Zkušební jezdec německé automobilky Porsche zahynul ve čtvrtek v noci při havárii předsériového prototypu vozu 911 na dálnici A5 u porýnského města Darmstadt.
Kdyz jsem videl fotografie z mista nehody... hruza... v podstate podletel pod svodidlama... bud je to novy porsche tak nizky, nb by se meli zamyslet nad konstrukci svodidel...
ešte nie, len jednoúčelové rýchlostné špeciály, ktorých motory vydržali pár hodín chodu.
Vojenské stíhačky prekonali 600 km/h až niekedy 1941 myslím...
Rosemayer tolik nejel. Stalo se to v den, kdy on a Caracciola na MB dělali reklamu Hitlerovi a soupeřili o nejrychlejší rychlost na normální silnici. Caracciola utvořil do dnes platný rekord 432,7 a po něm jel Rosemayer. Asi se zvedl vítr a on nezvládl řízení a na následky zranění zemřel.
No tak,když bylo testování na dálnicích po této nehodě zakázané...,to mohli zakázat testování třeba po některé havárii plácnu při 100km/h a bude se to považovat stále za rekord. :-!
oni to nezakázali. Naopak Porsche ještě když pracoval pro MB navrhl T 80 s motorem MB V12 ze stíhačky Messerschmitt. Měl šest kol a výkon 3000 koní, plánovaná rychlost byla 750km/h, ale válka tomu pokusu zkřížila plány. To auto je vystaveno v muzeu MB. Problém je v tom, že nikdo si na veřejné silnici netroufne jet vysokýma rychlostma, protože nejsou žádné únikové zóny a dost dlouhé rovné úseky. Proto se všechny rekordní pokusy dělají již jen na vyschlých jezerech.
můžou psát co chtějí, oficiální stránky MB a všechny dostupné na internetu uvádějí to co jsem napsal. Je možné, že to vychází z jediného zdroje, to je dokonce pravděpodobné, ale je hovadina, aby něco plánovali s vědomím toho, že to dají jen do muzea. Hitler dokonce chtěl, aby to auto bylo ozdobeno německou orlicí a hákovým křížem.
Tak to vyzera skaredo, no auto "pretiahnut" pod zvodidla neni ziadna rarita. Uz som tam videl kde-co, napr. aj Vanqish od astonu a podobne. Je to tak trochu uz klasika. Mnoho z toho som dal aj do svojej prezentacie o dopr. nehodach... mnohym frajerom po jej prezreti stuhla krv v zilach...
Testovaciemu jazdcovi nech je zem lahka...skoda ho.