Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi Now: Jezděte a o nic se nestarejte

Tomáš Dusil
Diskuze (29)
Audi Now znamená u ingolstadtské značky operativní leasing pro fyzické osoby. Kolik na něm zaplatíte a komu se vyplatí?

Operativní leasing uzpůsobený pro sokromé osoby je vlastně jakási forma nájmu. Prostě si pronajmete vůz a jezdíte, za což každý měsíc zaplatíte určitou, předem stanovenou částku. Ta v případě Audi A3 Sportback 1.2 TFSI činí každý měsíc 9990 korun, přičemž tuto částku budete odvádět pravidelně po dobu dvou let. Její součástí je jak havarijní pojištění, tak povinné ručení. Pokud si navíc připlatíte 999 korun, získáte zdarma také servis vozu. Po uplynutí zmíněné doby vůz normálně vrátíte.

Zmíněná forma užívání vozu (záměrně nepíšeme vlastnictví, neboť vůz vám patřit nikdy nebude) se ale dle našeho názoru vyplatí pouze někomu. Nejvíce nás napadá cizinec, který má v Česku podepsanou pracovní smlouvu na dva roky a pak se normálně vrátí do rodné země. Samozřejmě za předpokladu, že je patřičně bonitní a může každý měsíc postrádat výše uvedenou částku. Již méně bude nabízenou službu využívat tuzemský občan.

Kde jinde tuhle službu nabízejí?

Operativní leasing pro fyzické osoby dnes nabízejí i některé jiné značky. Jako první s touto službou pojmenovanou Škoda bez starostí přišla Škoda Auto. Následoval Volkswagen All inclusive a Opel Flex lease. Dalšími jsou Seat Olé a Hyundai Tarif.

Tomáš Dusil
Diskuze (29)
Avatar - DawQa
28. 11. 2014 08:55
Re: 40 000km
čekal jsem že to někdo začne počítat, je fajn se dostat na 3.5kč jenže musím splnit podmínku a, b i c dohromady jinak se to nevyplatí a nikde se neuvádí jak je to se servisem nad rámec km. A to nejzásadnější je že jsou to prostě náklady nad rámec.
Proč tedy nejsou nějaký balíčky do 20 000km do 30 000km atd..
takže když najedu o 10 000 km ročně nad rámec, dostal jsem se na 5.1 kč/km to je bomba a to nepočítám ten příplatek za servis 1000kč měsíčně! Takže při 30 000 ročně jsme u dvouleté smlouvy na 306000,- plus 24 000,- za servis(možná víc) a to vše za skvělých 60 000 km za dvě léta.
a ten co najede těch 50 000 km za rok zaplatí 330 000 plus servis 24000 (nejspíš ale víc)

už víte proč se mi 20 000 na rok zdá málo, protože když to přšvihnu jen o málo, což je nejpravděpodobnější, tak se to nevyplatí!
26. 11. 2014 14:07
Re: Hodnota clanku = nula
Samozřejmě, že s ní budou operovat, protože to auto následně budou chtít prodat a podle ní ti také určí měsíční platbu. U operativního leasingu není samozřejmé, že si budeš moci auto odkoupit (tedy, že je součástí smlouvy předkupní právo se zafixovanou cenou). A tady ta možnost zkrátka není.
Avatar - wakantanka
26. 11. 2014 13:24
Re: posun vpred
Do Európy pomaly prichádza trend z USA, kde väčšina obyvateľstva nechce vlastniť obyč. auto, ale urobí si zmluvu trebárs na dva roky a len tankuje. O nič iné sa nestará. Konkurencia je tam však o čosi väčšia a tým pádom aj ceny za tieto služby nižšie.
Avatar - fOE
26. 11. 2014 12:44
Re: Hodnota clanku = nula
Operativni leasing v tomto provedeni vskutku je jen o platbe za sluzbu, ale vsude kolem je bezne nabidnout po dobehnuti operativniho leasingu vuz k odkoupeni a k tomu slouzi zustatkova cena a ta se spocte podle uroceni (s kterym minimalne pro vnitrni potreby stejne audi operovat bude).
26. 11. 2014 12:13
Re: 40 000km
Co z toho? Vyjdu z tvých čísel. Řekněme, že najedeš 50 tisíc ročně (když je 20 hrozně málo). Tedy 100 tisíc za dva roky. Tak 40 tisíc bude za 6,6 a zbylých 60 tisíc za 1,5, to dává v průměru 3,5 na kilometr.