Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Opel Zafira 1.9 CDTi: Rodinný dostavník

116 komentářů

ericn
Nějak pořád nechápu, proč se Zafira označuje jako 7 místná, když na prostředním sedadle v druhé řadě nedá sedět, natož aby se daly dát vedle sebe 3 sedačky... Ani omylem. Šířka vzadu je o dost menší než u konkurence - 1460mm neoslní. Já ho právě kvůli šířce vzadu vyřadil z výběru, potřeboval jsem 2 dětské sedačky + 1 normální místo (P5008 šířka vzadu 1530mm - 3 stejně široké sedačky)...

Jinak jako auto pro 4 člennou rodinu je fajn, jel jsem jej v této i nové generaci 😉
nebezpecnavosa
A co třeba rovnou pětimístná ? Někteří dobře živení jedinci se do třetí řady nevejdou ani sami, možná vůbec ne.
mrazik
Souhlas, ani jsem tam 3 sedacky nezkousel davat, bylo mi jasne, ze by to bylo marne a velmi rychle Zafira vypadla z vyberu.
Avatar - simply never
simply never
Pre mna bola šířka v druhom radě a rovná podlaha pomaly tak dolezita ako cena. Plný suhlas.
boobika
souhlas.... Měl jsem Zafiru 1.generace a s motorem 74kW jsem byl spokojený, dokud se rychle neutahal - a šířka byla blbě.😒 řešil jsem podobný problém.😒 Dneska jsem spokojenej s VW Multivan syncro a nedám na něj dopustit..😄
Avatar - petrumr
petrumr
Výběr MPV u mně přeskočil opla, že za to chcou nekřestanský peníze a zdůvodu chybějícího usporného benzínáku bez turba.
mrazik
Pokud benzin do MPV, pak jedine s turbem, jinak se motor trapi a posadka take. Aby to jelo, musi se tocit, s nalozenym je to utrpeni, neni to prijemna jizda. Turbo vse tohle kompenzuje.
Avatar - petrumr
petrumr
VTi na to šel zdvihem a časováním ventilů. Turbo nechcu kolem komína.
mrazik
Ani to casovani ventilu neni vsespasne a turbu se proste rovnat nemuze, hlavne tim kroutakem, ktery je u turba k dispozici uz v nizkych otackach. Na kratke trasy se neni u benzinoveho turba ceho bat.
Avatar - petrumr
petrumr
co bych s turbem překousl tak TCe 1,2 od renaulta ve scenicu, ale tam mě zase vadili jiné věci.
ericn
No tak do toho bych zrovna asi nešel, 85kW je dost málo. Já zkoušel Grand Scenic s 1.4TCe 96TCe - jelo to slušně, ale papalo to víc než moje THP o skoro 20kw silnější 😉
Avatar - petrumr
petrumr
No podle zahraničních testů je na tom ta 1.2 energi lépe, má ted 97kw, ale jak jsem se svezl grandem, nebylo o čem rozhodovat.
hipisko
len pre zaujimavost, co ti vadilo na GS?
Avatar - petrumr
petrumr
zpracování, lanovody ruční brzdy, když dáš pravou ruku na volant, tak si zakryješ tachometr atd. Ale tohle bych překousl, byl jsem skoro rozhodnut, ale před rokem se objevil první grand picasso a zkušební jízda na tři dny a porovnání ceníku a výbavy rozhodlo.
mrazik
A jeje, uz zase ty tvoje lanovody >😁 Diky bohu za mechanickou rucni brzdu, kterou si zatahnu kdy ja budu chtit a ne nejaka elektronika.
Avatar - petrumr
petrumr
když to mají prémie, proč bych to neměl já. Kolega má s-maxe a už tu ruční brzdu, hlavně ty převody opravoval. A zeptám se já, proč sis koupil výběhový zastaralý model? Velikost jak autobus a vevnitř je místa jak ve fábii kombi.
mrazik
Zavady mohou postihnout jak mechanickou rucni brzdu, tak elektronickou. U te mechanicke je oprava jednoducha, u elektronicke radeji nedomyslet.
Zastaraly v cem ? Koupil jsem ho proto, ze za dane penize nabizel nejvice prostoru pro usazeni 3 autosedacek, dostatecne velky kufr, skvele jizdni vlastnosti, vyborny motor.
Uved jediny rozmer, kde je napr. to tve Picasso vetsi nez SMax, aspon jediny prosim.
Uz zacinas byt dost tapny.
mrazik
Jen jsi to zabil motorem.
Avatar - petrumr
petrumr
ne, s motorem jsem spokojen, táhne jak elektromotor, od spodu, nemusím řešit nástup turba, nemám tam start-stop a jiné blbiny. Po dálnici omezovač do 140 trasa 185km a spotřeba nepřesáhne 7.1..Co bych s turbem ušetřil na dálnici(málo tam jezdím) tak bych prošantročil kolem komína a za ušetřený peníze jsem koupil bmw GS
mrazik
Tak temto argumentum se musim jen smat, co argument to perla.
Ale hlavne, ze jsi spokojeny.
Avatar - simply never
simply never
Vo Verse mam 1.8, asi nejaku staru verziu, lebo moj motor nehovori ci sa trapi alebo nie. Naopak posadku mam dost ukecanu, pytal som sa a vravia mi z kuchyne, ze mam povedat, ze sa netrapia. Nechodime nalozeni, chodime triezvi. Prijemnu jazdu mame vzdy. Este dodam, že ide to aj bez toho, aby som Verso najprv (vpredu) natočil, uz tam je kluc v nutri. Srandujem. Verso 1.8 velmi často jazdime v komplet 5 clennej rodine, kufor tak plny, že sa tam neda naliat liter vody a auto ide ako blesk, pričom v bude je ticho.
Avatar - petrumr
petrumr
ale to verso je toyota a né opel. Ale jinak taky jsem neviděl, že se motor trápí v době elektronických plynů.
mrazik
Verso s motorem 1.8 jede slusne, rozhodne lepe nez 1.6 v Picassu, taky ma vetsi vykon a dosahuje lepsich jizdnich vykonu. Verso s timto motorem je pouzitelne, ale se zakladni 1.6 to je bida, velka bida a trapeni.
Avatar - petrumr
petrumr
verso jsem porovnával s scenicem-jeden prodejce a verso odpadlo, že mělo pro mně nepoužitý kufr, ještě ty udaje někde mám, ale tak plítký kufr má i carens. Prodejce mně telefonoval, jak přišlo auris v kombíku, kufr vetší, ale zase chyběla varibilita MPV.
mrazik
Ne kazdy vozi lednici o vikendu, ale ten dojem maleho kufru dela dvojita podlaha, pod kterou se vejde taska s vecma na mimino, do kufru kocarek s hlubokou korbou atd.
Carens neni MPV, to je takove o trochu nafoukle kombi - neco jako Fiat Croma.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co to povídás? Vždyť se dá sehnat nova za 409 tisíc s atmosférou 1.8. To je vvýborna nabídka za takové auto. Navíc je i dost prostorne.
zlysoused
To mi jako výhodná nabídka nepřijde. Za tyhle peníze jsou k dostání o generaci mladší MPV.
kuny
to je cena soucasne generace. v teto velikostni tride patri cenove k nejlevnejsim.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to cena za Zafira Tourer, aktuální generace.
boobika
ano, ale Zafiru jsem měl a Opel mi už nesmí do domu...😒
Avatar - petrumr
petrumr
a tu výbavu bych si přemontoval s fábie včetně motoru, nebot bych to ve městě neuživil? Měl jsem nějaký preference a pod tu výbavu bych nešel u nikoho. Cena od je lákavá, ale jak už jde do tuhýho, tak skutek utek.
XTad
To myslis, ze 1.8 v opelu zere zavratne vic, nez 1.6 v citroenu?
ericn
Taky bych řekl, že rozdíl bude zanedbatelný 😉
Avatar - petrumr
petrumr
jak pro koho.
Avatar - petrumr
petrumr
ano, oplova 1.8 nejde ve městě pod deset, má větší spotřebu jak 1.6 od renaultu. 1.6 VTi je jeden nejuspornější motor bez turba. Motoráři od bmw nezklamali i motorky jsou jedny z nejuspornějších, nikdo tomu nechce věřit, ale jak jedeme a dáváme tomu sodu a společně jedeme tankovat, tak potom je sranda. >😁
mrazik
Ta tva 1.6 je bida s nouzi. Je to neco jako 1.0 v nove Fabii. Pro jednoho cloveka dobre, nalozene a do rodineho auta tragedie. Kulturu cestovani v takovem aute na dovolenou + kola na strese musi byt solidni adrenalin a spotreba take bude stat za to. Mozna v tom jezdis sam, pak jsi jiste spokojeny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
najviac sa mi paci ako kazdy vie vzdy lepsie co si ma ten druhy kupit.... ( teraz nemyslim teba, vseobecne pisem )

ak je spokojny s benzinom.. ktory je bez turba a spolahlivy a nejazdi denno denne nalozeny kopcovitym terenom desiatky alebo stovky km .... tak aky problem?

myslim ze urcite je spokojny a jazdi sa mu s tym autom v pohode a ziadny adrenalin sa nekona... to je maximalne tak tvoje zbozne prianie, nic v zlom 😉
mrazik
Nemam nic proti benzinum, vsak jsem si ho vybral taky, nemam nic proti atmosferickym motorum, ale ve velkem, vysokem aute je slaba atmosfera problem. Samozrejme, ze to pojede, ale zadny zazrak to nebude a nalozene to bude utrpeni, coz pisu stale dokola. Sam jsem si ve slabem aute uzil par let.
Avatar - petrumr
petrumr
Pro koho utrpení, ten motor se rozjede s přívěsem bez plynu, znáš vůbe aeroodpor, který je nejlepší ve třídě, asi ne. :-! Ten motor změní časování a zdvih ventilů a jede lépe jak turbo, jestli jsi sním jel, tak jsi měl zadělat clony, nebot to okno klame tu rychlost a měl ses dívat na tachec. Přečti si testy. Já přijdu, nastartuji, zastavím, zhasnu. Žádný dochlazování turba se u mně nekoná, žádný nástup turba nečekám. :-!
Avatar - grifith
grifith
VTi jede lépe jak turbo >😁 Nejspíš jsi žádným turbem nejel, ale pravda, ve městě do 50 km/h to je aspoň srovnáníčko >😒] :yes: Chápu pochválení vlastní garáže, ale takové přehánění je vtipné.
Avatar - petrumr
petrumr
musíš to porovnávat ve stejně výkonové variantě, takže 88kw versus 88kW. Jestli ty máš nějaký turbo o výkonu 150kW a myslíš, že já myslím to co si myslíš je chyba.
Avatar - grifith
grifith
Stačí když porovnám VTi s Fiatím T-Jetem, tak se VTi dynamicky opravdu moc nechytá. Stejně tak vidím srovnání s aktuální 1,4 TSi. Opravdu nemám potřebu srovnávat nesrovnatelné, jak se mi zde snažíš podsouvat...
Avatar - petrumr
petrumr
spotřeba, náklady, pořizovací cena? Já zase nechápu o co ti jde. Porovnej si cenu oleje selenia do teho T-jetu a potom něco piš.
mrazik
Spotreba zalezi na ridici, pokud jezdi jak hovado, bude proste vysoka. Pokud normalne, je pravdepodobne, ze u turba bude nizsi. Turbo hlavne dodava maximalni tocivy moment uz od cca 1500 otacek a o tom se atmosfere muze jen zdat a vetsinou dodava turbo vyssi vykon, coz pocitam take jako vyhodu.
Naklady jsou stejne at uz je to atmosfera nebo turbo.
Porizovaci cena zalezi na znacce - bohuzel financni politika modelu C4 Picasas je postavena hodne spatne a zaklad 1.6 presne odpovida cene od.
Avatar - grifith
grifith
"jede lépe jak turbo" - pro připomenutí, o čem se zde bavíme.

Pořád se zde snažíš svést diskuzi někam jinam. To jak který motor jede s provozními náklady opravdu nesouvisí.

PS. Olej pro tento motor seženu do tisícovky naprosto vždy, to bereš jako hrozný náklad?
Avatar - petrumr
petrumr
ano.
Avatar - grifith
grifith
To jsi opravdu takový chudák a za auto si dal poslední groš nebo to teď jen hraješ? V pořádku, aspoň vím, s kým mám tu čest.
Avatar - petrumr
petrumr
a ty jsi ředitel banky?
Avatar - grifith
grifith
A kdybych byl, tak to něco mění na situaci, že nejsem takové vrtkoleno, které si dělá hlavu z tisícovky za olej u auta za půl milionu?
mrazik
Hele ty aeroodpore >😒]
Vzhledem k tomu, ze mam 1.6 turbo co se takhle sejit a porovnat, jak to tve VTi jede lepe ? Zmenu casovani/zdvih ventilu jsme meli uz v yarisu, takze vim jak funguje, ale
Kdyz se podivam na zrychleni tveho kocaru za 12 sekund v porovnani s mym vetsim a tezsim SMaxem to mam dle katalogu za 9.8.
Dobre srovnavejme srovnatelne a budu na tebe hodnej. Co takhle C-Max 1.0 turbo 3 valec 92kW a zrychleni za 11.4, sakra zase lepší. Divný, co ?
Ohledne dochlazovani turba, to se netyka kazde jizdy, ale po ostrejsi jizde nebo jizde po dalnici, ale to nesvedci ani atmosferickemu mutoru, kdyz ho po takove jizde hned chcipnes, takze mas tam neco dalsiho ?
No byt tebou, radeji si tu zaclonku zatahnu, aby jsi tou rychlosti nebyl zklamanej, protoze tve argumenty jak VTi jede lepe nez turbo, jsou k smichu.

P.S. V dnesni dobe vstrikovani benzinu se kazde auto rozjede bez plynu - to uz umel Escort v roce 1993 se vstrikovanim EFi.
Avatar - petrumr
petrumr
mrzí tě, žes koupil forda, kolikrát jedeš závody? >😁 A ještě výběhový typ bez výbavy, ale hlavně, že máš výkon a zrychlení. Podívej se do interiéru, tohle se vyrábělo před deseti lety.
mrazik
Novy model SMaxu prijde az v pristim roce, zda se jedna o novy nebo koncici model je mi fuk, pro me je dulezite co dostanu za dane penize.
Bez jake vybavy ? Aut. dvouzonova klima, tempomat, vyhrivane okno i sedacky a spoustu dalsich veci (nema cenu vypisovat vsechno), takze co prosim chybi ? Jo ty myslis ten tvuj JukeBox >😁 - tak ten opravdu nemam a ani mit nemusim
S interierem jsem spokojeny, je klasicky a hlavne je funkcni, coz si u tve moderny za par let povime (uz predchozi generace Picassa mela s palubni elektronikou problemy).
Co mas dal ?
Avatar - petrumr
petrumr
problémy jaký? Já mám nový typ a tam je všechno jiný, včetně platformy, stěračů >😁 A cena? Určitě za tos dal více jak já a jak jsem počítal pojištění, tak taky žádná láce.
mrazik
Pojisteni - havarijni + POV me stoji 10 tisic rocne.
Takze uznavas, ze v puvodnim modelu to bylo vsechno spatne, kdyz mas vsechno jiny. A uz to kluci francouzsky udelali konecne spravne ?
Avatar - petrumr
petrumr
Já mám kolegu se starým a už má 180tkm a o žádné elektronice se nezmínil, právě jeho zkušenost a moje s jumprem mně donutila koupit citroena před fordem, nebot s fordem mám zkušenost i mimo domov v práci.
Tu pojistku platím o 2,5tkč méně, šak to taky mám o 250tkč levnější- x let a dostaneš pěkný číslo. :-!
mrazik
Ja mel nekolik aut a na zadnem jsem problem s lanovody nemel, to je na okraj.
Ohledne ceny jsi mimo, sice presnou castku psat nechci, ale napovim - dal jsem vice jak 500, ale mene jak 600, takze o moc vic nez to tvoje to nestalo.
Avatar - grifith
grifith
To víš, ono se těžko přiznává, že si někdo koupil menší auto za stejnou cenu, co mohl mít výkonnější káru o třídu výše. 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Tak si ten ford kup a nevnucuj mně ho.
Avatar - grifith
grifith
Brečíš skvěle, ale na špatným hrobě. Nikdo ti nic nevnucuje.
Nicco
Kdyz se zacnes divat kolem, tak prekvapive zjistis, ze Zafira 1.8benzin je pomerne castym zjevem, mozna nejcasteji se vyskytujici motor v ojete Zarire, co je asi i logicke z hlediska provoznich nakladu. Vsechny ty ESy ale tlaci nafty, protoze naftovych aut jsou na zapade mraky, hlavne po firmach.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak... vacsina sukromnych zakaznikov si auta v tych rokoch kupovala aj v triede MPV v pohode s benzinom.... nie je nicim vynimocnym stretnut stare zafiry v benzine s 1,8 alebo ine MPV ... ( toyota verso, honda frv, honda stream , mitsu grandis ) s benzinmi .... osobne verim ze u sukromnych zakaznikov prave benzinaky boli kedysi velmi oblubene ... a reci ze bez turba to nejde tiez nie su na mieste... kedysi turbo benziny vobec neboli v mpv a ludia si napriek tomu kupovali benzinove MPV domov do rodiny a nikto sa nestazoval ze to nejde alebo ze to zerie jak svina.... len dnes sa to akosi prehana a ako keby nic okrem dizlov neexistovalo ... ludia su uz dezorientovani a benzinove MPV je zrazu akoby auto z marsu a nieco nepochopitelne .... kolega petrumr to vyssie dobre napisal ..... tiez by som volil ako on... benzinove MPV bez turba ... sikovna volba :yes: ... a firmy nech si kludne kupuju dizlov do zblbnutia kolko len chcu :yes:
Avatar - grifith
grifith
Pro ty, kdo jezdí víc a ne jen kolem komína je diesel logickou volbou. O to víc, o co větší auto je. Ano, chápu ty, co si koupí benzínový motor a jsou spokojení, stejně jako ty, kteří si pořídí diesel. On je pro danou kategorii ve většině případů mnohem lepší volbou...
Avatar - simply never
simply never
tak som sa pani nemohol na to pozerat, ci do MPV benzin alebo nie, pozyvam vas na moju recenziu Verso 1.8. Taka fakt rozpravka na dobru noc.
mrazik
Jak uz jsem psal nize, volil jsem radeji 1.6 EB do SMaxu oproti nafte a rozhodne nelituji. Dle meho jede lepe, unitr nadherny klid a tu vyssi spotrebu nez projedu v rozdilu ceny a ceny servisu, to uz to davno mit nebudu.
Avatar - grifith
grifith
Je jasné, že má-li někdo slabý roční nájezd, tak se mu investice do nafty nevyplatí. Jak jsem psal, chápu ty, kterým více pasuje benzín.
Nicco
Ja mluvim o ojetinach. Puvodni majitel si uzije nizsi spotreby, novy majitel si potom uzije ty opravy. Z toho pohledu je u ojetiny lepsi bezin. Nafta jedine nova. Pokud ma nekdo nasetreno 500tisicKc a je mu jedno, jaky motor, at si koupi naftu a za 4 roky to proda. Novy kupec potom resi jestli naftu se 150tis km nebo benzin s 15tis Kc za stejnou cenu. Verim tomu, ze hodne lidi koupi tu naftu a potom objizdi servisy - tu cerpadlo, tam vykuchani filtru a EGR...
Avatar - grifith
grifith
Jde také o to, co kdo kupuje. Paušalizovat, že ojetý diesel je cestou do pekel a ojetý benzín je sázka na jistotu, nejde. Určitě při správném výběru není ojetá nafta špatnou volbou, stejně tak jako to může být finanční sebevražda.... ona je ojetina a "ojetina".
Morgan Wheeler
Jak píšou ostatní je to věc preferencí, určitě základní benzín stačí, ale je to jednoduchej důvod a v tom je cena od, ještě beru v potaz to že nekdo jezdí hodně po městě a diesel by zavařil 😄, jinak je diesel v takovýchto autech jasná volba. Auto v této tříde jsem vybíral a není co řešit.
mrazik
A to ja bych se spise postavil na stranu turbobenzinu u kterych nehrozi problemy s DPF a se vstriky. Vetsinou je i cena turbobenzinu mensi, konkretne u vetsiho SMaxe stoji 1.6 EB o 70 tisic mene nez nafta a to uz je podstatny rozdil.
Takze jasna volba zalezi na podminkach, nekdo najede 50 tisic za rok, jiny jen 20.
Avatar - petrumr
petrumr
no u mně to bylo 120tkč a prodejce, jak jsem mu řekl, jak jezdím s fábkou, tak hned jsme kecali asi hodinu o tych naftákách s dpf a jak se to u citroena řeší, že bych musel každý měsíc na počítač.
mrazik
Jak pisu nahore, financni politika u C4 Picasso je smutna a rozdily mezi atmosferou a turbem jsou velke. Proto jsem rad za konkurenci, ktera za stejne penize nabizi vetsi auto s mnohem lepsim motorem.
Avatar - petrumr
petrumr
ford nabízí větší auto s malinkatým vnitřkem, malou výbavou a při dnešním provozu motor a dálkový světla nepotřebuješ.
mrazik
Chces mi tvrdit, ze SMax je malinkaty uvnitr a kterou konkretne vybavu nema ?
Ty jsi asi zapomel, ze diskuse o velikosti C4 Picasso a SMax tu jednou byla a tezce jsi prohral, nezacinej znovu.
Avatar - petrumr
petrumr
nic proti tobě, ale prohráls ty. Vezmi si metr a změř jakou délku převezeš. Nerad se hádám, ale pravda vždy zvítězí, ale neber si to tak, každý v životě udělá hloupost a koupě fordu je blbost na EnTou. Vezmi si to tak, proč nemá ford třmeny zadních brzd jak bmw, mercedes? když to má socedice picasso, protože to je odpad komponentů v německu.
mrazik
Ten vykrik kolem trmenu bych potreboval vysvetlit. SMax nebo CMax maji vzadu kotoucove brzdy, rekl bych klasicke konstrukce, v cem jsou tedy spatne oproti brzdam v BMW, Mercedesu nebo socedice Picassa ?
Avatar - petrumr
petrumr
že tam máš ty lanovody.
mrazik
To tady dlouho nebylo a byl jsem velmi rad, ze moda elektronicke rucni brzdy me mine. Jeji vyhody jsem nepochopil a doted nechapou v cem je jeji prinos. Mam rad, kdyz veci funguji podle meho a ne podle nejake elektroniky.
Jeste se vratim k velikosti zavazadloveho prostoru, kde jsem rozmery nasel na vybermiauto 😒br /> C4 Picass👋SMax

Délka kufru ve výšce podlahy max.: 98 cm / 112 cm
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná: 97 cm / 111 cm
Délka kufru ve výšce roletky max.: 74 cm / 94 cm
Délka kufru ve výšce roletky využitelná: 72 cm / 94 cm
Objem kufru udávaný výrobcem - rozšířený: 725 l / 854 l
Objem kufru udávaný výrobcem - základní: 645 l / 775 l
Přepravní kapacita kufru udávaná výrobcem max.: 1843 l / 2100 l

Mimochodem v cem konkretne je koupe Citroenu lepsi nez koupe Forda resp. v cem jsem udelal tu blbost na entou, ze jsem koupil Forda ?
Avatar - petrumr
petrumr
já ty stránky znám a jak jsem vybíral auto, tak jsem tam byl 24h/den >😁 Ty udaje jsem měřil hned u prodejce a zjistil jsem, že ty udaje jsou u verze bez posuvných zadních sedaček, ale já tě nebudu rozčilovat, máš káru o 300tkč dražší, tak asi musíš ten rozdíl ceny uhájit. Spotřeba-c/f- mimo město 4,9/5,7 město-8,5/9,4 kombi-6,3/7,0 šířka kufru-117/102 průchodnost kufru na výšku-91/84 délka pro zavazadla-273/216 ten kufr u mně má dvojitou podlahu a pod tu podlahu dám dva velký pytle se žrádlem pro pejsky a ještě zbyde na blbiny. A já jako eko uvažující člověk, co má rád přírodu 145g/m3 versus 165g/m3....Ale fakty ti to nezávidím, my máme taky forda a vím co to jsou fordí náklady a vím za kolik to jezdí.
Avatar - grifith
grifith
Tebe auto stálo nějakých 370 tisíc? To musíš mít nějakou chudobku...
Avatar - petrumr
petrumr
340200kč a nechal jsem jim tam fábku. Závěs jsem měl zdarma.Sociál edition intensíve s 1,6VTI- ve francii nekoupíš.
Avatar - grifith
grifith
Předpokládám, že se snad budeme bavit o normální prodejní ceně auta bez nějakých protiúčtů atd.
Avatar - petrumr
petrumr
já jsem tam přijel fábií, oni si tu fábku odvezli, potom přišel, napsal cenu, já jsem to podepsal, odjel jsem a až doma jsem ty peníze nadvakrát poslal( stará banka), jak ty peníze měl na učtě, tak brnkl a já jsem si jel pro techničák. Byla to zavádějící cena, byl jsem první s 1,6VTi, čtyři měsíce čekání.
Avatar - grifith
grifith
Super, to jsi mi řekl novinku >😁 A teď já, dokážeš pochopit, co je to prodejní cena auta bez protiúčtu a podobných nesmyslů? Pro méně chápavé cenu, kterou dostaneš, když si chceš tvou specifikaci koupit za hotové bez protiúčtu apod.?
mrazik
Tak dobre, kdyz odpocitam to co jsem dostal za sve predchozi auto, jsem na cene 360.000 Kc. Nazorna ukazka absurdity tvych argumentu.
Avatar - petrumr
petrumr
jo ale já jsem počítal více a za ušetřený jsem si koupil bmw GS :-! Tys neušetřil nic.
mrazik
Jo kdyby hloupost nadnasela ...... :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
ani tuším, že intensíve s 1,6VTi nekoupíš ani na slovensku a v německu. 1,6VTi končí u druhé výbavy, já mám třetí.
Avatar - grifith
grifith
Tak u nás koupíš už jen jeden motor, naftu, pokud se jejich web neplete. Ono je v podstatě jedno, kde co koupíš a nekoupíš, podstatné je, že cena tvého vozu se od toho SMaxu až tolik neliší...
Avatar - petrumr
petrumr
kdybych měl auto střední třídy v dieslu, tak bych tu cenu ještě snížil anebo kdybych kupoval forda a dal bych jim fábku, tak zaplatím 550tkč. :-!
mrazik
SMax s 1.6 EB Winner Plus se da sehnat za 600 a pokud mas dobreho prodejce, dostane se jeste niz.
Avatar - grifith
grifith
Dostat za Fábku 100 tisíc, to tě teda dvakrát nepřeplatili....
Avatar - petrumr
petrumr
vždyt tady psali, že budu rád za 50.
Avatar - grifith
grifith
Tobě tady psali z Citroenu? >😁
Hele, když jsi tak natvrdlý, tak to se moc daleko neposuneme.
Avatar - petrumr
petrumr
umíš vůbec počítat nebo jak píšeš neřešíš 200tkč. Kdes spočítal, že jsem dostal za fábku 100tkč? To je takovéj problém se podívat na stránky citroena a vyhledat grand picasso 1,6VTI intesive?
Avatar - grifith
grifith
Žádné takové tam není a pokud ano, pošli mi na něj odkaz, rád se podívám. Pokud je rozdíl jak ty tvrdíš 250 tisíc a SMax stojí 570 tisíc, z toho mi vychází, že tvoje muselo stát 320 tisíc. Ty jsi jim dal 340 a ještě Fabii... Asi tě teda pěkně natáhli >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
jistě 250tkč nejsou žádný peníze. >😁 tak vlastně ta cena Smaxe je stejná jak u picassa. >😁
Avatar - grifith
grifith
O jakých 250 tisících to pořád mluvíš? Cena SMaxu je 570 tisíc. Kolik stojí tvoje bez Fabie?
Avatar - petrumr
petrumr
Joo a dáš mně odkaz na tych 570tkč. 600 stojí SMAX :-!
Avatar - grifith
grifith
[odkaz]
najít S-Max už snad zvládneš. Pravda je v tom započítaná akce s financováním. Tak kde je ta GC4P?
Avatar - petrumr
petrumr
a jsme u věci, už tam máš nějaký financování, kolik tím financováním přeplatíš? [odkaz] oklikni a nahoře vyber granda.
Avatar - grifith
grifith
Dobrá, takže budeme spravedlivý, pomineme financování a jdeme srovnat : ceníková cena tvé specifikace 560 900, ceníková cena S-Maxe 599 990. Rozdíl činí celých 39 090 Kč. Kde je tedy těch 250 až 300 tisíc???
Avatar - petrumr
petrumr
protiučet byl v té době 75tkč.... mám pokračovat, objednával jsem to před rokem. Když budeš ty kupovat auto nesmíš si odečíst hned starý, taky ho můžeš cestou pro to nový rosflákat na nudle. Prostě 600tkč bylo pro mně moc a ty peníze jsem neměl, tečka. Kdybych si půjčil, tak je rozdíl 300tkč.
Avatar - grifith
grifith
Hele, ty tu omezenost hraješ nebo je to realita? Rozdíl mezi oběma ceníkovými cenami je něco málo přes 30 tisíc. Cena při financování se ti nelíbí, ale argumentuješ zde protiúčtem, proč? Myslíš, že protiúčet u Fordu není možný? Že jsi na S-Maxe neměl je druhá strana, která ovšem není v porovnání cen podstatná.
mrazik
Nahore pises 250 tisic, tady 300, udelej si v tom jasno. Ale on ten rozdil je mnohem mnohem mensi, jak pisu vyse.
Kufr v C4 Picasso znam a at meris jak meris, proste vetsi nez SMAX neni a stejne tak interier, hlavne v sirce, velikosti zadnich sedacek, tam se proste C4 s maxikem merit nemuze.
Mimochodem ta delka pro zavazadla u Smaxe je spatne.
Aktualne mam spotrebu kolem 8.5 a z vetsiny jsou to jizdy po praze, takze vcelku slusne.
S tou ekologii jsi to zabil >😁
Avatar - petrumr
petrumr
už jsem to psal, zapomněl jsem na zálohu. 310200kč jsem posílal na učet. 30tkč jsem dával na stůl při objednání. 12tkč stál závěs a ten jsem neplatil.Spočítáno, dals o třista více a máš to lepší o 3mm. :-!
mrazik
Sakra srovnej si vnitrni rozmery a tam je smnax vetsi ve vsech rozmerech, hlavne sirka.
Jeste jsem tu nikde nenasel tu celkovou cenu za to tve C4 Picasso, tak co porad meles o 300 tisic navic, to je absolutni nesmysl a vrat se do skoly, aby te naucili pocitat nebo vymen baterky v kalkulacce.
Avatar - petrumr
petrumr
kdybych měl spotřebu 8,5, tak si vhodím mašlu. ta délka je správná, když vezu trubky ppg, tak je půlím na tři metry a vlezou se tam v pohodě.
mrazik
Nedelejme si iluze, ta tva 1.6 bude ve meste jezdit minimalne kolem 7.5, SMax je tezsi, vetsi odpor vzduchu, takze spotreba bude vetsi.
A prosim nemotej sem tabulkove hodnoty, ty jsou z laboratore a jsou mimo realitu
Avatar - petrumr
petrumr
jo, ale u obou aut.. Mně je jedno, kolik kdo řekne, já stím jezdím a já si taky tankuji. :-!
Morgan Wheeler
Je to taky varianta, ale kdo víc jezdí je to ekonomicky nevýhodný, je fakt že 70 je dost, nezkoumal jsem, věřím že boosty jsou lepší než fordní diesly, ale u pumpy se to každý týden projeví, s mým nájezdem nechci řešit 8-9 litrovou spotřebu u benzínu, ale chápu to. Mě kryje auto dlouhá záruka, komplet servis neplatím, na DPF asi časem dojde, zatím vypaluju dlouhejma jízdama 😄
mrazik
Takze radeji utratim vice penez, ktere mi realne nevrati, jen pro ten pocit u pumpy ?
Jezdim kratke trasy, rocni najezd 15 - 18 tKm, takze i kdybych mel o 2 litry vetsi spotrebu, nez utratim v rozdilu spotreby tech 70 tisic, uz budu mit davno jine auto. Naftu jsem mel, nebylo to spatne, ale benzin je pro me pouziti auta vhodnejsi a spolehlivejsi.
P.S. Zaruku mame stejne dlouhou.
Morgan Wheeler
Chápu to, ty máš spíše městké auto, takže je benzín jasnější volba, jezdím větší vzálenosti, mám auto přes rok a už je tam 50 tis. na druhou stranu S maxů na je na cestě dost a vidím jen značky TDCi, mimochodem Sharana jsem taky jiného než TDi neviděl. Jestli je něco spolehlivější ukaže čas a starání se o auto, ve složitosti není moc velký rozdíl mezi turbo benzínem a dieslem, jedinej problém u dieslu je filtr částic, třeba bude časem levnější..
Avatar - petrumr
petrumr
jestli jezdíš hodně, tak se toho filtru neboj a jak se rosvítí kontrolka na vypalování, tak po dálnici dej tam menší kvalt a v otáčkách to vypal.
mrazik
Vsak ve sporu nejsme, kazdy dle sve potreby.
Avatar - petrumr
petrumr
stačí aby se diskutovalo citroen versus ford a je tady tolik příspěvků jak nemá opel za celý rok :yes:
ruzmim
a obr spokojenost. Je trochu hlučnější, ale odpich to má na tak velkou krabici neskutečný. Do Chorvatska jsem jel dle předpisů (občas max. 170) a spotřeba tam 5,2 a cesta zpět 5,5. Mám teď nalítáno 171 tis. Jediná bolest - oprava kabelů ve dveřích (téměř všechny zafiry) a pak neodborný servis (dovoz z IT), který měl za následek zničení DPF.