Novinky
jen me tak napadlo, k cemu je u noveho auta si platit servis, sak to ma zaruku, v tomto pripade to dela za ty 2 roky temer 24 tisic, kdys vim ze auto budu mit jen ty 2 roky?
Chlapi kdy už to pochopíte: servis nemá se zárukou nic společného.
Záruka řeší závady... servis jsou předepsané úkony, bez nichž tu záruku ztratíš. Typiský příklad je výměna oleje, filtrů nebo brzdových destiček.
To Ti žádná záruka neřeší.. ale paušál za serfvis ano.
Jsou firmy, co na to postavily svou prodejní politiku: dáme 7 let záruku!! Jedinou podmínkou je absolvování všech předpesaných servisních úkonů.. zní to fér.. ale stačí trochu zdražit ten servis - a v průměru se to srovná.
Takže všichni majitelé těch vozů se skládají jako do pojišťovny na závady těch, co je řeší ještě v té dlouhé záruce...
A jako vždycky - něco zbyde i na firmu.
Howgh.
Záruka řeší závady... servis jsou předepsané úkony, bez nichž tu záruku ztratíš. Typiský příklad je výměna oleje, filtrů nebo brzdových destiček.
To Ti žádná záruka neřeší.. ale paušál za serfvis ano.
Jsou firmy, co na to postavily svou prodejní politiku: dáme 7 let záruku!! Jedinou podmínkou je absolvování všech předpesaných servisních úkonů.. zní to fér.. ale stačí trochu zdražit ten servis - a v průměru se to srovná.
Takže všichni majitelé těch vozů se skládají jako do pojišťovny na závady těch, co je řeší ještě v té dlouhé záruce...
A jako vždycky - něco zbyde i na firmu.
Howgh.
na servis ale dnes nemusis do autorizovaneho servisu, a ikdys je to Audi, tak za 2 roky to proste 24 tisic neudela ani nahodou, ja za servis A6 kde se pocita treba cistic oleje, olej, vsechny filtry, vsech 6 svicek, kontrola kde ceho vcetne treba dotlakovani klimy vyjde asi na 3-5 tisic rocne, a pocitam ze plnosyntetyky do 4 valce 1.2 asi bude min nez do 6 valce jako u me, a levnejsi asi budou i dalsi dily oproti te 6ce, jestli servis nove A3 za prvni 2 roky vyjde na 2-3 tisice rocne, tak je to opravdu hodne 😉 proste 24k je silena cifra, navic s tim ze mas omezeny najezd kdy treba desticky nevydrzej jen dementoj co musi brzdit snad furt
Fakt byl první škofin a Škodovka?
Nebylo tu už náhodou něco takové možné dřív....třeba od BMW?
Nebylo tu už náhodou něco takové možné dřív....třeba od BMW?
Tak soudruzi já nevím,
dát za dva roky 240 000 a nemít v tom ani ten servis mi přijde celkem úlet.
Není smyslem operativního leasingu to, že se o takovéhle věci nemusím vůbec starat?
dát za dva roky 240 000 a nemít v tom ani ten servis mi přijde celkem úlet.
Není smyslem operativního leasingu to, že se o takovéhle věci nemusím vůbec starat?
On v tom dokonce není ani motor >😁 a za servis si můžeš připlatit pak zaplatíš za 10let pouhých 1,3mega a to se vyplatí :yes:
Hm, a kolik tě stojí nové auto v ceně okolo 580tKč za první 2 roky na ztrátě jeho hodnoty, povinném a havarijním? Od těch 240 litrů se to moc lišit nebude ...
To je nejspíš pravda, ale kolik lidí si koupí auto za půl mega ujede 40k km za 2roky a prodá ho?
Pokud budu počítat, že si ho nechá 5let tak by u toho operáku zaplatil 600k bez servisu. Takže na to, aby do toho někdo šel musí být velký zoufalec... a pojistky zaplatí z toho co za to auto po těch 5letech dostane a ještě mu nejpíš zbyde
Pro někoho, kdo chce pořád nové auto je to dobré jenom netuším k čemu mít stále nové auto na max. 20k km ročně...
A to nemluvím o tom, že za těch 600k je např. P508 s 2,0HDI 120kw ale jestli někdo raději 1,2TSI tak mu to neberu 😊
Pokud budu počítat, že si ho nechá 5let tak by u toho operáku zaplatil 600k bez servisu. Takže na to, aby do toho někdo šel musí být velký zoufalec... a pojistky zaplatí z toho co za to auto po těch 5letech dostane a ještě mu nejpíš zbyde
Pro někoho, kdo chce pořád nové auto je to dobré jenom netuším k čemu mít stále nové auto na max. 20k km ročně...
A to nemluvím o tom, že za těch 600k je např. P508 s 2,0HDI 120kw ale jestli někdo raději 1,2TSI tak mu to neberu 😊
Až si někdy pořídíš nové auto, pochopíš, jaké to je 😄 Jinak cena mi přijde docela solidní, ale do nájezdu bych se nevlezl ;-\
Tahle verze je zrovna trochu blbá, ale když chce někdo mermomocí Golfa/Octávku/Leona se čtyřmi kruhy na kapotě, tak si prostě připlatí.
Ta verze se servisem je u ostatních mnohem lepší.
K čemu operák? Třeba jako bydlení v nájmu Člověk se k tomu neupíchne na tak dlouho. Když si vezmu auto za 600, tak buď si na něj půjčím - zaplatím o dost víc a navíc to budu splácet kdo ví jak dlouho. Kromě auta si budu platit všechno ostatní. Po nějaké době bude možné, že některé věci začnou odcházet. Přiznejme si to. Dnešní auta nejsou stavěná na dlouhověkost, proto třeba pro mě zní operák mnohem líp, než v tom utopit prachy hned, nebo ve dlouhé době v jednom autě.
Nevím, kolik z vás už auto prodávalo, ale je to jeden z největších opruzů na světě. I když se o to staráte nejlíp, jak umíte, tak si každej něco najde.
I když mě třeba od operáku na Golf Sporstvan prodejce odrazoval, ale to jsem chápal - základní výbava a motor.... Třeba Seat to podle mě pojal asi nejlíp. Má tam Leona ve více verzích - i CNG, Alhambru ve dvou verzích, Toledo....prostě pokryje to nejzajímavější z nabídky za slušný peníz a pod kapotou je to stejně všechno VW.
Ta verze se servisem je u ostatních mnohem lepší.
K čemu operák? Třeba jako bydlení v nájmu Člověk se k tomu neupíchne na tak dlouho. Když si vezmu auto za 600, tak buď si na něj půjčím - zaplatím o dost víc a navíc to budu splácet kdo ví jak dlouho. Kromě auta si budu platit všechno ostatní. Po nějaké době bude možné, že některé věci začnou odcházet. Přiznejme si to. Dnešní auta nejsou stavěná na dlouhověkost, proto třeba pro mě zní operák mnohem líp, než v tom utopit prachy hned, nebo ve dlouhé době v jednom autě.
Nevím, kolik z vás už auto prodávalo, ale je to jeden z největších opruzů na světě. I když se o to staráte nejlíp, jak umíte, tak si každej něco najde.
I když mě třeba od operáku na Golf Sporstvan prodejce odrazoval, ale to jsem chápal - základní výbava a motor.... Třeba Seat to podle mě pojal asi nejlíp. Má tam Leona ve více verzích - i CNG, Alhambru ve dvou verzích, Toledo....prostě pokryje to nejzajímavější z nabídky za slušný peníz a pod kapotou je to stejně všechno VW.
prostě to omezení 20 000km na rok je hrozně málo, vždyť to vychází na 6.6kč/km plus náklady na benzín.. nad rámec už se sice připlácí 1.5kč/km ale co z toho..
Co z toho? Vyjdu z tvých čísel. Řekněme, že najedeš 50 tisíc ročně (když je 20 hrozně málo). Tedy 100 tisíc za dva roky. Tak 40 tisíc bude za 6,6 a zbylých 60 tisíc za 1,5, to dává v průměru 3,5 na kilometr.
čekal jsem že to někdo začne počítat, je fajn se dostat na 3.5kč jenže musím splnit podmínku a, b i c dohromady jinak se to nevyplatí a nikde se neuvádí jak je to se servisem nad rámec km. A to nejzásadnější je že jsou to prostě náklady nad rámec.
Proč tedy nejsou nějaký balíčky do 20 000km do 30 000km atd..
takže když najedu o 10 000 km ročně nad rámec, dostal jsem se na 5.1 kč/km to je bomba a to nepočítám ten příplatek za servis 1000kč měsíčně! Takže při 30 000 ročně jsme u dvouleté smlouvy na 306000,- plus 24 000,- za servis(možná víc) a to vše za skvělých 60 000 km za dvě léta.
a ten co najede těch 50 000 km za rok zaplatí 330 000 plus servis 24000 (nejspíš ale víc)
už víte proč se mi 20 000 na rok zdá málo, protože když to přšvihnu jen o málo, což je nejpravděpodobnější, tak se to nevyplatí!
Proč tedy nejsou nějaký balíčky do 20 000km do 30 000km atd..
takže když najedu o 10 000 km ročně nad rámec, dostal jsem se na 5.1 kč/km to je bomba a to nepočítám ten příplatek za servis 1000kč měsíčně! Takže při 30 000 ročně jsme u dvouleté smlouvy na 306000,- plus 24 000,- za servis(možná víc) a to vše za skvělých 60 000 km za dvě léta.
a ten co najede těch 50 000 km za rok zaplatí 330 000 plus servis 24000 (nejspíš ale víc)
už víte proč se mi 20 000 na rok zdá málo, protože když to přšvihnu jen o málo, což je nejpravděpodobnější, tak se to nevyplatí!
Aneb hurá udělejme to stejně jako Škoda...! ;-\
Nejsem z tech co neustale kopou do kazdeho zdejsiho clanku, ale toto je uz vazne o nicem. Nedozvedel jsem se temer nic.
Jaka je urokova sazba? Na kolik vychazi pak odkup vozidla po tech dvou letech? Tech 10-11tis je "ohne Anzahlung" a pokud ano, lze s tim hybat?
"Lze s tim hybat?" je vubec dobra otazka, da se hnout s delkou leasingu / najezdem / a onou akontaci?
Jaka je urokova sazba? Na kolik vychazi pak odkup vozidla po tech dvou letech? Tech 10-11tis je "ohne Anzahlung" a pokud ano, lze s tim hybat?
"Lze s tim hybat?" je vubec dobra otazka, da se hnout s delkou leasingu / najezdem / a onou akontaci?
Hodnota clanku pravda neni velika, ale ...
urokova sazba neni - operativni leasing je o platbe za sluzbu
odkup vozidla neni povinny - pak je oceneno trzni cenou
standardni podminky jsou dane dopredu takto, dva roky a maximalne dvacet tisic km.
Pokud si ve smlouve domluvis neco jineho, budes mit neco jineho.
urokova sazba neni - operativni leasing je o platbe za sluzbu
odkup vozidla neni povinny - pak je oceneno trzni cenou
standardni podminky jsou dane dopredu takto, dva roky a maximalne dvacet tisic km.
Pokud si ve smlouve domluvis neco jineho, budes mit neco jineho.
Operativni leasing v tomto provedeni vskutku je jen o platbe za sluzbu, ale vsude kolem je bezne nabidnout po dobehnuti operativniho leasingu vuz k odkoupeni a k tomu slouzi zustatkova cena a ta se spocte podle uroceni (s kterym minimalne pro vnitrni potreby stejne audi operovat bude).
Mam na mysli co cekaji ti, kteri s touto sluzbou prisli na trh. Nikoliv konkretne Audi.