Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A1: Modernizace znamená příchod tříválců 1.0 TFSI a 1.4 TDI

20 komentářů

Rox
V polu už je také v nabítce aspoň v Německu. 70Kw 160Nm a 81Kw 200Nm s 1,2Tsi 81Kw má stejné zrychlení ale v pružnosti je o 1s lepší. Spotřeba o 0,5L nižší ale to je tabulkově.
Avatar - IbizaFR
IbizaFR
hmm, tak ani jeden bych nechtěl :no:
Gvick2
má vlastně "luxusní" čtyřválcové motory 1.2 TSI, zatímco prémie kloktá na rachitických tříválcích. >😒]
peterle
A1 má taky 1,2 i 1,4 a navic i 2,0
Gvick2
1.2 TFSI z nabídky vypadává. Benzinové motory budou nyní vedle zmíněného tříválce
1.4 TFSI 125 ps a 150 ps COD
1.8 TFSI 192 ps
a v S1 2.0 TFSI 231ps
Avatar - iudex
iudex
Tak tak. Okrem 1,0TFSI je to pekná porcia výkonov na hatch triedy B, napr. 1,8TFSI, ktorá je u Pola najsilnejšou motorizáciou v športovej verzii GTI je u A1 len najvýkonnejšou medzi bežnými motorizáciami a športová verzia S1 prekonáva o chlp aj GTI Performance. Možno len ten preskok medzi 1,0TFSI a 1,4TFSI je veľký, možno ale v budúcnosti pribudne aj výkonnejšia verzia jednolitra.
janyc
S tymi vykonnymi motormi môze konkurovat rovno nizsiej strednej triede a nie malym autam . Hadam koncern VW sa uz zblaznil 8-s
Avatar - iudex
iudex
Neteš sa, Fabia je len trochu pozadu, ale od začiatku bolo plánované, že dostane motory 1,0TSI náhradou za existujúce 1,2TSI. Tipujem najneskôr pri facelifte. A potom to bude radostné vyberanie medzi atmo trojvalcami a fúkanými trojvalcami. 8-s
_MT_
Jsem zvědavý, jestli tenhle motor strčí i do up!.
Avatar - iudex
iudex
No Upu či Citigu by mohol vdýchnuť nový život, s turbom by to už boli dosť živé autíčka.
-------
Dosahuje výkonu 70 kW (95 k) a nejvyšší točivý moment 160 Nm při 1.500 otáčkách za minutu.

Další tříválcový novinkou je turbodiesel 1.4 TDI (66 kW / 90 k) a
modernizovaný turbodiesel 1.6 TDI (85 kW/115 k) :no😒br />
Fabiii jen 1.4TDI :no:
Josef 1
Redaktoři v testech s těmi nepodevenými litrovými motory od Fordu jezdí za 8-9 litrů.
-------
:-! [odkaz] :-!
Střelec
Jojo, test bezneho uziti, jizda ve meste, casty studeny starty,.....
Avatar - iudex
iudex
Tak asi to až taký nepodarený motor nebude, keď získal trikrát posebe titul motor roka. 😉 A na Slovensku 60% predaných Focusov má práve 1,0EB.
peterle
1,2 TSI jaksi ztraci smysl
ericn
No nevim, raději oturbený 4v 1.2l než jen 3v 1l 😉
peterle
Z hlediska vyrobce nema smysl produkovat dva motory stejnych parametru. Navic litr bude zrejme euroekologictejsi takže je mozne ze 1,2 konci.
Avatar - iudex
iudex
Nie je to len možné, ale je to isté. VW to už dávnejšie avizoval a i preto robil ten 1,0TSI práve v dvoch výkonových verziách zhodných s 1,2TSI. Emisie klesnú, papierová spotreba tiež, eurokomisár zaplesá. ;-\
ericn
Je to smutný, ale je to tak 😒