Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen Polo: Akční model Start od 241.900 Kč

130 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jak si teď někdo může koupit rendlík Blijo? >😒]
pogo26
U Clia si prostě připlatíš za kvalitu. V Evropě to tak dělá docela dost zákazníků a i proto se prodává lépe než to Polo.
Avatar - iudex
iudex
A Fiesta sa predáva lepšie, ako Clio. Podľa Tvojej logiky je teda Fiesta kvalitnejšie auto, ako Clio, right? 😉
Avatar - Emel
Emel
Děláš jako bys ho neznal... co má Fiesta za znak? Modrý ovál. Tak jak by mohla být lepší auto?
Avatar - iudex
iudex
Ale poznám, ale niekedy mi to nedá. >😒]
pogo26
Zapomněl jsi na slůvko "...a i proto,,,"
jossalito
Clio se prodává především kvůli designu.
Kdyby ho neměl tak povedený, sám bys poznal, kde je ta "kvalita" Renaultu...Cilo. :-!
pogo26
Já jsem se tady dočetl, že v Německu jezdí mraky Pol za 640 000,-, protože design. A to psal nějaký odborník na VW. A názor dalšího odborníka shrnutý do jména Blijó moc nesvědčí o tom, že by se Clio prodávalo kvůli designu. A přitom ten znalec je zde dle počtu palců docela respektovaný. Za úspěchem Clia bych tedy design neviděl.
jossalito
Bůhví co jsi tu vyčetl. Ale většinou jsi zcela mimo.
pogo26
Můžeš si to přečíst i sám. Většinou je to tak lepší. Prvně číst, potom psát.
jossalito
A to tu mám brát za bernou minci příspěvky nějakého pomatence? Prober se. :-!
pogo26
Proč pomatence? Místní komunita jeho názory respektuje.
jossalito
Takže to bude tím, že ty sis z toho vypíchnul zase jen něco, co se ti hodilo.
Avatar - grifith
grifith
Myslíš, že design to jediné, co Clio prodává? Já se nedomnívám...
jossalito
Budu se opakovat.
"Clio se prodává především kvůli designu."

Z výše zmíněného vyplývá, že design je tím hlavním argumentem pro koupi. Nikoliv jediný.
Avatar - grifith
grifith
Osobně si myslím, že Clio má mnohem více argumentů ke koupi, ale jako názor beru.
Avatar - dal
dal
Například silné motory s výbornou spotřebou a přesnou převodovku.
Avatar - grifith
grifith
Silné motory v této třídě moc zákazníků neočekává (ne, že by v této oblasti mělo Clio zásadní problém), spotřebu mají adekvátní a převodovka taky není zásadní problém.
jossalito
Adekvátní, není zásadní...

Z mého pohledu to ale není označení pro stav "špičky segmentu" nebo nedejbože nejkvalitnějšího modelu.
Avatar - grifith
grifith
V pořádku, nikdo ti názor nebere, mě přijde nabídka dostatečná, problém někomu může činit absence silnějšího motoru s manuálem.
jossalito
Dostatečná = za čtyři.

Já ti taky názor neberu, ale s tím, jak tu prezentoval Clio pogo, tak by se s ním měly pojit slova jako nejlepší, perfektní, špičkové atd atp.

Což tak nějak, asi sám cítíš, pokud nepůjde právě o design, tak jsou ty slova, řeknu to slušně - nepřesné.
Avatar - grifith
grifith
Proč? Viděl jsi že nejlepší auto na světě je nejprodávanější? A automobilce jde v této třídě především o to mít dobré prodeje a zaujmout co nejširší okruh zákazník a to se očividně povedlo a hlavně designem to opravdu není.

PS. Na školní hodnocení jsem málo učitelský typ a v reálném životě se na něco podobného nehraje.
Avatar - Emel
Emel
Podle mě to je hlavně designem, protože ten zbytek většina reálných kupujících nevnímá. Tím ale není řečeno, že v tom ostatním Clio nějak zaostává... podle mě Clio k té širší špičce rozhodně patří. Určitě bych dal přednost 1.2 16V před 1.0 ve Fabii například. O 0.9TCe už tak přesvědčený nejsem.
Avatar - dal
dal
A já 1,2TSI před jakýmkoliv jiným v Cliu!
Clio určitě patří do širší špičky jak si uvedl ale nabídkou motorizací je na tom snad úplně nejhůř!
Avatar - Emel
Emel
Nejhůř, to bych netvrdil... je to takový standard.
pogo26
A kdo patří mezi ty nejlepší?
Avatar - dal
dal
No, změnil by jsem to na horší průměr. Na Polo, Fabii, Ibizu, Fiestu nebo Corsu nemá.
I ten Swift je lepší motorová nabídka a tomu stačí 2 motory. Takže ve tvém standardu ti zbyde jen Yaris, i20, C3, 108 a ani tady nějak nevyčnívá.
Avatar - Emel
Emel
Polo, Fabia a Ibiza jsou jeden gang. Pokud pominu extrémy, kde kraluje Polo GTI, pak nevidím, v čem je Polo o tolik lepší.

1.216V je lepší než 1.0.
1.2TSI bych dal přednost před TCe a jde i s manuálem, TCe je ale silnější.
1.5dCi je minimálně stejně dobré jako 1.6TDI a lepší než 1.4TDI a jde i s automatem

Corsa zase pokud vím vůbec nemá turbobenzíny... můžeme diskutovat, jestli to v této třídě vadí, ale za krále bych ji taky neoznačil. Takže sečteno a podtrženo, nevidím auto, které by Clio nabídkou motorů nějak dramaticky překonávalo... nejlepší je asi Fiesta, ale o málo.
pogo26
Pokud se nepletu tak 1.6 TDI už v Polu není. Proto se ptám, kdo je v této třídě ta špička, když Clio patří dle této diskuse k průměru nebo maximálně mezi širší špičku.
Avatar - Emel
Emel
Fiesta?
pogo26
Takže i dle motorů je pořadí v této třídě stejné jako dle prodejů. Konečně jsme se v klidu dopracovali k tomu, že se Clio neprodává jen kvůli designu.
1. Fiesta
2. Clio
3. Polo
Avatar - dal
dal
koncernové trio a Fiesta.
Avatar - dal
dal
Diesel u malého auta nemá až tak smysl a na tu 1,2TSI nemá Clio za rozumné peníze odpověď. Jestli nevíš v čem je Polo lepší na to je jednoduchá odpověď svez se.
To, že 1,2 od Clia je lepší než ten 1,0 od Pola nevím ale do města stačí oba dva tyto agregáty.
Pro Clio by se změnila situace, při nabídce 1,2TCE bez automatu alespoň by se přiblížilo těm nejlepším.
pogo26
Pomalu se stáváš fanatikem. Pokud si chceš uchovat seriózní tvář, tak musíš napsat, že motor TCe je výborný, ale ostatní to umí lépe. Sice je to stejné, jako když napíšeš, že Tce stojí za hov.., ale zní to objektivněji a nezaujatě.
Avatar - dal
dal
Podle toho který TCE? 0,9 stojí za hov... a 1,2 jede hodně fajn(vyzkoušeno v Megane).
Tak jsi to chtěl?
pogo26
U toho 1.2 TCe jsi zapomněl napsat, že se přibližuje k těm nejlepším.
Avatar - dal
dal
OK uživatelsky se přibližuje, spotřebou vzdaluje.
Avatar - grifith
grifith
Je to kombinace více věcí, design je určitě její součastí. Ale nedělal bych z kupujících takové "neználky", co je krom vzhledu více nezajímá. Netvrdím, že technikou je Clio to nej, co se dá sehnat, ale spíše je jeho nabídka rozumně rozložena. 0,9 TCe je hodně diskutabilní motorizace, po přečtení testů jsem neměl o motoru valné mínění, ale realita mě vcelku mile překvapila. Ale ano, jsou i lepší motory v této třídě.
Avatar - Emel
Emel
Neříkám že nezajímá, ale rozdíl mezi třídní špičkou a třídním standardem třeba v agilitě není zase tak velký, aby to typický kupující řešil.

Nemám s Cliem žádný zásadní problém... jo, rád bych viděl šestistupeň k většině motorů a nějakou 1.4 atmosféru... ale to se dneska prostě nenosí. Aspoň to 1.2TCe by mohlo být i s manuálem...
Avatar - grifith
grifith
Místo 1,4 atmosféry zde máš 0,9 TCe, ale chápu, jak to bylo myšleno. Atmosféry už jsou prostě pasé, kromě pár výjímek. Ano, škoda absence manuálu u 1,2 TCe, ta možnost volby by zvedla zájem a prodeje.
pargi
Taky bych řekl, že Clio boduje hlavně vzhledem.
pogo26
1.2 TCe nebo 1.6 TCe ti nestačí. Nebo 1.5 dCi?
jossalito
1.2 TCe je užraná, 1.6 jen v R.S. a s automatem, 1.5 dCi vcelku normální motor-průměr. Jen z mého pohledu do těchto malých aut není zrovna diesel tím nejlepším řešením.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nějak mi na diskusích stále omílaná užranost 1.2 TCe neštymuje s aktuálními zkušenostmi uživatele. Možná je TSI o něco úspornější, ale nebude to o moc. Užraná je 1.6 v Cliu RS ale tam to zase stojí za to. >😒]
Avatar - dal
dal
Dle zkušeností asi o litr více při klidnější jízdě, jakmile to začneš honit tak o dva. Jsou i jinak naladěné TCE je živější ve vyšších otáčkách TSI táhne od spodu, také je TCE tižší.
Zkušenosti z TCE 1,2 85kw Megane a TSI 1,2 77kw Leon. Zábavnější mi přijde ten TCE, TSI je pro klidnější jízdu a spotřebu.
Avatar - dal
dal
Takže když chci benzín a nechci mít strach předjet např Avii, tak dám za malé auto 400tis? Hmmm, klobouk dolů!
Avatar - grifith
grifith
Na to ti v pohodě stačí 0,9 TCe 😉
Jinak i zde, stejně jako u mnoha ostatních platí, že ceník je základní nástřel a reálná prodejní cena je nižší.
Avatar - dal
dal
Dobře tedy ale to jsem stejně na 300 tis. za malé auto, které pojede na úrovni lepší atmo 1,2 a při trochu dynamické jízdě mi sežere i ponožky.
Avatar - grifith
grifith
Motor je bez problému na úrovni starých atmosférických 1,4 - s tím rozdílem, že díky turbu je projev výraznější. A ponožky ti nemá až takový důvod žrát, jasně, když od něj chceš závodní divy, tak tě sežere prakticky jakákoliv downsizingová malorážka.
Avatar - dal
dal
No ještě budu muset někdy vyzkoušet, jel jsem s ním asi 10km a docela mně to zklamalo. Pamatuji si, že pár dnů poté jsem jel s Riem 1,2 a to mi připadalo jako lepší.
Jak která malorážka 1,2TSI určitě ne, tu jsem nedostal přes 9 i když jsem se hodně snažil.
Gangrel
Kecáš... a nebo ses moc nesnažil. Osobní zkušenost - Pha-Lbc za 44min, průměr dle PC cca 9,7 a to jsem jel ještě relativně "normálně" obchoďácky (1.2TSI 63kW).

Dlouhodobý průměr 8,4 😉
Avatar - iudex
iudex
Tak to jazdíš celkom ako prasa, za toľko vie jazdiť aj 2,0TSI. 😉
Avatar - dal
dal
Normálně a 140 průměr? Nevím ani jaké máš auto. Mě se to nepovedlo ani když jsem jel dlouhodobě přes 150, místy 170.
Co si pamatuju Plzeň Praha 30min a spotřeba do 8.
Avatar - grifith
grifith
Měl jsem možnost ji jet už v autě s cca 10 tisíci km a opravdu bych řekl, že jede lépe jako 1,4 u FII. Určitě část dojmu dělá i ten pocit z turba, ale určitě se na tak malý motor nejedná o zlé ježdění a na danou třídu bohatě stačí. Většina malých turbomotor je náchylná na styl jízdy, TSi nevyjímaje.
Avatar - dal
dal
To že turbomotor je náchylný na styl jízdy je novinářské klišé. Každý motor je náchylný na styl jízdy a jestli je některý více náchylný na vyšší rychlost, tak je to naopak atmosféra.
Avatar - grifith
grifith
Tak jo, na to ti fakt nemám co říct a vyvracet ti to nehodlám.
Avatar - dal
dal
Někdo neumí chápat psaný text nebo nerozumí rozdílu mezi stylem jízdy a vyšší rychlostí.
Avatar - miromen
miromen
0.9 TCE je velmi dobra atmo 1.2 nebo hodně špatna atmo 1.4. A je to jak je zde psano za uspěchem Clia je předevšim design a to ještě exterieru. Zbytek auta už zdaleka tak zajimavy neni.
Avatar - grifith
grifith
Jo vidíš-li to tak, budiž. Osobně jej vidím lépe než původní 1,4 16v u koncernu a jen o něco málo hůře než čtrnáctiskovka od H/K. Osobně pochybuji, že přes čvrt milionu zákazníků ročně se řídí při koupi designem extreriéru. Ale jak jsem psal, každý to vidíme jinak.
Avatar - miromen
miromen
0.9 TCE už byla v několika testech včetně měřeni dynamiky , pružnosti , spotřeby + vyjadřeni ke kultivovanosti. A je na urovni možna tak Fiati 1.4 58kw tzn jedna z nejhoršich 1.4 ktera se vubec ještě da pořidit jestli ne nejhorši vubec. A ano hlavně exterier je to co tahne lidi ke Cliu. Je ale dost těch kteři vystřizlivy už jen po usednuti do interieru a dost těch kteři nemaji na vyběr z motoru.
Avatar - grifith
grifith
Když myslíš, nebudu ti to vymlouvat. Pouze se stačí podívat na parametry a je zřejmé, že nemluvíš až tak pravdu. Samozřejmě tě může omlouvat absence zkušenosti, ale právě v testech nevychází motor až tak zle. Je bez debat, že každému nesedí každé auto, od toho zde máme možnost výběru.
jossalito
Tak mi tu napiš, co je pro tebe pádnějším argumentem pro koupi právě Clia, než je jeho design.
Tedy čím vyniká nad konkurencí.
Avatar - grifith
grifith
Pro mě třeba zajímavá cena vs. výbava, pak možnost vzhledového odlišení. Neříkám, že vzhled nehraje roli, ale neberu jej jako hlavní faktor výběru.
jossalito
První důvod může být, druhý je zase jen design.

Takže v podstatě zbyl design a pak v některých verzích obligátní cena...
Z mého pohledu dost málo na jakože "nejkvalitnější" mainstream auto segmentu...
Avatar - grifith
grifith
Ano, tak by se na to dalo dívat také. Jak vidíš na prodejích to asi nebyl krok mimo a určitě se k tomu přidávají i další oblasti. Motory nejsou zlé na danou kategorii, jízdní vlastnosti také není důvod hanit. Nikde auto neprezentuji, jako jediný vrchol třídy, jelikož má svoje mouchy, ale určitě jde o jedno z nejlepších ve třídy
jossalito
No, otázka je, co do té špičky třídy řadíš. Z mého pohledu je povedenější i Fabia 3. Ano, nemá tak sexy design, ale prostornost, materiály, zpracování, sedačky, jízdní vlastnosti, motory, převodovky. Všechno lepší.
Teď to tu sice schytám, ale je mi to tak nějak jedno. Jen popisuju reálný stav.
Avatar - grifith
grifith
Taky názor, i když s ním nesouhlasím. Nebudu se dohadovat o jednotlivostech. Na Fabii se teprve chystám, takže uvidíme.
pogo26
Nic neschytáš. Ty tvoje fantasmagorie bere vážně jen Áda a spol.
jossalito
Věděl jsem, že tobě se realita líbit nebude. To je ale taky to jediné, co s tím naděláš...

PS: Jdi si tu Fabii vyzkoušet. 😉
Avatar - dal
dal
Tvrdit, že Clio je kvalitnější než Polo! To chce opravdu mít fištróna! >😁
webpaja
Po FL Pola se prodeje dostaly přes Clio. Pokud jsou pro tebe prodejní výsledky měřítkem kvality, tak ti nezávidím. 😉
pogo26
OK. Kapituluji nad vaší převahou a dávám taky palec Ádovi.
"Může mi někdo vysvětlit, jak si teď někdo může koupit rendlík Blijo?"
Avatar - Emel
Emel
Kdybyste se s Ádou zkřížili, mohl by vzniknout normální nezaujatý diskutér... přemýšlejte o tom 😉
jossalito
>😁 :yes:
Avatar - dal
dal
A Áda by měl konečně kosočtverec. >😁 :yes:
pogo26
To byla velká vzácnost. Normální nezaujatý diskutér. Těch je opravdu málo. Rozhodně mezi ně nepatří místní úderka, která se na mě sesypala po mé reakci na Blijó.
Avatar - dal
dal
Určitě to nebylo po tvé reakci na blijó ale je to reakce na tvé příspěvky všeobecně. A z Ádou jste dva extrémy, něco jako fašista a komunista, obojí je špatně.
pogo26
Nemusíš hned každého, kdo s tebou nesouhlasí nazývat extrémistou.
Avatar - dal
dal
Dobrá tedy, jeden je fanatický zastánce a druhý fanatický odpůrce značky Renault!
Víc polopaticky to bohužel neumím.
webpaja
Víc ani nemusíš, i my...duchem slabší chápeme. Snad to dojde i potrefeným >😁
pogo26
Dalovi už to došlo a ze strachu z obvinění z fanatismu, přešel do vyvážené a objektivní pózy.
Avatar - dal
dal
To víš klepu se jak ratlík.
webpaja
Místní úderka? Sesypala? Schizofrenik? 😄
pogo26
Ty, jako jedna z částí, ten celek vidět nemůžeš.
webpaja
A k jakýmu gangu mě řadíš...já jen kvůli čepici, abych se nepřiřadil jinam >😁
pogo26
Ke gangu kterému naskakují žilky, když napíšu, že Clio je lepší než Polo.
webpaja
Mě nenaskakujou pokud to chceš nějak doložit, ani kdyby jsi tvrdil opak. 😉
MariAchi
Ty seš taky v gangu, byť jsi v něm asi jen sám, tak jak si dovoluješ to někomu jinému vytýkat?
webpaja
Vidíš, já chtít malý auto do města, tak Clio zvažuju...to je asi ten gang. Jeden se zeptá v čem je lepší a voilá už je gangsta! 😉
pogo26
Zvažovat je málo. V těchto věcech musíš mít jasno.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Abys měl jasno, musíš zvažovat a vyzkoušet. Renaulty od novoty jsem měl dva, ku své spokojenosti. Možná proto, že po pečlivém výběru. Jasno jaksi a priori mívají právě jen členové gangů. 😉
pogo26
V tom s tebou souhlasím. Jasno mají členové gangu. Jako dnes v případě Clia a Pola.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jistě, ty a Áda máte jasno. 😄 A já si to raději vyzkouším.
pogo26
Tobě to, jako jednomu z mála, věřím.
webpaja
Měl jsem jasno, když mi bylo 15! Od tý doby jsem zmoudřel a zvažuju, vybírám 😄
pogo26
Sám víš nejlíp, jak to s tím zvažováním a vybíráním máš. Já jsem nikdy všechny možné alternativy nezvažoval.
webpaja
Ano, sám to vím nejlíp. Beru auto, který mi nejlíp sedne do ruky. Ty ne? Ty víš dopředu kdo je lepší? Obdivuju tě!!! >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
V tom případě tedy nejsi Gangsta, ale zase jsi prchlivý fluktuant a žádnej správnej srdcař. 😉 Co s takovými, co nemají na boltci vytetováno logo té pravé, jediné automobilky a přebíhají ze salónu do salónu jak zdivočelý králík ? 8-s :no: >😁

Pozn: Zdivočelý králík.....to mi něco připomíná. Budu se muset v zrcadle mrknout na boltec. >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
..."když napíšu, že Clio je lepší než Polo"...

No, internet snese vše :no: :no: :no: >😒]
webpaja
>😒]
webpaja
Napsal jsi stejnej nesmysl jako Ada. Tak se nediv 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ty zase perlíš. Můžeš tu vysoce nadprůměrnou kvalitu Clia, prosím, nějak blíže specifikovat?
Avatar - grifith
grifith
Jednoduše, může to pro někoho být vzhledově povedenější kousek, který seženeš za solidní peníze se slušnou výbavou. Možnosti individualizace toto mohou jen podrthnout. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alapli
je to škoda, docela pěkné auto a takový šunt tam dávají jako základ 😢 , podobně jako fabie by se mělo jmenovat Polo ZCO - základní cena od :no:
Avatar - iudex
iudex
Tak príplatok za TSI je povinnosťou, kto sa ulakomí na R3 v cene už od..., bude si búchať hlavu. Ak základný motor, tak jedine v Mazde 2, príp. Swifte, ktoré ponúkajú použiteľný motor aj vo výbave ZCO.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Swift je anomálie. Povedený základní motor vysoko čnějící nad základy konkurence je vlastně zároveň také jediný. Silnější benzín pak už jen ve Sportu. Nicméně když vezmu v úvahu cenu SSS a jeho výbavu....ale jo, dobře, Swift je nejlepší, o tom žádná. >😁 😉
MariAchi
Je nejlepší 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj rio a i20 ponukaju uz v zaklade pouzitelny motor... ide o solidny stvorvalec 1,2 z rady kappa 63kw a 121Nm ... velmi slusny motor a prave s tymto motorom jazdia takmer vsetky ria a i20tky 😉

takze nielen mazda a swift.... ale prave korejci ponukaju v tejto triede uz pouzitelny aj zaklad ...ono tych mazd sa u nas preda skutocne velmi malo 😉 ....

takze skor by som spomenul swift, rio, i20 .. tieto 3 auta v zakladnej motorizacii sa u nas predavaju skutocne v hojnom pocte a ponukaju uz pouzitelny motoricky zaklad ktory aj ludia kupuju :yes:
ryccardo
Ale podívej se na ten pokrok. Dřív tam Bylo 1,2 HTP, který mělo výrazně větší kroutící moment a teď ti tam dají žebráka, který nemá ani 100 Nm. Co bude v další generaci Pola? 0,8 litru s krouťákem 85 >😁 A to chtějí někomu namluvit, že tohle je pokrok >😁
Avatar - iudex
iudex
No ale ak by tam bolo ako základ HTP, so svojím high torque performance by nemohlo mať aktuálnu úspornú prevodovku, dimenzovanú len do 100 Nm. 😉 >😒]
MariAchi
>😁 >😁 :yes:
ryccardo
To máš bohužel pravdu. Takže zákazník za svoje prachy dostane dvojitou úsporu. Mizernější motor, který umožní zástavbu mizernější převodovky. To se teda vyplatí >😁
prvni
to je titulková cena. auto stojí tak 400t. zajímavý je, že co stojí podle konfigurace v CZ 440t., v DE by přišlo na zhruba 640t., teda u VW, ne reimport. přesto jich tam jezdí mraky, protože design.
Avatar - iudex
iudex
Nemecké ceny nemôžeš porovnávať, sú úplne inde ako u nás. Pozeral som napr. Leon Cupra a v DE stojí od 31t €, pritom u nás už od 24890 €, to máš vyše 6000 eur rozdiel.
Avatar - fOE
fOE
Je to tak. Juke Tekna v DE 21tis E, v CZ od 16tis E, to same octavia, leon, golf... vlastne vsechen mainstream.
Gangrel
Nevím sice jak to mají v DE s nákupem/prodejem vozů...

...např.: v DE nakupuji běžně výrobky z nerezové oceli, které dál prodávám v ČR... a tam dodavatelé nemají problém s rabaty 60 a víc %... tzn. vysoký ceník - vysoký rabat.

Když bych v čechách vybalil před zákazníkem jejich ceník přepočítaný z EUR na CZK, tak si nad ním bude každý klepat na čelo a vůbec ho nebude zajímat, že mu jsem schopen nabídnout 45-50% rabat 😄
Avatar - dal
dal
Asi stejně jako s tím železem, obrátkové zboží malý rabat, pomaluobrátkové větší rabat, proto taky ty ree😜orty. Našemu prodejci to stačí a německý nepůjde pod svůj standard.
prvni
taky, auto není trubka, i když nerezová, takže rabat nad 7%, natož 60% je úsměvný, jenže v DE je i Fabia dražší než v CZ, podařilo se jim totiž ten poměr prodeje, Fabia 1 : Polo model do 2008, tou degradací designu u Fabie otočit, takže němci vzhledem k výdělkům tu cenu až tak neřeší. za reimport jsou pak v případném servisu lehce (i více) mstiví.
_MT_
Tak na 60 % se u auta do výroby asi nikde nedostaneš, ale přes 20 se dá dostat.
webpaja
To sem nepiš...to jsou ti co si jdou koupit auto za 100kEUR a ještě držgrešle jedny smlouvají!!! >😁
_MT_
>😒]
Avatar - JGucci
JGucci
Na jake ceny po sleve se da v DE dostat nabizi portal Autohaus.de

Ja jsem v roce 2012 na Skodu Yeti dostal rabat 13% (zadavano do vyroby), auto jsem kupoval tam, jelikoz v te dobe se Yeti 1,8 Tsi 4x4 DSG v CR nenabizel.

Jinak je pravda, ze ceny Skodovek jsou v DE dost vysoke - nova Fabia od 11 790 euro - a to nema ani klimatizaci
Avatar - dal
dal
Když vezmu v potaz ceníkovou cenu, tak je jen o 10tis. více než UP!. I přes nesporné kvality UPu by jsem do města chtěl raději méně ošizené Polo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono miniauta neraz slapu na paty cenou malym autam a neraz su dokonca aj drahsie ako vacsie male auta....

zaujimava situacia je naprikld ak si porovname fiat panda a fiat punto

fiat panda 1,2 69K oficialna akciova cena od 8130 eur
fiat punto 1,2 69K oficialna akciova cena od 8260 eur ....

rozdiel 130 eur ( asi 4 tisic korun ) .... medzi pandou a puntou .... s tym istym motorom.... je pravda ze punto je uz vybehhovy model ale nic podstatne mu nechyba..... ma rovnaky motor ako panda.... ma vacsi priestor.... vsetko ako ma byt proste normalne male auto na urovni..... bez somarin .....

alebo si zober i10 ..... stoji takmer tolko co i20 ..... rozdiel par stovak eur... a mozno prave cena mini ktora slape na paty malym autam je jednym z dovodov preco miniuata u nas nikto nechce... nepochybujem ze pandu za 6500 eur v zaklade by zaobral kazdy ... ale za vyse 8000? ved tolko uz stoji punto ... tu je ten kamen urazu.... cena miniuat je uz velmi blizka vacsim malym autam.... nebezpecne blizka....

PS: vie si niekto predstavit ake by to bolo keby taketo podobne ceny mali auta aj o par tried vyssie? Zeby povedzme Cecko stalo len o 700 eur menej ako Ecko ? nemyslitelne, ciste scifi ..... ale pri miniautach je zaujimave ze ich cena je skutocne takmer rovnaka ako cena o triedu vacsich malych aut.... inde medzi inymi triedami uz taketo cenove minirozdiely nie su.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To čo si popísal je bežné uvažovanie u nás, ale mne to príde stále také absurdné. Chcem auto, zohľadním do akého prostredia a pre koľkých má byť určené a vyberiem si zo zvoleného segmentu, nie? Keď mi stačí Panda, tak budem pri nej riešiť čo všetko chcem vo výbave, aký motor a nemusí ma trápiť, že Punto stojí len o čosi viac lebo ho nepotrebujem.
Muron
Se silnějším 3hrnkem a v 5tidvířku vyjde startovací Polo o 2000,- levněji než Fabia Active s paketem plus se stejným motorem.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To asi nevyjde, protože 5D Polo Start neexistuje.
Muron
No jo, máš pravdu. Zmátlo mě, že v článku píšou "Za příplatek jen 6.000 korun dostanete i druhý pár bočních dveří s mechanickým ovládáním oken na nich." A třeba v Auto Jarov už mají mezi skladovkami 5D verzi. To je musím upozornit, že ty zadní dveře neexistují, ať to nenabízí 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, já tam žádné 5D Polo s 1.0 nevidím. 😄