Novinky
MERCEDES - BENZ nestaví nic proti lidovým vozům...
Taky si myslím, že ostrý golf a AMG nejsou zrovna soupeři o zákazníky. Je to spíše boj čísel.
Evidentně staví, když to říká přímo pan Moers.
"......he told us the 394bhp VW Golf R 400 concept “hasn’t escaped my attention.”
"......he told us the 394bhp VW Golf R 400 concept “hasn’t escaped my attention.”
a rozumíš přesně významu té anglické věty....... 😄
Ano, Golf 400 neunikl jeho pozornosti, tedy byl jednoznačně zkoumán jako konkurent.
Bylo by asi divné, kdyby to uniklo jeho pozornosti ! Ovšem kde ve větě, kterou jsi citoval "......he told us the 394bhp VW Golf R 400 concept “hasn’t escaped my attention.” se píše, že byl jednoznačně zkoumán jako konkurent ?
hold, Mercedes uz davno sam seba trochu "zdiskreditoval", ked sa pustil do boja v kompaktnej triede - A-klasa :-! ako to vtedy dopadlo, vsetci dobre vieme >😒]
Takze len v tom pokracuje.
Ako jediny z D3 pritom pouziva iba 4 valec, a zameriava sa prozi - v tomto konkretnom pripade - Golfu, nie proti RS3 a M2.
Teoreticky ma proti nim dvom marketingovu vyhodu v cislach😒br /> M2 nemoze byt na dostrel M3, RS3 na RS4, oni maju C63 AMG o dost silnejsiu, preto pod nou miesto na nieco cca 400 konove este je...
Ale - so 4 valcom fakt mozu ist iba proti tomu Golfu 😉
Takze len v tom pokracuje.
Ako jediny z D3 pritom pouziva iba 4 valec, a zameriava sa prozi - v tomto konkretnom pripade - Golfu, nie proti RS3 a M2.
Teoreticky ma proti nim dvom marketingovu vyhodu v cislach😒br /> M2 nemoze byt na dostrel M3, RS3 na RS4, oni maju C63 AMG o dost silnejsiu, preto pod nou miesto na nieco cca 400 konove este je...
Ale - so 4 valcom fakt mozu ist iba proti tomu Golfu 😉
Jakápak D3 ? 😄 Máme MERCEDES - BENZ a další německé značky. Jakápak diskreditace ? Německá auta diskredituje zejména kolotočářské AUDI, které si hraje na něco co není😄
podla tvojho nicku More >😒] - si kolotociar asi ty >😒] >😒] >😒]
tak určitě....a proto jezdím v Audi 😄
Počkej, ty jezdíš v Audi (které mimochodem považuješ za kolotočářské auto - máš labutě nebo řetízkáč)? Já tě měl za Renault - fanatika, který MB fandí jen proto, že v některých modelech nabízí 1.5dCi... něco jako pogo...
Emel, máš pravdu. To byl joke na vtipnou reakci AUDIRS6... Ovšem jak víš, MB nepoužívá jen 1,5dCi, ale i jiné, a je vlastně partnerem RENAULT - NISSAN aliance v jistých oblastech. Každopádně kromě toho, že jsem se s pár AUDI potýkal jakou uživatel, tak s MB jsem měl tu čest i profesně...
Já měl tu čest i uživatelsky a to celkem 4 x (CLK320, E320, E500 a E220CDI), ale žádnou svatozář jsem nějak necítil ....
Ale jasně, mě je jasné odkud vítr fouká 😄 , jen to tvrzení o jízdě v Audi mě na chvíli znejistilo... pokud to byl ale joke, pak vše v pořádku :yes:
Tak to kontruj nejakou "metropolitni a zahranicni" uvahou. Proc to teda stavi? Kvuli obrovskemu hladu po ctyristakonovem ctyrvalcovem hatchi? A zakaznik MB nemuze uvazovat o produktech VW? Myslis, ze to jsou naprosto odlisne svety?
A 45 AMG má pod kapotou přeplňovaný 2.0 čtyřválec s 265 kW a 450 N.m :yes😒br />
Z čtyřválcový turbo studie VW Golf lechtá R400 neuvěřitelných 400 koní a 450 Nm točivého momentu.
Golf 2.0TSI Číslice 400 symbolizuje výkon 294 kW/400 koní. Výkonný agregát s geny soutěžního motoru WRC katapultuje vůz za 3,9 sekundy na 100 km/h. :yes: Je-li k dispozici volný úsek na německé dálnici, dokáže tento Golf jet rychlostí až 280 km/h :-!
200 k na litr zdvihového objemu. Golf R 400 je poháněn motorem 2.0 TSI s technickými geny soutěžního motoru WRC. V porovnání s Golfem R o výkonu 221 kW/300 koní dosahuje Golf R 400 přesně o 100 k vyššího výkonu. Řidič tak má k dispozici 294 kW/400 koní (při 7200 min-1) – tedy 200 koňských sil na litr zdvihového objemu. Tento specifický výkon dosahuje úrovně super sportovního vozu. Maximální točivý moment vzrostl o 70 na 450 N.m (mezi 2400 a 6000 min-1).