Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 918 Spyder bude stát asi 21,2 milionu korun

Automobilka Porsche by měla začít prodávat svůj doposud nejdražší model do začátku prosince. Cena hybridního modelu 918 Spyder má začínat na 768.026 eur (21,2 milionu Kč).
Zpět na článek
15. 11. 2014 12:40
15. 11. 2014 12:56
15. 11. 2014 13:42
15. 11. 2014 12:59
15. 11. 2014 13:42
16. 11. 2014 18:00
Avatar - Ham.
15. 11. 2014 11:57
Bože jak hluboko ještě klesnete?
Automobilka Porsche by neměla začít prodávat svůj doposud nejdražší model do začátku prosince, ale bude jej v prosinci doprodávat. Prodej začal již před rokem a stejně tak byla tehdy oznámená cena.
Toto je na automobilový server opravdu silné kafe.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - speeder75
15. 11. 2014 12:16
Re: Bože jak hluboko ještě klesnete?
Taky této novince nerozumím. Už dlouho na webu porsche.cz ceny jsou.
918 Spyder 21 512 000 Kč včetně DPH
918 Spyder Weissach package 23 534 000 Kč včetně DPH
Avatar - Ham.
15. 11. 2014 12:30
Re: Bože jak hluboko ještě klesnete?
Evidentně vzali zprávu z Reuters, což by nebylo samo o sobě špatně, ale kombinace s jazykovými znalostmi (nejspíše jen znalost číslovek) a znalostmi autosvěta je v tomto případě smrtelný koktejl.

[odkaz]

První český majitel svou 918 už dávno má (myslím, že tu o tom byl dokonce článek) a objednávku podepsal někdy v červnu 2013.
15. 11. 2014 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2014 20:32
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
jj
tahle navíc ECHT přepálená spalovací popelnice do který se musí furt blejt [odkaz] , stejnak si ji z vás přispěvovatelů nepořídíte, co vás znám 21MEGA zas takový šílenci nejste TAK CO SE V TOM ŠŤOURÁTE !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Martin911Turbo
15. 11. 2014 20:46
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Kdyby tu byla stará redakce Auto.cz tak už tu dávno nejsi a máš dávno BAN
Nepruď tady, pořád dokola meleš stejný blbosti
Tesla by se měla u Porsche inspirovat, jak udělat pořádné auto :yes:
16. 11. 2014 21:26
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
ee
ty meleš blbosti, ja melu fakta, který tě ovšem jako starýho brmbrm dostatečně srrr ;-) a to je podstatný rozdíl víš chlapečku ;-)
Jo a to Porše, tedy na pravou míru uvedeno:
PŘED KRACHEM ZACHRÁNĚNO SCHRAMSTNUTÍM VW DAS PORSHE, aha tak jako zrovna voni vědí jak dělat správný auta?? >:D >:D dost dobrej vtip >:D >:D >:D
Na trošku si nastuduj z historie co je to tvoje slavný nepraktický Porše vlastně zač : "První Porsche, Porsche 64 z roku 1938, použilo množství komponentů z vozu Volkswagen Brouk." [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D
16. 11. 2014 22:16
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Vzdycky meles iba h.o.v.n.a .
To je skutocne take tazke pochopit, ze tvoje debiloviny uz nikoho nezaujimaju??? Ani ten kvadrilion ksichtikov nepozdvihne tvoje h.o.v.n.a na koktail.
Avatar - Martin911Turbo
20. 11. 2014 10:01
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
V čem melu blbosti, že Tesla je lepší jak Porsche, umí postavit Tesla konkurenční auto k 918 - NEUMÍ!!!
Porsche před krachem asi jsi spadl z Marsu, kdsž nerozumíš finančním transakcím, který proběhly fůze VW-Porsche tak nemel. Jak ve VW tak u Porsche jsou v obou rodiny Porsche takže peníze tečou správným směrem
To že je Porsche 356 evolucí brouka je jasné, ono taky po válce pro německou automobilku růže nekvetli, takže se museli udělat kompromisi
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 12:38
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Napsané to je blbě, to bez diskuze. Já jen jestli původně nechtěli narážet na to, že i po tak dlouhé době nebylo Porsche schopné údajný ''vrchol'' své produkce prodat? Konkurence v podobě LaFerrari dokáže své auto vyprodat ještě před oficiálním představením, navíc s poptávkou trojnásobně převyšující nabídku. McLaren P1 byl rozebrán během pár měsíců po zahájení prodeje.

Jinak tenhle článek opravdu nechápu, míchají se tam údaje o začátku prodeje auta, které je víc než rok na trhu s ekonomickými výsledky automobilky. Co tím chtěli velmistři z tiskové kanceláře naznačit?
15. 11. 2014 12:47
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
nie..napísali že by ho mali začať predávať.takže podla toho čo tam napísali by vlastne ešte žiadna 918-ka nemala byť predaná...a nikto tu na nič nenaráža len mne by už bolo trochu trpané tu stále ospevovať to že LaFerrari sa predalo skôr, a ferrari toto a Ferrari tamto...ono treba si dosť uvedomiť že je rozdiel medzi zákazníkmi Porsche a Ferrari..čomu sa napr. po odksúšaní 911 Turbo S a 458 ani nečudujem..
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 13:09
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Žádná prodaná 918 je nesmysl, stejně jako zahájení prodeje nyní. V článku se pak píše, že ještě chybí doprodat několik kusů, takže si ve výsledku ty informace protiřečí.

V čem jsou rozdílní zákazníci Ferrari a Porsche? Zejména v tom, že Ferrari má ohromnou reputaci a úroveň jejich aut mluví za vše, kdežto u Porsche si raději leckdo počká s tím, že výsledná kvalita a jízdní vlastnosti mohou kolísat a rozcházet se s očekáváním. Ferrari má kolem sebe auru a pověst, která auto prodá ještě před tím, aniž by ho někdo viděl, Porsche má se svým přístupem problémy prodat auto, o kterém se ví víc než rok a půl, full eko režim a doložená fakta o tom, že je konkurence v poskytnutí výjimečnýho zážitku o kus dál prostě situaci nepomohou. Sám jistě víš, že tahle doba přeje auťákům z limitovaných sérií jako žádná jiná, takže nedostatek movitých zájemců nehrozí. Problém je ve značce samotné, nikoliv v zákaznících.
15. 11. 2014 13:19
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
no veď ako sa uviedlo vyššie, tá informácia stojí za ..

aby sa pochopilo na nijako neosočujem ani nehánim Ferrari...no ale ak si ideme teraz tvrdiť že Porsche reputáciu alebo auru nemá tak to môžme zabaliť..a áno..LF sa predalo lepšie ako 918, ale u ostatných modelov by som pomlčal..ono napr. v Prahe mali na rok dostať okolo 50 Macanov a behom troch mesiacov mali rezerváciu na 42..takže Porsche očividne nemá problém predať auto..takúto istú situáciu mali aj pri 911 Turbo..ešte ich nemali na salóne, objednávok bolo viac než dosť...

ono medzi Ferrari a Porsche je základný rozdiel ktorý som si všimol nie len ja ale aj mnoho ludí, ktorý sú resp, boli priamo vlastníkmi týchto áut..Ferrari si kupujú väčšinou ludia, ktorých prioritou sú emócie, dizajn, a celkový pocit z auta..väčšinou svoje autá vytiahnu z garáže raz od času alebo niekde na okruh a stačí...lenže pokial niekto chce špičkovú techniku ktorá je spojená v kombinácií s perfektnou unoverzalitou a dokonalými jazdnými vlastnosťami, kúpi si Porsche..pretože je vela ludí ktorý so svojimi 911-kami jazdia každý deň..proste tieto dve značky si konkurujú ale požiadavky zákazníkov sú diametrálne odlišné-..

a kedže ja preferujem častejšiu jazdu aj na dlhšie trasy, skúšal som dávneješie 458 a prednedávnom novú Turbo S..a ja osobne môžem sebaisto povedať že Turbo S by som bral bez mihnutia oka..lepšie na každý deň nehovoriac o tom že 458-čke naloží kedy bude chcieť..

súhlasím s tebou že LF vs 918 je LF určite zaujímavejším autom...ale u ostatných modelov by som to tak nevidel a rozhodne si nemyslím že by Porsche malo problém predať svoj produkt..918 môže byť svetlou výnimkou..ale tvrdiť že Porsche nemá históriu alebo auru, to je trochu silné tvrdenie.. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 14:14
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
To je právě ono, Porsche přejelo z větší části z exkluzivity na komerční povozy, Cayenne, Macan a další se prodávají, protože jsou to věci, které lidi dnes (bohužel) chtějí. Tady je ale právě vidět ten vliv na prodej a na vnímání vyjímečnosti sportovnějších modelů Porsche, díky změně filosofie teď působí značka v elitních kategoriích poněkud druhořadě. Porsche má neoddiskutovatelnou pověst, historii a auru, ale začíná to být lehce prvek minulosti, něco, co už je pouhým stínem. Jinak techniku má lepší v poslední době Ferrari, co do motorů a podvozku je na tom ještě lépe, stejné je to u jízdních vlastností, takže tam nemůže být o nějaké výhodě vůbec řeč.

458 Italia a 911 Turbo S je celkem nefér srovnání, Turbo je mnohem novější, navíc je stavěno s jiným přístupem. Chtěl bych ho vidět proti 458 Speciale, na delším úseku by Porsche drželo krok, ale v zatáčkách nebo na okruhu by moc šancí nemělo. Já naopak dávám přednost těm emocím a puncu vyjímečnosti jak píšeš, miluju, když je jízda v autě jedno velké kouzlo okamžiku, než když tě jen suše převeze z bodu A do bodu B, byť rychle. To je právě ten problém, který mám s 911 Turbo S nebo GT-R, rychlé, ale neinspirující stroje bez ryzího propojení řidiče a agility, bez motivace šlapat tomu na krk a jít až na limit. Rychlé, efektivní, ale bez husí kůže na těle, adrenalinu a bez zpěvu atmosférickýho motoru. Z toho důvodu si vždycky radši vyberu (pokud zůstaneme jen u těchto dvou značek) 458 Italii, 458 Speciale nebo 911 GT3.
15. 11. 2014 14:36
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
tak je pravda že Porsche rozšírilo svoje portfólio čo ale nemení nič na tom že stále vyrábajú jedny z najlepších športových vozidiel na svete...aspoň ja si to myslím...

no k tým podvozkom..áno Ferrari je rozhodne kvalitne vyvážené a precizné ale úprimne, podvozok Turba je rozhodne istejší a pevnejší..charakterizovať to jednou vetou, Ferrari je viac zábavné kdežto Porsche viac efektívne..čo sa týka motora..dvakrát preplňovaný V6 v Turbe S rozhodne nemá taký dramatický zvuk ako ten vo Ferrari ale tu je dosť obšírny pojem..lepší.lepší v čom?? áno k charakteru Ferrari sedí viac urevaný a hlučný motor..ale mňa proste zaujíma v čom je tá lepšia vlastnosť motoru Ferrari..ako ja netvrdím..áno ferrari je ako šoférsky nástroj dokonalé...

no nefér zrovnanie..a teraz vidíš ako som sa cítil je keď ste tu všetci porovnávali s GT-R-kom 458 speciale a Turbo S..

[odkaz] tu je video Turbo S proti Speciale..je pravda že 911 vyštartovala trochu skôr ale 458 nedokázala Turbo stihanuť..proste toto máme aj odskúšané síce s klasickou 458 ale Turbo S jej pri šprinte ujde.. :-) a čo sa týka zákrut môžem ti poradiť len jednu vec..prevez sa v Turbe S, drž ho v zákrute pod krkom a zistíš že jeho šance proti 458 sú viac než vysoké...ja ešte raz netvrdím že Ferrari je horšie to nie..ako aj pre mňa je to jedno z naj áut v akých som kedy šiel...ale ja osobne si myslím že síce je 458 dramatickejšia, Turbo S dokáže lepšie skombinovať zábavu, rýchlosť a každodennú použitelnosť lepšie než Ferrari...čo do emócií, tak ferrari ale nájsť nejaký zlatý stred, bolo by to Porsche...

v tomto si práveže myslím že je Porsche dosť ústretové..pokial chce niekto rýchlu 911 ktorá si hravo poradí s hocičím, ale zároveň ho odvezie normálne z bodu a do bodu b, siahne po TurbeS, Turbe alebo 4S napríklad...a pokial niekto hladá tú rýdzosť atmomotora, a zároveň chce byť dokonalé prepojený s autom, siahne po GT3..a v tomto si práve myslím že Ferrari na Porsche stráca..je to auto s emóciami, drámou a všetkým tým okolo ale oproti Porsche im chýba taká tá kultivovanosť a civilizovanosť..lebo ja si fakt neviem predstaviť ako by som s 458 mal cestovať niekde celý deň kdežto s 911 je to hračka..ale tak to je len môj názor..preto je na svete tolko áut aby bolo z čoho vyberať a aby si každý prišiel na svoje..
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 14:57
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
S tím, že je Porsche kultivovanější a civilizovanější souhlasím, a proto preferuju vyjímečnost a ryzost Ferrari, které nedělá ústupky :-)

Člověk toho nemusí moc obětovat, aby s 458 mohl jezdit každý den. Jen je to všechno o preferencích a já z toho důvodu naprosto souhlasím s tvou poslední větou. Prostě mi bude vždycky bližší přístup aut, která se soustředí na esenci potěšení z jízdy, totální stimulaci všech smyslů a jízdní schopnosti než na výhledovou využitelnost, praktičnost a dejme tomu univerzálnost. Pokud bych chtěl dělat takový kompromis, pořídil bych si těch aut několik, aby mi každé v dané situaci a v daném rozpoložení vyhovělo ;-)

Mimochodem, standard 911 by se měla porovnávat s Californií a ta je co do využitelnosti více než rovnocenná ;-)
15. 11. 2014 15:32
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
všetko je o prioritách..mal by som jazdiť len na okruhu alebo sa zamerať len na zábavu tak beriem Ferrari..tým že ale jazdím viac ale zároveň si rád poblbnem, je pre mňa 911 lepšou volbou..inak neviem či u teba bola možnosť vyskúšať nový Cayman..ja som tú možnosť mal a v živote som sa v aute tolko nepobavil a nezasmial..ešte tak v C63 AMG ale tá si zožrala gumy skôr než som sa stačil spamätať takže potom ma smiech prešiel...

no keby som mal robiť kompromis tak ten zoznam by bol dlhý..ale premýšlal som dosť pretože nejaké to rýchle ale zároveň praktické auto by sa hodilo a úprimne tá 535i mi akosi..nestačí..a zase sa mi nechce kupovať druhé auto...preto mi teraz padlo oko na novú RS6 Avant..neviem či sú u teba nejaké skúsenosti s tým autom, ak áno rád sa nechám poučiť..ale mna to auto treslo medzi oči..mne sa totiž páči Avant aj v základe ale RS proste nemá chybu..nehovoriac o tom že ten motor a to zrýchlenie, spôsob akým to auto prenesie tú silu na cestu, to ma totálne odrovnalo..nie preto že by som sa neviezol v rýchlejšom ale preto lebo som to asi nečakal...ale ma zároveň prekvapilo aké je to auto pri normálnej jazde kultivované a civilizované...takže ak by som mal vyberať nejaký univerzál, a hlavne ak na to bude dosť peňazí, tak by som bral RS6...

no California je zaujímavé auto ale neviezol som sa v nej..dosť by ma zaujímalo ako je to odhlučnené pri normálnej jazde a aj to ako je naladený podvozok...u Carrery viem že pri normálnej jazde je to tiché a velmi civilizované auto..Californiu bohužial hodnotiť nemôžem.. ;-\ :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 15:49
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Co k tomu dodat ... :-)
Ak si na tom fakt tak, ze o nej uz mozes vazne uvazovat, potom klobuk dole.
Nevsimol som si ani ziadnej tvojej vytky voci nej - takze 100% spokojnost ?
Ak ano, tak si ma potesil. Ja som osobnu skusenost este nemal moznost, sprostredkovane pocity znameho ma sice tiez potesili, tiez nemal vytky, len co som mal ja moznost pocut ten zvuk, tak mi prisiel taky..."americky" - proste aj V10 biturbo v min. gen. aj atmo 4,2 FSi v RS4 ( osobne skusenosti ) mi zneli lepsie...
Tento sa snazi ako keby za kazdu cenu "bublat".
Samozrejme, ze sa s tym da skocit k panovi Mayerovi a ten to moze zmenit a prihodit este nejake tie ukryte kone do zaprahu ;-)
Toz, ak je tvoja uvaha blizka realite, potom drzim palce :yes:
15. 11. 2014 16:13
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
no uvažujem o RS6 dosť pretože to auto ma totálne praštilo medzi oči..vždy som bol fanúšik BMW lenže BMW žiadne takéto kombi neponúka...možno tak Alpina B5 Touring ale tá na RS6 bohužial nestačí...čo sa týka kúpy..jedna vec je také auto kúpiť, druhá vec ho živiť..a popravde dosť sa musím obracať aby som o tom mohol uvažovať..ale tak sny sa musia plniť.. :-) no tak na nejaké výhrady...asi by bolo pre mňa lepšie mať to doma aspoň na víkend..ja som s tým jazdil nejaké 2 hodiny ale stihlo ma to presvedčiť že ako univerzál je to proste top..k dizajnu nemám čo.klasický avant je krásne auto a RS konkrétne ja preferujem šedú, je proste pecka...kus auta..žiadna vyumelkovaná slečinka a to sa mi na RS6 páči..interiér je príkladne spracovaný, sedačky ma prekvapili velmi pretože dobre sa v nich cestuje ale zase dobre podržia pri ťažších situáciach..čo do interiéru a exteriéru by som tomu autu nevytkol nič..čo sa týka motora a toho zvuku..k výkonu sa mi vyjadruje dosť ťažko lebo ked si predstavím čo to auto robilo stále mi po chrbte prebehne mrázik..proste človek nečaká že s mu kombi potrhá všetky svaly na tvári a že mu to tak kvalitne vymasíruje chrbticu ale stalo sa.. :-) nehovoriac o tom že je na nezaplatenie pohlad, ked si stojíš v Prahe na križovatke, nejaký exot s jeho dievčinou vedla teba túruje to svoje žlté Gallardo, zrazu skočí zelená a chlapec v Lambe nevie čo sa deje pretože by sa zaprisahal že ešte pred dvoma sekundami tam tá RS6 stála..a jeho pohlad na ďalšej križovatke na nezaplatenie.. :-) zvuk..no mne osobne sa páči...zvonku hlbší, trochu chraplavý..takýto zvuk môžem..je samozrejmé že s atmo V8 z RS4 sa to neoplatí porovnávať ale tak je rozdiel medzi atmo a turbo...taký istý rozdiel nájdeš aj medzi M3 s V8 a terajšou trojito preplňovanou V6-kou...atmo bude vždy znieť lepšie..ale ja osobne si myslím že zvuk zvládli parádne.. :-) a posledný podvozok...proste ja mám rád ked na proste prepnem medzi comfort a sport a vidím tam ten rozdiel...RS6 dokáže vskutku trhať asfalt, revať, pľuť benzín ale po prepnutí sa z nej stane krotký a pohodlný kombík..a toto mám na tom aute rád..podvozok je fakt dokonale vyvážený a v každom režime dobre nastavený...mne toto auto proste vyhovuje v každom aspekte..a márne by som na ňom hladal nejaké chyby..pre mňa je to proste top kombi na trhu a na tom sa asi dlho nič nezmení.. :-) :-) :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 16:26
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Tak po tom nieje o com ! ;-) :yes:

A nebud taky zly k tym na Lambach >:D ved patria pod "nas" >:-[]
Tak nech to nehadzu do srotu a nekupuju RS6 Avanti vsetci >:-[]
15. 11. 2014 16:33
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
ja k nim nie som zlý..ale musím byť dobrý k sebe...a navyše som štartoval z pokoja nepoužil som launch control...takže som bol ešte dobrý v podstate.. >:D
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 16:36
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
>:D >:-[] :yes:
Avatar - Kolouš
15. 11. 2014 21:01
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
no, "neinspirující stroje bez ryzího propojení řidiče a agility, bez motivace šlapat tomu na krk a jít až na limit. Rychlé, efektivní, ale bez husí kůže na těle..."
moje kilometry za volantem 911 nejsou zrovna zarukou objektivniho pohledu na vec, kazdopadne 911 je dle meho nazoru (a ocividne nejen meho) znama prave pro Tebou citovana fakta
Avatar - Martin911Turbo
15. 11. 2014 20:49
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Kolik promile v sobě máš, že můžeš napsat takový nesmysl...
15. 11. 2014 16:45
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Petrohead a nebude to tym,ze Porsche nepredalo este vsetky auta vdaka poctu vyrobenych kusov?Klobuk dole aj tak pred Porsche,ze dokazalo predat 918 aut aj ked do roka od zaciatku predaja.Jedine Ferrari ma image rychleho predaja aut vdaka dlhej tradicii,ktoru ma pri predaji exkluzivit.Taka P1 mala este v maji len 125 kusov predanych z celkoveho poctu 375 a to teda tiez nie je vyhra na tak malu seriu a na take ufo auto.Hold Ferrari je Ferrari co sa tyka exkluzivity.
16. 11. 2014 02:28
Re: POPELNICE JAKO POPELNICE = DOJČE SPONZORING
Tu v americe ma porsche daleko lepsi jmeno jak ferrari, muze zato vicemene minulost kdy ferrari melo prestrasnou kvalitu. Dneska jsou samozrejmne nekde uplne jinde ale i tak hollywood nebo miliardari jako b.gates daji tu vzdy prednost porsche.
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 12:40
Mimo mísu
Mě osobně spíš zajímá Porsche 988 budoucí konkurent Ferrari 458

Doufám že ho Porsche stihne vyrobit dřív než Ferrari 458 přestanou vyrábět

aby to byl aspoň na chvilku konkurent
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 12:53
Re: Mimo mísu
Zrovna dneska se objevila zpráva, že ten projekt ještě není ani řádně schválen, natož aby se někam posouval. Takže je už nulová šance, že by se mohlo 458 postavit, když na jaře bude představen nástupce v podobě M400-T.
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 12:56
Re: Mimo mísu
myslíš ten článek na topgear.com
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 13:10
Re: Mimo mísu
Já myslel ten na Autocaru ;-)
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 13:42
Re: Mimo mísu
jsou to stejné články
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 12:59
Re: Mimo mísu
Možná Porsche vyčkává ná nástupce 458 aby mohlo Porsche postavit konkurenta pro nástupce 458, to by byl logický krok, protože postavit něco proti 458 současné už zřejmě nestihnou
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 11. 2014 13:15
Re: Mimo mísu
Taky si myslím, bude to zajímavá nová éra supersportů, i když s velkou pravděpodobností ne tak atraktivní jako ta stávající. Budeme tu mít proti sobě M400-T, 650S, Huracán, 988, R8, šušká se o Astonu s motorem uprostřed (což by byla fantazie). Uvidíme, jak se to nakonec všechno sejde.
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 13:42
Re: Mimo mísu
Na novou R8 jsem hodně zvědavy i ta může 458 potrápit

988 by schválit měli, protože 911 s motorem vzadu ač je to výborné auto, už je skoro za hranicí svých možností a proti 458 to nestačí, prostě motor uprostřed je motor uprostřed

tím nechci říct že by 911 bylo špatné auto je to unikát s koncepcí , kterou žádná jiná automobilka nemá, klobouk dolů kdo umí jezdit s 911 za hranicí přilnavosti a hodně štěsti pro ty co 911ku mají a nikdy se sní nedostaly za limit

ten koncept Aston Martinu s motorem uprsotřed to byla fantazie, těžko to popsat slovy
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 14:10
Mohlo to byt aj horsie...
...dam tu link na konkurencny server, ako pisu o nastupcovi Q7 !
Dopredu varujem : Tolko bludov v 1 clanku som uz dlho necital !!!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 14:22
Re: Mohlo to byt aj horsie...
Nová Q7 možná nebude tak moc škaredá jako ta současná, ale ještě nechci předbýhat

ta současné je ale vážně tragická
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 14:33
Re: Mohlo to byt aj horsie...
Ani sucasna nieje tragicka, len uz je proste stara a "tucna" :-)

Ten text si ale asi necital, ked si sa k tomu nevyjadril...
15. 11. 2014 15:38
Re: Mohlo to byt aj horsie...
no ja sa priznám že mne Q7 nikdy nerezala..z vonku obluda a vnútri nie moc vela priestoru...navyše s 3.0TDi v tak ťažkom aute nič moc dynamika a podvozok neviem...auto celkovo neisté, uskákané..neviem mne to moc nesadlo ako po stránke dizajnu tak aj po stránke jazdných vlastností..

no tá nová by zle nemusela vyzerať akurát ja už fakt neviem, prečo niekto cíti potrebu do takého auta pchať dvojliter...pochopím ho v Q5 ale v Q7.. :-|
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 15:58
Re: Mohlo to byt aj horsie...
k tomu clanku som dal aj moj koment...
Jednoznacne je to ich vymysel !
O ziadnom R4 do Q7 z Ingolstadtu nepadlo este ani pol slova.
Praveze ten obludny dizajn Q7 bol taky brutalny, ze az bol pekny >:-[]
Samozrejme, na tie vonkajsie rozmery som aj ja cakal viac vnutri.
Uskakana - nie na vzduchu a 19"...tam sa to este dalo dost slusne s tym zit.
Co sa mi ale takmer nedalo - zit s 3.0 TDi :-!
pre Q7 a A8 je ako stvoreny V8 TDi !!! o tom hadam netreba diskutovat ;-)
Nova ale bude ako pisu o dost lahsia, a nove V6 TDi 272 PS a 600 Nm by jej uz mohli pre normalneho vodica stacit.
15. 11. 2014 16:21
Re: Mohlo to byt aj horsie...
no keby tam dali R4 tak by som sa vážne zamyslel..ale tak aj do X5 prišla motorizácia 25d takže si myslím že skôr či neskôr tie štvorválce uvidíme..aj ML už má v ponuke 250cdi takže si myslím že časom aj Audi obohatí ponuku o Q7 2.0TDi..

no ten 3.0TDi...ono v A8 by som ho prežil..boli ludia čo to mali a boli spokojný..ako krížnik na dlhé trasy to bolo fajn...ale mne osobne patrí 3.0Tdi do A6 alebo A4..príp. Q5..rozhodne nie Q7...keď už trojliter tak BiTdi..313 koní by ju malo slušne rozhýbať...

ale tak ak príde nové Tdi a dajú dole váhu bude to podla mňa znesitelné...to isté bolo aj s Rangiem...starý Range Rover bol ťažký a TDV6 v tom aute bola tragédia s komédiou dokopy...jediný normálny diesel bol TDV8..a to isté trápilo aj Q7..3.0Tdi nič moc, dynamika priemerná a bolo vidno že ten motor sa trápi...4.2Tdi fungovala dobre..ale teraz Range zhodil 400kg, a trojliter tam zrazu bohate stačí...kamarát to má a tá dynamika trojlitra je viac než dostačujúca.a dúfam že takýto istý osud stretne aj Q7.. :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2014 16:33
Re: Mohlo to byt aj horsie...
2 liter TDi asi fakt nebude, vysvetlim preco :

[odkaz]

[odkaz]

ako vidis, v A6 zere silnejsia najnovsia generacia V6 TDi menej, nez novy Passat 2 liter BiTDi !!!
a aj V6 TDi caka el.duchadlo, mozno dokonca v 2 verziach, takze aj tam pojde spotreba ( papierova ) este dole !

Neofic. info o Q7 hovoria, ze s 3.0 TDi by mohla vazit ako sucasna A8.
Takze aj tam to bude v pohode, aj ked nie pre mna ;-)
Avatar - flyboyeda
15. 11. 2014 16:30
Re: Mohlo to byt aj horsie...
Q7 se prostě nepovedla, ale i tak své fanoušky má, příští generace Q7 by měla být mnohem lepší dizajnově i jizdními vlastnostmi, tak se máme na co těšit
16. 11. 2014 18:00
Carrera GT
je pekné, a určite aj rýchle ale zvuku Carrery GT sa nevyrovná
Rozbalit vlákno
0