Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1: Modernizace znamená příchod tříválců 1.0 TFSI a 1.4 TDI

O příchodu tříválců pod kapotu Audi A1 a A1 Sportback se spekuluje už od jara. Nyní se tříválcových motorů dočkalo nejmenší Audi oficiálně.
Zpět na článek
14. 11. 2014 16:18
14. 11. 2014 16:29
14. 11. 2014 17:29
14. 11. 2014 18:38
14. 11. 2014 19:07
14. 11. 2014 21:51
15. 11. 2014 17:06
14. 11. 2014 21:47
14. 11. 2014 22:10
15. 11. 2014 09:15
14. 11. 2014 18:40
14. 11. 2014 19:21
15. 11. 2014 00:03
15. 11. 2014 09:18
15. 11. 2014 18:05
14. 11. 2014 16:18
1,0TSI Polo
V polu už je také v nabítce aspoň v Německu. 70Kw 160Nm a 81Kw 200Nm s 1,2Tsi 81Kw má stejné zrychlení ale v pružnosti je o 1s lepší. Spotřeba o 0,5L nižší ale to je tabulkově.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - IbizaFR
14. 11. 2014 16:29
motory
hmm, tak ani jeden bych nechtěl :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2014 17:29
Takže Fabka
má vlastně "luxusní" čtyřválcové motory 1.2 TSI, zatímco prémie kloktá na rachitických tříválcích. >:-[]
Rozbalit vlákno
7
14. 11. 2014 18:38
Re: Takže Fabka
A1 má taky 1,2 i 1,4 a navic i 2,0
14. 11. 2014 19:07
Re: Takže Fabka
1.2 TFSI z nabídky vypadává. Benzinové motory budou nyní vedle zmíněného tříválce
1.4 TFSI 125 ps a 150 ps COD
1.8 TFSI 192 ps
a v S1 2.0 TFSI 231ps
Avatar - iudex
14. 11. 2014 21:51
Re: Takže Fabka
Tak tak. Okrem 1,0TFSI je to pekná porcia výkonov na hatch triedy B, napr. 1,8TFSI, ktorá je u Pola najsilnejšou motorizáciou v športovej verzii GTI je u A1 len najvýkonnejšou medzi bežnými motorizáciami a športová verzia S1 prekonáva o chlp aj GTI Performance. Možno len ten preskok medzi 1,0TFSI a 1,4TFSI je veľký, možno ale v budúcnosti pribudne aj výkonnejšia verzia jednolitra.
15. 11. 2014 17:06
Re: Takže Fabka
S tymi vykonnymi motormi môze konkurovat rovno nizsiej strednej triede a nie malym autam . Hadam koncern VW sa uz zblaznil 8-s
Avatar - iudex
14. 11. 2014 21:47
Re: Takže Fabka
Neteš sa, Fabia je len trochu pozadu, ale od začiatku bolo plánované, že dostane motory 1,0TSI náhradou za existujúce 1,2TSI. Tipujem najneskôr pri facelifte. A potom to bude radostné vyberanie medzi atmo trojvalcami a fúkanými trojvalcami. 8-s
14. 11. 2014 22:10
Re: Takže Fabka
Jsem zvědavý, jestli tenhle motor strčí i do up!.
Avatar - iudex
15. 11. 2014 09:15
Re: Takže Fabka
No Upu či Citigu by mohol vdýchnuť nový život, s turbom by to už boli dosť živé autíčka.
14. 11. 2014 17:55
1.0TFSI 70 kW (95 k) a najvyšší krútiaci moment 160 Nm
Dosahuje výkonu 70 kW (95 k) a nejvyšší točivý moment 160 Nm při 1.500 otáčkách za minutu.

Další tříválcový novinkou je turbodiesel 1.4 TDI (66 kW / 90 k) a
modernizovaný turbodiesel 1.6 TDI (85 kW/115 k) :no:

Fabiii jen 1.4TDI :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2014 18:00
Nenažraný 1L - spotřeba 8 až 9 litrů
Redaktoři v testech s těmi nepodevenými litrovými motory od Fordu jezdí za 8-9 litrů.
Rozbalit vlákno
3
14. 11. 2014 18:04
Re: Nenažraný 1L - spotřeba 8 až 9 litrů
:-! [odkaz] :-!
14. 11. 2014 18:28
Re: Nenažraný 1L - spotřeba 8 až 9 litrů
Jojo, test bezneho uziti, jizda ve meste, casty studeny starty,.....
Avatar - iudex
14. 11. 2014 21:53
Re: Nenažraný 1L - spotřeba 8 až 9 litrů
Tak asi to až taký nepodarený motor nebude, keď získal trikrát posebe titul motor roka. ;-) A na Slovensku 60% predaných Focusov má práve 1,0EB.
14. 11. 2014 18:40
.
1,2 TSI jaksi ztraci smysl
Rozbalit vlákno
4
14. 11. 2014 19:21
Re: .
No nevim, raději oturbený 4v 1.2l než jen 3v 1l ;-)
15. 11. 2014 00:03
Re: .
Z hlediska vyrobce nema smysl produkovat dva motory stejnych parametru. Navic litr bude zrejme euroekologictejsi takže je mozne ze 1,2 konci.
Avatar - iudex
15. 11. 2014 09:18
Re: .
Nie je to len možné, ale je to isté. VW to už dávnejšie avizoval a i preto robil ten 1,0TSI práve v dvoch výkonových verziách zhodných s 1,2TSI. Emisie klesnú, papierová spotreba tiež, eurokomisár zaplesá. ;-\
15. 11. 2014 18:05
Re: .
Je to smutný, ale je to tak :-(