Novinky
Rox
1
V polu už je také v nabítce aspoň v Německu. 70Kw 160Nm a 81Kw 200Nm s 1,2Tsi 81Kw má stejné zrychlení ale v pružnosti je o 1s lepší. Spotřeba o 0,5L nižší ale to je tabulkově.
má vlastně "luxusní" čtyřválcové motory 1.2 TSI, zatímco prémie kloktá na rachitických tříválcích. >😒]
A1 má taky 1,2 i 1,4 a navic i 2,0
1.2 TFSI z nabídky vypadává. Benzinové motory budou nyní vedle zmíněného tříválce
1.4 TFSI 125 ps a 150 ps COD
1.8 TFSI 192 ps
a v S1 2.0 TFSI 231ps
1.4 TFSI 125 ps a 150 ps COD
1.8 TFSI 192 ps
a v S1 2.0 TFSI 231ps
Tak tak. Okrem 1,0TFSI je to pekná porcia výkonov na hatch triedy B, napr. 1,8TFSI, ktorá je u Pola najsilnejšou motorizáciou v športovej verzii GTI je u A1 len najvýkonnejšou medzi bežnými motorizáciami a športová verzia S1 prekonáva o chlp aj GTI Performance. Možno len ten preskok medzi 1,0TFSI a 1,4TFSI je veľký, možno ale v budúcnosti pribudne aj výkonnejšia verzia jednolitra.
Neteš sa, Fabia je len trochu pozadu, ale od začiatku bolo plánované, že dostane motory 1,0TSI náhradou za existujúce 1,2TSI. Tipujem najneskôr pri facelifte. A potom to bude radostné vyberanie medzi atmo trojvalcami a fúkanými trojvalcami. 8-s
Dosahuje výkonu 70 kW (95 k) a nejvyšší točivý moment 160 Nm při 1.500 otáčkách za minutu.
Další tříválcový novinkou je turbodiesel 1.4 TDI (66 kW / 90 k) a
modernizovaný turbodiesel 1.6 TDI (85 kW/115 k) :no😒br />
Fabiii jen 1.4TDI :no:
Další tříválcový novinkou je turbodiesel 1.4 TDI (66 kW / 90 k) a
modernizovaný turbodiesel 1.6 TDI (85 kW/115 k) :no😒br />
Fabiii jen 1.4TDI :no:
Redaktoři v testech s těmi nepodevenými litrovými motory od Fordu jezdí za 8-9 litrů.
1,2 TSI jaksi ztraci smysl
No nevim, raději oturbený 4v 1.2l než jen 3v 1l 😉
Z hlediska vyrobce nema smysl produkovat dva motory stejnych parametru. Navic litr bude zrejme euroekologictejsi takže je mozne ze 1,2 konci.