Novinky
davam do pozornosti kurz manazertva kvality podla toyoty [odkaz] ...
verim ze by im ten kurz neuskodil :yes:
verim ze by im ten kurz neuskodil :yes:
Ty japonske (vymyslene v USA) nabozenstvi na vyrobu funguji jenom v Japonsku.
A kdo tu skodu (700 kastli) nahradi?
No prece zakaznik!
VW v Rusku uz bezici linky nema, takze odsun manazera na Vychod nelze realizovat.
Tak ho poslou do SKODAwerke...? Hey! zrovna spousteji FAB)_Drei. >😁
A kdo tu skodu (700 kastli) nahradi?
No prece zakaznik!
VW v Rusku uz bezici linky nema, takze odsun manazera na Vychod nelze realizovat.
Tak ho poslou do SKODAwerke...? Hey! zrovna spousteji FAB)_Drei. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi myslel [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nové modely obecně trpí nižší kvalitou, neodladěností a kazovostí. Chápu potřebu mít něco první a takovou tu obecnou nadrženost na novinky, ale zrovna u aut by měli automobilky první měsíce dávat auta za polovic, protože jim zákazník dělá testovacího jezdce. A to jsou auta při uvedení na trh nedražší a se slevou se nedá moc počítat.
Nechci ani domýšlet, kolik vadně svařených karoserii se dostalo z fabriky a už je na cestě ke splnění vlhkého snu manažera...
Nechci ani domýšlet, kolik vadně svařených karoserii se dostalo z fabriky a už je na cestě ke splnění vlhkého snu manažera...
Priam som alergický na tento dnešný trend. Niečo sa pojebe a rýchlo odvoláme niekoho, kto bude ako akýsi príklad na výstrahu ostatným. Makajte, nerobte chyby, lebo vás vyhodíme. Nadnárodné spoločnosti sa často správajú k ľuďom ako k obyčajnému tovaru. V zmysle, každý je nahraditeľný... Nepáči sa mi to. Pretože sme ľudia a každý človek robí chyby. ;-\
Hm hm, pry "nejlepsi jizda na webu" a uverejni zpravu, ktera je tri tydny stara... na NDR1 to bylo 30.rijna. Tomu rikam fofr 😄
Aspon ja jsem teda neobjevil zadny rozdil.
Aspon ja jsem teda neobjevil zadny rozdil.
Tady se většinou info objeví se zpožděnim. A taky dovedou z jedný zprávy udělat dvě někdy i tři >😒]
proto se tu ohreje tak pul hodiny a zmizi mezi tri tydny stare zpravy a okamzite bude nahrazena na dva dny uplne zbytecnym testem nejake fabie
Jo přesně tak a docela by mě zajímalo kdo ti za tenhle čistej popis skutečnosti dal ty :no: ? >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chápu tedy správně, že podle vašeho chápání každé médium, které se zprávou přijde jako druhé opisuje? To pak ale opisují úplně všichni 😄
Evidentně nesprávně. Stavíte se jako nejlepší zpravodajství vo autech takže když vás předbíhaj nejen vostatní specializovaný servry ale už i idnes tak to prostě neni na chválení 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zřejmě proto je Auto.cz nejčtenější z českých webů o autech a mají také nejvíc diskutujících.
Když už si tady hraješ na nejlepšího novináře, tak by jsi měl pochopit alespoň základní věci. Jednou z těchto věcí je, že v konkurenčním prostředí se nejlépe daří(přežívají) ti nejlepší(nejsilnější).
Jestli je Auto.cz tak špatné, tak se divím, že sem lezeš. Udělej si své stránky a uvidíme tu návštěvnost. Ty jseš asi nemocnej, zkus navštívit nějakého odborníka, protože není možné aby to někomu ani po sté, kdy na to byl upozorněn nedocvaklo.
Když už si tady hraješ na nejlepšího novináře, tak by jsi měl pochopit alespoň základní věci. Jednou z těchto věcí je, že v konkurenčním prostředí se nejlépe daří(přežívají) ti nejlepší(nejsilnější).
Jestli je Auto.cz tak špatné, tak se divím, že sem lezeš. Udělej si své stránky a uvidíme tu návštěvnost. Ty jseš asi nemocnej, zkus navštívit nějakého odborníka, protože není možné aby to někomu ani po sté, kdy na to byl upozorněn nedocvaklo.
Auto.cz také čtu,ale ne kvuli informačním hodnotám.
Je to zábavné čtení,prostě bulvár.
A dokonce už více než články samotných redaktorů,čtu spíše diskuse.
Diskutéři obvykle pobaví více.
Je to stejné jako TV,nejsledovanější programy také nemusí zrovna sršet kvalitou.To je vlastnost médií.
A hájit by se měl snad redaktor sám.Nebo to nedokáže?
A ano je možné,že kdyby byly zde informace odborné,korektní a přísně objektivní,tak by návštěvnost byla malá.To souhlasím.Odbornost není pro masy.
Je to zábavné čtení,prostě bulvár.
A dokonce už více než články samotných redaktorů,čtu spíše diskuse.
Diskutéři obvykle pobaví více.
Je to stejné jako TV,nejsledovanější programy také nemusí zrovna sršet kvalitou.To je vlastnost médií.
A hájit by se měl snad redaktor sám.Nebo to nedokáže?
A ano je možné,že kdyby byly zde informace odborné,korektní a přísně objektivní,tak by návštěvnost byla malá.To souhlasím.Odbornost není pro masy.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak proč tu chodíš? ...nějaká úchylka ?
V tomhle se Gilgit bohužel nemýlí. Jeho názory politiku a lidský práva sou těžce mimo ale kvalita článků tady je fakt nic moc. Stejně jako aktuálnost. Lidi sem choděj diskutovat. To je důvod vysoký návštěvnosti
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
700 karosérii nieje až tak veľa je to možno dvojdňová produkcia. Pochybujem ,že software Volkswagen vyvíjal sám ,takže vina padne viacmenej na dodávateľa softwaru, ktorý je samozrejme voči takýmto veciam poistený. Je možné ,že keď si VW naúčtuje k tomu aj všetky dodatočné náklady ešte na tom zarobí.
delší stáž u Korejců.... 😉
700 bodies do šrotu. Vyhodili Production managera. Pokud je QC manager přímo podřízený Production managerovi, tak struktura zodpovědnosti za qualitu nemůže fungovat, protože Production manager je tím postaven do střetu zájmů. QC manager má být podřízený přímo Generálnímu řediteli anebo mamagerovi Engineering. V tom případě by "letěl" QC manager, který by logicky "letět" měl. Quality systém v VW potřebuje rychlou revizi. 😒
Máš pravdu dědo, asi tam QS existuje jen na papíře, protože kdyby byl funkční, tak se to nemůže stát!
Nejspíše je QS pod diktátem ůčetních a výroby jako skoro všude ale v papírech to tak není(vlastně ani nemůže být).
Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje, tak se vrátili o minimálně 20 let zpátky a na ostatní se musí dívat v hlubokém předklonu.
Nejspíše je QS pod diktátem ůčetních a výroby jako skoro všude ale v papírech to tak není(vlastně ani nemůže být).
Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje, tak se vrátili o minimálně 20 let zpátky a na ostatní se musí dívat v hlubokém předklonu.
"Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje..."
Moznosti je nekolik, treba negativni reklama. Jak se vubec dostala tato informace ven, hm? To muze byt plus pro VW, jako ze jsou svedomiti a peclivi a nenechaji zakaznika jezdit z rozvrzanou kastli (na rozdil od DACIA, treba).
Odbory nejsou neco s cim se da v Nemecku zachazet hrube, treba to bylo za oplatku, za redukci tech 20,000 mist...??
Ono to neni poprve co se improvizovalo na lince😒br /> [odkaz]
Moznosti je nekolik, treba negativni reklama. Jak se vubec dostala tato informace ven, hm? To muze byt plus pro VW, jako ze jsou svedomiti a peclivi a nenechaji zakaznika jezdit z rozvrzanou kastli (na rozdil od DACIA, treba).
Odbory nejsou neco s cim se da v Nemecku zachazet hrube, treba to bylo za oplatku, za redukci tech 20,000 mist...??
Ono to neni poprve co se improvizovalo na lince😒br /> [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Redakci :yes:
Ty máš zase docela nízký nároky na prezidenta [odkaz]
Chápu že na další důkaz prezidentova průšvihu, tentokrát přichycen při lži se reaguje blbě. Když ho chceš přes všechny ty průsery vidět furt kladně nejde to jinak než nevidět neslyšet.
S tvym názorem na nízký nároky na kvalitu auto.cz souhlasim, zkus je aplikovat třeba i na toho Zemana 😉
Že nemáš problém s nejvulgárnějšim projevem hlavy státu v dějinách týhle planety tě moc nešlechtí je to smutný ale budiž k tomu se eště můžeš přihlásit. K důkazu že ve veřejnym projevu trapně lhal že se zúčastnil 17. listopadu 89 se nedá říct nic
Myslim že neni nutný řikat krávy a za totální hnus považuju schvalování zavřít za něco takovýho na roky natvrdo. To je prostě špatně a určitě to víš i ty
Politici skoro většinou nemluvěj pravdu. Ale takhle trapně se nechat chytit při lži to se taky denně nestává. A chápu že se komentáři vyhýbáš. Na oslavě 25. výročí hlásat žes tam byl a přitom lhát je prostě prezidenta nedůstojný. Nebo snad znáš podobnej trapas?
Proč dámy a proč krávy? Vo ně přece vůbec nejde? De vo nesmyslně vysokej trest natvrdo proti kterýmu se právem vozvalo spousta osobností a náš prezident udělal pravej opak. K tomu se máš kdyžtak vyjádřit
Kdybys náhodou fakt nechápal tak: Netřeba spousta odstavců a vět často stačí i jo ne. Takhle dneska večer kličkoval v Hyde Parku Veleba, to snad neni tvuj idol. Nebo to doufám nejseš ty >😒]
Uvědomuješ si vůbec co to schvaluješ a k čemu se hlásíš?
Nevracim se chtěl sem jasnou odpověď a teď jí konečně dostal
Politici, ci uz pred novembrom, alebo po nom chcu len moje peniaze, riadit moje myslienky, rozhodovat o tom, co nemozem a mozem. Zato mam byt vdacny ? Je jedno , kto je hore, ale cudujem sa, ze tak zeries jedneho z nich, co budes mat z toho, ked bude prezidentom Kaja Chrapal ? Hodnostne by ste si polepsili, knieza je predsa len viac ako zeman, my sme mali za feudlizmu zemanov. A ten feudalizmus bol asi najspravodlivejsi system, z toho, co si ziskal, si dal 10% feudalovi, 10% cirkvi, a zvysok bol tvoj. Nebola spotrebna dan zo sena pre kona ani pre vola, nebola Dph, len robotna povinnost.
Taky mě žádnej podobnej ultratrapas ve lhaní nějaký hlavy státu nenapad
Když seš tak vědomej: Proč úplně každej kdo vod těch prezidentskejch ku.ev ho.en a ku.d bránil nebo vomlouval ty Zemanovy Hovory z Lán zmiňuje Kalouska a Schwarzenberga? Co ty s tim maj boha společnýho?
Rozdíl je že já klidně do * říct můžu ale ani já to neřikám všude. A ty 3 ku.dy v jedný větě prezidenta to neni zrovna běžnej projev a v oficiálnim rozhovoru hlavy státu je to fakt asi světovej rekord
Zdroj neřeším, já jsem nikde jinde text nečetl, nemám na to totiž při své práci čas. Čímž se nevymlouvám a redakci tím neomlouvám, jen to konstatuji, že nedokážu posoudit jeho původ.
Na redakci mám poměrně vysoké nároky a občas, jak sám myslím dobře víš, to i dám v diskuzi najevo, byť ne tak radikální formou jako ty. Což opět není kritika, jen konstatování. 😉
Já to beru tak, že Auto.cz je pro mě zdrojem informací z automobilové oblasti, stejně jako mám jiné oblíbené weby o politice, šoubyznysu, denním zpravodajství atp.
Ak ta zaujima svet automobilizmu, a neovladas anglictinu na vyssej ako priemernej ceskej urovni, tak si schopny sledovat len male percento diania. Nemcina v tomto smere velmi nepomaha.
To nie je snobsky, ani dehonestujuci nazor, len odraz reality. A ked sa pozries na diskusie, kde pre sokujuce mnozstvo ludi plati, ze CR/SR = Svet = Skoda vitezi, tak musis uznat, ze mam pravdu.
Ja sem chodim kvoli testom (niektorum) a diskusiam, ktore su na tejto stranke nenormalne zabavne 😄
Škoda a ČR/SR je pro spoustu lidí tady volba č. 1, je to přece logické = domácí výrobce. Skutečně domácí, s letitou historií a nikoli jen značka, co má v ČR postavenou továrnu a tím pádem je taky česká.
S těmi diskuzemi to máme podobně, ale já se navíc občas nechám někým duševně obohatit. Jsou tu diskutéři, co mají druhým co říct ve smyslu je vzdělat, ty uznávám.
Tak tak. Je to "yellow journalism", s chytavymi titulky ze i20 je drazsi nez Fab_III, Velká kolová loupež, predstavovani Fab_III ve stylu stripterky v levnem baru nekde za rafinerkou, atd.....obcas nejaky vseznalek dostane auto na tyden s ukolem napsat neco hezkeho o Das Auto. Pathetic.
".. pre sokujuce mnozstvo ludi plati, ze CR/SR = Svet = Skoda vitezi, tak musis uznat, ze mam pravdu."
Absolutne! :-!