Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A7 Sportback h-tron quattro: Čtyři kruhy na vodík

Audi představí v Los Angeles vedle konceptu A9 také Sportback A7 coby plug-in hybrid s vodíkovým pohonem.
Zpět na článek
18. 11. 2014 14:53
18. 11. 2014 14:53
pretizeni el. site
tahle vsuvka v clanku je dost usmevna, podivejte se jak energeticky narocne je vyrobit vodik (jakykoliv zpusob), a ostatne na co myslite ze funguji cerpadla na benzinkach, ne krecci v kolecku jej fakt nepohani, takze pokud vypadne elektrina treba diky pretizeni, tak si na benzince nacerpate tak mozna vodu z petlahve, ale z tankovaciho stojanu zhola nic

a neznam benzinku kde by meli generatory pro vyrobu elektriny z paliv co skladuji k prodeji, takze ani z vodiku to u benzinek asi moc nehrozi

vodik pro provoz je vhodnej preba pro hromadnou dopravu, tam by mohl slouzit jako naraznik prave pro chvile kdy je elektriny moc, proste by se tech prebitku vyuzilo pro vyrobu vodiku jako skladky na energii, pro osobni dopravu je to ale pri soucasnem stavu technologii nesmysl
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2014 15:47
Re: pretizeni el. site
Separace vodíku ze vzduchu sama o sobě náročná není, pokud ale už máš technologii na dělení jednotlivých prvků obsažených v atmosféře, pak separuješ vše a to už náročnější je. Přesto to není vůbec plonková cesta.
18. 11. 2014 17:56
Re: pretizeni el. site
Pokud budeš potřebovat pro průmyslovou výrobu ohromné množství elektrické energie, nebo třeba i tepla, či CO2, postavíš si vlastní elektrárnu, nebo se vhodně napojíš. Odběr bude také snazší předvídat a třeba i přizpůsobovat. To jsi někde jinde.

Čerpací stanice nevyrábí elektřinu lokálně, protože je snadno dostupná a asi jim to nedává smysl. Jinak pořád existují manuální pumpy. I když pro auta je budeš v civilizaci těžko hledat, protože máme všude elektřinu a poptávka je velká, takže se čerpadlo se stojanem zaplatí. To jen ukazuje, jak jsme na elektřině závislí. Bez ní je ti například platební karta, nebo lednice k ničemu.