Ceníkově mi Vašich 389 tis za active + exclusive nesedí, já tam vidím 404 900 + 28k (bonus za prodej vozu neberu v úvahu a ani jako argument) P.S. + 17k za navigaci?
Mě sedí.405-30 je 375. Paket exclusive v akční ceně 28 byl nabídnut v rámci otevřených dveří za 14. K tomu ještě nezapočítaná barva. A to je 389 tis.Navigaci nechci tá je v každém průměrném mobilu.Přesednutí z minulého auta působilo jako postup z divize do extra ligy. :yes:
Corolla nebo Auris je samozřejmě daleko lepší nabídka !!! :-! Zvlášť. než tahle rachotina >:D Klidně mne ukřižujte, ale ta Kia je jen hezčí Sandero 8-s
Je to předražené, taky to skoro nikdo nebude kupovat. Za ty peníze je i Mazda3 1,5 Challenge která se cenou nijak nepodbízí. Stačí si vybrat, buď výbavu nebo lepší auto. Za 400 si můžu koupit prakticky kompakt jakékoliv značky se základní motorizací mimo prémie.
Tohle je výbava TOP - neobsahuje úplně vše co můžeš v Ceed mít, ale Ceed za tyhle peníze je hodně dobrá koupě - kdo hledá bezpečné, moderní a dobře vybavené auto za malé peníze, neměl by Ceed při výběru vynechat. Proti tomu je M3 v tvé výbavě chudý příbuzný.
Sám mám SW s 1.6CRDi v ještě vyšší výbavě (Ultra) a upřímně - takto vybavený a zpracovaný interiér má málokterý vůz v třídě (kromě prémie). Nedávno jsem jel O3RS a byl jsem v šoku - provedení plastů někde na úrovni prvních favoritů.
Kdyby jsi uměl vnímat psaný text, tak by jsi to nenapsal. Píši, že máš za těch 400 na výběr, buď vybavenější auto nebo lepší ale méně vybavené. Když ještě vezmu do úvahy jak většina výbavy u korejců funguje, tak není co řešit.
Jen namátkou:
Hillholder - jednou funguje jednou ne
Automatické stěrače - nejhorší jaké jsem zažil, v noci si stírají pomalu jak chtějí
Tempomat - cuká
Navigace - za krále klacka
Odmlžení skla - spíná se také jak chce
PC - neumí česky a např. spotřeba paliva je slušně řečeno orientační
Naopak vyhřívání sedadel, volantu, bezklíč a couvací kamera jsou bezva a fungují velmi dobře.
Když už jsi nakousl ty plasty, tak si je pak prohlédni po 10 letech.
Mám Rio 7 let staré a kupodivu mi tam nic nevrže a vše vypadá jak nové. Za to 10 let stará okta má sešahané páčky pod volantem, ovládání oken a světel. Nemluvě o prošlapaných kobercích (spotřebka). Pod palubkou sem tam něco šramotí.
Sice ta kia je tvrdý plast, ale funguje! (Ale musím dodat, že sem tam mi trochu vrzne sedačka, asi není dimenzovaná na metrák :-D, na druhou stranu v oktě je molitan v sedačce vysezený a při nastupování se bouchám zády do nějaké tyčky 8-s )
Rio je jen převlečený Accent kterého jsem měl do nájezdu něco přes 200 tis. i když jsem byl spokojenej, tak by jsem si jej s Octávkou ani nedovolil srovnávat. Viděl jsem pár OII s nájezdem přes 300, byli v daleko lepší kondici a ty km by jsem jim rozhodně nehádal.
V Accentu mi sedačka nevrzala nebo jsem to alespoň nevnímal a to mám hodně přes ten metrák.
ja mam na oct taky 130 a na aute to není vůbec videt
a to přiznávám ze jsem dobytek a auto ma jen tu nejzakladnejsi peci a je porad zahnojeny jak zvenku, tak zevnitr
otázka je kolik ma ta tvoje oct najeto ve skutecnosti
Za 400 vybavenější auto - šup sem s ním!
Mám najeto necelých 20.000km a k tvým výtkám:
Hillholder - u mně bez problémů
Automatické stěrače - mohly by fungovat lépe, hlavně při změnách množství, ale na 95% jsou OK
Tempomat - při určitých rychlostech cuká, ale dálniční tempa bez problémů
Navigace - vizualizace OK, funkcionalita taky OK
PC - co neumí česky? menu u mně v češtině, spotřeba paliva s odchylkou do 0,2l max - kam se hrabe moje škodovka...
Plasty po 10 letech - tady se není o čem bavit, to uvidíme skutečně za 10 let. zatím bez problémů (samozřejmě v kufru něco je, ale to jsem měl u všech aut)
Čemu nerozumíš ve slovech za 400 buď výbava nebo lepší auto? Já snad někde tvrdím, že je některé auto za 400 vybavenější? Ale určitě jsou o mnoho lepší ať už uživatelsky, motorově, funkčností nebo zpracováním. Nepleť si lepší a vybavenější!
Jinak ve firmě pro kterou jsem pracoval, tak mají 1 i30, 2 Ceedy, 2 Rapidy, 4OII + nevím kolik Fabií a Ceedy byli zdaleka nejhorší i když měli vyjma Rapidů nejmenší nájezd. Nevěřím tomu, že by se zaměstnanci jinak chovali ke Škodovkám a jinak ke KIE. Zajímavé je, že ta i30 na tom byla líp než ty Ceedy. Samozřejmě je něco jiného když to auto bude v pečlivých soukromých rukách ale ta odolnost o něčem vypovídá.
Ceed má smysl jen jako levná alternativa v cenách okolo 300tis., dát za něj dokonce 400 jsou vyhozené peníze(s tou 1,4). Ale to je každého věc, když se ti líbí není co řešit!
bude 1,4ka urcite stacit ( staci si precitat nejeden seriozny test, nie diskusne splechy radobyodbornikov ) .... motor je tichy a pekne sa zbiera uz od nizkych otacok.... je uzivatelsky prijemny jak v meste tak aj mimo neho.... s prijemnou spotrebou...... samozrejme delo to nebude ale svoju ulohu si splni na 110 percent aj vdaka sikovnemu sprevodovaniu.... auto ma uz od 2000 otacok k dispozicii kr. moment 120 Nm ktory pozvolna narasta a maximum 137 Nm je k dizpozicii od 4000 az do 5500 otacok ( na klasicku atmosferu tohto objemu velmi slusne hodnoty ) .... pruznost, kultivovanost chodu a nizka hlucnost su velke zbrane zakladneho benzinoveho ceedu.... o kvalite interieru je uz skoda pisat.... proste spicka triedy, v neposlednom rade potesi aj zadna viacprvkova naprava a 6st manual uz v zaklade :yes:
gdi je silnejsi to ano..... ale cim dalej tym viac som presvedceny ze beznej vacsine co vidim jazdit po meste a v okoli mesta bude 1,4cvvt uplne ale uplne stacit... velmi prijemne recenzie su prave na tento motor ( az som prekvapeny ) .... kto zvazuje ceed nech si ho vyskusa.... ja verim ze testeri nemaju dovod klamat a zavadzat.... takze iste to bude dobra volba :yes:
Souhlasím, ale osobně bych si připlatil za 1.6ku. (Když už, tak už) :-)
Cenový rozdíl už tam je minimální. Na druhou stranu těch 1.4 taky jezdí hodně (jako firemních) a vše v poho.
mam tiez tendenciu volit GDI ( mozno psychologicky efekt vyplyvajuci z vacsieho objemu ) .... ale po skusenostiach ludi a majitelov na serioznych diskusnych forach a par testoch ( od renomovanych testerov na internete ) by som uz ruku do ohna nedal zeby som musel silou mocou zvolit prave len to gdi.... urcite by som si tu 1,4ku vyskusal .... a mozno by som bol prekvapeny.... verim ze to bude spolahlivy a dobry motor.... navyse ma uz 6tku takze aj na dialnici je vcelku prijemny a stale tichy ( cize nestrati sa ani mimo mesto ) ... aspon to su slova ludi ktori s nim najazdili uz hodne km..... ano delo to nie je.... ale kto sa s tym zmieri tak bude spokojny.... v tom je cela pointa... inak nema chybu :yes:
Teďka jsem měl cestu do Prahy a průměrná spotřeba byla cca 7,8l/100km (spíš trochu míň, jsou v tom i popojížďky po Praze), což si myslím, že ujde na to, že jsem prakticky od Ostravy až po Prahu a z5 fičel 150-160 (až na pár míst). A to mám jen 5ti kvalt. S šestou by to bylo jiné caffé >:D:-!
no tento novy ceed ma uz v zaklade 6tku... samozrejme to by uz bolo trosku ine ako s 5kvaltom
keby som mal volit ceeda .... mozno by som kludne zvolil aj tu 1,4cvvt.... ruku na srdce... kolko percent ludi jazdi denno denne v plnom obsadeni.... navyse v nejakom kopcovitom terene? Vacsina z nas stejne trapime svoje auta denno denne pomalou jazdou po meste .. sposob brzda plyn.. ( kvoli semaforom a hustote premavky ) a este ani nejazdime plne nalozeni.... zvacsa jeden dvaja alebo dvaja dospeli plus nejake jedno dieta alebo par kilogramova batozina... potom spravime nejaku jazdu cez vikend po dialnici ( kde tiez jazdime zvacsa predpisovo ) a to je cely zazrak.... aspon z pohladu bezneho sofera ( nemam teraz na mysli firmy ani osoby ziviace sa denno denne jazdou autom ) ... takze predpokladam ze mne by 1,4ka zrejme stacila...
Racionalne radsej i30 s 1.6 nepriamovstrekovym MPI a za necelych 30000 Kc splynovac BRC a vybavene.
i30/ceed ponukaju slusny kufor ale hlavne obrovsky priestor pre pasazierov, maju malo drahych kur.itok, OK cenu a podla mna nie je problem s neskorsim predajom, hlavne u ceeda, kde ak predavas servisovane auto napr. po 5 rokoch - kupujuci ma este 2 roky zaruku - to je velmi silny argument...
Mne sa dizajnovo paci ceed, ale motorovo iba 1.6 MPI v i30. Obe auta maju viacprvkovu zadnu napravu, co je rozhodne plus, riadenie je spatne v oboch, bohuzial. Inak nemam velmi co vytknut.
1.4 MPI so svojimi 12,8s je podla mna lenive, lebo to uz aj napr. swift je rychlejsi, aj zakladna mazda ma 10,8s a ako je ohovarana... ale tak niekomu to moze stacit
Ono to samosebou platí pro většinu armosfér na trhu, když si vzpomenu jak jezdila Carina E s 1,6 nebo Primera s tím samým objemem a jak jezdí jejich mnohem výkonnější objemoví nástupci, není to žádná sláva.
ja myslim ze si to idealizujes
když vezmu sebe, tak za vic jak 20 let co jezdim, jsem mel každý auto rychlejsi, vykonnejsi, sviznejsi a to v primem porovnani, protože vždy jsem aspoň nejakou dobu mel 2 auta soucasne.
a presto, když se nekdy zasním, tak si rikam, jak jedno z mych prvních aut - opel kadet 1.4 44kW jezdilo paradne. a pritom to melo zrcyhleni tak 15 sec, a jelo jen 160, mozna maximalne 170 z kopce, coz bych s autem co mam dnes udelal na trojku...
jestli to bylo z roku 92, tak to typuju na tehdejších obvyklých 75 koni a i s ohledem k tomu, ze auto je nejspis o par metraku lehci, tak by na dnesni 1.6 nemelo mit ani nahodou.
ja to vidim spis tak, ze tehdejsi auto mělo vetsi sepeti se silnici, hlucnejsi atd., takze jet 100km/h s 20 let starym autem navozuje pocit rychlejsi jizdy nez jet stejne rychle s novym autem podobne kategorie.
Určo 115 ;-) Tak to bude ročník 93. Kamarád si jí kupoval na moje doporučení zkušeností s první Primerou, akorát nesehnal doporučovanej dvoulitr, kterej jsem kdysi mívával já ve verzi GT :-) .
Pružný, nežravý, rychlý ;-)
Zcela subjektivně mám někde uvnitř nasazenou maximální laťku pro korejský auto nižší střední do 400k...ale s 1,6. Auto se 100HP této hmotnosti, s motorem seškrceným emisními normami je sotva dostatečnej (tedy za 4, dle školní klasifikace).
Beru za samozřejmost mít většinu věcí ve výbavě...snad vyjma navi. Cokoliv nad je pro mě nepřípustný utratit.
Cedník jsem zkoušel před rokem s motorem 1,6 a to mi přišlo jako přiměřeně rozumná motorizace, celkově však mě ničím nenadchlo a cena tomu taky moc nepomohla.
Podle mne v této cenové kategorii nabídka pro velmi omezený počet zájemců, a to vzhledem ke konkurenci, která není cenově příliš odlišná.
Když vezmu GDI za 425, tak namátkou mám za stejné peníze Astru 1.4T, za 440 doprodávaný Focus 1.6 EB nebo za 350 Megane 1.2 97kW, vždy bráno v nejvyšší ceníkové výbavě.
Tady nevidím nějaký důvod proč. Motor slabý, cena přes 400t? Sice navigace, ale pro auto s motorem tak max. do okolí města, pro časté delší štreky lepší možnosti. Za 400k se prodávají skladovky i třeba naftových C4, Meganů, nebo Megane Grandtour 1,2 TCe Life 97 kW je aktuálně taky za nějakých 402t K. Mimochodem za 420 se dá pořídit do výroby s tímhle motorem, metalízou Grand Scénic.
Megane je low-cost, ktory okrem vykonnejsieho motora nic viac neponukne:
- citelne menej miesta vzadu
- strasna zadna odskakujuca naprava
- lacne plasty
- zle odhlucnene
Povoz sa na megane po rozbitej ceste a zistis, co je to za nizkonakladove odskakujuce hrkotajuce auto.
Ale napr. taky pulsar moze byt uplne ina kava.
Jeden kamos kupil i30 a je velmi spokojny - vela miesta, spolahlive, fajn vybava, ok spotreba a cena a casom chce dat prerobit na LPG, pre konzervativnych ludi, co potrebuju miesto a vybavu a zaruku je i30/ceed fajn volba...
Mám na Meganu ujetých 29500 km, myslím, že si jeho jízdní vlastnosti umím zhodnotit sám.
Krátký Megane má méně místa vzadu, ale slovo citelně bych nepoužil. Grandtour díky prodlouženému rozvozu má místa vzadu srovnatelně s Ceedem.
Odskakující zadní náprava? Výmysl novinářů a přání neználků. Moc si nedokážu představit jízdu při které odskajue zadní náprava olik, že bych si přál sedět Ceedu.
Levné plasty? Ceed může materiály meganu závidět. Stačí vrchní díl z měkčeného plastu,který je o třídu výše než v Ceedu. Povrchová úprava tlačítel je v Ceedu tak=é horší, nemluvě o kvalitě kůže na volantu nebo řadící páce.
Odhlučnění srovnatelné s Ceedem. co se týče jízdních vlastností, tak i po letech nemá problém srovnání s konkurencí, viz poslední srovnávačka s novinkou Leonem.
A v čem Megne drtí všechny korejce, to je hodně tupé řízení.
Výbava je u Meganu srovnatelná s Ceedem, záruka je u Renaultu na 5 let/100t km v ceně, dá se dokonce připlatit za 7990 po celou dobu servisní prohlídky zdarma, zkus to v Kii.
Nebudu mluvit o kamarádech... kdyby ano.. Jeden si koupl před 4 lety i20, najeto aktuálně 60t km a neprošel přes STK, pravidelný servis auto mělo.
No a kdybych měl srovnat Hyundai/Kiu s Renaultem, tak právě mám za sebou 230 km v ix35 1,7 CRDi 85 kW... Ještě mají chlapci co dohánět. Velké množství nedoladěných věcí... asi o tom cznikne blog,.A že to s 1300 km na tachometru vrže docela dost... 8-s
Tak kazdy chvali svoje a nemam dovod ti neverit, ale mne stacilo sa v megane raz previest a bol z kola von. Mozno to bola donicena predvadzacka, ale mne to nestaci...
i30 na predvadzacej jazde dopadlo ovela lepsie, az na to riadenie, ale aj tak som kupil ine...
Plasty: jednak nevyzeraju nejak oslnivo, tak 10-rokov stary dizajn a jednak sa mi pri testovacej jazde uvolnil plast z upinania bezp. pasu. Spolu so vsetkymi tymi pazvukmi to vobec neposobi kvalitnym dojmom.
Červeně podsvícená tlačítka a displaye v Ceedu nijtereak super nevypadájí. Ovládání zrcátek a oken se nezměnilo v podstatě 20 let, pořád ta chatrná páčka uprostřed a levně opracované materiály, šedivé. Červené displaye taky připomínají Astru z přelomu tisíciletí. Materiály Meganu horní části palubní desky snesou srovnání se špičkou dneška, nikdo dnes tak měkký a hodnotný plast nenabízí, pomalu ani prémie. Design je ve stylu horizontálních linií, trochu převzatý od BMW. Pazvuky.. jak píšu výše, v tom by ještě měl H/K zapracovat. vrzže mi auto žuž po 1300 km.... i na rovné silnici, což mě překvapuje nejvíce.
Myslím že to s meganem nebude tak zlé, je to auto poplatné době, kdy vzniklo a pořád má co nabídnout. Je pravda, že u nás se moc neprodává. Máme v rodině R i K, osobně preferuju kiu, ale je fakt, že byla mnohem dražší a taky je novější.
Tohle je opravdu šokující cena pro zákazníky, kteří mají korejskou produkci ve škatulce - cena do 320tisíc s 1.4atmo ve výbavě tesil edition. Opravdu ze srdce přeji hodně prodejních úspsěchů s novým akčním modelem. >:-[]:yes:
Jízda s 1.4atmo EURO 6 musí být opravdu zážitek. Továrny na motory T-GDI je stále ve fázi výstavby, že?
Vidíš a já znám pár magorů, kteří si koupili i30, což je skoro totéž auto, za půl mega!
Mi to připadá podobné jako si koupit parní čistič za desítku nebo hrnce za 50tis., prostě jsi naletěl.
V listopadu jsem zakoupil CEEDa SW 1.6 GDi ve výbavě FIFA za 390tis, přešel jsem kupodivu z Hondy Civic 2.2 nafta r.v.2009 koupený jako nový 460tis. S Hondou jsem vážnější problémy neměl, ale kvalita plastů a vrzání no snad i moje druhé auto Felicia je na tom líp, vše tvrdé a vrzající. Kvalita laku hrůza asi jako u všech dnešních vozů. Motorově super ale komfort jízdy nic moc, srovnání s Octavii I.gen kterou jsem měl před. Ze spoda Honda sem tam už chytla i rez. Hondu jsem již nevybíral jelikož kombi vycházelo cenově dost vysoko. S rodinou jsem chtěl kombík. Nejvíc jsem uvažoval o Toyotě Auris - combi, ale upřímně interier mě teda moc nevzal a jestli něco vypadá jako 10 let zpět tak interier Aurisu rozhodně. Záruka 3roky. Obešel jsem snad všechny značky co mi nabídnou a jednak cena, financování a nejlépe mi vyšel Ceed. V podstatě co rozhodlo, že auto kupuju vždy nové tak na 5 let. U výbavy FIFA 7 let záruka a 7 let garanční prohlídky (práce + materiál zdarma, nevztahuje se na brzdy, výfuk a spojku) no a výbava je pro mě maximální, u výbavy FIFA je i lepší čalounění. Někdo tu psal, že je to na úrovni Dacie Sandero no tak to v ní určitě neseděl jako já. Zatím je pro mě Ceed pohodlnější než služební Octavie, kolega co má Passáta pomalu nevěřil, že to je Kia. Motor 1.6 no, již jsem nechtěl naftu a chtěl jsem benzin. Není to žádný trhač asfaltu, neřeším to s rodinou závodit nepotřebuju spotřeba 6.8 litru, spotřebu neřeším. Jinak soused má Yetiho 1.2 TSI a při 60tis se mu motor kousnul. Někdo tu srovnával s Mazdou 3 auto je to designově perfektní ale v této cen. kategorii teprve začíná a negativum kufr, kočárek a výbava na ryby se tam prostě v pohodě nevejde. Jinak může to být otázka názoru ale interier je u Ceeda lepší než u i30 ten má stále tvrdé plasty, celkově interier vypadá ted pro mě lépe. Jinak novou Octavii v této výbavě to je 500tis a více, jen pro legraci jsem si nakonfiguroval novou Fabii combi v benzinu a v lepší výbavě jsem byl na 379tis a to mi už celkem přijde bláznovství. Ale určitě co člověk to názor.