Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat s největší pravděpodobností opustí počátkem příštího roku ruský trh

Podle údajů stránek industrywee.com by měl Seat 1. ledna 2015 opustit ruský trh. Důvodem je údajně celková ekonomická situace, nízké prodeje a ztráta hodnoty rublu.
Zpět na článek
18. 11. 2014 15:35
18. 11. 2014 23:01
18. 11. 2014 15:47
19. 11. 2014 08:53
18. 11. 2014 17:07
19. 11. 2014 07:50
19. 11. 2014 08:44
19. 11. 2014 12:30
19. 11. 2014 12:56
18. 11. 2014 15:35
to je dobře
Vzhledem k tomu, že prodej/import na tamním trhu byl již dlouhou dobu pro SEAT ztrátovou záležitostí a s ohledem na nízké prodeje, žádná škoda pro něj resp.VW, ba naopak. :-! Jenom si teď bude muset pár ruských Ivanů s chutí třeba na takovou Cupru koupit něco jiného nebo si pro ni zajet na západ do Evropy... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
18. 11. 2014 23:01
Re: to je dobře
Seat je zrovna taková značka, jejíž odchod pomalu nikdo ani nezaregistruje... dokonce si myslím, že by to nějak výrazně nebolelo ani tady v ČR... prostě by si lidé místo Seatu koupili Škodu, VW, Hyundai nebo jiný průměrný automobil... ;-)
19. 11. 2014 08:59
Re: to je dobře
To by jsis přál co? ... mluv za sebe provokatére :-!

SEAT roste o 20 % v západní Evropě, celosvětově o 11%, plánují se tři nová SUV, jedno z nich se bude vyrábět v ČR, Leon roste o 60%, klesá ztráta. To jsou všechno fakta, u kterých může jenom těžce omezený člověk mluvit o odchodu z trhu nebo ukončení existence. VW se SEATem počítá a fascinuje mě, jak někdo může mluvit o věcech, kterým vůbec nerozumí.
Hlavně, že máš komplexy >:D
18. 11. 2014 15:47
Dobře jim tak!
Je skvělé, že ekonomické sankce na tuto (už opět) říši zla tak dobře účinkují. Národ, který ve velké většině obdivuje takového agresivního diktátora, jako je Putin, si nic jiného ani nezaslouží! Kupovat západní auta, počítače a další zboží, posílat svoje děti do západních škol, to by se jim líbilo, ale dodržovat civilizované normy mezinárodního práva, to neuznávají.

V Martorellu Leony stejně sotva stíhají vyrábět, tak se bez ruského trhu jistě dobře obejdou. :-)
Rozbalit vlákno
97
18. 11. 2014 15:50
Re: Dobře jim tak!
přesně tak :yes:
Avatar - Glaukos
18. 11. 2014 15:55
Re: Dobře jim tak!
skvěle napsané
18. 11. 2014 21:18
Re: Dobře jim tak!
Moc skvěle asi ne, když má víc mínusů :-) ...není nic horšího než tupý stádo ovcí umějící rozlišit jen bílá černá dobro zlo slaný sladký.
18. 11. 2014 16:04
Re: Dobře jim tak!
To je úsměvný jak mají jednodušší jedinci hezky rozdělený svět na tu dobrou a špatnou část. Jak to řeknou v televizi tak to prostě je. >:D
18. 11. 2014 16:08
Re: Dobře jim tak!
Rusko napadlo Ukrajinu - nebo ne? Je to úplně stejné jako když Hitler požadovat návrat Němců do vlasti - ovšem na našem území!!
18. 11. 2014 21:36
Re: Dobře jim tak!
hmm a Amerika s NATO zase pro změnu napadlo Lybii. Vyvolaly tam občanskou válku. Teď tam lidi živoří a umírají kvůli jejich mocenským zájmům. A s tou Ukrajinou to máš tak. Kdyby se Amíci necpali s NATO pořád na východ (a tím neporušovali to co Rusku slíbili), tak Rusko žádný Krym nezabírá. Kdyby Krym neobsadili Ruský vojska tak tam do roka a do dne má NATO jaderný arzenál a míří s ním na Moskvu takže to máš asi tak. Docela rozumně a objektivně se o tom vyjadřuje tuneldědek Klausů.
18. 11. 2014 22:12
Re: Dobře jim tak!
Vždycky mě pobaví "argument," že USA "rusku slíbili", že se NATO nebude rozšiřovat na východ. Přitom je to naprostá fikce, nikdy nikdo neprokázal, že by nějaký takový slib existoval... >:D
19. 11. 2014 08:33
Re: Dobře jim tak!
Takze kdyz jakykoli stat, ktery sousedi s ruskem, budes chtit do Nato nebo do EU, tak se musi zeptat, jestli to velkemu rusku nevadi ? A to jako myslis vazne ?
Avatar - dal
19. 11. 2014 08:53
Re: Dobře jim tak!
Bohužel, taková je realita. Obávám se, že kdyby chtělo Rusko obnovit Sovětský svaz a dokonce sféru vlivu rozšířit i na bývalý soc. blok nikdo by mu v tom nezabránil. NATO bez USA je proti Rusku slabé a nikdo by neriskoval otevřený konflikt s Ruskem, raději by nás obětovali(nový Mnichov).
19. 11. 2014 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 09:49
Re: Dobře jim tak!
Máš pravdu, ale já nechápu, že je někdo tak jednoduchej, že takový elementární do očí bijící fakt nepochopí a pořád tu mele o tom kdo je hodnej a kdo je zlej, kdo je přítel a kdo je nepřítel a podobný nesmyly >:D
19. 11. 2014 12:46
Re: Dobře jim tak!
Rusko pokud by zacalo nejakou vojenskou akci na stat NATO, velice rychle by pocitili, ze NATO neni slabe. Defacto by to byl zacatek konce ruska, protoze do konfilktu by se zapojila i amerika - proc toho nevyuzit. Rusko by bylo velice hloupe neco takoveho zacit resp. vystrelit prvni. Prave proto nikdy neprerostla studena valka ve skutecnou, nikdo nechtel prvni vystrelit, protoze pak mate jednoznacne urceneho prvniho agresora.
19. 11. 2014 14:27
Re: Dobře jim tak!
Ano, i jiné totalitní nedemokratické zemi by to vadilo....
19. 11. 2014 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 23:33
Re: Dobře jim tak!
Takže Amerika je podle tebe totalitní nedemokratická země? Když jí vadily ruský rakety na Kubě, tak to úplně odpovídá tvojí definici.
19. 11. 2014 09:46
Re: Dobře jim tak!
Takže když se Kuba chtěla bratřit se SSSR, tak na ně Amerika uvalila hospodářský sankce z jakýho titulu? Nemluvě o tom, že kvůli tomu málem rozpoutali 3.světovou, kdyby tehdy Chruščov necouvnul, tak ti americký magoři rozpoutali jaderný konflikt. Jen proto, že stát který s nima sousedí se chtěl družit s jiným státem. To se měla Kuba jako zeptat Ameriky jestli jim to nevadí? To jako myslíš vážně?
19. 11. 2014 10:41
Re: Dobře jim tak!
Ono jedna věc je "bratření", a druhá je rozmístit tam tajně na USA zamířené desítky raket s jadernými hlavicemi, doslova pár kilometrů od Floridy :-)
19. 11. 2014 11:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 12:48
Re: Dobře jim tak!
Ano byla by jina. Amerika pote, co se jim nepodarilo shodit Castra (velke fiasko CIA), tak ji nechali byt.
19. 11. 2014 12:59
Re: Dobře jim tak!
Nechali být myslíš tím, že na Kubu uvalili na další desetiletí hospodářský sankce? To jak je na Kubě chudo je mimo jiný vina Ameriky.
19. 11. 2014 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 12:53
Re: Dobře jim tak!
No tak když je mohla Amerika před tím rozmístit v Turecku, tak proč by to samý nemohli udělat Rusáci na Kubě?
18. 11. 2014 16:12
Re: Dobře jim tak!
"Politika" Putina je podporována většinou Rusů, to je smutný statistický fakt ;-)

Tak nevim kdo je tady jednoduchej jedinec ;-)
19. 11. 2014 08:35
Re: Dobře jim tak!
Vetsina rusu nevytahla paty z rodne vesnice, vetsina rusu ma jen ruske kanaly a z toho vyplyva jejich nazor. Ono jejich mentalita take neni nejak slozita - zly zapad jim chce vsechno sebrat. Bohuzel realitu videt nechteji - ja se jim na druhou stranu nedivim.
19. 11. 2014 10:45
Re: Dobře jim tak!
Samozřejmě, putinovská propaganda pracuje na plné obrátky a možnost Rusů dostat se k nezávislým informacím se každým dnem pomalu zmenšuje... A to je opravdu strašně nebezpečné, pak ty lidi ten režim úplně zfanatizuje. Pro ty jednodušší jedince v Rusku už je Putin stejně uctívaný, jako Hitler v Německu 30. let.
19. 11. 2014 12:54
Re: Dobře jim tak!
Propaganda fungovala a funguje pořád na všech stranách ;-)
19. 11. 2014 14:29
Re: Dobře jim tak!
Pokud ale totalitní režim postupně odstihává vlastní obyvatelstvo od zahraničních médií a vlastní nezávislá média likviduje, je to úplně jiná a velmi nezbezečná situace!
19. 11. 2014 23:30
Re: Dobře jim tak!
To je fakt. Mnohem lepší je ty média koupit, aby psaly jen to co je potřeba aby lidi slyšeli a viděli. >:D
18. 11. 2014 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 21:49
Re: Dobře jim tak!
Bohužel znám, ale pořád si říkám, že když někomu vysvětlím, že nemá tak úplně pravdu tak prozře a pochopí. Jsem asi moc naivní nebo je to důsledek toho, že jsem chodil na peďák >:D Máš pravdu Topper překvapil. :yes:
18. 11. 2014 21:25
Re: Dobře jim tak!
Nevím, jestli jsem s vystudovanou VŠ "jednodušší jedinec", ale jedno vím z nedávné historie zcela jistě - z Ruska do Evropy ještě nikdy nic dobrého nepřišlo (i to osvobození od Hitlera Rudou armádou nakonec mělo pro východní Evropu katastrofální následky na celá desetiletí). Tudíš na vyhodnocení současné politické situace stačí trocha toho selského rozumu a znalostí novodobé historie ;-) Ale je fakt, že některým Čechům bohužel ani lekce roku 1968 nestačila, což je skutečně neuvěřitelné. :-!
18. 11. 2014 21:45
Re: Dobře jim tak!
Nemávej tady diplomem. Tím co píšeš jen poukazuješ na svůj omezený pohled na věc bez chápání širších souvislostí. Jak si tu vejšku udělal, když se nesnažíš na problém nahlížet z více stran? Neříkám, že Rusáci jsou nějaký supr kámoši, kterejch bysme se měli držet, ale to co si ze sebe vyplodil to fakt není komentář hodný vysokoškoláka. Osvobození Rusákama pro nás mělo katastrofální následky, protože jednoduše došlo ke střetu dvou světových velmocí. To že se z Ruska a západních spojenců stanou nepřátelé předpovídal už Hitler. V roce 68 byla situace mezi východem a západem velice vyhrocená a Rusko nás potřebovalo udržet jako nárazníkový stát. Ve chvíli kdy se to tu začalo uvolňovat a klonit k západu a hrozila destabilizace celýho východního bloku jim nezbylo než nás násilně zabrat. Bylo to sice špatný, ale v daný situaci z jejich pohledu nevyhnutelný.

PS: a Tudíž se píše s "ž" ty vysokoškoláku.
18. 11. 2014 22:32
Re: Dobře jim tak!
Nikdy bych se o svém vzdělání nezmiňoval, pokud bys mě neurážel označením "jednodušší jedinec". A osvobození Rusákama pro nás mělo katastrofální následky prostě proto, že je to národ na mnohem nižší civilizační úrovni, než jsou Češi nebo jíné středoevropské národy, nemluvě o té jejich tehdejší nesmyslné komunistické ideologii. Přes svoji zaostalost, pohrdání právy jednotlivce a neschopnost aplikovat fungující demokratické principy se pořád cítí jako mistři světa a chtěli by rozkazovat okolním státům, co můžou a co ne. Přitom jediné, co jsou schopni produkovat na konkurenceschopné úrovni, jsou zbraně a letadla. A i tu konstrukci atomové bomby museli jejich špióni ukrást USA. Většina Čechů tento základní a zásadní rozdíl mezi západním a ruským civilizačním okruhem vždy chápala a chápe (proto se také utíkalo vždy jen směrem z Východu na Západ do svobody a prosperity, a ne ze Západu na Východ do bídy, nesvobody a teroru), jenom tobě to koukám pořád činí potíže. Jinak by tě nemohlo napadnout porovnávat Rusko a Západ jako rovnocenné veličiny.
Podívej se někdy na politickou mapu světa, porovnej velikost Ruska a vedle se krčící zbytek Evropy a pak si polož otázku, kdo kým se skutečně může cítit ohrožen!

P.S. Jdi na Rudé náměstí do Moskvy a zkus tam rozvinout nějaký antiputinovský plakát! Ale nejdřív se pořádně rozluč se svojí rodinou. Pokud sis totiž nevšimnul, tak v Rusku už zase panuje hnusná diktatura, která likviduje jakoukoliv opozici.

Jo, a ještě jedna poznámka - poukazovat na můj překlep v souvislosti s mým vzděláním je opravdu ubohé.
19. 11. 2014 04:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 09:10
Re: Dobře jim tak!
To je jistě pravda, ale těch nevzdělaných plácalů je přece jenom podstatně víc! ;-) Třeba těch, kteří pořád chtějí srovnávat Rusko s vyspělými demokratickými státy coby rovnocenného partnera. Za to, že s nimi žádný netotalitní stát nechce mít nic společného (vč. Ukrajiny) si ale Rusové mohou jen a jen sami. A tím, že si chtějí vynutit loajalitu svého okolí násilím svoji situaci samozřejmě ještě zhoršují.
19. 11. 2014 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 10:23
Re: Dobře jim tak!
Že ne? Nevšiml jsem si, že by Ukrajina Rusku ukradla kus jejich území....
19. 11. 2014 11:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 12:55
Re: Dobře jim tak!
To, že Krym Chruščov "věnoval" Ukrajině je historický fakt, stejně jako jeho nedávná anexe Ruskem. Ta je z hlediska mezinárodního práva prachsprostou agresí, s tím nic nenaděláš a loutkově a narychlo zorganizované "referendum" na tom nic nemění. Mohli s Ukrajinou vyjednávat, ale ne to vojensky obsadit! Zvláště pak, když bylo Rusko jedním ze signatářů mezinárodní dohody, kde se zavázalo respektovat její územní celistvost (za to, že se Ukrajina dobrovolně vzdá jederných zbraní). Teď je vidět, jakou hroznou chybu tehdy Ukrajinci udělali. Pro Putina je totiž tato smlouva jen cár papíru. Naposledy takto v Evropě jednal Hitler.
19. 11. 2014 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 14:35
Re: Dobře jim tak!
Tak to se šeredně pleteš, anexe Krymu vůbec není O.K., Putin se tím snížil na úroveň Hitlera, stejně jako použím své argumentace o "ohroženém ruském obyvatelstvu". Přesně jako Sudety v roce 1938. ..Toto si v Evropě od roku 1945 ještě nikdo nedovolil. Pokud to nechápeš, tvoje chyba :-!
Promiň, ale pokud po tom, co Putin v Rusku dělá nejsi "principiálně protiruský", je mi tě fakt líto. Bez urážky - je to buď nedostatek inteligence (zejména po našich nedávných historických zkušenostech, zvláště pak srpna 1968), nebo vada charakteru.
19. 11. 2014 15:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 16:10
Re: Dobře jim tak!
Konečně jsme se dopracovali k nějakému diskusnímu závěru. Správnosti našich stanovisek nechť posoudí vážené auditorium. :-)
Podle mě prostě ve slušné a civilizované společnosti existují jisté univerzální principy a hodnoty, které nelze zpochybňovat či "relativizovat", ty si myslíš opak. Ukrajina má podle mého názoru plné právo na příklon k Západu, když si to většina jejich obyvatel přeje (a zdejší nedávné volby to plně potvrdili, separatisté je ovšem na "svém" území pochopitelně nepřipustili). Chlapi, kteří ve východních částech Ukrajiny po zuby ozbrojení násilím obsadili státní úřady a instituce, jsou z hlediska mezinárodního i ukrajinského práva jen bandou teroristů, nic víc. A že podobný scénář Moskva použila v minulosti i na jiných územích sousedících s Ruskem (Gruzie, Podněstří, Moldávie), to jistě také dobře víš... Rusko je prostě odjakživa agresivně rozpínavá mocnost a ještě se hrozně diví, že ji okolní svět nemiluje. Jak by mohl?
P.S. Co se týče Sudet, máš pravdu. Připojení Krymu k Rusku je z hlediska mezinárodního práva ještě větší zvěrstvo. Protože obětování Sudet Hitlerovi bohužel posvětili tehdejší vládci Anglie, Francie a Itálie, Putinovi ale nikdo!
19. 11. 2014 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 17:59
Re: Dobře jim tak!
Díky za zajímavé poznámky, netvrdím, že na nich něco není. A že je Ukrajina velmi problematická a rozkradená země, s tím samozřejmě souhlasím. Ale rozhodně ne s relativizováním mezinárodního práva. To vede jedině do pekel, k válce. A tu si snad žádný rozumný člověk nepřeje.
Já osobně z příklonu Ukrajiny k EU vůbec nemám žádnou radost, znamenalo by to pro ni jen obrovské náklady a starosti navíc. Ale s přihlédnutím k roku 68 se dovedu živě vžít do pocitů Ukrajinců, kteří se chtějí k západním struktůrám připojit a je mi jich upřímně líto. Nikdo z okolních zemí jim nemá právo nařizovat, jakou zahraniční orientaci si jejich země "smí" vybrat a jakou ne. Proto jsem naprosto alergický na velkoruskou expanzivní imperiální politiku. Dnes je to Ukrajina a co bude příště? Pobaltí?!! Diktátorům jako je Putin se nesmí ustupovat, to už se jednou Evropě zle vymstilo. Rusové (dnes už ale bohužel zase spíš "Rusáci") mají bezkonkurenčně největší území na celé zeměkouli a pořád je jim to málo! Jediné, co umí světu nabídnout, jsou jejich suroviny (těžené ovšem za pomoci západních technologií), kaviár, vodka a dobré zbraně. Jinak nula nula nic (tedy kromě výhrůžek sousedům). Aby si léčili své mindráky (vždy byla za Evropou tak o 100-150 let pozadu), pořád si chtějí hrát na supervelmoc (Putin dokonce nedávno nepokrytě vyhrožoval jejich jaderným zbraňovým potenciálem!), jenže o to nikdo nestojí (tedy kromě KLDR, Kuby a podobných odporností). Opravdu z toho jde hrůza. Jediné, co člověka může trochu uklidnit, je naše členství v NATO. :-) :yes:
19. 11. 2014 23:38
Re: Dobře jim tak!
Ještě si zapomněl podotkout, že díky jejich Sojuzům ještě funguje ISS. Jinak by už zahučela do oceánu. Protože to "zaostalý" Rusko je jediný kdo ho dokáže zásobovat vybavením a lidma.
20. 11. 2014 00:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2014 10:28
Re: Dobře jim tak!
Překrucuješ má slova. Napsal jsem, že "Rusko bylo 100-150 let" za Evropou, ne že je. A rozhodně nemám problém přiznat řadu chyb, které se dějí "na druhé straně" (třeba nesmyslnou zahraniční politiku USA v islmáském světě). Nechápu ovšem, proč mě hned musíš nadávat do "plácalů" a "rusofobů". Já se k tobě taky chovám slušně, tak bych to očekával i od tebe.
20. 11. 2014 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 08:00
Re: Dobře jim tak!
když něco napíšeš tak si to po sobě nejdřív přečti, ať se pak nemusíš vykrucovat z toho co si napsal, že si to tak nemyslel. >:D
19. 11. 2014 09:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 10:25
Re: Dobře jim tak!
S tím osvobozením máš jistě pravdu, ale je také pravda, že pokud by Prahu osvobodili Američani, tak jsme dnes někde na úrovni Rakouska či Švýcarska...
19. 11. 2014 12:46
Re: Dobře jim tak!
A kdyby nebyla 2.sv válka, tak jsme možná i dál. Však si taky byli vědomi toho, že připadneme do sovětskýho sektoru, tak nám ještě stihli ti hodní Američani na sklonku války rozsekat nějaký průmyslový podniky, ač to bylo ze strategického hlediska vedení války proti Německu naprosto zbytečný.
19. 11. 2014 09:55
Re: Dobře jim tak!
Bože to jsou blitky co ty ze sebe plodíš. Rusko je potřeba srovnávat s ostatními státy. Je to velmoc stejně jako Čína nebo USA. A v rámci dobrých vztahů bysme si žádnou velmoc neměli nasírat. Tak to prostě je a demokracie v tom nehraje vůbec žádnou roli. Prý žádný netotalitní stát s nimi nechce mít nic společného. A proč tam teda všichni staví fabriky a celý svět s nima čile obchoduje? >:D Prosím tě co máš za VŠ? Učitel tělocviku nebo hudební výchovy? >:D
19. 11. 2014 10:30
Re: Dobře jim tak!
Bohužel jseš úplně mimo. Já tady mluvil nikoliv o obchodních vztazích, ale o atraktivitě státu jako takového, s jeho politickým uspořádáním, životní úrovní, dodržováním lidských práv atd. Že je Rusko obrovský trh a že má ohromné zásoby surovin, to tady nikdo nepopíral.
19. 11. 2014 12:50
Re: Dobře jim tak!
Nevykrucuj se z toho. Napsal si cituji "Za to, že s nimi žádný netotalitní stát nechce mít nic společného (vč. Ukrajiny) si ale Rusové mohou jen a jen sami" Tak tu nemel o lidských právech. Nicméně nemyslím si, že si má v dodržování lidských práv Rusko, Čína a USA vzájemně co vyčítat. Každej z nich má svoje máslo na hlavě.
19. 11. 2014 13:07
Re: Dobře jim tak!
Tak tou předposlední větou jsi to opravdu zazdil. Pokud necítíš zásadní kvalitativní rozdíl mezi zeměmi typu USA a západní Evropy na jedné straně a Ruska či Číny na straně druhé, nemá smysl se s tebou dále bavit. Podle tebe náš návrat na Západ do svobodného světa byla asi chyba a ty statisíce lidí, co od tud v letech 1948-1989 emigrovali před totalitou na Západ (i z jiných východoevrospkých zemí) asi byli pomatenci, že? Zřejmě ti nová linie české zahraniční politiky, kterou teď svévolně praktikuje Putinův agent Zeman plně vyhovuje...
19. 11. 2014 23:28
Re: Dobře jim tak!
Ne necítím žádný zásadní rozdíl. Nikde jsem nepsal, že návrat na západ do svobodného světa je chyba to asi špatně čteš. Jen nemám vraženou hlavu v americký * jako máš ty. Podívej se co si dneska dovolil ten grázl McCain. On si snad myslí, že jsme nějaká jejich država nebo kolonie a že nám budou říkat co máme a nemáme dělat a to je senátor USA bejvalej kandidát na prezidenta a takovou zemi ty tu obhajuješ.
20. 11. 2014 00:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2014 08:01
Re: Dobře jim tak!
Zřejmě každej kdo neplive s odporem na Putina je jeho agent. >:D To je totiž ta svoboda. Můžeš si myslet co chceš, ale když se odchýlíš od mainstreamového názoru a řekneš svůj názor, tak si špatný a hned se o tebe začne každej mudrlant otírat. ;-)
20. 11. 2014 08:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2014 10:18
Re: Dobře jim tak!
Je dojemné, jak si tady ryccardo a Gilgit notují a jaké tady vyvinuli ohromné usilí k obhajobě totalitního Putinostánu. Některým Čechům prostě není pomoci, ani únor 1948 a srpen 1968 je z naivního rusofilství a patologického antiamerikanismu nevyléčíl...

P.S. Nebýt USA, tak ani nevzniklo Československo, to se vám ale asi moc nehodí do krámu, že?
20. 11. 2014 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2014 14:13
Re: Dobře jim tak!
Cituj prosím z mých diskusí s tebou nějakou urážku tvé osoby. Já totiž nejsem jako ty, abych tě opakovaně tituloval slovy jako "plácal" či "rusofob" nebo zpochybňoval tvé vzdělání :-) Na urážení jseš na auto.cz totiž mistr ty, zejména když nejsi spokojen s nějakým redakčním příspěvkem nebo reakcí ostatních přispěvatelů. To tady vidí každý, nejen já. Tak tedy čekám na citaci svých urážek vůči tvé osobě ;-)
P.S. Moc mě ale těší, jak jsi tady přede všemi předestřel své velmi zajímavé politické názory s popíráním veškerého mezinárodního práva, omlouváním agrese největší země světa vůči mnohem slabšímu sousednímu státu a relativizací jakýchkoliv morálních principů. Alespoň všichni víme, s kým máme tu "čest"! :-!
20. 11. 2014 14:38
Re: Dobře jim tak!
Ano nezklamal si. Typický přístup slepě pravičáckýho ignoranta s hlavou v americkým zadku. Melem tady do tebe oba dva a nepochopil jsi stejně nic z toho co ti tu píšeme. Pořád vidíš jen černobíle a nesnažíš se věci chápat v širších souvislostech, tak co s tebou. 8-s
20. 11. 2014 15:45
Re: Dobře jim tak!
Tak kde je tvá citace mých "urážek", ze kterých jsi mě lživě obvinil? :-) Nikde, protože jsem žádné takové výrazy proti tobě nenapsal! Místo toho tady šermuješ novými urážkami a vulgarismy ty (např."pravičáský ignorant, hlava v americkým zatku", zvratky atd.). A víš proč? Protože argumenty došly (a to několikrát v průběhu naší dlouhé diskuse) tobě, a ne mě! Každý, kdo si přečte naší dlouhou rozmluvu, se o tom může přesvědčit. Už jen proto měla investice mého času, který jsem do této debaty vložil, nějaký smysl. Tak se měj, raději se budeme v budoucnu bavit o autech a ne o politice. Jenom bych ti s dovolením poradil jednu věc - používej trochu kultivovanější výrazivo, takhle se tady zbytečně shazuješ :-!
21. 11. 2014 07:49
Re: Dobře jim tak!
Ale dojemnýho na tom není vůbec nic. Zajímavý, že ti tak leží v žaludku zrovna to totalitní Rusko. Nicméně máš pravdu, některým Čechům není pomoci, ale že bych kvůli tomu měl plivat na Rusko a obdivovat Ameriku, tak to fakt ne.

PS: USA neudělalo pro nikoho nikdy nic pokud z toho pro ně neplynul nějaký užitek, takže se na ně prosím tě nedívej svojí dětinskou optikou jako na nějaký naše kamarády.
20. 11. 2014 10:23
Re: Dobře jim tak!
Že se Zeman zásadně odchýlil od vládní zahraniční politiky, to by neviděl jen slepej a hluchej. A že neuvěřitelně podlézal čínskému režimu (který něchal v roce 1989 stovky studentů rozstřílet a rozjezdit tankama) a že si ho vzala za vzor putinovská propaganda, to je snad taky každému jasné. Tento ožrala nám dělá ve světě jen ostudu a nejen podle mého názoru jeho chování v poslední době hraničí s vlastizradou!
20. 11. 2014 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2014 14:04
Re: Dobře jim tak!
Ale ano, klidně to můžu tvrdit (minimálně v obrazném slova smyslu), protože v České republice panuje skutečná svoboda slova (na rozdíl třeba od Ruska). Možná se ti to nelíbí, ale je to tak! A že je Zeman i Klaus přímo napojen na Rusko, dokazují svým chováním v poslední době téměř denně.
20. 11. 2014 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 08:05
Re: Dobře jim tak!
A není to třeba jen tak, že chápou, že mezi sebou nemůžeme postavit (obrazně řečeno) zeď? Že prostě Rusko k životu do určitý míry potřebujeme, tak je nesmysl je poplivat a rozházet si s nima vztahy, který jsme si doposud vybudovali? Proč bysme vůči nim měli uplatňovat stejně ostrou rétoriku jako třeba USA? Nehledě na to, že tvrzení Klause, že válka na Ukrajině je dílem západu je bohužel smutná pravda.
21. 11. 2014 07:58
Re: Dobře jim tak!
Zeman je ochlasta a s jeho výrokama se zrovna do puntíku neztotožňuju. To že se odchyluje od vládní zahraniční politiky mi zase tak nevadí. Přeci jen je to prezident tak nemusí nutně bečet jako zbytek stáda. To co předváděl v Číně mi přijde taky trochu trapný, ale chápu co tím vlezdo***stvím sledoval. Zlepšení obchodních vztahů s Čínou může přinýst do Čech spoustu exportních příležitostí a možností vzájemný hospodářský spolupráce. To že Čínskej režim není úplně příklad demokratickýho zřízení jak si ho většina Evropanů představuje je fakt, ale to bych do obchodních vztahů netahal. Tvoje slova o vlastizradě jsou dost přitažený za vlasy. Dovedu si představit jiný lidi v kriminále za vlastizradu.
19. 11. 2014 09:12
Re: Dobře jim tak!
Omlouvám se, můj poslední příspěvek byl omylem uložen dvakrát, takže jsem ho tady vymazal :-)
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 16:17
Re: Dobře jim tak!
pride cas ked tento trh bude seatu citelne chybat... bez ohladu na politicke rozprory nazory a ekonomicke nezhody... a frajerske reci ze bez ruska to je v pohode ... na to sa tu nehra.. ide tu o prezitie nie o silne reci

seat potrebuje expandovat.... je to relativne mala znacka.... a rusko je obrovsky trh ... a pre mnohe znacky novy trh kde je obrovska moznost presadit sa a expandovat... perfektne sa tam uchytili korejci ale aj renault ..... v tomto im zavidi aj samotny vw

nikoho neobhajujem ani nikomu nic nevycitam.... len tvrdim ze pride cas kedy seatu bude tento trh chybat... ci to bude za dva roky alebo za 10 uvidime...
18. 11. 2014 16:31
Re: Dobře jim tak!
V současné době je pro SEAT nejdůležitější ziskovost a ruský trh k ní rozhodně nepřispíval...
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 16:32
Re: Dobře jim tak!
to ovsem nie je pre seat pozitivne zistenie

vies kolko predava kia v rusku? to by seat len koukal
18. 11. 2014 16:42
Re: Dobře jim tak!
A co jako?

Každému se daří jinde. Kia je třeba až za Seatem v Německu a co má být?

Kia v Rusku vyrábí a SEAT tam jenom importoval tři svá auta z dalekých Španěl. To je podstatný rozdíl. To není nejšťastnější ani pro prémiové značky, natož v cenové kategorii SEATu a rubl byl poslední kapka.
Citroen , Peugeot a Fiat rovněž přehodnocují své působení na tomto trhu. Vzhledem k vyšším prodejům na tomto trhu se dá předpokládat, že tam zůstanou, ale značí to jediné, že tento trh pro ně také není žádným snovým trhem, alespoň ne v současnosti a ne pro importované neprémiové značky.

Není to pozitivní zjišění, ale žádná tragédie také ne. Na prodeje SEATu to bude mít zcela zanedbatelný vliv a ziskovosti to pomůže.
18. 11. 2014 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 16:59
Re: Dobře jim tak!
Jasně, ale ono chtít nestačí. Z dobrých prodejních výsledků Škodovky, zejména díky tamní výrobě ve velkém si měli koncernoví stratégové vzít již dávno příklad a alespoň jeden Seat tam začít vyrábět. Tam zaspali a hlavně proto dnes podle mne odchází.
18. 11. 2014 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:35
Re: Dobře jim tak!
Tak Citroen, Peugeot má problémy všude. Proč? Protože ty jejich nekvalitní výstupy nechce ani Ivan. Ještě, že si udělali dojnou krávu alespoň z toho mála, co to ještě kupuje.. jinak už bychom o nich neslyšeli.
18. 11. 2014 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
18. 11. 2014 20:06
Re: Dobře jim tak!
Má, protože to jsou pořád jedný a ty samé popelnice. Pokud se něco, někde prodá, je to z neznalosti.
18. 11. 2014 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 16:29
Re: Dobře jim tak!
presne tak... ono uprimne.... okrem toho leonu zase seat moc inych bestsellerov nema a ani ibiza nie je ziadny celoeuropsky trhak ( a ma uz aj svoj vek ).... seat potrebuje kazdy novy trh ako sol aby prezil a rastol.... a predaval viacej... a rusko je dost velky trh...

suhlas.. uspech leonu neznamena ze seat nema problemy.... tie problemy tam su nadalej.. uz cele desatrocia.... ja verim ze to nove SUV ktore sa chysta konecne zazehna tu nie moc zavideniahodnu poziciu seatu .. .a konecne seat zacne rast... a nie len prezivat :yes:
18. 11. 2014 16:37
Re: Dobře jim tak!
Myslím si, že stratégové VW to zvážili lépe než zdejší diskutující a když se rozhodli odejít, tak k tomu mají asi dobrý (nákladový) důvod. ;-)
18. 11. 2014 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 16:44
Re: Dobře jim tak!
Souhlas, ale nevěřím tomu, že v dlouhodobém hledisku by se situace pro SEAT na tomto trhu nějak výrazně zlepšila. To by se tam muselo třeba začít vyrábět Toledo, pak možná ano. Rusové na takováto auta jsou...
18. 11. 2014 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 17:00
Re: Dobře jim tak!
ano, je to přesně tak, škoda...
Avatar - Pepa_007
18. 11. 2014 20:27
Re: Dobře jim tak!
Jj, koukal jsme na TV a taky to tam tahle říkali. Takže to je pravda. :yes:
Prostě co řeknout v TV a v rádiu je pravda. Máme přeci svobodu a demokracii, tak proč by lhali?
Avatar - Bristol
18. 11. 2014 23:04
Re: Dobře jim tak!
nepovažuji se za rusofila, ale tak nějak nevím komu mají ty sankce prospět? Nám? Jim nebo snad Ukrajině? Myslím, že svět není tak černobílý...

je jednání Ruska opovržení hodné? zcela jistě ano! je však také logické? zcela jistě také ano... ! velká část Rusů stále vnímá Ukrajinu jako svou... minimálně oblast zájmu a strategickou oblast..

ovšem to je na úplně jinou diskuzi... nakonec se situace stejně vyřeší ke prospěchu všech (mocných), protože Ukrajinci ve skutečnosti nezajímají vůbec nikoho... a o to jde v první řadě...
19. 11. 2014 08:49
Re: Dobře jim tak!
Napadnout stat, ktery v roce 1994 uznali je logicke ?
19. 11. 2014 12:03
Re: Dobře jim tak!
A jak podle tebe měl Západ na ruskou agresi zareagovat jinak, než ekonomickými sankcemi?! Dělat, že je vše v nejlepším pořádku a že si Rusáci můžou na Ukrajině dělat, co se jim zlíbí, protože vlastně pořád platí tzv. Brežňěvova doktrína o omezené suverenitě států, které se někdy dostaly do ruské sféry vlivu? Nebo mělo jít Ukrajině NATO na pomoc vojensky a rozpoutat 3. světovou válku?
Avatar - romgator
18. 11. 2014 15:57
Ruská penalizace?
Pokud byl SEAT penalizován, za to, že nechtěl v Rusku vyrábět, tak to považuji za drzost. Seat má přece právo se rozhodnout, zda bude v Rusku vyrábět či nikoliv. Připadá mi to dost arogantní.
Rozbalit vlákno
4
18. 11. 2014 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 19:57
Re: Ruská penalizace?
Náhodou to není vůbec špatný nápad. A mělo by se to zavést i tady, místo dávání daňových prázdnin, kdy firma po jejich konci zmizí.

Chceš na našem trhu prodávat, tak tady koukej postavit továrnu a zaměstnávat naše lidi. Na tom není nic špatného. v USA to tak je, když tam mitas chtěl prodávat pneumatiky, tak tam musel postavit továrnu. Nechápu, co je na tom arogantního a drzého. Navíc to u nás bylo i za první republiky, že pokud tady chtěla cizí firma něco dělat, tak tady musela postavit pobočku. Ze strany ruska je to ochrana trhu a vlastních zaměstnanců. A ne jen kamionama dovážet auta do autosalonů.
18. 11. 2014 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 21:57
Re: Ruská penalizace?
Preco drzost? Co povies na pravidla v Cine potom? Chces lacno vyrabat v Cine, OK, ale jedine v spolocnej firme s nami, ak nie dovidenia. Mozes vyrabat aj na Mesiaci ak chces - takze pravo slobodne sa rozhodovat ti ostane, ale budes nam platit dovozne clo a predas menej. Dnes to proste tak chodi, nieco za nieco.
18. 11. 2014 16:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Glaukos
18. 11. 2014 16:22
Re: Prosím o korekturu
Loni prodal asi 3500 kusů, letos zatím 1300 kusů (podle autoforum.cz)
18. 11. 2014 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 17:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
26
18. 11. 2014 17:11
Re: Pár informací
"Pritom Skoda Rapid se v Rusku vyrábí/montuje."

Tím je to ještě horší, byli tak blízko... možná byla i Škodovka proti této "spoluvýrobě". Nicméně konečné rozhodnutí má koncern a ten to bohužel ....
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:41
Re: Pár informací
Proč bohužel. Seat je stejně přebytečná značka. VW má Škodu a Seat měl už dávno zavřít.
18. 11. 2014 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
18. 11. 2014 20:08
Re: Pár informací
Proč, protože mám střízlivý pohled na věc?
18. 11. 2014 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
18. 11. 2014 23:09
Re: Pár informací
svým způsobem je to pravda... Seat má jediný problém... existenci Škody... přiznejme si že Seat nikdy nebude sportovně laděnou značkou pro chudé... prostě to bude vždy horší alternativa k VW i Škodě... její šance by mohla být výroba low cost techniky VW pro rozvojové trhy... stále nechápu proč se tak neděje
Avatar - dal
19. 11. 2014 07:50
Re: Pár informací
Problémem Seatu není Škoda, Seat má problémy sám ze sebou.
Vždyť jak vypadal Seat v 90 letech měl 7 modelů(Arosa, Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra a Inca). Škoda měla jen Favouše, později Felicii a Octávku. Úplně jiná startovní čára a to ještě i mnohem později dostával Seat před Škodovkou přednost a ta si musela vystačit s výběhovými díly a technologiemi. Časem se projevila "povaha" jižanů, která je vidět i u Fiatu nebo fr. značek a Škoda je v koncernu i přes hendikep předběhla. Takže se projevila jen neschopnost Španělů a de-fakto si za to můžou sami.
19. 11. 2014 08:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 11. 2014 08:44
Re: Pár informací
Mám povahu spíše bránit ale v případech kdy si to ten dotyčný zaslouží, bohužel.
Na některé věci máme podobné názory ale v těch zásadních se lišíme.
Ty nezapomínáš, já zase ano, protože se lidi vyvíjejí, časem přehodnotí své názory a postoje. To co mi na tobě vadí jsem ti už párkrát psal (zejména napadání práce jiných např. novinářů), to ti dám pochopitelně najevo.
Jinak se mi líbí některé tvé formulace např. "sprostý útok", který je sprostý vlastně jen k vůli tomu, že je na tvoji osobu.
Ale co nechme to koňovi, někdy dokážeš i normálně diskutovat.
19. 11. 2014 09:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
19. 11. 2014 09:25
Re: Pár informací
Gilgite, ty jsi větší klubíčko nervů, než jsem si myslel. Se nám tu nerozbreč, chudáčku >:D
19. 11. 2014 09:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2014 10:20
Re: Pár informací
Je to zbytečné. V tomto případě, bohužel, zloděj křičí chytte zloděje. ;-)
Avatar - dal
19. 11. 2014 12:30
Re: Pár informací
Ty mi asi nemůžeš zapomenout, že jsem o tobě tvrdil, že jsi teplej. Mně ale tvá orientace nevadí.
19. 11. 2014 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 11. 2014 12:56
Re: Pár informací
Na tebe ne ale na Jiříčka.
19. 11. 2014 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 08:46
Re: Pár informací
To on ale nemůže pamatovat. V době, když bylo v ČR Toledo nejprodávanějším zahraničním vozem a snem začínajících podnikatelů mu teklo mléko po bradě. >:D
19. 11. 2014 08:44
Re: Pár informací
Ty toho evidentně nechápeš víc ;-) Podle toho taky ty tvý žvásty vypadají >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 20:47
Re: Pár informací
no ono seat a skoda si podla mojho nazoru dost navzajom beru zakaznikov... alebo lepsie povedane.... skoda dost zatapa seatu... ktory sa akosi popri skode nevie presadit.... nevie sa vymanit z toho zovretia... mali to byt sportovo ladene koncernove vozy s juzanskym temperamentom .... a la auto emocion ..... ale az dnesny novy leon je snad jedine a prve auto emocion zo spanielska za tych XY rokov.... takze co ma uputat zakaznika seatyu ked ziadne emocie sa roky nekonali .... skutocne uz novy leon je pekny a citit zlepsenie a nastup na spravnu cestu.... drzim seatu palce netajim sa tym ze s koncernovych znaciek mu fandim najviac ale to nestaci...... viera nestaci... seat potrebuje zabrat a chystane SUV verim ze definitine posatvi seat na nohy len preboha dufam ze to nebude skodovka s logom seatu ale ze to bude opat skutocny seat s emociami ako novy leon....

seat nie je nadbytocny.... povedzme len ze ... nestastne strihnuty.... navzajom si znacky beru zakaznikov preto ze seat nevedeli roky rokuce v koncerne vyrazne odlisit ( ani dizajnom ani charakterom ) od skody a od vw.... navyse seat roky trpi na nedostatok modelov.... nedostava sa mu tolko priestoru ako skode a samozrejme domacemu vw .... je nacase prebrat seat k zivotu.... problem nie je v nekvalite ani v nedostatku penazi.... mne chybala snaha koncernu postavit seat na nohy a odlisit ho .... a venovat sa mu... podobne sa kasle aj na lanciu a alfu - fiat proste na tieto znacky kasle ...

seat vidim ako znacku s velkou perspektivou.... len sa jej treba venovat
18. 11. 2014 21:12
Re: Pár informací
Nový Leon je samozřejmě bomba, ale prvním "pravým auto emocionem" se stala již současná generace Ibizy! :-) Konec konců, nelze zastírat, že po designové stránce je Leon její téměř kopíí, byť ve zvětšeném provedení.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 21:26
Re: Pár informací
ano .... ok..... da sa to tak povedat... sucasna ibiza to zacala :yes:

ale megauspech prisiel az vo vacsom kabate... ktory ma leon...

mne hrozne chyba SUV od seatu ... ved uz aj fiat ma dnes SUV ktory ma povest tvorcu malych aut a mini aut... pritom seat pumpoval pohony 4x4 uz davno do alhambry aj do roznych cupra verzii nadupanych hatchov ci altey .... ale skutocne SUV stale nikde...

najpredavanejsiou daciou v eu je duster, kiou zase sportage.. hyundaiom ix35ka a nissanom kaskaj....hondou zase CRv.... a najpredavanejsim porsche je tiez "terenak" ... z toho vyplyva asi to ze SUV su v EU velmi uspesne .... a kde je revir seatu? no zhodou okolnosti prave europa.... tu predava drvivu vacsinu vsetkeho co vyrobi.... mne to prislo akoby VW schvalne doteraz seat netlacil do kategorie SUV a neohrozoval tak aj sam seba .... ved kazdy novy model je konkurent aj pre VW ( aj ked je v materskom koncerne )

mne to pride ze samotny vw nechce moc pozdvihnut seat ( neviem ci sa obava podobnej konkurencie ako v pripade skody ktora uz neraz zatopila a jsamotnemu vw ) ....nemozem si pomoct..... nevidim do tych vztahov a celkovo do tych znaciek ale seat ma malo priestoru a mnoho uz mal studii aj sportovych aut a roznych aj SUV a kde nic tu nic... pride mi ako taka spanielska alfa... same sluby ale realita zaostava.... akoby sa seatom nemci nechceli moc zaoberat a to je skoda.....

je to na dlhu debatu.... seat sledujem uz dlhsie .... fandim mu.... ale zatial stale sa nemozem tvarit spokojne.... hlavne netreba zaspat na vavrinoch a uspokojit sa s tym ze leon slape a ze je vsetko uz ok... staci si pozriet tragicke predaje toleda a mii a hned zmiznu ruzove predstavy ... seat ma stale co robit .... dobiehat a co zlepsovat.... a ano.. ozaj.. co bude so sucasnou alteou? ... Stale nemozem byt spokojny.... stale citim neistotu.... a uprimne.... leon tiez vsetko neutiahne .. treba nove modely... ale nie toleda a mii a podobne nezmysly a "bokovky" .... seat potrebuje seriozne auto.... a ja uz len ratam dni kedy pride jeho SUV..... to bude dost mozno definitivny zachranca :yes:
19. 11. 2014 09:09
Re: Pár informací
Co na to říct >:D Omezenost některých lidí nezná meze. Kdyby tomu tak bylo, VW by to už dávno udělal. Místo toho se SEATu začíná velmi dařit, rostou investice a chválí ho za to i z Wolfsburgu. O konci si budete muset někteří zakomplexovaní jedinci nechat jenom zdát. SEAT má v koncernu pevné místo. Vyrábí sportovněji orientovaná dynamická auta pro masy, která VW ani Škoda nenabízí. ;-)
19. 11. 2014 11:57
Re: Pár informací
To tada ale některým jedincům nevysvětlíš, ti už tady Seat "pohřbívají" několik let! >:D
Avatar - Ronault.
18. 11. 2014 23:20
Re: Pár informací
Díky :yes: