Ekonomika
iudex
8
A Fiesta sa predáva lepšie, ako Clio. Podľa Tvojej logiky je teda Fiesta kvalitnejšie auto, ako Clio, right? 😉
Přejít do diskuze
U Clia si prostě připlatíš za kvalitu. V Evropě to tak dělá docela dost zákazníků a i proto se prodává lépe než to Polo.
Kdybyste se s Ádou zkřížili, mohl by vzniknout normální nezaujatý diskutér... přemýšlejte o tom 😉
Clio se prodává především kvůli designu.
Kdyby ho neměl tak povedený, sám bys poznal, kde je ta "kvalita" Renaultu...Cilo. :-!
Kdyby ho neměl tak povedený, sám bys poznal, kde je ta "kvalita" Renaultu...Cilo. :-!
Já jsem se tady dočetl, že v Německu jezdí mraky Pol za 640 000,-, protože design. A to psal nějaký odborník na VW. A názor dalšího odborníka shrnutý do jména Blijó moc nesvědčí o tom, že by se Clio prodávalo kvůli designu. A přitom ten znalec je zde dle počtu palců docela respektovaný. Za úspěchem Clia bych tedy design neviděl.
1.2 TCe je užraná, 1.6 jen v R.S. a s automatem, 1.5 dCi vcelku normální motor-průměr. Jen z mého pohledu do těchto malých aut není zrovna diesel tím nejlepším řešením.
Podle mě to je hlavně designem, protože ten zbytek většina reálných kupujících nevnímá. Tím ale není řečeno, že v tom ostatním Clio nějak zaostává... podle mě Clio k té širší špičce rozhodně patří. Určitě bych dal přednost 1.2 16V před 1.0 ve Fabii například. O 0.9TCe už tak přesvědčený nejsem.
Tak príplatok za TSI je povinnosťou, kto sa ulakomí na R3 v cene už od..., bude si búchať hlavu. Ak základný motor, tak jedine v Mazde 2, príp. Swifte, ktoré ponúkajú použiteľný motor aj vo výbave ZCO.
A já 1,2TSI před jakýmkoliv jiným v Cliu!
Clio určitě patří do širší špičky jak si uvedl ale nabídkou motorizací je na tom snad úplně nejhůř!
Clio určitě patří do širší špičky jak si uvedl ale nabídkou motorizací je na tom snad úplně nejhůř!
První důvod může být, druhý je zase jen design.
Takže v podstatě zbyl design a pak v některých verzích obligátní cena...
Z mého pohledu dost málo na jakože "nejkvalitnější" mainstream auto segmentu...
Takže v podstatě zbyl design a pak v některých verzích obligátní cena...
Z mého pohledu dost málo na jakože "nejkvalitnější" mainstream auto segmentu...
Tak mi tu napiš, co je pro tebe pádnějším argumentem pro koupi právě Clia, než je jeho design.
Tedy čím vyniká nad konkurencí.
Tedy čím vyniká nad konkurencí.
No ale ak by tam bolo ako základ HTP, so svojím high torque performance by nemohlo mať aktuálnu úspornú prevodovku, dimenzovanú len do 100 Nm. 😉 >😒]
Určitě to nebylo po tvé reakci na blijó ale je to reakce na tvé příspěvky všeobecně. A z Ádou jste dva extrémy, něco jako fašista a komunista, obojí je špatně.
Věděl jsem, že tobě se realita líbit nebude. To je ale taky to jediné, co s tím naděláš...
PS: Jdi si tu Fabii vyzkoušet. 😉
PS: Jdi si tu Fabii vyzkoušet. 😉
Adekvátní, není zásadní...
Z mého pohledu to ale není označení pro stav "špičky segmentu" nebo nedejbože nejkvalitnějšího modelu.
Z mého pohledu to ale není označení pro stav "špičky segmentu" nebo nedejbože nejkvalitnějšího modelu.
Takže když chci benzín a nechci mít strach předjet např Avii, tak dám za malé auto 400tis? Hmmm, klobouk dolů!
Proč? Viděl jsi že nejlepší auto na světě je nejprodávanější? A automobilce jde v této třídě především o to mít dobré prodeje a zaujmout co nejširší okruh zákazník a to se očividně povedlo a hlavně designem to opravdu není.
PS. Na školní hodnocení jsem málo učitelský typ a v reálném životě se na něco podobného nehraje.
PS. Na školní hodnocení jsem málo učitelský typ a v reálném životě se na něco podobného nehraje.
Dostatečná = za čtyři.
Já ti taky názor neberu, ale s tím, jak tu prezentoval Clio pogo, tak by se s ním měly pojit slova jako nejlepší, perfektní, špičkové atd atp.
Což tak nějak, asi sám cítíš, pokud nepůjde právě o design, tak jsou ty slova, řeknu to slušně - nepřesné.
Já ti taky názor neberu, ale s tím, jak tu prezentoval Clio pogo, tak by se s ním měly pojit slova jako nejlepší, perfektní, špičkové atd atp.
Což tak nějak, asi sám cítíš, pokud nepůjde právě o design, tak jsou ty slova, řeknu to slušně - nepřesné.
V pořádku, nikdo ti názor nebere, mě přijde nabídka dostatečná, problém někomu může činit absence silnějšího motoru s manuálem.
Budu se opakovat.
"Clio se prodává především kvůli designu."
Z výše zmíněného vyplývá, že design je tím hlavním argumentem pro koupi. Nikoliv jediný.
"Clio se prodává především kvůli designu."
Z výše zmíněného vyplývá, že design je tím hlavním argumentem pro koupi. Nikoliv jediný.
aj rio a i20 ponukaju uz v zaklade pouzitelny motor... ide o solidny stvorvalec 1,2 z rady kappa 63kw a 121Nm ... velmi slusny motor a prave s tymto motorom jazdia takmer vsetky ria a i20tky 😉
takze nielen mazda a swift.... ale prave korejci ponukaju v tejto triede uz pouzitelny aj zaklad ...ono tych mazd sa u nas preda skutocne velmi malo 😉 ....
takze skor by som spomenul swift, rio, i20 .. tieto 3 auta v zakladnej motorizacii sa u nas predavaju skutocne v hojnom pocte a ponukaju uz pouzitelny motoricky zaklad ktory aj ludia kupuju :yes:
takze nielen mazda a swift.... ale prave korejci ponukaju v tejto triede uz pouzitelny aj zaklad ...ono tych mazd sa u nas preda skutocne velmi malo 😉 ....
takze skor by som spomenul swift, rio, i20 .. tieto 3 auta v zakladnej motorizacii sa u nas predavaju skutocne v hojnom pocte a ponukaju uz pouzitelny motoricky zaklad ktory aj ludia kupuju :yes:
Měl jsem možnost ji jet už v autě s cca 10 tisíci km a opravdu bych řekl, že jede lépe jako 1,4 u FII. Určitě část dojmu dělá i ten pocit z turba, ale určitě se na tak malý motor nejedná o zlé ježdění a na danou třídu bohatě stačí. Většina malých turbomotor je náchylná na styl jízdy, TSi nevyjímaje.
Motor je bez problému na úrovni starých atmosférických 1,4 - s tím rozdílem, že díky turbu je projev výraznější. A ponožky ti nemá až takový důvod žrát, jasně, když od něj chceš závodní divy, tak tě sežere prakticky jakákoliv downsizingová malorážka.
Po FL Pola se prodeje dostaly přes Clio. Pokud jsou pro tebe prodejní výsledky měřítkem kvality, tak ti nezávidím. 😉
Takže i dle motorů je pořadí v této třídě stejné jako dle prodejů. Konečně jsme se v klidu dopracovali k tomu, že se Clio neprodává jen kvůli designu.
1. Fiesta
2. Clio
3. Polo
1. Fiesta
2. Clio
3. Polo
Polo, Fabia a Ibiza jsou jeden gang. Pokud pominu extrémy, kde kraluje Polo GTI, pak nevidím, v čem je Polo o tolik lepší.
1.216V je lepší než 1.0.
1.2TSI bych dal přednost před TCe a jde i s manuálem, TCe je ale silnější.
1.5dCi je minimálně stejně dobré jako 1.6TDI a lepší než 1.4TDI a jde i s automatem
Corsa zase pokud vím vůbec nemá turbobenzíny... můžeme diskutovat, jestli to v této třídě vadí, ale za krále bych ji taky neoznačil. Takže sečteno a podtrženo, nevidím auto, které by Clio nabídkou motorů nějak dramaticky překonávalo... nejlepší je asi Fiesta, ale o málo.
1.216V je lepší než 1.0.
1.2TSI bych dal přednost před TCe a jde i s manuálem, TCe je ale silnější.
1.5dCi je minimálně stejně dobré jako 1.6TDI a lepší než 1.4TDI a jde i s automatem
Corsa zase pokud vím vůbec nemá turbobenzíny... můžeme diskutovat, jestli to v této třídě vadí, ale za krále bych ji taky neoznačil. Takže sečteno a podtrženo, nevidím auto, které by Clio nabídkou motorů nějak dramaticky překonávalo... nejlepší je asi Fiesta, ale o málo.
No, otázka je, co do té špičky třídy řadíš. Z mého pohledu je povedenější i Fabia 3. Ano, nemá tak sexy design, ale prostornost, materiály, zpracování, sedačky, jízdní vlastnosti, motory, převodovky. Všechno lepší.
Teď to tu sice schytám, ale je mi to tak nějak jedno. Jen popisuju reálný stav.
Teď to tu sice schytám, ale je mi to tak nějak jedno. Jen popisuju reálný stav.
Dobře tedy ale to jsem stejně na 300 tis. za malé auto, které pojede na úrovni lepší atmo 1,2 a při trochu dynamické jízdě mi sežere i ponožky.
Dobrá tedy, jeden je fanatický zastánce a druhý fanatický odpůrce značky Renault!
Víc polopaticky to bohužel neumím.
Víc polopaticky to bohužel neumím.
Na to ti v pohodě stačí 0,9 TCe 😉
Jinak i zde, stejně jako u mnoha ostatních platí, že ceník je základní nástřel a reálná prodejní cena je nižší.
Jinak i zde, stejně jako u mnoha ostatních platí, že ceník je základní nástřel a reálná prodejní cena je nižší.
No, změnil by jsem to na horší průměr. Na Polo, Fabii, Ibizu, Fiestu nebo Corsu nemá.
I ten Swift je lepší motorová nabídka a tomu stačí 2 motory. Takže ve tvém standardu ti zbyde jen Yaris, i20, C3, 108 a ani tady nějak nevyčnívá.
I ten Swift je lepší motorová nabídka a tomu stačí 2 motory. Takže ve tvém standardu ti zbyde jen Yaris, i20, C3, 108 a ani tady nějak nevyčnívá.
Silné motory v této třídě moc zákazníků neočekává (ne, že by v této oblasti mělo Clio zásadní problém), spotřebu mají adekvátní a převodovka taky není zásadní problém.
Děláš jako bys ho neznal... co má Fiesta za znak? Modrý ovál. Tak jak by mohla být lepší auto?
To máš bohužel pravdu. Takže zákazník za svoje prachy dostane dvojitou úsporu. Mizernější motor, který umožní zástavbu mizernější převodovky. To se teda vyplatí >😁
Abys měl jasno, musíš zvažovat a vyzkoušet. Renaulty od novoty jsem měl dva, ku své spokojenosti. Možná proto, že po pečlivém výběru. Jasno jaksi a priori mívají právě jen členové gangů. 😉
Kecáš... a nebo ses moc nesnažil. Osobní zkušenost - Pha-Lbc za 44min, průměr dle PC cca 9,7 a to jsem jel ještě relativně "normálně" obchoďácky (1.2TSI 63kW).
Dlouhodobý průměr 8,4 😉
Dlouhodobý průměr 8,4 😉
Swift je anomálie. Povedený základní motor vysoko čnějící nad základy konkurence je vlastně zároveň také jediný. Silnější benzín pak už jen ve Sportu. Nicméně když vezmu v úvahu cenu SSS a jeho výbavu....ale jo, dobře, Swift je nejlepší, o tom žádná. >😁 😉
Neříkám že nezajímá, ale rozdíl mezi třídní špičkou a třídním standardem třeba v agilitě není zase tak velký, aby to typický kupující řešil.
Nemám s Cliem žádný zásadní problém... jo, rád bych viděl šestistupeň k většině motorů a nějakou 1.4 atmosféru... ale to se dneska prostě nenosí. Aspoň to 1.2TCe by mohlo být i s manuálem...
Nemám s Cliem žádný zásadní problém... jo, rád bych viděl šestistupeň k většině motorů a nějakou 1.4 atmosféru... ale to se dneska prostě nenosí. Aspoň to 1.2TCe by mohlo být i s manuálem...
to je titulková cena. auto stojí tak 400t. zajímavý je, že co stojí podle konfigurace v CZ 440t., v DE by přišlo na zhruba 640t., teda u VW, ne reimport. přesto jich tam jezdí mraky, protože design.
Ale podívej se na ten pokrok. Dřív tam Bylo 1,2 HTP, který mělo výrazně větší kroutící moment a teď ti tam dají žebráka, který nemá ani 100 Nm. Co bude v další generaci Pola? 0,8 litru s krouťákem 85 >😁 A to chtějí někomu namluvit, že tohle je pokrok >😁
Pomalu se stáváš fanatikem. Pokud si chceš uchovat seriózní tvář, tak musíš napsat, že motor TCe je výborný, ale ostatní to umí lépe. Sice je to stejné, jako když napíšeš, že Tce stojí za hov.., ale zní to objektivněji a nezaujatě.
Pokud se nepletu tak 1.6 TDI už v Polu není. Proto se ptám, kdo je v této třídě ta špička, když Clio patří dle této diskuse k průměru nebo maximálně mezi širší špičku.
0.9 TCE už byla v několika testech včetně měřeni dynamiky , pružnosti , spotřeby + vyjadřeni ke kultivovanosti. A je na urovni možna tak Fiati 1.4 58kw tzn jedna z nejhoršich 1.4 ktera se vubec ještě da pořidit jestli ne nejhorši vubec. A ano hlavně exterier je to co tahne lidi ke Cliu. Je ale dost těch kteři vystřizlivy už jen po usednuti do interieru a dost těch kteři nemaji na vyběr z motoru.
Podle toho který TCE? 0,9 stojí za hov... a 1,2 jede hodně fajn(vyzkoušeno v Megane).
Tak jsi to chtěl?
Tak jsi to chtěl?
je to škoda, docela pěkné auto a takový šunt tam dávají jako základ 😢 , podobně jako fabie by se mělo jmenovat Polo ZCO - základní cena od :no:
Diesel u malého auta nemá až tak smysl a na tu 1,2TSI nemá Clio za rozumné peníze odpověď. Jestli nevíš v čem je Polo lepší na to je jednoduchá odpověď svez se.
To, že 1,2 od Clia je lepší než ten 1,0 od Pola nevím ale do města stačí oba dva tyto agregáty.
Pro Clio by se změnila situace, při nabídce 1,2TCE bez automatu alespoň by se přiblížilo těm nejlepším.
To, že 1,2 od Clia je lepší než ten 1,0 od Pola nevím ale do města stačí oba dva tyto agregáty.
Pro Clio by se změnila situace, při nabídce 1,2TCE bez automatu alespoň by se přiblížilo těm nejlepším.
To byla velká vzácnost. Normální nezaujatý diskutér. Těch je opravdu málo. Rozhodně mezi ně nepatří místní úderka, která se na mě sesypala po mé reakci na Blijó.
Pro mě třeba zajímavá cena vs. výbava, pak možnost vzhledového odlišení. Neříkám, že vzhled nehraje roli, ale neberu jej jako hlavní faktor výběru.
To že turbomotor je náchylný na styl jízdy je novinářské klišé. Každý motor je náchylný na styl jízdy a jestli je některý více náchylný na vyšší rychlost, tak je to naopak atmosféra.
OK. Kapituluji nad vaší převahou a dávám taky palec Ádovi.
"Může mi někdo vysvětlit, jak si teď někdo může koupit rendlík Blijo?"
"Může mi někdo vysvětlit, jak si teď někdo může koupit rendlík Blijo?"
Když myslíš, nebudu ti to vymlouvat. Pouze se stačí podívat na parametry a je zřejmé, že nemluvíš až tak pravdu. Samozřejmě tě může omlouvat absence zkušenosti, ale právě v testech nevychází motor až tak zle. Je bez debat, že každému nesedí každé auto, od toho zde máme možnost výběru.
Jo vidíš-li to tak, budiž. Osobně jej vidím lépe než původní 1,4 16v u koncernu a jen o něco málo hůře než čtrnáctiskovka od H/K. Osobně pochybuji, že přes čvrt milionu zákazníků ročně se řídí při koupi designem extreriéru. Ale jak jsem psal, každý to vidíme jinak.
No jo, máš pravdu. Zmátlo mě, že v článku píšou "Za příplatek jen 6.000 korun dostanete i druhý pár bočních dveří s mechanickým ovládáním oken na nich." A třeba v Auto Jarov už mají mezi skladovkami 5D verzi. To je musím upozornit, že ty zadní dveře neexistují, ať to nenabízí 😉
To čo si popísal je bežné uvažovanie u nás, ale mne to príde stále také absurdné. Chcem auto, zohľadním do akého prostredia a pre koľkých má byť určené a vyberiem si zo zvoleného segmentu, nie? Keď mi stačí Panda, tak budem pri nej riešiť čo všetko chcem vo výbave, aký motor a nemusí ma trápiť, že Punto stojí len o čosi viac lebo ho nepotrebujem.
Na jake ceny po sleve se da v DE dostat nabizi portal Autohaus.de
Ja jsem v roce 2012 na Skodu Yeti dostal rabat 13% (zadavano do vyroby), auto jsem kupoval tam, jelikoz v te dobe se Yeti 1,8 Tsi 4x4 DSG v CR nenabizel.
Jinak je pravda, ze ceny Skodovek jsou v DE dost vysoke - nova Fabia od 11 790 euro - a to nema ani klimatizaci
Ja jsem v roce 2012 na Skodu Yeti dostal rabat 13% (zadavano do vyroby), auto jsem kupoval tam, jelikoz v te dobe se Yeti 1,8 Tsi 4x4 DSG v CR nenabizel.
Jinak je pravda, ze ceny Skodovek jsou v DE dost vysoke - nova Fabia od 11 790 euro - a to nema ani klimatizaci
Ty zase perlíš. Můžeš tu vysoce nadprůměrnou kvalitu Clia, prosím, nějak blíže specifikovat?
V tom případě tedy nejsi Gangsta, ale zase jsi prchlivý fluktuant a žádnej správnej srdcař. 😉 Co s takovými, co nemají na boltci vytetováno logo té pravé, jediné automobilky a přebíhají ze salónu do salónu jak zdivočelý králík ? 8-s :no: >😁
Pozn: Zdivočelý králík.....to mi něco připomíná. Budu se muset v zrcadle mrknout na boltec. >😒]
Pozn: Zdivočelý králík.....to mi něco připomíná. Budu se muset v zrcadle mrknout na boltec. >😒]
Dalovi už to došlo a ze strachu z obvinění z fanatismu, přešel do vyvážené a objektivní pózy.
To sem nepiš...to jsou ti co si jdou koupit auto za 100kEUR a ještě držgrešle jedny smlouvají!!! >😁
Ano, sám to vím nejlíp. Beru auto, který mi nejlíp sedne do ruky. Ty ne? Ty víš dopředu kdo je lepší? Obdivuju tě!!! >😒]
Se silnějším 3hrnkem a v 5tidvířku vyjde startovací Polo o 2000,- levněji než Fabia Active s paketem plus se stejným motorem.
Dle zkušeností asi o litr více při klidnější jízdě, jakmile to začneš honit tak o dva. Jsou i jinak naladěné TCE je živější ve vyšších otáčkách TSI táhne od spodu, také je TCE tižší.
Zkušenosti z TCE 1,2 85kw Megane a TSI 1,2 77kw Leon. Zábavnější mi přijde ten TCE, TSI je pro klidnější jízdu a spotřebu.
Zkušenosti z TCE 1,2 85kw Megane a TSI 1,2 77kw Leon. Zábavnější mi přijde ten TCE, TSI je pro klidnější jízdu a spotřebu.
Sám víš nejlíp, jak to s tím zvažováním a vybíráním máš. Já jsem nikdy všechny možné alternativy nezvažoval.
Nějak mi na diskusích stále omílaná užranost 1.2 TCe neštymuje s aktuálními zkušenostmi uživatele. Možná je TSI o něco úspornější, ale nebude to o moc. Užraná je 1.6 v Cliu RS ale tam to zase stojí za to. >😒]
Vidíš, já chtít malý auto do města, tak Clio zvažuju...to je asi ten gang. Jeden se zeptá v čem je lepší a voilá už je gangsta! 😉
ono miniauta neraz slapu na paty cenou malym autam a neraz su dokonca aj drahsie ako vacsie male auta....
zaujimava situacia je naprikld ak si porovname fiat panda a fiat punto
fiat panda 1,2 69K oficialna akciova cena od 8130 eur
fiat punto 1,2 69K oficialna akciova cena od 8260 eur ....
rozdiel 130 eur ( asi 4 tisic korun ) .... medzi pandou a puntou .... s tym istym motorom.... je pravda ze punto je uz vybehhovy model ale nic podstatne mu nechyba..... ma rovnaky motor ako panda.... ma vacsi priestor.... vsetko ako ma byt proste normalne male auto na urovni..... bez somarin .....
alebo si zober i10 ..... stoji takmer tolko co i20 ..... rozdiel par stovak eur... a mozno prave cena mini ktora slape na paty malym autam je jednym z dovodov preco miniuata u nas nikto nechce... nepochybujem ze pandu za 6500 eur v zaklade by zaobral kazdy ... ale za vyse 8000? ved tolko uz stoji punto ... tu je ten kamen urazu.... cena miniuat je uz velmi blizka vacsim malym autam.... nebezpecne blizka....
PS: vie si niekto predstavit ake by to bolo keby taketo podobne ceny mali auta aj o par tried vyssie? Zeby povedzme Cecko stalo len o 700 eur menej ako Ecko ? nemyslitelne, ciste scifi ..... ale pri miniautach je zaujimave ze ich cena je skutocne takmer rovnaka ako cena o triedu vacsich malych aut.... inde medzi inymi triedami uz taketo cenove minirozdiely nie su.
zaujimava situacia je naprikld ak si porovname fiat panda a fiat punto
fiat panda 1,2 69K oficialna akciova cena od 8130 eur
fiat punto 1,2 69K oficialna akciova cena od 8260 eur ....
rozdiel 130 eur ( asi 4 tisic korun ) .... medzi pandou a puntou .... s tym istym motorom.... je pravda ze punto je uz vybehhovy model ale nic podstatne mu nechyba..... ma rovnaky motor ako panda.... ma vacsi priestor.... vsetko ako ma byt proste normalne male auto na urovni..... bez somarin .....
alebo si zober i10 ..... stoji takmer tolko co i20 ..... rozdiel par stovak eur... a mozno prave cena mini ktora slape na paty malym autam je jednym z dovodov preco miniuata u nas nikto nechce... nepochybujem ze pandu za 6500 eur v zaklade by zaobral kazdy ... ale za vyse 8000? ved tolko uz stoji punto ... tu je ten kamen urazu.... cena miniuat je uz velmi blizka vacsim malym autam.... nebezpecne blizka....
PS: vie si niekto predstavit ake by to bolo keby taketo podobne ceny mali auta aj o par tried vyssie? Zeby povedzme Cecko stalo len o 700 eur menej ako Ecko ? nemyslitelne, ciste scifi ..... ale pri miniautach je zaujimave ze ich cena je skutocne takmer rovnaka ako cena o triedu vacsich malych aut.... inde medzi inymi triedami uz taketo cenove minirozdiely nie su.
taky, auto není trubka, i když nerezová, takže rabat nad 7%, natož 60% je úsměvný, jenže v DE je i Fabia dražší než v CZ, podařilo se jim totiž ten poměr prodeje, Fabia 1 : Polo model do 2008, tou degradací designu u Fabie otočit, takže němci vzhledem k výdělkům tu cenu až tak neřeší. za reimport jsou pak v případném servisu lehce (i více) mstiví.
Ty seš taky v gangu, byť jsi v něm asi jen sám, tak jak si dovoluješ to někomu jinému vytýkat?
Asi stejně jako s tím železem, obrátkové zboží malý rabat, pomaluobrátkové větší rabat, proto taky ty ree😜orty. Našemu prodejci to stačí a německý nepůjde pod svůj standard.
Nevím sice jak to mají v DE s nákupem/prodejem vozů...
...např.: v DE nakupuji běžně výrobky z nerezové oceli, které dál prodávám v ČR... a tam dodavatelé nemají problém s rabaty 60 a víc %... tzn. vysoký ceník - vysoký rabat.
Když bych v čechách vybalil před zákazníkem jejich ceník přepočítaný z EUR na CZK, tak si nad ním bude každý klepat na čelo a vůbec ho nebude zajímat, že mu jsem schopen nabídnout 45-50% rabat 😄
...např.: v DE nakupuji běžně výrobky z nerezové oceli, které dál prodávám v ČR... a tam dodavatelé nemají problém s rabaty 60 a víc %... tzn. vysoký ceník - vysoký rabat.
Když bych v čechách vybalil před zákazníkem jejich ceník přepočítaný z EUR na CZK, tak si nad ním bude každý klepat na čelo a vůbec ho nebude zajímat, že mu jsem schopen nabídnout 45-50% rabat 😄
Místo 1,4 atmosféry zde máš 0,9 TCe, ale chápu, jak to bylo myšleno. Atmosféry už jsou prostě pasé, kromě pár výjímek. Ano, škoda absence manuálu u 1,2 TCe, ta možnost volby by zvedla zájem a prodeje.
Když vezmu v potaz ceníkovou cenu, tak je jen o 10tis. více než UP!. I přes nesporné kvality UPu by jsem do města chtěl raději méně ošizené Polo.
Je to tak. Juke Tekna v DE 21tis E, v CZ od 16tis E, to same octavia, leon, golf... vlastne vsechen mainstream.
0.9 TCE je velmi dobra atmo 1.2 nebo hodně špatna atmo 1.4. A je to jak je zde psano za uspěchem Clia je předevšim design a to ještě exterieru. Zbytek auta už zdaleka tak zajimavy neni.
..."když napíšu, že Clio je lepší než Polo"...
No, internet snese vše :no: :no: :no: >😒]
No, internet snese vše :no: :no: :no: >😒]
No ještě budu muset někdy vyzkoušet, jel jsem s ním asi 10km a docela mně to zklamalo. Pamatuji si, že pár dnů poté jsem jel s Riem 1,2 a to mi připadalo jako lepší.
Jak která malorážka 1,2TSI určitě ne, tu jsem nedostal přes 9 i když jsem se hodně snažil.
Jak která malorážka 1,2TSI určitě ne, tu jsem nedostal přes 9 i když jsem se hodně snažil.
Jednoduše, může to pro někoho být vzhledově povedenější kousek, který seženeš za solidní peníze se slušnou výbavou. Možnosti individualizace toto mohou jen podrthnout. 😉
Nemecké ceny nemôžeš porovnávať, sú úplne inde ako u nás. Pozeral som napr. Leon Cupra a v DE stojí od 31t €, pritom u nás už od 24890 €, to máš vyše 6000 eur rozdiel.
Normálně a 140 průměr? Nevím ani jaké máš auto. Mě se to nepovedlo ani když jsem jel dlouhodobě přes 150, místy 170.
Co si pamatuju Plzeň Praha 30min a spotřeba do 8.
Co si pamatuju Plzeň Praha 30min a spotřeba do 8.
Je to kombinace více věcí, design je určitě její součastí. Ale nedělal bych z kupujících takové "neználky", co je krom vzhledu více nezajímá. Netvrdím, že technikou je Clio to nej, co se dá sehnat, ale spíše je jeho nabídka rozumně rozložena. 0,9 TCe je hodně diskutabilní motorizace, po přečtení testů jsem neměl o motoru valné mínění, ale realita mě vcelku mile překvapila. Ale ano, jsou i lepší motory v této třídě.
Taky názor, i když s ním nesouhlasím. Nebudu se dohadovat o jednotlivostech. Na Fabii se teprve chystám, takže uvidíme.
Ano, tak by se na to dalo dívat také. Jak vidíš na prodejích to asi nebyl krok mimo a určitě se k tomu přidávají i další oblasti. Motory nejsou zlé na danou kategorii, jízdní vlastnosti také není důvod hanit. Nikde auto neprezentuji, jako jediný vrchol třídy, jelikož má svoje mouchy, ale určitě jde o jedno z nejlepších ve třídy