Buď máte doma kočku, nebo psa. Pokud toužíte po kočko-psu, je velká šance že to příroda nezvládne. I velká oktávka z Ingolstadtu (A8) pochopila, že jsou dvě odlišné skupiny zákazníků chtějících výkon: 5.2FSI 331kW (desetiválec z Gallarda) vs. V12 6.0 331kW (dva spojené VR6).
Je jen otázkou času, než se najde "expert" typu Mansory, co bude vařit dort stejně jako pejsek s kočičkou - dajte vse ;-\
I ten nejmenší a nejlevnější Maybach byl citelně větší a dražší (i když jde myslím prozatím jen o odhad), mohl sis do něj koupit třeba "kanape" (v "krátké" verzi jen na jednu stranu, při plném položení muselo sedadlo spolujezdce z cesty), do delšího pak dvě a i s přepážkou, abys měl vzadu soukromí, atd.
Co je naopak zcela jisté, v rámci podznačky Mercedes-Maybach se neobjeví motor V8 5.5 twin-turbo, respektive V12 6.0 twin-turbo, tedy motorizace vyhrazené pro verze AMG.
Nejsou dnes náhodou 600 a 65 AMG "jeden" motor (tedy nová 600 je derivát 65 a má stejný objem i počet turbodmychadel)?