Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zkušební jezdec Porsche zahynul při testu prototypu

Zkušební jezdec německé automobilky Porsche zahynul ve čtvrtek v noci při havárii předsériového prototypu vozu 911 na dálnici A5 u porýnského města Darmstadt.
Zpět na článek
14. 2. 2009 17:11
14. 2. 2009 17:55
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:06
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:30
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:55
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:39
15. 2. 2009 13:41
neregistrovaný "kox"
15. 2. 2009 10:10
neregistrovaný "karioll"
15. 2. 2009 12:06
15. 2. 2009 13:14
15. 2. 2009 19:58
neregistrovaný "Horways"
15. 2. 2009 15:41
5. 5. 2009 19:51
14. 2. 2009 17:11
des
Kdyz jsem videl fotografie z mista nehody... hruza... v podstate podletel pod svodidlama... bud je to novy porsche tak nizky, nb by se meli zamyslet nad konstrukci svodidel...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 17:55
Chybka v textu
V roce 1938 asi těžko auta jezdila rychlostí 430 km/h.
Rozbalit vlákno
13
14. 2. 2009 18:01
Re: Chybka v textu
chybka to je, on jel totiž 432 km/h :-) A zahynul při pokusu o světový rychlostní rekord.
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:06
Re: Chybka v textu
Tak v tom případě se omlouvám a beru to zpět.
14. 2. 2009 18:20
Re: Chybka v textu
Na osmatřicátej je to pořádnej hukot. To by v podstatě naprášil i Veyronu. A Veyron je kus techniky.
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:30
Re: Chybka v textu
Tolik v tý době snad nelítaly ani letadla ne? >:D
14. 2. 2009 18:37
Re: Chybka v textu
Tak stíhačky zase jo (600-700km/h). Dopravní letadla byly opravdu pomalejší.
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:55
Re: Chybka v textu
měla to bejt nadsázka... ;-)
14. 2. 2009 19:10
Re: Chybka v textu
Dnes nejsem ve formě :-)
Avatar - Martin911Turbo
14. 2. 2009 19:59
Re: Chybka v textu
Je to smutná trágédie... otázkou je co bylo příčinou, řidič nebyl nejmladší, auto mělo beta soft v autě, vypnutý omezovač rychlosti a kontrolu trakce
17. 2. 2009 08:11
Re: Chybka v textu
a co to ma spolocne s vekom??starsi ludia automaticky zaspavaju za volantom alebo ako?
Avatar - Martin911Turbo
17. 2. 2009 22:48
Re: Chybka v textu
Jde o to, že už nemají takove reflexy a reakce jako mladí, byť praxi mají obrovskou to je prostě fakt
Avatar - jpor (RSKa)
15. 2. 2009 02:43
Re: Chybka v textu
ešte nie, len jednoúčelové rýchlostné špeciály, ktorých motory vydržali pár hodín chodu.
Vojenské stíhačky prekonali 600 km/h až niekedy 1941 myslím...
14. 2. 2009 22:17
Re: Chybka v textu
Viděl jsem to auto v muzeu Audi, je nádherný. Jen mimochodem má V16 s 520k :-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Falco
15. 2. 2009 06:41
Re: Chybka v textu
Tohle autíčko je úchvatné. :yes:
14. 2. 2009 18:39
DPA se asi plete
Rosemayer tolik nejel. Stalo se to v den, kdy on a Caracciola na MB dělali reklamu Hitlerovi a soupeřili o nejrychlejší rychlost na normální silnici. Caracciola utvořil do dnes platný rekord 432,7 a po něm jel Rosemayer. Asi se zvedl vítr a on nezvládl řízení a na následky zranění zemřel.
Rozbalit vlákno
6
15. 2. 2009 11:45
Re: DPA se asi plete
No nevím zda je to dodnes platný rekord viz. odkazy: [odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "kox"
15. 2. 2009 13:41
Re: DPA se asi plete
"na normální silnici"
15. 2. 2009 14:10
Re: DPA se asi plete
No tak,když bylo testování na dálnicích po této nehodě zakázané...,to mohli zakázat testování třeba po některé havárii plácnu při 100km/h a bude se to považovat stále za rekord. :-!
15. 2. 2009 14:26
Re: DPA se asi plete
oni to nezakázali. Naopak Porsche ještě když pracoval pro MB navrhl T 80 s motorem MB V12 ze stíhačky Messerschmitt. Měl šest kol a výkon 3000 koní, plánovaná rychlost byla 750km/h, ale válka tomu pokusu zkřížila plány. To auto je vystaveno v muzeu MB. Problém je v tom, že nikdo si na veřejné silnici netroufne jet vysokýma rychlostma, protože nejsou žádné únikové zóny a dost dlouhé rovné úseky. Proto se všechny rekordní pokusy dělají již jen na vyschlých jezerech.
15. 2. 2009 17:19
Re: DPA se asi plete
No na tomto odkazu z Audi clubu píšou,že testy na dálnicích byly zakázány,tak opravdu si nejsem jist,jak to bylo. [odkaz]
15. 2. 2009 18:18
Re: DPA se asi plete
můžou psát co chtějí, oficiální stránky MB a všechny dostupné na internetu uvádějí to co jsem napsal. Je možné, že to vychází z jediného zdroje, to je dokonce pravděpodobné, ale je hovadina, aby něco plánovali s vědomím toho, že to dají jen do muzea. Hitler dokonce chtěl, aby to auto bylo ozdobeno německou orlicí a hákovým křížem.
Avatar - pepeechose
14. 2. 2009 22:14
Foto z nehody
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kolmar
15. 2. 2009 15:40
Re: Foto z nehody
Tak to vyzera skaredo, no auto "pretiahnut" pod zvodidla neni ziadna rarita. Uz som tam videl kde-co, napr. aj Vanqish od astonu a podobne. Je to tak trochu uz klasika. Mnoho z toho som dal aj do svojej prezentacie o dopr. nehodach... mnohym frajerom po jej prezreti stuhla krv v zilach...
Testovaciemu jazdcovi nech je zem lahka...skoda ho.
neregistrovaný "karioll"
15. 2. 2009 10:10
tak
v 1938 roku ist 430 km rychlostou?
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2009 12:06
hmm
Výsledek:
Auto testem neprošlo, bude celé přepracováno, uvedení na trh se prodlužuje o 8 let.

Jinak.. škoda každého dobrého člověka... :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Martin911Turbo
15. 2. 2009 13:14
Re: hmm
tomu prvnímu se samozřejmě směji >:D a stím druhým souhlasím :yes:
neregistrovaný "Horways"
15. 2. 2009 19:58
Re: hmm
:yes:
15. 2. 2009 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2009 17:15
Musíme tam všichni,
ale málokdo tam jede v Porsche. :-! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2009 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.