Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Shelby GT350 Mustang je tu oficiálně, má přes 500 koní

Nový Shelby GT350 Mustang dostane nejvýkonnější atmosférický motor v historii automobilky Ford.
Zpět na článek
18. 11. 2014 11:27
18. 11. 2014 11:32
18. 11. 2014 11:56
18. 11. 2014 11:44
18. 11. 2014 19:52
18. 11. 2014 20:07
18. 11. 2014 21:51
18. 11. 2014 22:14
18. 11. 2014 13:39
18. 11. 2014 17:23
Avatar - Magister
18. 11. 2014 11:27
Odhalen!
Parádní... úplná Eleanor. Každému, kdo má rád auta, se musí při tom pohledu srdce rozbušit!
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2014 11:58
Re: Jen 500 koní?? POŘÁT MÁLO !!
jj
NA CHORVATSKÝHO ELEKTRORAKEŤÁKA [odkaz] FURT NEMÁ !!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Magister
18. 11. 2014 12:20
Re: Jen 500 koní?? POŘÁT MÁLO !!
Tady ale není řeč o kuchyňských spotřebičích :-) , i když nic proti nim.
18. 11. 2014 11:30
Pro milovníky Mustangů...
...jedna z nejdůstojnějších variant všech dob.

Tou dírou vpředu bude žrát málý děti.... :-) , čelní pohled brutál.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
18. 11. 2014 11:32
Správny krok
Toto je rozhodne správny krok vo vzťahu k tým, ktorí boli rozladení, že aj legendárny pony car downsizuje. Atmosférický veľkoobjemový benzín s 500+ PS je správna protiváha štvorvalcového Ecoboostu; priznám sa, že ako vrchol som skôr čakal fúkanú verziu doterajšieho najsilnejšieho 5,0 V8 a Ford milo prekvapil, že ten výkon dostal klasickou cestou. :yes:
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2014 11:43
Re: Správny krok
člověka by zajímalo jak to zrychlí v přímce, motor je na pochvalu :yes:
Avatar - Magister
18. 11. 2014 11:44
Re: Správny krok
Tak pořád tam je do budoucna možnost prsknout turbo nebo kompresor, což se asi stane. Jak základní, tak tento V8 budou parádní a téměř nesmrtelné.
Avatar - Atlis
18. 11. 2014 11:56
Re: Správny krok
GT350 určite nie je vrcholom ponuky. Ak to nebude GT500, tak možno Mach 1?
Avatar - Barrichello
18. 11. 2014 11:44
Jo
tahle verze vypadá docela zajímavě, ač jinak se mi ten novej model v základu moc nelíbí
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
18. 11. 2014 19:52
Re: Jo
Tak ste to nakoniec dokazali !!! >:D
Sice nejakych vyse 10 rokov po nas, ale predsa: cca 100 koni a 100 Nm / liter objemu ! >:D :yes:
...hmmm...a my tu v EU koli kadejakym Bruselskym debilinam musime motory zmensovat a fuuuukat :-(
Avatar - Barrichello
18. 11. 2014 20:07
Re: Jo
My už sme to dokázali dávno - Chrysler 2,7 V6 vs VW 2,8 V6 - 203 vs 193 HP
Cadillac 3,6 V6 311 HP vs 300-305 HP u VW 3,6 FSI, MB E350 nebo BMW 535

Dále 717 HP z motoru 6,2 V8 Hellcat atd atd

To nemluvím o tom, že takové OHV HEMI žere stejně jako DOHC BMW či Porsche >:D
Avatar - AUDIRS6
18. 11. 2014 21:51
Re: Jo
hovorim o atmo motoroch ;-)
aj nasa V6 2,8 FSI mala 220 PS pred tym, nez sa vybrala do dochodku
3,2 V6 FSI mala 270 PS a 330 Nm...

u vas ziadna atmosfera nemala doteraz ani 100 Nm na liter - o tom to je - toto je o motorarskom umeni. A to neidem vytahovat Japoncov a Ferrari ;-)

No ale ako myslis, ak sa ti zda byt vtipne hadzat mi tu 717 HP z motoru 6,2 V8 Hellcat - teda motor s kompresorom, tak je to zase klasika - jablka a hrusky.

Nahanat vykon objemom, to vie kazdy - pre US cary typicke, ale Medo to tak robil tiez, lenze on aspon dosiahol tych 100 Nm na liter z tej atmosfery, vy nikdy !

...az teraz ;-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2014 22:14
Re: Jo
Zásadní problém byla cena německých auta a slavné odstupnování.
Takže Superb I za 950 000 kč měl těch slavných 193 HP, zatímco Sebring 2,7 V6 za 990 měl těch 203.
Superb II měl 260 HP zatímco obyčejný chrysler 200 3,6 měl 290 HP. Atd.

O Cadillacu sem už mluvil, 3,6 je atmosféra a v takovém roce 2008 nikdo výkonější atmosféru o objemu 3,5-3,6 nedělal z němců.

6,4 atmosféra má 470 HP, Seville s 300 Hp byla poč. 90.let nejvýkonněšjí sedan s pohonem předních kol atd.
18. 11. 2014 13:39
Nelze jinak
Paráda Ford :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 17:23
bral by som
asi by som si ho aj kúpil keby že je moje bankové konto v inej sfére ;-\ ach tie s.....é peniaze
Rozbalit vlákno
0