Ojetiny
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud benzin do MPV, pak jedine s turbem, jinak se motor trapi a posadka take. Aby to jelo, musi se tocit, s nalozenym je to utrpeni, neni to prijemna jizda. Turbo vse tohle kompenzuje.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No tak do toho bych zrovna asi nešel, 85kW je dost málo. Já zkoušel Grand Scenic s 1.4TCe 96TCe - jelo to slušně, ale papalo to víc než moje THP o skoro 20kw silnější 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
len pre zaujimavost, co ti vadilo na GS?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jeje, uz zase ty tvoje lanovody >😁 Diky bohu za mechanickou rucni brzdu, kterou si zatahnu kdy ja budu chtit a ne nejaka elektronika.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zavady mohou postihnout jak mechanickou rucni brzdu, tak elektronickou. U te mechanicke je oprava jednoducha, u elektronicke radeji nedomyslet.
Zastaraly v cem ? Koupil jsem ho proto, ze za dane penize nabizel nejvice prostoru pro usazeni 3 autosedacek, dostatecne velky kufr, skvele jizdni vlastnosti, vyborny motor.
Uved jediny rozmer, kde je napr. to tve Picasso vetsi nez SMax, aspon jediny prosim.
Uz zacinas byt dost tapny.
Zastaraly v cem ? Koupil jsem ho proto, ze za dane penize nabizel nejvice prostoru pro usazeni 3 autosedacek, dostatecne velky kufr, skvele jizdni vlastnosti, vyborny motor.
Uved jediny rozmer, kde je napr. to tve Picasso vetsi nez SMax, aspon jediny prosim.
Uz zacinas byt dost tapny.
Vo Verse mam 1.8, asi nejaku staru verziu, lebo moj motor nehovori ci sa trapi alebo nie. Naopak posadku mam dost ukecanu, pytal som sa a vravia mi z kuchyne, ze mam povedat, ze sa netrapia. Nechodime nalozeni, chodime triezvi. Prijemnu jazdu mame vzdy. Este dodam, že ide to aj bez toho, aby som Verso najprv (vpredu) natočil, uz tam je kluc v nutri. Srandujem. Verso 1.8 velmi často jazdime v komplet 5 clennej rodine, kufor tak plny, že sa tam neda naliat liter vody a auto ide ako blesk, pričom v bude je ticho.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Verso s motorem 1.8 jede slusne, rozhodne lepe nez 1.6 v Picassu, taky ma vetsi vykon a dosahuje lepsich jizdnich vykonu. Verso s timto motorem je pouzitelne, ale se zakladni 1.6 to je bida, velka bida a trapeni.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co to povídás? Vždyť se dá sehnat nova za 409 tisíc s atmosférou 1.8. To je vvýborna nabídka za takové auto. Navíc je i dost prostorne.
To mi jako výhodná nabídka nepřijde. Za tyhle peníze jsou k dostání o generaci mladší MPV.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To myslis, ze 1.8 v opelu zere zavratne vic, nez 1.6 v citroenu?
Taky bych řekl, že rozdíl bude zanedbatelný 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ta tva 1.6 je bida s nouzi. Je to neco jako 1.0 v nove Fabii. Pro jednoho cloveka dobre, nalozene a do rodineho auta tragedie. Kulturu cestovani v takovem aute na dovolenou + kola na strese musi byt solidni adrenalin a spotreba take bude stat za to. Mozna v tom jezdis sam, pak jsi jiste spokojeny.
najviac sa mi paci ako kazdy vie vzdy lepsie co si ma ten druhy kupit.... ( teraz nemyslim teba, vseobecne pisem )
ak je spokojny s benzinom.. ktory je bez turba a spolahlivy a nejazdi denno denne nalozeny kopcovitym terenom desiatky alebo stovky km .... tak aky problem?
myslim ze urcite je spokojny a jazdi sa mu s tym autom v pohode a ziadny adrenalin sa nekona... to je maximalne tak tvoje zbozne prianie, nic v zlom 😉
ak je spokojny s benzinom.. ktory je bez turba a spolahlivy a nejazdi denno denne nalozeny kopcovitym terenom desiatky alebo stovky km .... tak aky problem?
myslim ze urcite je spokojny a jazdi sa mu s tym autom v pohode a ziadny adrenalin sa nekona... to je maximalne tak tvoje zbozne prianie, nic v zlom 😉
Nemam nic proti benzinum, vsak jsem si ho vybral taky, nemam nic proti atmosferickym motorum, ale ve velkem, vysokem aute je slaba atmosfera problem. Samozrejme, ze to pojede, ale zadny zazrak to nebude a nalozene to bude utrpeni, coz pisu stale dokola. Sam jsem si ve slabem aute uzil par let.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
VTi jede lépe jak turbo >😁 Nejspíš jsi žádným turbem nejel, ale pravda, ve městě do 50 km/h to je aspoň srovnáníčko >😒] :yes: Chápu pochválení vlastní garáže, ale takové přehánění je vtipné.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stačí když porovnám VTi s Fiatím T-Jetem, tak se VTi dynamicky opravdu moc nechytá. Stejně tak vidím srovnání s aktuální 1,4 TSi. Opravdu nemám potřebu srovnávat nesrovnatelné, jak se mi zde snažíš podsouvat...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spotreba zalezi na ridici, pokud jezdi jak hovado, bude proste vysoka. Pokud normalne, je pravdepodobne, ze u turba bude nizsi. Turbo hlavne dodava maximalni tocivy moment uz od cca 1500 otacek a o tom se atmosfere muze jen zdat a vetsinou dodava turbo vyssi vykon, coz pocitam take jako vyhodu.
Naklady jsou stejne at uz je to atmosfera nebo turbo.
Porizovaci cena zalezi na znacce - bohuzel financni politika modelu C4 Picasas je postavena hodne spatne a zaklad 1.6 presne odpovida cene od.
Naklady jsou stejne at uz je to atmosfera nebo turbo.
Porizovaci cena zalezi na znacce - bohuzel financni politika modelu C4 Picasas je postavena hodne spatne a zaklad 1.6 presne odpovida cene od.
"jede lépe jak turbo" - pro připomenutí, o čem se zde bavíme.
Pořád se zde snažíš svést diskuzi někam jinam. To jak který motor jede s provozními náklady opravdu nesouvisí.
PS. Olej pro tento motor seženu do tisícovky naprosto vždy, to bereš jako hrozný náklad?
Pořád se zde snažíš svést diskuzi někam jinam. To jak který motor jede s provozními náklady opravdu nesouvisí.
PS. Olej pro tento motor seženu do tisícovky naprosto vždy, to bereš jako hrozný náklad?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jsi opravdu takový chudák a za auto si dal poslední groš nebo to teď jen hraješ? V pořádku, aspoň vím, s kým mám tu čest.
Hele ty aeroodpore >😒]
Vzhledem k tomu, ze mam 1.6 turbo co se takhle sejit a porovnat, jak to tve VTi jede lepe ? Zmenu casovani/zdvih ventilu jsme meli uz v yarisu, takze vim jak funguje, ale
Kdyz se podivam na zrychleni tveho kocaru za 12 sekund v porovnani s mym vetsim a tezsim SMaxem to mam dle katalogu za 9.8.
Dobre srovnavejme srovnatelne a budu na tebe hodnej. Co takhle C-Max 1.0 turbo 3 valec 92kW a zrychleni za 11.4, sakra zase lepší. Divný, co ?
Ohledne dochlazovani turba, to se netyka kazde jizdy, ale po ostrejsi jizde nebo jizde po dalnici, ale to nesvedci ani atmosferickemu mutoru, kdyz ho po takove jizde hned chcipnes, takze mas tam neco dalsiho ?
No byt tebou, radeji si tu zaclonku zatahnu, aby jsi tou rychlosti nebyl zklamanej, protoze tve argumenty jak VTi jede lepe nez turbo, jsou k smichu.
P.S. V dnesni dobe vstrikovani benzinu se kazde auto rozjede bez plynu - to uz umel Escort v roce 1993 se vstrikovanim EFi.
Vzhledem k tomu, ze mam 1.6 turbo co se takhle sejit a porovnat, jak to tve VTi jede lepe ? Zmenu casovani/zdvih ventilu jsme meli uz v yarisu, takze vim jak funguje, ale
Kdyz se podivam na zrychleni tveho kocaru za 12 sekund v porovnani s mym vetsim a tezsim SMaxem to mam dle katalogu za 9.8.
Dobre srovnavejme srovnatelne a budu na tebe hodnej. Co takhle C-Max 1.0 turbo 3 valec 92kW a zrychleni za 11.4, sakra zase lepší. Divný, co ?
Ohledne dochlazovani turba, to se netyka kazde jizdy, ale po ostrejsi jizde nebo jizde po dalnici, ale to nesvedci ani atmosferickemu mutoru, kdyz ho po takove jizde hned chcipnes, takze mas tam neco dalsiho ?
No byt tebou, radeji si tu zaclonku zatahnu, aby jsi tou rychlosti nebyl zklamanej, protoze tve argumenty jak VTi jede lepe nez turbo, jsou k smichu.
P.S. V dnesni dobe vstrikovani benzinu se kazde auto rozjede bez plynu - to uz umel Escort v roce 1993 se vstrikovanim EFi.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Novy model SMaxu prijde az v pristim roce, zda se jedna o novy nebo koncici model je mi fuk, pro me je dulezite co dostanu za dane penize.
Bez jake vybavy ? Aut. dvouzonova klima, tempomat, vyhrivane okno i sedacky a spoustu dalsich veci (nema cenu vypisovat vsechno), takze co prosim chybi ? Jo ty myslis ten tvuj JukeBox >😁 - tak ten opravdu nemam a ani mit nemusim
S interierem jsem spokojeny, je klasicky a hlavne je funkcni, coz si u tve moderny za par let povime (uz predchozi generace Picassa mela s palubni elektronikou problemy).
Co mas dal ?
Bez jake vybavy ? Aut. dvouzonova klima, tempomat, vyhrivane okno i sedacky a spoustu dalsich veci (nema cenu vypisovat vsechno), takze co prosim chybi ? Jo ty myslis ten tvuj JukeBox >😁 - tak ten opravdu nemam a ani mit nemusim
S interierem jsem spokojeny, je klasicky a hlavne je funkcni, coz si u tve moderny za par let povime (uz predchozi generace Picassa mela s palubni elektronikou problemy).
Co mas dal ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pojisteni - havarijni + POV me stoji 10 tisic rocne.
Takze uznavas, ze v puvodnim modelu to bylo vsechno spatne, kdyz mas vsechno jiny. A uz to kluci francouzsky udelali konecne spravne ?
Takze uznavas, ze v puvodnim modelu to bylo vsechno spatne, kdyz mas vsechno jiny. A uz to kluci francouzsky udelali konecne spravne ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja mel nekolik aut a na zadnem jsem problem s lanovody nemel, to je na okraj.
Ohledne ceny jsi mimo, sice presnou castku psat nechci, ale napovim - dal jsem vice jak 500, ale mene jak 600, takze o moc vic nez to tvoje to nestalo.
Ohledne ceny jsi mimo, sice presnou castku psat nechci, ale napovim - dal jsem vice jak 500, ale mene jak 600, takze o moc vic nez to tvoje to nestalo.
Kdyz se zacnes divat kolem, tak prekvapive zjistis, ze Zafira 1.8benzin je pomerne castym zjevem, mozna nejcasteji se vyskytujici motor v ojete Zarire, co je asi i logicke z hlediska provoznich nakladu. Vsechny ty ESy ale tlaci nafty, protoze naftovych aut jsou na zapade mraky, hlavne po firmach.
presne tak... vacsina sukromnych zakaznikov si auta v tych rokoch kupovala aj v triede MPV v pohode s benzinom.... nie je nicim vynimocnym stretnut stare zafiry v benzine s 1,8 alebo ine MPV ... ( toyota verso, honda frv, honda stream , mitsu grandis ) s benzinmi .... osobne verim ze u sukromnych zakaznikov prave benzinaky boli kedysi velmi oblubene ... a reci ze bez turba to nejde tiez nie su na mieste... kedysi turbo benziny vobec neboli v mpv a ludia si napriek tomu kupovali benzinove MPV domov do rodiny a nikto sa nestazoval ze to nejde alebo ze to zerie jak svina.... len dnes sa to akosi prehana a ako keby nic okrem dizlov neexistovalo ... ludia su uz dezorientovani a benzinove MPV je zrazu akoby auto z marsu a nieco nepochopitelne .... kolega petrumr to vyssie dobre napisal ..... tiez by som volil ako on... benzinove MPV bez turba ... sikovna volba :yes: ... a firmy nech si kludne kupuju dizlov do zblbnutia kolko len chcu :yes:
Pro ty, kdo jezdí víc a ne jen kolem komína je diesel logickou volbou. O to víc, o co větší auto je. Ano, chápu ty, co si koupí benzínový motor a jsou spokojení, stejně jako ty, kteří si pořídí diesel. On je pro danou kategorii ve většině případů mnohem lepší volbou...
tak som sa pani nemohol na to pozerat, ci do MPV benzin alebo nie, pozyvam vas na moju recenziu Verso 1.8. Taka fakt rozpravka na dobru noc.
Jak uz jsem psal nize, volil jsem radeji 1.6 EB do SMaxu oproti nafte a rozhodne nelituji. Dle meho jede lepe, unitr nadherny klid a tu vyssi spotrebu nez projedu v rozdilu ceny a ceny servisu, to uz to davno mit nebudu.
Ja mluvim o ojetinach. Puvodni majitel si uzije nizsi spotreby, novy majitel si potom uzije ty opravy. Z toho pohledu je u ojetiny lepsi bezin. Nafta jedine nova. Pokud ma nekdo nasetreno 500tisicKc a je mu jedno, jaky motor, at si koupi naftu a za 4 roky to proda. Novy kupec potom resi jestli naftu se 150tis km nebo benzin s 15tis Kc za stejnou cenu. Verim tomu, ze hodne lidi koupi tu naftu a potom objizdi servisy - tu cerpadlo, tam vykuchani filtru a EGR...
Jak píšou ostatní je to věc preferencí, určitě základní benzín stačí, ale je to jednoduchej důvod a v tom je cena od, ještě beru v potaz to že nekdo jezdí hodně po městě a diesel by zavařil 😄, jinak je diesel v takovýchto autech jasná volba. Auto v této tříde jsem vybíral a není co řešit.
A to ja bych se spise postavil na stranu turbobenzinu u kterych nehrozi problemy s DPF a se vstriky. Vetsinou je i cena turbobenzinu mensi, konkretne u vetsiho SMaxe stoji 1.6 EB o 70 tisic mene nez nafta a to uz je podstatny rozdil.
Takze jasna volba zalezi na podminkach, nekdo najede 50 tisic za rok, jiny jen 20.
Takze jasna volba zalezi na podminkach, nekdo najede 50 tisic za rok, jiny jen 20.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak pisu nahore, financni politika u C4 Picasso je smutna a rozdily mezi atmosferou a turbem jsou velke. Proto jsem rad za konkurenci, ktera za stejne penize nabizi vetsi auto s mnohem lepsim motorem.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chces mi tvrdit, ze SMax je malinkaty uvnitr a kterou konkretne vybavu nema ?
Ty jsi asi zapomel, ze diskuse o velikosti C4 Picasso a SMax tu jednou byla a tezce jsi prohral, nezacinej znovu.
Ty jsi asi zapomel, ze diskuse o velikosti C4 Picasso a SMax tu jednou byla a tezce jsi prohral, nezacinej znovu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten vykrik kolem trmenu bych potreboval vysvetlit. SMax nebo CMax maji vzadu kotoucove brzdy, rekl bych klasicke konstrukce, v cem jsou tedy spatne oproti brzdam v BMW, Mercedesu nebo socedice Picassa ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To tady dlouho nebylo a byl jsem velmi rad, ze moda elektronicke rucni brzdy me mine. Jeji vyhody jsem nepochopil a doted nechapou v cem je jeji prinos. Mam rad, kdyz veci funguji podle meho a ne podle nejake elektroniky.
Jeste se vratim k velikosti zavazadloveho prostoru, kde jsem rozmery nasel na vybermiauto 😒br /> C4 Picass👋SMax
Délka kufru ve výšce podlahy max.: 98 cm / 112 cm
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná: 97 cm / 111 cm
Délka kufru ve výšce roletky max.: 74 cm / 94 cm
Délka kufru ve výšce roletky využitelná: 72 cm / 94 cm
Objem kufru udávaný výrobcem - rozšířený: 725 l / 854 l
Objem kufru udávaný výrobcem - základní: 645 l / 775 l
Přepravní kapacita kufru udávaná výrobcem max.: 1843 l / 2100 l
Mimochodem v cem konkretne je koupe Citroenu lepsi nez koupe Forda resp. v cem jsem udelal tu blbost na entou, ze jsem koupil Forda ?
Jeste se vratim k velikosti zavazadloveho prostoru, kde jsem rozmery nasel na vybermiauto 😒br /> C4 Picass👋SMax
Délka kufru ve výšce podlahy max.: 98 cm / 112 cm
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná: 97 cm / 111 cm
Délka kufru ve výšce roletky max.: 74 cm / 94 cm
Délka kufru ve výšce roletky využitelná: 72 cm / 94 cm
Objem kufru udávaný výrobcem - rozšířený: 725 l / 854 l
Objem kufru udávaný výrobcem - základní: 645 l / 775 l
Přepravní kapacita kufru udávaná výrobcem max.: 1843 l / 2100 l
Mimochodem v cem konkretne je koupe Citroenu lepsi nez koupe Forda resp. v cem jsem udelal tu blbost na entou, ze jsem koupil Forda ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tebe auto stálo nějakých 370 tisíc? To musíš mít nějakou chudobku...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Předpokládám, že se snad budeme bavit o normální prodejní ceně auta bez nějakých protiúčtů atd.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak u nás koupíš už jen jeden motor, naftu, pokud se jejich web neplete. Ono je v podstatě jedno, kde co koupíš a nekoupíš, podstatné je, že cena tvého vozu se od toho SMaxu až tolik neliší...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
SMax s 1.6 EB Winner Plus se da sehnat za 600 a pokud mas dobreho prodejce, dostane se jeste niz.
Dostat za Fábku 100 tisíc, to tě teda dvakrát nepřeplatili....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tobě tady psali z Citroenu? >😁
Hele, když jsi tak natvrdlý, tak to se moc daleko neposuneme.
Hele, když jsi tak natvrdlý, tak to se moc daleko neposuneme.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
O jakých 250 tisících to pořád mluvíš? Cena SMaxu je 570 tisíc. Kolik stojí tvoje bez Fabie?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
najít S-Max už snad zvládneš. Pravda je v tom započítaná akce s financováním. Tak kde je ta GC4P?
najít S-Max už snad zvládneš. Pravda je v tom započítaná akce s financováním. Tak kde je ta GC4P?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrá, takže budeme spravedlivý, pomineme financování a jdeme srovnat : ceníková cena tvé specifikace 560 900, ceníková cena S-Maxe 599 990. Rozdíl činí celých 39 090 Kč. Kde je tedy těch 250 až 300 tisíc???
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hele, ty tu omezenost hraješ nebo je to realita? Rozdíl mezi oběma ceníkovými cenami je něco málo přes 30 tisíc. Cena při financování se ti nelíbí, ale argumentuješ zde protiúčtem, proč? Myslíš, že protiúčet u Fordu není možný? Že jsi na S-Maxe neměl je druhá strana, která ovšem není v porovnání cen podstatná.
Nahore pises 250 tisic, tady 300, udelej si v tom jasno. Ale on ten rozdil je mnohem mnohem mensi, jak pisu vyse.
Kufr v C4 Picasso znam a at meris jak meris, proste vetsi nez SMAX neni a stejne tak interier, hlavne v sirce, velikosti zadnich sedacek, tam se proste C4 s maxikem merit nemuze.
Mimochodem ta delka pro zavazadla u Smaxe je spatne.
Aktualne mam spotrebu kolem 8.5 a z vetsiny jsou to jizdy po praze, takze vcelku slusne.
S tou ekologii jsi to zabil >😁
Kufr v C4 Picasso znam a at meris jak meris, proste vetsi nez SMAX neni a stejne tak interier, hlavne v sirce, velikosti zadnich sedacek, tam se proste C4 s maxikem merit nemuze.
Mimochodem ta delka pro zavazadla u Smaxe je spatne.
Aktualne mam spotrebu kolem 8.5 a z vetsiny jsou to jizdy po praze, takze vcelku slusne.
S tou ekologii jsi to zabil >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sakra srovnej si vnitrni rozmery a tam je smnax vetsi ve vsech rozmerech, hlavne sirka.
Jeste jsem tu nikde nenasel tu celkovou cenu za to tve C4 Picasso, tak co porad meles o 300 tisic navic, to je absolutni nesmysl a vrat se do skoly, aby te naucili pocitat nebo vymen baterky v kalkulacce.
Jeste jsem tu nikde nenasel tu celkovou cenu za to tve C4 Picasso, tak co porad meles o 300 tisic navic, to je absolutni nesmysl a vrat se do skoly, aby te naucili pocitat nebo vymen baterky v kalkulacce.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to taky varianta, ale kdo víc jezdí je to ekonomicky nevýhodný, je fakt že 70 je dost, nezkoumal jsem, věřím že boosty jsou lepší než fordní diesly, ale u pumpy se to každý týden projeví, s mým nájezdem nechci řešit 8-9 litrovou spotřebu u benzínu, ale chápu to. Mě kryje auto dlouhá záruka, komplet servis neplatím, na DPF asi časem dojde, zatím vypaluju dlouhejma jízdama 😄
Takze radeji utratim vice penez, ktere mi realne nevrati, jen pro ten pocit u pumpy ?
Jezdim kratke trasy, rocni najezd 15 - 18 tKm, takze i kdybych mel o 2 litry vetsi spotrebu, nez utratim v rozdilu spotreby tech 70 tisic, uz budu mit davno jine auto. Naftu jsem mel, nebylo to spatne, ale benzin je pro me pouziti auta vhodnejsi a spolehlivejsi.
P.S. Zaruku mame stejne dlouhou.
Jezdim kratke trasy, rocni najezd 15 - 18 tKm, takze i kdybych mel o 2 litry vetsi spotrebu, nez utratim v rozdilu spotreby tech 70 tisic, uz budu mit davno jine auto. Naftu jsem mel, nebylo to spatne, ale benzin je pro me pouziti auta vhodnejsi a spolehlivejsi.
P.S. Zaruku mame stejne dlouhou.
Chápu to, ty máš spíše městké auto, takže je benzín jasnější volba, jezdím větší vzálenosti, mám auto přes rok a už je tam 50 tis. na druhou stranu S maxů na je na cestě dost a vidím jen značky TDCi, mimochodem Sharana jsem taky jiného než TDi neviděl. Jestli je něco spolehlivější ukaže čas a starání se o auto, ve složitosti není moc velký rozdíl mezi turbo benzínem a dieslem, jedinej problém u dieslu je filtr částic, třeba bude časem levnější..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a obr spokojenost. Je trochu hlučnější, ale odpich to má na tak velkou krabici neskutečný. Do Chorvatska jsem jel dle předpisů (občas max. 170) a spotřeba tam 5,2 a cesta zpět 5,5. Mám teď nalítáno 171 tis. Jediná bolest - oprava kabelů ve dveřích (téměř všechny zafiry) a pak neodborný servis (dovoz z IT), který měl za následek zničení DPF.
Jinak jako auto pro 4 člennou rodinu je fajn, jel jsem jej v této i nové generaci 😉