Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Passat má problémy s výrobou, kvůli robotům

Kvůli problémům při zahájení výroby nového Passatu bude závod Volkswagenu v Emdenu pracovat i přes vánoční svátky.
Zpět na článek
21. 11. 2014 13:10
21. 11. 2014 13:42
21. 11. 2014 13:54
21. 11. 2014 14:20
21. 11. 2014 15:23
21. 11. 2014 15:47
22. 11. 2014 00:23
22. 11. 2014 01:03
21. 11. 2014 17:46
21. 11. 2014 17:49
22. 11. 2014 06:26
22. 11. 2014 08:42
21. 11. 2014 15:51
21. 11. 2014 15:57
21. 11. 2014 16:40
21. 11. 2014 17:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 11. 2014 20:39
21. 11. 2014 13:46
21. 11. 2014 14:04
21. 11. 2014 16:21
21. 11. 2014 17:59
21. 11. 2014 17:41
22. 11. 2014 21:16
21. 11. 2014 21:50
Avatar - miromen
21. 11. 2014 13:10
A je to tu
Kur.vy ,chlast a chlebičky nebudou....co na to mistni spekulanti ?hm
Rozbalit vlákno
27
21. 11. 2014 13:42
Re: A je to tu
Přesně tak. Včera se toto konkrétně pod jedním článkem v diskuzi děsně řešilo, myslím že to bylo pod i20, tak doufám že dneska se všichni ti "urážeči" chytnou za nos >:D

Redakci :yes:
21. 11. 2014 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 14:01
Re: A je to tu
Tohle nebude moc fér ale fakt nemůžu jinak >:-[]
Ty máš zase docela nízký nároky na prezidenta [odkaz]
21. 11. 2014 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 15:06
Re: A je to tu
To je hodně divoká konstrukce ale gratuluju k další neodpovědi :-)
Chápu že na další důkaz prezidentova průšvihu, tentokrát přichycen při lži se reaguje blbě. Když ho chceš přes všechny ty průsery vidět furt kladně nejde to jinak než nevidět neslyšet.
S tvym názorem na nízký nároky na kvalitu auto.cz souhlasim, zkus je aplikovat třeba i na toho Zemana ;-)
21. 11. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 15:31
Re: A je to tu
To neni žádnej sklon jen reakce. Je naprosto běžný že lidi který obhajujou něco co je neobhajitelný nebo těžko obhajitelný se odpovědim vyhýbaj. A ty děláš to samý. Za Zemanem stojíš ale diskutovat jeho těžký úlety logicky nechceš. Takže ne kecy ale popis většiny tvejch reakcí.
Že nemáš problém s nejvulgárnějšim projevem hlavy státu v dějinách týhle planety tě moc nešlechtí je to smutný ale budiž k tomu se eště můžeš přihlásit. K důkazu že ve veřejnym projevu trapně lhal že se zúčastnil 17. listopadu 89 se nedá říct nic
Myslim že neni nutný řikat krávy a za totální hnus považuju schvalování zavřít za něco takovýho na roky natvrdo. To je prostě špatně a určitě to víš i ty
21. 11. 2014 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 23:59
Re: A je to tu
Myslim že to zvládneš i bez nápovědy: I když píšeš hodně vět a vodstavců vodpověděm se furt vyhýbáš ;-)

Politici skoro většinou nemluvěj pravdu. Ale takhle trapně se nechat chytit při lži to se taky denně nestává. A chápu že se komentáři vyhýbáš. Na oslavě 25. výročí hlásat žes tam byl a přitom lhát je prostě prezidenta nedůstojný. Nebo snad znáš podobnej trapas?

Proč dámy a proč krávy? Vo ně přece vůbec nejde? De vo nesmyslně vysokej trest natvrdo proti kterýmu se právem vozvalo spousta osobností a náš prezident udělal pravej opak. K tomu se máš kdyžtak vyjádřit

Kdybys náhodou fakt nechápal tak: Netřeba spousta odstavců a vět často stačí i jo ne. Takhle dneska večer kličkoval v Hyde Parku Veleba, to snad neni tvuj idol. Nebo to doufám nejseš ty >:-[]
22. 11. 2014 00:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 00:43
Re: A je to tu
Fajn že neschvaluješ ten absurdní trest a že aspoň v tomhle nestojíš za Zemanem :yes:
22. 11. 2014 01:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 01:26
Re: A je to tu
Ten první vodstavec je fakt votřesnej. Víš že hůř to skoro nejde žejo
Uvědomuješ si vůbec co to schvaluješ a k čemu se hlásíš?

Nevracim se chtěl sem jasnou odpověď a teď jí konečně dostal
21. 11. 2014 17:46
Re: A je to tu
Neviem, ale myslim, ze Zeman nemal najvulgarnejsi prejav hlavy statu v dejinach tejto planety. Mozno si za ten nazor plateny, mozno ho siris aj na inych serveroch, ale Bush mladsi bol minimalne na rovnake urovni a pridal aj nejake gesta. Je zaujimave pozorovat u vas cistokrvnych demokratov, dedicov odkazu 17. novembra ( tak sa uz teraz nechavaju titulovat a tak sa to budu ucit moje deti , Labus s Kaiserom to vedeli ;-) , ja som sa ucil o dedicoch odkazu velkeho oktobra, o dedicoch odkazu vitazneho februara a ine blbosti, ktore sa budu decka ucit teraz len v ruzovom ), ako sa nemozu zmierit s vysledkom demokratickej volby, ono bolo tazke zatvorit volicov tak, ako kedysi Sladka, lebo nebolo iste, ze zatvoria spravnych.
Politici, ci uz pred novembrom, alebo po nom chcu len moje peniaze, riadit moje myslienky, rozhodovat o tom, co nemozem a mozem. Zato mam byt vdacny ? Je jedno , kto je hore, ale cudujem sa, ze tak zeries jedneho z nich, co budes mat z toho, ked bude prezidentom Kaja Chrapal ? Hodnostne by ste si polepsili, knieza je predsa len viac ako zeman, my sme mali za feudlizmu zemanov. A ten feudalizmus bol asi najspravodlivejsi system, z toho, co si ziskal, si dal 10% feudalovi, 10% cirkvi, a zvysok bol tvoj. Nebola spotrebna dan zo sena pre kona ani pre vola, nebola Dph, len robotna povinnost.
21. 11. 2014 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 00:44
Re: A je to tu
Teď si nejsem jistej. Byl ten Zemanův rozhovor jen spolunejvulgárnější projev hlavy státu nebo dokonce až druhej nejhorší?

Taky mě žádnej podobnej ultratrapas ve lhaní nějaký hlavy státu nenapad
22. 11. 2014 06:26
Re: A je to tu
Jeden som ti napisal, Bush junior, senior ovracal cisarovi ptaka. A u nas doma byvaly prezident oslovil papeza Dominik, myslim, ze Chorvatom povedal, ze ako Srbi su nasi priatelia a radi k nim chodime k moru. Kalousek je po par panakoch tiez hviezda, len su k nemu novinari zhovievavi, ktovie preco. Ak chces nieco o klamani, tak medzinarodny menovy fond navrhol, aby vlady riesili dlhy nie tym, ze prestanu "plytvat v rozpocte " , ale zdania majetok tych, co maju 10%tami. Tym by sa dlh znizil tak, aby mohli vlady zase pekne kradnut. A myslis, ze to priznali ? Riadili sa Plzakom, ale ta vysusena francuzka zabudla tu spravu stopit. A ovce nebehaju s cervenymi kartami, nema to kto organizovat, aj ked ide o ich majetok. Spocitaj si hodnotu domu, bytu, chaty, zariadenie mozno pausalom, auto, peniaze, vypocitaj z toho 10 % a mas tych 10 % na ucte ? Ak nie, budes musiet nieco predat, bazare budu plne . A teba trapi nejaka ku.da . Blahoslaveni nevedomi.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 07:53
Re: A je to tu
Tak teď už to nechápu vůbec. Vymenováváš různý nic moc události a fakta a bůhvíproč je srovnáváš s úmyslně nejsprostšim prezidentskym projevem v dějinách.
Když seš tak vědomej: Proč úplně každej kdo vod těch prezidentskejch ku.ev ho.en a ku.d bránil nebo vomlouval ty Zemanovy Hovory z Lán zmiňuje Kalouska a Schwarzenberga? Co ty s tim maj boha společnýho?
22. 11. 2014 08:42
Re: A je to tu
Ak je pre teba nic moc udalost, ze niekto uvazuje zobrat ti 10 % majetku, tak potom plat aj za mna. A preco hovoria aj o tych dvoch ? Lebo su rovnaki, tiez nadavaju, jeden bol minister financii, druhy zahranicia a boli len 2 stupienky pod prezidentom. A pisem aj Bushovcov, tych si taktne nespomenul. Vsetko je to jedna banda, politicka "elita" , takze preto ich vsetci spominaju. Politici su obrazom svojich volicov, takze ti vpravo, vlavo aj v strede sa podobaju svojim volicom a myslim, ze ako volici nepouzivate lepsi slovnik
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 09:08
Re: A je to tu
No hlavně Bush mladší je * vo tom žádná. Samozřejmě vim že Kalousek byl ministr financí a Schwarzenberg zahraničí a předtim Havlův kancléř ale nevim že by v nějakym ofiko projevu stříleli ho.nama nebo ku.dama. Takže furt netušim proč naprosto všichni vod komunistů po Okamuru když bránili Zemana a vobhajovali jeho perly v Hovorech z Lán zmínili tyhle dva. Fakt úplně všichni!
Rozdíl je že já klidně do * říct můžu ale ani já to neřikám všude. A ty 3 ku.dy v jedný větě prezidenta to neni zrovna běžnej projev a v oficiálnim rozhovoru hlavy státu je to fakt asi světovej rekord
21. 11. 2014 15:51
Re: A je to tu
Já jí dal palec nahoru za to, že dokázala zveřejnit článek o VW, který si koncern za rámeček rozhodně nedá. Že dokázala, že píše o VW nejen pěkný články, ale taky ty nepěkný. A ano, ten palec ode mě je zároveň za to, že tím dokázala, že dělá co dělat má, tedy že informuje o všem co se ve světě automobilismu děje.

Zdroj neřeším, já jsem nikde jinde text nečetl, nemám na to totiž při své práci čas. Čímž se nevymlouvám a redakci tím neomlouvám, jen to konstatuji, že nedokážu posoudit jeho původ.

Na redakci mám poměrně vysoké nároky a občas, jak sám myslím dobře víš, to i dám v diskuzi najevo, byť ne tak radikální formou jako ty. Což opět není kritika, jen konstatování. ;-)
21. 11. 2014 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 16:40
Re: A je to tu
Oukej, tedy koriguji na "o všem podstatném co se ve světě automobilismu děje", to už je korektní?

Já to beru tak, že Auto.cz je pro mě zdrojem informací z automobilové oblasti, stejně jako mám jiné oblíbené weby o politice, šoubyznysu, denním zpravodajství atp.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 11. 2014 17:24
Re: A je to tu
Pri vsetkej ucte, auto.cz je sekundarny doplnok lokalneho charakteru pre kazdeho, koho zaujima svet automobilizmu.

Ak ta zaujima svet automobilizmu, a neovladas anglictinu na vyssej ako priemernej ceskej urovni, tak si schopny sledovat len male percento diania. Nemcina v tomto smere velmi nepomaha.

To nie je snobsky, ani dehonestujuci nazor, len odraz reality. A ked sa pozries na diskusie, kde pre sokujuce mnozstvo ludi plati, ze CR/SR = Svet = Skoda vitezi, tak musis uznat, ze mam pravdu.

Ja sem chodim kvoli testom (niektorum) a diskusiam, ktore su na tejto stranke nenormalne zabavne :-)
21. 11. 2014 20:39
Re: A je to tu
Angličtinu i němčinu ovládám velmi dobře a pracuji s těmito jazyky na denní bázi, takže toto mám v pohodě. Chtěl jsem svým příspěvkem říct, že na českém automobilovém poli je pro mě Auto.cz jasná volba. Bez urážky, ale při své práci třeba nemám čas sledovat vaše slovenské weby, takže o tom co se děje u vás se často dozvídám až z našich médií. Ano, s jistým zpožděním řekneš a určitě máš pravdu, ale život je o preferencích.

Škoda a ČR/SR je pro spoustu lidí tady volba č. 1, je to přece logické = domácí výrobce. Skutečně domácí, s letitou historií a nikoli jen značka, co má v ČR postavenou továrnu a tím pádem je taky česká.

S těmi diskuzemi to máme podobně, ale já se navíc občas nechám někým duševně obohatit. Jsou tu diskutéři, co mají druhým co říct ve smyslu je vzdělat, ty uznávám.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 23:59
Re: A je to tu
S čim si to auto.cz porovnával? ;-)
22. 11. 2014 07:51
Re: A je to tu
"...auto.cz je sekundarny doplnok lokalneho charakteru pre kazdeho, koho zaujima svet automobilizmu."
Tak tak. Je to "yellow journalism", s chytavymi titulky ze i20 je drazsi nez Fab_III, Velká kolová loupež, predstavovani Fab_III ve stylu stripterky v levnem baru nekde za rafinerkou, atd.....obcas nejaky vseznalek dostane auto na tyden s ukolem napsat neco hezkeho o Das Auto. Pathetic.

".. pre sokujuce mnozstvo ludi plati, ze CR/SR = Svet = Skoda vitezi, tak musis uznat, ze mam pravdu."
Absolutne! :-!
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2014 13:11
chlapcom vo VW
davam do pozornosti kurz manazertva kvality podla toyoty [odkaz] ...

verim ze by im ten kurz neuskodil :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - miromen
21. 11. 2014 13:13
Re: chlapcom vo VW
To snad ani neni možne. >:-[]
21. 11. 2014 13:26
Re: chlapcom vo VW
Ty japonske (vymyslene v USA) nabozenstvi na vyrobu funguji jenom v Japonsku.
A kdo tu skodu (700 kastli) nahradi?
No prece zakaznik!
VW v Rusku uz bezici linky nema, takze odsun manazera na Vychod nelze realizovat.
Tak ho poslou do SKODAwerke...? Hey! zrovna spousteji FAB)_Drei. >:D
21. 11. 2014 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 14:02
Re: chlapcom vo VW
Asi myslel [odkaz]
21. 11. 2014 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 23:58
Re: chlapcom vo VW
Vysvětlil bys mi za co ten palec nahoru? >:D
22. 11. 2014 07:23
Re: chlapcom vo VW
"..za co ten palec nahoru?"
Protoze ikonu na vztyceny prostrednicek menu nenabizi? >:D
22. 11. 2014 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 13:46
Nové modely
Nové modely obecně trpí nižší kvalitou, neodladěností a kazovostí. Chápu potřebu mít něco první a takovou tu obecnou nadrženost na novinky, ale zrovna u aut by měli automobilky první měsíce dávat auta za polovic, protože jim zákazník dělá testovacího jezdce. A to jsou auta při uvedení na trh nedražší a se slevou se nedá moc počítat.
Nechci ani domýšlet, kolik vadně svařených karoserii se dostalo z fabriky a už je na cestě ke splnění vlhkého snu manažera...
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2014 14:04
Úbohé...
Priam som alergický na tento dnešný trend. Niečo sa pojebe a rýchlo odvoláme niekoho, kto bude ako akýsi príklad na výstrahu ostatným. Makajte, nerobte chyby, lebo vás vyhodíme. Nadnárodné spoločnosti sa často správajú k ľuďom ako k obyčajnému tovaru. V zmysle, každý je nahraditeľný... Nepáči sa mi to. Pretože sme ľudia a každý človek robí chyby. ;-\
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2014 14:09
3 tydny stara zprava
Hm hm, pry "nejlepsi jizda na webu" a uverejni zpravu, ktera je tri tydny stara... na NDR1 to bylo 30.rijna. Tomu rikam fofr :-)
Aspon ja jsem teda neobjevil zadny rozdil.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 14:13
Re: 3 tydny stara zprava
Tady se většinou info objeví se zpožděnim. A taky dovedou z jedný zprávy udělat dvě někdy i tři >:-[]
21. 11. 2014 14:39
Re: 3 tydny stara zprava
proto se tu ohreje tak pul hodiny a zmizi mezi tri tydny stare zpravy a okamzite bude nahrazena na dva dny uplne zbytecnym testem nejake fabie
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2014 15:08
Re: 3 tydny stara zprava
Jo přesně tak a docela by mě zajímalo kdo ti za tenhle čistej popis skutečnosti dal ty :no: ? >:-[]
21. 11. 2014 15:14
Re: 3 tydny stara zprava
tak ta uderka vwxindlu je celkem znama
21. 11. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 17:56
Re: 3 tydny stara zprava
Tipujem, ze skor to bude prebite testom passatu, mozno budu pocitat aj tie bodove zvary :-! . Ktovie, ci uz chytili tych zlodejov >:-[] , ani len ochranku nevymenili, a pre par bodiek vyhodia manazera >:D
21. 11. 2014 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2014 22:02
Re: 3 tydny stara zprava
Chápu tedy správně, že podle vašeho chápání každé médium, které se zprávou přijde jako druhé opisuje? To pak ale opisují úplně všichni :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 00:12
Re: 3 tydny stara zprava
Evidentně nesprávně. Stavíte se jako nejlepší zpravodajství vo autech takže když vás předbíhaj nejen vostatní specializovaný servry ale už i idnes tak to prostě neni na chválení ;-)
22. 11. 2014 01:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 01:45
Re: 3 tydny stara zprava
Tohle se redakci asi líbit nebude ;-)
Nicméně tady s tebou souhlasim
Avatar - dal
22. 11. 2014 21:02
Re: 3 tydny stara zprava
Zřejmě proto je Auto.cz nejčtenější z českých webů o autech a mají také nejvíc diskutujících.
Když už si tady hraješ na nejlepšího novináře, tak by jsi měl pochopit alespoň základní věci. Jednou z těchto věcí je, že v konkurenčním prostředí se nejlépe daří(přežívají) ti nejlepší(nejsilnější).
Jestli je Auto.cz tak špatné, tak se divím, že sem lezeš. Udělej si své stránky a uvidíme tu návštěvnost. Ty jseš asi nemocnej, zkus navštívit nějakého odborníka, protože není možné aby to někomu ani po sté, kdy na to byl upozorněn nedocvaklo.
22. 11. 2014 22:02
Re: 3 tydny stara zprava
Auto.cz také čtu,ale ne kvuli informačním hodnotám.
Je to zábavné čtení,prostě bulvár.
A dokonce už více než články samotných redaktorů,čtu spíše diskuse.
Diskutéři obvykle pobaví více.
Je to stejné jako TV,nejsledovanější programy také nemusí zrovna sršet kvalitou.To je vlastnost médií.
A hájit by se měl snad redaktor sám.Nebo to nedokáže?
A ano je možné,že kdyby byly zde informace odborné,korektní a přísně objektivní,tak by návštěvnost byla malá.To souhlasím.Odbornost není pro masy.
22. 11. 2014 23:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2014 16:19
Re: 3 tydny stara zprava
Tak proč tu chodíš? ...nějaká úchylka ?
23. 11. 2014 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 11. 2014 18:48
Re: 3 tydny stara zprava
"...Ale treba najdes nekoho kdo ti to precte a v prípade potreby vysvetlí."

Nevysazuj si ty prasky bez konzultace sveho osetrujiciho lekare.
24. 11. 2014 00:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 22:04
Re: 3 tydny stara zprava
V tomhle se Gilgit bohužel nemýlí. Jeho názory politiku a lidský práva sou těžce mimo ale kvalita článků tady je fakt nic moc. Stejně jako aktuálnost. Lidi sem choděj diskutovat. To je důvod vysoký návštěvnosti
22. 11. 2014 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peter222
21. 11. 2014 16:21
To sa stáva !
700 karosérii nieje až tak veľa je to možno dvojdňová produkcia. Pochybujem ,že software Volkswagen vyvíjal sám ,takže vina padne viacmenej na dodávateľa softwaru, ktorý je samozrejme voči takýmto veciam poistený. Je možné ,že keď si VW naúčtuje k tomu aj všetky dodatočné náklady ešte na tom zarobí.
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2014 17:59
Re: To sa stáva !
700 bude tak za pol dna, Kuka to odskace ?
21. 11. 2014 16:47
Ta "vnímaná kvalita" nějak selhává - chtělo by to
delší stáž u Korejců.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
21. 11. 2014 17:44
Re: Ta "vnímaná kvalita" nějak selhává - chtělo by to
Spíš u Japonců, protože Korejci se od Japonců jen učí......... ;-)
Avatar - praděda7
21. 11. 2014 17:41
Passat Quality
700 bodies do šrotu. Vyhodili Production managera. Pokud je QC manager přímo podřízený Production managerovi, tak struktura zodpovědnosti za qualitu nemůže fungovat, protože Production manager je tím postaven do střetu zájmů. QC manager má být podřízený přímo Generálnímu řediteli anebo mamagerovi Engineering. V tom případě by "letěl" QC manager, který by logicky "letět" měl. Quality systém v VW potřebuje rychlou revizi. :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
22. 11. 2014 21:16
Re: Passat Quality
Máš pravdu dědo, asi tam QS existuje jen na papíře, protože kdyby byl funkční, tak se to nemůže stát!
Nejspíše je QS pod diktátem ůčetních a výroby jako skoro všude ale v papírech to tak není(vlastně ani nemůže být).
Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje, tak se vrátili o minimálně 20 let zpátky a na ostatní se musí dívat v hlubokém předklonu.
23. 11. 2014 19:01
Re: Passat Quality
"Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje..."

Moznosti je nekolik, treba negativni reklama. Jak se vubec dostala tato informace ven, hm? To muze byt plus pro VW, jako ze jsou svedomiti a peclivi a nenechaji zakaznika jezdit z rozvrzanou kastli (na rozdil od DACIA, treba).
Odbory nejsou neco s cim se da v Nemecku zachazet hrube, treba to bylo za oplatku, za redukci tech 20,000 mist...??

Ono to neni poprve co se improvizovalo na lince:
[odkaz]
24. 11. 2014 00:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.