Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi Q7: Hybrid z Porsche Cayenne možná už za rok

Hybridní pohon zavítá také do Audi Q7. Vozu bychom se měli dočkat už příští rok.
Zpět na článek
24. 11. 2014 12:01
24. 11. 2014 12:57
24. 11. 2014 12:37
24. 11. 2014 12:01
Hmotnost
Se s váma vsadim o novou Q7, že lehčí než Panamera nebude. Jak jste to počítali?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
24. 11. 2014 12:24
Re: Hmotnost
Dobrý den,

jde pouze o odhad na základě úbytku hmotnosti díky nové platformě. Uvidíme příští rok ;-)
24. 11. 2014 12:57
Re: Hmotnost
Brý den, tak v současný generaci je ten rozdíl kolem 400 kilo dle motoru, proto jsem zmaten.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:37
z kade to mate ?
ten motor je velmi nepravdepodobny, nakolko nove V6 biturbo uz je na ceste, a preco by teda davali stary, zravejsi, CO2 viac vypustajuci motor do hybridu, ked tam ide predovsetkym o tie papierove udaje ? 8-s
Viete o tom, ze uz sa dlhsie spekuluje o V6 TDi ku hybridu ?
takze ja budem trosku skromnejsi v mojej stavke - flasa Bechcerovky, ze 3 liter kompresor v tom hybride a celkovo v ponuke motorov pre Q7 nebude ! ;-)
Rozbalit vlákno
4
24. 11. 2014 14:43
Re: z kade to mate ?
Je možné, že tam dají turbený benzín jak píšeš, ale nedivil bych se ani stávající kompresorové jednotce. Ta je velmi oblíbená v USA (už asi pět let tam opakovaně získává ocenění v anketě Ward's) a ve spojení s baterkami není problém spotřebu snížit klidně někam na 3 litry, tam moc nezáleží kolik ten benzín žere, ale kolik tam naperou baterek a kolik to na ty baterky ujede. A protože v Evropě se asi stejně moc hybridů neprodá a dělají jej hlavně kvůli těm USA popř. Číně, kde ten kompresor také baští, tak bych se současnému 3.0 TFSI nedivil, proč kazit Amíkům radost z motoru, který zbožňují, když baterky vyřeší spotřebu a hybrid je jenom habaďůra na úředníka.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 15:58
Re: z kade to mate ?
Z tohoto uhla pohladu to sice zmysel dava, ale za dverami je EU6, hybrid ma byt vykladna skrina techniky automobilky, jedna sa o novu generaciu auta, ktore tu bolo neskutocne dlho - pre vsetky tieto dovody vidim skor sancu aj noveho benzinoveho motora. US a Cina sice maju ten motor radi, ale skor preto, lebo nieje iny podobny, ktory by bol vhodny na parametre 333 PS / 440 Nm. A kedze by bolo pekne dodrzat Vorsprung durch Technik, mozem vsadit tu Becherovku na novy motor, ktory tiez pomoze znizit tu papierovu spotrebu sam. ;-)
A pokial si dobre spominam, nechcu ani v pripade hybridu Q7 nasilu "pretazovat" baterkami, ktore by tu papierovu spotrebu uhrali ;-)
24. 11. 2014 16:22
Re: z kade to mate ?
Otázka je, jestli turbo je Vorsprung nebo jen EU Steuer. USA nebo Čína ten kompresorový motor mají rádi nikoliv z důvodu, že by jiný nebyl (minimálně konkurence turbobenzíny v této třídě nabízí), ale protože obecně mají kompresory raději než turba. Holt tam o 1 či 2 litry vyšší spotřeba nikoho netrápí a lineárnost zátahu a žádný turbolag si prostě cení víc než spotřebu.
A co se týče emisních norem, tak 3.0 TFSI už je upgradovaný a ve faceliftované A6 se už v DE prodává s EU6, takže je evidentní, že s ním ještě nějakou dobu počítají.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 16:35
Re: z kade to mate ?
OK, dobre argumenty :yes:
Len ja som sa trosku zle vyjadril - skor ide o flotilove CO2, v tomto potesi, ak kazdy motor v ponuke vypusta co najmenej, bez ohladu na to, ci je to 1,2 TFSi alebo 4.0 TFSi ;-)
Turbolag - suhlas. Ale aj na to uz mame rcept - E-Lader ;-)
Zatial sa o nom v suvislosti s benzinami este nehovori, ale ked uz o nom uvazuje aj Ferrari, tak by bola hanba po aplikovani v nafte, nenasadit ho aj v benzinoch ;-)
PS: O FL A6 som vedel, len zrovna na nu trochu pozabudol ;-\