Testy
se mi Pulsar moc nelíbil, trochu mi připomínal Tiidu. Ale musím uznat, že je to docela zajímavé auto mixem vlastností které nabízí. A pro průměrnou českou rodinu 2+2 je to podle mě velmi zajímavá nabídka.
Absolvoval jsem zkušební jízdu, mohu víceméně potvrdit závěry uvedené v článku, bohužel včetně reakce podvozku na příčné nerovnosti, ale to by se dalo řešit menšími koly. 😉
Jinak i v základu je vše co člověk jako já potřebuje a auto naživo vypadá lépe než na obrázku.
Jinak i v základu je vše co člověk jako já potřebuje a auto naživo vypadá lépe než na obrázku.
To máš pravdu, 17" jsou už na vlečku značně hraniční... resp. když už vlečku na 17", tak nesmí výrobce šetřit, viz. např. nová 308
OIII příčné nerovnosti nezvládá ani na 16", zatímco G7 nebo Leon ano. Nezáleží tedy jen na použitém železe ale i na rozložení hmotnosti a naladění.
Co se týká té 308, tak tu vidím jako spíš průměr a to se nesmím dívat optikou přes cenu, pak je to podprůměr, protože se musí srovnávat např.s multilinky G7 nebo Focuse a na ně nemá.
Co se týká té 308, tak tu vidím jako spíš průměr a to se nesmím dívat optikou přes cenu, pak je to podprůměr, protože se musí srovnávat např.s multilinky G7 nebo Focuse a na ně nemá.
to auto je kazdopadne vo svojej triede hodne hodne hodne ... hodne vysoke.... hotove skoro MPVecko .. alebo skor pstrosie vajce na steroidoch ...
pulsar vyska 1520mm ... moj ty boze
uvadzam porovnanie vysky niektorych modelov z rovnakej triedy😒br />
BMW1 ( 1421mm ) -99mm!!!
A3 ( 1425mm ) -95mm!!!
mazda3 ( 1450mm ) -70mm
golf ( 1452mm ) -68mm
P308 ( 1457mm ) -63mm
leon ( 1459mm ) -61mm
auris ( 1460mm ) -60mm
ceed ( 1470mm ) -50mm
megane ( 1471mm ) -49mm
nenasiel som vyssi hatch ako pulsar... este aj prerastena astra je nizsia, hentake vajce s akym prisel pulsar sa uz davno v tejto triede nenosi.... to je dizajnovy navrat do minulosti ... uvidime ake budu predaje... v tomto pripade necakam ziaden trhak a la kaskaj....
pulsar vyska 1520mm ... moj ty boze
uvadzam porovnanie vysky niektorych modelov z rovnakej triedy😒br />
BMW1 ( 1421mm ) -99mm!!!
A3 ( 1425mm ) -95mm!!!
mazda3 ( 1450mm ) -70mm
golf ( 1452mm ) -68mm
P308 ( 1457mm ) -63mm
leon ( 1459mm ) -61mm
auris ( 1460mm ) -60mm
ceed ( 1470mm ) -50mm
megane ( 1471mm ) -49mm
nenasiel som vyssi hatch ako pulsar... este aj prerastena astra je nizsia, hentake vajce s akym prisel pulsar sa uz davno v tejto triede nenosi.... to je dizajnovy navrat do minulosti ... uvidime ake budu predaje... v tomto pripade necakam ziaden trhak a la kaskaj....
Taky se uvnitř dobře posadí i vyšší člověk....
Prodeje špatné nebudou, v základu je to velmi dobrá nabídka... řekl bych, běž se podívat... ale to stejně neuděláš >😁
Prodeje špatné nebudou, v základu je to velmi dobrá nabídka... řekl bych, běž se podívat... ale to stejně neuděláš >😁
Tvoje starosti na moji hlavu...nechápu co někoho vede ke kopírování dat o jiných vozech. Důvod? Sázíš na nesvéprávnost lidí, že si nenajdou potřebná data? Pokud nejsi akcionář, prodeje tě nemusí zajímat. Děláš vůbec něco jiného, než sepisování canců sem na tento web? Dost bych se divil.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Povedený, hezky napsaný test. Každopádně velký :yes: za důstojný základní motor... konečně to někoho napadlo... takže aspoň Nissan. Přijde mi, že Nissan jde poslední dobou docela do sebe a z ošklivých nemastných neslaných káčátek se stávají auta 😉
Hatchback pekný a celkom priestranný interiér. Keby ešte mali v ponuke aj verziu kombi. Lebo väčšina konkurentov ju má. Ale inak :yes:
"... a dlouhým rozvorem – hodnota 2.700 mm je v nižší střední třídě opravdu unikátní. "
nie, tento razvor nie je unikatny v nizsej strednej ... ale len v jej podmnozine hatchbackov ...
razvor 2700 mm ma i30cw alebo megane grandtour
nie, tento razvor nie je unikatny v nizsej strednej ... ale len v jej podmnozine hatchbackov ...
razvor 2700 mm ma i30cw alebo megane grandtour
Čistě racionálně vcelku jednoznačný vítěz ve své kategorii. A nejen své. Když si člověk obdobně nakonfiguruje třeba novou Fabii, tak rázem Fabia zcela ztratí půdu pod nohama...
Ano, Pulsar je kladivo, které drtí Octavii, Rapida i Fabii jednou ranou. Výtečná technika Renaultu zabalená do pohledného japonského kabátku šitá podle evropského vkusu. Nissan přesně ví, co dělá. A na výsledku je to setsakra vidět.
Pro všechny ceníkové křížovkáře a firemní autoparky tu jsou ve třídě přirozeně jiné volby. Stejně tak Pulsar nemá ambice oslovovat náročnější zákazníky. Je to přesně cílená nabídka pro všechny ostatní. K čemu 4 motorizace, kde 3 jsou k ničemu, když stačí jedna pořádná? A přesně o tom je Pulsar.
Žádná komplikovaná osobnost. Výborný benzin, výborný diesel, výborně vybavený základ a all-inclusive. Ber nebo nech být.
Za mě jednoznačně beru :yes: :yes: :yes:
Ano, Pulsar je kladivo, které drtí Octavii, Rapida i Fabii jednou ranou. Výtečná technika Renaultu zabalená do pohledného japonského kabátku šitá podle evropského vkusu. Nissan přesně ví, co dělá. A na výsledku je to setsakra vidět.
Pro všechny ceníkové křížovkáře a firemní autoparky tu jsou ve třídě přirozeně jiné volby. Stejně tak Pulsar nemá ambice oslovovat náročnější zákazníky. Je to přesně cílená nabídka pro všechny ostatní. K čemu 4 motorizace, kde 3 jsou k ničemu, když stačí jedna pořádná? A přesně o tom je Pulsar.
Žádná komplikovaná osobnost. Výborný benzin, výborný diesel, výborně vybavený základ a all-inclusive. Ber nebo nech být.
Za mě jednoznačně beru :yes: :yes: :yes:
Já nechávám být... tak pak napiš jak se ti s ním jakožto nenáročnému zákazníkovi jezdí :yes😒br />
PS: Nissan plánuje vyrobit 65.000 kladiv za rok... to jen tak pro správnou perspektivu, loni by to stačilo na hezké 12. místo v kompaktech hned za C4 😉
PS: Nissan plánuje vyrobit 65.000 kladiv za rok... to jen tak pro správnou perspektivu, loni by to stačilo na hezké 12. místo v kompaktech hned za C4 😉
Podle mě to bude úspěšný model. Podstatné totiž je, že zkrátka dává smysl. A jde o osvědčený recept, který fungoval, funguje a vždy fungovat bude. Všeobecně akceptovatelný a líbivý design, výborné motory, výtečná prostornost a solidní výbava za rozumné peníze.
Chceš dobré auto? Ber Pulsar. Chceš vymýšlet chytristiku, vymrčuješ si stavíš barikády na konkrétních výbavových položkách nebo ti nestačí běžné výkonové parametry? No problem, u koncernu se máš možnost vyřádit seč ti fantazie stačí.
Chceš dobré auto? Ber Pulsar. Chceš vymýšlet chytristiku, vymrčuješ si stavíš barikády na konkrétních výbavových položkách nebo ti nestačí běžné výkonové parametry? No problem, u koncernu se máš možnost vyřádit seč ti fantazie stačí.
jj, je to limitovaná edice. Tak rychle, ať na vás nějaký ještě zbyde. Kupujte, nebudou! >😁 >😁 >😁
Já taky....ale dá se říct, že zajímavá nabídka to je. A za jistých okolností bych s Pulsarem problém neměl. Problém mám spíš s kazateli. Ať už kážou alianci nebo koncern. 😉
"..12. místo v kompaktech hned za C4"
Trochu C4 pod C4 a je na miste nejvyssim. >😁
Katastrofalni auto.
Trochu C4 pod C4 a je na miste nejvyssim. >😁
Katastrofalni auto.
Jinak řečeno, bezpohlavní Francouzká popelnice >😁 Prosím tě, kup si ji,.. alespoň klesnou intervaly tvých příspěvků. V servise Renault není wifi. Moc dráhé 8-s
Francouzská? Nissan je francouzský?
Servis Renault? Proč bych měl jezdit s Nissanem k Renaultu?
Popelnice? Protože využívá techniku Renault? Takže Mercedes je zřejmě taky popelnice, viď ty ... supermane >😒] :-!
Servis Renault? Proč bych měl jezdit s Nissanem k Renaultu?
Popelnice? Protože využívá techniku Renault? Takže Mercedes je zřejmě taky popelnice, viď ty ... supermane >😒] :-!
Tuctový asijský design se špatnými rendlíkovskými střevy, to rozumné lidi neoslovuje :no:
Jednoduchá zadní náprava, tedy "vlečka" bez torzních tyčí je např. v Rapidu, v OIII (nižší výbavy), GVII (nižší výbavy) a Leon (nižší výbavy. Polonezávislá zadní náprava, tzn. "vlečka" se zkrutnými stabilizátory jsou použity např. v Megane 3, P308 a asi i v tomto Pulsaru. Hlavní rozdíl mezi těmato "vlečkama" je v tom, že ty s torskama se dají lépe ladit a dají se dokonce ladit i tak daleko, že mohou být v určitých ohledech lepší, než multilink (M3RS je dobrý příklad toho, co všechno se dá se zadní nápravou s torskama vymyslet). Nejhoší podvozek je kombinace McPherson + klasická vlečka, o něco dražší a i o něco lepší řešení je McPherson + torzní vlečka, dál jsou lichoběžníkové nápravy vpředu a vzadu (starší generace H Civic), pak McPherson + multilink (držaší koncern + střední třída a výš). Multilink vpředu i vzadu tu máme pro např. limuzíny.
Aaaaaale, prdlajs tomu rozumieš kamarát.
Za prvé torska v aute na normálne cesty bude vždy horšia ako multilink, pretože na nerovnostiach bude vždy odskakovať.
A za druhé M3RS nemá torsku naladenú lepšie ako multilink. Každý podvozok naladený na okruhy je tak tvrdý, že je prakticky úplne jedno čo vzadu máš, pretože sa aj tak prakticky nehýbe. A v tom je ukryté celé kúzlo a úspech M3RS s ohľadom na podvozok. Buď auto bude dobré na okruhu alebo na ceste. M3RS, hlavne vo verzii Cup ma čisto okruhový podvozok, takže ak mu šliapeš na krk na dobrej ceste či na okruhu, tak je super. Ale všade inde je to katastrofa. Preto sú Golf GTI či Focus ST podstatne príjemnejšími spoločníkmi na každodennú jazdu - ich podvozky sú síce kompromisom medzi športom a komfortom, no práve na obyčajných cestách vyhrávajú nad M3RS na plnej čiare. A tých pár desatiniek na okruhu, na ktorý 99 percent z nich nikdy nepôjde, trápi iba internetových onanistov.
Za prvé torska v aute na normálne cesty bude vždy horšia ako multilink, pretože na nerovnostiach bude vždy odskakovať.
A za druhé M3RS nemá torsku naladenú lepšie ako multilink. Každý podvozok naladený na okruhy je tak tvrdý, že je prakticky úplne jedno čo vzadu máš, pretože sa aj tak prakticky nehýbe. A v tom je ukryté celé kúzlo a úspech M3RS s ohľadom na podvozok. Buď auto bude dobré na okruhu alebo na ceste. M3RS, hlavne vo verzii Cup ma čisto okruhový podvozok, takže ak mu šliapeš na krk na dobrej ceste či na okruhu, tak je super. Ale všade inde je to katastrofa. Preto sú Golf GTI či Focus ST podstatne príjemnejšími spoločníkmi na každodennú jazdu - ich podvozky sú síce kompromisom medzi športom a komfortom, no práve na obyčajných cestách vyhrávajú nad M3RS na plnej čiare. A tých pár desatiniek na okruhu, na ktorý 99 percent z nich nikdy nepôjde, trápi iba internetových onanistov.
chci se zeptat, jaké jsou ty turbo-benzíny renault? zajímá mě výhradně spolehlivost. kazí se, nekazí se? v podstatě nic jiného mě u auta nezajímá. díky! 😄 :yes:
"zajímá mě výhradně spolehlivost. kazí se, nekazí se? v podstatě nic jiného mě u auta nezajímá."
Vsechno se kazi, jen rychlost kazeni se jina, treba toto neni zrovna Tce auto, ale zbytek nestal za moc, je to snad extrem?
[odkaz]
Vsechno se kazi, jen rychlost kazeni se jina, treba toto neni zrovna Tce auto, ale zbytek nestal za moc, je to snad extrem?
[odkaz]
tak tohle jsou zrovna polemiky, které jdou zcela mimo mě. je mi úplně u pr de le, co je extrém a co není extrém. chci jenom auto, se kterým jedu jednou za rok na garančku a tím to končí. a do kategorie vyhlédnutých patří i tenhle nissan. ale nevím, nikdy jsem turbo neměl. a mám z něho strach. tak jsem myslel, že se tu najde někdo kdo mi poradí. víc mě fakt nezajímá.
Pulsar Acenta 1.2 TCe 85 KW 6.st.bílá nemetalická+Paket Technology
Statické dojmy😒br />
Dvojité těsnění dveří,měkčené plasty.Materiály příjemné na dotek.Loketka a dveřní výplně v kůži.Asi koženka.Jsem to nezkoumal.Místa vzadu hodně.ISOFIX.Kufr 380 litr.Standartně rezerva.Od zkáladní výbavy barevný Maxi-DOT.Celkově interiér kvalitně zpracovaný.
Jízdní dojmy😒br />
Jízda byla po trase město,okreska 2.třídy s horším povrchem.Řazení dobře odstupňované a krátké dráhy.Brzdy příjemným nástupem.Není potřeba si zvykat.Projíždění zatáček jde i ve vyšších rychlostech bez blikání ESP.Jenom to chce držet stopu,jinak pípá Lane Assist.Fitrace nerovností velmi dobrá i na špatném povrchu.Na autě 16 kola.Hluk kolem 140 v pohodě.Odhlučnění velmi dobré.Klimatizace odmlžila rychle.Zahřátí motoru také rychlé.
Torzní náprava je dobře odhlučněná a snese i rychlejší průjezdy zatáčkou
Statické dojmy😒br />
Dvojité těsnění dveří,měkčené plasty.Materiály příjemné na dotek.Loketka a dveřní výplně v kůži.Asi koženka.Jsem to nezkoumal.Místa vzadu hodně.ISOFIX.Kufr 380 litr.Standartně rezerva.Od zkáladní výbavy barevný Maxi-DOT.Celkově interiér kvalitně zpracovaný.
Jízdní dojmy😒br />
Jízda byla po trase město,okreska 2.třídy s horším povrchem.Řazení dobře odstupňované a krátké dráhy.Brzdy příjemným nástupem.Není potřeba si zvykat.Projíždění zatáček jde i ve vyšších rychlostech bez blikání ESP.Jenom to chce držet stopu,jinak pípá Lane Assist.Fitrace nerovností velmi dobrá i na špatném povrchu.Na autě 16 kola.Hluk kolem 140 v pohodě.Odhlučnění velmi dobré.Klimatizace odmlžila rychle.Zahřátí motoru také rychlé.
Torzní náprava je dobře odhlučněná a snese i rychlejší průjezdy zatáčkou
Na vychod od EU sa predava Pulsar ako Tiida.
1. Ma normalnu atmosfericku jednasestku hr16de 86kw
2. Ma normalnu nadrz 52 litrov.
3. Ma normalny rozmer pneu 205/55 R16
4. Ma 5 stupnovu prevodovku.
1. Ma normalnu atmosfericku jednasestku hr16de 86kw
2. Ma normalnu nadrz 52 litrov.
3. Ma normalny rozmer pneu 205/55 R16
4. Ma 5 stupnovu prevodovku.
AUDI A6?
No nevidel, ale byl bych prekvapen, kdyz jsi to uz tak tajemne nadhodil.
Takze jsem to neuhadl, a vzdavam se.
Co jsi videl se svihadlama a za 486 tisic v autosalonu? :-!
Vzhledem k podílu Octavií prodaných do fleetů bych to neviděl tak tragicky.
Servis konkrétně ne, vycházím z článku co vyšel... teď nevím, buď AutoTip nebo Auto7... možná to bylo Auto7, mám pocit, že to psal Lukáš Vaverka... ale neověřoval jsem to.
Na ten článek se budu muset někde mrknout.
Ve srovnání s Pulsarem má Octavia v základu slabší motor, pouze pětistupeň a horší výbavu, lepší value for money vidím u Pulsaru. To ale není přešlap Škodovky, je to jen obraz tržní síly obou značek u nás.
Fuj tajbl!
To se mi ulevilo, ja uz myslel ze za ty prachy to je fully loaded! :-!
[odkaz] ;-\
Mňa skôr prekvapuje to, že ich ešte vôbec niekto ponúka, elektrika je možno o niečo drahšia, zas sa ušetrí na jednoduchšej montáži a suma-sumárum to vyjde asi narovnako. Neviem ako teraz, ale keď soom sa pred pár rokmi obzeral po aute, obyčajný Hyundai Accent za nevysokú cenu už ponúkal komplet elektriku.
Určitě je důležitější mít klimu než el. okna i vzadu. Ale zadní okna v elektrice mají spoustu výhod. Okno ti neotevře dítě nebo pes a jako řidič jsi schopný obsluhovat i zadní okna. Navíc si na DO dokážeš komplet stáhnout okna. Máš švihadlo? Tak musíš skákat...
Vůbec nejde o ty extrémní 35 apod., stejně můžeš na klimě dát s rozumem rozdíl max. 6 st. pokud nechceš, aby to s tebou neseklo. (35-6 je sice 29, což na klimě nedáš...).
1) musíš jet sám
2) zvýšíš hluk v kabině, tak že na dálnici je to nestravitelné
PS: jak to dopadlo? Trošku mě zklamal interiér v základu, oproti té střední výbavě vypadá o kus laciněji.
2.GDi je horší než 1,2 DIG-T
3.Po mých zkušenostech s i30 jsem se o korejce ani nezajímal.
Se Ceedem si Pulsar nemá z mého pohledu co vyčítat. Pulsar je prostornější, ale v základu vypadá Ceed vevnitř líp než Pulsar. GDI vs. TCe je otázka preferencí, pro běžnou jízdu je samozřejmě TCe pohodovější, ale osobně nevidím motor jako důvod k volbě jednoho ani druhého.
Jen tak na okraj... příplatek za bílou je asi 7000 😉
PS: [odkaz]
Nechali tam jedinou nepříplatkovou barvu s důvodu aby měli cenu od.
Jinak teda Auto Bond v Praze se tvářil, že žádné skladovky ve Visii nejsou...
Když si sedneš do nového QQ, tak je to auto z jiného století, škoda, že se mu Pulsar moc nepřiblížil, ale oceňuji základní nabídku s touto motorizací a výbavou, to má své velké plus.
Víš asi, že Leonu v interiéru taky moc nefandím, ale Pulsar společne s i30 by byla moje poslední volba ve třídě.
I kdyz mu prvni vyber byl LEON 5 DR, ale po tom bych skocil😒br /> [odkaz] :-!
Sedačky - pohodlné a příjemné, nemám problém, ani s designem (lepší než kárované 😉 ).
Materiály - nemusím piano, ale v menší míře to jde, nemám vyloženě problém. Jinak jak už jsem psal... líbí se mi ta lišta, líbí se mi prvky obšité jakože kůží s kontrastním švem...
Ale asi máš pravdu, je to asi podobný případ jako Leon 😄
PS: je možné, že se to s vyšším nájezdem poddá
Taky jsem slysel podobny poznatek, pry OPEL (ASTRA) ma syrovy motor 10 tisic km a ma se tak dlouho zajizdet. Na druhe strane VW 1.2 TSI je po 500 km "ready to eat".
Když to postavíš proti základu, tak není o čem, pokud bych kupoval hatche s omezeným rozpočtem, je to pro mne velmi zajímavá volba i přes mé nesympatie ke kabině, jenže, tady na té 1.2 zase končím, stejně jako u QQ ( a tam vzhledem k vyšší stavbě karoserie bych volil silnější motorizaci jistěji).
>😒]
Prostě se mi Pulsar vevnitř líbí... až na ty tlačítka na volantu, ty sou jak v Mondeu 😉 >😁
Nevím, proč novináři neuvádí kolik stojí servis u Francouzkých aut. Vždyť to může někoho zrujnovat. Test pěkný, ale díky absence mnoha důležitých dat, tak za :no: