Novinky
1,4 mega za Golfa... nech je akýkoľvek >😁
Kupce si najde, ale vidim to podobne. Tady uz jsme proste cenou tezce mimo, nehlede na vykon, nehlede na schopnosti.
Jj 400 koní je fajn ale ne v autíčku nižší střední >😒]
Třeba tohle V6 třiapůllitrový stádo má 364 koní [odkaz] a je fakt hodně dobrý. Pár k nim přidat naturbit v nižší střední dvoulitrovej R4 až nadoraz a prodávat to za podobnou cenu, z toho sem asi už vyrost. Fakt radši to Infiniti nebo něco takovýho :yes:
Třeba tohle V6 třiapůllitrový stádo má 364 koní [odkaz] a je fakt hodně dobrý. Pár k nim přidat naturbit v nižší střední dvoulitrovej R4 až nadoraz a prodávat to za podobnou cenu, z toho sem asi už vyrost. Fakt radši to Infiniti nebo něco takovýho :yes:
G R400 a tohle Infinity = hrušky a veverky
Nemusíš tak vyřvávat žes nepochopil vo co mi de >😒]
Tímto stylem už to nezachráníš určitě... :😉 😉
A vo co ti de? V podstatě tradičně vždycky vo to stejný... >😒]
A vo co ti de? V podstatě tradičně vždycky vo to stejný... >😒]
To sa tu písalo aj o Rku za 36000 eur a opýtaj sa predajcov, ako dobre sa predávajú. Keď sa na to pozeráš optikou kompaktného auta, je 50000 eur samozrejme strašne veľa. Ale keď sa na to pozrieš optikou ponúkanej dynamiky, zistíš, že dynamicky porovnateľné autá stoja o desiatky(!) tisíc eur viac.
Tak jinak, uvadena cena tohoto golfu je cca cena za kterou pujde ven M2. A to je to na cem zalezi. Golf R je furt levnejsi nez M135i, nez 45 AMG atd., je to levnejsi alternativa. Ale tento novej 400k golf uz bude za naprosto stejne penize (klasicky mainstreamovo jen s lepsi zakladni vybavou) jako vrchol nizsi stredni od premie jen o 20-30k (coz se jeste muze zmenit) slabsi, ale zato s plnohodnotnym R6, pohonem na zadek, LSD a to vse v karoserii coupe. A nebudme jen u konkurence, ani takove audi RS3 nebude stat vic jak nas uci historie.
Takze ma na to ten golf? V limitce, ano, ta se urcite vyproda. Ale seriove? Podle me ne.
[odkaz]
Takze ma na to ten golf? V limitce, ano, ta se urcite vyproda. Ale seriove? Podle me ne.
[odkaz]
Pokud G7 R400 nakonec bude, bude to určitě limitka, něco jako G2 Limited, který dodnes stojí (v perf. stavu) docela majlant. R400 jako běžný model v nabídce (jako GR) rozhodně nebude. Cena v článku je navíc pouhý odhad, stejně jako ty pouze odhaduješ cenu RS3/M2.
P.S. Odkaz mi nejde
P.S. Odkaz mi nejde
Cena v clanku je jen odhadnuta, pravda, cena M2 se da docela dobre odhadnout taky z ceny 1M coupe, ktera byla 50tis euro nebo 1,3mil chces li. Link fungoval, tak repete.
[odkaz]
[odkaz]
Tady vypadá M2 dost dobře, taková "baby M4". :yes:
Zatim myslim jen render, ale vypada famozne. Osobne tipuju, ze dostane zrcadka z aktualni M3 a ikdyz doufam, ze se pletu tak kvuli cene podle me naopak nedostane carbonovou strechu. Coz me privadi k nejvetsimu otazniku. BMW by urcite dovedlo ztlacit hmotnost takto velkeho auta k 1350-1400kg, ale co z toho BMW muze (chce) za cenu za kterou se to auto bude prodavat, nevim. Doufam, ze nebudeme mit M2 a vedle ni v zakladu stejne tezkou M4, byla byt to skoda nevyuzit ten potencial.
Tak třeba RS3 měla, pokud si dobře pamatuji, "kevlarové" (AFRP) blatníky a další podobná vylepšení, aby kompenzovali váhu toho pětiválce. Určitě by se něco dalo, kdyby se chtělo.
RS3 byla docela draha a furt mela 60% hmotnosti na predku. To toho moc nenakompenzovala >😒]
60% na předku je na 4x4 s motorem vpředu celkem v pohodě, kolik % může mít na předku taková M135i xdrive?
Pointa byla, že cena M2 by neměla bránit použití CFRP střechy. M4 samozřejmě může být odlehčená do větší míry.
Co se týče hmotnosti na předku, RS5 se také myslím pohybuje 55-60 vpředu, RS4/6/7 na tom nebudou lépe. Ideální by bylo mít 55-60 % vzadu, ale to se nestane. Nešlo o to "vymazat" kompletně motor, ale o rozdíl mezi čtyřválcem a pětiválcem.
Co se týče hmotnosti na předku, RS5 se také myslím pohybuje 55-60 vpředu, RS4/6/7 na tom nebudou lépe. Ideální by bylo mít 55-60 % vzadu, ale to se nestane. Nešlo o to "vymazat" kompletně motor, ale o rozdíl mezi čtyřválcem a pětiválcem.
Zajímalo by mě, jestli se nakonec objeví nějaké díly z CFRP, jak se dříve spekulovalo. U omezené série by si spíš mohli dovolit se předvést.
Rallye G60 byl ve své době myslím také pěkně drahý.
Rallye G60 byl ve své době myslím také pěkně drahý.
Určitě byl taky drahý, i když ne tolik jako více vybavený, silnější (G60 16V/210PS) a vzácnější Limited (jen 71 kusů) . 5000 kusů Rally Golfu (G60 8V/160PS) vzniklo především k vůli homologaci pro sportovní účely, objem motoru byl mírně snížen (z 1781 na 1760 ccm), aby ještě spadal do soutěžní třídy 1700 ccm. K vyrovnání mírného snížení výkonu byl použit větší chladič vzduchu. Jen dvanáct kusů Rally Golfu bylo s motorem G60 16V/210PS. Rally Golf byl výhradně třídveřový, zatímco Limited naopak 5dv. v jediné barvě laku - černá metalíza LP9V. Ten kód se dobře pamatuje jako "9víti Voltové eLPíčko". >😒]
Len varíme z vody, ale som si istý, že VW ho nenacení tak, aby bol vo vodách M2 či A45AMG a avizovaných 50000 eur zrejme o niečo podlezie. Neviem presne, ako má byť na tom výkonovo M2, ale keďže M4 má "len" 417 koní, M2 bude musieť byť podstatne nižšie. Plus zrejme bude mať - klasicky prémiovo - slabšiu výbavu, takže dovybavenie na úroveň R400 bude tiež niečo stáť. Naviac na iných serveroch som čítal, že by R400 mohlo mať až 420 koní. A45 AMG je na polceste medzi Rkom (vo viacerých testoch ho Rko dokonca porazilo) a budúcim R400 a stojí 50400 eur.
Rovnako z koncernovej hierarchie vyplýva, že R400 nebude môcť byť drahší, ako budúce RS3 (ktoré tiež bude výkonovo pod 400k).
Každopádne ešte nič nie je isté, tak si počkáme zrejme na Frankfurt.
Rovnako z koncernovej hierarchie vyplýva, že R400 nebude môcť byť drahší, ako budúce RS3 (ktoré tiež bude výkonovo pod 400k).
Každopádne ešte nič nie je isté, tak si počkáme zrejme na Frankfurt.
Pockame si, jen doplnim ze M2 bude ideovy nastupce 1M coupe. Kdyz se chceme ucit historii tak 1M coupe byla vyborne vybavena jiz v zakladu a ne jak je na premii zvykem, priplacelo se jen par veci a z 1,3mil zaklad se fakticky neslo dostat nad 1,5mil. Aktualni M3 nema 417k ale 430k, nejcastesti spekulace s M2 jsou u vykony 275kw (374k), coz by odpovidalo presne vykonovemu prostredku mezi M235i a M3/M4. Jinak cena M2 je zatim taky jen tipovana v rozpeti 50-56tis Euro.
No není to málo, ale celkem to zapadá...Golf R 900 tisíc, S3 cca 1,1 když se trochu dovybaví tak 1,25 mil.... G400 1,4 a přijde ještě RS3 tu bych typoval někde 1,5-1,6 mega
Kde byla základní cena například Focusu RS a to mněl jen předohrab a 300 koni.... 😉
To že se dá za 1,4 mega pořídit například zánovní Porsche Cayman je věc druhá..já bych se za ty penize taky asi už pořádně porozhlédl, ale když se člověk zbaví předsudku že je to jen golf, tak jak napsal Iudex...cena odpovídá výbavě a dynamice nového auta....
Kde byla základní cena například Focusu RS a to mněl jen předohrab a 300 koni.... 😉
To že se dá za 1,4 mega pořídit například zánovní Porsche Cayman je věc druhá..já bych se za ty penize taky asi už pořádně porozhlédl, ale když se člověk zbaví předsudku že je to jen golf, tak jak napsal Iudex...cena odpovídá výbavě a dynamice nového auta....
Naprosto zbytečný model.Stejně jako značka.Dýmý,tuče,netáhne.Tot ve skratce vizitka WV. :no: :no: :no: Ale najde se pár onanů,co koupí.
Neboj "onane", je naprosto jasné, že zrovna ty bys R400 nechtěl ani zadarmo... :😉 >😒]
Ale vono je to na projetí fajn ale jinak za ty prachy je to prostě podobná předražená kravina jako [odkaz] [odkaz]
Viz ten muj pro tebe nepochopitelnej příspěvek já za podobnou cenu preferuju střední s šestiválcem nebo eště spíš vyšší střední. Ale ty si ty přefoukaný 4 válce v miniautě klidně kup >😒]
Viz ten muj pro tebe nepochopitelnej příspěvek já za podobnou cenu preferuju střední s šestiválcem nebo eště spíš vyšší střední. Ale ty si ty přefoukaný 4 válce v miniautě klidně kup >😒]
>😁 >😁 >😁 dobrej frk
To si nemyslim. Zkus se projet s 360 koněma A45 AMG. Na jednu stranu bomba ale popravdě jinak kravina, to už neumí využít 99% řidičů >😒]
Zatimco 400 koní v takový vyšší střední :yes: 😄
Zatimco 400 koní v takový vyšší střední :yes: 😄
Zrovna A45 AMG rozhodně není typické "řidičské" auto, jestli mi rozumíš..., teda pokud si v něm aspoň seděl(a)... 😉
No ty si v něm zjevně neseděla protože bys věděla že těch 360 AMG koní je sice bezvadnejch ale 😉
Copak Kylie, místo cAps LoCku teď pro změnu trpíš samomluvou v důsledku poruchy vnímání vlastní identity? >😁 >😒]
Co si nemyslis, ze je to dobrej frk? Asi jsme se nepochopili, takovy frky jsou proste k pousmani at je to po jakymkoli autem, znackou 😉 >😁
Ani A45 ani Golf se 400HP nejsou řidičský auta jako takový. Aby jsi si užil dráždění vopice, pak musíš reálně na okruh. S pohonem obou náprav je to spíš o absurdních rychlostech a stabilitě než o řidičský nirváně, jak si jí představuju já. Ale technicky, technologicky i rychlostně to jsou fantastický kousky.
Když mainstreamová nákupní taška jde na 420hp, tak modely, které jsou v hierarchii výš budou muset jít také výkonově výš. Nová RS3 i RS4 tedy musí zákonitě značně posílit. A to je dobrá zpráva, výkonu nikdy nebylo dost. 😄
No poslední roky výkonu už relativně dost je. Fakt ti nestačí A45AMG? Fakt tam trpíš výkonovym nedostatkem? 😉
A 45 AMG "nestačí", ovšem jeho problém rozhodně není v počtu koní, až se v něm svezeš, možná to konečně pochopíš. 😉
Dost výkonu mají ti, co jej nemají. 😄 Já jsem si na vyšší výkon u každého nového auta zvykl hned první den.
Koní není nikdy dost, ale musí na ně být správná stáj, bez ní škoda koní... 😉
Kolego, keby som bol taky nedockavy a chcel tam vyssie reagovat, neskoro by som sa dostal az tu ku tebe, ako si to krasne 1 vetou zhrnul za mna !!! :yes: :yes: :yes:
Lenze, bojim sa nasledovneho😒br /> Nemci uz aj pisali dojmy zo zvezenia sa na mieste spolujazdca v zamaskovanych RS3...
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG >😒] , ale...na otazku, kolko to ma koni, im 1 ofic. predstavitel Audi len odpovedal, ze tiez by si vedel predstavit 4 v predu...lenze prave koli RS4/RS5 musia nechat odstup... 😒
Cim sa dostavam znova aj k tomu, ze co bude pod kapotou RS4 / RS5, atd...
Cena G7 R 420 - vraj by to malo byt okolo 50k€, RS3 ma byt drahsia a s mensim vykonom. Co ale nebude vediet R 420 - je zvuk a kabina - tam sa na RS3 chytat nebude, R4 proste bude R4 naveky. Pozeral som video RS3 ako si to zamaskovana prdi po Ringu.... >😒] >😒] >😒] :yes: Chlpy sa mi jezili na chrbte aj na .....e !!! >😒]
Ja len dufam, ze nakoniec sa predsalen odviazu, a z tych 525 PS, ktore je ta R5 schopna mat tam uvolnia este par navyse. Takisto cakam, ze Durheimer vyda nove definitivne prehlasenie o V8 4.0 TFSi v RS4 / RS5 a zakiluju tym padom nielen M3/M4, ale aj C 63 AMG >😒]
Ten motor je proste dobry, dokaze aj malo CO2 vypustat, a ani by nebol o moc tazsi nez V6 BiTurbo :-! :yes:
Lenze, bojim sa nasledovneho😒br /> Nemci uz aj pisali dojmy zo zvezenia sa na mieste spolujazdca v zamaskovanych RS3...
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG >😒] , ale...na otazku, kolko to ma koni, im 1 ofic. predstavitel Audi len odpovedal, ze tiez by si vedel predstavit 4 v predu...lenze prave koli RS4/RS5 musia nechat odstup... 😒
Cim sa dostavam znova aj k tomu, ze co bude pod kapotou RS4 / RS5, atd...
Cena G7 R 420 - vraj by to malo byt okolo 50k€, RS3 ma byt drahsia a s mensim vykonom. Co ale nebude vediet R 420 - je zvuk a kabina - tam sa na RS3 chytat nebude, R4 proste bude R4 naveky. Pozeral som video RS3 ako si to zamaskovana prdi po Ringu.... >😒] >😒] >😒] :yes: Chlpy sa mi jezili na chrbte aj na .....e !!! >😒]
Ja len dufam, ze nakoniec sa predsalen odviazu, a z tych 525 PS, ktore je ta R5 schopna mat tam uvolnia este par navyse. Takisto cakam, ze Durheimer vyda nove definitivne prehlasenie o V8 4.0 TFSi v RS4 / RS5 a zakiluju tym padom nielen M3/M4, ale aj C 63 AMG >😒]
Ten motor je proste dobry, dokaze aj malo CO2 vypustat, a ani by nebol o moc tazsi nez V6 BiTurbo :-! :yes:
Fakt 13 smajlíků na jeden příspěvek? >😒]
hmm..., tak je pravda, ze keby si ty mala podla pravdy pisat o svojom citronikovi, moc smajlikov by si tam asi pouzit nemohla >😒] maximalne tak: ;-\ 😒 😢 😲 8-s :no:
Takze asi tak >😁
Takze asi tak >😁
Neser. Nemám ani citronika a s tou babou to už fakt nezkoušej!
Osm smajlíků na příspěvek je sice míň než 13 ale furt mi to přijde dost >😒]
Osm smajlíků na příspěvek je sice míň než 13 ale furt mi to přijde dost >😒]
ja som ti len napisal, ktore by si mohla pravom pouzivat >😒]
Jasně, že R4 nebude mít charakter R5/R6, právě proto v tomto ohledu A45AMG nepomůže ani značka, ani logo AMG, ani cena, ani počet koní... a v rámci třídní prémie to prostě bude "outsider".
A z R400 taky nebude prémie jen k vůli ceně a počtu koní.
A z R400 taky nebude prémie jen k vůli ceně a počtu koní.
Toto trvalo. Dík za potvrzení že stejnej počet koní ve střední je něco úplně jinýho než ve splašený motokáře :yes: >😒]
Škatulka do které auto patří dle vnější velikosti je v tomto ohledu zcela nepodstatná, ale chápu, že teoretikům stačí logo, třída, počet koní a mají jasno.
Tyhle fakt tupý kecy nejsou nic pro mě. A asi konečně chápu Kylii. Blbý rádobyshazující kecy a kecy. S tim di v *
Na hrubý pytel, hrubá záplata..., stačí se podívat do diskuse, kdo sem ty "tupé kecy" dotáhl. Pouze naprosto přiměřeně reaguji na tvé nesmysly. Zameť si hlavně před svým prahem, bohužel ses v tomto ohledu příliš nezměnil(a). 😉
Na tvý kecy nezabere ani extra hrubá. A s tim ubohym vopakovánim (a) už di fakt do * Ty seš prostě čítankovej bezpáteřňák dál mě přesvědčovat nemusíš
Trapnost nad marnost...
Nevíš co s tim že narozdíl od Kylie sem tě prokouk? Jj možná jí tu někdo napadal víc než ty ale špína seš nejhorší ty
Hlavně, že ty evidentně víš, co se sebou dělat, viz diskuse. Takže tys mě "prokouk"? >😁 Chápu, nikdo tě tu neplácá po ramenou (naopak), tak se aspoň musíš poplácat sám... :😉 >😒]
Bez uvozovek. Jen prokouk 😉
A nemusíš se už snažit tohle už stejně moc lidí číst nebude. Já vim co seš zač a ty si asi uvědomuješ že to vim. Tak sbohem póvle 😄
A nemusíš se už snažit tohle už stejně moc lidí číst nebude. Já vim co seš zač a ty si asi uvědomuješ že to vim. Tak sbohem póvle 😄
Špína, póvl... apod., to jsou tvé jediné "argumenty" na které se zmůžeš. Smutné, aspoň v tomto ohledu jsi míval(a) jakous takous úroveň... :no:
"Nemci uz aj pisali dojmy zo zvezenia sa na mieste spolujazdca v zamaskovanych RS3...
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG"...co k tomu říct, snad jen ;-\
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG"...co k tomu říct, snad jen ;-\
a teraz co ?
Ty si uz mal moznost aspon sediet na mieste spolujazdca uz predavanej A45 AMG ?
Dohladaj si to, pripadne pockaj na uvedenie na trh, pozri zrovnavacky, potom ak sa ti postasti, vyskusaj sam...a potom mozes davat adekvatne reakcie.
Takto mi to prijde ako zbytocne rypanie ;-\
Nebolo to vozenie sa po meste a okreskach, bolo to pocas testovacich jazd tovarnych pilotov, takze co sa im mohlo pacit sa da domysliet si... Ze ty mas problem si spravne domysliet ma prekvapilo. Doteraz si bol v mojom rebricku vyssie. Tak skus mi to nejako objasnit, nech ta nemusim "zaskatulkovat" do inej triedy :-!
Ty si uz mal moznost aspon sediet na mieste spolujazdca uz predavanej A45 AMG ?
Dohladaj si to, pripadne pockaj na uvedenie na trh, pozri zrovnavacky, potom ak sa ti postasti, vyskusaj sam...a potom mozes davat adekvatne reakcie.
Takto mi to prijde ako zbytocne rypanie ;-\
Nebolo to vozenie sa po meste a okreskach, bolo to pocas testovacich jazd tovarnych pilotov, takze co sa im mohlo pacit sa da domysliet si... Ze ty mas problem si spravne domysliet ma prekvapilo. Doteraz si bol v mojom rebricku vyssie. Tak skus mi to nejako objasnit, nech ta nemusim "zaskatulkovat" do inej triedy :-!
Je mi jedno kam mě kdo řadí. A45 AMG jsem nejel, proto o tom nepíšu. Když čtu jak nějakej pisálek umí posoudit ze sedačky spolujezdce jaký je který auto, chce se mi smát. A ještě víc, když to sem někdo nalepí a dá to jako bernou minci.
Já si nic nedomýšlím, projedu k čemu se dostanu, nebo co chci koupit. O tom velmi rád budu diskutovat, tohle jsou jen takový tlachy stylu "jedna paní povídala..." 😉 :-!
Já si nic nedomýšlím, projedu k čemu se dostanu, nebo co chci koupit. O tom velmi rád budu diskutovat, tohle jsou jen takový tlachy stylu "jedna paní povídala..." 😉 :-!
No joooo...
"Je mi jedno kam mě kdo řadí." - co chces s takymto pristupom dokazat v zivote..., dufam, ze ti to len tak trochu uslo.
Inac - bolo by dobre spravne to chapat - tych nem. zurnalistov - kde sa nas / vas novinar dostane do auta, ktore sa este len testuje a ma niekolko mesiacov pred premierou ?
Ani v tej Skodovke ! - aj to boli uz skoro seriove F III, s len trochu polepenymi svetlami.
Islo fakt len o tie prvotne dojmy, ktore mali vyzniet cca tak, ze sa mame na co tesit, a ti, ktori mozno chceli rychlo objednat A 45 AMG, tak aby este pockali a potom porovnali - lebo podla nich teda rozhodne bude co... 😉
Tot vsio 😉
"Je mi jedno kam mě kdo řadí." - co chces s takymto pristupom dokazat v zivote..., dufam, ze ti to len tak trochu uslo.
Inac - bolo by dobre spravne to chapat - tych nem. zurnalistov - kde sa nas / vas novinar dostane do auta, ktore sa este len testuje a ma niekolko mesiacov pred premierou ?
Ani v tej Skodovke ! - aj to boli uz skoro seriove F III, s len trochu polepenymi svetlami.
Islo fakt len o tie prvotne dojmy, ktore mali vyzniet cca tak, ze sa mame na co tesit, a ti, ktori mozno chceli rychlo objednat A 45 AMG, tak aby este pockali a potom porovnali - lebo podla nich teda rozhodne bude co... 😉
Tot vsio 😉
Dělat SUV, co vypadají jako kupé, začalo být také super, až když s tím vylezlo BMW.
Jinak japonci s nicim takym opravdu neprijdou, v planu mozna o neco mene schvalenem je snad za 1,3 mega sportak s motorem uprostred 2,0 turbo v hybridu s cca podobnym vykonem, nekdy rok 2017. Ted jde jen o to, ktery plan je technicky zajimavejsi, aby jsme mohli porovnat pindiky >😁
Jinak k tomuto autu, za 1,4mega no nevim, zda se mi to neprodejne, takze bych to videl take spise na tu limitku, ale asi je to jedno 😉
U VW je to spíše s podivem, že se do něčeho takového (snad) pustí. A (ale) pokud opravdu ano, tak nevidím důvod jim nezatleskat.
Koukám adept na titul hysterka týdne.
Současně trošku zapomínáš, že Lancer má trošku jiný sociální status. Jednak proto, že je to sedan s kdysi slavnou tradicí v rallye a v poslední generaci navíc zřetelně postavený proti autům, jako je M3, nikoli Golf. A druhak proto, že svou sílu posílá na kola prostřednictvím jednoho z nejvyspělejších systémů 4x4 na světě.
Škoda, že s něčím takovým nepřišla Mazda, Nissan nebo Honda, to bychom se dověděli spoustu zajímavého o nesmyslnosti takového počinu. Hodně napovídá přijetí Civicu Type R. Zatímco 300 k ve Focusu a 280 k v Leonu je OK, v Civicu je to pochopitelně špatně. Situace kolem R 400 a čehokoli jiného mimo přesně definovaných "správných" značek by byla naprosto stejná. :-!
Nějak jsem si nevšiml, že by někdo masturboval na předmětným G R400, ale když ukážeš na příspěvek, kde to tak je, tak ti to rád odkývám.
No právě, sám to píšeš. Lancer stál (společně s STi) "mimo" běžné kategorie a dokázal konkurovat autům o patro (a někdy i více) výše. A byl tak definován a vnímán. A z toho důvodu ti takto odpovídám na tvou rádoby vtipně ironickou odpověď na můj původní příspěvek.
To 400 koní ve vyšší střední nebo aspoň v tom Infinity Q50S je jiný kafe :yes:
[odkaz]
A to raději nemluvím o době kdy přijde nová RS3 a M2, to bude prémiový A45 AMG se svým R4 navíc vypadat "nepatřičně " v rámci nižší střední prémie.
Btw: Od kdy INFINITY vyrábí auta?????? To je celkem trapas 😉
Navíc Q50 je jiná kategorie, ne? 😄
Jj LaFerrari na mě působí skvěle ale to je nereálný, zatimco hybridy jako Q50S nebo GS450h jezděj taky skvěle a cenově sou celkem normální
Pak mě můžete přesvědčovat jak je nadoraz naturbenej čtyřválcovej Golfík za mega a půl lepší volba >😒]
Viz i má reakce z 12:18.
Když tvuj svět začíná a končí jednim koncernem. A úmyslně sem neřek svět aut >😒]
Až se jednou svezeš něčim jako je A45AMG tak možná pochopíš vo čem mluvim. 400 koní je fajn a nevadí ani víc ale v prdítku jako je Golf nebo to áčko je to zbytečně moc. Orchestr prostě hraje podle nejslabšího hráče a v tomhle případě je to ten hatchback nižší střední. Násobně lepší je trochu nižší výkon třeba v Boxsteru, abych zůstal v koncernovejch vodách. Kterej je mimochodem taky za podobný prachy!
A zkus to už bez těch primitivních blábolů, tenhle vo Lambu a RR se ti vopravdu nepoved. Tak blbej abys nepochopil co celou dobu řikám nejseš. Zřejmě tak trojčíš jenom proto že před tim R400 je Golf, ale vo to mi fakt nejde. Je mi zhruba stejně ukradenej jako to MB A
A bez rozdílu značky si jakékoliv běžné auto, které je trensformováno do takovéhoto "nesmyslu" zaslouží chválu, chceš li ve svém jazyce, tak cool. A výrobci lze jen zatleskat.