Novinky
:yes:
třikrát přeplňovaný trojválec 1.0 TSI s 10st. DSG bude určitě ideál. Na křídovém papíře :-!
A nebo aspon prijde k rozumu.
😒
Mela pomahat rozvoji spolecnym ekonomickym prostorem - a ne hli likvidovat tupymi byrokraty.
😒
😒
Mela pomahat rozvoji spolecnym ekonomickym prostorem - a ne hli likvidovat tupymi byrokraty.
😒
...v popise prevodovky😒br />
ma preniest az 550 Nm, a s tym naftakom to rozhodne nebudu vsetko smerovat na predok.. :-!
😒
Tak akorat velky, akorat vykonny a akorat bezpecny.
Tak akorat velky, akorat vykonny a akorat bezpecny.
Při téhle definici mě napadl Pulsar... ale nabídka je tak pestrá, že by si měl vybrat každý. Pokud je Pulsar příliš bezpečný, tak třeba Logan.
Myslím, že to bude jen velký facelift, něco jako z G5 na G6 .Třeba vyřeší tu klimatizaci, kdy voda z ní tekla do kabiny, mlžila se okna a množila plíseň. Hold ethalon.
Je lepší volbou pod kapotu benzín TSI :-!
[odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
1) motor dělá kravál
2) furt se do toho musí blejt a ten servis...
3) řazení je sice ušetřeno automatickou převodovkou ale ne každý ji má, a pak je to otrava. Počítals kolikrat musíš šlapat na SPOJKU / BRZDU / PLYN když jedeš přez celou republiku? Hele zhruba je to poměr 100:1 a to nepočítám namoženou ruku na šautrpáce 😄 V Modelu S [odkaz] držíš jen plyn a brzdu používáš vyjímečně, hlavně na stopce křižovatky nebo když to potřebuješ zašlápnout. Psal jsem už do Tesly o vychytávku aby přimontovali i plyn na levou nohu, ta pravá je strašně přetížená a levá se jen fláká >😁
4) no a ten smrad [odkaz] co čucháš přez ventilaci z předtebou jedoucího což by nebylo kdyby jeli na silnici jen elektromobily. Je fakt že pokud člověk nejede hluboko v noci když je provoz minimální tak i s elektromobilem smrady čucháš, poměr popelnic je v ČR 5mega ku 350ks >😁 >😁 >😁 >😁 směšný v tom kocourkově