Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat 500X: První jízdní dojmy

Fiat 500 už není jen označení jednoho modelu. Hned tři takto pojmenovaná auta dnes nabízí turínská automobilka. Jde tedy stejnou cestou jako BMW s britským Mini či Citroën s řadou DS.
Zpět na článek
17. 11. 2014 08:55
27. 1. 2015 18:25
17. 11. 2014 12:35
17. 11. 2014 12:37
17. 11. 2014 15:39
17. 11. 2014 17:10
17. 11. 2014 19:02
17. 11. 2014 18:51
17. 11. 2014 19:04
17. 11. 2014 19:29
17. 11. 2014 21:45
17. 11. 2014 22:22
17. 11. 2014 18:41
Avatar - maros
17. 11. 2014 08:07
Je to hezké ale je to hlavně Fiat
Takže kvalita bude mizerná. Takže bacha na to Pokud by to někdo chtěl koupit, tak si dojednat dobré podmínky v servise ;-)
Rozbalit vlákno
7
17. 11. 2014 08:55
Re: Je to hezké ale je to hlavně Fiat
Hňupe, taky tě zdravím. Je to moc pkná kára a asi bude i dobře jezdit, když jí tak pkn zhodnotil "Svět koncernu" , alias Auto.cz. >:D
17. 11. 2014 08:58
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
takže bacha:
kdyby to žihadlo chtěl někdo koupit, tak jedině to kvalitně provedené, to elektrické [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D
17. 11. 2014 08:57
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
jasne:-) a proto nemaji jejich turba (at uz Tjet nebo Multiair) zadne problemy. A propo, Bravo bylo v testu po 100tis km jedno z nejspolehlivejsich....;-)
Tahle 500X se mi hodne libi, ve 4-kolce by nemela chybu, jen mozna me zklamal ten automat...:-( jinak super, jen by me jeste zajimaly sedacky, Bravo je zase az tak komfortni nemelo..
Avatar - grifith
17. 11. 2014 09:51
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
Máš zase nějaké další zkušenosti? Povídej a nepřeháněj. Copak bylo tentokrát v áčkách? Upřímně ti řeknu, že jsem měl 4 Fiaty a dobré podmínky v servisu nebyly potřeba.
Avatar - maros
17. 11. 2014 09:55
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
A Grifith. Když doujdou argumenty, přejde se k osobním inektivám. ;-\
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:03
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
Copak, šlápl ti někdo na kuří oko? Mě došly argumenty? >:D No nevím kdo zde ukazuje, jak je v oblastí automotive mimo... Zatím jsi žádné argumenty nenapsal.
17. 11. 2014 10:25
Re: Fiat 500E = jedině to pravé elektrické !! :-D
a ty uvádíš jaké argumenty ty trollí gumo? >:D Fiatu se zdá se něco povedlo, nase*e, co? ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 09:14
pripomina mi to countrymana od mini
nemyslim teraz predne partie..... mam na mysli celkove urcenie auta a pointu auta.... je to tiez take podobne retro auto a taka "terenna" imidzovka skor na cesty ako do terenu... rovnako zadne svetla oramcekovane chromovanym ramcekom su presne nieco na styl mini .... o oplastovanych lemoch blatnikoch a bokoch ani nehovoriac.... a vlastne aj rozmerovo su si obe auta dost podobne ;-) ... akurat obe auta ma svoj vlastny imidz ..... ale inak by ma zaujimal prave ich vzajomny porovnavaci test... 500X vs countryman by mohol byt zaujimavym retroduelom tychto dizajnovych paradiciek :yes:

ale aby som len nechvalil tak musim povedat ze z bracekovskej dvojice 500X / renegade je aspon pre mna osobne renegade podstatne presvedcivejsim a krajsim autom [odkaz] ale kolko ludi tolko chuti...
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2014 09:16
Hezky se to čte...
Fiat jde s tímto modelem správným směrem, otázka je, jestli to na našem trhu nezabije klasicky cena, neboť v tomto ohledu patří Fiat asi k "nejnamyšlenějším" značkám u nás.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - maros
17. 11. 2014 09:45
Re: Hezky se to čte...
500X je první fiat, který se mě vzhledově opravdu líbí. Ale jestli bych byl ochotný dát za jinak obyčejné auto v entry verzi a italské kvalitě kolem 425tis. To určitě nee.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 10:47
Re: Hezky se to čte...
tak ale šup šup - ty argumenty.
>:-[]
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:49
Re: Hezky se to čte...
Fakt je očekáváš? >:D
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 11:55
Re: Hezky se to čte...
to bylo něco jako řečnická otázka..
;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:49
Re: Hezky se to čte...
to bude taková nálož, aby tě to nesložilo >:D
17. 11. 2014 19:32
Re: Hezky se to čte...
Tak 425 tisíc bych za něj osobně dal, ovšem, když jsem zkoušel poskládat bratra jménem Renegade, s tím co by se mi líbilo, tak ta výsledná cena byla daleko nad touto částkou. Takže až si půjde normálně objednat 500X a budou známé ceny i včetně příplatkové výbavy, tak se bojím, že částky začínající číslem 4 a 5 budou trošku mimo hru.
Navíc uváděný mínus v podobě žárovky H4 snad u tohoto auta v moc kouscích nebude, přeci jen to není cenově tam kde je Punto a když si jde připlatit za xenony, tak proč je tam nemít.
17. 11. 2014 19:34
Re: Hezky se to čte...
Jo, možná je to druhá nejnamyšlenější značka na českém trhu, hned po domácí Škodě :-)
Avatar - Emel
17. 11. 2014 19:41
Re: Hezky se to čte...
Může být, že Škoda má vysoké sebevědomí... jenže ono je rozdíl mít vysoké sebevědomí a 30% nebo vysoké sebevědomí... a vlastně ani nevím kolik, Fiat je kdesi mimo top 15 ;-)
17. 11. 2014 21:26
Re: Hezky se to čte...
Fiat má necelý 2% - ovšem ne všechno mi přijde předražený, třeba Punto nemá nějak extra sebevědomou cenu a i tak Fiat nějak extra nevydělává, a že by prodávali auta se ztrátou 1000€ na kus asi počítat moc nemůžeme...
Avatar - maros
17. 11. 2014 21:37
Re: Hezky se to čte...
Neprodává, protože je nikdo nechce. Místo restrukturalizace, šetření nákladů, zeštíhlení, a vyhazovu odborářů, jenom stále dokola vymýšlejí, jak by oholili zákazníka. 8-s To prostě nemůže dlouhodobě fungovat.
18. 11. 2014 04:12
Re: Hezky se to čte...
Jenže se s nima zase jde domluvit, na rozdíl od naší domácí jedničky. Známej chtěl auto s věcma, co v Itálii, kde má shodou okolností rodinu prodávali, na českým trhu bohužel ne. Nakonec mu ho tedy objednali podle toho co bylo v Itálii, s tím, že musel podepsat, že na pár věcí nemá doma v ČR záruku, protože není kdo by to opravil. Naštěstí mu všechno zatím funguje a je spokojenej.
Já, když přišla 500L na plyn, tak jsem jí hodně chtěl - a co čert nechtěl, měli jí jako předváděčku rovnou i ve správné barvě v Imofě v Praze, tak jsem jim napsal, že bych to ale potřeboval víc jak se tím projet za roh, že pro mě skoro 400 tisíc není částka co můžu dávat každej týden za auto, nabídli mi tedy, že mi ho půjčí na 4 dny, s tím, že jim zaplatím půjčovný (chtěli 2500 bez DPH) a pokud si tam to auto pak koupím, to půjčovný mi odečtou z ceny. Při těch 4 dnech se zjistilo, že holt zadní sedačky, který jako rodina používáme nejsou pro nás to pravý ořechový a že tedy ne. Ale řešení se našlo. Zato půjčit si na víkend Octavii G-Tec, tak to ani náhodou - s IČ možná, ale jinak nejde. Tudíž mi Fiat přijde jako ten co prodávat chce, na rozdíl od jinejch, který prodávají dost a jeden zákazník je jim slušně řečeno u šípku... A tím jsou u šípku i oni mě a proto je mi Fiat a třeba i Hyundai rozhodně bližší
Avatar - Emel
18. 11. 2014 08:51
Re: Hezky se to čte...
Záleží na prodejci. Třeba u Horejska v Litoměřicích mi naftové RS na víkend nabídli sami, bez ptaní a bez půjčovného, jen s nějakým limitem nájezdu.
18. 11. 2014 11:48
Re: Hezky se to čte...
Tak jestli kvůli tomu, že se na tebe jeden prodejce neusmíval jak po houbičkách, odsuzuješ značku obecně, nemám co dodat.
Moje zkušenost je taková, že auto mi bylo zapůjčeno na minimálně dvě hodiny kdekoliv, u jakékoliv značky a pokud jsem měl zájem, tak víkend byl taky možný a to zdarma i v případě, že jsem auto nekoupil. Škoda, Fiat, Honda, BMW...
18. 11. 2014 23:30
Re: Hezky se to čte...
ti prodejci byli 3 a všude to stejné... A že by mi Škodovka dodala něco co jinde třeba nabízí, ale na domácím trhu ne je asi taky spíše scifi... A 2 hodiny - zato ho nestihnu vyzkoušet dostatečně, s i30 jsem najel 1050, s 500L 560 testovacích kilometrů a dalo mi to to co jsem očekával a pro rozhodnutí potřeboval...
Avatar -
27. 1. 2015 18:05
Re: Hezky se to čte...
Myslíte jako oprášením techniky 80. let?
To je rozhodně ta nejsprávnější cesta…
17. 11. 2014 10:05
První dojmy z fotek?
Fotky jsou od Fiatu, nic nenasvědčuje, že jste tam byli... Pokaždé přeci máte vlastni fotky z těchto prezentací... Mám tomu rozumět tak, že jste psali první dojmy z fotek? Doufám, že se mýlím...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 10:29
Re: První dojmy z fotek?
[odkaz]

tohle nevypadá jako fotka z propagačních materiálů ani jako z autosalonu :-!
17. 11. 2014 10:48
Re: První dojmy z fotek?
:yes: ty jsem přehlédl >:D
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 10:48
Re: První dojmy z fotek?
no - tohle zrovna je fotka z autosalonu... ale to na věci nic nemění.
Zrovna panu Dusilovi věřím... nemám důvod něvěřit.
;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:33
Re: První dojmy z fotek?
podle mě ne, pochybuji, že by na autosalonu byl ratanový nábytek ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 10:21
Když se chce...
...všechno jde.Výborný text o vynikajícím voze. 500X má veškeré předpoklady pro to stát se prodejním hitem. Je až neuvěřitelné, jakou technikou itaolvé disponují a jak ji nedokážou prodat. Koneckonců je to už taková smutní TDI tradice ;-\

Interiér - ten je velemistrovským dílem. Není to jako u jiných značek, kdy po nadšení z exteriéru přijde studenýá sprcha po usednutí dovnitř. Ne, Fiat připravil homogenní dílo. Bravo.

Jedno ale italům vyčíst musím - název. 500 tuhle 500 tamhle... Zbytečné, úplně zbytečné. Sotva kdo si to koupí kvůli pětikilu v názvu. Přitom italové jména umí. Model měl mít svůj název. Odlišování jako L, X, XL ... kde to jsme? V obchodě s hadrama?
Rozbalit vlákno
63
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:35
Re: Když se chce...
Za co máš 6 :no: to nechápu, nejspíš se zde splašilo počítadlo >:-[]

Jinak souhlas, 500X se povedla. Co se neprodané techniky týká, tak oni ji aktuálně nemají pomalu v čem prodat. Bravo v nabídce prakticky dosluhuje, je otázkou, proč se nenabízejí v 500L a Livingu...
Avatar - maros
17. 11. 2014 10:51
Re: Když se chce...
Už 7. Poslední ode mne. Proč, protože plácá nesmysly. Fiat a homogenní výrobek >:D To ani u jogurtu. Potom "Interiér - ten je velemistrovským dílem" už přímo diagnostiguje nějaký duševní problém.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:54
Re: Když se chce...
Duševní problém, to je to, co některé naprosto vystihuje a zrovna rohYpnol to není...
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:20
Re: Když se chce...
Už 8 >:-[] To je v pohodě, běžný standard. Jak pochválíš cokoliv mimo VAG, tak sbíráš černé palce ;-) Stejně tak když si dovolíš napsat cokoliv neoslavného na adresu VAG...
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:24
Re: Když se chce...
Vypadá to na nějakého zkušeného palcovače. Tolik lidí zde dnes ani nebylo, abys mohl schytat tolik palců >:-[]
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:26
Re: Když se chce...
Tak se chlapy zkuste zamyslet nad sebou. Co tady plácáte za nesmysly a potom vám to možná dojde, proč máte tolik disliků.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:30
Re: Když se chce...
pravil ten, kdo o modelu, který se ještě ani neprodává, prohlašuje, že je nespolehlivý >:D >:-[] Jo, zamyslet se, je vidět, že míříš do vlastní řady :yes:
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:30
Re: Když se chce...
Jasně palcáte, díky za objasnění :-!
18. 11. 2014 11:49
Re: Když se chce...
Nejvíc disliků tu máš ty.
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2014 15:53
Re: Když se chce...
Zkušených palcovačů tu pár je, takže lajky a dislajky je třeba brát s nadhledem... ;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 15:58
Re: Když se chce...
Však ať si každý poslouží, diskuznímu příspěvku samotnému to nijak neubere ani nepřidá. Je mnoho těch, co se raději schovají za palec, než aby nějak rozumně diskutovali... ;-)
Když se tak kouknu na "výsledek", sešlo se nám tu 5 palcátů bez chuti diskutovat >:-[]
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 10:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:43
Re: Když se chce...
Dnes je velmi nepravděpodobné, že ten, kdo ani nemá internet, se půjde podívat do nějakého salonu na nové vozidlo.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 10:53
Re: Když se chce...
Pokud mají autosalon daleko a vybírají do 2 km od bydliště, tak to není problém Fiatu. Takový člověk nebude mít ani přehled o autech, takže nebude vědět, co to ta 500 je... S mými 4 Fiaty jsem až takový problém neměl, pokud budu hodnotit ty, které jsem měl jako nové, tak problémy vůbec žádné.
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:06
Re: Když se chce...
Pokud by měl někdo vůbec uvažovat o Fiatu, měl by mít servis ve vzdálenosti, do které je schopen tu nádheru odtlačit ručně.

Vyzkoušej si taky jiná auta, ne jenom čtyři prastaré Fiaty. Ať máš taky možnost srovnání.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:07
Re: Když se chce...
To už jsou ty tvoje argumenty? Jaké prastaré Fiaty máš na mysli? >:D
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:11
Re: Když se chce...
Nemám zájem se tu handrkovat s nějakým Fiat ultras. Chci taky normálně diskutovat. Řekl jsem před tím, že auto je to moc pěkné, ve skutečnosti jediný Fiat, co se mě líbí. Ale že bych si ho nepořídil, protože je předražený a nekvalitní.

Nevím, proč se chováš jak fanatik a co ti pořád vadí.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:15
Re: Když se chce...
Já se chovám jako fanatik? Víš vůbec, co to slovo znamená? >:D
Píšeš zde o tom, jak nekvalitní to auto je a já se ptal, jak jsi na to přišel? Znovu se tě zeptám, jaké zkušenosti s Fiaty a jejich servisem máš?
Co mi vadí? Trollové jako ty.
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:17
Re: Když se chce...
Prostě ne, žádna sebereflexe, nic. To že je Fiat nekvalitní je fakt. Nevím co na tom zpochybňuješ. Stejně tak jako Francouzi a Dacia. Ale klidně si to pořiď, tvůj úděl ;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:20
Re: Když se chce...
Díky za schválení >:D Na fakta kašli, pojď na ty argumenty, zatím z tebe nic kloudného nevypadlo. Tvou zkušenost z P306 už známe, máš ještě nějakou?
Sebereflexe v diskuzi s tebou jaksi není potřeba.
Avatar - Petrolhead_CZ
17. 11. 2014 15:02
Re: Když se chce...
maros je pablb, který žije na vlně předsudků a nikdy nepodložených stereotypů, neztrácej s takovými ubožáky vůbec čas ;-) nech ty VAG chudáky, ať si žijí ve své naivní škatulce, ve které jsou VW produkty bezchybné. Každý ví, že jediné, co se jim dostává je šeď, nuda a sterilita a časté návštěvy servisů, které tak rádi tutlají.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 15:12
Re: Když se chce...
O marosovi si iluze nedělám, není to první a ani poslední "kvalitní" diskuze s ním. Někdy je to jako házet sviním perly. Z absence argumentace viní druhé, přitom sám nic neukázal...
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:26
Re: Když se chce...
Aha, Fiat je nekvalitní? Je to FAKT? Zvláštní, že když si promluvíš s mechaniky nezávislých servisů a zeptáš se na Fiat, tak vesměs dostaneš stejnou odpověď - no problem >:-[] >:-[]
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:29
Re: Když se chce...
Neboj dostane se ti odpovědi, že to tak je a basta... Možná dotyčný žije v době starého Tipa, to by se dalo v rámci možností pochopit.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:31
Re: Když se chce...
už mám dislike >:-[] >:-[] >:D
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:36
Re: Když se chce...
palcát má dneska svůj den a podívej jak se to množí >:-[] :yes: Koukni na počet diskutujících a je ti jasné, že si musíš palce dávat i ty sám.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:46
Re: Když se chce...
dokážu ti, že já si dislike nedal, hned si šupnu like >:D ... EDIT - aha, ono už to nejde >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 12:00
Re: Když se chce...
Tipo už bylo fajn.. to je tak spíš doba Ritma.
A ještě převážně těch, co byly oupený hodně lacino.. už stáli v autobazaru v Itálii nebo Něěmecku u plotu a byly původně určený k demolici...
;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 12:03
Re: Když se chce...
Tipo ještě považuji za vůz z doby, kdy se Fiat hledal. Samozřejmě zde bylo právě mnoho těch dovezených, i já jedno takové měl, ale na základě ojetiny nebudu dělat nějaké závěry o kvalitě celé značky ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:28
Re: Když se chce...
ok, když chceš normálně diskutovat - tak na základě čeho už dopředu víš, že 500X je nekvalitní, když se ještě ani neobjevil na trhu? Žeby nějká vizionářská schopnost? Nebo ti to pověděly karty?
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:29
Re: Když se chce...
Přece podle znaku na kapotě >:-[]
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:34
Re: Když se chce...
Ok, nemůžu to vědět u tohoto konkrétního modelu. Ale, je tu něco jako logika. Pokud například Fiat vyrobil deset nekvalitních modelu v řadě, s velkou pravděpodobností bude šunt i ten jedenáctý.

Můžu se samozřejmě mýlit,... jsi spokojený?
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:36
Re: Když se chce...
Klidně těch deset nekvalitních modelů jmenuj a napiš i v čem jsou nekvalitní. A nezkoušej sem tahat Uno....
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:43
Re: Když se chce...
výborně. Tak teď ještě vyřešit ten šunt. Když se podíváš třeba na statistiku spolehlivosti ADAC, tak Panda je 2007-2012 buď + nebo ++ a F500 se z 2008 - vyšvihl postupně až k ++ v roce 2012. Co pak říká tvoje logika >:-[] ?
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:51
Re: Když se chce...
Víš jak. "Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval." WCh
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:54
Re: Když se chce...
ok, tak jaké máš své vlastní statistiky v rukávu, na základě kterých dokážeš obhájit svůj názor, že Fiat je "šunt"?
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:56
Re: Když se chce...
Zatím každý, kdo měl Fiata(a komu jsem mohl důvěřovat, že není dealer nebo ultras,.. jak Grifith). Tak říkal, že je to šunt na entou a že by do Fiatu už nešel. Taky jsem chvilku jezdil ve starším Puntu a to bylo peklo.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:58
Re: Když se chce...
Vidíš, já znám zase tolik lidí, kteří si Fiaty opakovaně kupují dál, tak co je víc? >:D Punto bylo před nebo po 306ce?
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:06
Re: Když se chce...
Kolik těch známých bylo? A kolik z nich bylo prvním majitelem?

Starší Punto? Fiat vyrábí a prodává v roce 2014 starší Punta? My měli v rodině sametový Favorit a panečku, to bylo peklo. Vyrábí proto Škoda v roce 2014 šunty?
17. 11. 2014 11:52
Re: Když se chce...
ADAC bych sem netahal. Punto a F500 jsou snad nejhorší ve své třídě.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:56
Re: Když se chce...
Ale no tak, "Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval." WCh ;-)
17. 11. 2014 12:06
Re: Když se chce...
S ADACEM jsi začal ty. A pokud by jsi vytáhl nějakou jinou statistiku, tak by to dopadlo podobně. Ale to nic nevypovídá o tom, jak je na tom Fiat dnes. Je docela možné, že dnes patří mezi nejlepší.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:10
Re: Když se chce...
teď jsi mě trochu nepochopil, ale nevadí. Nechme to být ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:24
Re: Když se chce...
Navigation, backup camera/sensor, radio, rough-shifting transmission :-!
17. 11. 2014 12:56
Re: Když se chce...
Jj, s velkým náskokem nejméně spolehlivé nové auto ve státech a navíc životu nebezpečné.
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 20:03
Re: Když se chce...
životu nebezpečné? Asi stejně jako Audi A4 a další... Opravdový průser >:-[] :-!
17. 11. 2014 21:40
Re: Když se chce...
Ano, vzhledem k tomu, že je to nový model, tak je to průšvih.
Avatar - miromen
17. 11. 2014 20:12
Re: Když se chce...
Ono najit tabulku kde by byl na tom Fiat dobře snad ani nejde. Ja sice na tyto tabulky nehraju ale osobně znam par majitelu kteři vlastni nebo vlastnili Fiaty a nepřehanim když napišu že je to hruza. Nejen že se u nich vyskytuji poměrně často zavady ale to jak rychle odchazi spotřebak je na urovni nějakych lowendovych vozu. Navic ani v jednom připadě se nejadna o žadne nadstandardně vybavene vozy spiše naopak.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 12:04
Re: Když se chce...
Kterých deset?
Poslední problematická auta od Fiata byla Rirmo a první Una... už Logo bylo OK.

Za to VW dieselům praská hlava... TSI benzíny se sypou rovnou celý... servisní síť je stejně arogantně povýšená, jako typický zastínce těchto aut - shodou okolností jezdím i Passat diesel z roku 2013... mám najeto asi 70 tisíc kilometrů... a vidím, jak často jsem v servisu, a jak se chová přijímací technik...
A doma mám Fiata Punto 1.2 z roku 2008... co má najeto asi 140 tisíc kilometrů.., a mám s čím srovnávat.
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2014 14:46
Re: Když se chce...
No, "poslední problematická" je docela silné tvrzení. Podobně jako jsi zde vytáhl problematické motorizace VAGu, není bez poskvrny ani Fiat. 1.2 8V ve tvém Puntu - prehistorický, avšak nesmírně zdařilý motor - je vzorem spolehlivosti. Věština ostatních do Punta dodávaných motorizací už na tom ale tak slavně nebyla, ať už šlo o 1.2 16V a její potíže s udržováním otáček, 1.3 JTD a rozvody nebo třeba komprese, 1.9 JTD a např. odcházející vstřikovače, a nakonec 1.9D, která se přes jednoduchou konstrukci neměla co do spolehlivosti čím chlubit.

Tím nechci říct, že by byl Fiat kvalitativně nějak podprůměrný. Ale že se ti Punto z posledních let výroby a s vychytanou starou atmosférou pod kapotou nekazí a Passat 2.0 TDI občas ano, ještě neberu jako nějaký ukazatel spolehlivosti...Mimochodem, my měli v rodině ojeté první Punto 16V a byla to hrůza. Nicméně beru, že už měl něco za sebou.

V tom ADAC, TÜV a podobných statistikách Punta vždy vycházela velmi špatně, ale relevance těchto statistik je opravdu na pováženou, což asi nemusím rozepisovat, takže bych se jimi příliš neřídil.
Avatar -
27. 1. 2015 18:25
Re: Když se chce...
U dvojkových 1.2 16v se měnily vstřikovače Bosch normálně v záruce. Pak byl ten motor naprosto bez problémů, jel podstatně líp než 8v a chlastal stejně. A i těžší Bravu tahl naprosto v pohodě. Jeho život skončil díky těžkému Stilu, kde mu nepomohl ani šestikvalt.
Současné motory FPW jsou naprostá špička a asi by majitelé některých "renomovaných" značek nechtěli vědět, že jejich miláčky pohání motory FPT. Srovnání T-Jet versus TSI v otázce oprávek asi ani nejde statisticky udělat, 1.75 TBi proti 1.8 TSI nebo 2.0 TSI to samé a přitom i proti tomu dvoulitru ta 1.75 jede prakticky stejně. Nafťáky od jakýkoli jiný značky než FPT snad ani nemá smysl kupovat, jsou to vyhozený prachy.

Holt Fiat je automobilka, kterou vedou strojaři - ostatně podívejte se na tu zadní nápravu toho F 500X, která vyjezdila nejmíň 10 titulů v rally a nejmíň 7 na okruzích. To je fakt paráda. Jenomže kdo se na auto bude koukat zespoda, když dneska je pro zákazníka rozhodující jak se připojuje iPod…
Avatar - Petrolhead_CZ
17. 11. 2014 15:06
Re: Když se chce...
Pitomo, Fiat vyrábí v posledních dekádách auta 10 spolehlivější než tvůj slavný VW koncern, někdy do těch servisů vyraž, abys mohl dostat od reality facku, je to tam samý Golf, Passat, Touareg, Audi A4, A3, plno Avantů a jeden seat vedle druhýho. Takový je reálný stav věcí.
17. 11. 2014 15:17
Re: Když se chce...
...zatímco v servisech Fiatu hrají mechanici na schovku, viď?
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2014 15:19
Re: Když se chce...
Petrolhead: Nechci být zlý, ale kolik těch Fiatů se prodalo ve třidách Golfu, Passatu, Touaregu nebo Audi A4 v uplynulých 10 letech? Nebude zakopaný pes zde?
Avatar - Emel
17. 11. 2014 18:28
Re: Když se chce...
Tebe překvapuje, že ve značkových servisech VW je to samé Audi a VW? 8-s
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 19:56
Re: Když se chce...
Po záruce do značkovýho servisu VAG páchne jen opravdu otrlý (resp. spíš nepoučitelný) jedinec, který se rád zbavuje své výplaty jen tak. Vlastně možná právě takhle vzniklo slavné "já na to mám, tak si poskočím, tak si vyskočím ..." >:-[]
18. 11. 2014 11:51
Re: Když se chce...
...zatímco jiné servisy mají akci "Po záruce u nás zadara" a tak se jim klienti jen hrnou, že?
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2014 23:36
Re: Když se chce...
soukromník musí něco předvést, aby ses tam příště vůbec vrátil. Nemá se totiž za co schovat jako autorizovaný servis.
19. 11. 2014 08:54
Re: Když se chce...
Máš recht, Franta Pytlík z garáže s cracknutým VAG a vercajkem z Polska musí za tu podstatně nižší cenu "něco" předvést, jinak by i moulovi, co koupil "Pašíka v dýzlu se zaručeně poctivejma sto dvaceti tisícema na tacháči" v prvním certifikovaném bazaru na planetě, bylo jasné, že za málo peněz hodně muziky prostě nedostane.
Avatar - petr164
6. 1. 2015 12:12
Re: Když se chce...
Normální diskuse neobsahuje hodnocení, které nebylo možno doposud ověřit, protože hodnocené ještě není k dispozici. Proto jsou takoví jako maros k smíchu.
17. 11. 2014 15:14
Re: Když se chce...
Ty první dva odstavce přejdu, ale ten poslední jsi vystihl přesně.
17. 11. 2014 10:28
Vypadá to slibně!
... tahle dvojička Renegade/500X je zdá se solidně udělaná.... tak uvidíme... Věřím že obchodní úspěch se v tomto případě dostaví.... :yes:
Renegade jednoznačně nejlepší v terénu vrámci segmentu, 500X na špici v jízdních vlastnostech na silnici... Každý se svým vyhraněným, autentickým designem.... Tak nějak se to má dělat.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 10:56
Re: Vypadá to slibně!
prekvapil ma skutocne rozdiel aj v svetlej vyske medzi renegade a 500X..... 2 kolka od jeepu ma vyssiu svetlu vysku ako 2 kolka od fiatu a rovnako su na tom aj 4 kolky.... jeep ma vzdy o nieco vyssi podvozok.... co v pripade SUV auta len chvalim pokial ide o jeep....

obe auta maju svoj styl... je jasne vidiet jeepovsku krasnu masku a svetla... a rovnako fiat ma svoj look ktory cerpa z mensej uspesnej 500ky..... jeep je hranatejsi a 500X zase skor vajicko... snad kazdy si vyberie ... kazdemu podla vkusu , otazna bude cena a kvalita... .... tieto obe auta maju urcite velky potencial :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 10:52
No, vypadá to nad očekávání...
takže svůj nákup ještě odložím - ona Alfa ještě rok vydrží.
;-)
Tohle v předokolce bude asi to pravé ořechové... jen jsem zvědat, jak to bude s tou benzínovou 1.6.
To totiž asi bude i motor podle mého gusta.

Jak psal Rohypnol... změnil bych jen to jméno... a možná ještě ruční brzdu bych nechal s lanama - ale to už je moucha, jen tak rýpu.
;-)
Rozbalit vlákno
19
17. 11. 2014 11:30
Re: No, vypadá to nad očekávání...
A ještě asi bude záležet na tom, kolik budeš ochoten zaplatit. Nacpat do auta techniku není zase takový problém. Složitější je pak najít zákazníka, který to zaplatí.
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 11:42
Re: No, vypadá to nad očekávání...
v sucasnosti vidim ako zaujimavu volbu v tomto segmente u nas ASX 1,8 DI-D 110KW 4x4 6M ..... za 20 800 eur paradna naloz za tie prachy :yes:

maximalka takmer 200, zrychlenie za 10s, papierova spotreba 5,7L, 442L kufor, razvor na urovni octavie... imidz velmi slusny..... kvalita no problem.... dizajn mne osobne sa tiez paci.... mozno to nie je stylovka ako countryman.... alebo 500X ale z praktickeho denno denneho uzivatelskeho hladiska takato pecka za 20 tacov je kauf aky sa neda odmietnut....

uvidime ake budu ceny 500X vo verzii 4X4.... tie mozu autu pomoct ale naopak ho aj potopit...
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:45
Re: No, vypadá to nad očekávání...
ASX je špatná koupě. Bohužel nesnese naše zasolené zimy, silně rezne podvozek ;-\
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 11:46
Re: No, vypadá to nad očekávání...
musim sa na to spytat v servise najblizsie ked tam pojdem ... mne sa ASX paci ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:53
Re: No, vypadá to nad očekávání...
len sa spytaj...
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:48
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Tak jestli je vstupní předokolka za 425tis. Tak 4x4 bude někde od 650tis(odhad). Fiat potřebuje nutně prachy a tak holí zákazníka kde se dá. Pro mě je ta cena neakceptovatelná, zvlášť za brand jako je Fiat. Pro mě lowecost značku s né moc dobrou hystorii a kvalitou.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:50
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Tak ještě že ta značka nemá dobrou HYSTORII >:D >:D >:D
Avatar - maros
17. 11. 2014 11:53
Re: No, vypadá to nad očekávání...
>:D tak konečně se můžete něčeho chytnout. Blahopřeju :yes: To musí být radosti na pískovišti.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 11:54
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Jasně, to jen dokonale dotváří skládačku s pojmenováním maros. Nic víc. My se na tvou adresu máme vždycky čeho chytit, to se neboj.

PS. Aspoň pod úvodním příspěvkem uvidím, kolik českých analfabetů sleduje tuto diskuzi >:-[]
Avatar - maros
17. 11. 2014 12:00
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Jsem v pohodě, neboj. Mě nějaký taliánský fantatik nemůže urazit :-!
Avatar - grifith
17. 11. 2014 12:01
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Pořád mluvíš o argumentech a zatím jsi za celou diskuzi ani jeden neuvedl. Kdepak asi bude zakopanej pes, co?
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:10
Re: No, vypadá to nad očekávání...
že ty nevidíš ty argumenty >:D >:D ?
Avatar - grifith
17. 11. 2014 12:13
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Jo, vždyť já mám ty brejle stříklý do italský trikolory >:D
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 11:51
Re: No, vypadá to nad očekávání...
jo jo hYstorie Fiatu v tobě evidentně vzbuzuje hysterii >:-[] >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 12:12
Re: No, vypadá to nad očekávání...
No - to je ale právě důvod PRO Fiata...
Chci předokolku, potřebuju jezdit po Vysočině - ne omračovat na Václaváku... takže mi předokolka se slušnou světlostí a uzávěrkou diferenciálu úplně stačí.
A taková bude levnější než odcházející Yeti... a přitom Yeti nenabízí tu uzávěrku...
A nemá použitelnej benzínovej motor. 1.6 "olejožrout" jde... ale tak nějak dávám přednost benzínu...
I když v nouzi bych i ten diesel zkousnul... ale pak protis obě stojí dvě 1.6... z nichž ta italská je prokazatelně lepší.
I když ne o moc.
Avatar - maros
17. 11. 2014 12:19
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Ta uzávěrka diferenciálu.. je opravdová, nebo je to řešeno přes ESP kdy se záměrně přibržduje rychlejší kolo?

Podle mě, to bude druhá varianta. Neříkám, že je to nutně špatně, nikdy jsem to nezkoušel. Jenom se ptám, zda s tím má někdo nějaké zkušenosti?
Avatar - maros
17. 11. 2014 12:27
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Už to vidím v článku "Posledním je All Weather, podporující trakci za pomoci elektronické náhražky závěru předního diferenciálu.". Takže je to náhražka přes ESP.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 12:51
Re: No, vypadá to nad očekávání...
jo, je to elektronika... ale nemám s tím žádný problém.
Jasně, pro cestu napříč Afrikou se to nehodí... přehřeje se to a přestane to přibržďovat.
Ale pro občasný rozjedz s jedním kolem na ledě a druhým zapadlým ve sněhu je to úplně v pohodě.
Najezdil jsem s tímhle systémem hodně... v Land Roveru Freelander - a bylo to úplně v klídku.
Jen při blbnutí na sjezdovce to začalo smrdět...
>:D
Ale pořád to fungovalo.
Avatar - Emel
17. 11. 2014 18:43
Re: No, vypadá to nad očekávání...
Přeju šťastnou ruku, tohle nevypadá špatně. Místo brazilské atmosféry bych určitě vyzkoušel to turbo, život je krátký a je potřeba občas odložit opatrnost a udělat si radost ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:21
Italské steroidy
Pokud se podíváme na německou obdobuu - Mini 5D - tak opravdu můžeme jásat v davu, jak to Fiatu vyšlo. Ono je totiž zvětšování a zvětšování.

Zatímco 500X vládne přirozeným šarmem, linie jsou nenásilně harmonické a vůz nikde "nepřetéká" ani "nechybí", tak Mini 5D je doslova estetickou pastí [odkaz] .

Je skvělé, že Italské steroidy byly použity ve správné míře. Fiat 500 je nádherný, Fiat 500X je ovšem taktéž nádherný, zvenu, zevnitř. Bravo :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - maros
17. 11. 2014 12:24
Re: Italské steroidy
Už zase :-| .. to čteš nějaký Italský pamflet, nebo to tvoříš sám?
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 12:29
Re: Italské steroidy
Jak už zase? Já už tady někde porvnával 500 s Mini? A já zapomněl, ty jsi přeci vizionář >:-[]
Avatar - maros
17. 11. 2014 12:32
Re: Italské steroidy
Myslím tím ty obraty, jak z reklamní brožůry

"vládne přirozeným šarmem",
"linie jsou nenásilně harmonické",
"Fiat 500X je ovšem taktéž nádherný, zvenu, zevnitř. Bravo"

:-O
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 13:42
Re: Italské steroidy
Reklamní brožura? Na to nepotřebuji reklamní brožury, každý soudný člověk se přeci podívá a vidí sám >:-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 12:25
Re: Italské steroidy
bohuzial mini uz davno nie je ( minimalne po stranke dizajnu ) to co kedysi .... alec issigonis sa musi v hrobe obracat ked vidi co sa s mini dnes deje...

renegade sa mi paci viac ako 500X ale bez hanby priznavam ze 500X je rozhodne krajsia ako tie rozne derivaty od mini .... u 500X aspon citit eleganciu a jednoliatost celku.... da sa povedat ze fiat to zvladol so ctou... akurat mne sa viac pacia hranatejsie SUV s vacsou maskou a istejsimi tvarmi.. preto ten renegade... ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2014 19:05
Re: Italské steroidy
Slovo "Bravo" bych ve spojení s Fiatem radši moc nezmiňoval... >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 19:52
Re: Italské steroidy
Proč? I pohledem zpět bych řekl, že to byl poměrně úspěšný model. A rozhodně velmi pohledný. Celá trojice Bravo-Brava-Marea jsou dodnes krásná auta, navíc s 1.6 nebo v dieselu byla i vcelku spolehlivá.
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2014 20:47
Re: Italské steroidy
No mně spíše přišlo na mysl Bravo poslední, ze kterého ve Fiatu asi příliš radosti neměli a jehož výroba před nedávnem skončila bez nástupce. ;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 20:52
Re: Italské steroidy
A přitom šlo o model s typicky skvělým italským designem a velmi dobrou i pokrokovou technikou.
Avatar - maros
17. 11. 2014 21:07
Re: Italské steroidy
.. to víš že jo >:-[]
Avatar - grifith
17. 11. 2014 21:21
Re: Italské steroidy
Kde máš argumenty? :-!
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:19
Re: Italské steroidy
jenže byla jen varianta HB, což je první minus. Jinak podle mě povedený model, nevím, kde byl zakopaný pes. U Stila jsem to vcelku chápal. Přestože bylo vzhledově povedené, tak hra na Golf po italsku, francouzsku zkrátka obvykle nevyjde. Bravo II ale mělo nádherný design, i za dalších 10 let se za ním rád ohlédnu.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 21:26
Re: Italské steroidy
Ano, absence další karosářské verze byla výrazným krokem zpět a určitě by kombi dokázalo přilákat více zákazníků. Bohužel, nikdy na něj nedošlo. Zbytek auta byl opravdu konkurenceschopný.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:15
Re: Italské steroidy
Bez nástupce? Vždyť nový kompaktní Fiat se bude od roku 2016 vyrábět v Turecku. Nabízet se bude hatchback, sedan i kombi :-!
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 12:35
hra detailov
500X [odkaz]
renegade [odkaz]

aj v tomto ma viac uputal renegade ;-)

je zaujimave ako su tie auta odlisne a pritom maju k sebe tak blizko :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
17. 11. 2014 12:37
Re: hra detailov
Proč ne, mě však více upoutala "klasika" u Fiatu ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 12:46
Re: hra detailov
priznam sa ze aj to ciachovanie budikov 20 -40 - 60 .. je mi blizsie ;-) ale to je vec vkusu.... samozrejme
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2014 17:10
Další král třídy?
FCA zatím nešlápl vedle, tak doufám, že mu to vydrží.
Letošní rok v Evropě F500 +16% ( nechápu), F500L +37%, tak snad Jeep s F500X neporuší tradici :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
17. 11. 2014 18:31
Re: Další král třídy?
Fiat nešlápl vedle zejména proto, že nešlape radši vůbec ;-)
17. 11. 2014 18:46
Re: Další král třídy?
Já jsem nepsal o Fiatu ale o FCA. Ano Fiat moc novinek neuvádí, ale když ano je to trefa do černého. Asi mají spočítáno co se víc vyplatí...Jen doufám, že je kobečně na řadě Alfa...
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 19:50
Re: Další král třídy?
Není, o 500L living se dveře zrovna netrhly. Ale vzhledem k tomu, že to beztak byl pouhý derivát naopak velmi úspěšné 500L, tak se dají přivřít oči.
Avatar - dal
17. 11. 2014 17:10
Nevím proč,
ale FIAT je pro mne synonymem malého pohledného auta a ke koupi něčeho většího než Punto mne asi nikdy nepřesvědčí.
Podobně jako Korejci s auty větší než nižší střední a Francouzi s auty větší než střední třída.
Třeba trpím předsudky ale u všech co jsem jmenoval by měla být výroba zaměřena na designově zajímavá a cenově dostupná auta, jinak jsou jejich snahy odsouzeny k nezdaru. Ostatně jak dokazují neúspěchy Croma, Marea, Optima. Grandeur, Genesis, C6, Latitude, 605, 607 atd.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 17:39
Re: Nevím proč,
tak ono v usa je optima velmi uspesna... iny kraj iny mrav , taky passat zase v usa nie je ziadny trhak .... proste kazdy trh je iny ;-) ... samozrejme my to vidime po svojom a ako europania berieme nas europsky trh inak, je to logicke.... ale z celosvetoveho pohladu je napriklad prave spominana optima pre kiu velmi uspesny model :-)

PS: buduca generacia optimy by mala mat v eu aj kombik

v europe ma najviac mrzi rezignacia klasickych eu vyrobcov na auta vyssej strednej triedy ( uz len s velkym smutkom spominam na casy 605ky 607micky C6tky XM , safrane, Vel satisu ... pripadne oplu omega ci signum a podobne ) ... priznam sa ze pred par rokmi by som netipoval ze tolko europskych vyrobcov sa na auta vyssej strednej triedy v eu doslova vykasle..... to je totalna rezignacia ... vcelku ma to sklamalo ;-\ ...

predsusky ma do istej miery kazdy .... kazdemu sa niektore znacky pacia a niektore nechce za ziadnu cenu... aj o tom sme my ludia... nie sme stroje predsa ;-)
17. 11. 2014 17:49
Re: Nevím proč,
první generace cromy nebo marea že byla propadák? myslím že za takový prodeje by byl fiat dneska hodně rád..
Avatar - idam.i
17. 11. 2014 19:02
Re: Nevím proč,
No Croma bola celkom prepadák.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2014 20:40
Re: Nevím proč,
myslíš?
Když sečetš s Lancií Themou, Saabem 9000 a vlastně i Alfou 164, tak se určitě "zaplatila"..
A dala světu třeba diesel s přímým vstřikem nebo turbodmychadlo s variabilní geometrií...

;-)
Avatar - Emel
17. 11. 2014 18:51
Re: Nevím proč,
Ono se to posouvá s tím, jak se auta zvětšují. Ta 605 myslím nebyla vyložený propadák, stejně jako R25 nebo XM. Jen tak na okraj, v téhle třídě to VW nikdy nezkusil, úspěchy Opelu končí s Omegou a Ford na poslední Scorpio asi taky nevzpomíná s láskou...

Peugeot dokázal s 508 představit důstojného zástupce ve střední, Renault a Citroen jsou na tahu...

Co se Fiatu týče - v kompaktech býval Fiat slušným hráčem, jen na to už dlouho kašle.
Avatar - idam.i
17. 11. 2014 19:04
Re: Nevím proč,
Trúfam si tvrdiť,že R25 bol velký úspech.
Avatar - Emel
17. 11. 2014 19:29
Re: Nevím proč,
Ve srovnání s ostatními jmenovanými je R25 starší, pak následoval ještě Safrane, který už se tak dobře neprodával... ne že by to bylo špatné auto. Známí pár 25 vystřídali, včetně Bacarry, tehdy samozřejmě ojeté... a technicky to bylo hodně zajímavé a výjimečně dobře vybavené auto.
Avatar - dal
17. 11. 2014 21:45
Re: Nevím proč,
Zkusil to s Phaetonem a dopadl také neslavně.
Avatar - Emel
17. 11. 2014 22:22
Re: Nevím proč,
To ne, Phaeton je ještě o třídu výš, na podvozku tuším Bentley Continental. Až teď se diskutuje o tom, že by příští generace mohla být menší.

PS: najdi si Phaeton na wiki... je to docela sranda :-)
Avatar - Emel
17. 11. 2014 18:41
No, hm... bravo :-)
Jo, dobře... nejsem fanouškem 500X a 500L a 500XL. Ale objektivně musím Fiat pochválit - technika na úrovni, exteriér v rámci možností daných retro zadáním fajn, interiér nápaditý bez velkých přešlapů (třeba kliky dveří se mi nelíbí, ale to je detail), jízdní vlastnosti zřejmě nad očekávání dobré...

Zdá se, že devítikvalt možná nebude nejlepší volbou... a jakkoli obvykle nefandím SUV v předokolce, v tomhle případě beru 1.4T-Jet...
Rozbalit vlákno
8
17. 11. 2014 18:49
Re: No, hm... bravo :-)
No já bych XL vyřadil....to je opravdu velká obludka...
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 19:43
Re: No, hm... bravo :-)
ziadne 500XL nie je...len tak medzi nami... predlzena verzia modelu 500L sa vola 500L living ;-) [odkaz] ;-)
Avatar - dal
17. 11. 2014 21:52
Re: No, hm... bravo :-)
Auto je mi celkem sympatické ale stejně by jsem si jej nekoupil. Nevidím jeho světlou budoucnost, hlavně k vůli znaku na kapotě.
Ze stejného důvodu bylo SX4 úspěch a totožné Sedici propadák. Když Fiat, tak malé auto!
Avatar - grifith
17. 11. 2014 22:05
Re: No, hm... bravo :-)
Z těch velkých už jaksi není co vybírat .... :-!
17. 11. 2014 22:49
Re: No, hm... bravo :-)
Jasně, lepší je koupit si nějakou šunku se správným znáčkem. ;-)
Avatar - dal
18. 11. 2014 13:07
Re: No, hm... bravo :-)
Tak mi uveď jiný důvod proč se SX4 kupovala a Sedici ne.
18. 11. 2014 15:35
Re: No, hm... bravo :-)
Protože takový auto lidi od Fiatu prostě nechtěli, dokonce ani sami italové. Sedici bylo velikostně a cenově srovnatelný s F500l, který se prodává dobře. Nebylo to velikostí a cenou auta, jak se snažíš naznačit. Lidi v Evropě prostě badge engineering moc nemusí a nechtěli Suzuki od Fiatu.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 11. 2014 20:24
Re: No, hm... bravo :-)
Přesně tak... pořád to bylo Suzuki... tak proč kupovat "kopii"?
V očích většiny zákazníků.

Tohle je ale skutečně Fiat. Takže nevidím problém...

;-)