Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Now: Jezděte a o nic se nestarejte

Audi Now znamená u ingolstadtské značky operativní leasing pro fyzické osoby. Kolik na něm zaplatíte a komu se vyplatí?
Zpět na článek
25. 11. 2014 17:52
25. 11. 2014 23:03
26. 11. 2014 10:21
25. 11. 2014 18:15
26. 11. 2014 07:54
26. 11. 2014 10:16
25. 11. 2014 18:16
25. 11. 2014 20:01
25. 11. 2014 19:09
25. 11. 2014 19:41
25. 11. 2014 19:59
25. 11. 2014 22:11
25. 11. 2014 23:33
26. 11. 2014 08:18
26. 11. 2014 08:44
26. 11. 2014 12:04
26. 11. 2014 08:16
25. 11. 2014 22:31
26. 11. 2014 12:13
28. 11. 2014 08:55
25. 11. 2014 22:51
Avatar - Jenik3
25. 11. 2014 17:52
posun vpred
U oprativniho leasingu pro fyzicke nepodnikajici osoby se zcela jiste jedna o posun trhu vpred. Takova nabidka na trhu predtim nebyl a sirsi vyber sluzeb je pro zakaznika plus. Zajimalo by mne, jaky trhak cekaji prodejci automobilu a financujici spolecnosti.
Mam na mysli co cekaji ti, kteri s touto sluzbou prisli na trh. Nikoliv konkretne Audi.
Rozbalit vlákno
3
25. 11. 2014 23:03
Re: posun vpred
Čekají od toho peníze. Sice je to tady na ACZ samý vatař pro nějž není problém dát mega za auto a za první dva roky ztratit několik set tisíc ztrátou hodnoty auta, ale takhle uvažuje jen promile lidí. Každý by chtěl novotou vonící káru, ale za mnohem lepší cenu než co stojí nové. Ideálně rok dva staré ale zároveň by chtěl záruku a vědět, že auto není stočený, rozstřelený nebo kradený. Tak automobilky přišly s tímto velice šikovným tahem. Pronajmou někomu na 1-2 roky auto, ale limitují nájezd, aby jim to někdo nevrátil s 200000 na hrbu. Ten někdo jim zaplatí propad hodnoty auta, který by jinak musel zaplatit první majitel a tím si "vyrobí" auto o které je na trhu největší zájem tj. zánovní, se zárukou na které ovšem mohou poskytnout výraznou slevu. Docela chytrý tah. :yes:
26. 11. 2014 10:21
Re: posun vpred
Tu je aj jeden z dovodov preco tolko Nemcov, fyzicke osoby, jazdi kazde x roky na novych autach. Akonatacia od nuly (v akcii u VW caste) po 10-15% a nasledne sa splaca iba polovica z hodnoty auta. Vyska splatky (ale vypocitana len z polovice hodnoty auta) zalezi od doby prenajmu (od2rokov az 6 a viac rokov a mnozstva prejazdenych km, ktore sa fixne dohodnu rocne -resp. celkovo pocas celej doby prenajmu . Po uplynuti prenajmu ma najomca moznost: auto vrati a berie si nove alebo auto si odkupi s tym, ze doplati iba druhu polovicu z povodnej hodnoty auta. jedna sa o tzv tzv Ballonrate ;-) . Leasing ako taky je vyhodny len pre PO. FO casto este vyuzivaju na kupu auta aj kreditny system. Inak sa v D v hotovosti nakupuje iba cca 1/4 auta cca 1/5 na leasing a ostatne na kredit-spotrebak.
Avatar - wakantanka
26. 11. 2014 13:24
Re: posun vpred
Do Európy pomaly prichádza trend z USA, kde väčšina obyvateľstva nechce vlastniť obyč. auto, ale urobí si zmluvu trebárs na dva roky a len tankuje. O nič iné sa nestará. Konkurencia je tam však o čosi väčšia a tým pádom aj ceny za tieto služby nižšie.
25. 11. 2014 18:15
servis?
jen me tak napadlo, k cemu je u noveho auta si platit servis, sak to ma zaruku, v tomto pripade to dela za ty 2 roky temer 24 tisic, kdys vim ze auto budu mit jen ty 2 roky?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
26. 11. 2014 07:54
Re: servis?
Chlapi kdy už to pochopíte: servis nemá se zárukou nic společného.
Záruka řeší závady... servis jsou předepsané úkony, bez nichž tu záruku ztratíš. Typiský příklad je výměna oleje, filtrů nebo brzdových destiček.
To Ti žádná záruka neřeší.. ale paušál za serfvis ano.

Jsou firmy, co na to postavily svou prodejní politiku: dáme 7 let záruku!! Jedinou podmínkou je absolvování všech předpesaných servisních úkonů.. zní to fér.. ale stačí trochu zdražit ten servis - a v průměru se to srovná.
Takže všichni majitelé těch vozů se skládají jako do pojišťovny na závady těch, co je řeší ještě v té dlouhé záruce...

A jako vždycky - něco zbyde i na firmu.

Howgh.
26. 11. 2014 10:16
Re: servis?
na servis ale dnes nemusis do autorizovaneho servisu, a ikdys je to Audi, tak za 2 roky to proste 24 tisic neudela ani nahodou, ja za servis A6 kde se pocita treba cistic oleje, olej, vsechny filtry, vsech 6 svicek, kontrola kde ceho vcetne treba dotlakovani klimy vyjde asi na 3-5 tisic rocne, a pocitam ze plnosyntetyky do 4 valce 1.2 asi bude min nez do 6 valce jako u me, a levnejsi asi budou i dalsi dily oproti te 6ce, jestli servis nove A3 za prvni 2 roky vyjde na 2-3 tisice rocne, tak je to opravdu hodne ;-) proste 24k je silena cifra, navic s tim ze mas omezeny najezd kdy treba desticky nevydrzej jen dementoj co musi brzdit snad furt
25. 11. 2014 18:16
První?
Fakt byl první škofin a Škodovka?
Nebylo tu už náhodou něco takové možné dřív....třeba od BMW?
Rozbalit vlákno
1
25. 11. 2014 20:01
Re: První?
V ČR ho před Škodou nabízel i Peugeot.
25. 11. 2014 19:09
Zlodějna
Tak soudruzi já nevím,
dát za dva roky 240 000 a nemít v tom ani ten servis mi přijde celkem úlet.

Není smyslem operativního leasingu to, že se o takovéhle věci nemusím vůbec starat?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Choochoo
25. 11. 2014 19:41
Re: Zlodějna
Tak smyslem, je pouze zakaznika oskubat
25. 11. 2014 19:59
Re: Zlodějna
On v tom dokonce není ani motor >:D a za servis si můžeš připlatit pak zaplatíš za 10let pouhých 1,3mega a to se vyplatí :yes:
25. 11. 2014 22:11
Re: Zlodějna
Hm, a kolik tě stojí nové auto v ceně okolo 580tKč za první 2 roky na ztrátě jeho hodnoty, povinném a havarijním? Od těch 240 litrů se to moc lišit nebude ...
25. 11. 2014 23:33
Re: Zlodějna
To je nejspíš pravda, ale kolik lidí si koupí auto za půl mega ujede 40k km za 2roky a prodá ho?

Pokud budu počítat, že si ho nechá 5let tak by u toho operáku zaplatil 600k bez servisu. Takže na to, aby do toho někdo šel musí být velký zoufalec... a pojistky zaplatí z toho co za to auto po těch 5letech dostane a ještě mu nejpíš zbyde

Pro někoho, kdo chce pořád nové auto je to dobré jenom netuším k čemu mít stále nové auto na max. 20k km ročně...

A to nemluvím o tom, že za těch 600k je např. P508 s 2,0HDI 120kw ale jestli někdo raději 1,2TSI tak mu to neberu :)
26. 11. 2014 08:18
Re: Zlodějna
Až si někdy pořídíš nové auto, pochopíš, jaké to je :-) Jinak cena mi přijde docela solidní, ale do nájezdu bych se nevlezl ;-\
26. 11. 2014 08:44
Re: Zlodějna
Tahle verze je zrovna trochu blbá, ale když chce někdo mermomocí Golfa/Octávku/Leona se čtyřmi kruhy na kapotě, tak si prostě připlatí.
Ta verze se servisem je u ostatních mnohem lepší.
K čemu operák? Třeba jako bydlení v nájmu Člověk se k tomu neupíchne na tak dlouho. Když si vezmu auto za 600, tak buď si na něj půjčím - zaplatím o dost víc a navíc to budu splácet kdo ví jak dlouho. Kromě auta si budu platit všechno ostatní. Po nějaké době bude možné, že některé věci začnou odcházet. Přiznejme si to. Dnešní auta nejsou stavěná na dlouhověkost, proto třeba pro mě zní operák mnohem líp, než v tom utopit prachy hned, nebo ve dlouhé době v jednom autě.
Nevím, kolik z vás už auto prodávalo, ale je to jeden z největších opruzů na světě. I když se o to staráte nejlíp, jak umíte, tak si každej něco najde.

I když mě třeba od operáku na Golf Sporstvan prodejce odrazoval, ale to jsem chápal - základní výbava a motor.... Třeba Seat to podle mě pojal asi nejlíp. Má tam Leona ve více verzích - i CNG, Alhambru ve dvou verzích, Toledo....prostě pokryje to nejzajímavější z nabídky za slušný peníz a pod kapotou je to stejně všechno VW.
26. 11. 2014 12:04
Re: Zlodějna
Kalkulaci na dva roky nemůžeš prostě přepočítat na pět let. Pokles hodnoty není lineární. A nikdo ani netvrdí, že je operativní leasing zajímavý na delší období. Stejně tak nikdo netvrdí, že je to ten nejlevnější způsob, jak jezdit v daném autě.
26. 11. 2014 08:16
Re: Zlodějna
Jaká zlodějina? Nabízejí nějakou službu, ty se, představ si, můžeš rozhodnout, zda do toho půjdeš. A dokonce do toho jít vůbec nemusíš, strašné, co? To je ale zlodějina 8-s
Avatar - DawQa
25. 11. 2014 22:31
40 000km
prostě to omezení 20 000km na rok je hrozně málo, vždyť to vychází na 6.6kč/km plus náklady na benzín.. nad rámec už se sice připlácí 1.5kč/km ale co z toho..
Rozbalit vlákno
2
26. 11. 2014 12:13
Re: 40 000km
Co z toho? Vyjdu z tvých čísel. Řekněme, že najedeš 50 tisíc ročně (když je 20 hrozně málo). Tedy 100 tisíc za dva roky. Tak 40 tisíc bude za 6,6 a zbylých 60 tisíc za 1,5, to dává v průměru 3,5 na kilometr.
Avatar - DawQa
28. 11. 2014 08:55
Re: 40 000km
čekal jsem že to někdo začne počítat, je fajn se dostat na 3.5kč jenže musím splnit podmínku a, b i c dohromady jinak se to nevyplatí a nikde se neuvádí jak je to se servisem nad rámec km. A to nejzásadnější je že jsou to prostě náklady nad rámec.
Proč tedy nejsou nějaký balíčky do 20 000km do 30 000km atd..
takže když najedu o 10 000 km ročně nad rámec, dostal jsem se na 5.1 kč/km to je bomba a to nepočítám ten příplatek za servis 1000kč měsíčně! Takže při 30 000 ročně jsme u dvouleté smlouvy na 306000,- plus 24 000,- za servis(možná víc) a to vše za skvělých 60 000 km za dvě léta.
a ten co najede těch 50 000 km za rok zaplatí 330 000 plus servis 24000 (nejspíš ale víc)

už víte proč se mi 20 000 na rok zdá málo, protože když to přšvihnu jen o málo, což je nejpravděpodobnější, tak se to nevyplatí!
Avatar - dolfi
25. 11. 2014 22:51
Kopírování
Aneb hurá udělejme to stejně jako Škoda...! ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
26. 11. 2014 07:50
Re: Kopírování
No, je to pořd koncern VW.. takže asi žádné překvapení...
Avatar - fOE
26. 11. 2014 10:10
Hodnota clanku = nula
Nejsem z tech co neustale kopou do kazdeho zdejsiho clanku, ale toto je uz vazne o nicem. Nedozvedel jsem se temer nic.

Jaka je urokova sazba? Na kolik vychazi pak odkup vozidla po tech dvou letech? Tech 10-11tis je "ohne Anzahlung" a pokud ano, lze s tim hybat?

"Lze s tim hybat?" je vubec dobra otazka, da se hnout s delkou leasingu / najezdem / a onou akontaci?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jenik3
26. 11. 2014 10:15
Re: Hodnota clanku = nula
Hodnota clanku pravda neni velika, ale ...
urokova sazba neni - operativni leasing je o platbe za sluzbu
odkup vozidla neni povinny - pak je oceneno trzni cenou
standardni podminky jsou dane dopredu takto, dva roky a maximalne dvacet tisic km.
Pokud si ve smlouve domluvis neco jineho, budes mit neco jineho.
Avatar - fOE
26. 11. 2014 12:44
Re: Hodnota clanku = nula
Operativni leasing v tomto provedeni vskutku je jen o platbe za sluzbu, ale vsude kolem je bezne nabidnout po dobehnuti operativniho leasingu vuz k odkoupeni a k tomu slouzi zustatkova cena a ta se spocte podle uroceni (s kterym minimalne pro vnitrni potreby stejne audi operovat bude).
26. 11. 2014 14:07
Re: Hodnota clanku = nula
Samozřejmě, že s ní budou operovat, protože to auto následně budou chtít prodat a podle ní ti také určí měsíční platbu. U operativního leasingu není samozřejmé, že si budeš moci auto odkoupit (tedy, že je součástí smlouvy předkupní právo se zafixovanou cenou). A tady ta možnost zkrátka není.
26. 11. 2014 10:27
Re: Hodnota clanku = nula
system ktory funguje v D tu nehladaj, ale to urcite vies ;-)
k sluzobakom som ti poslal PN
Avatar - fOE
26. 11. 2014 11:10
Re: Hodnota clanku = nula
No prave mi nedava zmysel zaviest sluzbu takto orezanu a nepokusit sa zaviest nieco viac.
Za spravu vdaka ;-)