Novinky
Pretoze Toyota (a Honda) potrebuju ukazat ostatnym, ze auto, ktore stretnes na ceste, je INE ako 50 milionov inych aut - pretoze ma uplne novu technologiu, ktoru chcu ukazat a predstavit.
Preto Prius a Insight vyzerali ako vyzerali.
A to iste sa tyka zakaznikov - skratka auto sa stava nastrojom vyjadrenia postoja. Pouzivam technologie zajtrajska, mam na to a svoje prachy davam do buducnosti.
Preto Prius a Insight vyzerali ako vyzerali.
A to iste sa tyka zakaznikov - skratka auto sa stava nastrojom vyjadrenia postoja. Pouzivam technologie zajtrajska, mam na to a svoje prachy davam do buducnosti.
Jako vážně? Ať se dívám zepředu, zezadu, z boku, zevnitř, zvenku...Tohle je přímo zvěrstvo. 😲
Že Toyota už léta není schopná vyprodukovat skutečně pěkné auto, na to jsme si již v Evropě tak nějak zvykli, ovšem toto je skutečná obludka... 😒 8-s :no: :no: :no:
Tebe asi unika vyznam slova pokrok.
Mozno ti uslo aj to, ze prvy mobil stal viac ako pevna linka, ze prve plazmy stali x-nasobne viac ako dnes...
Ale tebe uz uniklo tolko konceptov, ze toto len malokoho prekvapi.
Mozno ti uslo aj to, ze prvy mobil stal viac ako pevna linka, ze prve plazmy stali x-nasobne viac ako dnes...
Ale tebe uz uniklo tolko konceptov, ze toto len malokoho prekvapi.
pokud by takhle měla vypadat motoristická budoucnost, tak už si asi nikdy nekoupím nové auto. Tohle nejvíc připomíná koncepty Mitsubishi z filmů s Jackie Chanem 8-s .
Taky nechápu proč každé eko auto musí být hnusný. Prius, Isight, Leaft teď tohle.. Fuj, ale asi to odráží kdo to navruhuje a pro koho >😁
Já taky nejsem nijak z designu nadšený, ale to je proto, že jsem Evropan. Věřím, že v Asii to auto nevnímají vizuálně tak kontroverzně jako my. Na druhou stranu sem rád, že je takové, protože Toyota tak prostě vychází z vlastní kultury a obecně v globalizovaném designu značek zůstává dostatečně čitelná. Vezměte si Prius, to je příkladně škaredé auto v oku evropana, ale každý ho zná, každý ví, že to je ta hybridní Toyota. No a o tomhle autě bude každý na první pohled vědět, že to je ta vodíková Toyota, protože tím že je ten design tak kontrovezně vnímaný na konzervativnějších trzích, bude opět snáze zapamatovatelný. A díky tomu bude z japonského designu globálně známé auto ať se nám líbí, nebo nelíbí. A navíc tyhle divně vypadající auta musí být čitelná, protože jsou zástupci alternativních pohonů, které se snaží rozšířit, takže na parkovišti zapadnout není cílem. Prostě aby každý viděl/věděl, že je to vodík od Toyoty (z Japonska).
Pro vodíková auta zase tak úplně běžná pravidla neplatí - kvůli úplně jiné architektuře šasi mohou mít doslova obrovský interiér i při relativně malých rozměrech. Uvnitř bude Mirai obrovské, stejně jako je Honda FCX.
Pokud se chtěli odlišit, tak měli udělat kosmi design, který přeskočí dvacet let dopředu a ne Liazku s pluhem.
Musíš taky brát v úvahu, že je to vůz vyšší střední třídy, už to samo o sobě je "zárukou" vysoké ceny. Ten vodík navrch zase tak drahý není. 😉
Já ti nevím. I asijský design v sobě umí mít lehkost, přirozenost a eleganci, která evropskému oku lahodí, která lahodí většině očí na celém světě. Tohle vypadá jak karikatura na Peugeot v jeho nejhorším období, prostě co největší nasávací otvory, co nejmasivnější blatníky... už tomu chybí jen GT křídlo. Docela by mě zajímalo, co na to říkají Japonci.
Jo, pokrokove to urcite je, jak designem, tak technologiemi. To je ale tak vsechno. Kdyz stojis na pokraji propasti, tak je obcas lepsi udelat krok dozadu, nez se do ni po hlave vrhnout...
Vzhledove je to mozna nejodpornejsi auto, co kdy kdo vyrobil a to jak zvenku, tak zevrnitr. Vodikovy baterky a k tomu ctyrvalcovej bzucak, no taky parada. Cena je nechutne vysoka a presto bude Toyota na kazdym kousku tratit miliony. Ale holt kdyz pokrok, tak pokrok 8-s
Vzhledove je to mozna nejodpornejsi auto, co kdy kdo vyrobil a to jak zvenku, tak zevrnitr. Vodikovy baterky a k tomu ctyrvalcovej bzucak, no taky parada. Cena je nechutne vysoka a presto bude Toyota na kazdym kousku tratit miliony. Ale holt kdyz pokrok, tak pokrok 8-s
Plne suhlasim. Ako sa odlisit od tuctovych aut? Designom. Pri Priuse to funguje od roku 1997. Preto je Toyota vo svete nr.1
Jo, nektery "pokrokovy" auta mi fakt prijdou, jako by chteli designeri udelat radost vizionarum z minulosti a ukazat jim, ze se svymi koncepty trefili.
Vidím to úplně jasně... sedím v tomhle autě... skrz nejodpudivější volant tohoto století se dívám na - ne, neuhodli jste, ne na nejodpudivější budíky století, ale na jakousi křivou lištu. A říkám si - proč, bože... proč?
[odkaz]
Slovy klasika... je to běs........ je to běs!
[odkaz]
Slovy klasika... je to běs........ je to běs!
Tohle neberu. Prius je "jiný", ale ne ošklivý. V současné generaci mi dokonce přijde relativně pěkný. A člověk na něm vidí, že jeho cílem je hlavně aerodynamika a tím i ekologie...Mimochodem, ten z 1997 byl celkem tuctový.
Tohle je ale jen odporné. Neuvěřitelně chaotická změť tvarů, nárazník jak ze supersportu...co to má do háje být?
Tohle je ale jen odporné. Neuvěřitelně chaotická změť tvarů, nárazník jak ze supersportu...co to má do háje být?
Nebo prostě zkouší najít něco, co tu ještě nebylo... jenže ono už tu skoro všechno bylo... a to co tu nebylo tu nebylo z nějakého důvodu 😉
hmmm tady se asi neshodnem, z venku jeste budis, ale zevnitr? ja v tom vidim disti odflaknutou praci a popravde v tom vidim materialy a zpracovani jake jsme videli v 90 letech s doznivanim na prelomu stoleti
[odkaz]
nevim proc, ale pri pohledu na toto, si vybavuji 8bit pocitace 8-s ten stred volantu vypada jako by ho uplacal z plastu nekdo doma ve formicce, a proc tam musi bejt tolik displayu a kazdej v jine grafice?
[odkaz]
nevim proc, ale pri pohledu na toto, si vybavuji 8bit pocitace 8-s ten stred volantu vypada jako by ho uplacal z plastu nekdo doma ve formicce, a proc tam musi bejt tolik displayu a kazdej v jine grafice?
Audi usedle, o nicem, Toyota hooodne divoka a jako design vitez mi z dnesni trojice prijde asi Hondacke FCX. Technicky asi take, dojezd skoro dvojnasobny oproti Toyote
co je na tom pokrokove ked to stoji 1,4 mega? pokrokove auto by to bolo keby to stalo polovicu.... v praxi teda uprimne povedzme si to takto -- nulovy pokrok ... nedostupny pokrok nie je pokrokom....
Toyota je #1 proto, že vyrábí obyčejná spolehlivá auta pro obyčejné lidi a má silnou pozici v celém světě. Extravagantní design nikdy nebyl pro mainstream.
Prius I byl designem tuctové auto. Prius II je velmi zdařilou evolucí těch původních tvarů, podařilo se odladit detaily a dát tomu jiskru... ale zase, nic tak výjimečného to není, Priusy se nekupují kvůli designu... v první generaci bych skoro napsal, že se kupovaly navzdory designu.
Prius I byl designem tuctové auto. Prius II je velmi zdařilou evolucí těch původních tvarů, podařilo se odladit detaily a dát tomu jiskru... ale zase, nic tak výjimečného to není, Priusy se nekupují kvůli designu... v první generaci bych skoro napsal, že se kupovaly navzdory designu.
Nechápu, co za lidi tady vyjadřují svůj názor.
Před nedávnem jsem někde četl od někoho z Toyoty, že chtějí přestat vyrábět auta, co vypadají jak domácí spotřebiče a lednice.
No, to se jim opravdu povedlo. Ale nevím, jestli úplně správným směrem.
". Pouzivam technologie zajtrajska, mam na to a svoje prachy davam do buducnosti."
...přeloženo do češtiny: "koupil jsem si Toyotu Auris" >😒]
Před nedávnem jsem někde četl od někoho z Toyoty, že chtějí přestat vyrábět auta, co vypadají jak domácí spotřebiče a lednice.
No, to se jim opravdu povedlo. Ale nevím, jestli úplně správným směrem.
". Pouzivam technologie zajtrajska, mam na to a svoje prachy davam do buducnosti."
...přeloženo do češtiny: "koupil jsem si Toyotu Auris" >😒]
ten pluh tam nie je len pre srandu alebo sokovanie..... ale to by chcelo nieco si o aute aspon vygooglit, a nie iba hned napisat detsku kritiku na vhlad... 😐
Je to tak, ale bez ohledu na vzhled všechny tři počiny vítám, přičemž ty poslední dva o něco více, než ten první. 😉
to je prve a jedine, co ma pri prvom a poslendnom pohlade na tu kreaciu napadlo >😒]
A ked sa to tak vezme, maju toho tiez vela spolocneho😒br /> Tiez je to auto mainstreamu, ktore sa snazi tvarit byt vyssia stredna, tiez to dizajnovo stoji za .... >😒]
Chlapy sorry, aj keby som mal k tomu autu chodit so zaviazanymi ocami - lebo z vonku nech si vyzera ako chce, tak ale vnutri by som podla fotiek asi fakt nevydrzal !!!
Takyto hnus som v aute, ktore ma byt seriovo vyrabane uz dlho nevidel ! 8-s
to si fakt s tym Esperom mozu podat volanty :-! 8-s :no:
A ked sa to tak vezme, maju toho tiez vela spolocneho😒br /> Tiez je to auto mainstreamu, ktore sa snazi tvarit byt vyssia stredna, tiez to dizajnovo stoji za .... >😒]
Chlapy sorry, aj keby som mal k tomu autu chodit so zaviazanymi ocami - lebo z vonku nech si vyzera ako chce, tak ale vnutri by som podla fotiek asi fakt nevydrzal !!!
Takyto hnus som v aute, ktore ma byt seriovo vyrabane uz dlho nevidel ! 8-s
to si fakt s tym Esperom mozu podat volanty :-! 8-s :no:
tie hnusné stredové - digitálne prístroje . To do vyššej strednej podľa mňa vážne nepatrí , stále mi to pripomína nejaké francúzske MPV. Inak čo sa exteriéru týka , keď som videl prvý obrázok tak som si povedal , že je to riaden hnus, ale keď som si preklikal obrázky tak som tomu celkom prišiel na chuť obzvlášť zadnej časti [odkaz] a taktiež chápem , že dizajn toho modelu nie je primárne zameraný na estetičnosť , ale na funkčnosť a minimálny Cx
ze sa auto radi do vyssej strednej triedy... ved razvorom je to uz podpriemer aj na sucasnu beznu strednu triedu... 2780mm je smiesnych uz dnes aj v strednej triede.... si pozrite aky razvor ma BMW3 alebo nove Cecko... pripadne kia optima .... polovica strednej triedy tuto toyotu poraza razvorom na celej ciare .... totalne ju razvorom znicia
vyssia stredna trieda nie je len a len o dlzke auta....ale hlavne o priestore v kabine a teda o razvore.... o to sa tu hra... nie o to kolko vzduchu vozim za zadkom. .. ved sucasny superb ktory je radeny do strednej triedy je od tejto toyoty kratsi len o 47mm kratsi... a optima je kratsia len o 35mm!!! ... tak aka vyssia stedna? toto japonske futuro-auto je dnes stredna trieda... razvorom dokonca uz aj podpriemer v strednej triede.... autor clanku je hodne optimisticky... dlhy vozik s obrovskymi prevismi a podpriemernym razvorom pod urovnou strednej triedy tlacit niekde k XF alebo Ecku ci obrovskej A6 to chce hodne optimizmu ... jedine co tohto japonskeho draka radi do vyssej strednej triedy je samorejme ta neskutocna cena.... dat za tohto ufonca 1,4 mega to musi byt tiez kauf jak bejk...
vyssia stredna trieda nie je len a len o dlzke auta....ale hlavne o priestore v kabine a teda o razvore.... o to sa tu hra... nie o to kolko vzduchu vozim za zadkom. .. ved sucasny superb ktory je radeny do strednej triedy je od tejto toyoty kratsi len o 47mm kratsi... a optima je kratsia len o 35mm!!! ... tak aka vyssia stedna? toto japonske futuro-auto je dnes stredna trieda... razvorom dokonca uz aj podpriemer v strednej triede.... autor clanku je hodne optimisticky... dlhy vozik s obrovskymi prevismi a podpriemernym razvorom pod urovnou strednej triedy tlacit niekde k XF alebo Ecku ci obrovskej A6 to chce hodne optimizmu ... jedine co tohto japonskeho draka radi do vyssej strednej triedy je samorejme ta neskutocna cena.... dat za tohto ufonca 1,4 mega to musi byt tiez kauf jak bejk...
rendlíkovci, můžete kvičet nadšením! Ooops, ona to není kreatura od rendlíku? Nevadí, hlavně že je to kreatura a nemá to pod kapotou diesel 8-s
Teda něco tak naprosto hnusného a pobliozního můžou stvořit jen a pouze asiati. A je úplně jedno, že technika je vysoké úrovni. Promiňte, ale musím jít znova zvracet. Tfuuuj.
kurnaaa, asi si budem musiet dat uz raz za cas aj Ginkoprim - nech mi to lepsie zapaluje :-!
tak teda sorry "vole" >😁 :yes:
tak teda sorry "vole" >😁 :yes:
Nechápu, co za lidi tady vyjadřují svůj názor. - to ako jaaaa ??? 8-s
no neviem, ono je to asi tym, ze som zvyknuty na krajsie veci...
Napr. MiG 35 sa mi vyslovene nepaci >😒] , zato 29 M - to je krasavec :yes:
no neviem, ono je to asi tym, ze som zvyknuty na krajsie veci...
Napr. MiG 35 sa mi vyslovene nepaci >😒] , zato 29 M - to je krasavec :yes:
Jak jakou? Bavime sa o vodiku... Alebo nie? A Active Hybrid je dost fail, oproti HSD od Toyoty.
Prijde mi zvlastne, ze BMW dostane novinku Toyoty a Lexus (zatial) nic.
Prijde mi zvlastne, ze BMW dostane novinku Toyoty a Lexus (zatial) nic.
jakou technologii? Active hybrid od BMW je spojený s plnohodnotnou převodovkou, ne s variátorem. pohon 4x4 u Active hybrid je x-drive, ne přední kola poháněné klasickým motorem a zadní elektromotorem... tak nevím, jestli by si polepšili.
Podla spekulacii by tuto technologiu malo dostat i BMW 😄 V suvislosti s tym mi napada, ze co na to Lexus, ked jeho konkurencia dostane "jeho" technologiu 😐
Nevim, jak moc jdou ty obrovske otvory na kolme a vysoke pridi vstric nizkemu cx.
Jinak ten interier je hrozne zapatlanej (madla dveri, pravy podbeh, kapsa ve dverich, misto kolem repraku... Takhle se promo fotka nedela.
Jinak ten interier je hrozne zapatlanej (madla dveri, pravy podbeh, kapsa ve dverich, misto kolem repraku... Takhle se promo fotka nedela.
...alebo je chyba v tebe a mas dost mainstreamovy pohlad....
toto auto nie je pekne, ale o nejaku krasu u neho momentalne vobec nejde...
toto auto nie je pekne, ale o nejaku krasu u neho momentalne vobec nejde...
Mirai je nádherná, vzrušující a o několik let posouvá automobilový průmysl vpřed. Navíc je pod autem podepsána kvalita značky Toyota. To mi ten Prius v garáži jedním článkem zestárnul o deset let!
Tady vidíte auto roku 2015, které jednou překoná opět jenom... Toyota!