Jednoho dne mi manželka řekla, že její Murano V6 se do Prahy nehodí a že hodně žere. Pociťoval jsem to především já, protože jsem auto každou chvilku tankoval. Chtěla tedy něco do města- úspornějšího ale ne menšího. No najděte velké auto se spotřebou skůtru!
Koupil jsem tedy Prius druhé generace. Bude to už 5 let. To auto mi úplně překopalo život. Spotřeba potěšila, hodně jezdit a tankovat jednou za měsíc bylo něco nového, protože sám jsem jezdil v Cayenne Turbo a posléze v 911. Ale ta spolehlivost! Tady Prius nemá srovnání.
Všechna auta šla stranou a já si koupil Prius třetí generace. Na poršáka pomalu sedal prach a já si užíval nový, lepší život s Priusem.
Dnes máme již šestý Prius a snad už příští rok si pořídíme úžasný Prius+.
Věřím ... Já už dneska jezdím tak málo, že si počkám na elektromobil. Před dvěma rokama jsem zapíchl práci a musím říct, že se mi od té doby dost změnil pohled na život, asi tím časem projde každý ...
Ja uz skoro Prius+ koupil, ale proste 3 autosedacky byli hodne natesno, tak si musim par let pockat, az budou deti bez autosedacek. Zatim musim jezdit k pumpe 2x za mesic a drazdit oturbeny benzin.
Som fanusikom japonskych aut a uznavam aj Toyotu s jej konceptom Hybridu ako takeho, ale musim povedat ze Prius je KATASTROFA! Bohuzial som s tym autom musel pol roka jazdit, konkretne s Priusom+. Ocenujemem fakt velmi nizku spotrebu v meste, velky vnutorny priestor, velky kufor, flexibilitu sedaciek a jeho neznicitelnost (je to Toyota, takze ine sa ani necakalo), ale to je asi tak vsetko (aspon z mojho pohladu). Zacnem tym, ze ak auto nejazdilo viac dni vatsinou sa uz nedalo nastartovat, lebo sa upne vybila bateria (robili to vsetky, nielen moj kus a v Toyote potvrdili ze s tym je problem)
Jazdne vlastnosti su celkom ok, problem je volant. Jednak je ako z hrackarskeho auta, ale horsie je ze sa s nim clovek v meste nakruti a nakruti... nemeral som kolko je to otacok
No nestartoval jednoducho ak dlho stalo..., raz som si ho dovolil vypnut mimo stand by a asi hodinu som mal nahlas pustene radio a uz nenastartoval. Inak ja som netvrdil ze je zle manevrovatelny, ale ze sa pri tom nakrutis volantom do zblaznenia...to musis uznat ak s tym jazdis.
Prius mi i 2 měsíce stál v přístavu. Zmáčkl jsem START a ticho- i baterie systému byla stále dostatečně nabitá.
Já byl zvyklý manévrovat velkými SUV, Prius je proti tomu hračka, ale pro mě příjemná.
ok nebudeme sa tu hadat ci startoval ci nie, mozno som mal iba smolu... >:D ale ako sa vyjadris k tym ostatnym veciam ktore som tu opisal?? Tiez teraz jazdim na velkom SUV a je to oproti Priusu rozdiel, to je jasne. Ale asi sa nerozumieme, ja nehovorim ze Prius je zle manevrovatelny, ale o tom toceni volantom do zblbnutia. No schvalne, chod do garaze a zmeraj kolko krat otocis volant medzi dorazmi. Mas uplnu pravdu, je to taka hracka pre dospelych, ale ja potrebujem auto nie hracku :-) Preco to nemohli urobit jednoducho ako v Aurise?? Tiez je to hybrid, ale da sa na tom normalne jazdit.
Jedno nedelne rano po tazkej noci, ked som to musel z dvora vycuvat, poviem ti nebolo to nic moc >:-[] snazim sa tiez dopredu jazdit, ale niekedy proste musis :-) Problem vidim v tom, ze ak v meste parkujem s CX-9, natocim sa volantom menej ako s Priusom. ;-)
Na CX-9 mám jednu vzpomínku. Byla to prodejna někde za Prahou, snad Tiger Auto. Šel jsem se tam podívat na CX-9, ale v ohradě měli přes noc venku vlčáka. Ve dne byl zavřený, ale...
Pán mi Mazdu otevřel a já do ní vlezl. Najednou strašnej smrad! Ale strašnej! Koukl jsem se pod nohy a... Já oběma nohama rozšlapal mega *** toho psa a totálně jsem jim to otřel o kobereček a pedály! Ježiš to byl takovej trapas, ale byla to jejich chyba >:D >:D >:D
Chybu urobil vlciak :-) Tak to uz ano, tomu sa vravi skusobna jazda >:D Ale trochu som zbledol, lebo zhodou okolnosti mam na dvore vlciaka aj CX-9 :-) Jazdi teraz na nej sice zena, ale upozornim ju nech si da pozor... >:D
PS: k tomu Priusu, nerealny tachometer to ma kvoli tomu, ze Toyota chcela hned pri prvom Priuse dokazat, ze sa da po meste jazdit cisto elektricky, cize do 50 Km/h ale bolo to nerealane (stale je) tak si trochu pomohli s tachometrom, ale inak ako pisem hybrid od Toyoty respect...ale Prius mne osobne nesadol
Pípání jde vypnout a jde to za pár minut.Po zařazení pípne jednou a je klid.Je to rok co jsem byl v té 400 m2 garáži pro priuse no a při cestě domů podle GPS jede víc jak 180.
Ze sa to pipanie da vypnut o tom nepochybujem, otazka je kto to vymyslel a aky to ma zmysel.
Ja som pisal o Prius+ a ten ma oficialnu maximalku 165 km/h (podla GPS 167 km/h)
[odkaz]
Potom nerozumím argumentu,že jede jenom 167,leda že jezdíš v německu.Prius je o něčem jiném.Také jem měl v 7gen. celici na předku 300 ps a hmotnost 1150 kg,ale každé auto je v něčem jiné a záleží k čemu jej chci.
Do Nemecka nechodim vela, asi len tak 1x za rok, ale na Priuse by som tam urcite nesiel.
Ja chapem zameraniu Priusa, aj to ze to nieje hltac dialnicnych kilometrov. Ja som sa ani na maximalku nestazoval, ale na ten tachometer ktory extremne prehana. Preco je to tak som uz pisal predtym. Ved v poriadku ak je maximalka 167 tak ok, ale nech ma auto nepresviedca ze idem 182 myslim to tam ukazovolo. To som este nevidel pri ziadnom inom aute.
V prosinci jedeme Priusem do italského Janova. Pohodička a na jednu nádrž. Vůbec s tím autem jezdíme víc než s jinýma po Evropě.
SUVéčka nebyla žádná sláva, bolavá záda a každou chvilku hladové oko. Koupil jsem celkem 7 SUV za sebou. Divím se, že cestuješ zrovna s CX-9, která ničím nenadchne.
Nesouhlasím s tvými názory, ale není to nic proti tobě samotnému.
Vidis ja zase nechapem, ako mozes cestovat po Europe na Priuse a este sa z toho tesit, ale ok kazdy podla svojej chuti. Je pravda ze CX-9 je taky velky americky slon ktory v nicom nevinika, ale ani v nicom ta nesklame,celkovo je to take vyvazene auto pre rodinu.
CX-9 som nechal zene, tak spotreba klesla, (na Prius sa stale nechyta
>:D )
PS: Ani ja nesuhlasim s tvojimi nazormi, ale tiez to nieje nic osobne. Ved da sa diskutovat aj slusne a hlavne argumentovat. Ale su tu aj iny, ktory diskutuju asi tym sposobom, ze ak uz dosli argumenty tak sa uchylia k osobnym utokom, ale to je pod uroven.
Ja niesom fanatickym zastancom SUV, ale jedno proste potrebujem. Najlepsie sa citim za volantom klasickej limuziny-sedan, alebo sem tam nejaky sport >:-[]
Ten tachometr je jediná věc co mě vadí.Ještě jsem se k tomu nedostal,ale vyřeším to věčím profilem pneu.Letní 215/50r17 or.je 215/45r17 a zimní 205/55r16 or.196/60r16.
Jasne, s vatsim profilom sa to upravi. Ale s 215/45 R17 si moc nepomozes, to ma este mensi obvod ako 205/55R16.
Ja by som v tvojom pripade pouzil toto:
leto: 215/50 R17
zima: 215/55 R16
medzi dorazmi, ale vela
hlucnost vytoceneho motora v kabine je priam neuveritelna, maximalka podla GPS je 167 Km/h tachometer ta vsak presviedca ze ides 180. Ale asi najhorsie je to neznesitel pipanie ak mas zaradenu spiatocku, to uz je priam chore (vraj USA predpis, ale pochybujem)Celkovo v tom aute stale nieco pipa, je to hrozne. Ked som sa ho konecne zbavil, bol som velmi stastny, dufam ze uz nikdy viac !