Novinky
... možná, kdyby co by,.. a aby aby... co by chtěl... já si myslím, že tady lidi málo hulej... a pak uz toho vypadnou spekulativní články založené na jednom aby...
Zase bych to nepřeceňoval, nejdříve nás čeká sportovní kupátko-zadokolka Alpinka s nízkou váhou, také doufáme že brzo přijde vylepšené a více hardcore Clio R.S. (asi Ženeva a zřejmě i s manuálem) 😉
A jestli k tomu za pár let udělají také nějaké sportovnější hybridy, tak proč ne, když dnesky i ty nejdražší supersporty jsou hybridy. Třeba proti využití energie z brždění a následné zvýšení při akceleraci nic nemám, pokud to neváží moc kilo. Hlavně když to bude jezdit hlavně na benzín >😒]
A jestli k tomu za pár let udělají také nějaké sportovnější hybridy, tak proč ne, když dnesky i ty nejdražší supersporty jsou hybridy. Třeba proti využití energie z brždění a následné zvýšení při akceleraci nic nemám, pokud to neváží moc kilo. Hlavně když to bude jezdit hlavně na benzín >😒]
U rendlíku se mohou stavět třeba na hlavu, ale pokud bude na autě vévodit ten vaginální znak, veřejnost to stále bude mít za nehezký a nekvalitní křáp :-!
Myslím, že v článku hlavně chybí důležitý fakt a to je ten, ře Renault jako jeden z mála výrobců na světě disponuje nejmodernější technologii sběru enrgie z turba a z brzd, které navíc brzdí "by wire", tedy spojení hydraulických a elektrických brzd. TO vše díky jejich programu F1. Je to jejich logická cesta směrem k hybridním RS modelům.
jen jestli tu technologii zabozrouti zvladaji a jestli o to mají lidi zajem.
mam pocit, ze neplati ani jedno
mam pocit, ze neplati ani jedno
Tak kdyby to žabozrouti nezvládali, tak neskončí 2. v poháru konstruktérů a neměli by 3 vítězství v sezóně toptene.
😉
Ale pravda je, že Mercedes s jejich pohonným ústrojím letos odvedl nejlepší práci.
Zato takový Ferrari se může jen stydět.
😉
Ale pravda je, že Mercedes s jejich pohonným ústrojím letos odvedl nejlepší práci.
Zato takový Ferrari se může jen stydět.
je nemyslim techniku v f1 za stovky milionu, ale tu co davaj do sériových aut
Tak předpokládám, že jejich hybridní vozy v budoucnosti budou těžit právě z poznatků Renaultu díky působení v F1. V dnešní době má Renault asi největší portfolio elektrických aut mezi mainstremovými výrobci. To, že o tyto auta není skoro zájem je věc druhá. Každopádně technologii zvládají, odbyt ne...
pochop ze technika za stovky milionu je uplne nekde jinde, nez od ni odvozena technika za desitky tisíc v serii.
renault dela vselijaky kreace, ale mam pocit ze poslední kloudny auto byla první laguna, pak uz to bylo jen slapani do hov...
renault dela vselijaky kreace, ale mam pocit ze poslední kloudny auto byla první laguna, pak uz to bylo jen slapani do hov...
Ani nie - ide o to, na kolko jednotiek naklady na vyvoj rozlozis😒br />
ci na max. 10 monopostov v F1
alebo na statisice kusov osobnych automobilov
Aj preto ponuka toyota hybrid takmer v kazdej modelovej rade, dokonca uvazuje aj nad aygo hybrid...
Idealne je, ked nieco vyvinies v F1 a vies neskor nasadit do seriovej vyroby. Inymi slovami - ak by F1 nepouzivala turbomotory, napr. honda by sa ihned stiahla, pretoze vyvijat V8 je jej v seriovej vyrobe, na ktorej zaraba, na dve veci...
alebo na statisice kusov osobnych automobilov
Aj preto ponuka toyota hybrid takmer v kazdej modelovej rade, dokonca uvazuje aj nad aygo hybrid...
Idealne je, ked nieco vyvinies v F1 a vies neskor nasadit do seriovej vyroby. Inymi slovami - ak by F1 nepouzivala turbomotory, napr. honda by sa ihned stiahla, pretoze vyvijat V8 je jej v seriovej vyrobe, na ktorej zaraba, na dve veci...
No ten poslední odstavec byl blbý příklad, Renaultu byly V10 a V8 z F1 v rámci běžné produkce taky celkem k prdu 😄
Ten posledny odstavec predsa hovori to iste, co asi aj ty😒br />
Nove turbomotory/hybridy v F1 su smer, ktorym sa vyrobcovia uberaju v praxi, a preto su pre hondu, mercedes, renault atd. zaujimave.
V8 boli fajn z ohladu jednoduchosti a spolahlivosti, ale v beznom zivote nevyuzitelne. Renault ma este to specifikum, ze v F1 dodava motory aj inym a ma diviziu renault sport, takze nema zo zavodenia len naklady, ale aj prijmy...
V8 boli fajn z ohladu jednoduchosti a spolahlivosti, ale v beznom zivote nevyuzitelne. Renault ma este to specifikum, ze v F1 dodava motory aj inym a ma diviziu renault sport, takze nema zo zavodenia len naklady, ale aj prijmy...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kdybys s tim CliemRS aspon nekdy jel, ale ty v nem pocitam ani nesedel 😉
dat do Clia RS automat byl jeden z nejlepsich pocinu Renaultu u tohoto auta, ale ano manual tam mohli nechat treba jako volbu za priplatek, aby ti co manual vyzaduji meli tu moznost
Na druhou stranu, taky nemám rád, když mě někdo do něčeho nutí. Volbu mezi slušným !!! manuálem a EDC bych vítal.
a preco je teda v cliu automat? prezradia to mozno aj posledne dva odstavce tohto clanku [odkaz]
na denno dennu pouzitelnost a zvysenie predaja je to iste fajn tah ... ale pravym sportovym fandom RS clia by som ponukol aj manual ako to robi napriklad polo gti
automat ti tu vlastní kontrolu bere.
myslim, ze si rozumime
zadnej automat za tebe dopředu nepodradi, nebo naopak neda vyssi rychlost, když dopředu vidíš, ze nejakou dobu na to slapnout nemuzes
Neexistuje jen jeden, tebou schválený druh zábavy. Lidé se baví různými věcmi.
proto nechapu proc do takovyhle aut není moznost manualu.
na ty hratky s navigacej bych se moc nespolehal, protože urcite nepozna, ze dojizdis kamion a i když zvolnujes, tak za chvili v protismeru bude dira, takze místo zarazeni na vyssi stupeň spis podradis o 2 dolu ...
Protože si myslí, že takhle naloví víc zákazníků, respektive utrží víc peněz (vzhledem k investovaným prostředkům). Můj odhad.
Proč bych se na to měl, či neměl spoléhat? Tvrdil jsi, že si nemůže dopředu podřadit, nebo naopak si zařadit výš. Může. Jako řidiče mě vůbec nezajímá, jak dělá, co dělá, hlavně že to dělá pořádně. Zatímco s manuální převodovkou bych si třeba podřadil dopředu, abych byl na předjíždění připravený, s automatickou na to kašlu, ona si to nějak přebere. Nevím, proč bych měl trvat na tom, aby si podřadila dopředu, když mě nijak neomezí. Jo, když vím, že to nezvládne, tak jí pomůžu a podřadím si sám.
cim min se budes spoléhat na sebe, tim vic budes degenerovat.
samozrejme, razeni není zadna velka intelektualni cinnost nad kterou bys musel premejslet, většina z nas radi podvedome.
mit automat znamena ze se vzdas části kontroly nad svyn autem.
spouste lidi to vyhovuje, sposta lidi by byli nejstastnejsi, kdyby nemuseli nic resit a někdo je vodil za rucicku.
zrejme výdobytek z minulych 40 let
Kolik aut s automatickou převodovkou jsi řídil? Která z nich byla sportovní?
Já naposledy F-Type V8 a představa, že tam budu mít ještě manuál mě tedy neláká, už tak to dalo dost práce a bylo zábavy více než bys předopkládám unesl.
anebo ze narozdil od tebe se soutezaci dloubou v nose, když ještě stihaj radit manualne??
clanek mluvi a aute do normálního provozu, tak asi az tak na hrane jezdit nikdo nebude, ze by nestihal radit a před tou zatáčkou je snad logicky ze si podradi když z ni chce vystřelit.
a kdo takovy auto vytahne na okruh??
- auto na brutal casy
A kedze ja som sa snazil zazivat zabavu s brutal casmi skoro v hocijakom aute - teda zdimat kazde, co to da, otvorene ti hovorim, ze pokial ides "takmer nadoraz" ( v ramci premavky na ceste ) , potesi ta mat obidve ruky na volante co najvacsie % casu. Zrovna v tych kritickych momentoch - ako vyjazd zo zatacky...atd., ti automaticke prevodovky s moznostou manualneho radenia na volante, daju ten "racefeeling" ala F1, LeMans a pod. 😉 Mozno je to aj tym, ze ten extremny sposob, aky som si tak casto uzival sposobuje aj dost slusne odstredive sily ( bocne G-cka) a v tych situaciach su proste obidve ruky na volante nutnost !
A o okruhu uz ani nehovorim - pokial ides "time-attack", tak lepsej volby niet 😉
:yes:
Vidím, že taktika "účel světí prostředky" se dá aplikovat i při podobné "argumentaci"... 😉