Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Cee´d Top: Bohatá výbava a 1.4 CVVT (73 kW) za 400.000 Kč

David Bureš
Diskuze (53)
Výměnou za čtyři sta tisíc disponuje korejský kompakt vyhřívaným volantem nebo navigačním systémem.

Fotbalové mistrovství světa je už dávno za námi, Kia proto ukončila prodej Cee´du ve speciální verzi FIFA World Cup Edition. Zákazníkům však místo ní nabízí náhradu v podobě nového vrcholného provedení Top.

Varianta Top je nabízena se třemi motory. Zážehové zastupují 1.4 CVVT (73 kW) a 1.6 GDI (99 kW), vznětové pak 1.6 CRDi (94 kW). Ceny Cee´du Top začínají na částce 399.980 korun za benzinovou čtrnáctistovku.

Agregáty spolupracují se šestistupňovým manuálem. Na rozdíl od nižší výbavy Exclusive si u verze Top není možné připlatit za automatickou převodovku.

Ve srovnání s dřívější fotbalovou edicí je verze Top o deset tisíc korun dražší. Výměnou za to však navíc přidává vyhřívané přední sedačky, vyhřívaný volant, zatmavená zadní skla nebo start-stop systém.

Top dále disponuje dešťovým a světelným senzorem, navigací se sedmipalcovým displejem, zadní parkovací kamerou s parkovacími senzory, šesti airbagy, koncovými diodovými svítilnami nebo dvouzónovou klimatizací.

Variantu Top je možné pořídit také s karoserií kombi. Za praktičtější variantu se připlácí 25.000 korun. Ceník třídveřového Pro_cee´du nadále zahrnuje provedení FIFA World Cup Edition.

Kia Cee'd – technické údaje a ceny verze Top
Motor1.4 CVVT1.6 GDI1.6 CRDi
Zdvihový objem [cm3]139615911582
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/550099/630094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4200164/4850260/1900-2750
Převodovka6M6M (6DCT)6M (6A)
Max. rychlost [km/h]182195 (195)197 (186)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,89,9 (10,8)10,9 (11,7)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,05,8 (6,0)4,1 (5,5)
Cena Top [Kč]399.980424.980474.980
Cena Top kombi [Kč]424.980449.980499.980

David Bureš
Diskuze (53)
Avatar - Ronault.
29. 11. 2014 19:59
Re: Žádná láce
Červeně podsvícená tlačítka a displaye v Ceedu nijtereak super nevypadájí. Ovládání zrcátek a oken se nezměnilo v podstatě 20 let, pořád ta chatrná páčka uprostřed a levně opracované materiály, šedivé. Červené displaye taky připomínají Astru z přelomu tisíciletí. Materiály Meganu horní části palubní desky snesou srovnání se špičkou dneška, nikdo dnes tak měkký a hodnotný plast nenabízí, pomalu ani prémie. Design je ve stylu horizontálních linií, trochu převzatý od BMW. Pazvuky.. jak píšu výše, v tom by ještě měl H/K zapracovat. vrzže mi auto žuž po 1300 km.... i na rovné silnici, což mě překvapuje nejvíce.
29. 11. 2014 13:44
CEED SW 1.6 GDI FIFA
V listopadu jsem zakoupil CEEDa SW 1.6 GDi ve výbavě FIFA za 390tis, přešel jsem kupodivu z Hondy Civic 2.2 nafta r.v.2009 koupený jako nový 460tis. S Hondou jsem vážnější problémy neměl, ale kvalita plastů a vrzání no snad i moje druhé auto Felicia je na tom líp, vše tvrdé a vrzající. Kvalita laku hrůza asi jako u všech dnešních vozů. Motorově super ale komfort jízdy nic moc, srovnání s Octavii I.gen kterou jsem měl před. Ze spoda Honda sem tam už chytla i rez. Hondu jsem již nevybíral jelikož kombi vycházelo cenově dost vysoko. S rodinou jsem chtěl kombík. Nejvíc jsem uvažoval o Toyotě Auris - combi, ale upřímně interier mě teda moc nevzal a jestli něco vypadá jako 10 let zpět tak interier Aurisu rozhodně. Záruka 3roky. Obešel jsem snad všechny značky co mi nabídnou a jednak cena, financování a nejlépe mi vyšel Ceed. V podstatě co rozhodlo, že auto kupuju vždy nové tak na 5 let. U výbavy FIFA 7 let záruka a 7 let garanční prohlídky (práce + materiál zdarma, nevztahuje se na brzdy, výfuk a spojku) no a výbava je pro mě maximální, u výbavy FIFA je i lepší čalounění. Někdo tu psal, že je to na úrovni Dacie Sandero no tak to v ní určitě neseděl jako já. Zatím je pro mě Ceed pohodlnější než služební Octavie, kolega co má Passáta pomalu nevěřil, že to je Kia. Motor 1.6 no, již jsem nechtěl naftu a chtěl jsem benzin. Není to žádný trhač asfaltu, neřeším to s rodinou závodit nepotřebuju spotřeba 6.8 litru, spotřebu neřeším. Jinak soused má Yetiho 1.2 TSI a při 60tis se mu motor kousnul. Někdo tu srovnával s Mazdou 3 auto je to designově perfektní ale v této cen. kategorii teprve začíná a negativum kufr, kočárek a výbava na ryby se tam prostě v pohodě nevejde. Jinak může to být otázka názoru ale interier je u Ceeda lepší než u i30 ten má stále tvrdé plasty, celkově interier vypadá ted pro mě lépe. Jinak novou Octavii v této výbavě to je 500tis a více, jen pro legraci jsem si nakonfiguroval novou Fabii combi v benzinu a v lepší výbavě jsem byl na 379tis a to mi už celkem přijde bláznovství. Ale určitě co člověk to názor.
29. 11. 2014 01:08
Re: Žádná láce
Plasty: jednak nevyzeraju nejak oslnivo, tak 10-rokov stary dizajn a jednak sa mi pri testovacej jazde uvolnil plast z upinania bezp. pasu. Spolu so vsetkymi tymi pazvukmi to vobec neposobi kvalitnym dojmom.
28. 11. 2014 23:08
Re: Žádná láce
Myslím že to s meganem nebude tak zlé, je to auto poplatné době, kdy vzniklo a pořád má co nabídnout. Je pravda, že u nás se moc neprodává. Máme v rodině R i K, osobně preferuju kiu, ale je fakt, že byla mnohem dražší a taky je novější.
Avatar - Ronault.
28. 11. 2014 20:11
Re: Žádná láce
Na Meganu se najde mnoho nepodařených vlastností, ale ne to, co jsi vyjmenoval. Nadávat na kvalitu plastů? Ve srovnání s Ceedem?