pokud už u nás někdo omylem koupí nový vůz, je to právě Rapid. Když vidím služební auta na pražských značkách, jsou to obvykle Octavie. Jako alternativa pak u rodin fungují i20 nebo i30. Tím jsme květnatost nabídky vyčerpali.

Při porovnání % obměny vozového parku u nás vs. na západ od nás je to dost zoufalý pohled. Ale není čemu se divit. I když se ekonomové snaží hubenou nulu prezentovat jako oživení ekonomiky, tak reálně je ekonomika asi stejně živá jako vánoční kapr na silvestra :-!
Rozbalit vlákno
11
10. 11. 2014 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 17:55
Re: Když vítězství znamená prohru
Dealer odkoupí na sklad a napíše auta na sebe, aby je potom s X% ztrátou prodal levněji než by je pořídil přímo zákazník. Od toho přeci podnikání je, že. Podnikáme proto, abychom měli ztrátu...

Ok, jasně, něco z toho samozřejmě dealer získá jako bonus na nové vozy od importéra/výrobce, takže vozy má možnost nakupovat díky větším objemům levněji. A tak i když koncovému zákazníkovi prodá levněji než ceník, může to být stále dráž než nakoupil on sám...

Jenže otázkou je, kolik z toho, co dealer má, nekončí právě v tom zahraničí... Což u Seatu, Fordu zřejmě nebude zrovna málo. A Hyundai?
[odkaz]
10. 11. 2014 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 19:15
Re: Když vítězství znamená prohru
Ztráta byla ironie, pokud jsi to nepochopil...

Určitý druh slevy za fiktivní přihlášení? Zákazník koupí přes překupníka a VŠICHNI na tom vydělají? Tak přesně tohle kupčení nesvědčí o ničem dobrém :-!
Avatar - dal
10. 11. 2014 20:58
Re: Když vítězství znamená prohru
Jestliže je někdo hodnocen za celkové prodeje a nižší cenu zdůvodní tím, že se jedná o ojetiny, tak už to chápu.
10. 11. 2014 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 23:43
Re: Když vítězství znamená prohru
a proto jsem zmínil mmj. i Seat a Ford, viď ;-)
11. 11. 2014 04:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2014 08:29
Re: Když vítězství znamená prohru
Se divim, jak ta škodovka může přežívat. Těch bouchačů, který musej najímat, aby u dealera drželi lidem pistoli u hlavy, aby podepsali smlouvu a pak ještě následně to vydírání a zastrašování, aby se to neprovalilo. Stovky, stovky ostrejch hochů.
Avatar - Katikakus
11. 11. 2014 09:32
Re: Když vítězství znamená prohru
Ty prodeje u Hyundai nejsou fiktivni. Hyundai registruje auta na sebe kvuli pronajmum: [odkaz]

A registraci auta na Hyundai se to auto samozrejme z trhu nevypari ;-)
Avatar - Emel
11. 11. 2014 10:55
Re: Když vítězství znamená prohru
Hele, teď jsem byl týden v Barceloně, což je nejbohatší region ve Španělsku... a v Praze vidíš na ulicích lepší auta. Prémiovek málo, mainstream většinou jednu až dvě generace starý... vidět nový Leon nebo Octavii je docela svátek, zato těch jedničkových tam lítá spousta.

Proč tratí zákazník? Jsou ceny přemrštěné? Dealerská síť nevyhovující? Nabídka omezená? Já osobně vidím na trhu třeba deset aut ve své cenové relaci, které bych s klidným srdcem koupil...

30% má k monopolu daleko. Jestli to bylo před rokem 28 a za rok to bude 31, to přece obrázek českých silnic nezmění, je to normální reakce na příchod nových modelů (po delší době).
Avatar - Guttalax
10. 11. 2014 17:41
Nošovické zadara....
Jižní Korea také plánuje poskytnout domácímu automobilovému průmyslu (Hyundai, Kia a další tři regionální firmy) finanční pomoc v objemu 500 miliard wonů (7,6 miliardy Kč). Již v březnu vláda uvedla, že podpoří domácí automobilový průmysl daňovými pobídkami a zlepšením přístupu spotřebitelů k úvěrům na nákup nových aut. Vláda také slíbila, že bude nakupovat obligace společností, které poskytují finance na nákup aut, a že hodlá poskytnout dočasné daňové pobídky k nákupu nových aut, a sníží tak od května do prosince nákupní a registrační daně o 70 procent pro zákazníky, kteří si koupí nové auto a současně nechají zlikvidovat staré auto zaregistrované před rokem 2000. Pobídka se týká až 5,48 milionu vozů, tedy zhruba třetiny všech vozů v zemi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 17:57
Re: Nošovické zadara....
A těch 500 miliard wonů vyhraje stát v nedělní loterii >:-[] nebo se zavolá o pomoc ekonomický slovník a multiplikačné efekt?
Avatar - Guttalax
10. 11. 2014 18:49
Re: Nošovické zadara....
Snahy korejské vlády o zavedení systému užívání pravých jmen místo pseudonymů se od roku 2003 objevují prakticky stále a vláda nakonec dosáhla toho hlavního, co chtěla. A nevedla k tomu argumentace o zvyšujícím se počtu internetových zločinů, ale případ psího výkalu v metru. 6. ledna 2005 mladá žena na druhé lince soulského metra odmítla uklidit exkrement po svém psovi. Jeden z naštvaných přítomných si ji vyfotil a její fotku bez jakékoliv úpravy nahrál na populární internetovou stránku. Tím ovšem odstartoval moderní verzi honu na čarodějnici. Během pár dní byla prozrazena její identita a žena a její rodina přišla o veškeré soukromí. Lidé ji na ni na ulici volali urážky a každá událost z jejího života byla probírána na diskusních fórech. O případu se hovořilo v celé zemi a dokonce i během bohoslužeb v korejských kostelích ve Washingtonu. Veřejně ponížená a nesmazatelně označená žena poté opustila studium na univerzitě. Tento případ ukázal obrovskou sílu internetu a dal silné argumenty těm, kteří volali po zavedení systému skutečných jmen.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2014 19:24
Re: Nošovické zadara....
A z toho nám vyplývá co? Že je snadné ukazovat na nejslabší? Že v davu je i slaboduchý chudák hrdinou na medaili za statečnost?

S tím máme historické zkušenosti. Při odsunu Němců po II.sv.válce jsme rázem byli národem hrdinů... ;-\
Avatar - dolfi
10. 11. 2014 20:17
Skokanem roku Hyundai
Nemusí se to některým z nás líbit, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat ;-)

Je vidět, že kontroverzní reklamní kampaně líčící Hyundai jako české auto vyvinuté v Německu spolu s atraktivní cenovou nabídkou postupně u českých zákazníků zabírají :-!

Mohu připojit osobní zkušenost - mám najeto se služební iX20 již přes 46 tis. km a zatím bez závady :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - idam.i
10. 11. 2014 21:53
Re: Skokanem roku Hyundai
Tie reklami u Vás sú fakt blbé.Či to ludia kupujú pre ne,alebo napriek nim už nechám na odborníkov.No určite si Hyundai vedie lepšia v Čechách ako Škodovka v Kórei. >:D ;-)
11. 11. 2014 12:58
Re: Skokanem roku Hyundai
Kupci Hyundai neumí pořádně ani psát, natož aby je trápila nějaká reklamní etika ;-)
11. 11. 2014 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
11. 11. 2014 20:43
Re: Skokanem roku Hyundai
Máš pravdu,za mňa to písal môj pes. ;-) No a čo ? :-!
11. 11. 2014 20:51
Re: Skokanem roku Hyundai
>:D :yes: recenzi koukám taky ;-)
13. 11. 2014 15:32
Re: Skokanem roku Hyundai
Nechci nic říkat, ale podle procent je skokanem roku Opel ;-)