Novinky
Mě osobně spíš zajímá Porsche 988 budoucí konkurent Ferrari 458
Doufám že ho Porsche stihne vyrobit dřív než Ferrari 458 přestanou vyrábět
aby to byl aspoň na chvilku konkurent
Doufám že ho Porsche stihne vyrobit dřív než Ferrari 458 přestanou vyrábět
aby to byl aspoň na chvilku konkurent
Zrovna dneska se objevila zpráva, že ten projekt ještě není ani řádně schválen, natož aby se někam posouval. Takže je už nulová šance, že by se mohlo 458 postavit, když na jaře bude představen nástupce v podobě M400-T.
myslíš ten článek na topgear.com
Možná Porsche vyčkává ná nástupce 458 aby mohlo Porsche postavit konkurenta pro nástupce 458, to by byl logický krok, protože postavit něco proti 458 současné už zřejmě nestihnou
Taky si myslím, bude to zajímavá nová éra supersportů, i když s velkou pravděpodobností ne tak atraktivní jako ta stávající. Budeme tu mít proti sobě M400-T, 650S, Huracán, 988, R8, šušká se o Astonu s motorem uprostřed (což by byla fantazie). Uvidíme, jak se to nakonec všechno sejde.
Na novou R8 jsem hodně zvědavy i ta může 458 potrápit
988 by schválit měli, protože 911 s motorem vzadu ač je to výborné auto, už je skoro za hranicí svých možností a proti 458 to nestačí, prostě motor uprostřed je motor uprostřed
tím nechci říct že by 911 bylo špatné auto je to unikát s koncepcí , kterou žádná jiná automobilka nemá, klobouk dolů kdo umí jezdit s 911 za hranicí přilnavosti a hodně štěsti pro ty co 911ku mají a nikdy se sní nedostaly za limit
ten koncept Aston Martinu s motorem uprsotřed to byla fantazie, těžko to popsat slovy
988 by schválit měli, protože 911 s motorem vzadu ač je to výborné auto, už je skoro za hranicí svých možností a proti 458 to nestačí, prostě motor uprostřed je motor uprostřed
tím nechci říct že by 911 bylo špatné auto je to unikát s koncepcí , kterou žádná jiná automobilka nemá, klobouk dolů kdo umí jezdit s 911 za hranicí přilnavosti a hodně štěsti pro ty co 911ku mají a nikdy se sní nedostaly za limit
ten koncept Aston Martinu s motorem uprsotřed to byla fantazie, těžko to popsat slovy
...dam tu link na konkurencny server, ako pisu o nastupcovi Q7 !
Dopredu varujem : Tolko bludov v 1 clanku som uz dlho necital !!!
[odkaz]
Dopredu varujem : Tolko bludov v 1 clanku som uz dlho necital !!!
[odkaz]
Nová Q7 možná nebude tak moc škaredá jako ta současná, ale ještě nechci předbýhat
ta současné je ale vážně tragická
ta současné je ale vážně tragická
Ani sucasna nieje tragicka, len uz je proste stara a "tucna" 😄
Ten text si ale asi necital, ked si sa k tomu nevyjadril...
Ten text si ale asi necital, ked si sa k tomu nevyjadril...
no ja sa priznám že mne Q7 nikdy nerezala..z vonku obluda a vnútri nie moc vela priestoru...navyše s 3.0TDi v tak ťažkom aute nič moc dynamika a podvozok neviem...auto celkovo neisté, uskákané..neviem mne to moc nesadlo ako po stránke dizajnu tak aj po stránke jazdných vlastností..
no tá nová by zle nemusela vyzerať akurát ja už fakt neviem, prečo niekto cíti potrebu do takého auta pchať dvojliter...pochopím ho v Q5 ale v Q7.. 😐
no tá nová by zle nemusela vyzerať akurát ja už fakt neviem, prečo niekto cíti potrebu do takého auta pchať dvojliter...pochopím ho v Q5 ale v Q7.. 😐
k tomu clanku som dal aj moj koment...
Jednoznacne je to ich vymysel !
O ziadnom R4 do Q7 z Ingolstadtu nepadlo este ani pol slova.
Praveze ten obludny dizajn Q7 bol taky brutalny, ze az bol pekny >😒]
Samozrejme, na tie vonkajsie rozmery som aj ja cakal viac vnutri.
Uskakana - nie na vzduchu a 19"...tam sa to este dalo dost slusne s tym zit.
Co sa mi ale takmer nedalo - zit s 3.0 TDi :-!
pre Q7 a A8 je ako stvoreny V8 TDi !!! o tom hadam netreba diskutovat 😉
Nova ale bude ako pisu o dost lahsia, a nove V6 TDi 272 PS a 600 Nm by jej uz mohli pre normalneho vodica stacit.
Jednoznacne je to ich vymysel !
O ziadnom R4 do Q7 z Ingolstadtu nepadlo este ani pol slova.
Praveze ten obludny dizajn Q7 bol taky brutalny, ze az bol pekny >😒]
Samozrejme, na tie vonkajsie rozmery som aj ja cakal viac vnutri.
Uskakana - nie na vzduchu a 19"...tam sa to este dalo dost slusne s tym zit.
Co sa mi ale takmer nedalo - zit s 3.0 TDi :-!
pre Q7 a A8 je ako stvoreny V8 TDi !!! o tom hadam netreba diskutovat 😉
Nova ale bude ako pisu o dost lahsia, a nove V6 TDi 272 PS a 600 Nm by jej uz mohli pre normalneho vodica stacit.
no keby tam dali R4 tak by som sa vážne zamyslel..ale tak aj do X5 prišla motorizácia 25d takže si myslím že skôr či neskôr tie štvorválce uvidíme..aj ML už má v ponuke 250cdi takže si myslím že časom aj Audi obohatí ponuku o Q7 2.0TDi..
no ten 3.0TDi...ono v A8 by som ho prežil..boli ludia čo to mali a boli spokojný..ako krížnik na dlhé trasy to bolo fajn...ale mne osobne patrí 3.0Tdi do A6 alebo A4..príp. Q5..rozhodne nie Q7...keď už trojliter tak BiTdi..313 koní by ju malo slušne rozhýbať...
ale tak ak príde nové Tdi a dajú dole váhu bude to podla mňa znesitelné...to isté bolo aj s Rangiem...starý Range Rover bol ťažký a TDV6 v tom aute bola tragédia s komédiou dokopy...jediný normálny diesel bol TDV8..a to isté trápilo aj Q7..3.0Tdi nič moc, dynamika priemerná a bolo vidno že ten motor sa trápi...4.2Tdi fungovala dobre..ale teraz Range zhodil 400kg, a trojliter tam zrazu bohate stačí...kamarát to má a tá dynamika trojlitra je viac než dostačujúca.a dúfam že takýto istý osud stretne aj Q7.. 😄
no ten 3.0TDi...ono v A8 by som ho prežil..boli ludia čo to mali a boli spokojný..ako krížnik na dlhé trasy to bolo fajn...ale mne osobne patrí 3.0Tdi do A6 alebo A4..príp. Q5..rozhodne nie Q7...keď už trojliter tak BiTdi..313 koní by ju malo slušne rozhýbať...
ale tak ak príde nové Tdi a dajú dole váhu bude to podla mňa znesitelné...to isté bolo aj s Rangiem...starý Range Rover bol ťažký a TDV6 v tom aute bola tragédia s komédiou dokopy...jediný normálny diesel bol TDV8..a to isté trápilo aj Q7..3.0Tdi nič moc, dynamika priemerná a bolo vidno že ten motor sa trápi...4.2Tdi fungovala dobre..ale teraz Range zhodil 400kg, a trojliter tam zrazu bohate stačí...kamarát to má a tá dynamika trojlitra je viac než dostačujúca.a dúfam že takýto istý osud stretne aj Q7.. 😄
2 liter TDi asi fakt nebude, vysvetlim preco 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
ako vidis, v A6 zere silnejsia najnovsia generacia V6 TDi menej, nez novy Passat 2 liter BiTDi !!!
a aj V6 TDi caka el.duchadlo, mozno dokonca v 2 verziach, takze aj tam pojde spotreba ( papierova ) este dole !
Neofic. info o Q7 hovoria, ze s 3.0 TDi by mohla vazit ako sucasna A8.
Takze aj tam to bude v pohode, aj ked nie pre mna 😉
[odkaz]
[odkaz]
ako vidis, v A6 zere silnejsia najnovsia generacia V6 TDi menej, nez novy Passat 2 liter BiTDi !!!
a aj V6 TDi caka el.duchadlo, mozno dokonca v 2 verziach, takze aj tam pojde spotreba ( papierova ) este dole !
Neofic. info o Q7 hovoria, ze s 3.0 TDi by mohla vazit ako sucasna A8.
Takze aj tam to bude v pohode, aj ked nie pre mna 😉
Toto je na automobilový server opravdu silné kafe.
918 Spyder 21 512 000 Kč včetně DPH
918 Spyder Weissach package 23 534 000 Kč včetně DPH
[odkaz]
První český majitel svou 918 už dávno má (myslím, že tu o tom byl dokonce článek) a objednávku podepsal někdy v červnu 2013.
tahle navíc ECHT přepálená spalovací popelnice do který se musí furt blejt [odkaz] , stejnak si ji z vás přispěvovatelů nepořídíte, co vás znám 21MEGA zas takový šílenci nejste TAK CO SE V TOM ŠŤOURÁTE !! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Nepruď tady, pořád dokola meleš stejný blbosti
Tesla by se měla u Porsche inspirovat, jak udělat pořádné auto :yes:
ty meleš blbosti, ja melu fakta, který tě ovšem jako starýho brmbrm dostatečně srrr 😉 a to je podstatný rozdíl víš chlapečku 😉
Jo a to Porše, tedy na pravou míru uvedeno😒br /> PŘED KRACHEM ZACHRÁNĚNO SCHRAMSTNUTÍM VW DAS PORSHE, aha tak jako zrovna voni vědí jak dělat správný auta?? >😁 >😁 dost dobrej vtip >😁 >😁 >😁
Na trošku si nastuduj z historie co je to tvoje slavný nepraktický Porše vlastně zač : "První Porsche, Porsche 64 z roku 1938, použilo množství komponentů z vozu Volkswagen Brouk." [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
To je skutocne take tazke pochopit, ze tvoje debiloviny uz nikoho nezaujimaju??? Ani ten kvadrilion ksichtikov nepozdvihne tvoje h.o.v.n.a na koktail.
Porsche před krachem asi jsi spadl z Marsu, kdsž nerozumíš finančním transakcím, který proběhly fůze VW-Porsche tak nemel. Jak ve VW tak u Porsche jsou v obou rodiny Porsche takže peníze tečou správným směrem
To že je Porsche 356 evolucí brouka je jasné, ono taky po válce pro německou automobilku růže nekvetli, takže se museli udělat kompromisi
Jinak tenhle článek opravdu nechápu, míchají se tam údaje o začátku prodeje auta, které je víc než rok na trhu s ekonomickými výsledky automobilky. Co tím chtěli velmistři z tiskové kanceláře naznačit?
V čem jsou rozdílní zákazníci Ferrari a Porsche? Zejména v tom, že Ferrari má ohromnou reputaci a úroveň jejich aut mluví za vše, kdežto u Porsche si raději leckdo počká s tím, že výsledná kvalita a jízdní vlastnosti mohou kolísat a rozcházet se s očekáváním. Ferrari má kolem sebe auru a pověst, která auto prodá ještě před tím, aniž by ho někdo viděl, Porsche má se svým přístupem problémy prodat auto, o kterém se ví víc než rok a půl, full eko režim a doložená fakta o tom, že je konkurence v poskytnutí výjimečnýho zážitku o kus dál prostě situaci nepomohou. Sám jistě víš, že tahle doba přeje auťákům z limitovaných sérií jako žádná jiná, takže nedostatek movitých zájemců nehrozí. Problém je ve značce samotné, nikoliv v zákaznících.
aby sa pochopilo na nijako neosočujem ani nehánim Ferrari...no ale ak si ideme teraz tvrdiť že Porsche reputáciu alebo auru nemá tak to môžme zabaliť..a áno..LF sa predalo lepšie ako 918, ale u ostatných modelov by som pomlčal..ono napr. v Prahe mali na rok dostať okolo 50 Macanov a behom troch mesiacov mali rezerváciu na 42..takže Porsche očividne nemá problém predať auto..takúto istú situáciu mali aj pri 911 Turbo..ešte ich nemali na salóne, objednávok bolo viac než dosť...
ono medzi Ferrari a Porsche je základný rozdiel ktorý som si všimol nie len ja ale aj mnoho ludí, ktorý sú resp, boli priamo vlastníkmi týchto áut..Ferrari si kupujú väčšinou ludia, ktorých prioritou sú emócie, dizajn, a celkový pocit z auta..väčšinou svoje autá vytiahnu z garáže raz od času alebo niekde na okruh a stačí...lenže pokial niekto chce špičkovú techniku ktorá je spojená v kombinácií s perfektnou unoverzalitou a dokonalými jazdnými vlastnosťami, kúpi si Porsche..pretože je vela ludí ktorý so svojimi 911-kami jazdia každý deň..proste tieto dve značky si konkurujú ale požiadavky zákazníkov sú diametrálne odlišné-..
a kedže ja preferujem častejšiu jazdu aj na dlhšie trasy, skúšal som dávneješie 458 a prednedávnom novú Turbo S..a ja osobne môžem sebaisto povedať že Turbo S by som bral bez mihnutia oka..lepšie na každý deň nehovoriac o tom že 458-čke naloží kedy bude chcieť..
súhlasím s tebou že LF vs 918 je LF určite zaujímavejším autom...ale u ostatných modelov by som to tak nevidel a rozhodne si nemyslím že by Porsche malo problém predať svoj produkt..918 môže byť svetlou výnimkou..ale tvrdiť že Porsche nemá históriu alebo auru, to je trochu silné tvrdenie.. 😄
458 Italia a 911 Turbo S je celkem nefér srovnání, Turbo je mnohem novější, navíc je stavěno s jiným přístupem. Chtěl bych ho vidět proti 458 Speciale, na delším úseku by Porsche drželo krok, ale v zatáčkách nebo na okruhu by moc šancí nemělo. Já naopak dávám přednost těm emocím a puncu vyjímečnosti jak píšeš, miluju, když je jízda v autě jedno velké kouzlo okamžiku, než když tě jen suše převeze z bodu A do bodu B, byť rychle. To je právě ten problém, který mám s 911 Turbo S nebo GT-R, rychlé, ale neinspirující stroje bez ryzího propojení řidiče a agility, bez motivace šlapat tomu na krk a jít až na limit. Rychlé, efektivní, ale bez husí kůže na těle, adrenalinu a bez zpěvu atmosférickýho motoru. Z toho důvodu si vždycky radši vyberu (pokud zůstaneme jen u těchto dvou značek) 458 Italii, 458 Speciale nebo 911 GT3.
no k tým podvozkom..áno Ferrari je rozhodne kvalitne vyvážené a precizné ale úprimne, podvozok Turba je rozhodne istejší a pevnejší..charakterizovať to jednou vetou, Ferrari je viac zábavné kdežto Porsche viac efektívne..čo sa týka motora..dvakrát preplňovaný V6 v Turbe S rozhodne nemá taký dramatický zvuk ako ten vo Ferrari ale tu je dosť obšírny pojem..lepší.lepší v čom?? áno k charakteru Ferrari sedí viac urevaný a hlučný motor..ale mňa proste zaujíma v čom je tá lepšia vlastnosť motoru Ferrari..ako ja netvrdím..áno ferrari je ako šoférsky nástroj dokonalé...
no nefér zrovnanie..a teraz vidíš ako som sa cítil je keď ste tu všetci porovnávali s GT-R-kom 458 speciale a Turbo S..
[odkaz] tu je video Turbo S proti Speciale..je pravda že 911 vyštartovala trochu skôr ale 458 nedokázala Turbo stihanuť..proste toto máme aj odskúšané síce s klasickou 458 ale Turbo S jej pri šprinte ujde.. 😄 a čo sa týka zákrut môžem ti poradiť len jednu vec..prevez sa v Turbe S, drž ho v zákrute pod krkom a zistíš že jeho šance proti 458 sú viac než vysoké...ja ešte raz netvrdím že Ferrari je horšie to nie..ako aj pre mňa je to jedno z naj áut v akých som kedy šiel...ale ja osobne si myslím že síce je 458 dramatickejšia, Turbo S dokáže lepšie skombinovať zábavu, rýchlosť a každodennú použitelnosť lepšie než Ferrari...čo do emócií, tak ferrari ale nájsť nejaký zlatý stred, bolo by to Porsche...
v tomto si práveže myslím že je Porsche dosť ústretové..pokial chce niekto rýchlu 911 ktorá si hravo poradí s hocičím, ale zároveň ho odvezie normálne z bodu a do bodu b, siahne po TurbeS, Turbe alebo 4S napríklad...a pokial niekto hladá tú rýdzosť atmomotora, a zároveň chce byť dokonalé prepojený s autom, siahne po GT3..a v tomto si práve myslím že Ferrari na Porsche stráca..je to auto s emóciami, drámou a všetkým tým okolo ale oproti Porsche im chýba taká tá kultivovanosť a civilizovanosť..lebo ja si fakt neviem predstaviť ako by som s 458 mal cestovať niekde celý deň kdežto s 911 je to hračka..ale tak to je len môj názor..preto je na svete tolko áut aby bolo z čoho vyberať a aby si každý prišiel na svoje..
Člověk toho nemusí moc obětovat, aby s 458 mohl jezdit každý den. Jen je to všechno o preferencích a já z toho důvodu naprosto souhlasím s tvou poslední větou. Prostě mi bude vždycky bližší přístup aut, která se soustředí na esenci potěšení z jízdy, totální stimulaci všech smyslů a jízdní schopnosti než na výhledovou využitelnost, praktičnost a dejme tomu univerzálnost. Pokud bych chtěl dělat takový kompromis, pořídil bych si těch aut několik, aby mi každé v dané situaci a v daném rozpoložení vyhovělo 😉
Mimochodem, standard 911 by se měla porovnávat s Californií a ta je co do využitelnosti více než rovnocenná 😉
no keby som mal robiť kompromis tak ten zoznam by bol dlhý..ale premýšlal som dosť pretože nejaké to rýchle ale zároveň praktické auto by sa hodilo a úprimne tá 535i mi akosi..nestačí..a zase sa mi nechce kupovať druhé auto...preto mi teraz padlo oko na novú RS6 Avant..neviem či sú u teba nejaké skúsenosti s tým autom, ak áno rád sa nechám poučiť..ale mna to auto treslo medzi oči..mne sa totiž páči Avant aj v základe ale RS proste nemá chybu..nehovoriac o tom že ten motor a to zrýchlenie, spôsob akým to auto prenesie tú silu na cestu, to ma totálne odrovnalo..nie preto že by som sa neviezol v rýchlejšom ale preto lebo som to asi nečakal...ale ma zároveň prekvapilo aké je to auto pri normálnej jazde kultivované a civilizované...takže ak by som mal vyberať nejaký univerzál, a hlavne ak na to bude dosť peňazí, tak by som bral RS6...
no California je zaujímavé auto ale neviezol som sa v nej..dosť by ma zaujímalo ako je to odhlučnené pri normálnej jazde a aj to ako je naladený podvozok...u Carrery viem že pri normálnej jazde je to tiché a velmi civilizované auto..Californiu bohužial hodnotiť nemôžem.. ;-\ 😄
Ak si na tom fakt tak, ze o nej uz mozes vazne uvazovat, potom klobuk dole.
Nevsimol som si ani ziadnej tvojej vytky voci nej - takze 100% spokojnost ?
Ak ano, tak si ma potesil. Ja som osobnu skusenost este nemal moznost, sprostredkovane pocity znameho ma sice tiez potesili, tiez nemal vytky, len co som mal ja moznost pocut ten zvuk, tak mi prisiel taky..."americky" - proste aj V10 biturbo v min. gen. aj atmo 4,2 FSi v RS4 ( osobne skusenosti ) mi zneli lepsie...
Tento sa snazi ako keby za kazdu cenu "bublat".
Samozrejme, ze sa s tym da skocit k panovi Mayerovi a ten to moze zmenit a prihodit este nejake tie ukryte kone do zaprahu 😉
Toz, ak je tvoja uvaha blizka realite, potom drzim palce :yes:
A nebud taky zly k tym na Lambach >😁 ved patria pod "nas" >😒]
Tak nech to nehadzu do srotu a nekupuju RS6 Avanti vsetci >😒]
moje kilometry za volantem 911 nejsou zrovna zarukou objektivniho pohledu na vec, kazdopadne 911 je dle meho nazoru (a ocividne nejen meho) znama prave pro Tebou citovana fakta