Ty väčšinou nič k veci nemáš, tak zadrapuješ do ľudí a ohováraš. Ja sa v takom prípade radšej zdržím a nepíšem. To je zásadný rozdiel medzi nami.
A ešte občas napíšem, keď ma tie tvoje debilné narážky a ohováračky naserú.
No - a kvuli tomuhle se mi sem nechce chodit.
Nemluvi se o autech, ale pretlacujeme se, kdo ma vetsi... ego. :-(
Ano, umira se stejne. Ale zije se jinak.
Howgh.
Je taky 2x dražší než ten Datsun. A taky by mě zajímalo, proč VW prodával auto této velikosti bez airbagů. Až ostuda přiměla dát do aktuálního Pola airbagy.
Jenže i malá městská krabička by měla plnit nějaké bezpečnostní standardy. Ty bys do toho sednul s manželkou a dětma, abys na cestě s limitem 70 km/h skončil takhle? Chytráku...
Tak Polu stačilo přidat airbagy i do základního modelu, protože karoserie jinak vykazuje pevnost podobnou jako evropský model (kabina včetně čelního skla neporušená). Podobně je tom třeba Ford, přidá airbagy bude mít vystaráno. Datsun proti tomu bude muset předělat celé auto, protože je silně deformován i prostor pro posádku a Global NCAP to ve své zprávě také zdůrazňuje ....the failure of the body shell makes it redundant to fit an airbag... A nechat to vyhnít si nebudou moci dovolit, protože běží kampaň "SaferCars for India" a i když Indové asi snesou hodně, tak tohle už prostě ani tam neprojde.
VW asi nechtěl, aby se o Polu mluvilo jako o nebezpečném autě s 0*, tak letos test opakovali a dali do auta airbagy. Třeba jim taky Mosley promluvil do duše.
trosku nadhladu by to chcelo... nejde tu o zivot... diskusie by mali byt aj o tolerancii .. mne sa tiez mnohe nazory nepacia ... ale keby som takto reagoval na kazdeho ako by to vyzeralo ... nic moc ze?
Mno tiež ma najprv napadlo, že na niektorú Daciu vyrobenú v Indii nalepia značku Datsun a hotovo >:D Prečo sa takto v aliancii rozhodli vedia len oni. Zrejme takto zarobia viac a potencionálnym kupcom nejaké crash testy zrejme nič nehovoria tak načo sa snažiť?
Po kreatívnom nadpise by som len chcel upozorniť, že 0 hviezd pre Datsun Go je asi tá posledná vec čo ich trápi, lebo tam takéto výsledky nie sú nič výnimočné. Horšie je, že sa nepodarilo preniknúť s novou značkou na trh podľa očakávaní a tiež fakt že je to šit, lebo si mysleli že si to môžu dovoliť. A to už čo musí byť keď Ind na fóre pindá aké je rovnako hnusne vyzerajúce Maruti Alto oproti Go super auto. Ale vraj je to stále lepšie ako Nano.
Možno je to aj o nejakej domácej hrdosti, Maruti Suzuki musí byť niečo ako Škoda u nás, tak zrejme ani nerobia detské chyby.
Ak ti to je jasné, tak trebárs čo si predstavuješ pod jednotným minimálnym bezp. štandardom? A potom sa zamysli čo by tieto opatrenia stáli a čo by to urobilo s autami na celom svete. Je ti dúfam jasné,že niekde by ten štandard šiel buď rapídne dole alebo zase naopak niekde rapídne hore. Tam kde by to malo padnúť to nedovoľuje legislatíva a tam kde by mal stúpnuť zase nieje kúpyschopnosť. Automobilky len prispôsobujú svoje produkty možnostiam jednotlivých trhov. Koniec koncov nielen tie. Ani trebárs drogéria alebo potraviny na západe nemajú rovnaké zloženie ako na východe (v náš neprospech) a cena rovnaká prípadne vyššia (zase v náš neprospech). Princíp rovnaký.
Nové testy Euro NCAP potvrdily vedoucí postavení Renaultu v oblasti pasivní bezpečnosti. Poté co se stala Laguna prvním automobilem s nejvyšším hodnocením Euro NCAP, přichází na trh i nový Mégane, první automobil nižší střední třídy, který takový bezpečnostní rating získal.
A čo keby si radšej ty najprv porozmýšľal čo napíšeš? By sme si všetci ušetrili čas. Ako...ako môžu mať autá po celom svete jednotný bezpečnostný štandard?! Taká kravina oproti hladovaniu. Kto o to vôbec stojí v krajine s priemernou mortalitou 50 rokov...
Ty indické hvězdy s těmi našimi nemají nic společného. V Indii se začalo testovat až teď a výsledkem bylo, že všechna testovaná auta měla 0*. Výrobci dostali šanci provést změny a test opakovat, Polo, které původně dostalo 0* tuto šanci využilo a test opakovalo. Nevím, jak moc tyto testy řeší Indové, ale pokud se pro ně toto téma stane důležitým, tak se jistě automobilky přizpůsobí.
presne tak.... ved podobne fungovali aj vyrobcovia inde a funguju iste aj dodnes.... napriklad v irane sa tusim takto vyrabala 405ka od peugeota .... pre nich to bola parada mat 405ku .... iste lepsie ako nejaky iransky veteran alebo dovezeny hindustan z indie z tych casov ....
kludne mohli dnes v indii montovat logana , suhlas :yes:
Tady nejde ani tak o konstrukci, ale použité materiály a výrobní technologie. Stejné auto, jako se prodává v Evropě bude úplně jiné než to z Indie. Stejně bude jen vypadat,
0 hvězd a 3 hvězdy je stále velký rozdíl a Dacia vyrobená ne v Rumunsku ale v Indii by byla nepochybně levější. Ono i v té Indii není hlad po levných autech za cenu toho, že to bude plechovka na kolech viz Tata Nano od které se čekal úspěch a ono nic.
V Indii je nepochybně levnější pracovní síla takže by tam i ta Dacia byla o něco levnější a klidně by se tam mohla dělat první generace Loganu. Na tamní poměry docela luxus auto.
No samozrejme že sa dá, ale Dacia bola navrhnutá primárne na Európske trhy a cesty aj keď východoeurópske. Tiež nikdy nedosiahla (pokiaľ sa dobre pamätám) nikdy na plný počet hviezdičiek. Nehovoriac o tom, že tento Datsun stojí zrejme polovicu toho čo by stála podobná Dacia. A to by tam proste málokto zaplatil. Všetko je to o tom, nie je dopyt, nie je ponuka. Alebo inak, ak netlačia na výrobcov zákony, nemajú ani oni snahu, to je celé.
Si videl / zažil ako sa jazdí v indii? Keď niekto nepoužíva pásy, resp. max. kapacita auta je taká koľko ľudí sa vojde, vtedy sú ti všetky bezp. štandardy vieš na čo.
V tom případě by se v Holandsku dal obhájit i Velorex protože při střetu s cyklistou se ti nic nestane >:D
To proč je Datsun krám je všem jasný. Prostě na lepší v Indii většina nemá peníze, ale to není důvod zlehčovat například moje pohoršení.
To auto je odfláknuté konstrukčně a sype se jak domeček z karet! Lowend jde dělat i s relativnně slušnou bezpečností... například Dacia.
neda sa to takto povedat..... tu neplati ziadna priama umera....
kedysi boli auta v eu take ake boli nase moznosti.... dnes sa uz bezpecnost zlepsila aj v eu ...... ale aj v indii .. kedze doba pokrocila .... ale aj dnes su zase tie europske auta bezpecnejsie ako tie indicke
Nedoufal jsem, že zrovny ty budeš ten kdo to pochopí... překvapuješ :yes:
Nadruhou stranu když ten Datsun sejme nějaký "tuk tuk" tak má člověk i v to Datsunu celkem větší šanci, že z toho vyleze bez zranění.
Jsou jen v této oblasti o pár let pozadu oproti nám. Snad nechceš, aby všechny státy světa na tom byly stejně. Chtít možná můžeš, ale asi bude trochu problém to reálně dokázat.
Celkem chytré řešení problému přemnožené populace v indii. Pro lepší výsledek doporučuji tu dětskou auto sedačku upevnit na střechu a nebo rovnou vláčet kočárek na laně za autem. :yes:
suhlas... pri pohlade na ten zdemolovany datsun vidime ze tu uz airbagy moc nepomozu, problem je inde....
je mi zahadou preco nemaju vsetky auta na svete uz jednotny bezpecnostny standard ... ved zijeme v dobe globalizacie a dobe maximalnej bezpecnosti a rovnopravnosti .... je smutne zistit ze ludsky zivot este stale niekde nema rovnaku vahu a cenu ako v modernom svete....
To ano, většinou je to nicméně zejména vinou chybějícího airbagu v základu (což mi v dnešní době přijde docela smutné...). Datsun je ale vyloženě plechovka na úrovni poloviny 90. let, kterou by nezachránilo ani 10 airbagů...
pamatuji se, když onehdy přišlo bmw s novou generací 5-tky (tuším e 63), tak taky nedostali maximum a pr oddělení tehdy odpovědělo, že nevyrábí auta kvůli crash testům, že reálné nehody vypadají jinak ;-)
0* je indický standard aneb, co už prošlo v Indii testem
Datsun Go - 0*
Suzuki Maruti Swift - 0*
Suzuki Maruti Alto 800 - 0*
Hyundai i10 - 0*
Ford Figo - 0*
Volkswagen Polo - 0*
Tata Nano - 0*