Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Volkswagen Passat má problémy s výrobou, kvůli robotům

David Bureš
Diskuze (71)
Kvůli problémům při zahájení výroby nového Passatu bude závod Volkswagenu v Emdenu pracovat i přes vánoční svátky.

Již zanedlouho dorazí k zákazníkům první exempláře očekávané osmé generace Volkswagenu Passat. Nyní vychází najevo, že zahájení výroby Passatu B8 doprovázejí problémy. Informovala o tom německá rozhlasová stanice NDR1.

Za potížemi stojí chybný software řídícího systému linky svařovacích robotů. Ti některé karoserie kvůli špatným instrukcím svařili chybně, následkem čehož musel Volkswagen sešrotovat na 700 karoserií. Kvůli jiným problémům musela automobilka opravit dalších 100 vozů. Tyto problémy znamenají, že se v říjnu nepodařilo postavit 2.200 aut z plánovaného počtu exemplářů.

Chybu v softwaru údajně způsobil současný náběh výroby dvou karosářských variant – sedanu a kombi. V Emdenu se navíc nadále vyrábí i model CC, postavený na základech minulé generace Passatu. Mluvčí značky Ludger Abeln nechce problémy s výrobou Passatu B8 komentovat, stanici NDR1 nicméně přiznal, že produkci tohoto vozu doprovázejí porodní bolesti. Ty už nicméně mají být vyřešeny.

Výpadky ve výrobě chce Volkswagen dohnat ještě před koncem roku. Od 8. prosince se nový Passat bude vyrábět i v přesčasových směnách, a to rovněž během vánočních svátků. Dodatečné směny údajně potrvají do konce ledna.

Za potíže s výrobou Passatu B8 ponesou následky také někteří vysoce postavení manažeři v továrně. Produkční manažer byl již údajně odvolán, šéf logistiky má pak odejít do předčasného důchodu.

Továrna Emden se rozkládá na ploše velké 4,1 milionu m2, zaměstnává na 9.200 pracovníků. Loni zde vzniklo 208.800 automobilů. Výroba Volkswagenů v Emdenu byla zahájena v roce 1964, automobilka tuto lokalitu zvolila pro výrobu i kvůli zdejšímu přístavu, který se stal důležitým dopravním uzlem značky pro převoz jejích aut.

David Bureš
Diskuze (71)
23. 11. 2014 19:01
Re: Passat Quality
"Já to vidím jako obrovský průšvih, protože když jim tam ten systém nefunguje..."

Moznosti je nekolik, treba negativni reklama. Jak se vubec dostala tato informace ven, hm? To muze byt plus pro VW, jako ze jsou svedomiti a peclivi a nenechaji zakaznika jezdit z rozvrzanou kastli (na rozdil od DACIA, treba).
Odbory nejsou neco s cim se da v Nemecku zachazet hrube, treba to bylo za oplatku, za redukci tech 20,000 mist...??

Ono to neni poprve co se improvizovalo na lince:
[odkaz]
23. 11. 2014 18:48
Re: 3 tydny stara zprava
"...Ale treba najdes nekoho kdo ti to precte a v prípade potreby vysvetlí."

Nevysazuj si ty prasky bez konzultace sveho osetrujiciho lekare.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2014 16:19
Re: 3 tydny stara zprava
Tak proč tu chodíš? ...nějaká úchylka ?
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2014 22:04
Re: 3 tydny stara zprava
V tomhle se Gilgit bohužel nemýlí. Jeho názory politiku a lidský práva sou těžce mimo ale kvalita článků tady je fakt nic moc. Stejně jako aktuálnost. Lidi sem choděj diskutovat. To je důvod vysoký návštěvnosti
22. 11. 2014 22:02
Re: 3 tydny stara zprava
Auto.cz také čtu,ale ne kvuli informačním hodnotám.
Je to zábavné čtení,prostě bulvár.
A dokonce už více než články samotných redaktorů,čtu spíše diskuse.
Diskutéři obvykle pobaví více.
Je to stejné jako TV,nejsledovanější programy také nemusí zrovna sršet kvalitou.To je vlastnost médií.
A hájit by se měl snad redaktor sám.Nebo to nedokáže?
A ano je možné,že kdyby byly zde informace odborné,korektní a přísně objektivní,tak by návštěvnost byla malá.To souhlasím.Odbornost není pro masy.