hele to není tak úplně od věci !! Tak shrnme si fakta:
1) bawor už za to kasítuje, řekněme že na každý kilovat si řekne 1 korunu PŘIRÁŽKA
2) elektromobilů bude čím dál víc, jen blázen by lil ve městě dízl do budoucna
3) baterie elektromobilu je dost silný vyrovnávací zdroj/úložiště = s rychlodobíječkou to lítá mezi lampou a autem 50kW tam ale může i zpět
4) autem permanentně se nejezdí, dost času stojí a když stojí, je to nejen úložiště ale i možný zdroj (PROGRAMOVĚ řízený časový dobíjení) : bawor do i3 [odkaz] [odkaz] lifruje 22kW baterii ale jen 18 je oficiálně využitelných, už ted si do každýho i3 dává 4kW rezervu pro sebe ;-)
5) v příštích letech v německu pojede naplno energie z větrníku a solaru, už ted to tam frčí [odkaz] a tu nestabilní energii bude nekde třeba vyrovnávat...
6) představ si nabíječku na každým druhým kandelábru ve městě, to jsou tisíce...
7) CEJTÍŠ TEN BYSNYS TAKY JAKO JÁ ;-)
8) BAWOR NIKDY NIC NEDĚLAL ZADARMO ;-)