Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Pulsar 1.2 DIG-T (85 kW) – Návrat ve velkém stylu

Nissan opět v Evropě nabízí tradiční kompaktní hatchback. Už to není Almera, ani Tiida, ale Pulsar.
Zpět na článek
19. 11. 2014 09:15
19. 11. 2014 09:30
19. 11. 2014 09:53
19. 11. 2014 10:06
19. 11. 2014 10:10
19. 11. 2014 10:55
19. 11. 2014 11:01
19. 11. 2014 13:45
19. 11. 2014 14:52
19. 11. 2014 15:13
19. 11. 2014 15:18
19. 11. 2014 15:28
19. 11. 2014 17:13
19. 11. 2014 20:16
19. 11. 2014 20:23
19. 11. 2014 20:25
19. 11. 2014 21:27
19. 11. 2014 19:18
19. 11. 2014 20:06
20. 11. 2014 07:40
19. 11. 2014 17:28
19. 11. 2014 19:07
19. 11. 2014 19:23
19. 11. 2014 21:58
19. 11. 2014 22:06
19. 11. 2014 22:49
19. 11. 2014 23:00
19. 11. 2014 23:09
20. 11. 2014 00:51
20. 11. 2014 16:39
20. 11. 2014 17:53
19. 11. 2014 10:11
19. 11. 2014 10:22
19. 11. 2014 10:35
19. 11. 2014 11:06
19. 11. 2014 11:08
19. 11. 2014 11:30
19. 11. 2014 11:34
19. 11. 2014 11:55
19. 11. 2014 12:00
19. 11. 2014 13:13
19. 11. 2014 13:19
19. 11. 2014 13:53
19. 11. 2014 14:54
19. 11. 2014 17:33
20. 11. 2014 07:19
19. 11. 2014 22:05
19. 11. 2014 10:31
19. 11. 2014 10:47
20. 11. 2014 00:20
19. 11. 2014 13:08
19. 11. 2014 13:10
19. 11. 2014 13:15
19. 11. 2014 13:21
19. 11. 2014 14:41
19. 11. 2014 15:04
19. 11. 2014 16:00
19. 11. 2014 16:40
19. 11. 2014 17:11
19. 11. 2014 17:40
19. 11. 2014 17:42
19. 11. 2014 18:28
20. 11. 2014 08:00
19. 11. 2014 19:35
19. 11. 2014 20:01
19. 11. 2014 22:25
19. 11. 2014 17:58
19. 11. 2014 18:43
19. 11. 2014 20:23
19. 11. 2014 20:29
19. 11. 2014 21:01
19. 11. 2014 21:51
19. 11. 2014 18:06
19. 11. 2014 20:44
19. 11. 2014 10:57
19. 11. 2014 11:01
19. 11. 2014 11:51
19. 11. 2014 16:06
19. 11. 2014 17:11
19. 11. 2014 17:27
19. 11. 2014 18:59
19. 11. 2014 21:34
2. 4. 2015 07:55
29. 12. 2015 10:30
neregistrovaný "SR20"
Avatar - dal
19. 11. 2014 09:15
Velmi
slušná nabídka! Jelikož jsem hledal nedávno auto této třídy do 350 tis., troufám si říct, že je i vzhledem k nabízené motorizaci bezkonkurenční! Nissan má u mne za základní motor, výbavu i cenu :yes:
Rozbalit vlákno
73
19. 11. 2014 09:53
Re: Velmi
konečně auto kde v základní ceně je vše co potřebuji...ne jako nejmenovaný drahoušek s cenou od... :-)
19. 11. 2014 10:06
Re: Velmi
tiež sa mi tento prístup páči
Avatar - dal
19. 11. 2014 10:10
Re: Velmi
Hádej jaké jsem minulý týden viděl auto v autosalonu za 486 tis. kč a vzadu mělo švihadla?
19. 11. 2014 10:55
Re: Velmi
"...viděl auto v autosalonu za 486 tis. kč a vzadu mělo švihadla? "

AUDI A6?
Avatar - dal
19. 11. 2014 11:01
Re: Velmi
Ty jsi viděl současnou A6 se švihadlama? Nebo ještě lépe za 486tis.?
19. 11. 2014 13:45
Re: Velmi
"Ty jsi viděl současnou A6 se švihadlama?"
No nevidel, ale byl bych prekvapen, kdyz jsi to uz tak tajemne nadhodil.
Takze jsem to neuhadl, a vzdavam se.
Co jsi videl se svihadlama a za 486 tisic v autosalonu? :-!
Avatar - dal
19. 11. 2014 14:52
Re: Velmi
Reagoval jsem tím na příspěvek Alapiho, ale když tě to zajímá, byla to Octavia, což mne hodně překvapilo.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 15:13
Re: Velmi
No v Ambition to není, respektive jen za příplatek 5.000. Takže hnáno do extrému, není problém nakonfigurovat auto za 750 s oknama na kličku.
Avatar - dal
19. 11. 2014 15:18
Re: Velmi
To ano nakonfigurovat to není problém, ale překvapuje mne jak to někdo může někdo nabízet.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 15:28
Re: Velmi
U služebáků to máme taky tak... a víš co? Vůbec ničemu to nevadí...

Vzhledem k podílu Octavií prodaných do fleetů bych to neviděl tak tragicky.
19. 11. 2014 17:13
Re: Velmi
To já bych švihadla vzadu asi nepřežil. Používám je stejně tak často jako ta vpředu.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 20:16
Re: Velmi
V pořádku, každému dle jeho gusta, máš to za +5000. Modří tuší, že v konečném součtu Octavia se silnějším TSI v Ambition Plus vyjde o dost dráž než srovnatelný Pulsar. Trošku to srovná sleva od dealera a cena za servis a financování, ale i přesto je Pulsar čistě ekonomicky lepší koupě.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 20:23
Re: Velmi
Ten servis a financování jsi i někde zjišťoval, myslím jak na tom nyní konkrétně Nissan je.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 20:25
Re: Velmi
Financování ano, řešil jsem to s tím známým. Je tam ale sleva 30t, která to trošku srovnává.

Servis konkrétně ne, vycházím z článku co vyšel... teď nevím, buď AutoTip nebo Auto7... možná to bylo Auto7, mám pocit, že to psal Lukáš Vaverka... ale neověřoval jsem to.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 21:27
Re: Velmi
Ono to je často velmi podobné, sleva, kterou člověk přeplatí úplně stejně jako jinde bez slevy. Najdou se tedy i vyjímky, mě to vyšlo velmi dobře, nečekaně...

Na ten článek se budu muset někde mrknout.
Avatar - Katikakus
19. 11. 2014 19:18
Re: Velmi
Vzdycky me udivuje, jake omluvy pro skodovacke preslapy dokazes vymyslet. Klobouk dolu...
Avatar - Emel
19. 11. 2014 20:06
Re: Velmi
Hele, je to jednoduché... pokud okna v elektrice chceš, tak si je zaplatíš.

Ve srovnání s Pulsarem má Octavia v základu slabší motor, pouze pětistupeň a horší výbavu, lepší value for money vidím u Pulsaru. To ale není přešlap Škodovky, je to jen obraz tržní síly obou značek u nás.
20. 11. 2014 07:40
Re: Velmi
"není problém nakonfigurovat auto za 750 s oknama na kličku."
Fuj tajbl!
To se mi ulevilo, ja uz myslel ze za ty prachy to je fully loaded! :-!

[odkaz] ;-\
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 17:28
Re: Velmi
Přiznám se, že by mi asi ta zadní švihadla tolik nevadila... vypadá to divně, ale asi raději zadní parkovací senzory nebo, BT, samozatmívací zrcátko, aut. klimu atd., když to vemu dle toho, co opravdu autě využívám.
19. 11. 2014 19:07
Re: Velmi
Najčastejšie jazdím sám. S použitím zadných okien si vyvetrám auto bez prievanu, ktorý by ma obťažoval. So švihadlami vzadu to nejde.
Mňa skôr prekvapuje to, že ich ešte vôbec niekto ponúka, elektrika je možno o niečo drahšia, zas sa ušetrí na jednoduchšej montáži a suma-sumárum to vyjde asi narovnako. Neviem ako teraz, ale keď soom sa pred pár rokmi obzeral po aute, obyčajný Hyundai Accent za nevysokú cenu už ponúkal komplet elektriku.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 19:23
Re: Velmi
Já teda většinou rychle vyvětrám předními okny a pak uřž docela rychle zabírá klimatizace, proto mi ta zadní okna v elektrice nepříjdou důležitá a to je v autě současném mám, i minulém jsem je měl... Asi každý dle zvyklostí Zyse se na tom manuálu nemá co zkazit. Mě by asi po praktické stránce chybělo el. okno u spolujezdce. To mi chybí vždy, jak jednou za rok vytáhnu svého "oldtimera" a při příjezdu k vrátnici hledám tlačítka okna >:D Ale obvykle hledám i ovládání rádia pod volantem, koně... no a marně bych hledal i airbagy >:D
19. 11. 2014 21:58
Re: Velmi
Zkus jednoduchý trik. Otevři si obě pravá okna, přední i zadní, levá nech zavřená a uvidíš, jak krásně to větrá ;-) Pak se dá docela dobře žít i bez klimatizace (samozřejmě vysoká letní horka to už nezvládne) a bez elektriky vzadu už auto možná chtít nebudeš. Aspoň kvůli tomuhle je pro mě elektrika vzadu naprosto základní podmínkou při koupi auta.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 22:06
Re: Velmi
Jako jo, věřím, ale díky docela dobré klimatizaci v MIII, která má tři režimy, jsem se jaksi už odnaučil tohle větrání. Spíše mi vadí, že se dá tlačítkem na kartě okna zavřít, ale nedá otevřít předem před příchodem do auta. No a pak už několik let dávám na čelní sklo reflexní clonu, nevím, jestli to pomáhá, ale alespoň slunce nežhne na palubku.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 22:49
Re: Velmi
Ideální na vyvětrání je právě po zapnutí nastavit režim max na klimě a otevřít právě ty ZADNÍ okna. Studený vzduch jdoucí z výdechů ti vyžene ten horký zadními okny. Tohle v létě uděláš a během pár vteřin máš uvnitř žitelno a můžeš nastavit klimu do normálního režimu a zavřít zadní okna.

Určitě je důležitější mít klimu než el. okna i vzadu. Ale zadní okna v elektrice mají spoustu výhod. Okno ti neotevře dítě nebo pes a jako řidič jsi schopný obsluhovat i zadní okna. Navíc si na DO dokážeš komplet stáhnout okna. Máš švihadlo? Tak musíš skákat...
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 23:00
Re: Velmi
Vzhledem k tomu kolik je opravdu parních dní... tak bych to tolik neřešil. Jak píšu, mám okna v elektrice na všech čtyřech už docela dlouho, já, otec, atd., v podstatě nikdy jsem neměl auto, kde byla okna v el. jen vpředu a když to statisticky zhodnotím, tak bych dal přednost jiným výbavovým prvkům před oknama v elektrice, jak píšu výše. neříkám, že jsou k ničemu, ale asi bych třeba u té Oktávky připlácel za něco jiného, třeba to achromatické zrcátko... nebo lepší audio atd. ... nic více za tím nehledej a jak zpívá Richard Müller - Neuč vtáka lietať ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 23:09
Re: Velmi
Parných dní... No to právě tak úplně ne. Ono totiž stačí slunko a kolem 20 st. a už prostě bez klimy je v autě bídně.

Vůbec nejde o ty extrémní 35 apod., stejně můžeš na klimě dát s rozumem rozdíl max. 6 st. pokud nechceš, aby to s tebou neseklo. (35-6 je sice 29, což na klimě nedáš...).
20. 11. 2014 00:51
Re: Velmi
To už záleží. Nechávám lehce otevřená obě pravá okna (asi o 5-7 cm) a klimu pak nezapínám možná až do takových cca 25-28 stupňů, protože to není potřeba.
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2014 16:39
Re: Velmi
Takto to má zásadní ale:

1) musíš jet sám
2) zvýšíš hluk v kabině, tak že na dálnici je to nestravitelné
20. 11. 2014 17:53
Re: Velmi
Ale to počítaš len s tohtoročným letom. Na tie minulé si už zabudol. ;-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 10:11
Re: Velmi
Taky jsem to se známým řešil a taky jsem měl Pulsar mezi favority. Bezkonkurenční to úplně není, Nissan už není ochotný bavit se o další slevě - na rozdíl třeba od Kie, kde se Comfort Plus s 1.6GDI dá reálně koupit za velmi podobné peníze jako Pulsar.

PS: jak to dopadlo? Trošku mě zklamal interiér v základu, oproti té střední výbavě vypadá o kus laciněji.
Avatar - dal
19. 11. 2014 10:22
Re: Velmi
1. Nissan se nebavil o slevě, protože se jedná o novinku.
2.GDi je horší než 1,2 DIG-T
3.Po mých zkušenostech s i30 jsem se o korejce ani nezajímal.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 10:35
Re: Velmi
No jedná se o novinku a 330 je zaváděcí akční ceník, normální cena je 360. Takže osobně čekám, že za nějakou dobu skončí platnost zaváděcích akčních cen a možná se dostaneš na stejné peníze po slevě.

Se Ceedem si Pulsar nemá z mého pohledu co vyčítat. Pulsar je prostornější, ale v základu vypadá Ceed vevnitř líp než Pulsar. GDI vs. TCe je otázka preferencí, pro běžnou jízdu je samozřejmě TCe pohodovější, ale osobně nevidím motor jako důvod k volbě jednoho ani druhého.

Jen tak na okraj... příplatek za bílou je asi 7000 ;-)

PS: [odkaz]
Avatar - dal
19. 11. 2014 11:06
Re: Velmi
Souhlas, jen tu Kiu by jsem nekoupil a turbo je pro mne také příjemnější.

Nechali tam jedinou nepříplatkovou barvu s důvodu aby měli cenu od.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 11:08
Re: Velmi
Takže ten známý objednal Pulsar? Seděl jsi v té Visii?
Avatar - dal
19. 11. 2014 11:30
Re: Velmi
Koupil skladovku Visii v bronzu na el. za 340. Trochu mne provez a na kousek i půjčil. Dojmy mám velmi dobré ale za Leona by jsem to nevyměnil. Vnitřek na mne působil takovým ponurým dojmem ale jde o zvyk, já nemám v Leonu taky žádnou hitparádu(reference). Líbí se mi přehledné přístroje a velmi dobrý posaz.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 11:34
Re: Velmi
Jo, ponuré... to je přesně ono, to vidím jako hlavní mínus toho základu. Teda podle fotek, seděl jsem jen v těch dvou vyšších výbavách a řídil jen dCi.

Jinak teda Auto Bond v Praze se tvářil, že žádné skladovky ve Visii nejsou...
Avatar - dal
19. 11. 2014 11:55
Re: Velmi
Ale na základ je to celkem fajn.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 12:00
Re: Velmi
Ale jo, sedačky, prostor, ergonomie... to důležité funguje.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 13:13
Re: Velmi
Přesně tak, ten interiér včetně sedadel je smutný.... jelikož většinou trávím čas za volantem, tzn v interiéru, do Pulsaru bych nešel. Seděl sem v testované verzi Tekna a cítil sem se stejně jak v Primeře z roku 98. Sedačky z podivné látky, ošklivé plasty... je to škoda, z venku to není špatné auto.

Když si sedneš do nového QQ, tak je to auto z jiného století, škoda, že se mu Pulsar moc nepřiblížil, ale oceňuji základní nabídku s touto motorizací a výbavou, to má své velké plus.

Víš asi, že Leonu v interiéru taky moc nefandím, ale Pulsar společne s i30 by byla moje poslední volba ve třídě.
Avatar - dal
19. 11. 2014 13:19
Re: Velmi
No když nepočítám Dacii, Ladu a pod. lowend, tak je ta i30 asi fakt nejhorší. Pulsar by jsem dal výše už jenom tím podsvětlením a přehledností.
19. 11. 2014 13:53
Re: Velmi
Asi v danem cenovem intervalu bych sahl po ASTRA HB, hm?
I kdyz mu prvni vyber byl LEON 5 DR, ale po tom bych skocil:
[odkaz] :-!
Avatar - dal
19. 11. 2014 14:54
Re: Velmi
To je nádhera! Určitě jeden z nejpěknějších sedanů!
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 17:33
Re: Velmi
Já se teď koukal na Megana a dal by se možná koupil i slušně vybavený s tímto motorem v metalíze za 336t Kč
Avatar - Ozzman
20. 11. 2014 07:19
Re: Velmi
Já bych v tomto duelu jasně šel pro Megana :-) Pokud je cena stejná a výbava obdobná
19. 11. 2014 22:05
Re: Velmi
A jaký špatný zkušenosti máš s i30? Se současnou verzí?
19. 11. 2014 10:31
Re: Velmi
golf sportsvan si nezvažval ?
Avatar - fOE
20. 11. 2014 00:20
Re: Velmi
Na pulsar slo uhadat 15-20tis dolu. Na jiz tak slusnou cenu je to slusna sleva ;-)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 13:08
Re: Velmi
Bohužel jen tabulkově/technikou a motorem.... Uvnitř je to jak v autě z 90tek... bohužel.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:10
Re: Velmi
S tím nesouhlasím. Visia je poněkud šedošedá, ale ergonomicky nemám problém... a vyšší výbavy vypadají velmi dobře. Ok, tlačítka na volantu jsou slabší, odkládacích prostor není mnoho... ale jinak? Třeba ta dekorační lišta je moc pěkná :yes:
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 13:15
Re: Velmi
Já se rozepsal výše, opravdu mne Pulsar zklamal, zvláště když přesedneš z QQ, tam se Nissan opravdu vyznamenal a mít v nabídce silnější benzínový motor a sehnat skladovku s lyžinami, dnes nám stojí v garáži :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:21
Re: Velmi
Já prolézal QQ i Pulsar v jeden den.. a jasně, QQ působí v lepších výbavách docela honosně, Pulsar ne... ale srovnání s Primerou neberu (tu gumovou řadičku pamatuju do dneška).

Sedačky - pohodlné a příjemné, nemám problém, ani s designem (lepší než kárované ;-) ).
Materiály - nemusím piano, ale v menší míře to jde, nemám vyloženě problém. Jinak jak už jsem psal... líbí se mi ta lišta, líbí se mi prvky obšité jakože kůží s kontrastním švem...

Ale asi máš pravdu, je to asi podobný případ jako Leon :-)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 14:41
Re: Velmi
Však jo, tohle je můj názor, já si vzpoměl na Primeru a QQ mne naopak velmi potěšil, tam je škoda nízké nabídky motorizací, ostatně stejný problém má i Pulsar zatím :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 15:04
Re: Velmi
Podle mě jsou aktuální motorizace pro Pulsar tak akorát... na pomezí main a low... 1.6T 140kW už mi přijde trošku overkill, vzhledem k tomu jak vnímám image toho auta a vzhledem k jednoduchému podvozku.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 16:00
Re: Velmi
Pro Pulsar problém nemám, mluvil sem o QQ, tam 1.2Tce stačí, ale přeci jen na vyšší auto by to chtělo něco kolem 100kw k solidní dynamice. Nechci řikat, že by mi 1.2 nestačila, nejsem závodník, ale když už mam na výběr, tak konkurence umí lépe :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 16:40
Re: Velmi
Psal jsi "ostatně stejný problém má i Pulsar zatím", reakce jen na tuhle část... omezená nabídka u QQ souhlas.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 17:11
Re: Velmi
No Pulsaru by taky nevadil posílený motor na 100kw a naopak zase klidně slabší a levnější nafta :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 17:40
Re: Velmi
100 turbokw, to je ale v mainstreamu už výrazně nadstandard... i těch 85kW je víc, než mají silnější koncernové 1.2TSI. Jako problém bych to rozhodně neviděl... a to ani vzhledem k tomu, že dle testů ten motor moc nejede.

PS: je možné, že se to s vyšším nájezdem poddá
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 17:42
Re: Velmi
Ti, co ho mají, to tvrdí, že se postupně zajíždí... i svého času mi říkal Lukáš V. že se dost divil, když po nějaké době testoval stejného Megana 1,2 TCe, kdy měl najeto už 10t km, že ten motor byl k nesrovnání...
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 18:28
Re: Velmi
Tak jest, zlepšuje se to...znatelně.
20. 11. 2014 08:00
Re: Velmi
.."..kdy měl najeto už 10t km, že ten motor byl k nesrovnání... "
Taky jsem slysel podobny poznatek, pry OPEL (ASTRA) ma syrovy motor 10 tisic km a ma se tak dlouho zajizdet. Na druhe strane VW 1.2 TSI je po 500 km "ready to eat".
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 19:35
Re: Velmi
Ale třídní konkurence přeci má silnější varianty, koncern má 1.4 TSI, Opel má 1.4 Turbo, Ford má Ecoboosty 1.0 a 1.6 :-) I Renault montuje 97kw TCE :-)

Když to postavíš proti základu, tak není o čem, pokud bych kupoval hatche s omezeným rozpočtem, je to pro mne velmi zajímavá volba i přes mé nesympatie ke kabině, jenže, tady na té 1.2 zase končím, stejně jako u QQ ( a tam vzhledem k vyšší stavbě karoserie bych volil silnější motorizaci jistěji).
Avatar - Emel
19. 11. 2014 20:01
Re: Velmi
Já jsem vždycky pro možnost volby, takže pokud bude 1.6 140kW, tak je to jen dobře. Ale pokud chce Nissan pozicovat Pulsar jako levnější alternativu mainstreamu, tak na to mu stačí i ta 1.2.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 22:25
Re: Velmi
V tom s tebou souhlasím :-) Pokud to má být plnohodnotný hráč nižší střední, potřebuje víc motorů :-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 17:58
Re: Velmi
Ty si musíš rejpnout, že jo... >:D ;-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 20:23
Re: Velmi
"Sedačky - pohodlné a příjemné, nemám problém, ani s designem (lepší než KÁROVANÉ ;-) ). "

>:-[]
Avatar - Emel
19. 11. 2014 20:29
Re: Velmi
Vidíš, to jde tak nějak samo >:-[]

Prostě se mi Pulsar vevnitř líbí... až na ty tlačítka na volantu, ty sou jak v Mondeu ;-) >:D
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 21:01
Re: Velmi
No, když ti to takhle "samo" uklouzlo, tak to je OK. Je totiž vidět, že to jde od srdce a nepíšeš to jenom proto, abys mě nas.ral. >:D
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 21:51
Re: Velmi
A je taky nechutně vysoký, třeba jako swift... topper to psal O:-) >:D
Avatar - maros
19. 11. 2014 18:06
Re: Velmi
Kupní cena není všechno, mnohem důležitější údaj je hodina prace v servise. S tou technikou tam bude pořád.

Nevím, proč novináři neuvádí kolik stojí servis u Francouzkých aut. Vždyť to může někoho zrujnovat. Test pěkný, ale díky absence mnoha důležitých dat, tak za :no:
19. 11. 2014 20:44
Re: Velmi
Tak čo, po 306 si kúpil Favorita plus dalšieho na súčiastky a meníš si to doma? >:D
Avatar - Delfin2
19. 11. 2014 10:57
Pulsar
Pulsar by bol horúci kandidát, ak by som vybral auto tejto triedy :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2014 11:01
Ze začátku
se mi Pulsar moc nelíbil, trochu mi připomínal Tiidu. Ale musím uznat, že je to docela zajímavé auto mixem vlastností které nabízí. A pro průměrnou českou rodinu 2+2 je to podle mě velmi zajímavá nabídka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dewill
19. 11. 2014 11:51
Zkušební jízda
Absolvoval jsem zkušební jízdu, mohu víceméně potvrdit závěry uvedené v článku, bohužel včetně reakce podvozku na příčné nerovnosti, ale to by se dalo řešit menšími koly. ;-)

Jinak i v základu je vše co člověk jako já potřebuje a auto naživo vypadá lépe než na obrázku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 17:36
Re: Zkušební jízda
To máš pravdu, 17" jsou už na vlečku značně hraniční... resp. když už vlečku na 17", tak nesmí výrobce šetřit, viz. např. nová 308
Avatar - dal
19. 11. 2014 20:50
Re: Zkušební jízda
OIII příčné nerovnosti nezvládá ani na 16", zatímco G7 nebo Leon ano. Nezáleží tedy jen na použitém železe ale i na rozložení hmotnosti a naladění.
Co se týká té 308, tak tu vidím jako spíš průměr a to se nesmím dívat optikou přes cenu, pak je to podprůměr, protože se musí srovnávat např.s multilinky G7 nebo Focuse a na ně nemá.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2014 21:28
Re: Zkušební jízda
To máš samozřejmě pravdu, taky jsem byl nemile překvapený jak bouchá Octavie III 1,6 TDI liftback...
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 22:40
Re: Zkušební jízda
bouchá? Ale kecko. To jsi asi zapomněl někoho v kufru >:-[] ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2014 12:27
pripomina mi to znizeny kaskaj
to auto je kazdopadne vo svojej triede hodne hodne hodne ... hodne vysoke.... hotove skoro MPVecko .. alebo skor pstrosie vajce na steroidoch ...

pulsar vyska 1520mm ... moj ty boze

uvadzam porovnanie vysky niektorych modelov z rovnakej triedy:

BMW1 ( 1421mm ) -99mm!!!
A3 ( 1425mm ) -95mm!!!
mazda3 ( 1450mm ) -70mm
golf ( 1452mm ) -68mm
P308 ( 1457mm ) -63mm
leon ( 1459mm ) -61mm
auris ( 1460mm ) -60mm
ceed ( 1470mm ) -50mm
megane ( 1471mm ) -49mm

nenasiel som vyssi hatch ako pulsar... este aj prerastena astra je nizsia, hentake vajce s akym prisel pulsar sa uz davno v tejto triede nenosi.... to je dizajnovy navrat do minulosti ... uvidime ake budu predaje... v tomto pripade necakam ziaden trhak a la kaskaj....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 13:17
Re: pripomina mi to znizeny kaskaj
Taky se uvnitř dobře posadí i vyšší člověk....

Prodeje špatné nebudou, v základu je to velmi dobrá nabídka... řekl bych, běž se podívat... ale to stejně neuděláš >:D
19. 11. 2014 14:47
Re: pripomina mi to znizeny kaskaj
Tvoje starosti na moji hlavu...nechápu co někoho vede ke kopírování dat o jiných vozech. Důvod? Sázíš na nesvéprávnost lidí, že si nenajdou potřebná data? Pokud nejsi akcionář, prodeje tě nemusí zajímat. Děláš vůbec něco jiného, než sepisování canců sem na tento web? Dost bych se divil.
Avatar - petrumr
19. 11. 2014 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 11. 2014 15:03
Re: pripomina mi to znizeny kaskaj
Typickej zkumavka...kašli na milimetry, posaď se do toho a mudruj :-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 20:30
Re: pripomina mi to znizeny kaskaj
Suzuki Swift - 1510 mm, můj ty bože, vnutili mi MPV. Křepelčí vejce na steroidech. 8-s >:D >:D
Avatar - Poustevnik
19. 11. 2014 16:06
Povedené
Povedený, hezky napsaný test. Každopádně velký :yes: za důstojný základní motor... konečně to někoho napadlo... takže aspoň Nissan. Přijde mi, že Nissan jde poslední dobou docela do sebe a z ošklivých nemastných neslaných káčátek se stávají auta ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
19. 11. 2014 17:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
19. 11. 2014 17:27
Re: Povedené
Spíš bych to viděl na Tiidu... :-)
19. 11. 2014 18:59
Keby kombi.
Hatchback pekný a celkom priestranný interiér. Keby ešte mali v ponuke aj verziu kombi. Lebo väčšina konkurentov ju má. Ale inak :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2014 21:34
ad razvor 2700
"... a dlouhým rozvorem – hodnota 2.700 mm je v nižší střední třídě opravdu unikátní. "

nie, tento razvor nie je unikatny v nizsej strednej ... ale len v jej podmnozine hatchbackov ...

razvor 2700 mm ma i30cw alebo megane grandtour
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2014 08:16
Re: ad razvor 2700
"...razvor 2700 mm ma i30cw alebo megane grandtour "
Roztahnout osy od sebe neni problem, ale co s tim prostorem udelat - to uz je jina liga. :-!
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 22:36
Vítěz v kategorii cena/výkon
Čistě racionálně vcelku jednoznačný vítěz ve své kategorii. A nejen své. Když si člověk obdobně nakonfiguruje třeba novou Fabii, tak rázem Fabia zcela ztratí půdu pod nohama...

Ano, Pulsar je kladivo, které drtí Octavii, Rapida i Fabii jednou ranou. Výtečná technika Renaultu zabalená do pohledného japonského kabátku šitá podle evropského vkusu. Nissan přesně ví, co dělá. A na výsledku je to setsakra vidět.

Pro všechny ceníkové křížovkáře a firemní autoparky tu jsou ve třídě přirozeně jiné volby. Stejně tak Pulsar nemá ambice oslovovat náročnější zákazníky. Je to přesně cílená nabídka pro všechny ostatní. K čemu 4 motorizace, kde 3 jsou k ničemu, když stačí jedna pořádná? A přesně o tom je Pulsar.

Žádná komplikovaná osobnost. Výborný benzin, výborný diesel, výborně vybavený základ a all-inclusive. Ber nebo nech být.

Za mě jednoznačně beru :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
19. 11. 2014 22:44
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Já nechávám být... tak pak napiš jak se ti s ním jakožto nenáročnému zákazníkovi jezdí :yes:

PS: Nissan plánuje vyrobit 65.000 kladiv za rok... to jen tak pro správnou perspektivu, loni by to stačilo na hezké 12. místo v kompaktech hned za C4 ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 23:01
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Podle mě to bude úspěšný model. Podstatné totiž je, že zkrátka dává smysl. A jde o osvědčený recept, který fungoval, funguje a vždy fungovat bude. Všeobecně akceptovatelný a líbivý design, výborné motory, výtečná prostornost a solidní výbava za rozumné peníze.

Chceš dobré auto? Ber Pulsar. Chceš vymýšlet chytristiku, vymrčuješ si stavíš barikády na konkrétních výbavových položkách nebo ti nestačí běžné výkonové parametry? No problem, u koncernu se máš možnost vyřádit seč ti fantazie stačí.
Avatar - maros
19. 11. 2014 23:18
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
jj, je to limitovaná edice. Tak rychle, ať na vás nějaký ještě zbyde. Kupujte, nebudou! >:D >:D >:D
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 23:25
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Já taky....ale dá se říct, že zajímavá nabídka to je. A za jistých okolností bych s Pulsarem problém neměl. Problém mám spíš s kazateli. Ať už kážou alianci nebo koncern. ;-)
Avatar - Emel
20. 11. 2014 08:41
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Přesně... :yes:
20. 11. 2014 08:11
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
"..12. místo v kompaktech hned za C4"
Trochu C4 pod C4 a je na miste nejvyssim. >:D
Katastrofalni auto.
Avatar - Emel
20. 11. 2014 08:42
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Nene, trochu C4 pod C4 a je 11. ;-)

Podle loňských čísel teda... letos to bude vypadat trošku jinak.
20. 11. 2014 11:08
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Tak i Capture byl plánovám na roční produkci 70 - 80 tis. ks a dneska je na dvojnásobku. Když ho lidi budou chtít, Nissan jeho výrobu určitě navýší. Neměj obavy ;-)
Avatar - maros
19. 11. 2014 23:09
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Jinak řečeno, bezpohlavní Francouzká popelnice >:D Prosím tě, kup si ji,.. alespoň klesnou intervaly tvých příspěvků. V servise Renault není wifi. Moc dráhé 8-s
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2014 23:36
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Francouzská? Nissan je francouzský?

Servis Renault? Proč bych měl jezdit s Nissanem k Renaultu?

Popelnice? Protože využívá techniku Renault? Takže Mercedes je zřejmě taky popelnice, viď ty ... supermane >:-[] :-!
20. 11. 2014 11:09
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
Na tohoto duševního mrzáka nemá vůbec význam reagovat, je to jen hater.
20. 11. 2014 08:04
Re: Vítěz v kategorii cena/výkon
"...Výtečná technika Renaultu zabalená do pohledného japonského kabátku šitá podle evropského vkusu. Nissan přesně ví, co dělá. A na výsledku je to setsakra vidět."

Celkem se ztotoznuji s nazorem. I kdyz tak jak P11/144 to asi uz nikdy tak jezdit nebude.
Bral bych!
:-!
Avatar - Ada je zase tady
20. 11. 2014 08:37
Skvělé!
Tuctový asijský design se špatnými rendlíkovskými střevy, to rozumné lidi neoslovuje :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2014 11:04
Není vlečka jako vlečka
Jednoduchá zadní náprava, tedy "vlečka" bez torzních tyčí je např. v Rapidu, v OIII (nižší výbavy), GVII (nižší výbavy) a Leon (nižší výbavy. Polonezávislá zadní náprava, tzn. "vlečka" se zkrutnými stabilizátory jsou použity např. v Megane 3, P308 a asi i v tomto Pulsaru. Hlavní rozdíl mezi těmato "vlečkama" je v tom, že ty s torskama se dají lépe ladit a dají se dokonce ladit i tak daleko, že mohou být v určitých ohledech lepší, než multilink (M3RS je dobrý příklad toho, co všechno se dá se zadní nápravou s torskama vymyslet). Nejhoší podvozek je kombinace McPherson + klasická vlečka, o něco dražší a i o něco lepší řešení je McPherson + torzní vlečka, dál jsou lichoběžníkové nápravy vpředu a vzadu (starší generace H Civic), pak McPherson + multilink (držaší koncern + střední třída a výš). Multilink vpředu i vzadu tu máme pro např. limuzíny.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atlis
24. 11. 2014 01:57
Re: Není vlečka jako vlečka
Aaaaaale, prdlajs tomu rozumieš kamarát.

Za prvé torska v aute na normálne cesty bude vždy horšia ako multilink, pretože na nerovnostiach bude vždy odskakovať.

A za druhé M3RS nemá torsku naladenú lepšie ako multilink. Každý podvozok naladený na okruhy je tak tvrdý, že je prakticky úplne jedno čo vzadu máš, pretože sa aj tak prakticky nehýbe. A v tom je ukryté celé kúzlo a úspech M3RS s ohľadom na podvozok. Buď auto bude dobré na okruhu alebo na ceste. M3RS, hlavne vo verzii Cup ma čisto okruhový podvozok, takže ak mu šliapeš na krk na dobrej ceste či na okruhu, tak je super. Ale všade inde je to katastrofa. Preto sú Golf GTI či Focus ST podstatne príjemnejšími spoločníkmi na každodennú jazdu - ich podvozky sú síce kompromisom medzi športom a komfortom, no práve na obyčajných cestách vyhrávajú nad M3RS na plnej čiare. A tých pár desatiniek na okruhu, na ktorý 99 percent z nich nikdy nepôjde, trápi iba internetových onanistov.
21. 11. 2014 10:44
prosil bych bez hysterie a ideologie ...
chci se zeptat, jaké jsou ty turbo-benzíny renault? zajímá mě výhradně spolehlivost. kazí se, nekazí se? v podstatě nic jiného mě u auta nezajímá. díky! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
22. 11. 2014 08:00
Re: prosil bych bez hysterie a ideologie ...
"zajímá mě výhradně spolehlivost. kazí se, nekazí se? v podstatě nic jiného mě u auta nezajímá."
Vsechno se kazi, jen rychlost kazeni se jina, treba toto neni zrovna Tce auto, ale zbytek nestal za moc, je to snad extrem?
[odkaz]
22. 11. 2014 18:11
Re: prosil bych bez hysterie a ideologie ...
tak tohle jsou zrovna polemiky, které jdou zcela mimo mě. je mi úplně u pr de le, co je extrém a co není extrém. chci jenom auto, se kterým jedu jednou za rok na garančku a tím to končí. a do kategorie vyhlédnutých patří i tenhle nissan. ale nevím, nikdy jsem turbo neměl. a mám z něho strach. tak jsem myslel, že se tu najde někdo kdo mi poradí. víc mě fakt nezajímá.
2. 4. 2015 07:55
Moje dojmy
Pulsar Acenta 1.2 TCe 85 KW 6.st.bílá nemetalická+Paket Technology

Statické dojmy:

Dvojité těsnění dveří,měkčené plasty.Materiály příjemné na dotek.Loketka a dveřní výplně v kůži.Asi koženka.Jsem to nezkoumal.Místa vzadu hodně.ISOFIX.Kufr 380 litr.Standartně rezerva.Od zkáladní výbavy barevný Maxi-DOT.Celkově interiér kvalitně zpracovaný.

Jízdní dojmy:

Jízda byla po trase město,okreska 2.třídy s horším povrchem.Řazení dobře odstupňované a krátké dráhy.Brzdy příjemným nástupem.Není potřeba si zvykat.Projíždění zatáček jde i ve vyšších rychlostech bez blikání ESP.Jenom to chce držet stopu,jinak pípá Lane Assist.Fitrace nerovností velmi dobrá i na špatném povrchu.Na autě 16 kola.Hluk kolem 140 v pohodě.Odhlučnění velmi dobré.Klimatizace odmlžila rychle.Zahřátí motoru také rychlé.
Torzní náprava je dobře odhlučněná a snese i rychlejší průjezdy zatáčkou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
29. 12. 2015 10:30
Pulsar Tiida
Na vychod od EU sa predava Pulsar ako Tiida.

1. Ma normalnu atmosfericku jednasestku hr16de 86kw
2. Ma normalnu nadrz 52 litrov.
3. Ma normalny rozmer pneu 205/55 R16
4. Ma 5 stupnovu prevodovku.
Rozbalit vlákno
0